Lehtitilauksen peruuttaminen?

Helposti huijattava

Hei!

Mulle soitti äsken lehtimyyjä ja sillä oli taas joku megahyvä tarjous joten taas tyhmänä idioottina menin tilaamaan tuulilasin.
Nyt kyselisin että onko mitenkään mahdollista peruuttaa tota tilausta ennen kuin se alkaa vai joudunko tyytyymään kohtalooni ja maksamaan laskut ja heittämään lehdet naftaliiniin kun en niitä kuitenkaan lue?

Aina ku ne soittaa tuolta ja kertoo että nyt on hyvä tarjous niin meen lukkoon ja suostun ku oon niin tyhmä. Nyt taitaa olla viides lehti minkä tilasin.
Nyt se saa luvan loppua!

12

398

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jhlhjkl

      Soitat heti lehden asiakaspalveluun ja perut tilauksen. Pitäisi sieltä tulla tilausvahvistuskin, jonka saatuasi sinulla on oikeus perua tilaus. Jos toimitus on jo alkanut ja perut tilauksen, maksat vain saamistasi lehdistä.

    • ....,,,,

      Niin, jos ei ole kahta viikkoa kulunut tilauksesta.

    • Katitiska

      Perun Kauneus/terveys l
      lehden tilauksen. Asiakasnumero 135224247 Tilas
      usnumero 1024392515 Kaisa Manninen

      • hölmöolet

        Miksi kirjoitit tuon tänne?? Ei täällä mitään lehtitilauksia voi peruuttaa!


    • ilmaiseksivain

      Peru tilaus se todella helppoa. Ja tosi helppoa on jos lehtimyyjä soittelee, niin eikö jankuttaan ja kovaa, että ilmaiseksi otan en maksa mitään --se toimii ihmeen hyvin. Ei soi enään puhelin heh

      • äläselitäturhaan

        Ei tarvitse jankuttaa yhtään mitään. Mahdollisimman aikaisessa vaiheessa puhelua, mieluiten jo ennen varsinaisen myyntipuheen alkua, ilmoitat että et ole kiinnostunut etkä tilaa mitään, perään normaalit hei-heit ja suljet puhelimen.

        Et sinä tarvitse myyjän lupaa lopettaaksesi myyntitilanteen, joten se jankutus on täysin turhaa ja siihen kuluu vain turhaan teidän molempien aikaa ja energiaa.


    • kasvakaa.aikuisiksi

      En ymmärrä miksi pitäisi ostaa vaikka ei halua tai lyödä luuri korvaan myyjälle? Työtään sekin vaan tekee. Olen ilmeisesti jonkinasteinen kummajainen ihmiseksi, kun en ole ikinä joutunut tilata MITÄÄN vasten omaa tahtoani (yhden kerran olen vaihtanut liittymää puhelinmyyjän kautta, oli tarpeen muutenkin) enkä ole ikinä joutunut aukomaan päätäni, haistattelemaan v*ttua, haukkumaan, kiroilemaan tai lyömään luuria korvaan päättääkseni minulle epämiellyttävän ja jokseenkin turhan puhelun. Ihan ihmismäisesti ja kunnioittavasti puhuen on tilanteista selvitty. Jännä, ettei onnistu kaikilta?

      • kaikellaonrajansa

        Kyllä on tullu tilanteita vastaan, että vaikka kuinka nätisti sanot ettet tilaa, niin jankutus vaan jatkuu. Ja kun useamman kerran yrität lopettaa puhelua ja edelleen nätisti, niin joskus se myyjä ei vain anna periksi!! Silloin lyön luurin korvaan.


      • Kivikylän-miäs

        Oikea asenne kun kaupittelijan valikoiva kuulo ei tajua sanaa EN TILAA!


    • öögass

      Minulle ei soita yksikään puhelinmyyjä. Muutin numeron salaiseksi. Lisäksi kannattaa laittaa osoitteen luovutuskielto päälle.
      Rupesi vanuttaan kun tuli nälkäisenä kotiin ja ennen kuin sai lusikan suuhun joku jäärdetin skrebajeba soittaa ja alkaa myymään skeidaa

    • Että.nyt.tällee

      Ja minä sanoin myyjälle,että sitten ,kun tarvin kyseistä lehteä tilaan sen hinnalla ei ole väliä.Mutta nyt en tarvi.

    • HuijatuksiTuliUkko

      Meillekkin tuli kerran pölynimurikauppias.Esitteli imuriaan ja imuroi sohvan kylläpäs löytyi tomua.Mutta tais olla aiemmin pussiin laitettu.Mutta minäpä huijasin ukkoa.
      Ostin vehkeen maksoi siihen aikaan 6000 markkaa.Ukko tyytyväinen sai kaupan.
      Laittoi uuden pussin koneeseen tietenki.No minä imuroin nurkat ja lattian ,mutta en saanut tomua niin paljoa ,kun ukko sohvasta.Ei siinä mitään otin pussin ja leikkasin saumasta auki putsasin pussin perinpohjaisesti ja liimasin kiinni.Imurin putsasin paineilmalla.Ei jäänyt tomua mihinkään.
      Sitten soitin ukolle ,että perun kaupan.Meni pari päivää ukko tuli tutki tarkasti imurin onko käytetty.Ei löytäny tomua.Ei pussia tutkinu.
      Mutta olipa äijä kärttynen ,kun otti imurin ja lähti ei toivottanu hyviä päiviä mennessään.
      Minä nauroin katketakseni ,kun ukko poistui.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1545
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1315
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1212
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1112
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1045
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    9. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      2
      996
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      991
    Aihe