teiniäiti 12v

teenmom12

Heippa!

Täällä kirjoittelee 12vuotias tyttö, joka on varmasti raskaana.

Aloimme 17.päivä maaliskuuta luokkalaistemme kanssa Totuutta ja Tehtävää. No minä tietenkin valitsin tehtävän, ja yksi luokamme poika yllytti minut seksiin kanssaan. Minä suostuin, mutta olinkin ihastunut kyseiseen poikaan. Seksi tuntui uskomattomalta, eikä minua haitannut yhtään, että kuusi luokkamme oppilasta katsoi vierestä. Emme käyttäneet kondomia koska sellaista ei ollut. Nyt epäilen raskautta, mutta en ole kertonut vanhemmilleni mitään. Olen nyt 14vk ja 4pv raskaana! Ja olen varma siitä, vaikka en ole tehnyt testiä...

Mitä teen??? http://mediaserver-2.vuodatus.net/g/61023/1233646938_02022009015.jpg Mulla on ton kokonen vatsa kuten tällä yhellä kirjottajalla jossai blogissa!

263

16665

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • congrats!

      Onneks olkoon! :D

    • ....

      typerä provo, taas

    • hahha

      Joo-o, on kyllä taas niin ilmiselvä trolli hauskuuttamassa päiväämme:D

    • ..

      Ai tiedät oikein,että olet 14vk ja 4pv raskaana :D kerro lisää vitsejä! lopettakaa näiden provojen kirjoittelu!

      • Kysymys kuuluukin: miksi en tietäisi että olin silloin 14vk ja 4pv raskaana, kun olin harrastanut seksiä 17. maaliskuuta!? Haloo, raskauslaskuri on olemassa! :D


    • 12w tytteli

      Voisitko ottaa kuvan itsestäsi ja mahastasi? Sitten EHKÄ uskoisin. Olen itse saman ikäinen kuin sinä (jos tuo nyt on oikea ikäsi) enkä koskaan voisi harrastaa seksiä minun luokallani olevan pojan kanssa. Ja en varsinkaan jos muut vielä katsoisivat! KUVOTTAVAA!!! Minä tekisin TODELLAKIN abortin... Et ole valmis äidiksi, vaikka kuinka siltä tuntuisi. Ja miltä tuntuu kantaa jättimahaa? Jaksaisitko edes sitä painoa? Tai synnytystä? Mietippä sitä. Sinusta tuntuu: "Oon mä valmis äidiksi. Ne vaavit on nii söpöjä. Ei ne oo nii vaikeit." Itsestäni on tuntunut tuollaiselta, mutta ONNEKSI olen kasvanut ja "aikuistunut". TOIVON ETTÄ OLET PROVO!!!

      • 12w tytteli

        Ja hei. Aiotko pitää lapsen vai tehdä abortin? Suosittelen viimeistä!! Ja paljon!


      • 12w tytteli kirjoitti:

        Ja hei. Aiotko pitää lapsen vai tehdä abortin? Suosittelen viimeistä!! Ja paljon!

        Aion pitää lapsen, abortin aika alkaa muutenkin olla täynnä :)


      • En ole provo, ja olen oikeasti 12-vuotias joka täyttää pian 13. En halua julkaista kuvia itsestäni. Uskon että "jätti"maha sulautuu vartalooni hyvin. Synnytys ei ole tällä hetkellä ajankohtainen, mutta sekin tulee aikanaan.

        Ja mistä sinä tiedät olenko valmis äidiksi vai en?

        Ja kyllä, minusta tuntuu nyt, että olen valmis äidiksi. Enkä tietenkään mennyt harrastamaan seksiä siinä toivossa että tulisin raskaaksi, koska "vaavit on nii söpöjä".

        Mietippä sitä.

        p.s. Maailman nuorin äiti oli 5-vuotias saadessaan lapsensa.


      • teenmom12 kirjoitti:

        En ole provo, ja olen oikeasti 12-vuotias joka täyttää pian 13. En halua julkaista kuvia itsestäni. Uskon että "jätti"maha sulautuu vartalooni hyvin. Synnytys ei ole tällä hetkellä ajankohtainen, mutta sekin tulee aikanaan.

        Ja mistä sinä tiedät olenko valmis äidiksi vai en?

        Ja kyllä, minusta tuntuu nyt, että olen valmis äidiksi. Enkä tietenkään mennyt harrastamaan seksiä siinä toivossa että tulisin raskaaksi, koska "vaavit on nii söpöjä".

        Mietippä sitä.

        p.s. Maailman nuorin äiti oli 5-vuotias saadessaan lapsensa.

        Anteeksi, olin väärässä. kyllä se sittekin pitää paikkansa.


      • Provottele lisää
        teenmom12 kirjoitti:

        Aion pitää lapsen, abortin aika alkaa muutenkin olla täynnä :)

        Sinut otetaan huostaan ja poika pannaan vankilaan, menetät sen lapsesi, jos se ikinä edes syntyy, koska et ole itsekään muuta kuin lapsi, voit jopa kuolla.

        Kuvitteletko tosiaan, että 12-vuotias saa pitää lapsensa? Erehdyt.

        Vanhempasi joutuvat hirveään ryöpytykseen, et luultavasti ikinä enää pääse kotiin, koska kaikki ovat sitä mieltä, että vanhempasi eivät ole kelvollisia kasvattajia. Koulunkäyntisi jatkuu, joudut tenttimään kaikki väliin jääneet aineet, sinulle tulee pitkä vuosi kaiken sotkun lisäksi.

        Kirjoittelehan nyt kuulumisia sitten, kun asiat ovat järjestyneet, esim. kuukauden kuluttua.


      • kysymys
        Provottele lisää kirjoitti:

        Sinut otetaan huostaan ja poika pannaan vankilaan, menetät sen lapsesi, jos se ikinä edes syntyy, koska et ole itsekään muuta kuin lapsi, voit jopa kuolla.

        Kuvitteletko tosiaan, että 12-vuotias saa pitää lapsensa? Erehdyt.

        Vanhempasi joutuvat hirveään ryöpytykseen, et luultavasti ikinä enää pääse kotiin, koska kaikki ovat sitä mieltä, että vanhempasi eivät ole kelvollisia kasvattajia. Koulunkäyntisi jatkuu, joudut tenttimään kaikki väliin jääneet aineet, sinulle tulee pitkä vuosi kaiken sotkun lisäksi.

        Kirjoittelehan nyt kuulumisia sitten, kun asiat ovat järjestyneet, esim. kuukauden kuluttua.

        Miten helvetissä sä luulet et 12 v voi laittaa vankilaan???!!!


      • provooooo
        teenmom12 kirjoitti:

        En ole provo, ja olen oikeasti 12-vuotias joka täyttää pian 13. En halua julkaista kuvia itsestäni. Uskon että "jätti"maha sulautuu vartalooni hyvin. Synnytys ei ole tällä hetkellä ajankohtainen, mutta sekin tulee aikanaan.

        Ja mistä sinä tiedät olenko valmis äidiksi vai en?

        Ja kyllä, minusta tuntuu nyt, että olen valmis äidiksi. Enkä tietenkään mennyt harrastamaan seksiä siinä toivossa että tulisin raskaaksi, koska "vaavit on nii söpöjä".

        Mietippä sitä.

        p.s. Maailman nuorin äiti oli 5-vuotias saadessaan lapsensa.

        Jooo Kröhöm,
        Tiesitkö että sekin juttu ei oo totta.. Kaikkeen ei kannata uskoa..
        5-vuotias ei voi kitenkään saada lasta jos ei ole alkanut kuukautiset..

        Jotenkin tuntuu että tämä on yksi niistä turhista provoista...


      • Lukenut12
        provooooo kirjoitti:

        Jooo Kröhöm,
        Tiesitkö että sekin juttu ei oo totta.. Kaikkeen ei kannata uskoa..
        5-vuotias ei voi kitenkään saada lasta jos ei ole alkanut kuukautiset..

        Jotenkin tuntuu että tämä on yksi niistä turhista provoista...

        Idiootti!
        Et sitten osaa edes googlettaa?
        http://www.snopes.com/pregnant/medina.asp


      • 21516

      • teinityttö-
        teenmom12 kirjoitti:

        Aion pitää lapsen, abortin aika alkaa muutenkin olla täynnä :)

        Jos raskaana olisin, niin pitöisin kyllä lapsen. Sillä abortihan vaikentaa lapsen saamista tulevaisuudessa ja voi aiheuttaa syöpää. Missä päin asut, olen 13.v mynämäeltä ja olisi kiva tavata


      • Kuhanvaan
        teenmom12 kirjoitti:

        En ole provo, ja olen oikeasti 12-vuotias joka täyttää pian 13. En halua julkaista kuvia itsestäni. Uskon että "jätti"maha sulautuu vartalooni hyvin. Synnytys ei ole tällä hetkellä ajankohtainen, mutta sekin tulee aikanaan.

        Ja mistä sinä tiedät olenko valmis äidiksi vai en?

        Ja kyllä, minusta tuntuu nyt, että olen valmis äidiksi. Enkä tietenkään mennyt harrastamaan seksiä siinä toivossa että tulisin raskaaksi, koska "vaavit on nii söpöjä".

        Mietippä sitä.

        p.s. Maailman nuorin äiti oli 5-vuotias saadessaan lapsensa.

        Maailman nuorimman "äidin" tilannetta ei voi edes verrata tähän. Häntä todennäköisesti raiskasi ja hyväksi käytti hänen oma isänsä tai perhepiirin muu mies. Hänen kehonsa ei ollut valmis raskauden vaatimiin muutoksiin ja hän ei todellakaan ollut edes henkisesti valmis äidiksi. Lapsen kasvatti hänen äitinsä ja he kasvoivat yhdessä sisaruksina. Nyt vähän faktat kuntoon ennen randomeja heittoja. Et voi olla edes mahdollisen lapsesi laillinen huoltaja ennen täysi ikäisyyttä. Jos vanhempasi eivät halua ottaa kanssasi vastuuta lapsesta, en tiedä mitkä sinun mahdollisuutesi ovat.


      • Kuhanvaan
        provooooo kirjoitti:

        Jooo Kröhöm,
        Tiesitkö että sekin juttu ei oo totta.. Kaikkeen ei kannata uskoa..
        5-vuotias ei voi kitenkään saada lasta jos ei ole alkanut kuukautiset..

        Jotenkin tuntuu että tämä on yksi niistä turhista provoista...

        Kyllä se on totta. Jostain perinnöllisestä syystä, joka aiheutti hormoonituotannon aikaisen alkamisen, hänen kuukautisensa olivat jo alkaneet. Näitä tapauksia on myös muita, mutta ne harvoin johtavat raskauteen koska se on rikos ts. lapsenseksuaalinenhyväksikäyttö. Nykyään noita voidaan myös hillitä lääkkeillä, jos lapsi on liian nuori puberteettiin.


      • Joohjooh
        teinityttö- kirjoitti:

        Jos raskaana olisin, niin pitöisin kyllä lapsen. Sillä abortihan vaikentaa lapsen saamista tulevaisuudessa ja voi aiheuttaa syöpää. Missä päin asut, olen 13.v mynämäeltä ja olisi kiva tavata

        Mäki oon Mynämäeltä!


      • Anonyymi
        Joohjooh kirjoitti:

        Mäki oon Mynämäeltä!

        Ai mun exä on muna mäeltä koska i hate him ja siis mäkin taidan olla raskaana mut ei kuulu teille joo oon 12v


      • Anonyymi
        provooooo kirjoitti:

        Jooo Kröhöm,
        Tiesitkö että sekin juttu ei oo totta.. Kaikkeen ei kannata uskoa..
        5-vuotias ei voi kitenkään saada lasta jos ei ole alkanut kuukautiset..

        Jotenkin tuntuu että tämä on yksi niistä turhista provoista...

        Kyllä on 5-vuotias lapsen saanut tai sitten joka ikisestä lähteestä löytyy väärää tietoa...


      • Anonyymi
        provooooo kirjoitti:

        Jooo Kröhöm,
        Tiesitkö että sekin juttu ei oo totta.. Kaikkeen ei kannata uskoa..
        5-vuotias ei voi kitenkään saada lasta jos ei ole alkanut kuukautiset..

        Jotenkin tuntuu että tämä on yksi niistä turhista provoista...

        Itseasiassa se on totta maailman nuorin äiti oli 5v koska sillä oli alkanut kuuakutiset ja se raiskattiin!


      • Anonyymi
        Provottele lisää kirjoitti:

        Sinut otetaan huostaan ja poika pannaan vankilaan, menetät sen lapsesi, jos se ikinä edes syntyy, koska et ole itsekään muuta kuin lapsi, voit jopa kuolla.

        Kuvitteletko tosiaan, että 12-vuotias saa pitää lapsensa? Erehdyt.

        Vanhempasi joutuvat hirveään ryöpytykseen, et luultavasti ikinä enää pääse kotiin, koska kaikki ovat sitä mieltä, että vanhempasi eivät ole kelvollisia kasvattajia. Koulunkäyntisi jatkuu, joudut tenttimään kaikki väliin jääneet aineet, sinulle tulee pitkä vuosi kaiken sotkun lisäksi.

        Kirjoittelehan nyt kuulumisia sitten, kun asiat ovat järjestyneet, esim. kuukauden kuluttua.

        Vähän ehkä liioitellut nyt tossa. Noin nuorta ei voi laittaa vankilaan ja kyllä voit asua ihan kotona.


      • Anonyymi
        provooooo kirjoitti:

        Jooo Kröhöm,
        Tiesitkö että sekin juttu ei oo totta.. Kaikkeen ei kannata uskoa..
        5-vuotias ei voi kitenkään saada lasta jos ei ole alkanut kuukautiset..

        Jotenkin tuntuu että tämä on yksi niistä turhista provoista...

        Maailman nuorin äiti on 5-vuotias eikä sille ole mitään epäilyksiä. Sitä paitsi sillä 5-vuotiaalla oli alkanut murrosikä.


    • Okei...mä en todellakaa tiiä mitä mun pitääs sanoo,mut en todellakaan tullu sua haukkumaan :D
      Olen itse 17-vuotias ja olen raskaana,laskettuaika on 2.10 ja saan kaksostytöt :D
      Olin todella iloinen kun sain tietää raskaudestani,mutta tietysti aluksi jännitin kun sain tietää odottavani kaksosia
      Mutta nyt olen tottunut siihen ja odotan innolla että tyttöni syntyvät!
      Mutta en olisi ikinä pystynyt huolehtimaan lapsesta noin nuorena,mutta toivon että mitä teetkin,tee se miten itse haluat,eli jos joku pakottaa aborttiin niin älä mene jos et itse haluat ja tiedät pystyväsi hoitaa lapsesi :DD

      • Kiitos, on niin ihanaa saada edes joltain tukea! :D Onnea sinulle ja tyttärillesi! :D


      • Kasvakaa!!

        Just just...tee mitä itse haluat, juuri tyypillistä teinien puhetta. Se ei minä itse, vaan LAPSEN ETUA pitää ajatella, ei äidin!!


    • Teenmom12

      No se kyllä on ehkä totta että en tiennyt kirjoittaessani varmasti kuinka monta vk ja pv olen raskaana, mutta 17. maaliskuuta me totuutta ja tehtävää aloimme.

      Ja täytän muuten kahden viikon päästä 13.

      Mä en vaan ymmärrä sitä, että miks te haukutte mua provoks! Mä oon oikeesti raskaana! Ja muuten kerroin eilen vanhemmilleni raskaudesta ja teimme Clear Blue raskaustestin ja se näytti viikkoja olevan 14-15. Vanhempani eivät erityisen iloisia ole, mutta tukevat minua.

      En vain ole varma aionko tehdä abortin...

      • ,,,,,,,

        Se testi ei kuule näytä mitään 14-15 viikkoja, että näin...

        mitä iloa saat tuosta provoilusta??

        Huomaa että kouluista on taas kesäloma.


      • ,,,,,,, kirjoitti:

        Se testi ei kuule näytä mitään 14-15 viikkoja, että näin...

        mitä iloa saat tuosta provoilusta??

        Huomaa että kouluista on taas kesäloma.

        Kyllä testi näyttää viikot 14-15....kokemusta on...
        uskon häntä kyllä ja hän ei ole provo....
        Hyvä että vanhempasi tukevat sinua :)
        sitä tulet tarvitsemaan..:)
        Onnea!!


      • teenmom95 kirjoitti:

        Kyllä testi näyttää viikot 14-15....kokemusta on...
        uskon häntä kyllä ja hän ei ole provo....
        Hyvä että vanhempasi tukevat sinua :)
        sitä tulet tarvitsemaan..:)
        Onnea!!

        Jos kyseessä on ClearBlue Digital -testi :) Ja minulla oli.


      • Hahalol.

      • 18veeraskaana

      • Jos sitä nyt enää voi tehdä. Ja jos kuitenkin olet raskaans, olisit ollut sitä jo 5 kuukautta.


    • saatanavittu!

      Oot ihan vitun nolo! SAATANAN PROVO!

      • En ole provo, eiköhän se ole tullut selväksi :D


      • Anonyymi

        Oot kateellinen ja mitä se sua liikuttaa jos se haluaisikin leikkiä vähän antaa olla no joo ei kuulu mulle byee from future 2012 nyt on melkee 2021


    • Miks te jotkut tuutte haukkumaan tänne meitä teiniäitejä?
      Menkää jonnekkki muualle,mehän hoidetaan lapsemme,ette te!!

      • teiniäiti12v

        teenmom95 puhuu asiaa! Lapsemme ei ole teidän lapsia! Pyysin vertaistukea enkä mitään "provo oot", "selvä provo"- juttuja! Ja "thetruth!!", en tunne sua. Olen ihan oikeasti raskaana!


      • !...
        teiniäiti12v kirjoitti:

        teenmom95 puhuu asiaa! Lapsemme ei ole teidän lapsia! Pyysin vertaistukea enkä mitään "provo oot", "selvä provo"- juttuja! Ja "thetruth!!", en tunne sua. Olen ihan oikeasti raskaana!

        Kasva aikuiseksi ensin. Et tule pärjäämään lapsen kanssa. Entäs,sitten,kun olet 20? Lapsesi ei todennäköisesti pidä, sinua edes hänen äitinään,kun vanhempasi ovat hänet kasvattaneet. Sama,kun sisarussuhde olisi sinulla ja ehkä tulevalla lapsellasi.. Lisäystä HANKI E-PILLERIT JA KÄSKE POJAN KÄYTTÄÄ KONDOMIA!


      • hohoijaa..
        !... kirjoitti:

        Kasva aikuiseksi ensin. Et tule pärjäämään lapsen kanssa. Entäs,sitten,kun olet 20? Lapsesi ei todennäköisesti pidä, sinua edes hänen äitinään,kun vanhempasi ovat hänet kasvattaneet. Sama,kun sisarussuhde olisi sinulla ja ehkä tulevalla lapsellasi.. Lisäystä HANKI E-PILLERIT JA KÄSKE POJAN KÄYTTÄÄ KONDOMIA!

        Samaa mieltä !.. Kanssa! Teenmom12 mitä oikeasti meinaat tehdä,sitten kun olet 20? Missä se sun 7-8v lapsi on silloin? Sinulla vai vanhemmillasi?


      • hohoijaa.. kirjoitti:

        Samaa mieltä !.. Kanssa! Teenmom12 mitä oikeasti meinaat tehdä,sitten kun olet 20? Missä se sun 7-8v lapsi on silloin? Sinulla vai vanhemmillasi?

        Lapsi on ihan minun luonani. Olen varmaan muuttanut lapsen isän kanssa yhteen :) Lapsen isä muuten hyväksyy raskauteni ja tukee minua täysillä. Aloitimme seurustelun


      • teenmom12 kirjoitti:

        Lapsi on ihan minun luonani. Olen varmaan muuttanut lapsen isän kanssa yhteen :) Lapsen isä muuten hyväksyy raskauteni ja tukee minua täysillä. Aloitimme seurustelun

        Harvoin tuon ikäisenä suhde kestää ja kyllä se raskasta tulee olemaan noin nuorilta lapsilta,jotka eivät ole teini- ikää ylittänyt. Teidän tulevaisuudesta en tiedä,mutta paljon tulette vanhempienne apua tarvitsemaan ja varmasti he todella paljon lastanne hoitaa. Koulut teidän pitää ainakin loppuun käydä ja varmasti vanhempanne lapsia silloin hoitaa.


      • lora-91 kirjoitti:

        Harvoin tuon ikäisenä suhde kestää ja kyllä se raskasta tulee olemaan noin nuorilta lapsilta,jotka eivät ole teini- ikää ylittänyt. Teidän tulevaisuudesta en tiedä,mutta paljon tulette vanhempienne apua tarvitsemaan ja varmasti he todella paljon lastanne hoitaa. Koulut teidän pitää ainakin loppuun käydä ja varmasti vanhempanne lapsia silloin hoitaa.

        Uskon että suhteemme kestää, kyseessä on viisas poika :) Saan kyllä apua vanhemmiltani ja poikaystäväni vanhemmilta. Käyn kyllä koulut loppuun :D


      • teiniäiti12v kirjoitti:

        teenmom95 puhuu asiaa! Lapsemme ei ole teidän lapsia! Pyysin vertaistukea enkä mitään "provo oot", "selvä provo"- juttuja! Ja "thetruth!!", en tunne sua. Olen ihan oikeasti raskaana!

        Tuo on kyllä totta


      • IhanMitenVaan??
        teenmom12 kirjoitti:

        Uskon että suhteemme kestää, kyseessä on viisas poika :) Saan kyllä apua vanhemmiltani ja poikaystäväni vanhemmilta. Käyn kyllä koulut loppuun :D

        Öö, viisas poika yllyttää seksiin?


      • Vaikee uskoo
        teenmom12 kirjoitti:

        Lapsi on ihan minun luonani. Olen varmaan muuttanut lapsen isän kanssa yhteen :) Lapsen isä muuten hyväksyy raskauteni ja tukee minua täysillä. Aloitimme seurustelun

        Ootsä jo kertonu sille?
        Joo nähää muutatteko...


      • kaikee!!!!
        teenmom12 kirjoitti:

        Lapsi on ihan minun luonani. Olen varmaan muuttanut lapsen isän kanssa yhteen :) Lapsen isä muuten hyväksyy raskauteni ja tukee minua täysillä. Aloitimme seurustelun

        HAHA! jaahas että olet ihan varma muutatte yhteen jne....ajatteles sitä kuules mitä sossut tuosta tykkää pieni lapsonen! hehän voivat huostaanottaa ensin sinut ja sitenmiten myös vauvan. JOKA olis myös toivottavaa, koska selvästikään et todellakaan ole kypsä ajattemaan viisaasti.


    • ...

      12-vuotias on lapsi, sen vielä ymmärtäisin,jos olisi edes 17 tai 18. Kuka sitä lasta hoitaa? Hänen vanhempansa. 12-vuotias ei ole kykenevä ottamaan, noin suurta vastuuta lapsesta ja olemaaan hänen kanssaan 24/7. Ei tule onnistumaan. Melkein sama,kun se olisi hänen vanhempansa lapsi. Toivon todella,että tämä on todella huono pila,koska lapsella ei oikein tule olemaan tulevaisuutta silloin, kun lapsi on itse 12v ja äiti 24. Hoitaako oma äiti lastansa vai hänen vanhempansa, vielä silloinkin? Koska lapsi käy koulunsa,kun on vielä ala-asteella ja lapsi syntymässä?. Vanhemmatko hänen lastaan hoitaa, sen seuraavat 10-vuotta,kun oma lapsi käy koulunsa loppuun? Siltä se pahasti tulee olemaan..

    • nimetön suomi24:ssä

      Kai ymmärrät, että lapsesi otetaan sinulta alta aika yksikön, olen VARMA ETTET TULE JAKSAMAAN.
      Itse olen juuri ja juuri täysi-ikäinen, ja minunkin on vaikea jaksaa yksin lapsen kanssa, SAATI SITTEN LAPSEN JAKSAA VAUVAN KANSSA.
      JUURI PARI PÄIVÄÄ SITTEN eräs tuttavapiirini kuuluvan 16vuotiaan äidin lapsi otettiin kiireellisesti huostaan, lapsi pari kuukautta vanha ja lapsen äiti ravaa alati ryyppäämässä ja jättää lapsensa alkoholistiäitinsä hoiviin.

      12vuotiaasta ei todellakaan ole äidiksi, 12vuotias on itsekkin LAPSI!!
      Anna lapsesi vaikka huostaan äidillesi ja kasvattakaa hänet siskonasi/veljenäsi!

      • jkokik

        pakko sanoo tähän näin, elikkäs.. Lapsia ei hankita vain jos haluaa lapsen. vaa siihen pitää olla myöskin valmistautunut kokonaan ja rakastaa sitä lasta. Ja on jaksettava lapsen kanssa. MInulla on poika lapsi ja olen 21v ja toinen tuloillaan.. Ja päivääkään en kadu että sain lapsen..

        Miettikää ennen ku teette lapsia!


      • nimetön suomi24:ssä
        jkokik kirjoitti:

        pakko sanoo tähän näin, elikkäs.. Lapsia ei hankita vain jos haluaa lapsen. vaa siihen pitää olla myöskin valmistautunut kokonaan ja rakastaa sitä lasta. Ja on jaksettava lapsen kanssa. MInulla on poika lapsi ja olen 21v ja toinen tuloillaan.. Ja päivääkään en kadu että sain lapsen..

        Miettikää ennen ku teette lapsia!

        Jaahas.
        Eli selvennys aikaisempaan, nopeasti ja kummemmin miettimättä kirjoitettuun viestiini:
        Jos minullekkin täysi-ikäisenä yksinhuoltajana, niinkuin varmasti kaikille yksinhuoltajille, tulee olo että nyt on tosi rankkaa, EI tarkoita ettenkö olisi valmistautunut ja rakasta lastani. ELI EN SIIS TODELLAKAAN KADU, mutta voin myöntää, että välillä tosiaan on aika rankkaa.
        Sitten annoin esimerkin minua vain pari vuotta nuoremmasta äidistä kenestä EI OLE äidiksi ja lapsi otettiin häneltä huostaan vain kaksi kuukautta synnytyksen jälkeen.
        Kuvitteleppa tilanne 12vuotiaalla, kun sillä 16vuotiaallakaan ei onnistu.


      • nimetön suomi24:ssä kirjoitti:

        Jaahas.
        Eli selvennys aikaisempaan, nopeasti ja kummemmin miettimättä kirjoitettuun viestiini:
        Jos minullekkin täysi-ikäisenä yksinhuoltajana, niinkuin varmasti kaikille yksinhuoltajille, tulee olo että nyt on tosi rankkaa, EI tarkoita ettenkö olisi valmistautunut ja rakasta lastani. ELI EN SIIS TODELLAKAAN KADU, mutta voin myöntää, että välillä tosiaan on aika rankkaa.
        Sitten annoin esimerkin minua vain pari vuotta nuoremmasta äidistä kenestä EI OLE äidiksi ja lapsi otettiin häneltä huostaan vain kaksi kuukautta synnytyksen jälkeen.
        Kuvitteleppa tilanne 12vuotiaalla, kun sillä 16vuotiaallakaan ei onnistu.

        Ehkäpä minulla ja perheelläni ei ole sellaisia ongelmia kuten tuttavaperheennälle. Ja täytän edelleenkin 13. :)


      • jkokik kirjoitti:

        pakko sanoo tähän näin, elikkäs.. Lapsia ei hankita vain jos haluaa lapsen. vaa siihen pitää olla myöskin valmistautunut kokonaan ja rakastaa sitä lasta. Ja on jaksettava lapsen kanssa. MInulla on poika lapsi ja olen 21v ja toinen tuloillaan.. Ja päivääkään en kadu että sain lapsen..

        Miettikää ennen ku teette lapsia!

        Kyllähän minä mietin, ei tämä ollut suunniteltu lapsi :D Onnea sinulle toisen lapsen johdosta!


      • nimetön suomi24:ssä kirjoitti:

        Jaahas.
        Eli selvennys aikaisempaan, nopeasti ja kummemmin miettimättä kirjoitettuun viestiini:
        Jos minullekkin täysi-ikäisenä yksinhuoltajana, niinkuin varmasti kaikille yksinhuoltajille, tulee olo että nyt on tosi rankkaa, EI tarkoita ettenkö olisi valmistautunut ja rakasta lastani. ELI EN SIIS TODELLAKAAN KADU, mutta voin myöntää, että välillä tosiaan on aika rankkaa.
        Sitten annoin esimerkin minua vain pari vuotta nuoremmasta äidistä kenestä EI OLE äidiksi ja lapsi otettiin häneltä huostaan vain kaksi kuukautta synnytyksen jälkeen.
        Kuvitteleppa tilanne 12vuotiaalla, kun sillä 16vuotiaallakaan ei onnistu.

        16v. on jo ISO. Siltähän se vasta onnistuukin.


      • Nyt pitää muistaa 2 asiaa. Alkoholi aiheutta sikiövaurioita, eivätkä kaikki aikuisetkaan tee lapia Suomessakaan. Vaikka bilogiseseti, taloudellisesti, henkisesti ja fyysisesti siihen kykenisivätkin.


      • suuri ero
        ramipussinen kirjoitti:

        16v. on jo ISO. Siltähän se vasta onnistuukin.

        kukaan ei väittänyt, että 16 vuotias olis vielä aikuinen tai paras mahdollinen ikä saada lapsi, mutta mieti nyt... Tottakai todennäiköisemmin 16 vuotias selviää lapsesta paremmin kuin 12 vuotias vaikka se 12 vuotias kuinka kypsä ikäisekseen olisi :)


    • teenmom12v

      Vittu mä en enää jaksa lukee näitä kommentteja mitä kirjotatte tänne. Ei ois koskaan pitäny kirjottaa tänne mitää.

      Ja huom! Täytän pian kolmetoista!

      Kiitos teille, päätin juuri tehdä abortin.

      • Älä välitä noista!! ne taitaa vaan olla kateellisia! :D
        Älä tee aborttia jos et sitä itse halua...
        Uskon että pystyisit huolehtimaan lapsestasi
        Voimia,mitä ikinä teekin :DD


      • .
        teenmom95 kirjoitti:

        Älä välitä noista!! ne taitaa vaan olla kateellisia! :D
        Älä tee aborttia jos et sitä itse halua...
        Uskon että pystyisit huolehtimaan lapsestasi
        Voimia,mitä ikinä teekin :DD

        Ei olla kateellisia,eimmäkseen huolissamme,kuinka tyhmiä nykynuoriso on!


      • jee!

        Jee!!


      • Anonyymi
        . kirjoitti:

        Ei olla kateellisia,eimmäkseen huolissamme,kuinka tyhmiä nykynuoriso on!

        Nyky tää palsta on melkee 9 v vanha ja no katotaan jos kyseinen kaunotar lapsen kera ilmestyy mutta jos sillä on enää tätä lasta ja nyt hän varmaan miettii että oliko hyvä idea harrastaa seksiä jonkun älykääpiö pojan kanssa 🤔 mutta tuen tätä (13)v ja hän on nyt varmaa ki yli 20v joten on se jo kasvanut ja nyt voisi jo saada lapsen


    • NOLOMOLO

      Hyvä että teet abortin! Tai sitten et koska olet PROVO!!!

      • teinityttö-

        VITTU kuinka kusipäisiä ihmisiä täällä on! Abortti tuhoaa kohtia ja voi aiheuttaa syöpää! Jos tekee abortin ei ehkä ikinä saa lasta puhumattakaan kohdunkaulan syövästä!


    • thetruth!!

      Toi "teenmom12" on oikeesti mun kaveri. Se kerto mulle et se kirjottaa provona tänne suomi24:seen.

      Me ollaan alettu (olin mukana) 17. maaliskuuta totuutta ja tehtävää, mutta kukaan ei harrastanu seksiä.

      Ja siis hän ei oo raskaana.

      Ja hän on oikeasti 12 ja täyttää pian 13.

      • En tunne sinua, ja kukaan ystävistäni ei ole sanonut että on kirjoittanut tänne :)


    • yternedesa

      Kirjoitusasusta päätelle et ole 12v ja tämä on provo!

      • onneksiolkoon

        Voitko muka tekstin perusteella nähdä kuka on 12 ja kuka ei???

        Noloa.

        Ja minä uskon että tyttö on kaksitoista ja raskaana. Onnea ja jaksamista! :D


      • onneksiolkoon kirjoitti:

        Voitko muka tekstin perusteella nähdä kuka on 12 ja kuka ei???

        Noloa.

        Ja minä uskon että tyttö on kaksitoista ja raskaana. Onnea ja jaksamista! :D

        Kiitos! :D


    • Kyllä sinä valokuvasta päätellen olet raskaana, mutta oletko valmis äidiksi noin niinkun muuten?

      • Olen täysin valmis. Itselläni on kaksi pikkusisarta ja niitä olen hoidellut paljon :)


      • Ymmärtäväinen
        teenmom12 kirjoitti:

        Olen täysin valmis. Itselläni on kaksi pikkusisarta ja niitä olen hoidellut paljon :)

        Älä tee abortia!!! Uskon että sinusta tulee hyvä äiti :) saitko jo sen lapsen ja miltä se näyttää ? Olet mielestäni fiksu ja minun kaverini (13v) sai juuri 2 viikkoa sitten lapsen:) kyllä sinä pärjäät :)


    • HAHHAH.

      EI TOI OLE VIELÄ MITÄÄN.
      Minun tyttöni on 10-vuotias ja odottaa kaksosia. Itse olen 28 ja nyt sitten mummu.

      Kilpailu nuorimmasta teiniäidistä jatkuu. Toiseksi jäät.

      • ...

        Ei tuo ole,sen lapsen mahasta otettu kuva, eikä hän ole raskaana.

        HAHHAH. Voitko lopettaa tuon provojen kirjoittelemisen. Kuka 10v harrastaa seksiä ja vielä odottaa muka,vielä kaksosia? Ei joillakin,sitten ole muuta tekemistä,kun keksiä turhia sepostuksia..


      • Justjust

        Tuo kommenttisi on sama asia kuin sanoisit: "Minun tyttöni on maailman pahin huora joka hankkiutuu 'raskaaksi' vain äitinsä takia. Oikeasti olen vain typerä teinityttö joka epätoivoisesti haluaa piristää meidän toisten päivää olemalla idiootti valehtelija." Että siinäpä sulle sitä JOTAIN!

        10v ja odottaa kaksosia, just... As you wish vaa sullekki ja sun tylsälle elämälle.


      • Joojoo

        Ihan ku joku uskois sua, idiotti.


      • ... kirjoitti:

        Ei tuo ole,sen lapsen mahasta otettu kuva, eikä hän ole raskaana.

        HAHHAH. Voitko lopettaa tuon provojen kirjoittelemisen. Kuka 10v harrastaa seksiä ja vielä odottaa muka,vielä kaksosia? Ei joillakin,sitten ole muuta tekemistä,kun keksiä turhia sepostuksia..

        Onneksi olkoon mummo.


      • mitä vittua?

        millä vitulla muka 10v vois tulla raskaaks?? ei välttämättä edes kaikilla 10v ala ede s vielä menkat!


      • 1234
        mitä vittua? kirjoitti:

        millä vitulla muka 10v vois tulla raskaaks?? ei välttämättä edes kaikilla 10v ala ede s vielä menkat!

        mitä vittua? Ihan vaan tiedoksi että joillain 10 vuotiailla alkaa jo menkat. Mä oon ite 13 ja mulla on alkanu menkat 9 ½ vuotiaana.

        Mut en kyllä usko et 10 vuotias odottaa kaksosia.


      • ...

        Voiks jo 10 vuotiaal olla menkat?:D


    • teinitytteli12v

      Tänään 15vk ja 2pv! :D

      • teenmom12

        Alkuperäinen kirjoittaja täällä taas! :)

        Olen siis raskaana tänään 15vk ja 2pv. En aio tehdä aborttia, koska sain ihanalta "teenmom95" - henkilöltä tukea päätöksissäni! Kiitos ja onnea! :D

        www.vau.fi sivustolla on Raskausanimaatio. Sen mukaan pienokaiseni olisi tämän kokoinen: http://www.vau.fi/images/seethebabygrow/images/14.jpg On jännittävää seurata mahan kasvua! :)

        Ja sanon vielä kerran: en ole provo, olen oikeasti raskaana. On hirveää lukea kommentteja jossa lukee "OOT PROVO!" Miksi edes kirjoittaisin suomi24:seen provona???

        Ja muuten tästä kirjoitustyylistäni: olen oikeasti 12-vuotias, mutta en vain tykkäää kirjoittaa näin: "Siis tota... OMG OON RASKAAN! MITÄ TEEN???? OMGOMGOMG!"

        Ja muuten siitä Totuudesta ja Tehtävästä: olimme sinä iltana kotonamme ja teimme sen siis peiton alla (ei siis mitään järkyttävää nylkyttämistä ilko alasti... :D) Emme myöskään suudelleet ollenkaan.

        Tämän viestin jälkeen toivon, että ymmärrätte sen, että olen oikeasti 12-vuotias ja 15vk ja 2pv raskaana! :D

        p.s Olen aina luullut, että en voi kirjoittaa samalla nimellä monta kertaa, joten olen aina kirjoittanut eri nimellä, mutta nimessä on aina ollut jokin "teenmom12" tai "teiniäiti12v" ym.... :D


      • teenmom12 kirjoitti:

        Alkuperäinen kirjoittaja täällä taas! :)

        Olen siis raskaana tänään 15vk ja 2pv. En aio tehdä aborttia, koska sain ihanalta "teenmom95" - henkilöltä tukea päätöksissäni! Kiitos ja onnea! :D

        www.vau.fi sivustolla on Raskausanimaatio. Sen mukaan pienokaiseni olisi tämän kokoinen: http://www.vau.fi/images/seethebabygrow/images/14.jpg On jännittävää seurata mahan kasvua! :)

        Ja sanon vielä kerran: en ole provo, olen oikeasti raskaana. On hirveää lukea kommentteja jossa lukee "OOT PROVO!" Miksi edes kirjoittaisin suomi24:seen provona???

        Ja muuten tästä kirjoitustyylistäni: olen oikeasti 12-vuotias, mutta en vain tykkäää kirjoittaa näin: "Siis tota... OMG OON RASKAAN! MITÄ TEEN???? OMGOMGOMG!"

        Ja muuten siitä Totuudesta ja Tehtävästä: olimme sinä iltana kotonamme ja teimme sen siis peiton alla (ei siis mitään järkyttävää nylkyttämistä ilko alasti... :D) Emme myöskään suudelleet ollenkaan.

        Tämän viestin jälkeen toivon, että ymmärrätte sen, että olen oikeasti 12-vuotias ja 15vk ja 2pv raskaana! :D

        p.s Olen aina luullut, että en voi kirjoittaa samalla nimellä monta kertaa, joten olen aina kirjoittanut eri nimellä, mutta nimessä on aina ollut jokin "teenmom12" tai "teiniäiti12v" ym.... :D

        Kiva jos minusta oli apua!! hyvä että aiot pitää lapsesi :D
        Ihanaa että poikaystäväsi oon apunasi,koska apua tulet aina välillä tarvitsemaan..:)
        Pidä huolta itsestäsi ja lapsestasi ja onnea :DD


      • rikollistahan
        teenmom95 kirjoitti:

        Kiva jos minusta oli apua!! hyvä että aiot pitää lapsesi :D
        Ihanaa että poikaystäväsi oon apunasi,koska apua tulet aina välillä tarvitsemaan..:)
        Pidä huolta itsestäsi ja lapsestasi ja onnea :DD

        Ihana poikaystävä tosiaan - lapseen sekaantuja.


      • teenmom12 kirjoitti:

        Alkuperäinen kirjoittaja täällä taas! :)

        Olen siis raskaana tänään 15vk ja 2pv. En aio tehdä aborttia, koska sain ihanalta "teenmom95" - henkilöltä tukea päätöksissäni! Kiitos ja onnea! :D

        www.vau.fi sivustolla on Raskausanimaatio. Sen mukaan pienokaiseni olisi tämän kokoinen: http://www.vau.fi/images/seethebabygrow/images/14.jpg On jännittävää seurata mahan kasvua! :)

        Ja sanon vielä kerran: en ole provo, olen oikeasti raskaana. On hirveää lukea kommentteja jossa lukee "OOT PROVO!" Miksi edes kirjoittaisin suomi24:seen provona???

        Ja muuten tästä kirjoitustyylistäni: olen oikeasti 12-vuotias, mutta en vain tykkäää kirjoittaa näin: "Siis tota... OMG OON RASKAAN! MITÄ TEEN???? OMGOMGOMG!"

        Ja muuten siitä Totuudesta ja Tehtävästä: olimme sinä iltana kotonamme ja teimme sen siis peiton alla (ei siis mitään järkyttävää nylkyttämistä ilko alasti... :D) Emme myöskään suudelleet ollenkaan.

        Tämän viestin jälkeen toivon, että ymmärrätte sen, että olen oikeasti 12-vuotias ja 15vk ja 2pv raskaana! :D

        p.s Olen aina luullut, että en voi kirjoittaa samalla nimellä monta kertaa, joten olen aina kirjoittanut eri nimellä, mutta nimessä on aina ollut jokin "teenmom12" tai "teiniäiti12v" ym.... :D

        Ok. Aijot siis pyöräyttää lapsen, mutta synnytys tekee aika kipeää.


      • teenmom12 kirjoitti:

        Alkuperäinen kirjoittaja täällä taas! :)

        Olen siis raskaana tänään 15vk ja 2pv. En aio tehdä aborttia, koska sain ihanalta "teenmom95" - henkilöltä tukea päätöksissäni! Kiitos ja onnea! :D

        www.vau.fi sivustolla on Raskausanimaatio. Sen mukaan pienokaiseni olisi tämän kokoinen: http://www.vau.fi/images/seethebabygrow/images/14.jpg On jännittävää seurata mahan kasvua! :)

        Ja sanon vielä kerran: en ole provo, olen oikeasti raskaana. On hirveää lukea kommentteja jossa lukee "OOT PROVO!" Miksi edes kirjoittaisin suomi24:seen provona???

        Ja muuten tästä kirjoitustyylistäni: olen oikeasti 12-vuotias, mutta en vain tykkäää kirjoittaa näin: "Siis tota... OMG OON RASKAAN! MITÄ TEEN???? OMGOMGOMG!"

        Ja muuten siitä Totuudesta ja Tehtävästä: olimme sinä iltana kotonamme ja teimme sen siis peiton alla (ei siis mitään järkyttävää nylkyttämistä ilko alasti... :D) Emme myöskään suudelleet ollenkaan.

        Tämän viestin jälkeen toivon, että ymmärrätte sen, että olen oikeasti 12-vuotias ja 15vk ja 2pv raskaana! :D

        p.s Olen aina luullut, että en voi kirjoittaa samalla nimellä monta kertaa, joten olen aina kirjoittanut eri nimellä, mutta nimessä on aina ollut jokin "teenmom12" tai "teiniäiti12v" ym.... :D

        Muistaakseni tuolla helistin.fi:ssä on myös synnytysanimaatio. Suosittelen katsomaan, kunhan synnytys on lähempänä.


      • teenmom12 kirjoitti:

        Alkuperäinen kirjoittaja täällä taas! :)

        Olen siis raskaana tänään 15vk ja 2pv. En aio tehdä aborttia, koska sain ihanalta "teenmom95" - henkilöltä tukea päätöksissäni! Kiitos ja onnea! :D

        www.vau.fi sivustolla on Raskausanimaatio. Sen mukaan pienokaiseni olisi tämän kokoinen: http://www.vau.fi/images/seethebabygrow/images/14.jpg On jännittävää seurata mahan kasvua! :)

        Ja sanon vielä kerran: en ole provo, olen oikeasti raskaana. On hirveää lukea kommentteja jossa lukee "OOT PROVO!" Miksi edes kirjoittaisin suomi24:seen provona???

        Ja muuten tästä kirjoitustyylistäni: olen oikeasti 12-vuotias, mutta en vain tykkäää kirjoittaa näin: "Siis tota... OMG OON RASKAAN! MITÄ TEEN???? OMGOMGOMG!"

        Ja muuten siitä Totuudesta ja Tehtävästä: olimme sinä iltana kotonamme ja teimme sen siis peiton alla (ei siis mitään järkyttävää nylkyttämistä ilko alasti... :D) Emme myöskään suudelleet ollenkaan.

        Tämän viestin jälkeen toivon, että ymmärrätte sen, että olen oikeasti 12-vuotias ja 15vk ja 2pv raskaana! :D

        p.s Olen aina luullut, että en voi kirjoittaa samalla nimellä monta kertaa, joten olen aina kirjoittanut eri nimellä, mutta nimessä on aina ollut jokin "teenmom12" tai "teiniäiti12v" ym.... :D

        Mutta tuohan näyttää ihan samalta kuin sinä kuvassasi


      • teenmom12 kirjoitti:

        Alkuperäinen kirjoittaja täällä taas! :)

        Olen siis raskaana tänään 15vk ja 2pv. En aio tehdä aborttia, koska sain ihanalta "teenmom95" - henkilöltä tukea päätöksissäni! Kiitos ja onnea! :D

        www.vau.fi sivustolla on Raskausanimaatio. Sen mukaan pienokaiseni olisi tämän kokoinen: http://www.vau.fi/images/seethebabygrow/images/14.jpg On jännittävää seurata mahan kasvua! :)

        Ja sanon vielä kerran: en ole provo, olen oikeasti raskaana. On hirveää lukea kommentteja jossa lukee "OOT PROVO!" Miksi edes kirjoittaisin suomi24:seen provona???

        Ja muuten tästä kirjoitustyylistäni: olen oikeasti 12-vuotias, mutta en vain tykkäää kirjoittaa näin: "Siis tota... OMG OON RASKAAN! MITÄ TEEN???? OMGOMGOMG!"

        Ja muuten siitä Totuudesta ja Tehtävästä: olimme sinä iltana kotonamme ja teimme sen siis peiton alla (ei siis mitään järkyttävää nylkyttämistä ilko alasti... :D) Emme myöskään suudelleet ollenkaan.

        Tämän viestin jälkeen toivon, että ymmärrätte sen, että olen oikeasti 12-vuotias ja 15vk ja 2pv raskaana! :D

        p.s Olen aina luullut, että en voi kirjoittaa samalla nimellä monta kertaa, joten olen aina kirjoittanut eri nimellä, mutta nimessä on aina ollut jokin "teenmom12" tai "teiniäiti12v" ym.... :D

        No sinä sentään tiedät, että olet raskaana. Kaikki eivät tiedä.


      • joku vaa
        teenmom12 kirjoitti:

        Alkuperäinen kirjoittaja täällä taas! :)

        Olen siis raskaana tänään 15vk ja 2pv. En aio tehdä aborttia, koska sain ihanalta "teenmom95" - henkilöltä tukea päätöksissäni! Kiitos ja onnea! :D

        www.vau.fi sivustolla on Raskausanimaatio. Sen mukaan pienokaiseni olisi tämän kokoinen: http://www.vau.fi/images/seethebabygrow/images/14.jpg On jännittävää seurata mahan kasvua! :)

        Ja sanon vielä kerran: en ole provo, olen oikeasti raskaana. On hirveää lukea kommentteja jossa lukee "OOT PROVO!" Miksi edes kirjoittaisin suomi24:seen provona???

        Ja muuten tästä kirjoitustyylistäni: olen oikeasti 12-vuotias, mutta en vain tykkäää kirjoittaa näin: "Siis tota... OMG OON RASKAAN! MITÄ TEEN???? OMGOMGOMG!"

        Ja muuten siitä Totuudesta ja Tehtävästä: olimme sinä iltana kotonamme ja teimme sen siis peiton alla (ei siis mitään järkyttävää nylkyttämistä ilko alasti... :D) Emme myöskään suudelleet ollenkaan.

        Tämän viestin jälkeen toivon, että ymmärrätte sen, että olen oikeasti 12-vuotias ja 15vk ja 2pv raskaana! :D

        p.s Olen aina luullut, että en voi kirjoittaa samalla nimellä monta kertaa, joten olen aina kirjoittanut eri nimellä, mutta nimessä on aina ollut jokin "teenmom12" tai "teiniäiti12v" ym.... :D

        anteeks.. ihanaa kun pidät lapsen ja oikeest mä uskon suo. oon itekki 12v. mutta, voit kuolla synnytyksesi kipuihin, koska olet niin nuori. oon pahoillani mut toivon että synnytys menee sujuvasti. (:


    • ..?

      Tämän suomi24 saisi kieltää alle 18-vuotiailta! En oikeasti jaksa näitä provoja täälä. Eikö teineillä nykyisin ole mitään muuta tekemistä,kun koneella istuminen? Sitten valitetaan,kun nykynuorisot istuvat koneella ja eivät käy pihalla. .Menkää pihalle leikkimään niin, kun me muutkin olemme nuorena tehneet!! Ei se voi niin vaikeaa olla, sitä persettänsä nostaa siitä tuolista!

      • teenmom12

        Aloin tänäänkin kirkonrottaa, että mitä sinä tulet tänne valittamaan?


      • onnee :)
        teenmom12 kirjoitti:

        Aloin tänäänkin kirkonrottaa, että mitä sinä tulet tänne valittamaan?

        Kukaa näist kirjoittajist ei oikeest tiiä sun elämäst mitään, esim. just toi "Menkää pihalle leikkimään niin, kun me muutkin olemme nuorena tehneet!!". Mä kyl uskon et oot raskaana, ja leikit ihan normaalisti! (:

        Onnee ihan sikan!


    • Noniin! Tein käyttäjätunnuksen! :D

    • .

      Hoh, hoijaa, mistä näitä provoja oikein sikiämällä sikiää, vai 12v ja toisella kolmanneksella raskaana:)))))))))))))))))

      • Hoh, hoijaaa, miksi ihmiset eivät voi uskoa että olen raskaana? :)))))))))))))


      • teenmom12 kirjoitti:

        Hoh, hoijaaa, miksi ihmiset eivät voi uskoa että olen raskaana? :)))))))))))))

        Kyllä minä sen uskon, mutta etkö ymmärrä että olet itsekin vielä lapsi.


    • ..

      Koska täälä on ennenkin ollut näitä tyhmiä provoja! esim. Olen 13v ja olen raskaan mitä teen aapuvaaa! Ei kukaan jaksa noita!

      • Mutta minä kun en ole provo :D Että muuten hyvä.


      • Niiin....
        teenmom12 kirjoitti:

        Mutta minä kun en ole provo :D Että muuten hyvä.

        Täällä on kyllä tyyppei jotka kirjottelee jtn "PUSSASIN POIKAA LIHOIN KILON OON SIIS OMG RASKAAN"
        Et kyllä todellakaan vaikuta tollaselta. Kirjotat varmaan "aikuismaisesti" koska susta tulee äippä. Se selittäs sen.


    • ..

      Kysykää apua teidän vanhemmilta! Ne kuitenkin teidän lapset kasvattaa,kun te käytte koulut loppuun!

      • Vanhempani eivät kasvata omaa lastani. Minä olen oman lapseni äiti.


      • teenmom12 kirjoitti:

        Vanhempani eivät kasvata omaa lastani. Minä olen oman lapseni äiti.

        Enpä usko,että 24/7 olet lapsesi kanssa. Sinun pitää kuitenkin käydä koulut loppuun,vaikka sinulla lapsia onkin. Ja mitä joku oli tuola sanonut,niin en tiedä pitääkö lapsesi sinua äitinään,kun se on melkein, kuin sisarussuhde. Jossain muuallakin oli joku vastannut,kun hänen kaverissa oli saanut lapsen 12-13 vuotiaana,että se oma lapsi on melkein kun oma veli/sisko ja hänen vanhempansa hänen lapsensa oli melkein kokonaan kasvattanut,kun tyttö oli käynyt koulut loppuun.


      • lora-91 kirjoitti:

        Enpä usko,että 24/7 olet lapsesi kanssa. Sinun pitää kuitenkin käydä koulut loppuun,vaikka sinulla lapsia onkin. Ja mitä joku oli tuola sanonut,niin en tiedä pitääkö lapsesi sinua äitinään,kun se on melkein, kuin sisarussuhde. Jossain muuallakin oli joku vastannut,kun hänen kaverissa oli saanut lapsen 12-13 vuotiaana,että se oma lapsi on melkein kun oma veli/sisko ja hänen vanhempansa hänen lapsensa oli melkein kokonaan kasvattanut,kun tyttö oli käynyt koulut loppuun.

        En voikkaan olla 24/7 lapseni kanssa, olenko väittänyt niin? Tietenkin minä käyn kouluni loppuun, olenko muka väittänyt, että en kävisi? Ja kyllä uskon että lapseni pitää minua äitinään, mutta myönnän, että ikä saattaa joskus olla ongelma. Mutta miksi minun pitäisi pitää omaa lastani siskonani/veljenäni? Se on mielestäni typerää. Kasvaisiko lapseni muka ilman äitiä?


      • teenmom12 kirjoitti:

        En voikkaan olla 24/7 lapseni kanssa, olenko väittänyt niin? Tietenkin minä käyn kouluni loppuun, olenko muka väittänyt, että en kävisi? Ja kyllä uskon että lapseni pitää minua äitinään, mutta myönnän, että ikä saattaa joskus olla ongelma. Mutta miksi minun pitäisi pitää omaa lastani siskonani/veljenäni? Se on mielestäni typerää. Kasvaisiko lapseni muka ilman äitiä?

        ihan oma lapsesi voi pitää sinua isosiskona ja ikä on kyllä jossain vaiheessa ongelma,kun lapsi kasvaa. Ei hänen tarvitse kasvaa ilman äitiä,se riippuu ihan sinusta mitä aiot tehdä lapsen kanssa tulevaisuudessa...Mutta toivon mukaan teet järkeviä päätöksiä. Vanhempasi eivät niitä puolestasi tee.


      • teenmom12 kirjoitti:

        En voikkaan olla 24/7 lapseni kanssa, olenko väittänyt niin? Tietenkin minä käyn kouluni loppuun, olenko muka väittänyt, että en kävisi? Ja kyllä uskon että lapseni pitää minua äitinään, mutta myönnän, että ikä saattaa joskus olla ongelma. Mutta miksi minun pitäisi pitää omaa lastani siskonani/veljenäni? Se on mielestäni typerää. Kasvaisiko lapseni muka ilman äitiä?

        Lapsi tarvitsee molemmat vanhemmat.


    • Jotenkin vain tuntuu hullunkuriselta,kun ensimmäisestä kerrasta tulet raskaaksi ja 6 luokkakaveria katsoo vierestä. Ei haitannut yhtään,kun muut katsoivat ja se tuntui muka niin uskomattomalta? Tuntuu,niin epäuskottovalta tarinalta että tuota on vaikea uskoa. Jos olisi kuva sinun mahasta tai joku todiste,niin ehkä voisin usko,mutta nyt en usko sitten pätkääkään tuota sepostusta, mitä yrität tänne vakuutella muille.

      • Ehkä se sitten sinusta tuntuu niin. Mutta näin on tapahtunut. Se ei ole sinun elämääsi, joten sinun ei varmasti tarvitse minulle omasta elämästäni valittaa.


      • teenmom12 kirjoitti:

        Ehkä se sitten sinusta tuntuu niin. Mutta näin on tapahtunut. Se ei ole sinun elämääsi, joten sinun ei varmasti tarvitse minulle omasta elämästäni valittaa.

        Toivottavasti osaat tehdä järkeviä päätöksiä ja lapsi saa hyvät vanhemmat,jotka osaavat huolehtia lapsesta. Toivon mukaan ei tule yh. Nyt se voi tuntua ihanalta,mutta ei se sitten ole,kun lapsi alkaa kasvamaan. Ei mun tarvitsekkaan omasta elämästäni kertoa,koska olen totisesti käynyt siinä enemmän asioita, kun sinä. Minulla oli tuolloin ihan erilaiset murheet,joista ei noin vain yli päästä. Et ole elämääsi,vielä edes nähnyt mitä tulet kokemaan,mutta onneksi ei ole minun murheeni..


      • wsedrtyuiolpöäl,mnbv
        lora-91 kirjoitti:

        Toivottavasti osaat tehdä järkeviä päätöksiä ja lapsi saa hyvät vanhemmat,jotka osaavat huolehtia lapsesta. Toivon mukaan ei tule yh. Nyt se voi tuntua ihanalta,mutta ei se sitten ole,kun lapsi alkaa kasvamaan. Ei mun tarvitsekkaan omasta elämästäni kertoa,koska olen totisesti käynyt siinä enemmän asioita, kun sinä. Minulla oli tuolloin ihan erilaiset murheet,joista ei noin vain yli päästä. Et ole elämääsi,vielä edes nähnyt mitä tulet kokemaan,mutta onneksi ei ole minun murheeni..

        en kyl "lora-91" ymmärrä, et miks helvetissä sä tuut tänne haukkumaan muita? ehkä tämä tyttö ei ole nähnytkään omaa elämäänsä kokonaan, mutta en usko että sinäkään oot. voit pitää ihan omasta elämästäs huolta, tää tyttö pitää omasta elämästään. ei se ookkaan sun murhe, onko joku sanonu? ja entäs jos se ei ees oo MURHE vaan IHANA ASIA!!!!!

        ONNEA SULLE TEENMOM12!


    • Miesope

      Ja taas osuu ja uppoaa väkeen tämän tyyppinen idioottimainen trolli...

      Edes tämän päivän teinit (12-vuotiaat?)eivät liene niin nerokkaita, että julkisesti seksiä vapaaehtoisesti harjoittaisivat toisten katsoessa. Ainakin toivon niin.

      Jos noin olisi tapahtunut, syytä olisi ottaa yhteyttä sekä poliisiin että sosiaalipuolen ihmisiin, koska mikään normaali tilannehan tuo ei ole. Jokainen normaali vanhempi toimisi niin.

      Korneinta on se, että täällä yksi "kypsempi" EDELLEEN alaikäinen äityli neuvoo ALA-ASTEIKÄISTÄ asiassa! Huh huh.

      JOS täällä oikeasti on joku sellainen kirjoittaja, joka haluaa ottaa kantaa tähän TROLLIIN teoriatasolla, suosittelisin ymmärtämään tosiasiat.

      12-vuotias on siirtymässä joko 6. tai 7. luokalle. Hän ei ole missään määrin kykenevä hahmottamaan tilannetta - ei missään määrin. Ajatus siitä, että samanikäinen poika asiaa ratkoisi, on lähinnä sairas.

      Älkää hyvät ihmiset ruokkiko trolleja.

      Surullisin juttu tässäkin asiassa on se, että lapset todellakin tekevät ajoittain jopa Suomessa lapsia.

      • +.+

        Teenmom95 ja teenmom12 ovat luultavasti yksi ja sama henkilö ja yksi ja sama trolli. Viestien kirjoitusasu on molemmilla hyvin samanlainen.

        12-vuotias, asuu yhdessä "poikaystävänsä" kanssa... Joopa joo. Olisi keksinyt edes vähän uskottavamman trollin.


      • +.+ kirjoitti:

        Teenmom95 ja teenmom12 ovat luultavasti yksi ja sama henkilö ja yksi ja sama trolli. Viestien kirjoitusasu on molemmilla hyvin samanlainen.

        12-vuotias, asuu yhdessä "poikaystävänsä" kanssa... Joopa joo. Olisi keksinyt edes vähän uskottavamman trollin.

        Olen aivan eri henkilö kuin teenmom12...hän 12 ja minä 17,odotan kaksosia ja hän yhtä lasta...että näin...:DD
        Miten voit sanoa että joku on sama henkilö pelkän kirjoitusasun perusteella??Minä asun ihan kotona äitini ja isäpuoleni kanssa ja minulla on täällä 3pikkusiskoa...


      • +.+
        teenmom95 kirjoitti:

        Olen aivan eri henkilö kuin teenmom12...hän 12 ja minä 17,odotan kaksosia ja hän yhtä lasta...että näin...:DD
        Miten voit sanoa että joku on sama henkilö pelkän kirjoitusasun perusteella??Minä asun ihan kotona äitini ja isäpuoleni kanssa ja minulla on täällä 3pikkusiskoa...

        Se on sama, mitä sinä sanot. Surkea trollisi ehkä upposi joihinkin tosiin, mutta minuun se ei uppoa.

        Sitäpaitsi moni muukin tekijä puhuu sen asian puolesta, että olette yksi ja sama henkilö. Kirjoitusasu ei ole ainoa tekijä. Olen huomannut myös monia muita yhteisiä tekijöitä.


      • loll oott
        +.+ kirjoitti:

        Se on sama, mitä sinä sanot. Surkea trollisi ehkä upposi joihinkin tosiin, mutta minuun se ei uppoa.

        Sitäpaitsi moni muukin tekijä puhuu sen asian puolesta, että olette yksi ja sama henkilö. Kirjoitusasu ei ole ainoa tekijä. Olen huomannut myös monia muita yhteisiä tekijöitä.

        Kuten esimerkiksi?


      • Minusta tuntuu että aika moni on harrastanut seksiä näin nuorena.


      • +.+ kirjoitti:

        Teenmom95 ja teenmom12 ovat luultavasti yksi ja sama henkilö ja yksi ja sama trolli. Viestien kirjoitusasu on molemmilla hyvin samanlainen.

        12-vuotias, asuu yhdessä "poikaystävänsä" kanssa... Joopa joo. Olisi keksinyt edes vähän uskottavamman trollin.

        Mitä jos asia onkin TOTTA. Muistan kyllä itse, millaista oli olla 12v. Ei lastenteosta silloin olisi mitään tullut.


      • teenmom12 kirjoitti:

        Minusta tuntuu että aika moni on harrastanut seksiä näin nuorena.

        Vaan minkäs teet nykynuorille?


      • No eivät ainakaan koulussa.


      • +.+ kirjoitti:

        Teenmom95 ja teenmom12 ovat luultavasti yksi ja sama henkilö ja yksi ja sama trolli. Viestien kirjoitusasu on molemmilla hyvin samanlainen.

        12-vuotias, asuu yhdessä "poikaystävänsä" kanssa... Joopa joo. Olisi keksinyt edes vähän uskottavamman trollin.

        Eivät voi olla. Vuonna 1995 syntyneet täyttävät tänä vuonna kahdeksentoista. Etkö sinä osaa laskea?


      • rrrrrrrr
        ramipussinen kirjoitti:

        Eivät voi olla. Vuonna 1995 syntyneet täyttävät tänä vuonna kahdeksentoista. Etkö sinä osaa laskea?

        eivätpäs täytä,vaan 17.. etkö itse osaa laskea.. itselläni sisaruksia ja samaa -95 kategoriaa, ja 17 tuli mittariin.. pussinen menee takasin koulunpenkille itsekkin huuteleen..

        tainnut jäädä koulut kesken,kun aikas kuuluu muiden moittimiseen..


      • rrrrrrrr kirjoitti:

        eivätpäs täytä,vaan 17.. etkö itse osaa laskea.. itselläni sisaruksia ja samaa -95 kategoriaa, ja 17 tuli mittariin.. pussinen menee takasin koulunpenkille itsekkin huuteleen..

        tainnut jäädä koulut kesken,kun aikas kuuluu muiden moittimiseen..

        Kyllä mä osaan, kun mullon 17v. sisko. Anteeksi erehdykseni.


    • Oletko jo yhtään miettinyt lapsellesi nimeä? (tiedän että on aikaista kysellä vielä..:D )
      Miten on sujunut alkuraskautesi?

      Luin näitä kommentteja mitä ihmiset ovat kirjottaneet...eikä voi sanoa muuta kun että kyllä jotkut ihmiset on typeriä ja lapsellisia..
      On meitä muitakin(teiniäitejä) eikä kannata "mollata" tai aliarvioida meidän kykyjämme hoitaa lapsiamme,koska te ette tunne meitä ja ette tiedä millaisia olemme...voimme ja pystymme antamaan yhtä turvallisen ja rakastavan kodin...

      • Ja ihan hyvin me "teiniäidit" voimme leikkiä ja tehdä kaikkea mitä olemme aiemminkin tehneet...itselläni on iso maha kun odotan kaksosia ja pystyn tehdä vieläkin melkein kaikkea mitä olen aiemminkin voinut tehdä(paitsi kumartuminen ja kyykkiminen vaikeaa kun maha tiellä)..leikin ja olen pikkusiskojeni kanssa yhtä paljon kun olin ennen raskauttani..:D


    • lopettakaa jo

      clearblue näyttää tulokset "ei raskaana" "raskaana 1-2" "raskaana 2-3" tai "raskaana 3 " ja vaikka olisit 38 viikolla ja tuon testin tekisit niin vastaukseksi tulisi "raskaana 3 ", koska sen tarkemmin testi ei näytä. :)

      • Sinä lapseton röyhkimys. Lakkaa vittuilemasta!


    • :D

      teenmom12 on varmaan itse kirjottanut nämä kaikki kommentit :D

      • En ole todellakaan kirjoittanut kaikkia kommentteja, vain ne, missä lukee "teenmom12" tai jotakin vastaavaa.


      • teenmom12 kirjoitti:

        En ole todellakaan kirjoittanut kaikkia kommentteja, vain ne, missä lukee "teenmom12" tai jotakin vastaavaa.

        Hei kaikille lukijoille!

        Teenmom95 kyseli alkuraskauden vointia, ja täytyy kyllä sanoa, että ihan helppoa se ei ole ollut, pahoinvointia on ollut paljon.

        Haluan muistuttaa, että minä (teenom12) ei ole sama henkilö teenmom95:sen kanssa. Kuten hän mainitsikin, minä olen kaksitoista ja odotan yhtä lasta, mutta hän on 17 ja odottaa kaksosia. Ja kyllä minä tietäisin olenko hän vai en ole. On turhauttavaa lukea sellaisia kommentteja.

        Olette kaikki nyt varmasti niin onnellisia, koska menetin rakkaan tyttäreni Ella Eveliinan 25.6.2012 kello 23.38.

        Toivottavasti en enää häiritse teidän elämäänne.


      • Miesope
        teenmom12 kirjoitti:

        Hei kaikille lukijoille!

        Teenmom95 kyseli alkuraskauden vointia, ja täytyy kyllä sanoa, että ihan helppoa se ei ole ollut, pahoinvointia on ollut paljon.

        Haluan muistuttaa, että minä (teenom12) ei ole sama henkilö teenmom95:sen kanssa. Kuten hän mainitsikin, minä olen kaksitoista ja odotan yhtä lasta, mutta hän on 17 ja odottaa kaksosia. Ja kyllä minä tietäisin olenko hän vai en ole. On turhauttavaa lukea sellaisia kommentteja.

        Olette kaikki nyt varmasti niin onnellisia, koska menetin rakkaan tyttäreni Ella Eveliinan 25.6.2012 kello 23.38.

        Toivottavasti en enää häiritse teidän elämäänne.

        Sinähän se vasta epeli olet!

        Ensin: "...minä olen kaksitoista ja odotan yhtä lasta..."

        Ja muutaman rivion päästä: "Olette kaikki nyt varmasti niin onnellisia, koska menetin rakkaan tyttäreni Ella Eveliinan 25.6.2012 kello 23.38."

        Trollaillaan kun tavataan.


      • teenmom12 kirjoitti:

        Hei kaikille lukijoille!

        Teenmom95 kyseli alkuraskauden vointia, ja täytyy kyllä sanoa, että ihan helppoa se ei ole ollut, pahoinvointia on ollut paljon.

        Haluan muistuttaa, että minä (teenom12) ei ole sama henkilö teenmom95:sen kanssa. Kuten hän mainitsikin, minä olen kaksitoista ja odotan yhtä lasta, mutta hän on 17 ja odottaa kaksosia. Ja kyllä minä tietäisin olenko hän vai en ole. On turhauttavaa lukea sellaisia kommentteja.

        Olette kaikki nyt varmasti niin onnellisia, koska menetin rakkaan tyttäreni Ella Eveliinan 25.6.2012 kello 23.38.

        Toivottavasti en enää häiritse teidän elämäänne.

        Minä en ole onnellinen!! Mutta tsemppiä sinulla ja pysy vahvana!..:D
        Ella Eveliina on todella ihana nimi


      • Miesope kirjoitti:

        Sinähän se vasta epeli olet!

        Ensin: "...minä olen kaksitoista ja odotan yhtä lasta..."

        Ja muutaman rivion päästä: "Olette kaikki nyt varmasti niin onnellisia, koska menetin rakkaan tyttäreni Ella Eveliinan 25.6.2012 kello 23.38."

        Trollaillaan kun tavataan.

        No mut joskus voi käydä että lapsi kuolee...etkö tienny sitä? Ja mä en usko että tämä tyttö on mikään trolli koska siltä tuli niin "asiallista" tekstiä ja niin edelleen...
        On se kyllä vähän outoa mutta vastasi siihen minun kanssani mitä muut luulivat että me olemme yksi ja sama henkilö...ei olla...Mutta kai se saa sanoa noin koska sitähän te kaikki sanoitte että hänen pitää tehdä abortti ja ettei pysty huolehtimaan lapsestaan...LOPETTAKAA JO meidän teiniäitien "kiusaaminen" ja kasvakaa vittu aikuisiksi kuten muutki ihmiset älkääkä alentuko esikoululaisten tasolle!!! eipä mulla muuta..


      • teenmom12 kirjoitti:

        En ole todellakaan kirjoittanut kaikkia kommentteja, vain ne, missä lukee "teenmom12" tai jotakin vastaavaa.

        Et varmaan, mutta teidätkä, että täällä eräs toinenkin nimimerkillä teenmom.


      • teenmom12 kirjoitti:

        Hei kaikille lukijoille!

        Teenmom95 kyseli alkuraskauden vointia, ja täytyy kyllä sanoa, että ihan helppoa se ei ole ollut, pahoinvointia on ollut paljon.

        Haluan muistuttaa, että minä (teenom12) ei ole sama henkilö teenmom95:sen kanssa. Kuten hän mainitsikin, minä olen kaksitoista ja odotan yhtä lasta, mutta hän on 17 ja odottaa kaksosia. Ja kyllä minä tietäisin olenko hän vai en ole. On turhauttavaa lukea sellaisia kommentteja.

        Olette kaikki nyt varmasti niin onnellisia, koska menetin rakkaan tyttäreni Ella Eveliinan 25.6.2012 kello 23.38.

        Toivottavasti en enää häiritse teidän elämäänne.

        Mutta mistä sinä edes teidät kumpi se on?


      • teenmom12 kirjoitti:

        Hei kaikille lukijoille!

        Teenmom95 kyseli alkuraskauden vointia, ja täytyy kyllä sanoa, että ihan helppoa se ei ole ollut, pahoinvointia on ollut paljon.

        Haluan muistuttaa, että minä (teenom12) ei ole sama henkilö teenmom95:sen kanssa. Kuten hän mainitsikin, minä olen kaksitoista ja odotan yhtä lasta, mutta hän on 17 ja odottaa kaksosia. Ja kyllä minä tietäisin olenko hän vai en ole. On turhauttavaa lukea sellaisia kommentteja.

        Olette kaikki nyt varmasti niin onnellisia, koska menetin rakkaan tyttäreni Ella Eveliinan 25.6.2012 kello 23.38.

        Toivottavasti en enää häiritse teidän elämäänne.

        Ultra-äänikin on jo keksitty, jos saan huomauttaa. Ja ehkä sulle on toisaalta ihan hyväkin, että teet ja saat lapsen noin nuorena. Sitten olet 32v. on lapsesi parikymppinen.


      • opettaja oikeesti
        Miesope kirjoitti:

        Sinähän se vasta epeli olet!

        Ensin: "...minä olen kaksitoista ja odotan yhtä lasta..."

        Ja muutaman rivion päästä: "Olette kaikki nyt varmasti niin onnellisia, koska menetin rakkaan tyttäreni Ella Eveliinan 25.6.2012 kello 23.38."

        Trollaillaan kun tavataan.

        En tiedä oletko opettaja oikeasti, mutta itse opettajana (ala-asteen luokast 5 ja 6) voin sanoa, etten ole vielä urani aikana tavannut yhtään, en siis yhtään 12-vuotiasta, joka kirjoittaisi samalla tavalla kuin tämä "12-vuotias" kirjoittaa...

        Ja muutenkin, typerä pila... Ajatelkaas tämän tytön vanhempia, jos oikeasti olisi tällainen tilanne.... Kotona olisi parin vuoden päästä kiukutteleva teini-ikäinen ja kiukutteleva uhmaikäinen, mikä loistava yhdistelmä .. Että juu huh huh, kyllä näit aikaa ja vaivaa keksiessäsi tällaisen pilan tänne...


      • :DDD
        teenmom12 kirjoitti:

        Hei kaikille lukijoille!

        Teenmom95 kyseli alkuraskauden vointia, ja täytyy kyllä sanoa, että ihan helppoa se ei ole ollut, pahoinvointia on ollut paljon.

        Haluan muistuttaa, että minä (teenom12) ei ole sama henkilö teenmom95:sen kanssa. Kuten hän mainitsikin, minä olen kaksitoista ja odotan yhtä lasta, mutta hän on 17 ja odottaa kaksosia. Ja kyllä minä tietäisin olenko hän vai en ole. On turhauttavaa lukea sellaisia kommentteja.

        Olette kaikki nyt varmasti niin onnellisia, koska menetin rakkaan tyttäreni Ella Eveliinan 25.6.2012 kello 23.38.

        Toivottavasti en enää häiritse teidän elämäänne.

        NOLO! :D Tää oli niiiiiin selvästi alusta loppuun vitsi! Jollakin on ollut tylsää... :D Siis ne jotka uskoitte niin ei kannata olla niin sinisilmäinen :D


      • Teiniydestä
        teenmom95 kirjoitti:

        Minä en ole onnellinen!! Mutta tsemppiä sinulla ja pysy vahvana!..:D
        Ella Eveliina on todella ihana nimi

        12 vee on lapsi ei teini, teini on 13-19v


      • AIKUINEN!
        teenmom12 kirjoitti:

        Hei kaikille lukijoille!

        Teenmom95 kyseli alkuraskauden vointia, ja täytyy kyllä sanoa, että ihan helppoa se ei ole ollut, pahoinvointia on ollut paljon.

        Haluan muistuttaa, että minä (teenom12) ei ole sama henkilö teenmom95:sen kanssa. Kuten hän mainitsikin, minä olen kaksitoista ja odotan yhtä lasta, mutta hän on 17 ja odottaa kaksosia. Ja kyllä minä tietäisin olenko hän vai en ole. On turhauttavaa lukea sellaisia kommentteja.

        Olette kaikki nyt varmasti niin onnellisia, koska menetin rakkaan tyttäreni Ella Eveliinan 25.6.2012 kello 23.38.

        Toivottavasti en enää häiritse teidän elämäänne.

        Vaikka tämäkin on vanha juttu mutta oli pakko tässä nyt kommentoida, joo vai menetit 25.6 ja täällä jo kirjoittelemassa 27.6, kuules muksu jos sulle tuli keskenmeno ja oot tuon ikäinen niin sairaalasta et pääse parissa päivässä pois! Ja siellä on lääkärilläkin velvollisuus tehdä asiasta ilmoitus eteenpäin koska olet vielä kakara itsekin! Ja siellä kyllä pidetään niin kauan kun on sossut käyneet asian hoitamassa.


      • höpötystäkaikki
        teenmom95 kirjoitti:

        No mut joskus voi käydä että lapsi kuolee...etkö tienny sitä? Ja mä en usko että tämä tyttö on mikään trolli koska siltä tuli niin "asiallista" tekstiä ja niin edelleen...
        On se kyllä vähän outoa mutta vastasi siihen minun kanssani mitä muut luulivat että me olemme yksi ja sama henkilö...ei olla...Mutta kai se saa sanoa noin koska sitähän te kaikki sanoitte että hänen pitää tehdä abortti ja ettei pysty huolehtimaan lapsestaan...LOPETTAKAA JO meidän teiniäitien "kiusaaminen" ja kasvakaa vittu aikuisiksi kuten muutki ihmiset älkääkä alentuko esikoululaisten tasolle!!! eipä mulla muuta..

        Hei jos tämä 12 vee olis nyt saanut keskenmenon niin ei todellakaan olisi täällä jo 2 päivän päästä kirjoittelemassa!!! kasvahan sinäkin 95 aikuiseksi jo!


      • HULLUJATROLLEJA!
        AIKUINEN! kirjoitti:

        Vaikka tämäkin on vanha juttu mutta oli pakko tässä nyt kommentoida, joo vai menetit 25.6 ja täällä jo kirjoittelemassa 27.6, kuules muksu jos sulle tuli keskenmeno ja oot tuon ikäinen niin sairaalasta et pääse parissa päivässä pois! Ja siellä on lääkärilläkin velvollisuus tehdä asiasta ilmoitus eteenpäin koska olet vielä kakara itsekin! Ja siellä kyllä pidetään niin kauan kun on sossut käyneet asian hoitamassa.

        Niimpä!!


      • Entajua
        teenmom12 kirjoitti:

        Hei kaikille lukijoille!

        Teenmom95 kyseli alkuraskauden vointia, ja täytyy kyllä sanoa, että ihan helppoa se ei ole ollut, pahoinvointia on ollut paljon.

        Haluan muistuttaa, että minä (teenom12) ei ole sama henkilö teenmom95:sen kanssa. Kuten hän mainitsikin, minä olen kaksitoista ja odotan yhtä lasta, mutta hän on 17 ja odottaa kaksosia. Ja kyllä minä tietäisin olenko hän vai en ole. On turhauttavaa lukea sellaisia kommentteja.

        Olette kaikki nyt varmasti niin onnellisia, koska menetin rakkaan tyttäreni Ella Eveliinan 25.6.2012 kello 23.38.

        Toivottavasti en enää häiritse teidän elämäänne.

        12v teiniäiti. Jaahas näin sitten. Voi olla ettet ole trolli tai sitten olet mutta suosittelisin, että kasvaisit henkisesti aikuiseksi, sillä päiväkin lapsen kanssa voi jopa aikuisille olla rankkaa. Lähinnä kyllä häiritsee että harrastit 12v seksiä muiden _lasten_ läsnäollessa. Eikä sitä lastakaan noin vain hankita, pitää miettiä todella pitkään ja keskustella _kumppanin_ kanssa että onko okei yrittää lasta, tuon ikäiset äidit otetaan huostaan ja kouluakin pitäisi yrittää käydä. Vaikka (jos et ole trolli) lapsesi kuolikin, ei teiniraskaus ainakaan elämääsi paranna saati täällä siitä kertominen. Jos et ole se trolli niin otan osaa lapsen kuolemaan. Et olisi kyllä välttämättä selvinnyt synnytyksestä itsekään kun olet vielä lapsi.


    • Paihoittelen kirjoitusvirhettäni, enpä niitä juuri tässä mielentilassa ajattele.

      • Minä ymmärrän kyllä etttä sinulla on juuri nyt vaikeata... mutta koita pärjätä ja äläkä välitä noista jotka on ihan vitun lapsellisia eikä ajattele kuin itteensä...


    • Haluan vielä tarkentaa tuota Totuus ja Tehtävä - juttua. Olimme monen peiton alla, emmekä edes liikkuneet. Olimme vain.

      • mummoäiti

        Alkoiko kuukautisesi 25.6.2012 kello 23.38? Hyvä juttu!


      • Niin. Kaipa se mahdollista sitenkin.


      • just joo

        ja kaikkia kiinnosti -.-


      • Entajuavieläkään

        Sanoit aluksi, että harrastit seksiä ja olit raskaana, mutta todellisuudessa makasitte peittojen alla. Kiva tietää että ihminenkin voi tehdä ulkoisen hedelmöityksen nykyään.


    • dsxfgkmolpöäå'

      mun mielestä kaikkien pitäis vaa unohtaa tää keskustelu, aika lailla provolta vaikuttaa, mutta sehän ei ole meidän onglema. ja provohan ei ole vakava asia, se on vain "vitsi". :D

      • Haluan myöntää, että ystäväni sanoi minulle, että minun pitäisi kirjoittaa Totuudesta ja Tehtävästä, vaikka emme ole koskaan sitä alkaneet. Joten en tullut raskaaksi siitä, mutta tulin kyllä raskaaksi 17. maaliskuuta.

        Pahoittelen osittaista provoa. Kuten sanoin, ystäväni käski laittaa niin. Hänen mielestä se taisi olla erittäin hyvä vitsi.

        Tulin raskaaksi siis poikaystävälleni, mutta enempää en kerro, kukaan ei ollut siis katsomassa.

        Anteeksi.


      • Miesope
        teenmom12 kirjoitti:

        Haluan myöntää, että ystäväni sanoi minulle, että minun pitäisi kirjoittaa Totuudesta ja Tehtävästä, vaikka emme ole koskaan sitä alkaneet. Joten en tullut raskaaksi siitä, mutta tulin kyllä raskaaksi 17. maaliskuuta.

        Pahoittelen osittaista provoa. Kuten sanoin, ystäväni käski laittaa niin. Hänen mielestä se taisi olla erittäin hyvä vitsi.

        Tulin raskaaksi siis poikaystävälleni, mutta enempää en kerro, kukaan ei ollut siis katsomassa.

        Anteeksi.

        Lopeta jo se trollailu ja mene tekemään jotakin järkevää. On kesä, jos et ole huomannut.


      • teenmom12 kirjoitti:

        Haluan myöntää, että ystäväni sanoi minulle, että minun pitäisi kirjoittaa Totuudesta ja Tehtävästä, vaikka emme ole koskaan sitä alkaneet. Joten en tullut raskaaksi siitä, mutta tulin kyllä raskaaksi 17. maaliskuuta.

        Pahoittelen osittaista provoa. Kuten sanoin, ystäväni käski laittaa niin. Hänen mielestä se taisi olla erittäin hyvä vitsi.

        Tulin raskaaksi siis poikaystävälleni, mutta enempää en kerro, kukaan ei ollut siis katsomassa.

        Anteeksi.

        En minä sitä uskonutkaan, mutta tosiaankin olet nyt raskaana niin myöhäistä peruuttaa.


    • Aattelin kans et kuka harrastaa seksiä muiden nähden...no mutta olit kuitenkin raskaana,mutta en oikein ymmärrä...ensin sanoit että tulit raskaaksi silloin kun olitte Totuutta ja Tehtävää ja sitten että sinut on raiskattuja että se on setäsi... ja sitten että poikaystäväsi on lapsesi isä...nyt en ymmärrä?ja uskoin sua vaikka kaikki väittivät toista?!
      Olitko edes raskaana??? sori mutta mä todella uskoin sua...oon aika "pettyny"...

      • Millon oon sanonu että mut on raiskattu ja lapsen isä on setäni? Minulla ei edes ole setää!


      • teenmom12 kirjoitti:

        Millon oon sanonu että mut on raiskattu ja lapsen isä on setäni? Minulla ei edes ole setää!

        Joku kirjoitti nimelläni....


      • teenmom95 kirjoitti:

        Joku kirjoitti nimelläni....

        toi raiskausjuttu on paskanjauhantaa mutta muuten olen samaa mieltä,kuka ikinä nyt kirjoitti minun nimelläni...:D


      • hymyli
        teenmom95 kirjoitti:

        toi raiskausjuttu on paskanjauhantaa mutta muuten olen samaa mieltä,kuka ikinä nyt kirjoitti minun nimelläni...:D

        MIten joku on voinu kirjottaa sun nimellä ku oot jäsen suomi24:sessa!?


      • Poppiski
        teenmom95 kirjoitti:

        toi raiskausjuttu on paskanjauhantaa mutta muuten olen samaa mieltä,kuka ikinä nyt kirjoitti minun nimelläni...:D

        Öö sul on käyttäjä joten...?


    • ...

      Ei ole voinut kun nauraa näille jutuille, anteeksi nyt vaan. :D

    • Kyllä hän taitaa ihan oikeasti olla raskaana. Ei sille oikein voi nauraa. Enemmäkin siitä pitää järkyttyä. Olen täällä Internetissä nähnyt videon, jolla lapsi synnyttää.

    • ...

      Eikös tuolla juuri jossain kohilla lukenut, että oli lapsensa menettänyt??? En tiedä luinko väärin mut kuitenkin... Joo aina pitää ottaa vakavasti nää asiat, mut rajasa kaikella... Kyllä noin nuori tyttö vielä kuulus kasvaa ennenkun lapsen tekee.

    • Onhan se tietysti noinkin. En yritäkään puolustaa häntä. Mutta kyllä lapsen saaminen teini-iässä on ihan mahdollista. Jotenkin minusta tuntuu, että myös lpasen isä on teini. Silloin hänb ei olisi voinut sekaantua tuono tyttöön, vai mitä.

    • hymyli

      Oishan se voinu kyl olla raskaana...

    • Minä ihan oikeasti uskon, että hän on raskaana.

      • nytkuulkaas!

        Oon kans 12 ja toivotan teenmomeille tosi paljon onnee!!!!!!


    • -cahu-

      okei ! :D eli öö täs on melkee sama juttu ku mun kamul (kamuni on nyt 14v ja sil 1 5kk lapsi ) paitsi et ne ei ollu totuutta ja tehtävää ! mä oon ainaki onnellinen et sun vanhemmat tukee sua muistan meinaa kuinka vaikeet mun kamul oli ku sen vanhemmat ei tukenu sitä se joutu muuttaa mummolleen. toivottavasti teet sillei miten itestäst tuntuu etkä sillee mite muut haluu ! mun kamu on ainaki ihan sika hyvä äiti sen mummo hoitaa sen lasta kun se on koulus (asia olli mummon päätös että voi hoitaa lasta kun se on koulus jne.) tee niinkuin sydämmes sanoo ! :) onnee jatkoon !

    • NAURAAA!!!

      HAHAHHA!!! Sain aika hyvät naurut tolle provolle ja noille muille jutuille :DD!! ei muuta.

    • Miesope

      Uskomatonta, että ihmiset ottavat nämä trollit vakavasti

    • jeuheu

      Niin kauan kun ei ole kunnon todisteita, että kirjootus ei ole provo niin ei kukaan voe väittää etteikö pitteis paikkaansa.

    • ....................

      Voiei.. Eihän todella näin suuri haloo nouse näin provokirjoituksista? Voi lapsia.. :)

      Raskaustesti ei näytä 15-16 viikkoja enää lukuna.
      Enää 12.raskausviikon jälkeen ei voi tehdä aborttia.
      Keskenmenon tullessa ei lapsen kuolinaikaa, ei edes päivää, voi tietää varmaksi.

      Netissä on ollut ihan kunnon feikkejä, kun nuoret on kopioineet raskauskuvia ja vieraiden lasten kuvia, kirjoittaneet surkutarinoita tai vauva-arkea. Se on rikos. Kun huijaa raskauden, jää aina jossain kohtaa kiinni. Ollaan fiksumpia :)

    • lolled

      Haittaako se sua että joku provoilee?

    • jansku----94

      Hei oikeesti... nyt lopetatte ton ''tä on provo,selvä provo,'' jne jne ... oon lukenu koko tän keskustelun läpi ja myönnän että alussa reagoin vähän ''mitä ihmettä'' tyyliin, mutta loppujen lopuks alottaja tarvii ihan oikeesti tukea eikä mollaamista,päätös on tehty jo joten aborttia on turha enää ihmisten huudella... jotenka onnea : ) sitä sä tuut tarvittemaan ^^ millon muuten on laskettu aika jos saa kysyä?

      • teiniäiti12

        Jos oot lukenu koko keskustelun sun pitäis tietää, että menetin lapseni Ella Eveliinan 25.6.2012 keskenmenoon. Laskettu aikani olisi ollut 8. joulukuuta. Olisin nyt viikolla 24 1. En ole vieläkään päässyt yli tuskastani.


      • hölmö oot
        teiniäiti12 kirjoitti:

        Jos oot lukenu koko keskustelun sun pitäis tietää, että menetin lapseni Ella Eveliinan 25.6.2012 keskenmenoon. Laskettu aikani olisi ollut 8. joulukuuta. Olisin nyt viikolla 24 1. En ole vieläkään päässyt yli tuskastani.

        Tuskasta? Tuskaa sulla ois ollu vasta edessäs. Kuinka joku voisi suostua harrastamaan tuollaisessa tapahtumassa seksiä 12 vuotiaana? Ajattelit pitää vauan 12 vuotiaana? Ha! Oisin lyöny vetoa, että sulle tulee "keskenmeno". Ja voin sanoo että jos sä et ole provo niin minä olen Jeesus.

        Mut ainakin sä piristit sun jutuilla mun päivääni. Sain aika hyvät naurut.


      • joku vaa
        teiniäiti12 kirjoitti:

        Jos oot lukenu koko keskustelun sun pitäis tietää, että menetin lapseni Ella Eveliinan 25.6.2012 keskenmenoon. Laskettu aikani olisi ollut 8. joulukuuta. Olisin nyt viikolla 24 1. En ole vieläkään päässyt yli tuskastani.

        ihan järkevästi tehty. mutta jos toi johtuu näistä netti jutuista ja olisit hallunnut pitää sen nii olisitvaan. (: älä anna netin päättää elämästäsi!


    • Eikö olekin uskomatonta, miten 1 teini-ikäinen saa aikaan tällaisen keskustelun?

      • htyjuikloöplimhgfnhb

        Yks?


    • Yhdeltä tämä lähti.

    • anteeks ny vaan

      Kellä 12:veellä on noin isot rinnat?? Mulla on miltei saman kokoinen maha enkä oo raskaana!!! voi olla et oot vaan läski!!!

    • TROLLLLLIIIIIII!!lol

      Trolli!

    • All in one anal

      Provo.

      • no jaa

        Jos tää on todella tapahtunu nii huhhuh... Harrastaa seksiä 12v, ilman kondomii ja vielä että muut näkee... Missä sä oot oikee kasvanu? Kadulla?!! Vittu rauhotu!! Ja ton ikänen pentu ei todellakaa oo vielä valmis joksi äidiks!!! Vitu sairas, mee hoitoo!!! Jos ny ei oo paska trolli, jolta tää vähä vaikuttaa...


      • Habaleisson
        no jaa kirjoitti:

        Jos tää on todella tapahtunu nii huhhuh... Harrastaa seksiä 12v, ilman kondomii ja vielä että muut näkee... Missä sä oot oikee kasvanu? Kadulla?!! Vittu rauhotu!! Ja ton ikänen pentu ei todellakaa oo vielä valmis joksi äidiks!!! Vitu sairas, mee hoitoo!!! Jos ny ei oo paska trolli, jolta tää vähä vaikuttaa...

        Aaaahhh, on vuosi 2014! Nyt tämän rakkaan teini äitimme lapsi on noin vuoden! JOS USKOMME TÄTÄ PASKAA!!! Siis kuka sairas perverssi harrastaa seksiä 12v!!! Itellä eka kerta joskus 17v, kondomin kanssa! Selvä huijari. Pahoittelen!


    • hjkkj909ij

      TROLLI ON JOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO :)

    • jokujokujokupedo

      Luin koko keskustelun :-)
      Harmi, ku menetit lapsesi!!!

    • rftyhuij

      '''test'''

    • 5rdftgyhj

      [B]test[/b]

      • sertgyhui

        [b]test[/b]


      • tyuij
        sertgyhui kirjoitti:

        [b]test[/b]

        [b]test[b/]


    • teiniäiti12v

      HAH TÄÄ OLI PROVO ALUNPERIN

      • TiesinTän

        No, oo mikä yllätys ala painua ja erittäin nopsaa!!! Harmi, luulin, että suhun voiis luottaa se teniäiti 17v


      • hohhoijaa11

        Hitto ku oli hauskaa. hahaha.


      • säoottyhmä

        Ok mä oon lukenu kaikki viestit ja oot tyhmä teenmom12/teiniäiti12 sua on uskottu iha tosissaa ja raskaus ei oo leikin asia! Mitä iloa sait tästä? Sen että monia vituttaa ku ne usko tohon mut si vaa sanot et oli pila


      • Anonyymi

        Painu hevonkuuseen!!!
        Oikeesti uskoin
        Vttu


    • Senkin huijari. Seksin kokeileminen kuluu kyllä teini-ikään. Mutta että heti lastentekoon? Alaikäisten äitien määrä on puolittunut tässä 2000- luvulla. On kyllä olemassa 1 maa, jossa teinit saavat mennä naimisiin, tytöt 13v ja pojat 15v. En vain nyt muista sitä maata, enkä edes maanosaa.

      • teiniäiti12v

        Älä valita, oot vaan nolona kun menit uskomaan provooni! :D


      • TiesinTän
        teiniäiti12v kirjoitti:

        Älä valita, oot vaan nolona kun menit uskomaan provooni! :D

        No, harmi, eipähä kukaa uskonu. Etkö ymmärrä et tämmöttellä ei leikitä? Vastuutonta. Olen nuori itsekin, enkä uskonut. Typerää.


      • teiniäiti12v kirjoitti:

        Älä valita, oot vaan nolona kun menit uskomaan provooni! :D

        Sinun pitäisi hävetä. Jos vaihinko on tosissaan käynyt, sitä ei voi enää peruuttaa.


      • yeah,right
        teiniäiti12v kirjoitti:

        Älä valita, oot vaan nolona kun menit uskomaan provooni! :D

        Kui tylsä elämä sul o ?! Oot nolo :)


      • OOT NIIN OIKEESSA
        teiniäiti12v kirjoitti:

        Älä valita, oot vaan nolona kun menit uskomaan provooni! :D

        HAHA, MÄ TIESIN!! joistain kohti uskoin mutta hemmetti, VOIKO JOKU USKOO TOHON!! XDDD


    • teiniäiti12v

      runkkupussinen pääkii

    • Toi on sulle ihan oikein!

    • 13v

      tiiättekö mitä luulen?
      luulen et teenmom95 ja teiniäiti12v on sama provo... säälittävää kirjottaa tämmösii tänne, pelkkää roskapostia! lopettakaa hei tämmönen!

    • Hohhoijaa

      Aluksi melkein uskoin että toi on osittain totta, mutta tuo kuva mihin sinulla on linkki niin löytyy google kuvahausta ja kun sen kuvan klikkaa auki ja avaa kuvaan liittyvän sivuston niin sieltähän löytyykin jonkun yli 30 vuotiaan odottavanäidin blogi. Eli ei hätää tämä teini on provo. :)

    • eksyinvahingossa

      Tämä oli nautinnollista luettavaa

    • Luonnollistapa hyvinkin. Ihimisellä on luonnollinen tarkoitus.

    • HULLU!!

      Olet hullu! Sinuna en ois suostunu tollaseen! Mietis vähän pikkutyttö

    • NiinETTÄ

      1. Et suostu laittamaan kuvaa mahastasi.
      2. Luulisin että asia olisijo uutisissa.
      3. Kukaan järkevä ei tulis heti kertomaan raskaudestaan nettiin.
      4. Et taida olla järkevä
      5. Sossut veisi lapses pois.
      6. 12 vuotiaat on tyhmiä ja ajattelemattomia.
      7. Muutat mieltäsi jatkuvasti '' taidan sittenkin tehdä abortin kiitos teidän'' ja sitten '' pidän sittenkin lapsen :)))'' joolol.
      8. Yrität koko ajan saada meidät uskomaan että olet raskaana, todella epätoivoista.
      9. EI ole todisteita.
      10. Selvä Provo.

    • voi tyttö parkaa

      Kaksitoistavuotias ei ole edes teini. Periaatteessa olen aborttia vastaan, mutta kyllä tuossa tilanteessa se on ainoa oikea ratkaisu. Voit kuvitella olevasi valmis äidiksi, mutta et todellakaan ole. Toivon että tämä on provo. Lapsen kasvatus vaatii rahaa, ja mistä ala-asteen pentu sitä hankkisi? Äiti ja isikö maksaa? Mieti nyt vähän. Todennäköisesti et edes saisi kasvattaa lastasi, vaan jos tässä maassa on mitään lastensuojelua niin se otettaisiin pois sinulta. Voi hyvää päivää, tee abortti. Kehosi ei varmaan edes kestäisi raskautta, saati sitten synnytystä.

      Lapsi kulta, mieti itsekin.

      PS. Huomaan kyllä päivämäärän milloin aloitus on tehty, ja jos kyseinen "teiniäiti" raskauttaan jatkoi niin lapsi on jo syntynyt/syntyy kohta. Todellakin toivon ettei näin käynyt.

      • 12 + 6

        "Olette kaikki nyt varmasti niin onnellisia, koska menetin rakkaan tyttäreni Ella Eveliinan 25.6.2012 kello 23.38. "


    • Lapskulta

      Ette voi olla tosissanne? Mistä te tiedätte kuka on provo ja kuka ei? Tiedän 13.vuotiaan joka on myös luultavasti raskaana.. Olen iloinen ''Teenmom12'' puolesta, vaikka tämä saattaa kuulostaa hieman epäsopivalta... Lopettakaa toisten kiusaaminen ja opetelkaa kirjottamaan! (:

      • 14 + 16

        eli olet iloinen hänen keskenmenonsa johdosta, olet yhtä huono kuin ne kommentoijat jotka juuri ripitit :D


      • tyhmät

        Lapskulta. Mä oon lukenu kaikki nää tekstit. Ja tossahan "teenmom12" sano että tää koko raskaus on pelkkää provoo. :D


    • Ajattele sun lastas!

      Ahahahahahahah et ikinä pärjää sen lapsen kaa oot itekki vielä lapsi. Sää kuolet siihen synnytykseen. Sillon sun ei edes kannata ajatella sun elämää, sää kasvatat sun kuolemaa mahassa ja lapsi jää sille "isälle" ja ootko varma että se osaa hoitaa sitä? Aattele ku se lapsi kertoo koulussa kuinka vanhat sen isä ja pois mennyt äiti on. Lapsi on 12v koulussa kun isä on 24v kun silloin vasta ensimmäiset hankkii lapsensa

    • hämmästynyt

      Oikeesti seksiä kakstoistvuotiaana!!!:O ja viel kaikkien edessä luokkakaverin kaa!!! Oon itekki12w enkä vois kuvitellakkaan mitään sellasta...uskon kyllä et oot raskaana mut silti mitä järkee!??

    • 12v tyttö

      No huh huh! Ö.Ö Ja vielä oikeen että muut katto! En voi muuta sanoa kuin huh huh. O.O Mutta onnea ♥ :)

      • Minävain..

        Antakaa ny hyvät ihmiset jo olla.. Jos alottaja ny sit oliki oikeest raskaana nii ei oo enää ja sillä selvä. Ja jos tää ny vaa oli paska läppä nii miks siihe pitää vastailla? Oisitte vaa hiljaa ja pitäsitte kommentit iha vaa ittellänne.. Ja joo 12 vuotias ei tosiaa oo valmis äidiks.. Ite oon 16 ja en tosiaa aio saada lasta ennen ku koulut on käyty ja työpaikka hankinttu. Hyvää kesän odotusta kaikkille nuorille ja vanhoille:)


    • Yuotubessa on video kuusivuotiaan synnytyksestä. Ei ollut todellakaan mitään vitsikästä katsottavaa. Karjalainen kirjoitti, että alaikäisten äitien määrä on puolittunut tässä 200- luvulla.

      • akuutti3

        voitko laittaa linkin?


      • akuutti3 kirjoitti:

        voitko laittaa linkin?

        Voisitko SINÄ luoda Youtubeen oman käyttäjätunnuksen?


      • ramipussinen kirjoitti:

        Voisitko SINÄ luoda Youtubeen oman käyttäjätunnuksen?

        Niin, että tervetuloa vaan 2000-luvulle!


    • 16666

      nauttikko te panitte oliko kivaa kaikki katto

    • Ölkhklddss

      Hahahah XDXD ite en olis keksiny noi lapsellilist tarinaa!!! XD

    • ...

      Jos teiniäiti 12 oikeesti miten saatoit uskotella toisille tollasta vaikka esim. Teenmom95 oli ihan tosissaan oot ihan saatanan itsekäs toivon et et sais koskaan lasta

    • 18vuotiaana

      oho uskomatonta ei uskoisi jos ei kuvaa näkisi miks et odottanut vielä 6v vasta sitten raskaaksi? aina parempi 18vuotiaana aloittaa

      • teennom95

        Moi


    • :DDDD

      :DDDDD parhaat naurut kauttamaan!!

    • kommentit lukenut

      Aika epäuskattava tarina, mutta ei lähes kaikkien silti tarvitse haukkua toista.

    • nimetön00

      Ai että oikei ollu jyystöhommis tuos iäs, en oikei usko sano sie sille "lapsen isälle" et kannattaa miettii mihi sitä käyttää ja missä sen näyttää... Voi luoja...

    • nimetön00

      Ai että oikei ollu jyystöhommis tuos iäs, en oikei usko sano sie sille "lapsen isälle" et kannattaa miettii mihi sitä käyttää ja missä sen näyttää... Voi luoja...

    • lol2

      Jos oikein muistan niin olen nahnyt kyseisen kuvan toisen ihmisen blogissa :D

    • hahahahha

      Sanot että oot valmis äitiytee hhaha, oot varmasti tosi kypsä jos pelleilet ton asian kans että toi seksin harrastaminen ja kuus katto ja kohta sanot että se oli läppä. Et taida olla tosissas ton raskauden suhteen. Mut joo ku luki kaikki viestit nii ei pitäny pokka, nimet jo valittu ja keskenmenot ja kaikki voi voi :D kai se tuottaa mielihyvää esittää huoraa ja teiniäitiä. Ps oli pakko päteä vaikka tää on jo vähä vanha juttu.

    • älkää viittikö

      Hei mä ymmärän sua. On tosi typerää tulla tänne haukkumaan toisia jos ei ymmärrä asioista mitään. Minä olin raskaana puolvuotta sitten ja kyllä olen 12 v minä tosin kerroin vanhemmilleni heti ja tein testin ja päädyin aborttiin ei se tarkoita että on 12 vuotias että olisi huono äiti eipä ainakaan oo päihde ongelmia ja vanhemmat lähellä. Jos itse tuntee olevansa valmis äidiks niin sillon on. Se asia ei liikuta teitä mitenkään.

    • ei kannata

      Hei, se ei oikeesti ollu raskaana, mut mitäpä jos ois ollu? Te tuutte haukkuun! Siis järkee tulla tänne valitaan, jos ette usko, nii lähtekää pois! Saatekste kun mielihyvää tosta? Ei ollu totta ei, mut joo, ei noin isolla asialla sais leikkii.

      • nuketriittääteille

        Ei sais pikkutytöt niin isolla vehkeellä,kuin kikkelillä leikkiä.Se kuuluu aikuisille,pikkutytöt leikkii nukeilla.Se pitää riittää,ja kysytte aikuisilta neuvoa jos ette ymmärrä.


      • 18v mamma
        nuketriittääteille kirjoitti:

        Ei sais pikkutytöt niin isolla vehkeellä,kuin kikkelillä leikkiä.Se kuuluu aikuisille,pikkutytöt leikkii nukeilla.Se pitää riittää,ja kysytte aikuisilta neuvoa jos ette ymmärrä.

        Jos 12 v vois tulla raskaaksi nii miks en tuu raskaaksi vaikka oon 18 v


    • 14andpregnant

      MOI! oon 14v tytsy etelä-suomesta! oon seurustellu mun vanhemmilta salaa mun veljeni kanssa. oon myös seurustellu muidenki poikien kaa. nyt oon täl hetkel yhen hokaajan kaa kimpas. ollaa seukattu pian 2 kuukautta, mut en oo vielkää kehannu kertoo sille mun veljeni välisestä suhteesta. mul on tullu outoi oireita ja oon tehny 3 raskaustestiä ja näyttää siltä että ootan esikoista. ongelmana on, etten tiiä kumman lapsi tää on.

      • 3x?

        Onko selvinnyt kumman on? Piditkö vai teitkö abortin


    • homo!

      Vitun sisäsiittoset lestalapset siel etelän vitun vetelässä....huhhuh...hankkikaa apua

    • 5kert äiti ja mummo

      juu no kyllähän näitä kirjoittaja pellejä on nähty suuntaan jos toiseen, epäilen että oot todella huomiota vaille tai pahasti sekas päästäsi kun noinkin vakavalla asialla pelleilet, jo tekstistäsi huomaa ettet ole sen ikäinen kuin väität

    • 13-19

      12 v. ei ole teini-ikäinen. Olet provo, koska et tiennyt sitä.

      • 12v tyttö

        no olitko raskaana tai et . Vastaaaaaaaaaaa


    • Vitsejä vitsejä!;)

      Kiitos vitsistä:D

    • onko isi 10 vuotias?

      Vuo luoja näitä nukkeäitejä! Hehe...aivan ihanaa.. onneksi nuken synnyttäminen ei kestä kauaa hehee...
      oikeesti 12 vuotias äiti aattele, saatte lapsilisää koko perhe.

      Mä nauran niin että mahaan jo sattuu..

      Oliko sulla nukke villapuseron alla koulussakin?

    • ????????

      Ei kellään 12-vuotiaalla ole pokkaa harrastaa seksiä luokkakavereiden edessä, koska joillakin vanhemmillakin ei ole pokkaa siihen. Ja aluksi sanoit harrastitte seksiä kaikkien edessä jossa et maininnut omaa huonetta ja peittoa ja sitten yhtä äkkiä olittekin peittosi alla omassa huoneessasi ja loupuksi sanoit että edes liikkunut olitte vaan.voi olla totta mutta kirjoittaja ei ole 13

    • novoihanvittu

      Vitun trolli paska tää oli ihan vitun ebin

    • joku pilailija taas

      en usko että olet 12v sitä paitsi lasten vanhemmat valvovat joku pila kirjoittaja taas liikkeellä napannut kuvan jostain muualta ja liittänyt sen tänne sivuun

      • herätysnyt

        Haloo tossahan se sanoo että vatsa on samankokone ku jollai kirjottajal blogis


      • herätysnyt

        Haloo tossahan se sanoo että vatsa on samankokone ku jollai kirjottajal blogis


    • akkakdlflgo

      no saiks se sen lapsen?

    • Hmmmmmmmmmmmm

      Miks ihmiset kirjottaa tälläsille palstoille pilalla tai millonkaa...?

    • 13wee

      Olen tässä nyt jälkikäteen kysyn että sujuiko raskaus hyvin ja meidän koulussa siis olen seiskaluokalla ja on kaksi tyyppiä jotka on raskaana samalle tyypille

    • Eminan

      Miten lapsen kanssa sujuu kun on kulunut 5vuotta??

    • Pitäiskö_vähän_miettiä

      Siis jos tää ei oo mikään kusetus nii meen sänkyyn joka ikisen meiän luokkalaisen pojan kanssa

    • JaahasO-O

      Olipas mielenkiintoinen keskustelu.... ..

    • Anonyymi

      Moi. Mä oon raskaana ja mä oon kokeillu raskaus testiä ja siinä oli 2 viivaaa nii. Ja mä saan lapsen 2021 tammikuun eka päivä. Ja oon 20v.

    • Anonyymi

      Mä kyl oon ollu mun poika ystävän kanssa sängyssä.

    • Anonyymi

      mites nykyään menee

    • Anonyymi

      Oletko sairas?Etkö miettinyt yhtään seurauksia?Joo oot 12v mut silti,Olisit miettinyt ennen ku pilaat nuoruutes jollekin jätkälle joka kyl lapsen synnyttyä jättää sut.

    • Anonyymi

      Hyvä vitsi :Dd

    • Anonyymi

      Nyt heitit läpää kuka oletkin.Minä en usko pätkääkän koko tekstiin.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5810
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3687
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      229
      1948
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1782
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1232
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1187
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      289
      957
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      51
      951
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      889
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe