E-pillerit ja sisään laukeaminen

pelokkaana

Uskallatteko antaa miehen laueta sisään, kun käytätte e-pillereitä? Ts. luotatteko niiden tehoon 100%sti? Entäpä minipillereiden kanssa?

38

25844

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näin minulla.

      Millekään e-keinolle ei luvata 100%:sta varmuutta, ei edes sterilisaatiolle, mutta henkilökohtaisesti itse olen aina luottanut siihen _liki_ 100%:n e-tehoon, jonka olen saanut niin laastarilla, renkaalla, Mirenalla kuin yhdistelmäpillereilläkin.

      Luottaisin minipillereissäkin, olen niitä aikoinani kokeillut ja luotin, kunhan niiden otossa on tarkka ajallisesti (riippuu toki merkistä...). Minulle eivät minit sopineet, tiputteluvuotoa oli alun 4 kuukautta joten vaihdoin sitten hormonikierukkaan.

      Täytyy sitten käyttää lisänä kondomia jos ei luota, ei siihen oikein muuta keinoa ole jos on pelokas eikä luota....

      Ja ilman muuta laukeaminen on tapahtunut sisälleni.

    • sdff

      Ei mihinkään ehkäisyyn voi luottaa 100% Riski raskaudesta on kyettävä kestämään, jos aikoo harrastaan heteroseksiä. Jos ei kestä, ei ole kypsä seksiin olipa sitten 15 tai 51-vuotias silloin asialle tulee tehdä jotain - jos haluaa nauttia seksistä kunnolla.

      Luotan siihen, että ehkäisyni toimii sen verran hyvin, että raskauden mahdollisuus on hyvin vähäinen. niin vähäinen, etät on tilastollisesti todella epätodennäköistä tulla raskaaksi.

      Sen lisäksi kannan itse vastuun tekemisistäni, mikäs isältää myös sen, että olen perehtynyt kunnolla käyttämäni ehkäisyn haittoihin ja käyttöön, jotta osaan tietää mitä missäkin tilanteessa olisi viisainta tehdä.

      ja kyllä: uskallan antaa miehen laueta sisään. En pidä keskeytettyä yhdyntää laadukkaana, mielekkäänä enkä nautinnollisena. jos epäilen ehkäisyssä tapahtuneen jotain virhettä, otamme kondomin hetkeksi käyttöön. Tai jos tulee minulle tai hänelle jotain tulehdusoireita, niin silloinkin otetaan kondomi käyttöön.

    • nainen-76

      Itse olen käyttänyt Cerazette minipillereitä syksystä asti.Annan kyllä miehen laueta.Luotan pillereiden tehoon,mutta teen raskaustestejä kuitenkin varmuuden vuoksi.Aina on näyttänyt negatiivista.Että vois pikkuhiljaa alkaa luottamaan siihen etten raskaudu.

      • pelokkaana

        Mulla kanssa nyt Cerazette käytössä ensimmäistä kertaa. Kun googlettaa kyseisen merkin käyttökokemuksia niin kyllä tulee huonovointinen olo! Moni väittää tulleensa raskaaksi tästä minipilleristä huolimatta. Siksi sitä alkaa heti kuvittelemaan kaikenlaista. Ostin myös raskaustestejä kaappiin jemmaan, jos tulee yhtään epäileväinen olo.


    • nainen-76

      Itsekin lukenut näitä keskusteluja joissa pillereistä huolimatta on tullut raskaaksi.Mutta kait se on yksilöllistä.Tuskin mä raskaaksi tuun pillereistä huolimatta.Enköhän olisi jo tullut jos pillerit ei tehois.Itsellänikin on kaapissa valmiina raskaustestejä.Itse en niin usein harrasta seksiä niin ei haittaa vaikka niitä testejä tekee silloin kun tuntuu että ois tarvetta.

    • hoh,hoijaaaa

      Ei se, ettet ole tähän mennessä raskautunut sulje pois sitä ettetkö voisi jatkossa tulla raskaaksi minipillereiden käytöstä huolimatta, ei se mitään _yksilöllistä_ ole.


      "Mutta kait se on yksilöllistä.Tuskin mä raskaaksi tuun pillereistä huolimatta.Enköhän olisi jo tullut jos pillerit ei tehois." ????!!!

    • nainen-76

      no emmä voi tietää miks jotkut ovat tulleet raskaaksi pillereistä huolimatta.Sitä varten mä teenkin raskaustestejä,jos sattuis että tulisin raskaaksi.Niin raskauden voi keskeyttää ajoissa.Mainittakoon ettei mulle tule menkkoja,niin eiks se vähän vaikeuta raskaaksi tuloa.En ole kauheesti perehtynyt asiaan.

    • jeps:)

      Pillerit antaa noin 96-98% varmuuden muistaakseni ja nämä 2-4% "vahingot yleensä tulee siitä, jos nainen on unohtanut yhden kahden päivän pillerin välistä.
      Eli kun muistaa joka päivä ottaa E-pillerin ja mielellään aikalailla samaan kellonaikaan, niin kyllä miehen voi antaa aika turvallisin mielin päästää sisään.

      • -

        :D No siinähän oli melkein faktat kohdallaan. Tai sitten ei.


      • Raskausonp

        Vaikuttaako se jos ottaa pillerin 1h-2h myöhässä


      • edgryhtf
        Raskausonp kirjoitti:

        Vaikuttaako se jos ottaa pillerin 1h-2h myöhässä

        Ei vaikuta.


    • jeps:)

      Jaahas.
      Voin olla kyllä väärässäkin, mutta olen saanut itse tällaista infoa useammaltakin taholta.
      Toki toivon oikaisua jos puhun ihan höpöhöpöjä:D

    • +!dddddd

      Kyllä sisään voi päästää huoletta. Hyvin pieni todennäköisyys, et pillerit pettää.

    • Henttura

      Missä ootte taas ollu koulun ihmisbiologian tunneilla vai viestejäkö ootta lähetelly kun pitää iha nperusasioita täältä kysellä, ja täällä ei aina oletiedot kohillaan,että iha nmuualta kannatta kysellä.

      • säälittävää

        Ei oo kyl biologian tunneillakaan kaikki tiedot kohillaan. Niin paljon on siellä kertonu potaskaa. Mulle sanottu että homoseksuaaleilla viiraa päässä että se on tieteellisesti todistettu vaikka näin ei todellakaan ole. Ja voihan ihmiset olla ollu vaikka poissa koulusta ku näit asioit on kerrottu. Älä koita saada ihmisiä häpeemään kysymistä jos ei oo varma. On se parempi olla varma ku katuu jälkeenpäin ja itkee kui tyhmä on ollu.


    • cerazette-76

      E-pillereitä olen käyttänyt 5 vuotta ja en ole tullut edelleenkään raskaaksi.Kait mä alan olen sit niin vanha että e-pillerit ovat täyttäneet tehtävänsä.

    • vieras12

      Itse oon allerginen luonnonkumille ja siks päätettiin nyt harrastaa seksiä ilman kondomia mut syön e pillereitä kuitenkin joka päivä säännöllisesti tiettyyn kellonaikaan. En kuitenkaan uskalla että mies laukee sisälleni. Jos mies ei laukee sisälle ja syön e pillereitä niin eihän silloin voi edes tulla raskaaksi?

      • Smileeeeeee

        Voi tulla raskaaksi vaikka mies ei laukeis sisään ja söis pillereitä muttei käytä kortsua. Siinä on vaan pieni todennäkösyys. Vauhtitippoja tulee ja niistä voi tulla raskaaksi


      • Anonyymi

        Kauan sitten yks nuori nainen sanoi että on allerginen kortille. Sanoi että ehkäisy on kyllä kunnossa. Pantiin aina silloin tällöin ja aina laskin liemet sisään.
        Sit yhden kerran jälkeenpäin hän soitti että taitaa olla raskaana.
        Sit tuli meikäläiselle ihan muuta menoa.
        Että ei voi luottaa naiseen sen vertaa kuin ehkäisyyn.


    • kenfkjefjbh

      joo kyllä on kiva laueta sisään....se tuntuu hyvälle..mitäs sit vaikka nainen tuliski paksuks?

      • Anonyymi

        Näin juu itekkin aina sisälle laskenu ja kävi miten kävi sinnehän ne lastit kuuluu eikä muualle!


    • Anonyymi

      Aloitus on provo. Iäkkään pariskunnan KD-mies näitä kirjoittelee. Rouva tietää, mutta ei puutu.
      Opettajan virasta eläkettä saavan henkilön pitäisi osata käyttäytyä netissäkin. Sairaudet vievät evakkona Karjalasta roudattua ikämiestä liikaa.

    • Anonyymi

      Ei nainen päätä, laukeaako mies sisään enää siinä vaiheessa, kun heppi on jo sisällä.

    • Anonyymi

      E-pillerit ei suojaa sukupuolitaudeilta!

    • Anonyymi

      Eikös sitä ehkäisyä enimmäkseen siitä syystä käytetä että uskaltaa sisään päästää....

      • Anonyymi

        joo.Onneks sukupuolitauteja voidaan hoitaa ,mutta kuka sitä Hivin haluaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        joo.Onneks sukupuolitauteja voidaan hoitaa ,mutta kuka sitä Hivin haluaa.

        Tauteja ei tietenkään voi estää kuin kondomilla mutta jos on vakituinen seksikumppani/avo- tai aviopuoliso niin kyllä pillerit tms. riittää ehkäisyksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tauteja ei tietenkään voi estää kuin kondomilla mutta jos on vakituinen seksikumppani/avo- tai aviopuoliso niin kyllä pillerit tms. riittää ehkäisyksi.

        mistä voit tietää että tämä vakituinen seksikumppani ei pane muita ilman kumia?Ihminen osaa valehdella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tauteja ei tietenkään voi estää kuin kondomilla mutta jos on vakituinen seksikumppani/avo- tai aviopuoliso niin kyllä pillerit tms. riittää ehkäisyksi.

        Toisesta et koskaan voi olla aivan varma. Hyvä jos edes itsestäsi.

        Mutta elmänä on riskejä täynnä joka tapauksessa.

        Toisaalta naisen elämään tuo juuri kivaa jännitystä, jospa sittenkin olisi raskaana!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toisesta et koskaan voi olla aivan varma. Hyvä jos edes itsestäsi.

        Mutta elmänä on riskejä täynnä joka tapauksessa.

        Toisaalta naisen elämään tuo juuri kivaa jännitystä, jospa sittenkin olisi raskaana!

        Joo ohan niiden hiv lääkkeitten syöminen jännittävää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mistä voit tietää että tämä vakituinen seksikumppani ei pane muita ilman kumia?Ihminen osaa valehdella.

        Eikä voi tietää kuinka monen tautisen kanssa on nainut aiemmin. Monella kuitenkin satoja seksikumppaneita. Kerran se hiv vaan sattua kohdalle, tai miksei useammankin kerran.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä voi tietää kuinka monen tautisen kanssa on nainut aiemmin. Monella kuitenkin satoja seksikumppaneita. Kerran se hiv vaan sattua kohdalle, tai miksei useammankin kerran.

        mä oon 20 vuotta sitten saanut kondylooman ja siihen tarvitsi vain yhden suojaamattoman kerran.Joten ei kannata luottaa siihen ettei toisella ole tauteja jos ei ole näyttää testituloksia.


    • Anonyymi

      Parempi vaan laskea sisälle vaikkei olisikaan ehkäisyä. Saadaan syntyvyys nousuun.

    • Anonyymi

      Eikös niitä minipillereitä syödä juuri siksi, ettei tarvitse pilata seksielämää keskeytetyillä yhdynnöillä, vaan molemmat nauttivat täysin rinnoin alusta loppuun?
      Jos pillerien ottaminen on epäsäännöllistä, raskauden riski kasvaa aika hurjasti. Silloin on varmaan kierukka parempi. Tai jos sekään ei sovi, on selibaatti oikea ratkaisu. Sterilisaatio on paras, jos lapsiluku on täysi.

    • Anonyymi

      Yhdynnän keskeyttäminen oikeaan aikaan ei ole naisen käsissä! Ei koskaan.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Ei mitään keskeytettyjä aina olen sisälle laskenu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mitään keskeytettyjä aina olen sisälle laskenu

        Aivan samoin.
        Kerran alkoi yks nainen valittaan kun laskin sisään. Tuha sen jälkeen on mitään sanoa kun mälli jo lentää.
        Sitten pantiin vielä uudestaan ja aamulla taas kerran, niin ei enään puhunu mitään siitä etten saisi sisään tulla. Kyllä eukot on kummallisia.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6489
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4193
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2597
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2030
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1538
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1397
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1101
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1046
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1031
    Aihe