sildenafil sandoz 100mg ,annostus

eero.ll

voinko ottaa koko pillerin yhdellä kertaa eli 100mg . vaikka ohjeissa sanotaan että pitäis ottaa puolikas eli 50mg.kokeilin puolikasta. eikä se auttanut.jos otan seuraavaksi koko pillerin onko se terveydelle vaarallista.

31

22106

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joku...

      Se satanen on se normaali annostus, mutta joskus kuuri aloitetaan sillä alemmalla 50mg annoksella. Eihän se välttämättä tehoakaan jos ei ole tarpeeksi kiihottunut tai sitten on todellakin oikea erektiohäiriö, paineita ym.. kokeile pois mutta yli 100mg ei kannata mennä. Yleensä kyllä se puolikaskin pitäisi tehota jos ei ole oikeasti hirveitä ongelmia.

    • qsxcx

      100 mg on iso annos. Itse en ole huomannut 50 ja 100 mg:n välillä muuta eroa kuin sen, että 100 mg:n teho kestää kauemmin. Joitakin tunteja. Jos otat lääkkeen täyteen vatsaan, niin teho heikkenee ja imeytyminen kestää kauemmin kuin tyhjään vastaan otettuna. Alkoholi laskee myös tehoa. Joskus teho on samallakin annoksella parempi kuin toisella kertaa. Riippuu elimistön vireydestä yms. Niinkin voi käydä, että ei vaan homma toimi annoksesta riippumatta.

      • Anonyymi

        Omat kokemukset seuraavat: 100mg on liikaa, päätä kuumottaa ja särkee, vaikuttaa myös silmissä lievänä paineena ja itse kulli on niin saatanan kova että sattuu. Myöskään seksi ei tunnu miltään kun jomottaa kullia. 50mg on parempi, mutta vastaavia vaikutuksia kuin 100mg. 25mg on täydellinen. Ei päänsärkyä. Ja seisokki jämäkkä muttei liian. Jos illalla otat 25mg niin aamustondis on vielä varsin miehekäs - https://euhealth24.com/fi/


    • Ässänpoika E.

      "Riippuu elimistön vireydestä yms. Niinkin voi käydä, että ei vaan homma toimi annoksesta riippumatta."
      Aloittaja eeron aloitus ei kuulosta kovin hyvältä, jos puolikas ei riitä eka kerralla:(
      Itse myös aloitin 2009 sillä puolikkaalla ja oli eirttäin hyvät tehot... myöskin tunsi kuinka naamakin alkoi hehkumaan.
      Kun käyttää pitempään niin "hehkut" häviää ja pillerin teho laskee, joten joutuu lisäämään annostusta (ainakin itsellä).
      Viimemmästi käytin jo puoltatoista pilleriä mutta ei sekään enää auttanut, sitten hain urolgilta Caverjet pistokset mutta vain ensimmäinen toimi ja siihen se loppui. Nyt on edessä leikkaus.

    • ikämies

      Olen käyttänyt toista vuotta Sandozia ja puolikkaalla olen pärjännyt, mutta teho vaihtelee fiiliksestä, ruokailusta yms.
      Loppujenlopuksi hyvä ja halpa.

    • Ässänpoika E.
      • ssssssssssssssss...

        Kyse on sildenafil sandoz pillereistä. Miksi sotket?


    • allnightlong

      Hei
      Hyvin voit ottaa kokonaisen! Itse vedän aina ykkösen ja rouva hyrrää tyytyväisenä kun jaksan läpi yön.. joudun myös syömään masennuslääkkeitä jotka aiheuttavat sen että ei meinaa irrota mälli ei sitten millään ;) kiusallinen vaiva mutta onneksi pysyy kovana tuon lääkkeen ansiosta...

    • nussiminen on mukavaa, vaik ei ain lentäisi..

    • kovakyyti

      No mul toi 100mg on hyvä isokanki tarvii enemmän, mut 100mg , kun ottaa ni on kuin rautakanki, ja saa nussii pitkään ja kovaa, et pillu haastelee ja peppu laulaa muijal ja ähke käy aaah

    • 2vuottaKovanaPutkeen

      Hirmusia annoksia otatte.! Mulle riittää 25mg 5-6 tunniks. Siis yhellä 100mg tabletilla pärjää neljä iltaa.

    • petterimustakuono

      Mulle riittää aivan mainiosti 1/4 osa taubusta ja stondista riittää vielä pitkään panon jälkeenkin muija on hyvin mielissään........suosittelen pidempää esileikkiä niin voipi vaikka jeesiäkkin

    • Muumi_77

      Aika erikoisia kommettaja. Itse kokeilin 3x100mg ja ei tunnu missään. Olen varmaa toivoton tapaus.

      • etryreawserfds

        Näissä ei määrän lisääminen auta mitään. Jos ei yksi pilleri toimi, niin vika on jossain muualla. Yleisimmin se löytyy korvienvälistä ja siihen ei todellakaan minkäänlaiset erektionapit auta. Mielialapillerit vielä vähemmän, yksi niiden suurimmista haitoista kun sattuu olemaan impotenssi, tuota vaan ei liiemmin mainosteta, kun niitä pillerireseptejä kirjoitellaan.


    • testo

      Jos sildenafil ei vaikuta juuri yhtään, ongelmana on luultavasti alhainen testosterooni.
      Itselläni tuo lääke lakkasi yhtäkkiä toimimasta, samoihin aikoihin aamuseisokki katosi kokonaan.

      Nyt viikon verran olen lisännyt rasvaa ja kaloreita ruokavalioon reilusti ja seisokki alkaa taas löytymään. Ilmeisesti kalorivaje oli itselläni suurin syy, mutta testot kannattaa ehkä mittauttaa

    • m53

      Olen käyttänyt ehkä n 10 kpl 50 mg sildenafilia. Tilasin etälääkörin kautta reseptin ja nettiapteekista lääkkeet.

      Olen huomannut paljon eroa vaikutuksissa. Ruoka ja alkoholi näyttää ainakin minulla heikentävän tehoa . Samoin on käynyt jos olen ollut stressaantunut tai tilanne ollut erityisen jännittävä.... masturboidessa tuntuu lasti lähtevän suht helposti mutta rakastellessa,etenkin kondomilla, tuntuu kestävän ja kestävän... usein olen sitten hoitanut itseni käsin loppuun. Harjoituksen puutetta varmaan kun pitkästä aikaa on halukas nainen vierellä!

      Joskus on tuntunut että 25 mg saattaisi hyvinkin riittää. Illalla kun olen ottanut niin 50 mg tuntuu vaikuttavan vielä seuraavana päivänäkin. Kerran puraisin pillerin muruksi ja huuhtelin vedellä alas. vaikutus alkoi 5 minuutissa... 50 vs 100 mg annoksissa en huomannut merkittävää eroa. Erektio oli kyllä kova mutta saman tehon olen saanut myös 50 mg:llä.

      Joskus tuntuu että empä lääkettä olisi tarvinnut...

      • M47

        Itse otin tänään sidenafil sandozia 100mg mutta alko vaikutta vasta 2h kuluttua, mutta olikin eka kerta kun käytin tätä tuotetta.


      • m53

        Kommenttia/kokemuksia?

        Otitko tyhjään vatsaan?


    • Pan0mies35

      Mulla riittää puolikas 50mg aamupäivään asti. Monesti otan vain 1/4

    • Jorgen36

      Kyllä pitää 200mg ottaa ja luonnontuotteita pääle että toimii enää...alussa pelitti ihan ok

    • mies51vuotta

      Mulle riittää yleensä 25mg. Pari viime kertaa kokeillut 50mg mutta tulee pää kipeäksi. Ikävä huomata että Sandozin Silde 100mg:n hinta on noussut kovasti, hinta nelinkertainen aiempaa verrattuna. Toki aikaisemmin oli huippu halpa.

    • Anonyymi

      Otin tänään kello 15.00 2kpl näitä. Ei seiso vaikka himot kovat. Taitaa olla pahemmat jutut mulla. Mutta onnea kaikille joille on apua. En tietenkään ole nuori ori. 65

      • Anonyymi

        Kannattaa myös huolehtia kunnosta, menet joka päivä vaikka 10km pyörälenkille ja hiki pitää tulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa myös huolehtia kunnosta, menet joka päivä vaikka 10km pyörälenkille ja hiki pitää tulla.

        Päivällä kun käy rankametässä tai lenkillä syö 3 seutuun sen jälkeen ei pistä muruakaan rinnan alle uutisten jälkeen nappaa pillerin johan keulii.Sionä välissä tietysti sauna.


    • Anonyymi

      Kovasti kyllä vaihtelee vaikutukset. Välillä noiden kanssa 25mg riittää ja erektio on älytön. Välillä 50 ei tunnu oikein missään. Onko muut huomanneet orgasmin kovuuden vaihteluita? Olen saanut elämäni kovimmat orgasmit 50mg jälkeen. Kun taas välillä orgasmi on vaan lähes huomaamaton.
      Tuollaisen kovan orkun jälkeen penis on täysin toimintakyvytön jopa 5-6tuntia. Miedon jälkeen panemista voi jatkaa heti.

    • Anonyymi

      Välillä nuo kovat orgasmit ovat jopa pelottavia. Lasti lentää metrin ja koko kroppa saattaa krampata tai tuntuu että tajunnan taso heikkenee.

      • Anonyymi

        "lasti lentää metrin" ??????
        Eipä tuota mittaa naisen kanssa tiedä !
        🤪


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "lasti lentää metrin" ??????
        Eipä tuota mittaa naisen kanssa tiedä !
        🤪

        Tietää sen jos ei laske sisään vaan vetää ulos just kun on tulossa, niin lentää naisen naamalle mikä on n metrin päässä.


    • Anonyymi

      Ruokailu kyllä vaikuttaa aika paljon. Jos ottaa sapuskan jälkeen, pitää ottaa isompi annostus.
      Opin reissussa tekemään niin että nappasin 25 tai 50 mg veden kanssa just ennen kuin lähdettiin syömään. Sapuskan ja parin oluen jälkeen kämpille ja suihkun kautta vähitellen punkkaan, niin oli pitkäkestoinen seisokki. Piti sitten yöllä ottaa uusi kierros naisen kanssa.

    • Anonyymi

      Tää sadozin sildenafil on aivan totaalista paskaa. 100 mg ei vaikuttanut mitään, siis ei mitään vaikutusta. Ei punoita silmät eikä rintakehä ja naama. Orionin sildenafil toimii jo 25 milligrammalla ja tuntuu et vehje räjähtää. Sandozilla ei mitään vaikutusta

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      247
      4042
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2348
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2141
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2056
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      96
      1719
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      25
      1414
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1327
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1307
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1262
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe