Bust Boost

AA

9

1452

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lankku täälläkin

      Mitenköhän toi kapseli osais just rintoja kasvattaa? Luulis että samalla kertaa turpoais kaikki muutkin rauhaset mitä kehosta löytyy.

      Jätä ostamatta :)

    • lline

      Ystäväni oli noita tabletteja tilannut ja jonkinlaisia tuloksia oli tullut. Kuppikoko kasvanut A:sta B:en, pieniä muutoksia alkoi ilmastumaan reilun 3kk jälkeen. :) Itsellä ei kyseisistä pillereistä omakohtaista kokemusta ole.

    • hinkit

      Rintojen hierominenkin toimii paremmin kuin huuhaapillereiden syönti.

    • pienirintainen

      Heips ! onkohan täällä vielä ihmisii jotka kokeilee tätä?? Itse uskalsin just äsken tilata pitkän pohdinnan jälkeen yhden purkin näitä "ihmepillereitä"... Saas nähä mitä mulle tapahtuu, kirjottelen tänne, kun oon edes saanut paketin postiin. :)

    • kati

      Onko ollu mitää vaikutusta?

    • googlettakaa

      vaikuttava aine Mexican Wild Yam. Googlatkaa nii löytyy tietoa tästä yrtistä joka mm, aiheuttaa kouristuksia, alentaa verensokeria, lisää muiden horminivalmisteiden (mm. e-pilleri) haittavaikutuksia. Suositellaan käytettäväksi vain lääkärin valvonnan alla.

      Myyjän nettisivuilla: "Vastuuvapauslauseke: Tämän tuotteen sisällysluettelo on saatu valmistajalta ja ei ole tarkastettu mielihyva.fi toimesta. Tämä Bust Boost tuote ei ole tarkoitettu minkään sairauden hoitamiseen."

      Eikö tuo vastuusta irtisanoutuminen jo herättänyt epäilyksiä..?

    • pienirintainen

      Minä oon nyt kuukauden syönyt ja tilasin uuden purkin. Minulla ei ole ollut minkäänlaisia sivuvaikutuksia, mitä edellinen kommentoija on laittanut :o En koe mitään kouristuksia tai verensokerin alhaisuutta...
      Sen verran positiivist vaikutusta oon huomannut, että on hieman täyteläisyyttä tullut..ei mitenkään huomattavasti, mutta kun kokeilee rintaa, niin kyllä sinne jotain on tullut.
      Itse en käytä e-pillereitä, en ole yli vuoteen käyttänyt ja kuukautiset ovat täysin normaalit näiden Bust boost pillereidenkin kanssa.. :) Eli jatkan edelleen näiden syömistä,,,toistaiseksi.

    • rinnaton

      on vanha keskustelu mut itse harkitsen näiden ostoa.....onkohan järkeä? mun rinnat katosi anoreksian myötä.paino on taas normaali mutta rinnat ei hieronnalla yms.ole kasvaneet takas sinne c kuppiin :( mies viel kehtaa heittää vettä myllyyn"sinulla on roiskeläpät rintoje tilalla" no haha.onpa hauskaa! mutta en tasan miehen takia noita halua kokeilla vaan itseni takia et oma olo kohenisi....

    • boobs.

      heips!

      Joo ite mietin kans noiden pillereiden ostoa mutta sitte aattelin että jos kokeilis sitä voidetta oisko siitä mitään hyötyä, ei oikein oo vara implantteihinkaa laittaa 3000€. Mutta jotai muutosta kuitenki haluan noihin lapasiin :D

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      69
      6826
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4430
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2863
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      2111
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1673
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      99
      1465
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1161
    8. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1144
    9. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      306
      1143
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1101
    Aihe