Mistä löytää kunnon mies????

epätoivoinen

Missä te kunnon miehet käytte viettämässä vapaa-aikaa???
Baarit eivät kiinnosta minua enää.Mielelläni haluaisin jo löytää sen minun "prinssini" jonka kanssa olla onnellinen.
Eli missä paikoissa minun pitäisi käydä jotta tapaisin sen mukavan miehen????

106

8293

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 19

      Paikoissa joissa on miehiä. Eli zumbatunti ja muut naisten hömpötysharrastukset poisluettuna, ihan missä tahansa.

    • epätoivoinen

      Mutta jos minua ei kiinnosta jalkapallopelit niin mistä sitten?

      • ahaaymmärrän

        Eli ensin kysyt mistä voisit löytää kunnon miehen, mutta nyt sitten ilmoitat, ettet kuitenkaan ole valmis millään tapaa muuttamaan mitään eli menemään minnekään, mistä voisit niitä kunnon miehiä löytää. Kai sinun täytyy sitten vai jatkaa samalla linjalla ja valitella tänne kunnon miesten puutetta jatkossakin.


    • itse kunnollisuus

      käyn täällä. käytkö sä täällä usein?

    • Realisti Hai

      Epätoivolla ny aluksi et ketään iske :/

    • yksin kotona

      Kelpaako rumahko mies. Mut tapaa salilta tai prisman kassa jonosta keskiviikkoisin 11-12 aikaan.

      • yksin kotona

        Salilta siis klo:11-13 välissä kaikkina muina päivinä paitsi keskiviikkoisin.


    • Wanhempi herra

      Prinssin löytämisestä en tiedä, mutta mukavia miehiä on joka puolella, tosin monet heistä ovat varattuja. Nykyään voi seuraa löytää paitsi harrastuksista ja opiskelun kautta, myös vaikka suomi24:n treffipalstalta. Laita sinne asiallinen ja yksilöllinen, ei liian lyhyt, ilmoitus ja varmasti saat vastauksia. Onhan siellä toki paljon hörhöjäkin liikenteessä, mutta suurin osa kuitenkin ihan tavallisia miehiä, jotka haluaisivat tutustua mukavaan naiseen. Siis sinun tilanteesi kääntäen. Huomaat kyllä saamistasi vastauksista ketkä ovat niitä potentiaalisia. Ja kirjoittelemalla selviää toisen arvomaailma ja ajatukset aika hyvin. Kuten niiden puutekin:-)) Sen verran vihjeenä, että katso muita ilmoituksia ja laita edes yksi lause, joka on vain sinun profiilissasi. Teee siitä silmäänpistävä ja kiinnostava. Huumori auttaa aina!

    • arska201

      Minäkään en käy baareissa. Minut voi nähdä mm kuntosalilla, työpaikalla, koulussa, ruokakaupassa ja muuten vain kaupungilla.

      Tuossa muutama paikksa.

    • epätoivoinen

      Hurjan paljon tullut vastauksia ja todella hyviä ja hauskoja.Kiitos kaikille vastanneille.

      Se on totta että harrastusten parista löytää sen kumppanin ja muista ihme paikoista.Pitää varmaan ruveta pitämään silmiään auki jotta näkee paremmin. :D

      Ainut miinus puoli on siinä jos rupeaa juttelemaan esim.kahvilassa jollekin tuntemattomalle miehelle,niin moni pitää niitä ihmisiä hulluina tai outoina.Nykyään ihmiset eivät päästä kovin lähelleen ja minä en ole mikään ahdistelija.Olen aika varovainen ujohko nainen.
      Se mies saa paikan heti jolla pysyy naula ja vasara kädessä. Lol :D

      • yksin kotona

        No mulla pysyy vasara ja saha ja naula ja pora ja sirkkeliä osaan käyttää kaikkia muita työkaluja. Ihan ammatin puolesta nääs eli oon sellane remppa reiska ammatiltani. Mis päin asut?


      • epätoivoinen
        yksin kotona kirjoitti:

        No mulla pysyy vasara ja saha ja naula ja pora ja sirkkeliä osaan käyttää kaikkia muita työkaluja. Ihan ammatin puolesta nääs eli oon sellane remppa reiska ammatiltani. Mis päin asut?

        Jahas,sitä aletaankin jo siellä ehdottelemaan :D
        Pirkanmaalta.Entäpä itse? Ja minkä ikäinen olet?


      • Kukaties
        epätoivoinen kirjoitti:

        Jahas,sitä aletaankin jo siellä ehdottelemaan :D
        Pirkanmaalta.Entäpä itse? Ja minkä ikäinen olet?

        Käviskös tälläinen, jolla pysyy naulat ja vasara sekä imuri ja moppikin käsissä....no vasaralla saattaa tosin sormeenkin osua ...auts...no ainakin kova yrittämään.


      • Poksuko

        "Ainut miinus puoli on siinä jos rupeaa juttelemaan esim.kahvilassa jollekin tuntemattomalle miehelle,niin moni pitää niitä ihmisiä hulluina tai outoina."

        Perustelu se on tuokin, nimittäin olla passiivinen ja tekemättä minkäänlaista aloitetta. Mitä veikkaat, eikö tilanne ole täysin samanlainen, jos mies alkaa jutella kahvilassa jollekin tuntemattomalle naiselle ? Heti ollaan leimaamassa ties miksi...

        "Nykyään ihmiset eivät päästä kovin lähelleen ja minä en ole mikään ahdistelija."

        Ei, etenkään jos ihminen ei kuulu siihen tuttuun ja turvalliseen sisäpiiriin...

        "Olen aika varovainen ujohko nainen.
        Se mies saa paikan heti jolla pysyy naula ja vasara kädessä. Lol :D"

        Jos kyse on vain remontoinnista, raksamiehiä saa rahalla kaupasta... :D


    • yksin kotona

      Rauma ja 36 v 10 kk. Ei kai täs nyt hiljaakan voi enään olla.

    • epätoivoinen

      Moni osaava puuha pete kelpaa.Kädettömät miehet ei kiitos. :D

      • Ainakin 3

        Moni....yksi ei riitä:PP


    • epätoivoinen

      Hah.Nimenomaan yksi riittää.Minä en tarvitse montaa kuin yhden.

      • H:huulet

        Hiukkasen kielii;P aivan toista.....Moni osaava


      • epätoivoinen
        H:huulet kirjoitti:

        Hiukkasen kielii;P aivan toista.....Moni osaava

        Lakkaa ny siäl :D


      • PPPPPP
        epätoivoinen kirjoitti:

        Lakkaa ny siäl :D

        Vasta tässä aloittettiin;P Kas kun et ole Pohjois-Suomesta???


      • Rattoo
        PPPPPP kirjoitti:

        Vasta tässä aloittettiin;P Kas kun et ole Pohjois-Suomesta???

        Juu ja kenties 23 v....jep jep ....käki kukkuu selällään


    • yksin kotona

      Joo mä osaan rempata ja rakentaa vaikka uusia huonekaluja. Osaan myös mopata, imuroida, laittaa ruokaa ja pestä omat pyykkini. Tuu hakee pois hyvä mies.

      • Parta69

        Ja minä taas TANSSIA oman että sinun pillin mukaan....


      • ajatus

        Ooot huono mies kun osaat noin paljon kaikkia. Ei naiset sellasta arvosta


    • opiskelijoita täynnä

      kirjastot ja lukusalit

    • thehrhrthj

      Yli miljoona sinkkua, hyvä Suomi.
      Eniten perhesurmia, hyvä Suomi.
      Eniten itsemurhia, hyvä Suomi.
      Hitain oikeusprosessi, hyvä Suomi.
      Korkein verotus, hyvä Suomi.
      Suomalaiset ovat 2. luokan kanslaisa omalla maallaan.

      Suomi

    • Poksuko

      Hyvä kysymys...

      Mutta ensiksi pitäisi varmaankin lähteä liikkeelle kunnon miehen määritelmästä. Se tuntuu olevan jokaisella naisella täysin erilainen.

      Toiseksi, odotatko että mies tulee tekemään aloitteen, vai oletko sitä mieltä, että myös naiset voivat osoittaa miehelle olevansa kiinnostuneita ?

      • epätoivoinen

        Mielestäni tänä päivänä nainenkin saa olla aktiivinen ja tehdä aloitteen.
        Ja Poksuko; ei luonteelleen voi mitään jos hieman ujostelee.Ja se mitä olen oppinut miehistä , niin ettehän te pidä sellaisesta kiimaisesta naaras leijonasta joka on jo syöksymässä kiinni kynsin ja hampain ja tyrkyttämässä itseään.Silloinhan te juoksette pakoon. :D
        Eikös vaan???
        Ja se miksi ottaisin sellaisen miehen joka osaa tehdä vasaratöitä, niin mielestäni se on ihailtavaa että mies osaa tehdä muutakin kuin nostaa olut tuoppia. :) Enkä minä osaa tehdä miesten töitä.


      • Stuin
        epätoivoinen kirjoitti:

        Mielestäni tänä päivänä nainenkin saa olla aktiivinen ja tehdä aloitteen.
        Ja Poksuko; ei luonteelleen voi mitään jos hieman ujostelee.Ja se mitä olen oppinut miehistä , niin ettehän te pidä sellaisesta kiimaisesta naaras leijonasta joka on jo syöksymässä kiinni kynsin ja hampain ja tyrkyttämässä itseään.Silloinhan te juoksette pakoon. :D
        Eikös vaan???
        Ja se miksi ottaisin sellaisen miehen joka osaa tehdä vasaratöitä, niin mielestäni se on ihailtavaa että mies osaa tehdä muutakin kuin nostaa olut tuoppia. :) Enkä minä osaa tehdä miesten töitä.

        Kyllä, ehdottomasti nainenkin saa tehdä aloitteen. Joskus on nainen minulle aloitteen tehnyt, ja olen arvostanut todella korkealle sen että uskalsi laittaa itsensä peliin.

        Oma aloitteellisuus nimen omaan kannattaa. Naiselle ymmärrettävä esimerkki: saat paremman ja halvemman pölynimurin kiertämällä kauppoja verrattuna siihen että jäät odottamaan ovelta ovelle -myyjän tarjoamaa valikoimaa.


    • yksin kotona

      Oonko mä liian vanha sulle. Eiks vähän vanhempi ole viisaampi ja parempi ja jos se vasara pysyy vanhemmalla tukevasti käsissä niin nainenkin pysyy.

      • epätoivoinen

        Et ole :)


      • Varma tieto68
        epätoivoinen kirjoitti:

        Et ole :)

        Kyllä ossaat ...heh heh....


    • yksin kootna

      Yes :) onk sul jotain remontoitavaa kotona?

      • Naapurin Veke

        Varma tieto: toosan hoito....meisselihommia;)


    • heipä hei

      Menkää jo sängyyn kullanmurut

      • Meisseli jatkolla

        Tuu mukaan peiton alle peuhaamaan...


    • nuori mies

      En juo, en polta, harrastan urheilua, opiskelen ja työskentelen tulevaisuuttani varten, raha-asiat kunnossa ja pidän elämäni muutenkin suhteellisen hyvin järjestyksessä. Luonteeltani olen aika hiljainen, ujo ja rauhallinen.

      Mutta eipä kukaan nainen ole osoittanut koskaan minkäänlaista kiinnostusta. Ei minulla itseasiassa ole juuri edes naispuolisia kavereitakaan. Kenties olen sitten vain niin vastenmielinen tyyppi sekä ulkonäöltäni että sitten tuo ujo luonne toimii myös karkoittimena naisten suhteen.

      Kiva, että joku haluaa kunnollisen miehenkin, mutta miehenä voin sanoa, että moni kunnollinen mies on yksin. Sen sijaan näillä "rellestäjillä" näyttää naisia riittävän ja paljon.

      • epätoivoinen

        Niiin mikähän siinä on ettei niitä kunnon miehet käy kaupaksi heti.Minulle kyllä kelpaisi. :)

        Arvostan suuresti sinun arvojasi.Sitä minä odotan mieheltä.Pisteet sinulle!!! :)


      • Abdulli
        epätoivoinen kirjoitti:

        Niiin mikähän siinä on ettei niitä kunnon miehet käy kaupaksi heti.Minulle kyllä kelpaisi. :)

        Arvostan suuresti sinun arvojasi.Sitä minä odotan mieheltä.Pisteet sinulle!!! :)

        Se on vaan niin että pitäisi osua samaan aikaan samalle "tutkalle"..


      • kiinostunut mies
        epätoivoinen kirjoitti:

        Niiin mikähän siinä on ettei niitä kunnon miehet käy kaupaksi heti.Minulle kyllä kelpaisi. :)

        Arvostan suuresti sinun arvojasi.Sitä minä odotan mieheltä.Pisteet sinulle!!! :)

        mis sä asut?


      • epätoivoinen
        Abdulli kirjoitti:

        Se on vaan niin että pitäisi osua samaan aikaan samalle "tutkalle"..

        Juurikin näin.Vielä se aurinko paistaa risukasaan niinkuin sanonta kuuluu. :)
        Toivossa on hyvä elää.


      • epätoivoinen
        kiinostunut mies kirjoitti:

        mis sä asut?

        Pirkanmaalla.Entäpä itse?


      • Abdulli
        epätoivoinen kirjoitti:

        Pirkanmaalla.Entäpä itse?

        Niin minäkin;)


      • yksin kotona
        epätoivoinen kirjoitti:

        Pirkanmaalla.Entäpä itse?

        Mä olen hyvä mies. En kans tupakoi ja baareissa en ole käynyt pariin vuoteen. Harrastuksia on esim kalastus. Eiks näsijärveltä tule hyvin kalaa. Tykkäätkö sä kalastaa?


      • epätoivoinen
        yksin kotona kirjoitti:

        Mä olen hyvä mies. En kans tupakoi ja baareissa en ole käynyt pariin vuoteen. Harrastuksia on esim kalastus. Eiks näsijärveltä tule hyvin kalaa. Tykkäätkö sä kalastaa?

        Vai kalamies....verkkoja tulee sitten heiteltyy ympäri järvee vai?
        Sorry,en tykkää kalastaa.Liian tylsää :D
        Madon tunkeminen koukkuun ällöttää.Olenhan nainen. :)


      • Kiilapoika
        epätoivoinen kirjoitti:

        Vai kalamies....verkkoja tulee sitten heiteltyy ympäri järvee vai?
        Sorry,en tykkää kalastaa.Liian tylsää :D
        Madon tunkeminen koukkuun ällöttää.Olenhan nainen. :)

        Voisin opettaa


      • yksin kotona
        epätoivoinen kirjoitti:

        Vai kalamies....verkkoja tulee sitten heiteltyy ympäri järvee vai?
        Sorry,en tykkää kalastaa.Liian tylsää :D
        Madon tunkeminen koukkuun ällöttää.Olenhan nainen. :)

        Onhan se vähän tylsää joo mut kala on hyvää ja terveellistä ja en kalastele verkoilla paljoo. Siks toiseks , eiks miehen ol hyvä osata pyydystää ruokaa jos vaikka eksyy jonnekkin erämaahan?

        Mut mitäs sä sit tykkäät puuhata.? Voihan siel näsijärves uidatkin.


      • epätoivoinen
        yksin kotona kirjoitti:

        Onhan se vähän tylsää joo mut kala on hyvää ja terveellistä ja en kalastele verkoilla paljoo. Siks toiseks , eiks miehen ol hyvä osata pyydystää ruokaa jos vaikka eksyy jonnekkin erämaahan?

        Mut mitäs sä sit tykkäät puuhata.? Voihan siel näsijärves uidatkin.

        Ottaa aurinkoo nakuna


      • yksin kotona
        epätoivoinen kirjoitti:

        Ottaa aurinkoo nakuna

        Mä haluaisin nähdä sut nakuna :) Oletko facebookissa muuten?


      • epätoivoinen
        yksin kotona kirjoitti:

        Mä haluaisin nähdä sut nakuna :) Oletko facebookissa muuten?

        YKSIN KOTONA!!!!!!!
        On ollut mukava täällä jakaa ajatuksia,mutta nyt tämä menee jo yli rajan.Olet käyttänyt minun nimimerkkiä väärin.Ja en ole ollut 22:42 enää koneella.Joten toivon että tajuat tehneesi ison virheen että olet käyttänyt nimeäni ja julkaissut omaa perverssi keskustelua täällä.


      • yksin kotona
        epätoivoinen kirjoitti:

        YKSIN KOTONA!!!!!!!
        On ollut mukava täällä jakaa ajatuksia,mutta nyt tämä menee jo yli rajan.Olet käyttänyt minun nimimerkkiä väärin.Ja en ole ollut 22:42 enää koneella.Joten toivon että tajuat tehneesi ison virheen että olet käyttänyt nimeäni ja julkaissut omaa perverssi keskustelua täällä.

        Olen käyttänyt ainoastaan omaa nimimerkkiä. Se on ollut joku muu idiootti. En ikinä kirjoittelisi toisen nimellä.


      • yksin kotona
        yksin kotona kirjoitti:

        Olen käyttänyt ainoastaan omaa nimimerkkiä. Se on ollut joku muu idiootti. En ikinä kirjoittelisi toisen nimellä.

        Mut jos olet sitä mieltä et se olin minä niin annan mielellään polisin selvittää asian.!


    • 22vee

      Aika sama juttu täälläkin kun nimimerkillä nuori mies. Urheilen, en polta, pukeudun mielestäni siististi, huolehdin ulkonäöstäni ja hygieniasta. Alkoholia tulee sivistyneesti käytettyä.
      Eipä ole koskaan tullu naiset juttelemaan, vaikka usein yksinäni liikun. Ei edes baarissa!
      Tämä ujous on se kirous mistä naiset ei selvästi pidä.

      • epätoivoinen

        Ei ujous ole mikään kirous minun mielestäni.Sillä parempi sellainen mies joka on oma itsensä ja hieman ujo kuin sellainen peilimies joka luulee itsestään liikaa ja on koko ajan äänessä ja niin polleena,hyi yök.mieluummin minua viehättää kiltit,ujot miehet kuin sellaiset itseään täynnä olevat miehet.Ja myöskin sellaiset miehet kiinnostaa minua enemmän jotka urheilevat ja kuluttavat alkoholia vähän.


    • kunnon miehisyys

      Kotona puuhaillen, kaupoissa ostoksilla, lenkillä ynnä muuta perusarkihommaa, koska kunnonmies on todennäköisimmin tylsä ja arkinen. Huoltoaseman kahvilasta voi löytyä kunnon mies tai autonpesupaikalta tai autoliikkeistä uneksimassa. Siellä niitä on, kunnonmiesten paikoissa, siellä ei naiset juuri aikaa kuluta...niin ja tietysti telkkaria katellen ja niinkuin nyt, netissä.

      • Alapään karvaaja

        Jalat avoinna avoimin mielin.....


      • epätoivoinen
        Alapään karvaaja kirjoitti:

        Jalat avoinna avoimin mielin.....

        Hyi sua! :D


      • epätoivoinen

        Voi unelma :) aahhh ja voih.Vaan voin unelmoida tuollaisesta miehestä joka viihtyy kotona ja jolla on elämän arvot kohdillaan........

        Itsekin olen koti-ihmisiä,viihdyn lenkkipoluilla,elämästä,kavereiden kanssa hengailusta.Mutta en baareissa sitten viihdy lainkaan.Onko minusta kenties tullut jo aikuinen(ikää 27) kun ajattelen näin. :D hah


      • Alapään karvaaja
        epätoivoinen kirjoitti:

        Voi unelma :) aahhh ja voih.Vaan voin unelmoida tuollaisesta miehestä joka viihtyy kotona ja jolla on elämän arvot kohdillaan........

        Itsekin olen koti-ihmisiä,viihdyn lenkkipoluilla,elämästä,kavereiden kanssa hengailusta.Mutta en baareissa sitten viihdy lainkaan.Onko minusta kenties tullut jo aikuinen(ikää 27) kun ajattelen näin. :D hah

        "Kypsä nainen".. miun makuun;P


      • epätoivoinen
        Alapään karvaaja kirjoitti:

        "Kypsä nainen".. miun makuun;P

        miu miu.kiitos vaan :)


      • Alapään karvaaja
        epätoivoinen kirjoitti:

        miu miu.kiitos vaan :)

        Alan ihan lämmetä sinuun "kypsä" typy...;P


      • epätoivoinen
        Alapään karvaaja kirjoitti:

        Alan ihan lämmetä sinuun "kypsä" typy...;P

        Lakkaa ny hei siäl :D


      • Alapään karvaaja
        epätoivoinen kirjoitti:

        Lakkaa ny hei siäl :D

        No ei voe ....sen verran alakaa kuumottaan;P


    • Rauniomies

      Sori nyt vaan mutta jos kysyt tuota niin mulla olisi pahoja uutisia ...

      Ne kunnon miehet on mennyt jo tai sitten ovat jo kelvottomien naisten turmelemia.

      Juna meni jo ... tervetuloa ihmisraunioiden kaatopaikalle.

    • tapani

      Mä tuun

      • Toinen Tapani

        Mä olen jo paikalla.


      • T.H.
        Toinen Tapani kirjoitti:

        Mä olen jo paikalla.

        Mistäs Äänekoskelta löytäs mies seuraa tietty mul paikka täs keskustassa en hae mitään malli kundia itse rist.värinen keski-ikäinen poikamies btm/homo mies voin laittaa tähän puh.numeroni jos? Joku mies ois kiinnostunut tapaamaan mut vaki juttu mielessä nimimerkillä T.H...


    • ikuisesti yksin

      Mä en ole kunnon mies kun en juopottele, tupakoi tai käy baareissa. Naisia horoksi haukkuminenkaan ei kulu tapoihini joten olen varmaan aika luuseri josta naiset ei kiinnostu.

    • höpöpööööpppööppöppö

      Naisilla tuntuu välillä olevan mentaliteettina, että kaikki hyvät miehet on joka tapauksessa jo viety. Siispä osa heistä saalistaa niitä miehiä, joilla on jo nainen kainalossa. Tämä on todettu moneen kertaan. Tyttöystävän kanssa baarissa liikkuessa naiset ovat hyvin kiinnostuneita minusta. Härkäporukalla liikuttaessa touhuamisesta tulee paljon vaikeampaa, jopa pelkästä juttelemisesta. Joko asia on niin, että jonkin tietyn ikärajan jälkeen kaikki hyvät miehet on viety, tai sitten naiset on hemmetin nirsoja. Pitänee siis olla hyvä säkä siinä, että mies on juuri eronnut syystä tai toisesta johtuen, tai muuten siinä on pakko olla vikaa.

    • kylanmies
    • lifemocker

      kaikenlaiset ihmiset käyvät baareissa huom

    • remppa reiska täs

      Tääl olis tällänen sinkku remppa reiska jolla vasara pysyy kädessä. Oon tehnyt isojakin remontteja. Ulkonäkö ei oo mun eduksi sitten ainakaan mut pidän naisesta hyvää huolta ja tykkään halata.

    • Lonely kunnon mies

      No minäkin olen kaiketi etsimäsi kaltainen "kunnon mies".
      En polta, en juo, työelämässä, ei pelinörtti, nuori, pitkä, suht tavis komee.

      Arki-iltoina minut voi tavata kävelyltä tai kaupassa.

      Viikonloppuina myös; mikäli en ole käymässä sukulaisissa tai kyläilemässä.
      Käyn myös kävelyretkillä metsissä; aika kehno parinhaun kannalta..
      Joskus kirjastossa. Joskus ulkona syömässä.


      Ei minua juuri siis tapaa; enkä itse pääse tapaamaan naisia.

    • ihana nainen

      Ei kunnon miehiä ole enään olemassakaan... itse olen aika näpsäkkä nainen iloinen ja pirteä..mutta en vaan sitä miestä löydä :(

      • lifemocker

        odotatko vai teetkö jotain asian eteen itsekkin?


    • sinkku.m37.

      Kyllä kunnon miehiä on. Minä ainakin ja minä olen ainakin kotona. En käy baareissa koska naiset rakastuu just niihin juoppohin pleijereihin ja pettäjiin. Käyn minä salillakin mut siel vaan treenataan eikä siellä voi ketään lähestyä. Turha lähtee kotoo mihinkään kun kunnon mies ei ole ennekään kelvannut. Haluaisin parisuhteen mut kyllä nuo naiset tiedetään...

      • lifemocker

        se kenestäkään kunnollista tee, ettei viihdy paareissa!


    • mietitaanpasnyt
    • valinnan vaikeus

      Suolaista ja makeaa...Mutta ei samalta lautaselta.
      Jompi kumpi molmepia et voi saada.

    • htrvjij

      mä oon täällä ihan kotona senkus tulet hakemaan:)
      t.m29w

    • Lähdin katsastelemaan sitä kunnon miestä eilen baarista. Viihdyin siellä puoli tuntia-joko tästä sitkeästä yrittämisestä pitäisi meikäläiselle jonkinsortin palkinto luovuttaa tai sitten jään odottelemaan josko mut täältä kotoota tulisi joku kunnollinen mies hakemaan ;)

      • Trumpet

        Kävitkö ite juttusilla?
        Vai istuitko ja odotit että ukot tulee sun luokse.?


    • iki-sinkku

      Minua et löydä enää mistään. Tai et ainakaan saa minua.
      Vaikka olen ns kunnon mies, en polta, en joka viikonloppu juokse baarissa, en petä, olen huumorintajuinen, älykäs, kiltti... ja on joku minua joskus jopa ihan komeaksikin sanonut, lasten kanssa tulen loistavasti toimeen, olen hyvä kuuntelija... mutta siltikään en kelpaa kenellekään.
      En enää edes haaveile löytäväni ketään, olen hyväksynyt kohtaloni ja olen loppuelämänikin yksin.

    • tyhjä arpa

      Minä en käy missään muualla kuin salilla. Olen sen huomannut et kunnon mies ie kelpaa joten miksi edes yritän. Suurimman ajan vietän kotona. Baareissa en ole käynyt yli 3 vuoteen. Mitä turhia siellä käymään kun naiset ei halua tutustua. En aio etsiä ketään lähitulevaisuudessakaan.

    • Yks pöllö

      Miepä oon miettinny ihan samaa.. Työn takia tapaan paljon ihmisiä ja ammatinvalinta on sellainen, että ulospäin täytyypi olla iloinen ja positiviinen ja puhelias.
      Koti-minä ei vastaa täysin tätä, vaan on rauhallisempi ja hiljaisempi..

      Vapaa-ajalla törmänny vaan miehiin, jotka oisivatten seksin perässä pelkästään..
      Ehkäpä pitäis kattella tosiaan ympärilleen eri tavalla.. Alkuunsa ujo mieki oon ja eipä tuu vapaalla ventovieraille höpöteltyä.

    • Iso-Äm

      Kyllä me kunnon miehet käydään välillä viihteelläkin, eli sieltä baaristakin saattaa löytää ;)

    • sinkkunainenasd

      Kunnon miehiä varmasti on ja vaikka missä, mutta miten erottaa kunnon mies lipevästä pelimiehestä???

      Mullois kiikarissa harrastusten kautta yks kunnolliselta ja mukavalta vaikuttava mies, mutta epäilyttää että onkin susihukkanen "lampaitten" vaatteessa. :( En jaksais yhtään venkoilevaa ja valehtelevaa häntäheikkiä enää.

    • näinn

      repesin kohdassa: "Baarit eivät kiinnosta minua enää". Taas pilluaan baarissa vuosia jakanut nainen haluaa löytää "kunnon miehen". Eikä se mies muuten sitten löydy "käymällä jossain", vaan tekemälläaloitteita ja olemalla aktiivinen

    • Life to the fullest

      Kunnon miehillä ei ole vapaa-aikaa...

    • Ehkä ongelma on AP?

      Useimmista miehistä Suomessa saa kunnon miehen, mutta useimmista naisista ei saa kunnon naista...

    • sssna

      Hautuumaalta saattaa löytyä jäännöksiä! Kypsy siihen. Toivottavasti vituttaa!

    • kunnonvapaamies

      Täällä yksi kunnon mies. Alkoholia en käytä tai tupakoi ja baarit eivät ole koskaan kiinnostaneet. Syön terveellisesti ja liikun. Pukeudun siististi. Osaan kotihommat ja ruokaakin tehdä (kokkikoulua kävin aikoinaan). Olen myös melko taiteellinen, en kuitenkaan mikään boheemirenttu. Töissä käyn ja raha-asiani ovat kunnossa. Mitään yhdenyön suhteita en todellakaan harrasta, kuten valitettavasti turhan moni nykyään tekee. Liikaa panemista joka puolella nykyään ja lehdetkin vaan täynnä seksijuttuja. Mitään syvempää ei tunnu enää ihmisten välillä olevan. Olen kaiketi vaan sitten liian vanhanaikainen ajatuksineni?

      Lapsista pidän kuten myös eläimistä ja tulen kaikkien kanssa toimeen. Olen aika sovitteleva luonne. Yksin olen kuitenkin elänyt koko ikäni, kaveriksikaan en ole naiselle kelvannut. Absolutismi yhdistettynä hiljaiseen ja rauhalliseen luonteeseen on kuin myrkkyä parisuhdemarkkinoita ajatellen. Panemattomuus on tietenkin myös iso miinus näin miehen kannalta.

      Enää en jaksa mitään suhteita edes kuvitella, vaan elelen tyytyväisenä ihan yksikseni. Meneehän tämä elämä näinkin, vanhana saattaa tosin jo kirpaista pahemmin, kun ei ole ketään vierellä.

      • sa<gvfdz

        Ketä luulet kiinnostavan tuo sinun avautumisesi?


      • etsi vielä

        Toi on totta että absoluuttisuus voi karsia naisia, koska täällä suomessa tuo alkoholi on tabu. Täällä tuntuu olevan kovin kummallista jos ei juo. Olen hyvin samankaltainen kuin sinä kunnonvapaamies ja ymmärrän, että suhtaudut asioihin syvemmin kuin muut. Veikkaan että sinussa on myös jonkun verran herkkyyttä ja sielukkuutta. Voisin myös kuvitella, että kanssasi saisi aikaiseksi mielenkiintoisia ja syvällisiä keskustelutuokioita kaikesta maan ja taivaan välillä. Olisit aivan napakymppi kaikille kunnon miestä hakeville naisille. Älä siis luovuta vielä.


    • kunnonvapaamies

      No voi anteeksi kauheasti kun kerroin yhden vapaan kunnon miehen tarinan ketjuun, jossa kyseltiin, missä niitä vapaita kunnon miehiä on...

      • sssna

        No eihän sinua kukaan usko, joten ole rauhassa kunnonvapaamies, yksin jäät. Toivottavasti tympäisee!


    • kunnon-mies.

      En käy oikein missään enään muuta kuin salilla. Baareissa en ole käynyt vuosiin ja en muutenkaan käy missään koska naiset rakastuu niihin pelimiehiin ja alkoholisteihin kuitenkin aina. En halua tuhlata aikaa enään naisen etsimiseen.

      • vapaakunnonmies

        Oikeaa puhetta. Ei kannata naisiin aikaansa tuhlata, kun sen voi käyttää paljon paremminkin. Etsikööt nämä naiset ihan rauhassa sitä prinssiään niiden pelimiesten ja alkoholistien joukosta. Elellään me kunnon miehet vapaina ja oman itsemme herroina, kun emme kenellekään kelpaa. Kunhan kelpaamme edes itse itsellemme, niin se riittäköön. Moraaliton nykynainen ei ole milloinkaan vaivan arvoinen.


      • homppelipena
        vapaakunnonmies kirjoitti:

        Oikeaa puhetta. Ei kannata naisiin aikaansa tuhlata, kun sen voi käyttää paljon paremminkin. Etsikööt nämä naiset ihan rauhassa sitä prinssiään niiden pelimiesten ja alkoholistien joukosta. Elellään me kunnon miehet vapaina ja oman itsemme herroina, kun emme kenellekään kelpaa. Kunhan kelpaamme edes itse itsellemme, niin se riittäköön. Moraaliton nykynainen ei ole milloinkaan vaivan arvoinen.

        Kunnon-mies ja vapaakunnonmieshän voivat alkaa seukkaan keskenään! Yhdessä käydään salilla ja ollaan kuivinsuin niin kunnonmiestä että! Totta ei teidän kannata naisten hakemiseen aikaa eikä rahaa käyttää. Haette siwasta vaan salinne jäleen vaseliinia ja muumi-limsaa ja menette jommankumman kämpille ja nusssitte toisianne kunnolla perseeeseen, niin kyllä siinä oletettavasti kaikki naiset unohtuu. Sittenhän teidän kannattaa luopua jommankumman kämpästä, niin jää enemmän rahaa teille. Parisuhteenne kannaltahan on välttämätöntä että rahanne riittävät perserasvaan.


      • näinn
        homppelipena kirjoitti:

        Kunnon-mies ja vapaakunnonmieshän voivat alkaa seukkaan keskenään! Yhdessä käydään salilla ja ollaan kuivinsuin niin kunnonmiestä että! Totta ei teidän kannata naisten hakemiseen aikaa eikä rahaa käyttää. Haette siwasta vaan salinne jäleen vaseliinia ja muumi-limsaa ja menette jommankumman kämpille ja nusssitte toisianne kunnolla perseeeseen, niin kyllä siinä oletettavasti kaikki naiset unohtuu. Sittenhän teidän kannattaa luopua jommankumman kämpästä, niin jää enemmän rahaa teille. Parisuhteenne kannaltahan on välttämätöntä että rahanne riittävät perserasvaan.

        ja sinä olisit ikkunan takana runkkaamassa, kun kaksi miestä nussii toisiaan...


      • homppelipena
        näinn kirjoitti:

        ja sinä olisit ikkunan takana runkkaamassa, kun kaksi miestä nussii toisiaan...

        Ei, kun mä olisin takatuupparina.


      • vapaakunnonmies
        homppelipena kirjoitti:

        Kunnon-mies ja vapaakunnonmieshän voivat alkaa seukkaan keskenään! Yhdessä käydään salilla ja ollaan kuivinsuin niin kunnonmiestä että! Totta ei teidän kannata naisten hakemiseen aikaa eikä rahaa käyttää. Haette siwasta vaan salinne jäleen vaseliinia ja muumi-limsaa ja menette jommankumman kämpille ja nusssitte toisianne kunnolla perseeeseen, niin kyllä siinä oletettavasti kaikki naiset unohtuu. Sittenhän teidän kannattaa luopua jommankumman kämpästä, niin jää enemmän rahaa teille. Parisuhteenne kannaltahan on välttämätöntä että rahanne riittävät perserasvaan.

        Anteeksi vain, mutta minä en ole homoseksuelli. Siksipä suhde tähän herra kunnon-mieheen olisi tuhoon tuomittu jo alkuunsa.


      • homppelipena
        vapaakunnonmies kirjoitti:

        Anteeksi vain, mutta minä en ole homoseksuelli. Siksipä suhde tähän herra kunnon-mieheen olisi tuhoon tuomittu jo alkuunsa.

        Kuitenkin olet! Et vain tiedä sitä vielä. Kannattaa kokeilla. Perseeeseen paneminen ja kalun ottaminen varsinkin omaan perseeeseen menee satanolla ohi kaikkien akkojen jyystämisestä. Kokemuksesta puhun, minäkin luulin ennen etten ole homo, mutta kun tapasin nykyisen poikakaverini ja kun hän nussi minua perseeeseen niin heitin heti lihavan ja ruman, väkivaltaisen juoppo naisen ulos.


    • miniporkkana-turku

      Mietin itsekin mistä niitä kunnon miehiä löytäisi ja ajattelin liittyä keskusteluun.. tuo viimeinen homppelipenan kommentti ei ehkä ihan kuulunut tähän ketjuun, mutta annettakoon anteeksi.

      Mutta niistä kunnon miehistä! Jos ei baarit kiinnosta niin onko täällä turussa jotain paikkaa missä te kaikki hyvät miehet käytte..? ei ole salilla osunut silmään, ei koirien kanssa ulkoillessa, ei työmatkalla tai kaupassa...
      Onko ne kaikki talviunilla? Tai sit muuten vaan varattuja yms... Huoh..

      • 'oro'oro

        joo, niil on jo poikaystävä =3=njohohoo


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      975
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      937
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      860
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      694
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe