Mistä oikeesti halpoja meikkejä?

gonnabepretty

Olin pahasti koukussa meikkien varasteluun ja nyt oon siitä tavasta onneks päässy eroon. Mutta en ollu pitkään aikaan katellu hintoja ja nyt ne löi suoraan kasvoille.. Mun kuukausi budjetti on sen kokonen et mulla ei tosiaan oo varaa ostaa niitä.. Kuitenki rakastan meikkaamista joten mitään vinkkejä?

29

6167

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • f vhy fv,

      Mineraalimeikit ulkomailta tilattuna eivät ole kauhean kalliita, ja sitten esim. Nyx (josta löytyy MACin "kopiosävyjä") ja Elf ovat halpoja merkkejä.

      Kotomaassa voi harrastaa alennusten kyttäämistä ja liittymistä eri ketjuihin, eikä joku Wet n Wildkaan ole huono merkki, vaikka on halpa.

      • Anskuliinih

        Itse pidän wet n' wild merkistä. Eivätkä ne kovin kalliita ole. Jotkin rajauskynät tosin olivat pettymys, mutta muuten tykkään siitä merkistä.


    • Fjodde

      Jos halpoja meikkejä haluaa niin kannattaa tilata Eyes lips facelta eli e.l.f.:iltä.
      http://www.eyeslipsface.co.uk/
      Jatkuvasti tarjouksia joissa postikulut saa ilmaiseksi tai meikit -30%
      Studio sarjassa on hyvät siveltimet ja ihan perussarjassa hyvät perusmeikit.
      Kannattaa tutustua!

    • gonnabepretty

      okei kiitos :)

    • simm

      JT Beauty Outletissa on myos aina edullisia meikkeja, esim. Boot Essentials sarja on tosi halpa. Katso itse: www.jtbeautyoutlet.fi

    • Hävettää myöntää mutta olen ripsivärini ja korjauskynäni ostanut ropparista ja rajamarketista :D Ainakin itselleni on hyödyksi.

      • pihi.......

        sieltä minäkin, eikä yhtään hävetä. Pelkästä brändistä en rupee maksamaan mansikoita.


    • homppeli2

      lol - varastellu jtn meikkejä ! :O

    • Avonisti

      Hae käsiisi lähin Avon-myyjä. Mielestäni tuotteet ovat hinta-laatusuhteeltaan erittäin hyviä!

    • Jepjep
    • Sotamammutti

      Käytä hyviä meikkejä tai älä käytä ollenkaan.

    • sarppaliini78

      Suomen markkinoille tulossa uusi firma, jolla myynnissä edullisia mineraalimeikkejä. Hinnat verrattavissa täysin Avonin tai Oriflamen hintoihin. Lisäksi tuotekategoriaan kuuluu ihania ja edullisia parfyymejä yms.

      Ota yhteyttä jos kiinnostuit.
      [email protected]

    • fairtrade1

      Pystytkö kuvittelemaan mielessäsi sen aasialaisen hikipajan, jossa nämä (halvat) meikit tehdään? Otatko vastuun myös työntekijöiden terveyden tuhoutumisesta, kehitysvammaisista lapsista ja 35 vuoden eliniänodotteesta?

      • EnPyyhiPerstaaniHunteil

        Kaikilla ei oo kasapäin rahaa ..


    • riinanoriflame
    • thebos

      Mun mielestä thebosilla on halpoja meikkejä

    • VINKKEJÄ
    • Couleur Caramel

      Couleur Caramel
      Myyn erän ammattilaistason luomusertifioitua kosmetiikkaa n. -50%, ohjehinnasta.

      Luomivärejä
      Meikkikyniä
      Huulipunia ja-kiiltoja
      Kynsilakkoja
      Muutamia peitevoiteita, puutereita, aurinkopuutereita, poskipunia ym.
      Teen mielelläni pakettitarjouksen useammasta tuotteesta.
      Jos kiinnostaa laita postia: [email protected]

    • vitsiiii

      miten oot varastellu? ja mistä kaupoista? itteäki ottaapäähä ku ei oisvaraa meikkehi, ja oon harkinnu varastamist mut varmasti jäisin kiii

    • soniar
    • tarjous1
    • juustokinkkusämpylä

      Osta kirppikseltä, siellä näkyy joskus meikkejä joissa on vielä sinetti ja suojamuovit paikallaan.

    • AVON tiiminvetäjä

      Kaikista paras hinta-laatusuhde on AVON meikeillä ja ottamalla oman ilmaisen asiakasnumeron, saat vielä 25% alennusta :) ja toimituksen lähimpään postiin tai matkikseen

    • jantsu4

      www.thebos.fi Löytyy paljon halpoja meikkejä ja sht nopea toimitus kulut!

    • LoveFashion

      Mä ainakin olin ostanut tigeristä jotain ja on ollu ihan hyviä varsinkin se sivellin setti olikos siinä nyt 5 sivellintä kulmaharja ja se maksoi 3€!

      • Notku

        Mäki oon ostanu tigerist ja tuun myö sieltkin ostaa:)


    • Makeupacatemy fani ♥

      http://www.muastore.co.uk/index.php/

      Tuolt makeup acatemyltä löytyy Super halpoja meikkejä :) Postarit Koko Eurooppaan 6€ ja kaikki tuotteet maksaa alle kympin. Tuolt saa hyvän meikkivoiteenkin 2,5 € Joten kandee kattoo ;) Laadukasta mutta halpaa. Ja toimitus tais olla ehkä 1-4 viikkoo ;)

    • sj123

      Suomalaisista ja Pohjoismaisista kosmetiikan verkkokaupoista: http://bit.ly/kauneutta_verkosta ,on turvallista, luotettavaa ja edullista ostaa tuotteita kauneudenhoitoon ja valikoimista löytyy satoja tuotemerkkejä ja tuhansia kosmetiikkatuotteita, iho- ja hiustenhoitotuotteita, hajuvesiä ja meikkejä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1585
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1147
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1076
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1027
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      582
      1015
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      920
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      912
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      10
      784
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      700
    Aihe