Olen homo.

Nuori

Moi! :) olen homo yhden kaverini kanssa.Mitä teen nyt? Välillä haluan "tehdä lisää" ja välillä en.Niin mitä teen? Tykkään myös yhdestä tytöstä mutta myös "kaveristani joka on homo kanssani" Voisitteko sanoa mitä teen? Ps: Asiallisia kommentteja

48

6003

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei kiirettä

      Minkä ikäinen sitten olet? Jos olet kovin nuori voit vielä katsella mitä oikeasti haluat.

      • ljiökj

        Olen hetero


      • Sunmutsis444

        olen kuningatar ilman kivespussia


      • pyrypynnönen

        sama ongelma


    • häh`????

      Miksi en tajua tuota "olen homo yhden kaverini kanssa"? Enkä tuota "kaveristani joka on homo kanssani"? Miten voi olla homo yhden ainoan ihmisen kanssa ja mitä tuo yleensä tarkoittaa että on homo jonkun "kanssa"? Mitä vittua?

      • *huoh*

        Etköhän tajua jos yritätät ymmärtää. Tyyppi on nuori, joten kaikki termit eivät välttämättä selvillä.


    • Farkkujäbä^

      Siinä ei oo mitään pahaa, eikä outoakaan jos oot sen yhen kaveris kanssa "homo" mutta tykkäät jostain tytöstäkin.
      Voit kokeilla erilaisia juttuja ja mikä tuntuu hyvältä.
      Enkä tarkota vain seksii, vaan ihan kivaa yhdessäoloo, halatkaa tavatessa ja antakaa ajan kulua niin sitten selviää mihin päin "vaaka" kallistuu.

      Tsemppii ja hauskaa kesää! :)

      • ErikLutta

        tuu panee


      • Ahok

        Toki;)


      • Anonyymi
        ErikLutta kirjoitti:

        tuu panee

        uuhh suck my dick ahhhhh saan jo orgasmin


    • homo5

      olen homo. en kerro ikääni mutta sille en voi mitään että olen homo. olen ihastunut yhteen poikaan mutta ei hajuja onko se homo. aiknakin koko ajan pitää sen haukkua homoks. että johtuukohan siitä että se olis homo mutta kokoajan mä sitä töllään vaikka se heiluis ku aropupu. ni mun silmät seuraa sitä ku hai laivaa. mutta ikäni on en kerro mutta olen 3 luokalla. vieläkin mä koko ajan väitän mielessäni että olisin hetero.kyllä joitakin tyttöjäkin on mulla semmoisia jotka on ihania.millonkohan sen miehen sitte saa ei uskalla siltä pojultakaan kysyä PS huomaat olevasi homo jos tykkäät pojista ja ei oo hassuu olla homo se on sama ku hetero mutta vaan mies ja mies

      • No just

        Ikäsi on siis 9 tai 10 ^^


      • bear.is.the.pedo
        No just kirjoitti:

        Ikäsi on siis 9 tai 10 ^^

        Tai sitten kyseessä on se saastainen pedobear, joka on soluttautunut kolmasluokkalaisten poikien liikunnan opettajaksi.


    • homovoltti

      Ei tuosta paineita kannata ottaa. Kannattaa kuitenkin huomata, että seksiin liittyy usein tunteita ja mustasukkaisuuksiakin. Aina ei tarvitse haluta ja, jos ei haluta, ei tarvitse yrittää. Koita kuitenkin olla johdonmukainen ja kertoa, mitä tunnet. Kavereiltasi voi mennä hermot, jos olet kuin tuuliviiri. Ja, jos pidät jostakusta oikein paljon, huomioi hänet.

    • Vai niin

      Treenari teki tämänkin???

    • Vastaajakfo

      Voit hyvin olla myös bi.Minä olin itse samassanlaisessa tilanteessa nuorena ja olen bi :) Tällä hetkellä seurustelen miehen kanssa :)

    • ghettojohan

      no hyi vittu vitun ruskeenreijjän ritari

      • WingSuitOnElamanTapa

        HAHA... Mikä pelottaa? Tosi hetero miestä joka tuntee itsensä ei homous pelota, jep sellainen minä olen ja homo kavereideni kanssa voin olla heidän mestoissa myöskin. Pelottaako lepakot samalla tavalla, ihan turhaan voin vakuuttaa. Myös Nato on pelottava asia ja Putin ja Ruotsin kuningas, mutta asioihin tutustuminen auttaa.

        Okei en pidä pakolaisista lähinnä jihadisti ongelman vuoksi ja siitä että emme voi seuloa niitä pois edes 10% tarkkuudella, mutta tämä on toinen asia. En pidä myöskään siitä että suomalaiset eivät tunne suuresta luulosta huolimatta liki lainkaan omaa historiaansa ja sekin porukka joka tuntee on tuo 10%. Sitten on väki joka tuntee talvisodan ja hyvinkin tarkkaan yksityiskohtia mutta kokonaiskuva sitenkin jää sinne 30% joka todella ymmärtää mitä miksi ja koska.

        Kaikessa on se peruskysymys, haasta itsesi!!!

        Kun hyppäät tyhjyyteen ja sinulla on eväät, et voi olla varma silti onnistumisesta. Uskomuksesi ja varmuutesi voi olla kohtaloksi kohtalokkaalla tavalla, koska kaikki se voi osoittautua vääräksi mitä uskoit tapahtuvan.

        Ehkä sinä tulet alas mutta ystäväsi ei, sinä olet se joka kerää jämät ystävyydestä joka on kadonnut ja perheen tuskasta ja lapsien kysymyksistä.

        Aina löydät maailmasta suun joka kysyy outoja kysymyksiä, mutta lopulta hänkin tulee irvileuoista huolimatta saman padan äärelle.


    • kik me

      kik:aleksi00

    • homorasismiperkele

      lopeta se 2 rassaamine

    • Että silleen.

      Että silleen.

    • pedofiili22

      Nakki sydän nakki

    • jdiasudiow

      Persepano ei ole tosimiehen hommia. Suikkareita vain ja runkutuksia. Tai sitten ryhdyt ihan oikeaksi heteroksi ja jätät se homopojan.

      • ...tai kuten varoittava esimerkki jdiasudiow alat haukkua tuntemattomia pedoiksi...

        Tosi miehekästä :/


      • heteropride

        Mitäs se Niuvanniemen pedosetä täällä huutelee? Onko porttikielto kaikkiin Suomen uimahalleihin?


    • OhanSeNiin

      Että homoilu MIESTEN hommaa...

    • homotonsöpöjä

      olet bi ja se on täyain normaalia. Ihmiset ovat aina ja tulevar aina olemaan homoja. aamen

      • Homotkinovatihmisiä

        Olet oikeassa. On hyvä uskaltaa olla oma itsensä ja pitää itsestäsi sillaisena kuin olet. Ensimmäisenä kannattaa kertoa omalle perheelle ja parhaimmalle/parnaimmille ystävillesi. Haukkuja saattaa tulla, mutta pidä pääkylmänä ja älä huomio, mitä muut sinusta ajattelevat.


    • Tsemppiä

      Olen itsekkin homo. Olen tullut kaapista ulos ja voin kertoa, että se ei ole helppoa. Sain minta kertaa pahasti turpaan ja kerran oli jopa nenä poskella (eli nenä murtui). Parhaimmat ystäväni ymmärsivät minua ja yrittivät pitää puoliani, mutta kun he eivät olleet paikalla, tulu koulun käytävällä, vessassa tai kulman takana turpaan. Minua haukuttiin paljon, mutta päätin, että vitut niistä jotka eivät pidä että olen homo. Yksi päivä koulussa kirjoitin jopa tussilla otsaan että olen homo, koska minua vitutti kun muut ajattelivat että minut on vedetty kaapista ulos, vaikka olin sieltä ihan itse tullut. Tsemppiä sinne!!!

      • hhmytmyhmn

        Teini-ikä on varmaan vaikea aika tulla kaapista. Mutta tuo että sua lyötiin kuulostaa tosi pimeältä. Ei mun mielestä ole oikeus lyödä vaikka homo yrittäisi iskeä heteroa tai nyt erehtyisi katsomaan pukuhuoneessa. Se on kiusallista mutta seuranhaun säääntöjen mukaista eikä traumatisoi normaali järkistä.


      • gaypappa69

        moiii


      • Anonyymi

        Minä saan pataan, koska en ole homo!!!! Jengi yrittää pakottaa finninaamaisen sadistilesbon vaimoksi, joka toimii ruotsin opettajana Helsingissä. Kova kohtalo.


    • skinheadhomofobik666

      ei viddu mitä pelleilijöitä

    • eräs133

      Tuollainen voi olla ihan normaalia murrosikään kuuluvaa kokeiluakin. Varmaan enemmistö tuntemistani vanhemmalla iällä heteroiksi itsensä mieltävistä miehistä on tehnyt jotain homosteluksi luokiteltavaa kavereidensa kanssa 13-18-vuotiaana (no mistä tiedän: siitä että olen ollut mukana).

      Vasta jos selkeästi pelkästään oma sukupuoli kiinnostaa pidemmän aikaa, niin sitten asia alkaa olla aika selvä (että on siis homo). Ja jos kumpikin kiinnostaa jossain määrin, niin sitten lienee enemmän tai vähemmän bi.

      • Anonyymi

        Itse asiassa juuri siinä iän 18 jälkeen alkaa ihmiset tulla bi seksuaaleina ja homoseksuaaleina kaapista ulos ( ja kyllä on aika todennäköistä että jos nautit tehdä "asioita" miesten kanssa olet tosennäköisesti homo :)


    • gaylord420

      moikka. I like boys

    • ercoquin007

      Onko näillä tuoreimmilla kommentoijilla nyt kaikki inkkarit kanootissa?

      • Anonyymi

        Ei ehkä, mutta ainaki on muna pyllyssä! Iiiiiihanaa!


    • Anonyymi

      Jotain on vialla ns. homokaverissasi.

    • Anonyymi

      Vialla, we love it. Freedom to marry the Am. football player!

    • Anonyymi

      Meizi on gay tosi monen pojan kaa. ne kaikki luulee et homous on normaalii ja pedofilia iiiiiihanaa. tsihihi.

      -bear-

    • Anonyymi

      tein hetero ja homoseksuaali testin mitä teen se näytti että olen homo!!!
      en voi olla minulla on iso kyrpä ja poltan kavereiden kanssa lapsia huvikseen

    • Anonyymi

      Olen hetero ja panen naisia

    • Anonyymi

      voi et ku löytäis mukavan ja luotettavan miehen jonka kanssa voisi eka kertaa kokeila seksiä näin miesten kesken?? Halu olis kova?
      t.mies tunturi lapista

    Ketjusta on poistettu 51 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      110
      1937
    2. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      9
      1609
    3. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      13
      1549
    4. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1497
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      151
      1445
    6. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      107
      1390
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      23
      1347
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      649
      1246
    9. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      16
      1177
    10. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      1128
    Aihe