kalat & jousimies

tea79

kokemuksia? kaikki kesän horoskoopit käski pysyä kaukana jousimiehistä... =) itse taas olen yhteen hirveän ihastunut/rakastunut mutta suhde on ihan mahdottoman hankala.

21

8238

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jousinainen

      Jousimiehen kanssa suhde on aina hankala, koska jousimies on omaa luokkaansa. Joka haluaa onnistua Jousimiehen kanssa, olkoon joustava, rakastakoon haasteita, ymmärtäköön, palvelkoon. Ellei ole tuohon kaikkeen valmis, on väärä henkilö Jousimiehelle. Tee ratkaisusi ajoissa, ettet kadu.

      • Jousinainen

        ei missään tapauksessa! Jousimies on henkisesti vahva, rehellinen suoraan puhuva otus. Kala ei pärjää
        jo yksistään siksi että rehellisyys on eri tasoa, on epä-
        luuloinen ja viekas - ei koskaan opi ettei Jousi- ihmistä
        TARVITSE komennella! Kaloista kokemuksia koko
        pitkän elämän ajan.


      • aurinko kalat kuu oinas nou...
        Jousinainen kirjoitti:

        ei missään tapauksessa! Jousimies on henkisesti vahva, rehellinen suoraan puhuva otus. Kala ei pärjää
        jo yksistään siksi että rehellisyys on eri tasoa, on epä-
        luuloinen ja viekas - ei koskaan opi ettei Jousi- ihmistä
        TARVITSE komennella! Kaloista kokemuksia koko
        pitkän elämän ajan.

        jousimies on kiero kuin korkkiruuvi istuukin ohi tuolin kun ei tiedä mihin kohtaan istuisi näin on horoskooppikirjat kertoo.. hengessään ja ideaalisuuksissaan jousimies "rehellinen" mut käytäntö toinen. ihmisen yläruumis ja härän alaruumis kertookin jousimiehen kaksinaisuudesta.. suorapuheisuus ei tarkoita aina rehellisyyttä monesti vain v####maisuutta


      • aurinko kalat.....
        aurinko kalat kuu oinas nou... kirjoitti:

        jousimies on kiero kuin korkkiruuvi istuukin ohi tuolin kun ei tiedä mihin kohtaan istuisi näin on horoskooppikirjat kertoo.. hengessään ja ideaalisuuksissaan jousimies "rehellinen" mut käytäntö toinen. ihmisen yläruumis ja härän alaruumis kertookin jousimiehen kaksinaisuudesta.. suorapuheisuus ei tarkoita aina rehellisyyttä monesti vain v####maisuutta

        ja moni jousimies ei ole mielestäni vahva kun vaan pintaliitää tilanteesta ja asiasta toiseen eikä joudu näkemään pintaa syvemmälle jää se vahvuuskin kasvamatta ilman tosellisia vastoinkäymisiä. no ei kyllä päde kaikkiin.


      • Jousimies
        aurinko kalat..... kirjoitti:

        ja moni jousimies ei ole mielestäni vahva kun vaan pintaliitää tilanteesta ja asiasta toiseen eikä joudu näkemään pintaa syvemmälle jää se vahvuuskin kasvamatta ilman tosellisia vastoinkäymisiä. no ei kyllä päde kaikkiin.

        Pintapuolista näytttää olevan oma asenteesi, taisi
        mennä nuoli maaliin? Varmaa on että et todellakaan
        TUNNE minua, et tiedä pitkän elämäni vaiheita ja
        voimaa vaativia elämän kokemuksia - jos tietäisit
        niin olisit viisaampi ja hiljaa, sen sijaan että itse veti-
        sit pintapuolisen laveita lausuntoja. Vertauksesti, kalat
        ovat limaisen liukkaita, jotkut lajit jopa kannibaaleeja.


      • Tony_fish
        Jousinainen kirjoitti:

        ei missään tapauksessa! Jousimies on henkisesti vahva, rehellinen suoraan puhuva otus. Kala ei pärjää
        jo yksistään siksi että rehellisyys on eri tasoa, on epä-
        luuloinen ja viekas - ei koskaan opi ettei Jousi- ihmistä
        TARVITSE komennella! Kaloista kokemuksia koko
        pitkän elämän ajan.

        No, ensinnäkin... tämä keskustelu tunnutaan ottavan täällä vähän turhan vakavasti. Ihmisen syntymäaika ei kovin paljoa kerro hänen luonteestaan.

        Ja toiseksi... olen tuntenut ainakin kolme jousimiestä. Yhteenkään näistä ei kyllä kovin hyvin sopinut kuvaus "henkisesti vahva, rehellinen ja suoraan puhuva otus". Yhden jousinaisen kanssa seurustelinkin useamman vuoden ajan ja rehellisyydestä tai henkisestä vahvuudesta ei kyllä ollut ollut minkäänlaista merkkiä, vaan päinvastoin. Oli valehteleva ja selkärangaton kieroilija. Mutta niin kuin jo mainitsin, eihän näitä tarvitse turhan vakavasti ottaa, eikä myöskään yleistää. Ihmiset ovat erilaisia horoskooppimerkistä riippumatta!


    • Myös

      Jaaha, heräsi muutama aika sitten sama kysymys mieleen...
      Aloittelemassa suhdetta erittäin herkän oloisen kala naisen kanssa.
      Toivotaan että homma toimisi, jotenkin hyvä tunne että saa olla suhteessa se vahvempi ja "suojeleva", olla siis mies.

      Ja elämäni ensimmäinen kala tyttö, uskaltaako luottaa?

      Kauriit, sorry vaan, petollisinta sakkia mitä olen tavannut... 4 suhdetta (no kun se on niiiin kiihkeetä aina alussa..) ja aina karille, riitaa ja pettämistä. 7 vuotta pisin, 4 kk lyhin.... ja aina sama lopputulos mutta ei murehdita, aina vaihtunut paremmaksi :-)

      • Anonyymi

        Oon itte kalat-tyttö ja itte arvostan tosi paljon rehellisyyttä ja sellast vahvaa luottamusta... Ettenkin siinä kohtaa jos se toinen osapuoli.. Pystyy kertomaan ja avautumaan.. Oon puhunu ensimmäisen Jousimiehen kanssa täs ny vähä paripäivää ja luultavasti se on aika mukava ihminen.. Mä en itte sanois että se on mikään paha ihminen ei, mut tykkään just ihmisistä jotka osaa seikkailla tai olla vapaita elämässä ettei tarvii kenenkään määrätä.. Se jätkä vaikutti alussa aika ujolta mut sit ku juttu luisti niin khyl sitä sit tykkäs puhuu.. Se vaa et se on mun kaveri ei oo mitää juttuu vielä.. Oinaat on ehkä sellasii mihin en khyl menis enää koskaa suhteeseen.. Satuttanu jo ihan tarpeeks 👍🏻..


    • Quha

      pahimmat arvet jäännyt jousimiehen jäljiltä,
      sanoo mitä sylki suuhun tuo, katuu joo jälkeenpäin mutta kun on jo myöhäistä...
      ja sitten kalat iskee takaisin, pahimmalla osaamallaan tavalla, siihen arimpaan kohtaan jonka on jo alusta alkaen tiennyt olevan.
      Kalat-jousimies,todelliset kissa-koira tappelut.

      • Myös

        Autssss.....
        Alkaa hiukka pelottaa...
        No ei, katsotaan mitä elämä eteen tuo, ollaanpaha yhtä kokemusta rikkaampia sitten ;-)

        Ja toisaalta sovittu että ei välttämättä oikein ole seurustelua homma vielä, vaikka täyttää kriteerit aika hyvin..
        Tutustutaan nyt ensin :)


    • joukkari

      Itse juuri jousimies-kalat suhteen päättäneenä voin kertoa ettei toimi vaikka kaikkensa antaisi. Mää olin liian etsiväinen ja kala-mies liian omahyväinen.. Tietty ihmisethän on erilaisia, mutta..!
      Onnee yritykseen, mut varotettu on =))

    • Joonatan

      Kalat, mahdotonta toimia, joussimiehessä yhtyvät sekä mies-ja naiselementit. Jousimies on vahva dominoiva, julkea suustansa,ei ikinä anna peräksi,erittäin taitava loukkaamaan miestä.Jousimies on hyvin älykäs,tahtonainen. Kumma kyllä poikkeuksellisen hyvä äiti lapsille.Seksuaalisesti vahva ja hallitseva.Kalamiehen parasta pysyä mailien päästä Jousimiehestä, kokemusta 30 vuoden ajalta.

    • tea79

      juu ei enää mitään....jouskari tuli, meni ja särki sydämen....ens kerralla osaan kiertää kaukaa... :(

      tosin täytyy sanoa et jos olisin lukenut aiemmin jouskarin luonnekuvauksia tuolta jousimies-palstalta niin olisin ymmärtänyt sitä paremmin, mutta tässä tapauksessa sekään ei olis tainnu auttaa...

      aurinkoista (?) kesänjatkoa kaikille!

    • sentään

      itse olen kalat, nouseva neitsyt ja tutustumassa jousimieheen. Seksi on UPEETA, mutta muuten ihmetyttää hänen tapansa unohtaa upea olemukseni moneksi päiväksi. Sitten vaan pokkana ottaa yhteyttä kun mitään ei olisi ollutkaan, tarvitsen paljon huomiota osakseni, liekö tyypillistä, sitä en tiedä.

      Täytyy katsella mitenkä tässä käy, tuo vapauden kaipuu ei ole sama asia kuin "unohtaminen", itse tukehdun liian riippuvaisessa suhteessa, mutta kyllä edes pieni huomiointi "tyyliin muistan sun olevan olemassa" on paikallaan.

      Ihmetellään....

      • meni

        en jaksa odottaa yhtään enään, mitään yhteyttä ei taas ole ollut. Parempi etsiä uusi kun jäädä kärsimään.


    • kamomilla

      kokemusta kahdesta jouskarimiehestä. ensimmäisen kanssa selvittiin ankaristakin ulkopuolisista jutuista johtuvista kriiseistä, mutta lopulta juttu kalahti keskusteluun; jouskari vastannut riitelyyn ja minä kun tahdon välillä itkeä ja huutaa, häntä se vain ahdisti. naurettavan kuuloinen syy vaan kuitenkin...

      nykyinen kumppanini myöskin jousimies, ja ah niin erilainen kuin edellinen ja kuin minä ja jotain ihanan kummallista on kyllä tekeillä. kuvittelisin, että jonkinlaiseen liialliseen järkeilyyn tämä kaatuu jos johonkin.

    • kalat

      Olen kalat ja poikaystäväni on jousimies.
      Ollaan seurusteltu kohta vuosi ja ihanampaa miestä saa hakea. Ollaan tosi onnellisia ja rakastuneita. Pötyä että kalat ja jousimies ei sovi yhteen. Kokemuksesta voin sanoa että kyllä sopii ja hyvin! Jousimiehet on kyllä hankalia mut mä ainakin pidän haasteista.

      • kalamuija

        ollaan oltu naimisissa 18 vuotta.Alku oli hankalaa ,kun en ymmärtänyt aina että jouskari tarvii vapautensa mennä.Nykyään menee hyvin kun emme kahlitse toisiamme.
        Jousimies on hyvä isä lapsilleen ja kiltti aviomies jolle perhe on tärkeä.


    • itse

      kalat ja poikaystävä jousimies. Olen huomannut seuraavaa:
      -välillä tuntuu ettei muista olemassaoloani
      -seksi sujuu tosi hyvin
      -ollaan samalla "aaltopituudella"
      -samankaltainen huumorintaju

      eli lopputulema: Ihastunut

    • Kaikki aina dissaa kaloja :((

      • veskari-sideerisessä

        Joo, mä ehdotan, että jatkossa puhutaan vaan siitä mikä ollaan nousevalta merkiltä tai aurinkomerkiltä sideerisessä astrologiassa tai jos on esim aktiviteettia jossain toisessa aurinkomerkissä. Ei se aurinkomerkkki Kalat ole niin kovin merkitsevä, jos muut painaa enemmän.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1625
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      80
      1265
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      91
      1170
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1096
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      2
      1092
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1039
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      980
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      932
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      877
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      9
      761
    Aihe