Kreikkalainen mies!

in love with a Greek

Onko kokemuksia kreikkalaisista miehistä? Millaisia ovat yleisesti ottaen luonteeltaan? Entä parisuhteessa, miten kohtelevat naista jne? Kaikki tieto otetaan vastaan. Kiitos! :)

22

2597

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tekiero, todellakin

      valinnanvaraa on jo ja kohta vielä enemmän kun ne pakenevat maastaan vastuutaan suomalaisten elätettäväksi ja naisia huijaamaan...

      • yksi kreku kiitos

        noh onneksi Kreikan kriisistä seuraa edes jotain hyvääkin. saamme tänne komeita kreikkalaisia miehiä suomalaisnaisia ilostuttamaan.. :) Varokaa suomipojat, kilpakosijat ovat pian jo matkalla! ;)


      • Hahahahahahahohohoho
        yksi kreku kiitos kirjoitti:

        noh onneksi Kreikan kriisistä seuraa edes jotain hyvääkin. saamme tänne komeita kreikkalaisia miehiä suomalaisnaisia ilostuttamaan.. :) Varokaa suomipojat, kilpakosijat ovat pian jo matkalla! ;)

        "Varokaa suomipojat, kilpakosijat ovat pian jo matkalla! ;) "'¨

        Mitä VITTHUA?

        Luuletko tosiaan, että kosisin suo-maalaista hutsua edes maksusta.

        BROUHAHAHHAHAHAHAHHAAHHAHAAAA!


      • dfdfdfdgfd

        Rakkaus vetää suomalaisia Kreikkaan


        Ylivoimainen osa Kreikkaan muuttaneista kertoo lähteneensä etelään rakkauden perässä.

        Suomesta muutetaan muualle ensisijaisesti työ- tai opiskelupaikan takia. Kreikka on tästä säännöstä selvästi suurin poikkeus, näyttää HS:n Terveisiä maailmalta -palvelu.

        HS on kerännyt palveluun ulkomailla asuvien suomalaisten tarinoita. Ylivoimainen osa Kreikkaan muuttaneista kertoo lähteneensä etelään rakkauden perässä.

        78 prosenttia Kreikkaan muuttaneista kertoo Terveisiä maailmalta -palvelussa muuttosyyksi rakkauden. Työn tai opiskelun vuoksi Kreikkaan oli lähtenyt vain kaksi kaikkiaan 44 vastanneesta.

        "Onpa mielenkiintoinen tulos. Mutta kyllä tämä voi olla ihan oikea johtopäätös", sanoo itsekin kreikkalaisen miehen kanssa naimisissa oleva mediavirkailija Jaana Oikarinen-Vasilopoulos Suomen suurlähetystöstä Ateenasta.

        http://www.hs.fi/ulkomaat/Rakkaus vetää suomalaisia Kreikkaan/a1305599381274

        Vaatikaa yleä esittämään tämä dokkari>

        Share on Twitter Share on Facebook
        KUUSI TAPAA LäHESTYä NAISTA
        Laji/lajit:
        Dokumentti
        Kesto: 18 min
        Valmistumisvuosi: 1990
        Tuotantomaa: Suomi
        Esitysformaatti:
        35 mm
        VHS
        Ohjaus: Jaakko Virtanen
        Tuotanto: Epidem Oy/Elina Katainen
        Kuvaus: Pekka Uotila
        Leikkaus: Sakari Kirjavainen
        Äänisuunnittelu: Jaakko Virtanen
        Teema: Maat ja kulttuurit, Kreikka, rakkaus, ihmissuhteet
        Synopsis: Jokaisella on unelmia. Loma etelässä voi merkitä niiden toteutumista. Elokuva näyttää unelmien toisen, arkisen puolen. Kreikkalaiset rantapojat selvittävät suhdettaan ja asenteitaan rakkauteen, lomaromansseihin ja turistityttöihin.
        katso myös Tosi on - Dokumenttiprojekti
        Muuta:
        Tosi on dokumenttiprojekti
        http://www.elokuvakontakti.fi/site/?page_id=9&lan=1&elokuva_id=340&laji=&list=nimi_up&bylang=


      • Greco
        yksi kreku kiitos kirjoitti:

        noh onneksi Kreikan kriisistä seuraa edes jotain hyvääkin. saamme tänne komeita kreikkalaisia miehiä suomalaisnaisia ilostuttamaan.. :) Varokaa suomipojat, kilpakosijat ovat pian jo matkalla! ;)

        Täsä mä ny olen


    • Yhtä rehellisiä

      ovat kuin kreikkalaiset poliitikoktkin.

    • artsy

      Erään upean kreikkalaismiehen kanssa tuli vietettyä erittäin lämpimiä hetkiä, ei voi valittaa! Hän oli hyvin huomaavainen, keskusteluintoinen ja taidokas rakastaja, ihan toista maata kuin nämä omat pojat. Yksi parhaita kokemuksiani koskaan! Tartu vaan rohkeasti tilaisuuteen. :)

      • Blaa blaa

        Niin kuin sinun tasoisesi tapaus saisi Suomesta mitään muuta kuin laitapuolen kulkijoita.

        Ne nyt ei kovin kummoisia rakastajia varmaan ole:)


      • artsy
        Blaa blaa kirjoitti:

        Niin kuin sinun tasoisesi tapaus saisi Suomesta mitään muuta kuin laitapuolen kulkijoita.

        Ne nyt ei kovin kummoisia rakastajia varmaan ole:)

        Sinähän se minun tasoni tiedät. ;)


      • Tiedän hyvin
        artsy kirjoitti:

        Sinähän se minun tasoni tiedät. ;)

        aivottomista killisilmistä pitävien suomidonnien tason.

        Pahnanpohjimamisia skänkkejä...


      • artsy
        Tiedän hyvin kirjoitti:

        aivottomista killisilmistä pitävien suomidonnien tason.

        Pahnanpohjimamisia skänkkejä...

        Jaa aivottomista? Itse nautin hyvistä ja syvällisistä keskusteluista, ja ilman sellaisia ei tasan yksikään aivoton apina mua kellistä. Vaikka olenkin nuori ja "helposti vietävissä oleva opiskelijahupakko". Oon ehkä poikkeus joka vahvistaa muodostamasi säännön, tiedä häntä. Pahoitteluni jos tällaiset hyvinkoulutetut ja hurmaavat miehet uhkaavat reviiriäsi.

        Aika aivotonta hommaahan tää kyllä on, siinä oot ihan oikeessa, mutta onneksi meitä on kaksi. Ei aina tarvii olla niin rationaalinen, baby.


      • alkup.
        artsy kirjoitti:

        Jaa aivottomista? Itse nautin hyvistä ja syvällisistä keskusteluista, ja ilman sellaisia ei tasan yksikään aivoton apina mua kellistä. Vaikka olenkin nuori ja "helposti vietävissä oleva opiskelijahupakko". Oon ehkä poikkeus joka vahvistaa muodostamasi säännön, tiedä häntä. Pahoitteluni jos tällaiset hyvinkoulutetut ja hurmaavat miehet uhkaavat reviiriäsi.

        Aika aivotonta hommaahan tää kyllä on, siinä oot ihan oikeessa, mutta onneksi meitä on kaksi. Ei aina tarvii olla niin rationaalinen, baby.

        Kiitos artsy kommentistasi. Todellakin tuntuu, että nyt olen tavannut sellaisen miehen, josta en haluaisi luopua. Kyseessä ei ole mikään rantalomakohteen "gigolo" vaan hän asuu ihan muualla.

        Harmi, että tämä keskustelu nyt karkasi sivuraiteille. Mitäpä sitä muuta voisi odottaakaan kateellisilta suomalaismiehiltä :)

        Edelleen kuulen mielelläni lisää kommentteja aiheesta.


      • Hahahahahahoihho!
        artsy kirjoitti:

        Jaa aivottomista? Itse nautin hyvistä ja syvällisistä keskusteluista, ja ilman sellaisia ei tasan yksikään aivoton apina mua kellistä. Vaikka olenkin nuori ja "helposti vietävissä oleva opiskelijahupakko". Oon ehkä poikkeus joka vahvistaa muodostamasi säännön, tiedä häntä. Pahoitteluni jos tällaiset hyvinkoulutetut ja hurmaavat miehet uhkaavat reviiriäsi.

        Aika aivotonta hommaahan tää kyllä on, siinä oot ihan oikeessa, mutta onneksi meitä on kaksi. Ei aina tarvii olla niin rationaalinen, baby.

        Kreikkalaisten syvällisen älykkyyden huomaa jokainen jo ko maan taloudellisesta tilanteesta.

        Tai voihan se olla että he ovatkin superälykkäitä suomalaismiehiin nähden: pistävät meidät maksamaan velkansa ja panevat tunnetusti halpoja ja hutsumaisia suomalaisnaisia kaupanpäälle:)


    • homo-kersa

      kaikki kreikkalaiset miehet on vitun homoja paskoja vittu. vedän turpaan jos nään yhenkin. vois mennä röökin vetään tässä. kattellaan myöhemmin vitun urpot

    • Kehotan_miettimään

      Itse just muutaman vuoden Kreikkalaisen miehen kanssa seurustelleena voin sanoa sen, että alusssa hän hurmasi minut, oli huomaavainen ja puhelias.. ym ym ym... Mutta pikku hiljaa suhde muuttui arkisemmaks... Ei ollutkaan aikaa enään niin paljoon... muutuin enemmänkin äidiksi ja rakastelijaksi... ja edelleenkin osasi puhua niitä kauniita sanoja...
      Mutta ne teot ja sanat eivät enään kohdanneet.. ja ero oli vaikeaa, kunnes mies otti lomalle työkaverin.. Eli tässä tuli myös kulttuurierot vastaan... Voidaan olla hyvin läheisiä ystäviä ja voidaan avoimesti flirttailla muillekkin naisille... ELI MIETI JOS JAKSAT ja hyväksyt sen!!! Mutta itseäni se satutti kovasti, koska mulle ei ollut ikinä aikaa!!!!!
      Aikaa annetaan enemmän ystäville ja kavereille... OSAAVAT VETÄÄ SUOMALAISTA NAISTA NARUSTA ja ottaa koiranpentu katseen!!!

      Muista, että kulttuuriero on kuitenkin suuri!!! Ja yleensä kreikkalainen mies muuttaa äidin ja isän luota suoraan naisen kasnsa yhteen mentyään naimisiin...

      • Hyvä että

        sait mitä ansaitsit.

        Hyvä, hyvä!


      • 3+11

        sinulla sattuu olemaan huono kokemus kreikkalaisesta miehestä, mutta tuskin kaikki kreikkalaiset miehet samanlaisia ovat. eihän esim. yksi suomalainen juoppo ja naisen hakkaaja tarkoita, että kaikki suomalaiset miehet olisivat samanlaisia....eihän


      • Suomaalaiset
        3+11 kirjoitti:

        sinulla sattuu olemaan huono kokemus kreikkalaisesta miehestä, mutta tuskin kaikki kreikkalaiset miehet samanlaisia ovat. eihän esim. yksi suomalainen juoppo ja naisen hakkaaja tarkoita, että kaikki suomalaiset miehet olisivat samanlaisia....eihän

        naiset taas ovat kännisiä hutsuja.

        Kaikki.

        "Suurimmassa osassa Euroopan maita pojat juovat ja humaltuvat useammin kuin tytöt. Poikkeuksen tästä tekevät Suomi, Ruotsi ja Britannia, joissa tytöt ovat poikia useammin humalass"


    • Nammmm.

      Ihania ja huomaavaisia ovat.... ja kaiken lisäksi
      niiiiin komeita ja miehekkäitä.

    • Sen nahnyt

      Kaikki osaa olla ihania ja huomaavaisia, varsinkin kun on kyseessa suomineito. Nain yleensa ottaen he pitavat suomal. naisia helppoina, jos en sanoisi myos tyhmina. Naureskelevat sitten jalkeenpain kavereidensa kanssa. Ota lomaromanssi lomaromanssina, ja siihen se on parasta jattaakin.

      riippuu myos missa olet taman adoniksen kohdannut, ranta ravintolassa turisti paikassa vai jossain pienessa kylassa kenties. Ne ovat aina karkkymassa uusia naisia, valloittamasssa, vaan kun arki tulee eteen, laulu muuttuukin.

      Myos heidan silmansa "vaeltelevat" alati. Myos naimisissa olevien, pida se mielessa.

    • jlu8f

      Kreikkalaiset miehet asuvat aikuisikään asti äidin hoiveissa ja odottavat tulevilta vaimoilta kodin ja lastenhoitoa, sillä itse hoitavast "pisneksiään" eli vokottelevat nuorempia naisia. Nämä etelä-euroopan söpöliinit eivät osaa rahaa tienata tai varallisuuttaa hankkia, mutta kebabbia ja rihkamaa osaavat turisteille myydä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      133
      1888
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe