Hei, löyty tällanen uus lelukauppa netistä!

mirka_79

www.leluputiikki.fi

Tää on ihan uus kauppa ja on muuten hienoja juttuja tuolla, varsinki nuo Fisher Pricen retro-lelut ja puuleluja siellä on aika paljo!

17

3623

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äippä81

      Ihan hieno kauppa, kävin katsomassa! Löysin itsekin uuden lelukaupan www.leikinmaailma.fi. Siellä paljon opettavaisia leluja, pelejä ja ym. lapsille.. Ihan hienoja tuotteita sielläkin!

      • Laura -82

        Onko kellään tietoa mistä muualta saisi Kevaman valmistamia NIKKARI-autoja
        kuin tehtaalta kun sielä meinaa olemaan hyllyt tyhjinä näin joulun alla kun rekat häviää käsistä.. Olisi pakko saada se komeus Jouluksi ?
        www.kevama.fi puuosasto sielä olis malli nähtävillä, vinkaa jos tiedät mistä saisin uutuuden....kiitos


      • Lilli 89
        Laura -82 kirjoitti:

        Onko kellään tietoa mistä muualta saisi Kevaman valmistamia NIKKARI-autoja
        kuin tehtaalta kun sielä meinaa olemaan hyllyt tyhjinä näin joulun alla kun rekat häviää käsistä.. Olisi pakko saada se komeus Jouluksi ?
        www.kevama.fi puuosasto sielä olis malli nähtävillä, vinkaa jos tiedät mistä saisin uutuuden....kiitos

        lelu Partanen Kuopio sielä on niitä isoja puu rekkoja. Sama leluliike joka oli TV:ssä. On kyllä tosi paljon leluja tarjolla.


    • Katja-62

      Jos puuleluja halajaa, niin löytyy myös www.suntoys.fi sivulta eikä siellä ole pelkästään puuleluja, löytyy myös muuta.

      • kakskolmonen

        Voi te pikku lapset leikitte vielä leluilla ja osaatte kuitenkin käyttää nettiä jo noin hyvin. Sehän on hyvä asia.


    • Ostelijainen

      Minäkin löysin uuden lelukaupan, siellä oli mahtava valikoima leluja ja ihania sisustus ja puutarha tuotteita sekä lahjatavaroita. Minä tykkäsin. Kivoja lahjaideoita. Osoite www.retaililona.fi

    • Lelunetti

      http://www.lelut.info Tällainen lelusivuston on myös olemassa. Sivusto on vielä vähän kesken, mutta kannattaa tutustua!

    • Suse

      Netissä on nykyään jo aika paljon lelukauppoja, kohta voi olla hankaluuksia löytää parhaat ja parhaat hinnat. Onneksi on olemassa vertailusivustot jotka tekee meidän puolesta työn... Itsekin tilaan netistä lelut http://leluhuvitus.blog.com/2014/03/14/lelut-tilataan-nykyaan-netista/
      Ja aika monesti ulkomailta koska sieltä saa edullisemmin. Toisaalta aika monesti esim amerikkalaisesta verkkokaupasta tilatessa toimitusaika on aivan tolkuttoman pitkä, ei siis sovi esim lahjatilauksiin ellei osaa olla tosi paljon etuajassa.

    • leikinmaailma.fi

      Tuo leikinmaailma.fi on kivan näköinen verkkokauppa. Kattavasti leluja ja tarvikkeita. Se on nyt uudelleen avattu uuden omistajan alaisuudessa. Kiva kun myös kirjoja oli tarjolla. Tilasin sieltä itse taskulampun lapselle pyörään ja potkumopoon.

    • Koronapeli

      Perinneleluja uudessa nettikaupassa www.juhojussila.fi. Toimitusaikakin lyhyt. Koronapeli tuli Matkahuollon kautta seuraavana päivänä :). Viikonlopun on Koronaottelut olleet käynnissä.

    • Kummitustäti

      Ai kun kiva. Mun täytyykin käydä vilkaisemassa, kun pitäisi ostaa kummitytölle lahja ja vanhemmat arvostavat puuleluja ja kotimaisuutta. Lähettävätköhän lahjan lahjansaajalle? Etäisyyttä kun on melkein pari sataa kilometriä, eikä nyt ole muuta käyntiä sille suunnalle. Onko kellään kokemusta?

      • Anneli11

        Minä tilasin kummipojalle synttärilahjan kesällä ja nyt pitää alkaa miettiä joululahjaa. Kävi niin vaivattomasti, että on pakko suositella. Perinteisen Hakka-lelun tilasin. Nyt mietin että tilaisinko joululahjaksi Bingo-pelin. Poika on kohta kolmen vuoden. Voisi siskojen kanssa pelata sitä.


    • lelut_netistä

      Löytyy myös tälläinen www.pienipunainentupa.fi Perinteisiä leluja ja paljon muuta. Aika kohtuulliset hinnat näytti olevan.

      • Timppa501

        Ulkolaisia ovat.


    • Anonyymi

      Ykkösluokan lelekauppa ja palvelu parasta mahdollista. Ja supernopea toimitus Matkahuollon kautta.
      Etsimme Pipsa Possua ja heiltä löytyi useita vaihtoehtoja.

      Ja kaikki toivomuksemme toteutettiin, soitin ennalta ja sain valittua haluamani kuosin. Ja mikä on erityisen kiitoksen arvoista, niin paketointipalvelu toimi justiinsa luvatulla ja haluamallani tavalla.

      Kiva oli ostaa lapsenlapselle lahja. Saivat meidän perheestä uuden asiakkaan, kun noita lapsenlapsia on jo kolme tyttöä siunaantunut.

      Kiitoksin Papparainen Hämeenlinnasta!

    • Porin.com on hyvä kanava katsoa ilmaisia filmejä

    • Anonyymi

      Onko jollain kokemusta lelukaupasta osoitteessa www.leluvaunu.fi ? Ilmeisesti myös aika uusi kauppa. Tällä hetkellä ilmaiset toimitukset, mutta hieman epäilyttäviä hintoja. Muun muassa hiekkalelupaketteja eurolla???!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      310
      3513
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1659
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1500
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      1415
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1280
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1240
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      49
      1202
    8. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1137
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      177
      1129
    Aihe