Miehellä jatkuvasti pillu mielessä

Kira

Siis mä en kestä enää! Ollaan oltu 3 vuotta yhdessä, mutta kun kuljemme kaupungilla, mies tiirailee toisia naisia ja menee niin pitkälle että flirttaileekin joskus.

Neljän seurustelusuhteen perusteella olen tullut siihen johtopäätökseen, että kaikki miehet tuntuvat olevan jokaisesta vastaantulevasta pillusta kiinnostuneita ja kävisivät painamassa näitä jollei olisi tyttöystävä vahtaamassa.

Miestä ei ilmeisestikään ole luotu yksiavioiseksi. Muuta selitystä en keksi.

63

8888

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mies

      Älä meitä kaikkia rupea syyttämään.

      Ehkä oot vain kiinnostut semmoisista pelimiehistä ja muun tyyppisiin et edes kiinnitä huomiota?

    • m30

      Siitä puhe mistä puute sanotaan. Vitsi vitsi. Uskon, että oma seksielämänne on kunnossa. Eihän sun tarvis tänne kirjotella jos tietäisit mistä kaikki johtuu.
      Tosiaan me miehet tykätään katella hyväkroppaisia naisia. Oon sopinut tyttöystäväni kanssa, että katsoa saa mutta ei koskea. Mikäli miehesi flirttailee toisten naisten kanssa seurassasi niin se kyllä menee liian pitkälle.

      • mietiskelijä

        Oikeassa olet, katsoa saa, mutttei koskea, jos kerran parisuhteessa ollaan...


    • Häpyliha

      Ikävä, että näin on,itse olen kolli,en jaksa uskoa että sun ulkonäössä olisi jotain moitittavaa kun ei kiihota riittävästi, tovotan hyvää jatkoa.

    • N41

      Ehkä valitsit sanasi väärin, tuskin hän on vastaantulevien naisten pilluista kiinnostunut.
      Minusta on ihmisen luonnollista uteliaisuutta että katselemme kadulla liikkuvia ihmisiä - miehet varmaankin enimmäkseen naisia. Kyllä minäkin katson - miehiä ja naisia. Ihminen on upea eläin, siinä on mitä katsella. Onneksi emme elä maassa missä uskonto rajoittaa ulkoista olemustamme ja katsekontaktien ottaminen vieraisiin ihmisiin on kielletty.

      • Anonyymi

        Totta


    • sälli

      Tottahan se nätti tyttö terveen miehen mielenkiinnon herättää, eiköhän tämä ole jo ihan luonnon ohjaama käyttäytymismalli.

      Se että kaikki miehet kävisivät jokaista vastaantulijaa painamassa ilman sitä nilkasta roikkuvaa palloa on kyllä täyttä potaskaa. Itse ainakin katson pudonneeni puusta jo sen verran pitkälle että vapaa tahto ylittää viettien voiman. Tämä on tietysti puheenvuoro vain omasta puolestani.

      • <pai>

        Tiedän tunteen... tosin me ollaan sovittu että kattoo saa muttei koskee, ja jutella saa mut ihan kaverina... Mua ei haittaa että kattellaan muita, koska se on ihan luonnollista ja teen ittekin niin, ja harrastan viatonta flirttiä (jos jätkä ei oo paikalla)...Mut jos nään sen flirttailevan niin vedän kyllä sellaset hermot että siinä ne toiset naiset luikkii saman tien karkuun... :) Astiat lentää ja voi kuulla kaikki suomen kielen kirosanat.... :)


      • Ällä
        <pai> kirjoitti:

        Tiedän tunteen... tosin me ollaan sovittu että kattoo saa muttei koskee, ja jutella saa mut ihan kaverina... Mua ei haittaa että kattellaan muita, koska se on ihan luonnollista ja teen ittekin niin, ja harrastan viatonta flirttiä (jos jätkä ei oo paikalla)...Mut jos nään sen flirttailevan niin vedän kyllä sellaset hermot että siinä ne toiset naiset luikkii saman tien karkuun... :) Astiat lentää ja voi kuulla kaikki suomen kielen kirosanat.... :)

        Aika kaksinaamainen olet.. Ite saat flirttailla, mut et anna miehesi sitä tehdä suuttumisen uhalla. Ei kyllä käy miestäsi kateeksi.


      • tyttö
        <pai> kirjoitti:

        Tiedän tunteen... tosin me ollaan sovittu että kattoo saa muttei koskee, ja jutella saa mut ihan kaverina... Mua ei haittaa että kattellaan muita, koska se on ihan luonnollista ja teen ittekin niin, ja harrastan viatonta flirttiä (jos jätkä ei oo paikalla)...Mut jos nään sen flirttailevan niin vedän kyllä sellaset hermot että siinä ne toiset naiset luikkii saman tien karkuun... :) Astiat lentää ja voi kuulla kaikki suomen kielen kirosanat.... :)

        koska itse sitä tietää jos vähän flirttailee jonkun kanssa, että siinä ei ole kyse mistään vakavammasta. pelissä ei siis ole mitään tunteita. omalla kohdallani ainakin poikakaverin flirttailu tuntuisi heti pahalta, koska ei sitä tiedä mitä se ajattelee. ehkä tää johtuu vaan huonosta itsetunnosta...


      • voi elämän kevät.
        tyttö kirjoitti:

        koska itse sitä tietää jos vähän flirttailee jonkun kanssa, että siinä ei ole kyse mistään vakavammasta. pelissä ei siis ole mitään tunteita. omalla kohdallani ainakin poikakaverin flirttailu tuntuisi heti pahalta, koska ei sitä tiedä mitä se ajattelee. ehkä tää johtuu vaan huonosta itsetunnosta...

        Eli te jotkut odotatte miehiltä täyttä luottamusta, mutta ette itse luota? aika hiton hienoa sanon mä.

        Se on viisautta kun sanoo että tehkää niinkuin toivoisitte itsellenne tehtävän. Itse en flirttailis muille enkä kyl usko että parempi puoliskonikaan niin tekee.


    • EIHÄN

      OLET OIKEASSA JOSSAIN MÄÄRIN, AJATTELEN ITSEKKIN KUN NÄEN NAISEN " ASENNOSSA" , EHKÄ SE KUULUU MEIDÄN OHJELMOINTIIN? ÄLÄ KUITENKAAN OLE LIIAN KATKERA MUODOISTASI, KOSKA JOKU KUITENKIN PITÄÄ SUA SEXYNÄ. T: PÖÖ

    • dasasdfsa

      Eihän se haittaa jos muualla ruokahalu herää, kunhan syö kotona ;)

      • pakkopullaa!

        Jos ei kotiruoka herätä ruokahaluasi, miten sillä saat itsesi ravittua.
        Sääliksi käy emäntää, joka parhaansa tekee.


    • Roope setä ja muori

      Sinä se vahdit, vahtaat, tarkkailet, naputat, miesten naisiin kohdistama "katselu" on TÄYSIN HARMITONTA, laps kulta. Onhan hyvää kroppaa kiva katsoa, kuka mistäkin osasta tykkää, ja tyrkyllehän niitä tarjotaan !

      • Anonyymi

        toiset katselee toiset ei, toiset vaihtavat puhelinnumeroita kaupassa toiset ei ,toiset pettävät toiset ei , molempia löytyy niin naisissa kuin miehissä
        Sinä itse teet rajasi etsi siihen sopiva kumppani.


    • tyhmää käytöstä

      Minusta miehen pitää käyttäytyä naisensa seurassa kunnioittavasti. Silloin kun kuljetaan ulkona seurustelukumppanin kanssa, niin kumpikaan ei flirttaile vastaantulijoille. Toki hymyillä saa esim. kassaneidille, mutta ei ole aihetta antaa sellaista vaikutelmaa, että heti voitais pompata vessaan pikku suikkareille, kun vaan vaimokkeelta silmä välttäis.

      Parisuhteesta puuttuu kunnioitus, jos mies ei arvosta naistaan enempää. Yleensä tällaiset asiat korjaantuu miehellä iän myötä, mutta aika paljon kouluttamista se vaatii, että jaksaa kerta toisensa jälkeen sanoa, ettei hyväksy mieheltä sellaista käytöstä.

      Sitten kun mies on yksin tai kaveriporukassa liikkeellä, niin sittehän se ei haittaa, vaikka mies tuijottaisi suu auki silmät tapilla ohi käveleviä naisia, koska et ole itse näkemässä sitä.

      • ja nauretaan taas!

        Voi kuule, ei se iän myötä korjaannu!!! ;D
        Pahenee vaan!
        Luuletko, että edes moni nainen alkaisi seurustelemaan ukon kanssa, joka jo seurustelunaikana kyttää toisten akkojen helmoja??
        Kyllä se on ikä 40v, jolloin se helmojen tollotus alkaa viimeistään ja kun 50v tulee, sitten ne tollot luulee olevansa itsekkin viehättävän näköisiä, ja alkavat munaamaankin vielä itsensä! heh heh!;)


      • Nusnus69orkku

        Jokaisen pitää nussia kaltaistensa kanssa. Jos rahkeet eivät riitä, niin pitää mennä pelin eteen.


      • Nusnusvaan
        Nusnus69orkku kirjoitti:

        Jokaisen pitää nussia kaltaistensa kanssa. Jos rahkeet eivät riitä, niin pitää mennä pelin eteen.

        Olen samaa mieltä, nussitaan vain kaltaistemme kanssa. Kerropa sitten, miksi tuommoinen keski-ikään ehtinyt pullukka ja etova ukko yrittää vokotella kaikkea muuta kuin kaltaisiaan naisia? Ei vissiin ole sitä peiliä, että voisi tarkistaa, mihin rahkeet riittää??


    • dsfaffsd

      Tai sitten olet vain ylimustasukkainen nainen joka luulee ettei miehen mielessä muuta ole kuin pillu.

    • Hurr

      Mistä tiedät, että miehellä on koko aja pimppa mielessä? Oletteko keskustelleen asiasta vai oletko ajatusten lukija? Itse kyllä tykkään katsella vastaan tulevia ihmisiä mutta heidän sukuelimensä eivät ole päällimmäisenä mielessä. Saati, että jaksaisin alkaa panemaan jokaista vastaantulevaa naista. HUH! Sydänkohtauksen siinä touhussa saisi.

    • ei kaikki ajattele

      Mä en ikinä petäisi jos seurustelisin. eikä mulla ainakaan ole pillu mielessä koko aikaa. Jos kaupungilla kulkee niin siellä tulee varmaan kauniita naisia vastaan. Pitäiskö silloin alkaa pilviä tiirailee. Mä en ainakaan ajattele
      et pitäis naida jokaista vastaan tulijaa. Silloin ei voisi ikinä seurusstella.

    • biologi?

      Hei on se vain niin että aikoina, jolloin paljon väkeä on kuollut (rutto, kolera. naapurikansan tappava asenne) on ollut tärkeää että tappamatta jääneet miehet on panneet kaikkea mikä liikkuu. Ei meitä muuten olisi täällä enää, ketään. ongelma tietty on se, että tiettyinä aikoina tarkoituksenmukaiset jutut näyttää ongelmallisilta nyt.-
      Eli: jos sun poikakaveri ei olisi panelias, se olisi unelias: olisko ok?

    • mies 36 v

      Minä en ole koskaan tiiraillut toisia naisia, enkä koskaan pettäisi tyttöystävää.
      Sulla on vaan paska mies joka ei osaa sitoutua yhteen naiseen.

    • D.S,

      Kato, kyllä se naisen logiikkakin näköjään joskus totuuden löytää. Mies ei ole yksiavioinen. Yksikään iso nisäkäsuros ei ole yksiavioinen lukuunottamatta joitain harvoja uskovaisia ihmisuroksia. Tämäkin tieteellinen totuus on ollut tiedossa jo iät ja ajat.

      • kehityksen rattaat

        Sinä hullu se jaksat vedota noihin eläimiin koko ajan. Miksiköhän ihminen on oppinut kasaamaan autoja ja rakentamaan taloja ym? Me ei olla enää missään eläimen tasolla mutta jos mielelläsi myönnät olevasi taantunut ja henkisesti jälkeenjäänyt niin siitä vaan. Ei se kaikkiin päde..


    • sandra*

      Hm. Olen 48v nainen, ja vieläkin katselen miehiä kaupungilla - ja jokapaikassa. Flittailen tarvittaessa. Tästä on jo vuosikymmenten kokemus :). Kun nuorempana tyttönä aloittelin, en ollut kiinnostunut kuin 15-20 -vuotiaista kolleista. Mitä enemmän on ikää karttunut, sitä laajemmaksi tarkkailtavien miesten skaala on venynyt :D. Ehkä tästä johtuu, ettei aina oikein edes jaksa innostua asiasta. Miehiä on aivan liikaa... Nykyisin kiinnostununkin vain erityistapauksista, sellaisista jotka todella herättävät huomioni.

      PS Olen ollut parisuhteessa 28 vuotta.

    • Katsoahan saa, kyllähän sitä me naisetkin annamme arvoa komearaamisille miehille.

      Kyse onkin lähinnä sitä, miten katsoo, mikä on erittäin loukkaavaa silloin kuin aviopuolison/tyttökaverin kanssa on yhdessä liikenteessä.

      Exäni kyttäsi aina toisia juuri tuolla ikävällä tavalla (Huom! Ei yhdessäolon alkuaikoina), mikä ei todella tuntunut mukavalta.

      Jos mies aidosti välittää kumppanistaan, ei harrasta tuota viipyilevää tuijottelua silloin, kun kumppani on paikalla.

      • Saahan.sitä.katsella

        Minä tapailin vähän aikaa miestä, joka jo ensi tapaamisella julisti suureen ääneen katselevansa naisia. Sanoin, että ihan ok, kyllä minäkin hyvännäköisiä miehiä tykkään katsella. Mutta kun hän kesken työpäivänsä soitti minulle vain kertoakseen, että oli kaupungilla nähnyt maailman kauneimman naisen ja oli 20 sekunttia mennyt miettiessä, että panisko vai ei ja tietenkin hän panisi. Siinä tuli mulle raja vastaan, olisi hyvin voinut olla soittamatta minulle. Mutta toiset vaan on urpompia kuin toiset, eipä siitä tapailusta sitten mitään vakavaa koskaan tullutkaan.


    • Yksi riittää

      Mä luulen että kaikilla meillä miehillä on p*lu mielessä lähes kaiken aikaa.
      Mulla ainakin on. Kotona, töissä, kahvitunnilla, ruokiksella, reeneissä, saunassa, mökillä jne... joskus jopa psklla istuessa tai sanomalehteä lukiessa.

      En silti pettäisi emäntääni. Ikinä.

      Joskus aikanaan alta parikymppisenä pari keraa petin silloisia muutaman viikon tai kuukauden tyttöystäviä ja siitä jäi itelle niin iso morkkis ja syyllisyys, että en kerta kaikkiaan pysty ajattelemaan pettäväni naista jonka kanssa olen nyt ollut lähes parikymmentä vuotta.
      Rakkaus, kunnioitus ja luonnollisesti himo jota tunnen häntä kohtaan aina kun hänetä näen.
      Joskus viikonloppuisin vietämme koko päivän sängyssä mökillä.

      Luulen että kaikki me miehet katselemme ja himoitsemme lähes jokaista naista jonka näemme. Saatamme flirttaillakin, koska se on hauskaa. Ja kasvattaa himoa iltaa varten kun pääsee oman kullan kanssa sänkyyn.

      Toki olen siitä onnellisessa asemassa että olen tuntenut kultani lastentarhasta saakka - ja hän minut. Joten vaikka löysimme toisemme vasta kun olimme n. 25, on välillämme ehdoton luottamus. Hän tietää, että kaikkein eniten haluan kumminkin häntä. Ja hän minua.
      Ei enää joka ilta niin kuin ennen, mutta useamman kerran viikossa silti.

      Aloittajalle ehdotan että keskustelette asian auki.

      Katseet ja flirttailu ei todellakaan välttämättä tarkoita sitä, että sinua oltaisiin pettämässä tai vaihtamassa uuteen.

    • mies 35 vuotta

      Itse en ole ikinä kattellut muita naisia varattuna, koska mun kulli ei ohjaa aivojani tai määritä suuntaa minne katson. On itsehillintä sen verran hyvä. olen myös sen verran fiksukin etten koskaan petä

    • Tietäjä

      terveellä miehellä on aina pillu mielessä ja jokainen sopivan näköinen nainen on potentiaalinen panonkohde. Sitä se stestorooni teettä.

    • hohhoijaa taas

      Kälä kälä. Jos sinua ei olisi olemassa, niin takuulla miehellä olisi joku muu. Vainoharhaiset naiset pissaavat aina omiin muroihinsa ja sitten sekin käännetään miesten syyksi. Käykää treemassa kroppanne kuosiin ja terapiassa parsimassa itsetunto samalle tasolle.

    • adfgadfgadfgadfgafdg

      "mies tiirailee toisia naisia ja menee niin pitkälle että flirttaileekin joskus."

      Mää luulin että melkein kaikki naiset flirttailee koko ajan.

    • jallu_63

      Sulla on ollu miesten suhteen huono tuuri. On myös sellaisia miehiä, jotka pitää sua kuin kukkaa kämmenellä, ja osaavat jättää toisten naisten lähentelyt omaan arvoonsa. Mut jos sä et luota miehees, miksi hän luottaisi sinuun? Jos kyttäät miehes menemisiä ja tapaamisia, löydät itsesi pohjattomasta suosta. Parisuhde perustuu molemminpuoliseen luottamukseen - se kestää myös kriittiset kysymykset ja keskustelut, jos jompikumpi fuulaa, se paljastuu ennenpitkää. Siis, pelatkaa avoimin kortein - tai kokonaan ilman kortteja!!!

      • kivankuuloinen

        Ihana kommentti tämä. Missähän tuollaisiin törmäisi?


    • Kyllä katson!

      Kyllähän nyt varmaan jokaisella miehellä ja naisella pää kääntyy tai saa edes jonkinlaisia fiilareita, jos kaunis tai komea ihminen menee ohi! Minäkin naisena tunnustan, että vaikka olen mieheni seurassa, niin saatan vilkaista kerran jos toisenkin, jos joku todella hyvännäköinen mies tulee vastaan... Sellainen likainen kyttäys ja flirttailu seurustelevana ihmisenä on kyllä töykeää käytöstä ja varsinkin, jos toinen seisoo vieressä. Katsominen ja se että osaa pitää tunteet kurissa on ihan normaalia käytöstä! Olisihan se tyhmää, jos joutuisi silmälaput silmillä kulkemaan...

    • slowdy

      Tietynlaiset naiset vetävät puoleensa tietynlaisia miehiä, ja päinvastoin. Siksi myös kokemukset siitä minkä tyylisiä seksi- tai seurustelukumppaneita kullakin on, ovat niin erilaisia.

      Eräs suomalainen miesterapeutti sanoi joskus, että esimerkiksi naiset ottavat vaistomaisesti kisaa toistensa kanssa. Eivät he ole välttämättä menossa sänkyyn jonkun miehen kanssa, mutta he saattavat kuitenkin kilpailla miehestä keskenään.
      Kun itse liikuin aikoinaan ex-vaimoni ja lasten kanssa kaupungilla, tuijottivat vastaan tulevat naiset minua välillä hieman "turhan" intensiivisesti. Mutta sitten, kun olen liikkunut yksin, ei se ole enää sama asia. Tottakai katsellaan edelleenkin, mutta kyllä siinä aikaisemmin huomasi selvästi jonkinlaisen sopivaisuusrajan ylityksen siihen tilanteeseen nähden. En pistänyt sitä pahakseni, mutta kyllä se hieman mietitytti.

      Samainen terapeutti sanoi myös, että miehen biologiaan vain kuuluu se, että kun hän esimerkiksi kävelee kaupiungilla niin hän katselee vastaantulevia naisia tyyliin: "Panettaa... ei paneta,,, panettaa,,, panettaa... ei paneta..."
      Kyllähän se varmaan on niin.

      • yks stara

        Minua, vanhaa ukkoa ei paneta vaikka sama, kaunis vaalea nainen, jokapäivä työssään katsoo pitkään ja hymyllään flirttailee ruokakaupan hyllyjen välistä ja aina minulle tulee se salaperäinen tunne...kuka tuo nainen mahtaa olla ja mitä erikoista hän muka minussa näkee.
        Hyvä mieli on ainakin sillepäivälle taattu...ainakin minulle. Olen kyllä ajatellut kysyä seuraavaksi häneltä ihan suoraan, ollaanko me jostain kautta tuttuja ennestään, tai, sitten...miten jaksatkin aina hymyillä minulle noin kauniisti


    • Pahoitteluni.

      Miehen biologinen tarkoitus on siittää elämänsä aikana niin monta lasta kuin vain pystyy joten tämä on ymmärrettävää. Niinhän buhvelit ja muut hevosetkin siittävät kerralla 100 naarasta jos vain todetaan uros voimakkaimmaksi.

      • muk4v44

        että vertaat itseäsi eläimiin. Sillä tasolla varmasti oletkin.


    • vapaus,veljeys ja ..

      Niinpä niin,,,,

      Olen mielestäni aikuiseksi kasvanut mies, etsin Vaimoa en vankia! Vangiksi en suostu itsekkään.

      Mietippä siitä sitten!!!

      PS.En kyllä seurustellukaan Suomalaisten kanssa 15 vuoteen....hukkuvat rassukat sateessa!

    • Ällöä

      Minäkin aloin seurustelemaan miehen kanssa joka tiiraili muita naisia...siis todella hänen päänsä KÄÄNTYI katsomaan naisten perään kun ohi menivät! Se oli niin ärsyttävää etten voinut sietää!
      Kyllä hän netissäkin jaksoi naisia katsella tuntitolkulla...päästin hänet menemään. Nyt saa ihan vapaasti kuolata muitten naisten perään, ei haittaa vaikka niskansa taittaisi! :D

    • 9 + 17

      Se on se hinta minkä hyvännäköisestä miehestä joutuu maksamaan. Sen pitämiseksi pitää tehdä koko ajan töitä..

    • Persettä...pojalta09

      :D haha voi vittu oma vika jos deittailet pelimiehiä ja jos et oo kiinnostunut muista miehistä ja kannattais varmaa ryhtyy homoks jos ei penis kiinnosta saatana

    • MatemaattinenErehdys

      Niin miehiä on miljardeja ja sulla kokemusta yhdestä miehestä ja olet jo nyt sitä mieltä että kaikki.... Hakeuduthan hoitoon! :)

    • Miehet_on_miehiä

      Pillu se aina miehellä mielessä, vaikka sitä ei kerrottaisikaan naisille.

    • Vakkajakansi2

      Kunnon tollon juntin olet valinnut seuralaiseksesi.
      Kukaan kunnon nainen ei katselisi tuon tollon käytöstä hetkeäkään.
      Onko vakka kantensa valinnut?

    • neuvovaan

      Aloittajalle tiedoks, mis ihmeen kuplassa elät jos flirttailu on sulle vierasta. Vaimoni flirttailee vieraille miehille ja minä naisille. Ja jos ei katsoa saa niin voi ihme. Kasva aikuiseksi.

      • pelladoo

        Vakka kantensa valitsee...


    • 0520

      Ei vika ole miehissä. Vika on naisessa !!

      Nainen valkkaa miehen itselleen. Ja koska nainen valkkaa aina tietynlaisia mihiä, tämä nainen valkkaa ns. "panomiehiä" itselleen. Ja sitten se vielä valittaa kun DNA-uros jonka hän on itselleen halunnut, haluaa jakaa perimäänsä myös ympäristön kanssa.

      Katsois peiliin tämäkin aloittaja. Ja miettis minkäaisen miehen haluaa jos kerran panomies ei kelpaa. Mutta koska nainen on narsistinen perusluonteeltaan, hän haluaa sitä mitä ei voi saada.

    • kkjbklööööjh

      Kyllä se naisten tiirailu ja flirttailu on ihan dna:ssa... Itse teen samaa. Aina välillä emäntä on ollut vähän mustasukkainen... mutta en minä silti ole pettänyt puolisoani yli kymmenen vuotisen suhteemme aikana...

      • uskonniin

        Et ole vain tavannut ketään tarpeeksi viehättävää. Jos testattaisiin asiaa niin aika moni pettäisi.


    • Riutuvia

      MUTTA eihän ole mitään muuta .

    • 2ynnä2eioleaina4

      Jos miehelläsi ei olisi pillu mielessä, niin mieshän olisi sairas, homo tai impotentti eli onko tuo nyt sittenkään pahin mahdollinen tilanne. Kysyä voi. että pidätkö miehesi tyytyväisenä, kun jaksaa kiinnostua toisista rakosista....

      • yksinhyväolla

        Yksin olemisessa ei ole mitään vikaa, saa elää rauhassa niin kuin haluaa. Hankkikaa niitä robotteja.


    • woiwoiow

      4 parisuhteesi perusteella sanoisin, että sinä toistat omaa virheellistä kaavaasi. Kiinnostut vain tietyn tyylisistä miehistä, jotka selvästikin ovat jääneet epäkypsälle tasolle. Minkä ikäinen olet?

      Sinun kannattaa oikeasti miettiä, että miksi hakeudut aina samanlaisten miesten kanssa suhteeseen? Terapiasta voisi olla apua.

      Niin, maailmassa on paljon erilaisia miehiä. Osa on sellaisia kun sinä kerrot ja osa hyvinkin erilaisia. Esimerkiksi itse olen myöskin ollut 4 parisuhteessa, enkä koskaan ole kokenut, että miehet kyttäisi muita naisia. Ovat kyllä kunnioittaneet liittoamme siten, että ovat antaneet huomionsa minulle.

    • hyväniin

      Vai harmittaa sua kun miehelläsi pillu mielessä, huolestuisit jo tykkäisi miehistä.

    • Anonyymi

      Miehellä jatkuvasti pillu mielessä
      Siis mä en kestä enää! Ollaan oltu 3 vuotta yhdessä, mutta kun kuljemme kaupungilla, mies tiirailee toisia naisia ja menee niin pitkälle että flirttaileekin joskus.

      Neljän seurustelusuhteen perusteella olen tullut siihen johtopäätökseen, että kaikki miehet tuntuvat olevan jokaisesta vastaantulevasta pillusta kiinnostuneita ja kävisivät painamassa näitä jollei olisi tyttöystävä vahtaamassa.

      Miestä ei ilmeisestikään ole luotu yksiavioiseksi. Muuta selitystä en keksi. ---

      Siis etköhän se ole nyt sinä jolla on koko ajan "pillu mielessä" eli olet typerän mustasukkainen ja asetat miehesi päähän ajatuksia joita siellä ei kenties edes ole!?
      Tuon tapainen kumppani kuin sinä olet, on painajainen. On kauhea olla ihmisen kanssa joka koko ajan epäilee ja kyttää, kontrolloi, rajoittaa ja tenttaa. Sitä ei kuule kukaan kestä kovinkaan kauaa!
      Minä olen nainen, ja katson kyllä jos näen silmää miellyttävän miehen. Jopa flirttailen mielelläni, ja monta kertaa oma mies on vieressä! Suomalaiset kun eivät ymmärrä flirtin tarkoitusta, se ei ole iskemistä tai kutsu, se on kevyt leikki josta tulee hyvä mieli molemmille osapuolille ja saa hymyilemään ja nauramaan. Ja se jää siihen. Myös sallin saman miehelleni, ja olenkin joskus sanonut kun joku yritti pahanilkisesti huomauttaa siitä, että enhän minä sellaista miestä olisi huolinutkaan joka ei muillekin kelpaisi!
      Oma itsetunto kuntoon, sillä se luottamuskin kasvaa ja heitä se kireä pipo helkkarin kuuseen! Ja onhan se niin että jos se mies sitten menee, niin kyttäämisellä et sitä voi estää. Päin vastoin tuolla pelillä työnnät koko ajan kauemmaksi.
      Jos mies sitten kuitenkin tuijottelee tökerösti ja heittelee vihjauksia en kyllä itse jäisi katselemaan. En kyllä alun perinkään huolisi miestä joka on henkiseltä kehitykseltään niin taantunut ja jälkeenjäänyt.

    • Anonyymi

      Pakko myöntää, että ainakin minulla on aina pillu mielessä ja tottakai aina olen valmis panemaan ketä tahansa vaikka olenkin naimisissa. Onko muilla samoja kokemuksia?

    • Anonyymi

      Hyperseksuaalisuus, entinen erotomania, poikkeavan korostunut seksuaalisuus. Saattaa liittyä bipolaariseen. Parkinsonin lääkitykseen. Aivoihin asti edenneeseen kuppaankin.

    • Anonyymi

      Kovat on libidot.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5369
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3457
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1582
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      195
      1503
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1066
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      25
      1013
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      789
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      788
    Aihe