Nokian hai-saappaat

N.22v .

ostin jokin aika sitten kirpparilta käytetyt keltaiset hai-kumisaappaat,nämä vasta kiihkeet ovat.Aina oon tälläisiä katsellut ja nyt käytän,niin kotona kuin kauppa ym. reissuissa,yleensä farkkujen kanssa.Saan kivoja katseita kulkiessa jotenkin kiihoitun itsekkin,ja miesystäväni pyörii ympärilläni aina kun oon saappaissa,hyväilee, koskettelee minua.usein johtanut sexin harrastamiseen.Onko muut huomannut vastaavaa sähköä ilmassa,voiko johtua kumppareista ?

82

7106

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pissimikko

      Kiva kun olette löytänyt yhteisen harrastuksen.Itsekin miehenä meen aivan sekaisin nähdessäni naisen kumppareissa ja vielä enemmän jos ei edes sadakkaan.Kiinnostus niissä kumppareissa oleviin hikisiin varpaisiin ja sukkin on se pointti joka kiihottaa.
      Itse olen myös kumpparifriikki ja käytän niitä melkein jokapäivä ja en vainkaan laita niitä yöksi kuivumaan,vaan peitän ne muovipussilla,et saa sit aamulla laittaa kivanmärät kumpparit ja tietenkin valkoiset sukat.Kivoja leikkihetkiä vaan teille!

    • käytössä myös

      Naiseni osti mökkikäyttöön,myös keltaiset haikumpparit,joita siellä käytti päivittäin,kivasti pintty ja kulu,meni jonkin aikaa kun huomasimme että ne oli usein myös sexitouhuissa jalassa antamassa llisävauhtia,toimii.

      • unelma miniä-

        Anopin lähdettyä reissuun,lupasin hoitaa koiran ja kukat.Nyt on viikko tullut hoideltua tehtäviä,mustat hai-saappaat jalassa hommat hoituu...koiran ulkoiluttaminen, mutta myös sisätyöt tehnyt reippaasti kumpparit jalassa,tietty olkkarin matto ei siitä tykkää,mutta minä olen pitänyt sitä tilanteeseen sopivana.Parikertaa mieheni ollessa mukana, katseli aluksi hiukan, kun en saappaitani riisunut,mut otti minut sit toisella ketaa keittiönpöytää vasten..ja sexikkäät kumpparit oli jalassani.Pitää kyllä testata uudelleen...


    • Sanna T.

      Paljonko maksoit "seksileluista"=hai-saappaista?

      • N.22v,,

        20 e maksoivat,eli melko edukkaat,kun käy moneen menoon.ja vaik käytetyt,niin jälkiihän tulee aina lisää..


    • Haimies

      Jaa minulla on punaiset Hai-saappaat ja monet varsinkin naiset katsovat niitä kateellisina.

    • saapastyttö

      Olen 28v nainen. Mieheni halusi välttämättä ostaa minulle Hai -saappaat viime kesänä. Kyselin että "miksi" ja en heti ns. myöntynyt ehdotukseen. Sitten kerran mökille mennessämme mieheni sanoi että oli käynyt ostamassa mulle punaiset Hai saappaat ja pyysi saada sovittaa niitä jalkaani mökille päästyämme. Mökillä hän sitten pyysi minut istumaan tuoliin ja ojentamaan jalat, että kokeillaampa nyt saappaita. Hän riisui sandaalit jaloistani ja suoristi valkoiset nilkkasukkani. Tuntui kyllä ihan kivalta. Sitten hän työnsi saappaat jalkoihini, piti niistä hiukan kiinni ja kysyi "miltä ne tuntuu". Sanoin että hiukan reilun kokoiset, oli ostanut numeroa jalkaani suuremmat. Sitten kävelin niillä hiukan, lompsuivat jonkin verran ohuen sukan kanssa jaloissani. Mieheni kiihottui silmin nähden, ehdotti lähempää kontaktia. Naurahdin siinä ja heitin "että saappaat jalassako" :) Se oli todella spontaania seksiä ja paras seksi kokemus mieheni kanssa koskaan. Jälkeenpäin hän on kertonut kiihottuvansa tietynlaisista kengistä, mm. lyhytvartisista saappaista. Sittemmin olen pitänyt Hai -saappaita usein ja ompa nykyisin toisetkin Hait makkarin kaapissa aina puhtaina :)

    • Meillä on myös monet hai-saappaat.Vaimolla on vaalea punaiset ja itse käytän punaisia haita.
      Kiihotun valtavasti kun näen kauppa reisulla naisen jalassa hait on minkä väriset tahansa.
      Käytämme myös sänky homissa niitä ja saamme mahtavan orkun molemmat kun molemmilla on ne jalassa.Joskus käytämme myös kontioita ,niitenkin kanssa sama homma.
      Mulla on myös noita vanhemman ajan haita,ne on vielä paremmat.
      Vaimoni on nyt vasta huomannut miksi halusn ostaa hänelle noita haita.
      Kun joudun palvelian töihin myös silloin joudun käyttämään haita ja jopa jalkaani pienempi kokoja,että tiedän paremmin paikkani yhteisössä.

    • N22v...,

      Juhannus meni vuokramökillä kivasti ja keltaiset haisaappaat oli kovassa käytössä,vaik ei satanut niin tykkäsin käyttää ja olihan pitkää ruohoa ym.aamukastetta,ja muutaman siiderin jälkeen niitä ei ees viitsinyt riisua,vaan kuljin niin ulkona kuin sisälläkin,jotenkin sopi mökki fiilikseen,ja mies pysyi sopivasti vireessä,hiekkaa tietty tuli...

      • Utelias nainen

        Kysyy että onko sulla millaiset pohjalliset saappaissa ja oliko sulla sukat jalassa vai ihan paljain jaloin?? Meillä myös mies on tavallista "kuumempi" kun jaloissa on violettiset haisaappaat kesä kuumalla ilman sadetta!!!


    • ruskohai

      Meillä on hai saappaat satunnaisesti käytössä, muidenkin kenkien ohella. Kengät ei ole miehelleni kuitenkaan mikään "must" -juttu, mutta kiva lisuke. Silloin tällöin saan mieheni ruskeat hait jalkaani, sukkien kans tai ilman. Kivasti hytkyvät jaloissani kun ovat aika isot jalkaani ja tippuvatkin yleensä muutaman kerran jaloistani. Ihan kivat kiksit antaa miehelleni.

    • haitonpop

      Haikkoset naisten jaloissa kohottavat mieltä ja muutakin. Kaunista katsella ja kiihottavaa koskea, suosittelen.

      • Pinkit hai saappaat

        tytön jalassa provinssissa! Katso ylex sivut ja provinssi kuvina 2012! Siellä tyttönen muutaman muun tytön kanssa istumassa kalliolla saappaat jalassa! Olisikohan nuo saappaat kovinkin hikiset illan päätteeksi? Oli vain kovin kuuma ja kostea ilma länsirannikolla silloin!!


      • Sorry kauheesti
        Pinkit hai saappaat kirjoitti:

        tytön jalassa provinssissa! Katso ylex sivut ja provinssi kuvina 2012! Siellä tyttönen muutaman muun tytön kanssa istumassa kalliolla saappaat jalassa! Olisikohan nuo saappaat kovinkin hikiset illan päätteeksi? Oli vain kovin kuuma ja kostea ilma länsirannikolla silloin!!

        Kuva oli Ruisrokista!!!!!


    • "Sissipuutarhurit"

      Suositut ovat TV-2 ohjelmassakin, aikas namupaloja monissa sateenkaaren väreissä olevissaan HAI-saappaissaan nuo nykynaiset

      • haluutietää

        mikä ohjelma-aika. kiitos


      • puu-tarhuri
        haluutietää kirjoitti:

        mikä ohjelma-aika. kiitos

        Torstai-ilta, uusinta tiistai iltapv


    • Haisie

      Keltase hait on just parhaat. Tänään bongasin useammatkin keltaset hait sadekuurojen keskeltä. Eräs nuori nainen käveli läpi kaikki lätäköt, vettä oli syvimmillään yli puoleen väliin vartta. Rohkeesti tämä saapastelija vaan polki menemään. Piti oikein katsoa perään miten seikkailu etenee.

    • vanha kives

      Näin kerran naisen kumi saappaissa, tais olla tossa 95 vuonna, seisoo vieläkin

    • VR:llä VR:llä

      Tuntuu nämä keltaisiin ja sen sävyihin ihastuneet dikata VR:ää.
      Ainakin näitä herkkuja olen saanut silmänruuaksi kyseisellä yhtiöllä.
      Eilenkin oranssisia dikkaava nainen tuli taakseni haineen kiusaamaan.
      Bussissa yollä palatessa taas oli hyvä nuokkua mustien haiden vieressä.

      Haissa ja haihin pukeutuneessa naisessa on sitä jotain, varsinikn kun on päässyt sen ihanuuden myös aikoinaan kokemaan

      • VR:llä VR:llä

        ... jäi sanomatta huhtikuussa junassa matkaili nainen juuri keltaisissa haissaan.
        Myös olympiastadionin maratonkosertissa oli mukana tuo mustiin haihin soonustaunut nainen, hieman keskusteltiinkin tilaisuudesta bussissa ....


      • ahai
        VR:llä VR:llä kirjoitti:

        ... jäi sanomatta huhtikuussa junassa matkaili nainen juuri keltaisissa haissaan.
        Myös olympiastadionin maratonkosertissa oli mukana tuo mustiin haihin soonustaunut nainen, hieman keskusteltiinkin tilaisuudesta bussissa ....

        Ootko nähnyt et joku pitäis Hai-jalkoja penkillä?


      • Hai fanittaja
        ahai kirjoitti:

        Ootko nähnyt et joku pitäis Hai-jalkoja penkillä?

        Siis olen kyllä nähnyt kun ilmeisesti äiti ja tytär vaihto hai saappaita keskenään Kampin metro asemalla äidillä aivan paskaisen piinttyneet valkoiset hai ja tytär otti ne jalkoihinsa ja äiti punaiset vähän siistimmät jalkaansa :-) ja jäi Kamppiin ja tytär jatkoi metrolla itään päin joten hyppäsin samaan metroon tyttöä vastapäätä istumaan ja sain ihastella niitä paskaisia valkoisia äitinsä haisaappaita kokomatkan joita se välillä nosteli penkille :-) Näky jota en unohda koskaan kaunista , arvuuttelen usein olikohan ne kuinka hikiset kun olivat kahdella jaloissaan hionneet ?


    • Ja_huuuu

      Ensi viikolla olen uusien keltaisten Hai-saappaiden ylpeä omistajamies.

      • haiiii

        Minusta tuli keltaisten Hai-saappaiden ylpeä omistajamies heinäkuussa. Mutta ei mennyt kauan kun rupesikin tekemään mieleni punaisia Haita. Pitäisikö ostaa vielä toiset.


    • Salaa

      Pari kertaa olen päässyt viettämään salaa laatuaikaa naisten hai saappaiden kanssa. Kuorrutus on runsas ja taattu näissä tilanteissa, onneksi kumpparit on helppo huuhtoa puhtaaksi..

    • "Sissipuutarhuri"

      Monen moista haita tarjolla taas tänään
      sateenkaaren väreissä sateisessa uusinnassa
      TV-2:n sissipuutarhureissa klo 15:30

    • Siisti näky

      Tänään yksi neitonen oikein esitteli uusia vaalean pinkkejään Haisaappaitaan puistonpenkillä istuen pikkupikku hamosessaan.
      Hyvä toimiva yhdistelmä kaiken kaikkiaan

      • Häirikölle:

        Keskustelun aihehan oli tässä mainittu häiriköllemmekin selvästi:

        Nokian hai-saappaat

        N.22v .
        2.6.2012
        22:57
        11

        ostin jokin aika sitten kirpparilta käytetyt keltaiset hai-kumisaappaat,nämä vasta kiihkeet ovat.Aina oon tälläisiä katsellut ja nyt käytän,niin kotona kuin kauppa ym. reissuissa,yleensä farkkujen kanssa.Saan kivoja katseita kulkiessa jotenkin kiihoitun itsekkin,ja miesystäväni pyörii ympärilläni aina kun oon saappaissa,hyväilee, koskettelee minua.usein johtanut sexin harrastamiseen.Onko muut huomannut vastaavaa sähköä ilmassa,voiko johtua kumppareista ?

        jos nyt jatkaisimme keskustelua tuolla keskustelun avanneella viestillä,
        emmekä sortuisi häirikköjen, kuten nyt on "Intin saappaat" toimesta siirrytty aivan eri aiheeseen kuten yleistä on S24:lla näiden palstaterroristien toimiessa päsmäreinä keskustelujen haittaamisessa


      • Otso !!!

        "onkos joku muu kuin Nokia noita Kontioita tehnyt"

        vastaus kysymykseesi on on Otsot, sama malli täysin
        Jotkut vielä kuvittelevat erottavansa otsot ja kontiot toisistaan kauempaakin katsottaessa


    • Jannan saappaat

      Ai näitsä mut ;.-) ?

    • Nuuhkija

      Yhen tuntemani Jannan valkoiset hai saappaat joita käytetään pihahommissa ja ajetaan nurmikkoa ovat aika likaiset ja tuoksuu sisältä hyvältä sukkamehulta :-) taivaallista päästä niitä haistelemaan välillä :-)

      • tummuneet +

        mielestäni tummuneet ja pinttyneet saappaat hyvännäköiset,tulee rohkea kuva käyttäjästä.Meillä käy pari naista työasioissa,joilla on sellaiset jalassa ja mikä parasta, eivät riisu sisälle tullessakaan..vaik ihan yksityisasunto,kelpaa katsella ja nauttia näkemästä.


      • silmäniloo
        tummuneet + kirjoitti:

        mielestäni tummuneet ja pinttyneet saappaat hyvännäköiset,tulee rohkea kuva käyttäjästä.Meillä käy pari naista työasioissa,joilla on sellaiset jalassa ja mikä parasta, eivät riisu sisälle tullessakaan..vaik ihan yksityisasunto,kelpaa katsella ja nauttia näkemästä.

        Tääl sais kans poiketa kumpparinainen,vaik haisaappaissa..eikä tarvis riisuu sisälläkään.


    • Hait parhaat

      Tummuneet ja paskaiset kiihottaa kovasti sai äskettäin ostettua edullisesti valkoiset pihahommissa olleet Hai-saappaat äidin ja tyttären yhteis käytöstä :-) Niitä on käytetty huolettomasti paljaissa jaloissakin muhimassa ja jätetty välillä pihalle sateeseen ja märkinä jalkoihin sitten pariksi tunniksi muhimaan ;-) Mutta onneksi nyt niitä pääsee nuuhkimaan ja ihailemaan kun haluaa :-) tosin täytyy silloin laittaa kurahousut jalkaan aina ettei.... ?

    • 5 + 8

      Kyllä nuo lyhytvartiset hain tyyppiset, ovat kovassa iskussa naisilla.
      Eilen terminaalilla odottaessani jatkokuljetusta kotipaikkaani,
      Tuli paikalle n. 30 nainen kuvioidut hain tyyppiset saappaat jalassa,
      Kumpparit jalassa nainen voi tilanteen tullessa lähteä vaikka juhlimaan
      tai muuten matkailemaan.
      Onneksi on tulleet nämä naisille suunnitellut mallit, nyt niitä on kiva tsiikailla

    • VR:llä VR:llä

      Taas tulvivien vesien äärellä tehty junamatka ja VR:n naisasiakkaiden suosikkisaappaana edelleen hait, väriloistoa keltaisesta siniseen, limen ja punaisen kautta siniseen.
      Pisteenä iin päälle Narinkkatorilla eräs nuori nainen taivalsi tyylikkäissä punaisissa Huntersseissaan

    • VäriHai

      Taas niitä upeita monenvärisiä Haita oli liikeellä sankoin joukoin syyssateiden myötä. Oli keltaista, vihreää, oranssia, limeä, ... Kyllä siinä silmä lepäsi naisten saapastelua ihastellessa.

      • silmänruokaa.

        mun tyttöystäväni käyttää oransseja haisaappaita ja ainakin nyt ollet syksyn ahkerasti käytössä,vapaa-ajalla, mut myös luennoilla käyttänyt.Myös täs asunnolla kulkenut jonkin verran saappaissa.kivan näköiset farkkujen kanssa.


    • samaa toistoa

      Moni välttääkin juuri siksi. Miksi turhaan hakata päätään seinään? Ei se siitä muuksi muutu.

      • Nervus.

        Kyllä muuttuu.

        Hakkaamisesta tulee kuhmuja ja ne ovat kipeitä. Päätä alkaa särkeä. Sitten tulee äkäiseksi ja näkee kaiken punaisena.


    • Yle news

      Eilen kaakkoissuomen uutisissa Riitta Väisänen jaloissaan nätit punaset Viking kumpparit, lyhytvartiset kuten hait.
      Oli vaan niin söpön näköinen punaset vikingit jalassaan vihreässä metsässä tallustellessaan. juttu on uutisten loppuosassa
      http://areena.yle.fi/tv/1749484

    • "Street"

      Ihan fiksut violetit nokian street-kumpparitkin ovat, tuli törmättyä kauppakeskuksessa muotiliikkeessä ko. kumppareita käyttävään naiseen.
      Tänään taas on mitä loistavimmat Hai-kelit odotettavissa

    • Great white

      Oikea Haisaapas paraati päivä tänään ...
      violetti haita tuplana aamusella, pankissa taas punahait
      Kauppahallissa kuorutukseksi mustat hait.

      ilo ihailla naisia haissaan

    • Naisten mallia

      Tulipa tuossa illalla katsottua ohjemä YPÄJÄ TV-2:lta
      http://yle.fi/ohjelmat/1899918
      Oli sitten nätit naisten kumpparit kuvassa mukana, mitkä oikein mahtavat merkiltään olla, näkyvät hyvin ajassa 3:15 8:25-9:05 & 11:15-12:30 tuossa ylen areenaltakin löytyvässä pätkässä, onko tietoa mitkä voisivat olla?

    • miki-66

      Hai! Oli miten oli mutta harrastan seksiä paljon mieluummin naisen kun kumisaappaan kanssa. Kyllä jämpti on näin!

      • Kokeile sinäkin

        Kumisaappaat naisella seksin aikana tuo hyvän lisämausteen, ei sitä seksiä kumisaappaan kanssa voikkaan harrastaa.

        nuo kumpparirunkkarit ovat eri asia, kumppariseksi ja kumpparirunkut ovat kaksi täysin eri lajia, ensin mainittu liittyy seksiin jälkimmäinen ei.
        monista eri lähteistä saa vinkkejä minkälaisia kumppareita voi valita sänkyleikkeihin naisesi kera, mietihän sitä tunnetta kun naisesi jalat kumppareissa aktin aikana liimautuvat selkääsi kiinni molemman osapuolen (nainen & sinä) ollessa huipulla


    • Omena-haI

      Eilen typy tyylikkään Omenan Vihreän sävyisissä Haisaappaissa bussipysäkillä.
      On tullut itsenkin leikittyä sängyssä naisen kanssa jolla on omenan vihreän väriset hait jalassaan, ai sitä leikin ihanuutta!

      HaiSaappaat Nainen Leikitsängyssä=Nautinto

    • Nokian, korolla
      • 8+2

        Kyllä näidekin kuvien kanssa voi leikkiä pikkuveljen kanssa


      • 1+1+1= FUNNYPLAY
        8+2 kirjoitti:

        Kyllä näidekin kuvien kanssa voi leikkiä pikkuveljen kanssa

        Antoisampaa vaan kun on typy mukana, käsityö on niin kylmää kyytiä ja yksinäistä.
        Kyllä se nainen leikeissä kumppareineen voittaa käsityöt


    • Hienot saappaat.
      Olis kiva saada niiten kanssa kyytiä

    • VäriHai

      Ei kyllä valitettavasti ole Hait, mutta siihen suuntaan.

      Perjantaina 19.4. Yle-uutisissa kohta noin 19.00-19.20
      http://areena.yle.fi/tv/1864169

      Sama toimittaja lauantaina 20.4. noin kohta 8.50-9.10
      http://areena.yle.fi/tv/1864739

    • 10+17
    • Komeat on noikin saappaat,mutta tässä sivulla kirjoitetaan hai-saappaita

    • poju28.

      Saaks haistella niitä tai peppureikääs?

    • vappunokiat

      Hait jalassa mökillä..

    • piia9

      On kiva pitää sisällä Hai-saappaita , ja ajaa autoa n, 500 km. On hyvät !!

    • jt4rthrhtrh

      Kyllähän sitä väkisin haluaa tulla itsekkin nähdyksi, jos laittaa jalkaan pirteän väriset kumisaappaat. Ja sitten katsekkin voi siirtyä saapaissa olijaan.

    • Kyllä kumisaappaat kiihottaa

      • gdwefewrewrwrew

        Olen itse mies ja kyllä sen huomaa kun päät kääntyy kaupungilla kun on uudehkot punaiset kontiot jalassa.


    • kaisa8

      Minulla on punaiset Hai-saappaat. Pidän niitä paljon sisäkenkinä, ei ne niin paljon hiosta. Käytän niitä myös autoilussa, ne on tosi hyvät. Saan kivoja katseita, kun kiihdyttelen autoa, ja astun ulos tiukoissa mustissa housuissa, ja punaissa Hai-saappaissa.

    • liisa9

      Hyvä kaisa8. Minulla on myös punaiset Hait. Nyt kun syksy tulee , hyvä vinkki , taidan
      laittaa Hait autoilukengiksi. Minulla on työmatkaa n.40 km , on paljon risteyksiä , siinä saa polkimia painellla. Minäkin muuten ajoin autokoulussa pari ajotuntia mustissa farkuissa , ja Hait jalassa. Ei tainnut ope muuta nähdäkkään.

    • wetfinn

      Punaiset Hait ovat kyllä mukavan näköiset citysaappaat, pidemmille patikkaretkille valitsen kyllä Nokian Kolit. Erityisen hauskana pidän sitä kun menen vaatteet päällä ja Hait jalassa uimaan, niillä on varsin mukava uidakin. Kotiin käveleminen käy samalla vielä jalkakylvystä, sillä kumisaappaani ovat ehjät ja vesi pysyy niiden sisällä erinomaisesti.

    • zzzzm

      Kivat saappaat, nyt istun luennolla yliop. ja hai-saappaat jalassa,pitää tarkkailla kerääkö katseita..vaik näkee tääl niitä useammallakin.Sellaisia tosikäytettyjä,vaik ei nämäkään uudet ole...ratsastelin vkl ym kivaa,

    • wetfinn

      Nyt on saappaita! Hiljattain ostin punaisten Hai-saappaiden seuraksi tummansiniset, ja tänään tulee vielä keltaiset! Tuskin maltan odottaa, että saan mennä rannalle siniset farkut ja keltainen huppari päällä, jalassa vasta ostetut keltaiset kumisaappaat ja hypätä laiturilta mereen!

      • wetfinn

        2½ tuntia siitä kun olin ostanut keltaiset Hai-kumisaappaat, ne olivat täynnä viileää merivettä ja kaikki ylläni olleet vaatteet olivat läpimärät! Oli todella mukava käydä uimassa, keltaiset saappaat näyttävät pinnan alla erittäin hyvältä etenkin tummansinisten farkkujen kanssa.


    • MisterHai42v

      Hankin jokin aikaa sitten siniset Hai saappaat, vaimonini hieman ihmetteli sitä kun aina ennen on ollut vaan kontioita. Eilen lähdin käymään lähikaupassa kävellen ja taas vaimoa ihmetytti kunlaitoin Hait jalkaan ja kysyi miksi, jos siellä vaikka rupeaa satamaan ja ne on niin kivat jalassa.

    • Taija69

      Minulla on siniset Hai - saappaat . Laitan ne jalkaan kun lähden autoilemaan. Mustat farkut ja Hai -saappaat. Saan parkkipaikalla kivoja katseita.

    • Voi-ku-kiva

      Voi-ku-kiva

    • Anonyymi

      Kuulun itse niihin kiihoittuviin ja keltaiset ja punaiset Hait ovat suosikkini❤

      • Anonyymi

        Eikä vastauksen keksimiseen mennyt kuin pikaiset kahdeksan vuotta.


    • Anonyymi

      Mä jopa nukun niiden kands toI mukavA herätä jalt jämpöisenä

    Ketjusta on poistettu 42 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      20
      1780
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1348
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1230
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1150
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1095
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      11
      1056
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1019
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1010
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1002
    Aihe