Hyvä ja edullinen autokorjaamo Imatralla?
Autokorjaamo
23
3621
Vastaukset
- Audijorma55
Hyvää ja halpaa ei ole olemassakaan! Kalliimmaksi tulee kun viet auton halpaan paikkaan missä sama paskahaalari rahastaa ja korjaa kun joudut sen korjuuttamaan merkkiliikkeessä uudestaan.
- Hintakattoa ei ole
Auton korjaamiskustannukset ovat nykyisin täysarvoitus. Korjaaja sanoo, että korjaus maksaa noin 200€ ja sitten kun haet auton, hinta onkin tuplaantunut. Outoa, eikö korjaajien ammattitaito riitä, vai onko se niin yllätyksellistä se auton korjaaminen. Tottakai aina voi tulla yllätyksiä, kun purkaa muita osia itse rikkoutuneen ympäriltä, että muutakin vikaa löytyy,. Sen jälkeen, kun itse olen pyytänyt arvioinnin kirjallisena, on loppusaldokin ollut juuri se, mikä arvioinnissa lukee ja jos jotain pientä yllätystä on tullut, ei loppusaldo sentään ole tuplaantunut.
- volvo kuntoon
Pilarikuusenkatu 5
- mersumertsi
osta kunnon auto---> mersut huolletaan, ei korjata
- Volvoman
käyppä volvoliikeen vieressä vp-huollossa siel oon ite volvoo käyttäny.
- tyytyväinen ajelija
joo, sinne vaan, siel on tietoa ja taitoa
- uuvatti
Ettekö yhtään ajattele miten merkkiliike ja maahantuoja pärjää?
- ABS-mies
Mersun jarruviat korjaan kyllä edullisesti.
- Sinnevaan
MotoCare Vuoksenniskalla Siwan takana. Kuuluu Autoasi ketjuun eli korjaukset takuutyönä. Niiltä löytyy testerit yms. On ison ketjun alainen, mutta tekevät halvalla koska toimivat vähän vaatimattomimissa tiloissa.. Hyviä kokemuksia korjaamosta..
- tietolaari..........
paremmin puhuvat kuin korjaavat........;)
- Korjaamotietäjä
Minkälaista hommaa on tiedossa, vai ihan perus huolto vaan?
- jeppppppppp
Taas kevyttä piilimainontaa EHK?
- ihanvaantied
älä hyvä mies/nainen vaan sinne vp huoltoon vie.
Tiedetään muutamia tapauksia missä on tunaroitu oikein urakalla ja sen jälkeen merkkiliike kutsuu- Työtön !
Joopa joo itellä ei oo kyllä koskaan ollu mitään sanomista heidän tekemistä remonteista
- Volvo huoltoon...
Kaikki volvoni oon käyttäny VP-huollossa ja erittäin hyvää on ollu palvelu!
- Köyhä Mies Svetosta
Ei nykyään autoja kannata enää korjauttaa halvemmaksi tulee ostaa uusi kun maksella työtunneista "törkeitä" veloituksia
- Autokorjaamo J.Sten
Ruokolahdella toiminut itselläni. Amerikkalaisesta japsiin ja siltä väliltä. Ennen oli halvimmasta päästä työhinnoiltaan. Nykyään velottaa niinkuin muutkin.
- thididi
Pakarinen on paras korjaajaa! todella nopeaa, huolellista ja hinta-laatu suhde ok! itse vain sinne vien!
- VolvoMies
Eihän Volvossa voi edes olla mitään vikaa.
- Vai Onko
Tuskin täällä on kenellekäkään oikeasti varaa pitää jotain tuollaista rautaromua seisomassa jossain erillisessä parkissa ja vielä maksun kera?
- sfffff
jahas,
- Nnnoin
Ahlgwistin rasvanäppi keskustassa ässän vieressä. Aina priimaa hyvällä hinnalla.. siinä kunnon vastaus yksinkertaiseen kysymykseen. V..ttu nämä idiootit jotka joka keskustelussa hyökkää jauhaa paskaa, raivostuttavaa
- volovo
Taitavat "sfffff" ja " Nnnoin" olla hämeestä , kun heräsivät vastailemaan kuusi vuotta vanhaan kyselyyn. Lienee kyseinen Volvo jo korjattu tai romutettu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1357455Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631664492Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen563510Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi5103275Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2972164Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361813Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja241799- 911593
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791505Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151456