Juhannuksen kohokohta!

yksi yksi kaksi

Varmasti ainakin odotettu sellainen, kun miekkataksi haki päihtyneen naapurin ja kiidätti tämän suoraan putkaan.

Naapureissa on todellakin eroja ja kaikki eivät osaa elää sivistyneessä yhteiskunnassa ottaen muut huomioon.

22

406

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puupaa paloauto

      Totta, vain juntit eivät vietä Juhannusta putkassa.

      • .

        Totta, sinne pääsevät säätyyn katsomatta kaikki molopäät.


    • avarampaa...

      Juhannuksen kohokohta oli saada olla mahdollisimman kaukana sieltä kerroshelvetistä:)

      • juuh

        kävitkö oikein pubissa asti?


    • Raitis puolueeton

      No jo teillä on pienet ympyrät ja kohokohdat. Olette melkoisia pökäleitä. Ei voi muuta sanoa. Laukesitko oikein., kun teki niin,niin hyvää. Naapuriparka vietiin ja se oli sinun juhannusjuhlaa. Uskomatonta. Häpeä.

      Kävitte sakilla avuttoman kimppuun. Olette pelkureita ja raukkoja. Se saattaa sattua vielä omaan nilkkaan. Tulette luihut vielä huomaamaan.
      Sairasta tuonkaltainen vahingonilo.
      Olen ikäni nähnyt juoppoja. Ollut heidän kanssaan paljonkin tekemisissä.
      Ei ne niin pahoja ole. Te olette itseänne täynnä ja omaa henkisesti köyhää elämäänne. Olette turhautuneita. Hakekaa itsestänne sitä sisältöä elämäänne.
      Tunnen teidänkaltaisenne.

      Olen itse täysin raitis ollut koko elämäni.

      • rauhoitu jo

        eihän ne sentään sinuakaan hourulaan laittaneet, vaan pääsit pienen terapian jälkeen takaisin.


      • Raitis puolueeton
        rauhoitu jo kirjoitti:

        eihän ne sentään sinuakaan hourulaan laittaneet, vaan pääsit pienen terapian jälkeen takaisin.

        Teilläkö on oikein tietokone ja nettikin siellä hoitolassa? Yritä parantua siellä. Tädit hellii sinua pikkuista siellä. Paapovat ja paranet. Toivon sydämestäni että parannut huumeriippuvuudestasi siellä terapiassa. Onko se alkoholi vai jokin muu huume? No pääasia että hoito tepsii ja pääset yhteiskuntakelpoiseksi tienaamaan leipäsi.

        Pikaista parantumista toivoo sinulle: Ikänsä raitis mies. Myös aina rauhallinen mutta ei nössö.


      • rauhoitu jo
        Raitis puolueeton kirjoitti:

        Teilläkö on oikein tietokone ja nettikin siellä hoitolassa? Yritä parantua siellä. Tädit hellii sinua pikkuista siellä. Paapovat ja paranet. Toivon sydämestäni että parannut huumeriippuvuudestasi siellä terapiassa. Onko se alkoholi vai jokin muu huume? No pääasia että hoito tepsii ja pääset yhteiskuntakelpoiseksi tienaamaan leipäsi.

        Pikaista parantumista toivoo sinulle: Ikänsä raitis mies. Myös aina rauhallinen mutta ei nössö.

        ihan oikeasti. ei sinua kukaan vainoa. kuvittelet vain kaiken itse.


      • Seko seko seko seeee
        rauhoitu jo kirjoitti:

        ihan oikeasti. ei sinua kukaan vainoa. kuvittelet vain kaiken itse.

        Tä! Ei ymmärrä? Mitähän se herra sekoilee? Otappa tuosta selvä. No olkoot. Mitäpä tuommoisesta sekoilusta välittää. Mömmön tekstailua. Aivan seko sekoa!


      • Seko seko seeeeeeee
        Seko seko seko seeee kirjoitti:

        Tä! Ei ymmärrä? Mitähän se herra sekoilee? Otappa tuosta selvä. No olkoot. Mitäpä tuommoisesta sekoilusta välittää. Mömmön tekstailua. Aivan seko sekoa!

        Vaiko rouva. On niin akkamaista seko sekoa. Mitä se lie tarkoittaa?
        En välitäkään käsittää seko sekoja.


      • Sekos se
        Seko seko seeeeeeee kirjoitti:

        Vaiko rouva. On niin akkamaista seko sekoa. Mitä se lie tarkoittaa?
        En välitäkään käsittää seko sekoja.

        Koettakaa nyt päättää. Ja tommonen riitely lopetetaan heti kotiovelle.


      • Selkokieltä pyydän
        Sekos se kirjoitti:

        Koettakaa nyt päättää. Ja tommonen riitely lopetetaan heti kotiovelle.

        No mitä? Ei ymmärrä vieläkään? Kaivataan välillä täysjärkistä selkokieltä.
        Jos joku ymmärtää, hän "ymmärtää" väärin.


    • ??????????? kummaa??

      On todella kummia asukkeja, jos tämmöinen on juhannuksen kohokohta. Uskomatonta henkistä pahoinvointia.

    • Herttaista jussia

      Kylläpäs on joillakin vähävirikkeinen juhannus kun rakkaan ja viattoman naapurin vieminen putkaan on kohokohta. Täytyy olla kyllä purkamattomia patoutumia täynnä sellainen tyyppi. Hm.......voi..voi...voi....
      No tuo kohokohta vissiin laukaisi niitä vähän ulos. Olo helpottui vähäksi aikaa.
      Yes.

      • meidän talosta

        Sinäkö se päätit sitten lähteä pysäyttämään bussia alasti?

        Kaikkea sitä kilju ja pillerit saa tekemään.


      • Kiihotuitko siitä?
        meidän talosta kirjoitti:

        Sinäkö se päätit sitten lähteä pysäyttämään bussia alasti?

        Kaikkea sitä kilju ja pillerit saa tekemään.

        Rauhoitu jo hyvä rouva. Verenpaineennousu ei ole järin terveellistä. Kyllä tämä tästä. Suupielet ylöspäin. Käytä teippiä jos ne ei muuten pysy ilhäällä.


      • bussikusti
        Kiihotuitko siitä? kirjoitti:

        Rauhoitu jo hyvä rouva. Verenpaineennousu ei ole järin terveellistä. Kyllä tämä tästä. Suupielet ylöspäin. Käytä teippiä jos ne ei muuten pysy ilhäällä.

        annas olla vimonen kerta, kun lähdet tolleen mun auton edessä keikistelemään.

        sulle on muutenkin varattu ihan oma paikka jossa voit vartoa onnikkaa. se on pöljän pysäkki.


      • Bussijussi nussi nus
        bussikusti kirjoitti:

        annas olla vimonen kerta, kun lähdet tolleen mun auton edessä keikistelemään.

        sulle on muutenkin varattu ihan oma paikka jossa voit vartoa onnikkaa. se on pöljän pysäkki.

        No olisitte panneet peräaukkoon kaikki yhdessä sitä keikistelijää. Poliisit pitelleet kiinni ja sinä bussijussi jyystänyt vimmatusti keikistelijää ruskeaan reikään.
        Munaa vaan tuhkaluukkuun. Kyl se keikistelijä olisi siitä sitten rauhottunut.
        Sinä bussijussi saanut tyydytyksesi onnesi autuudessa.

        Heheheheheheheheheheheheh........

        Pohahahahahahahahahahaaaaa.........


      • Tampereen konstat
        Bussijussi nussi nus kirjoitti:

        No olisitte panneet peräaukkoon kaikki yhdessä sitä keikistelijää. Poliisit pitelleet kiinni ja sinä bussijussi jyystänyt vimmatusti keikistelijää ruskeaan reikään.
        Munaa vaan tuhkaluukkuun. Kyl se keikistelijä olisi siitä sitten rauhottunut.
        Sinä bussijussi saanut tyydytyksesi onnesi autuudessa.

        Heheheheheheheheheheheheh........

        Pohahahahahahahahahahaaaaa.........

        Yllytätkö sinä täällä raiskaukseen?


      • Kuultu muttei nähty
        Tampereen konstat kirjoitti:

        Yllytätkö sinä täällä raiskaukseen?

        No niinhän te konstat teitte jo. oliko teitä 7-8 konstaa yhden alastoman miehen kimpussa. Sehän oli joku onneksi videoinutkin sen törkeän raiskausyrityksen. Sellainen konstalauma ei pärjännyt yhdelle alastomalle miehelle ilman pahoinpitelyä. Olipas kova hombre se alaston mies. Voitti ison konstalauman yksin.

        Ai. Tampereen konstiako ne olivatkin. No jo ovat pullamössöjä konstat siellä Tampereella.


    • Kiima, kauna, kateus

      " ja kaikki eivät osaa elää sivistyneessä yhteiskunnassa"

      Kuvitteletko itse sitten olevasi parempi ja sivistynyt ihminen. Kaukana siitä. Miten kehtaat vielä tulla tänne leuhkimaan alaarvoista tekoasi.Luulet että kaikki pitävät sinua nyt sankarina. Ei sinne päinkään.

      Ihmispeto on raaka peto lähimmäistänsä kohtaan. Tuo raukkamainen tekosi on sen osoittaa sinun kohdaltasi. Kannattaa ajatella ja katua. Jos kauna antaa periksi.

      Sivistys on kuvittelua ja itsensä pettämistä.

      Kiima, kauna ja kateus. Siinä se on pyhä kolmiyhteys.

    • olen to.

      terhotarkkailussa terhotarkkailussa terhotarkkailussa terhotarkkailussa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      377
      3548
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      194
      1648
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      66
      1317
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      145
      1182
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      863
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      164
      845
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      116
      804
    8. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      799
    9. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      51
      799
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      782
    Aihe