10e tuntipalkka ruohonleikkuusta?

Mitä olette mieltä??

Olen siis ruohoa leikkaamassa. Työnnettävä kone, ei ajettava. Eli kuinka paljon olisi tuntipalkka? Saan itse sen ilmeisesti päättää. Olisiko 10e hyvä vai liian korkea?

35

8787

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • madias34

      Jos saat itse päättää, pyydä ainakin 5000/kk asuntoetu.

      No vakavasti ehkä sellainen 7,5-10e/h on normaali palkka kesätöistä, jotka eivät vaadi koulutusta.

      • Anonyymi

        9€ kuulostaisi järkevimmältä


    • 09876532345678

      Kannattaa aina pyytää vähän enemmän, eikä sitä alinta summaa, millä olisi valmis työskentelemään. Siitä on sitten helppo joustaa alaspäin. Eli pyydä ainakin tuota 10e/h (joka on jo tosi hyvä palkka työhön nähden). Tietysti ei saa liiotella. Eli 12e yli ei kannata sentään anehtia.

    • Ingenjööri

      Kaverini 25v, amk:sta valmistunut meni kesätöihin varastolle ja saa reilun kympin tunti. Et ei se väärin ole. :D

    • tätä mieltä olen

      Kymppi on jo todella hyvä. Minulla kiinteistönhoitajan ammattitutkinto ja saan ruohonleikkuuhommista 6.50/tunti.

      • Nurmleiktohtori

        Ja mitäköhän vittua se tutkinto hyödyttää nurmikon leikkaamista? Noh, vakavasti ottaen, itsehän olen nurmikon leikkuutieteiden tohtori (kouluttauduin Kokkolan nurmikon leikkuutieteellisessä. Kiva paikka! Mieleen jäi varsinkin hollantilainen opettajamme Fientje Von Cras!) . Ja tosiiankin tutkinnosta on ollut työmarkkinoilla kovastikkin hyötyä; ennen tuntipalkka pyöri siinä 7€/h , ja nyt kolmen vuoden kokopäivä tutkinnon jälkeen se on jo 7.90€/h!!! Kyllä nyt on vaimo ylpeä miehestään! Vaikkakin kun nyt näin varakas jo alan olemaan, niin mietin vähän sen lorttopillun heivaamista ja vaihtamista "uudempaan malliin"...
        Noniin, täältä tähän.

        Hyviä nurmikon leikkaus vuosia meille akateemisille ammattilaisille!!


    • iwq

      anteeks et vaihan aihet mut saako 11v kesätöitä mansikan poimimisest?

      • Mene leikkimään.

        Anteeksi vaan, mutta 11-vuotias on lapsi, jonka kuuluu leikkiä kesällä. ja Suomessa lakikin kieltää lapsityövoiman käytön.

        Ja aloittajalle:

        10€/ tunti ruohonleikkuusta on täysin utopistinen palkkapyyntö. 5-6€/tunti voisi olla realistinen.


      • Nimijamerkki
        Mene leikkimään. kirjoitti:

        Anteeksi vaan, mutta 11-vuotias on lapsi, jonka kuuluu leikkiä kesällä. ja Suomessa lakikin kieltää lapsityövoiman käytön.

        Ja aloittajalle:

        10€/ tunti ruohonleikkuusta on täysin utopistinen palkkapyyntö. 5-6€/tunti voisi olla realistinen.

        Hautuumaalla ekana vuonna vähän vajaa 7 euroa, toisena vuonna vähän yli. Töihin kuuluu muutakin, mm. kitkemistä ja kukkien kastelua yms. Mutta ainakin omalla muksulla 60 % ruohon leikkuuta.


    • Mitä olette mieltä??

      Eli ei olisi ns. liikaa pyydetty se 10e/h?

      • Ehdottomasti liikaa

        On liikaa pyydetty. Tai siis pyytäähän voi mitä tahansa, mutta ei kukaan hullu maksa ruohonleikkuusta 10€/tunti.

        Edellisen kirjoittajan 5-6€ on lähempänä realismia.


      • Anonyymi
        Ehdottomasti liikaa kirjoitti:

        On liikaa pyydetty. Tai siis pyytäähän voi mitä tahansa, mutta ei kukaan hullu maksa ruohonleikkuusta 10€/tunti.

        Edellisen kirjoittajan 5-6€ on lähempänä realismia.

        Vakavasti,jos esim kevytyrittäjänä pyytäisin 10 e tunti,niin verojen /Alvin/ laskutus palvelun jälkeen jäisi noin 5 € ja tästä bensat pois mikäli ne itse maksaisin niin noin 2€ mikäli matka olisi kohtuullinen🤣olisi nykymenolla tuo 10€


    • Mitä olette mieltä??

      No voihan hitto... Pitää ilmeisesti harkita tuota palkkaa vielä. Mutta olisihan se tietysti kiva, jos se olisi noin korkea.

      • onhan noita leikattu

        Nurmikon leikku on raskasta jos työnnettävällä leikkaa ja jos leikkaa 8h7PV
        kyllä 10 tunnilta pitää saada.


    • jbjssjsjs

      Laittaisin toiveeksi 9:50 joka melkein sam mut kuulostaa paljon pienemmltä

    • Mitä mieltä olette??

      Ajan vanhalle pariskunnalle, ja ilmeisesti osa palkkakustannuksistani menee johonkin kotijuttuun? Ei kotivaakutus, vaan joku sen tyylinen...

      • se oli kallista

        Ne saavat tehdä verottajalle kotitalousvähennyksen palkkakuluistasi, mutta kyllä ne joka pennin omista rahoistaan maksavat. Ei tuo ole mikään ahneuden peruste. Sinähän olet jo kuin ammatinharjoittajat: jos potilas saa korvausta kelalta vedetään röyhkeästi tuplamaksut hoidoista. Näin minulle kävi.


    • Mitä mieltä olette??

      "Se oli kallista", eli sinun mielestä palkka on liian korkea eikä sillä ole mitään väliä, meneekö se tuohon kotitalousvähennykseen?

    • kusetettiinko?

      Sain juuri palkan 1,5 tunnin leikkauksesta. Työnnettävä kone. Palkka oli 6. Onko hyvä?

      • ruohoanurin

        Itse en leikkaisi sillä rahalla.


      • Nurmikonleikkuu

        Minä maksaisin ilomielin 9e tunti kilometrikorvauksen Työhön menee noin tunti Kuitenkin maksaisin kahdesta tunnista ettei tarvitse urakalla tehdä


    • Mitä mieltä olette??

      Ruohoanurin, mites 10e/h?

    • emergencyyh

      Iik. Nyt on vähän vaakalaudalla, että saanko lastenhoitajan duunin ens vuodeks. Suosituksia ei ole, vaikka vastaavasta työstä onkin kokemusta. Perheen äiti kyseli sähköpostilla, että millaista palkkaa olin ajatellut... Heitin pohtimisen jälkeen että 6-7e olis ihan sopiva, ja tän jälkeen rouva totes että puhutaan siitä sitten kun ollaan kasvotusten. Teinköhän mä jonkun mokan, oonko ahne? :/ Siis tosiaan tekisin 9tunnin päiviä 4 päivää viikossa. Ja oon 16-vuotias, ja jotain tukia ne kuulemma tohon kelalta saa. Help me?

      • palkanlaskijana

        Toki ne tahtoisi sut halvalla.

        Kun he hoidattavat lapsensa kotona saavat he Kelalta kotihoidontuen, Se ei päätä huimaa, eli 327,46 €/kk.

        Mutta tämä ei taas liity palkkaukseesi periaatteessa mitenkään.

        kyllä sun on noinkin pitkistä päivistä ehdottomasti saatava oikea korvaus. Ja itseasiassa ihan kunnolla verokirjan kanssa.

        4*9*6=216 € / vko--> kuukaudessa noin 864,00 €. Tämän alle ei kyllä pidä mennä. Kaiken lisäksi tuossa pitää ottaa huomioon ettet tuota tulisi käteen saamaan vaan sittä pitäisi vielä maksaa verot. Älä mene halvemmalla.


    • djhjdbshdbs

      Riippuu iästäsi,mu6 euroa kuulostais kohtuulliselta.

      t. mies 31 vee

    • emergencyyh

      Kiitos sulle, nimimerkki Palkanlaskijana. Rauhotit mun mieltä mukavasti, ja selvispä mulle tänään sitten lopulta muutenkin, etten mokannut mitään, vaan tuntipalkka on kuitenkin sen 8euroa, ja taidan jopa saada ton työn :) Eli kiitos ihmiset, kun jaksoitte vastata mulle. ^^

    • ,

      Ite leikkaan työnnettävällä ja saan 10e tunti

    • ruohokuningas

      itse saan noin 30e/h päältäajettavalla

    • ruohonleikkaaja22

      Oon ite leikkaas nurmikkoa 7h päivässä ja saan sen 7e tunnilta ja tulin ny ekan päivän jälkeen kipeeks että menetän vähäse ku en mee muutamaan päivään.

    • nuorena.kannattaa

      jos oot 16v tyttö niin hanki sugardaddy kesäksi koska suojaikä niin mies voi olla vaikka 60v jolla paljon rahaa..skypettämälläkin onnnistuu pyllistelyt 100e tunti..nimimerkillä kokemusta on

    • harmaatataloutta

      Sinulla pitää olla firma että voit laskuttaa ja asiakas saa kotitalousvähennyksen.

    • Anonyymi

      No huh upmllä 3 vuoro työssä 25 vuotta talossa oleenna saan 10€ puhtaana

    • Anonyymi

      Erittäin hyvä.

    • Anonyymi

      Tervetuloa leikkaamaan meillekin.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      146
      2550
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1986
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1968
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1776
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe