Groupon/Citydeal - Unikkonordic Oy - Seamless Bra rintaliivit

Hei! Löytyykö ketään muuta kohtalotoveria kyseisestä diilistä??

Ostin 12. maaliskuuta Grouponin (citydeal) kautta firmasta nimeltä Unikkonordic 4 pkt Seamless Bra rintaliivejä (3 liivit per paketti). Maksoin niistä 119,60 euroa. Lähetys luvattiin 3-4 viikon päästä toimittaa perille.

Olen ollut Unikkonordiciin yhteydessä huhtikuussa, toukokuussa ja viime viikon alussa! Huhtikuussa sanoivat, että tilaukseni on lähtenyt tulemaan, toukokuun 11. päivä sain viestin, että tilaus kestää n. 2-3 viikkoa - viime viikkoiseen viestiin vain Grouponin asiakaspalvelusta on oltu yhteydessä, Unikkonordicilta pelkkää hiljaisuutta!

Groupon vastaa näin:

asiakaspalvelu@unikkonordi​c.fi tai 0207 939 260

Jos et saa pikimmiten heiltä vastausta otathan yhteyttä asiakaspalveluumme joko puhelimitse (010 217 1800) tai sähköpostitse ([email protected]), niin reklamaatio-osastomme käsittelee asiasi.

Tiedossamme on, että kyseinen diili ei ole sujunut täysin odotusten mukaan.
Olethan nyt yhteydessä asiakaspalveluumme [email protected], niin käsittelemme asiasi pikimmiten!......

En enää halua koko tuotepakettia pitkittyneen toimituksen ja piittaamattomuuden takia vaan haluan rahani takaisin viimeistä senttiä myöten!

Grouponin säännöt:

6. Reklamaatio
6.1 Mikäli lahjakortin lunastuksen taikka tuotteen tai palvelun tarjoamisen yhteydessä esiintyy ongelmia, pyrkii Groupon ratkaisemaan ongelman. Edellä mainituissa tilanteissa voitte lähestyä meitä lähettämällä reklamaation sähköpostitse osoitteeseen [email protected] tai ottamalla meihin yhteyttä puhelimitse numeroon 010 217 1800.
6.2 Mikäli Te ette ole tyytyväinen Grouponin reklamaation hoitoon, on Teillä myös mahdollisuus ottaa yhteyttä Kuluttajariitalautakuntaan, jonka postiosoite on PL 306, 00531 Helsinki.

Saas nähdä onko tässä kusetuksen maku vai saanko rahat takaisin?? Jos jollakin on ollut sama kokemus - ota yhteys meili kiina58(at)gmail.com!!

32

1412

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tinna1

      Hei!

      Itse tilasin myös 3 kpl rintaliivejä Grouponin kautta ja mitään ei ole kuulunut. Viime kuussa laitoin Groupon infoon meiliä, mutta vastausta en ole saanut. Juuri äsken meilasin uudestaan. Olen monesti tilannut Grouponin kautta ja ongelmia ei ole ollut. Nyt kyllä ärsyttää niin paljon! Samaa mietin kuin sinä eli haluan rahat takaisin! Nyt ei tee kyllä mieli tilailla mitään uudestaan....

    • näillämennään

      Hei. Tilasin hampaidenvalkaisukynän Groupon diilin kautta, tilauksesta on nyt 2 kk, kun kynän toimitusajan piti olla 3-4 viikkoa. Grouponin asiakaspalveluun yhteyttä otettuani he kehottivat minua olemaan yhteydessä suoraan tavarantoimittajaan. Tämä ei kuitenkaan ole vastannut tiedusteluuni mitään. Uusi viesti Grouponille, johon vastaukseksi sain "Asiakaspalvelussamme on nyt ruuhaa" - viestin. Vaikka isosta rahasta ei ole kysymys, niin huijaamista en hyväksy. Vaadin rahani takaisin korkoineen ja toivon, että kuluttajansuojaviranomaiset ottavat asiaan kantaa.

    • Pettynyt82

      Samassa junassa ollaan : (

      Reklamaatio-osastolta ollaan kuulemma yhteydessä pikimmiten(sähköposti 11.6), mutta eipä ole kuulunut.

      Muuten olen kyllä ton Citydealin kautta tilannut todella paljon kaikenlaista, enimmäkseen palveluita, eikä ole ollut valittamista.

    • Tarja

      Hei,

      itse tilasin Unikkonordicilta herätysvalon 6.3. ja en ole saanut tilausta tähän päivään mennessä. Olen ollut heihin useaan otteeseen yhteydessä, mutta he eivät vastaa, tai lähettävät viestin, että tilaus on jo lähtenyt. En siltikään ole saanut tilaustani. VARO TÄTÄ FIRMAA. Olen ilmoittanut Grouponille, että perun tilaukseni, mikäli en saa rahojani takaisin, asia siirtyy Kuluttaja-asiamiehelle.

      • pirco

        hei,

        tilasin 14.2 Unikkonordicilta herätysvalonlähetystä ei ole kuulunut , olen ollut useaan otteeseen heihin yhteydessä, nyt he kertoivat että kaikki tilaukset on lähtetty jokin aika sitten, pyysivät osoitettani uudelleen, mitään ei ole kuulunut ?? Nyt yritän saada rahojani takaisin, ehkä rikosilmoitys olisi paikallaan.


    • Meeri

      Minulla sama ongelma rintaliivien kanssa, en ole saanut tilaustani. Rahat kyllä kelpasivat. Olen ollut Grouponin asiakaspalveluun yhteydessä sähköpostilla, kaksi kertaa vastattu että tutkimme tilannetta ja voitte olla yhteydessä unikkonordicin asiakaspalveluun. Lähetin sinne toukokuussa sähköpostia sain vastauksen että tavara toimitetaan 2-3 viikon kuluessa. Toiseen viestiin ei vastattu eikä asiakaspalvelunumeroon saada yhteyttä. Olen ilmoittanut Grouponille että haluan rahani takaisin, saapa nähdä kuinka käy. Taitaa tulla kuluttaja-asiamiehelle asiaa.

    • huijattu

      Kyllä tunnen tulleeni huijatuksi. Ostin Seamless Bra rintaliivejä tuplaten maaliskuussa, mutta lähetystä ei vaan kuulu. Olen ollut yhteydessä Grouponin asiakaspalveluun , mutta soittoihin ei vastata ja sähköpostiin tulee viesti ruuhkasta. Otin myös yhteyttä kuluttaja- asiamieheen, saa nähdä mitä sieltä kuuluu.
      Kai se joku instanssi on joka saa moisen loppumaan.

    • Pirkko

      Olen 2 kk odotellut leggingsejä. Meitä onkin sitten useita samasta firmasta tilanneita. Sieltä ei vastata maileihin eikä puhelimeen. Grouponille olen soittanut pariin kertaan ja pyysivät vielä odottelemaan viikon. Kuulemma Unikkonordic Oy:lla on toimitusongelmia. Sen viikon vielä odotan ja sen jälkeen otan kuluttaja-asiamieheen yhteyttä. Olisi kiva kuulla, jotka ovat jo sen tehneet, saiko asiamies homman sujumaan. Kyllä tässä huijaus tulee mieleen.

      • Tarja

        Sain itse tusinan vastaavia viestejä Grouponilta, että Unikkonordicilla on toimitusvaikeuksia. Unikkonordic ei vastaa edes viesteihin enää. Groupon ilmoitti, että heidän reklamaatio-osasto ottaa minuun yhteyttä. Tätäkään ei tule tapahtumaan, joten ainoaksi vaihtoehdoksi jää kuluttaja-asiamies sekä rikosilmoitus. Älkää ihmiset hyvät jättäkö asiaa käsittelemättä, tälläiset nettifirmat tulee potkaista suohon ja nopeasti. Tosin tunnettuahan se on, että seuraavaksi he ilmestyvät toisella toiminimellä esiin....


      • Siiri
        Tarja kirjoitti:

        Sain itse tusinan vastaavia viestejä Grouponilta, että Unikkonordicilla on toimitusvaikeuksia. Unikkonordic ei vastaa edes viesteihin enää. Groupon ilmoitti, että heidän reklamaatio-osasto ottaa minuun yhteyttä. Tätäkään ei tule tapahtumaan, joten ainoaksi vaihtoehdoksi jää kuluttaja-asiamies sekä rikosilmoitus. Älkää ihmiset hyvät jättäkö asiaa käsittelemättä, tälläiset nettifirmat tulee potkaista suohon ja nopeasti. Tosin tunnettuahan se on, että seuraavaksi he ilmestyvät toisella toiminimellä esiin....

        Sama juttu täällä.Legginssit piti tulla maaliskuun alussa, vaan eipä ole näkynyt. Vaan ei ole rahojakaan maksettu takaisin. Samaa paskaa tulee s-postiin, "toimitusvaikeuksia odota 2-3 viikkoa ja taas odottelun jälkeen sama juttu. Kumma kun niitä legginsejä kuitenkin pistettiin vielä uusiksi myyntiin vaikka ei vanhojakaan ollut toimitettu. Kuluttaja.asiamies ja rikosilmoitus on myös minun milestäni ainoa vaihtoehto. Ihan huijaus touhua. Ja vieläkin Groupon jatkaa toimintaa.


      • Tulppaanikimppu
        Siiri kirjoitti:

        Sama juttu täällä.Legginssit piti tulla maaliskuun alussa, vaan eipä ole näkynyt. Vaan ei ole rahojakaan maksettu takaisin. Samaa paskaa tulee s-postiin, "toimitusvaikeuksia odota 2-3 viikkoa ja taas odottelun jälkeen sama juttu. Kumma kun niitä legginsejä kuitenkin pistettiin vielä uusiksi myyntiin vaikka ei vanhojakaan ollut toimitettu. Kuluttaja.asiamies ja rikosilmoitus on myös minun milestäni ainoa vaihtoehto. Ihan huijaus touhua. Ja vieläkin Groupon jatkaa toimintaa.

        Sama ongelma minulla noiden rintsikoiden kanssa, mutta olen silti sitä mieltä, ettei se tuon Groupon:n vika ole, hehän vaan toimivat välikätenä diileissä. Hoitavat siis käytännössä markkinoinnin ja välittävät asiakkaita yrityksille.
        Olen tilannut useita diilejä ja kaikki on aiemmin toiminut moitteettomasti. Tuo Unikko Nordic tässä on se kaiken pahan alku ja juuri!!


      • Siiri
        Tulppaanikimppu kirjoitti:

        Sama ongelma minulla noiden rintsikoiden kanssa, mutta olen silti sitä mieltä, ettei se tuon Groupon:n vika ole, hehän vaan toimivat välikätenä diileissä. Hoitavat siis käytännössä markkinoinnin ja välittävät asiakkaita yrityksille.
        Olen tilannut useita diilejä ja kaikki on aiemmin toiminut moitteettomasti. Tuo Unikko Nordic tässä on se kaiken pahan alku ja juuri!!

        Kyllä se on tuo Groupon suurin syyllinen. Valitsisi firman sen mukaan joka pystyy toimittaan luvatun tavaran. Ja samaten Groupon voisi samantien maksaa rahat takaisin jollei kerta tuotetta pystytä toimittamaan.
        Mun mielestä ne jatkuvat lupailut tuotteiden toimituksista viikon päästä ja taas viikon päästä jne.. on täyttä sontaa.
        Minä pyysin rahojani takaisin. Reklamaatio ottaa kuulema yhteyttä, vaan eipä ole ottanut. Eikä ole tullut rahojakaan.
        Sieltä en tule enään tilaamaan yhtään mitään ja mainostan muillekkin sen firman touhuista.


      • charlottalindström
        Tulppaanikimppu kirjoitti:

        Sama ongelma minulla noiden rintsikoiden kanssa, mutta olen silti sitä mieltä, ettei se tuon Groupon:n vika ole, hehän vaan toimivat välikätenä diileissä. Hoitavat siis käytännössä markkinoinnin ja välittävät asiakkaita yrityksille.
        Olen tilannut useita diilejä ja kaikki on aiemmin toiminut moitteettomasti. Tuo Unikko Nordic tässä on se kaiken pahan alku ja juuri!!

        Olen pommittanut Grouponia sähköpostiviestein ja soitoin ja nyt olen saanut Seamless Bra-liiveistä kaikki rahani takaisin Grouponin Asiakaspalvelun kautta. Ottakaa yhteys sinne, painostakaa niin saat rahasi takaisin!! Terveisin Charlotta Lindström - kiina58(at)gmail.com


    • Citydeal huijaus

      Citydealille on aivan sama millaisen firman kanssa sopimuksen tekee, kunhan raha virtaa. UnikkoNordicilla on taustalla maksuhäiriöitä ja kuten joku kirjoittaja mainitsi, yrityksen taustahenkilöillä ties mitä kuprua, joten aivan jessuksen varma on että rahat meni. Yhä vaan uusia diilejä tuon hämäräpuljun kanssa, rintsikoita, rannekelloja, legginssejä, herätysvaloja -kaikki muutaman viikon välein ja tismalleen samanlaisella taktiikalla: rahat tuli, mutta tavara ei. Viikosta toiseen sama vastaus: "Valitettavasti meillä on toimitusvaikeuksia. Suuren kysynnän vuoksi toimitusvaikeuksia". Täyttä sontaa. Poliisille vaan suoraa päätä, mistään toimitusvaikeuksista ei ole kysymys vaan rikollisesta toiminnasta, tavaroita ei ollut koskaan tarkoitustakaan toimittaa.

      On se vaan outoa, että suomenmaassa saa kaikenlaiset grouponit viilata linssiin ilman seurauksia.

    • huijatut

      Tällaisen viestin sain Grouponilta:

      "Toimintamme perustuu myös luottamukselle. Jälkikädessä siis odotamme, että yhteistyökumppanimme toimittaa tuotteensa tai palvelunsa niin kuin asiasta on sovittu.

      On erittäin valitettavaa, että tästä suuresta joukosta tällainen tapaus löytyy.

      Olen palauttanut diilisi summan luottotilillesi. Sen pitäisi näkyä muutamassa päivässä pankista riippuen.

      Pankkisi saattaa kirjata maksun diilin ostopäivälle korttitapahtumissasi. Tämä kannattaa ottaa huomioon jos tuntuu, että maksu ei tullut perille."

      1. Kai ne rahat näkyvät tilillä plussana, jos asia on hoidettu.

      2.Kuinka vielä toimia yhteistyössä UnikkoNordicin kanssa, kun on "tällainen tapaus"

      3. Seamless Bra rintaliivejä myytäessä ei ollut mitään mainintaa Unikko Nordicista, vasta sähköpostilla kuvaan astui Unikko Nordic, joka on ollut ihan mykkänä useista yhteydenotoiasta huolimatta. Kai toimittajan yhteystiedot olisi pitänyt tulla ilmi dealissa.
      Ostin siis sian säkissä¤.

      4. Kyllä nyt vaikuttaa, että meitä petettyjä on liian paljon, joten ensi viikolla olen yhteydessä poliisiin.

    • että tämmöstä
      • charlottalindström

        Olen pommittanut Grouponia sähköpostiviestein ja soitoin ja nyt olen saanut Seamless Bra-liiveistä kaikki rahani takaisin Grouponin Asiakaspalvelun kautta. Ottakaa yhteys sinne, painostakaa niin saat rahasi takaisin!! Terveisin Charlotta Lindström - kiina58(at)gmail.com


    • charlottalindström

      Hei kaikille Kohtalotovereille! Infoviestini tuli valitettavasti moneen kertaan mutta tilanne on nyt tämä, että hieman yli viikko sitten Grouponilta soitettiin ihan toisen asian takia. Omistan pikkufirman ja he - taas jälleen kerran - yrittivät saada minua mukaan toimintaansa. Pienyrittäjien ei kannata mennä heidän kelkkaansa koska siitä summasta, jonka diilin ostaja maksaa Grouponille, saa palveluntarjoaja vain puolet. Humpuukia sekin firma! Mutta kun sieltä kerran soitettiin niin pääsinpähän hoitamaan asiaani kunnolla, kerroin monista turhista yhteydenotoista heille sekä Unikkonordicille ja se kannatti!! Puhelu siirrettiin reklamaatio-osastolle - meitä on tosi monta kusetettua - ja sain kuin sainkin rahani palautettua takaisin tilille!! Ohessa viesti heiltä - se viimeisin:

      Johanna Korander, Jun 18 12:49 (EEST):
      Hei

      Käsittelimme palautuksesi ja palautamme diilisi ostosumman pikimmiten.

      Toivottavasti tulevat diilisi onnistuvat paremmin!

      Ystävällisin terveisin,

      Johanna K.
      [email protected]
      010 217 1800

      Unikkonordicin takana on kaksi kundia, joilla kaupparekisterin mukaan on sama osoite Viikissä - muuta osoitetta firmassa ei ole. Grouponin taas omistaa joukko ihmisiä, joilla kaikilla on osoitteet Yhdysvalloissa. Olen oppinut läksyni näistä firmoista ja vastaisuudessa maksan hieman enemmän ja saan varmasti sen mitä tilaan....!! Onnea teille kaikille rahojenne takaisin saamisessa!!

      Terveisin "Charlotta Lindström" kiina58(at)gmail.com

    • Janis Petke

      Sama juttu tilasin korinoikaisusarjan joulukuussa ihmettelin kun se ei ollut tullut vielä kesäkuussa rupesin kyselemään asiasta sieltä tuli vain uusia kysymyksiä lopulta sain vastauksen etten ollut osannut lunastaa lahjakorttia olen käynyt 3 vuotta tietotekniikan opintoja varmaan olin liian tyhmä kyseisen kortin lunastamiseen.
      Kysellessäni rahoja grouponilta sieltä vastattiin etten voi saada rahojani takaisin koska sopimuksessa lukee niin.
      Kuinkahan moni on menettänyt niin rahansa varmaan aika kannattavaa myydä tyhjää.

      Mielestäni koko firma on vitsi mikä lähettelee joka päivä useita "diilejä" toivottavasti menee nurin koko firma onkohan peräti Eestiläinen.

      Tosi paska firma.

    • huijattu, huijatut

      Huijatun tarina jatkuu.
      Tilasin Seamless Bra rintaliivejä 2*3 yhteensä 67,80€ useiden yhteydenottojen kautta sain takasin 29.00€, sehän on vain yhden setin hinta ilman käsittelykuluja (posti). Olen uudestaan lähettänyt reklamaatiota Grouponille, katsotaan.. vai käynkö virkavallan juttusilla.

    • Hah hah Unikkonordic

      http://www.taloussanomat.fi/yritykset/protestit/protesti-222454/?n=24

      Miten on mahdollista, että yritys nimeltä Unikko Nordic, joka on merkitty kaupparekisteriin vasta 11 kk sitten, onnistuu saamaan itsensä protestilistalle? No siten, ettei alunperinkään ollut tarkoitus toimia päivänvaloa sietävillä menettelyillä. Itse siirryn nyt poliisin pakeille tämän lafkan kanssa.

      Unikko Nordicin kaupparekisterin toimialaksi on merkitty sähkötarvikkeiden ja valaisimien vähittäiskauppa. En osaa nyt päättää, ovatko Seamless Bra rintaliivit, joista myös rahat huijattiin hölmöiltä kuluttajilta, sähkötarvikkeita vaiko valaisimia?

    • Huijattu sai rahansa

      Huijatun tarina jatkuu ja päättyi.

      Grouponia on maksanut tilillinen Seamless Bra-liiveistä maksamani summan. Sitkeys kannatti ja varmasti olisin mennyt tekemään rikosilmoituksen, jos rahoja ei olisi kuulunut. Tämän jälkeen en osta mitään CityDealista, oli se sellainen opetus. Kenenkään ei kannata jättää juttu kesken, vaan vaatikaa omanne takasisin, vaikka oikeusteitse

    • pelottaa huijaus

      Osaako kukaan kertoa mulle nuorelle ja tyhmälle, tilasin citydiilistä meikkisivellinsetin, merkki on channel Goods, maksoin tuotteen ja lahjakortti tuli sähköpostiin diilin umpeuduttua, yritin ostaa ko. lahjakortilla tuotetta mutta koodi ei toiminut. mikä nyt avuksi?

      ps. tahdon siveltimet tai rahat takaisin. olkaa kilttejä ja auttakaa

      • Jookosta joo

        No, lähetäpäs asiasta sähköpostia suoraan Grouponiin. Näyttäisi tuo tuotetta myyvä sivusto olevan englanninkielinen, joten ehkä helpompi asioida suomeksi.


    • SelmaN

      Itse tilasin höyrypesurin Grouponin kautta 6.6.

      Toimitusaika oli pitkä, 6-8 viikkoa mutta onhan tuo jo kulunut. Pesuria ei ole näkynyt. Täytyy kohta ruveta kyselemään..

    • eienääikinä

      Tilaus Grouponilta kesäkuun lopulla - elokuun loppuun mennessä ei toimitusta ollut tapahtunut. Matkan varrella yhteys kuluttaja-asiamieheen, kaupanpurku vaatimus, selityksiä Grouponilta. Pari päivää sitten paloi käpy, sanoin etten kuuntele enää yhtään selitystä vaan haluan rahani takaisin, uhkasin kuluttaja-asiamiehellä ja poliisilla - ja kas kummaa, rahat ilmestyivät tililleni tänään. Oli ensimmäinen ja viimeinen tilaus Grouponilta, en suosittele kenellekään!

    • Voittaja

      Unikko Nordicin järjesti helmikuulla Facebookissa kilpailun.
      Voitin Aurora sarastusvalon josta Jerkku minulle sähköpostitse ilmoitteli pyytäen yhteystietojani.
      Voittoani ei ole vieläkään tullut.
      Käsittääkseni toiminta täyttää epäasiallisen mainonnan ja siitä ssadun hyödyn kriteerit.
      Odottelen edelleen josko se voittoni sieltä tulisi :)

      • En usko noihin

        Kaikki Facebook-kilpailut ovat vain ilmaista piilomainontaa. Kun saadaan iso ryhmä FB-käyttäjiä tykkäämään ja levittämään "kilpailua" kavereilleen ja asetuksista riippuen laajemminkin, firma saa runsaasti ilmaista mainosta. Yhdelle voidaan sitten antaa se luvattu palkinto joka ei välttämättä ole kovinkaan arvokas ja on loppujen lopuksi ainoa mainoskulu. Näköjään sen palkinnonkin voi jättää toimittamatta niin tulee täysin ilmainen mainoskampanja. En osallistu koskaan näihin FB:n mainoskampanjoihin. Ei ole mitään takeita osuuko palkinto kenellekään tykkääjälle.


      • En usko noihin
        En usko noihin kirjoitti:

        Kaikki Facebook-kilpailut ovat vain ilmaista piilomainontaa. Kun saadaan iso ryhmä FB-käyttäjiä tykkäämään ja levittämään "kilpailua" kavereilleen ja asetuksista riippuen laajemminkin, firma saa runsaasti ilmaista mainosta. Yhdelle voidaan sitten antaa se luvattu palkinto joka ei välttämättä ole kovinkaan arvokas ja on loppujen lopuksi ainoa mainoskulu. Näköjään sen palkinnonkin voi jättää toimittamatta niin tulee täysin ilmainen mainoskampanja. En osallistu koskaan näihin FB:n mainoskampanjoihin. Ei ole mitään takeita osuuko palkinto kenellekään tykkääjälle.

        Jotkut nettifirmat käyttää toista "huijauskeinoa". Asiakkaalle luvataan rahallista etua kun hankkii uusia ostajia. Se rahallinen "etu" onkin yleensä yhtä tyhjän kanssa. Kerättyä saldoa ei voi käyttää kokonaan tuotteiden ostoon vaan sitä voi käyttää esimerkiksi 10% alennuksena. Mistäpä sekin sitten lasketaan, tuleeko etua lainkaan.


    • MiraMoro

      Kantsii aina googlettaa firman nimi Oy perään :o

      http://www.taloussanomat.fi/yritykset/protestit/protesti-260580/?n=71


      Protestit

      Tiedon tuottaa Asiakastieto Oy.
      Protestitiedot näytetään kolmen kuukauden ajan siitä päivästä, jona ne ovat saatu Suomen Asiakastiedolta. Tänä aikana protestin tiedot eivät päivity esimerkiksi sen mukaan, onko protesti enää aiheellinen.

      Unikko Nordic Oy, Vantaa

      Tyyppi Protesti
      Talousalue Uudenmaan talousalue
      Osoite Metsotie, 01450 Vantaa
      Häiriöpäivämäärä 22.01.2013
      Velkoja Suomen Perintätoimisto Oy
      Saatavan määrä 1029 €

    • Martti1337

      Moikka! Itse tilasin unikko nordicilta herätyskellon (kirkasvalolampun) ja tuote tuli perille ja oli juuri niinkuin luvattiin. Etenkin kovassa käytössä talvisin ja herätysvalona. Myös makuuhuoneen tunnelmavalaistukseen toimii hyvin ;) voiko tuotteidenne saapumattomuuteen vaikuttaa kyseisen firman konkurssi. Ikävää jos ette pääse nauttimaan tästä hyväksi havaitusta keksinnöstä :(

    • Jerkku_M

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      52
      2904
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      540
      2761
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      32
      1897
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1895
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      119
      1768
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      304
      1707
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1382
    8. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1168
    9. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      91
      1168
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1122
    Aihe