Vaaleita mustalaisia, mitä ihmettä?!

Vaalea iho, hiukset vähän tummemmat kuin peruspekan, siniset silmät. Naisella mustalaishame, miehellä tummat housut, valkoinen paita. Mitäs mustalaisia nämän on, jotain puolikkaita vai onko sinisilmäisiä mustalaisia olemassa?!
Ilmianna
Jaa

25 Vastausta

Missäs moisija oot nähnyt, kannatti tulla oikeen tänne kertomaan.
Ilmianna
Jaa
voi sinä taijat olla oikee puolikas ihminen..
Ilmianna
Jaa
Eivät ole aitoja romaneita sillä aito romani on Intiasta lähtöisin ja hänellä on ruskeat silmät, mustat hiukset ja tumma iho.
Ilmianna
Jaa
Eikös niitä oo pohjosessa näitä vaaleita kaaleita enemmänkin? Ainakin minun miehen lankomies on koko kaaleita ja hän on sinisilmänen ja aikas vaalea...lapsistaan osa on tummia ja osa kans vaaleita.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
0 VASTAUS:

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Keväänrantat on vaaleimpia ko tummat.kyllä niitä mustalaisina pijetää ja kaalo elämää ne elääkin tapoja noudattaa. Äiti vanahin on kaajee mutta jättänyt sen kulttuurin.uskallan sanoa koska heistä oli kerran televisiossakin ohjelmaa ja siinä avoimesti kerto,miten omat hylkäs ja ei pitäneet enään yhteyttä,kun meni kaalon matkaan se akka.
Ilmianna
Jaa
No, se olikin suuri menetys.
Ilmianna
Jaa
Mä en kyllä kans tajua niitä puolikkaita jotka ovat ihan viti valkoisia ja vaalea hiuksisia ja ryhtyvät elämään kaaleen elämää.Johan niille nauraa kaikki tummatkin.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
naura itelles vaan, ei se siitä väristä oo kiinni.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Jos tahtoo elää koko elämänsä työttömänä yhteiskunnan tuilla ja rikoksia tehden kannattaa alkaa romaniksi, kuuluu heidän kulttuuriinsa edellä mainitut. Sossussa ja työkkärissä tämän ymmärtävät, eivät turhaan kiusaa vaan antavat helpommalla rahaa. Kelastakin eläkepaperit tulee helpommin, manneillahan päässä viiraa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Ilmianna
Jaa
aj kamlo Deewel no on kaine mustalaisia vaaleita ja tummia mistä semmosta oot kuullu että mustalaiset on vain ja ainoastaan tummia salli mun nauraa ja mitä paskaa toi on intialaisilla on kaikkilla tumma hipiä ja silmät ja mistä olet tällästä ees päähä saanu intialainen ja mustalainen 2 eri rotua jos puhut jotai geeni juttuja ni ilmiselvää varmasti että mustalaisiin on sekkotunu intialaisia jonkin verra 1000vs

ite mustalaiset ei oo intialaisia se on harha käsite kielellinen hypoteesi ja intialaisia kieliä on puhuttu laajalti lähi-itää ei riitä miksikään todistukseksi sillä kieli voi vaihtua mustalaisten oloja intiassa ei oo saatu selville kun sen verra että 1000 vuosisataa siellä ovat olleet siihen katkeaa se juttu

mustalaisia on tummia sekä vaaleita iha niinkuin juutalaisiakin
ja oon huomannu että juutalaisetki saattaa sekottaa mustalaiset ja juutalaiset jos ei mustalaisella ole mustalaisen vaatteitta

oon kävelly monta kertaa helsingissä synagogan ohi ja niin ovat luulleen mun olevan juutalaine vaikka oon tumma mustalaine ja on niitä jutalaisiaki tummia että semmostta
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Kävelitkö salkku kädessä liituraitapuku päällä?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Niin ylivoimaisesti suurin osa maapallon asukkaistahan on tummia!
Myö vaaleet ollaan pieni vähemmistö.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Ja silti valkolaiset ovat hallinneet maailmaa jo vuosisatoja. Ei taitais olla kehitys kovin kummoinen, jos nämä työtä vieroksuvat romanit vaikka olisivat olleet päättämässä asioista.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Heh. Mustalaisissa on niin paljon intialaisten geenejä, että intialaisia me ollaan, siitä ei pääse yli, ali eikä ympäri, vaikka kuinka toivoisi Raamatun sadun pyhä prissi tai prinsessa olevansa. Suomalaisetkin ovat joskus uskoneet olevansa "Raamatun" kansa, romanttiset legendat ja totuus on erikseen.

Vaikka joku kaaloheimon tuhansien vuosien takainen esi-isä olisi edes teoriassa tullut Lähi-Idästä, niin se ei totisesti tee koko kansasta juutalaissukuista, koska intialaisiin on sekoituttu ja tanakasti. Geeniteknologia ei valehtele!! Raamatun heimoksi nimeäminen siis on pelkkää uskovaisten keksimää tuubaa ja toiveajattelua. Ei tällainen tuulesta temmattu raamatturomantiikka tee meistä yhtään arvokkaampia, saati "valittua kansaa".

Ja miksi on vaaleita mustalaisia? Suoraan kysymykseen suora ja rehellinen vastaus: Koska kaaleet ovat sekoittuneet vaaleisiin suomalaisiin aikojen saatossa monet kerrat! Nykyään jos katsoo esim. Helsingin alueen kaaleita, niin moneaaa ei ole mitään muuta mustalaisuutta kuin vaatteet.Moni on puoliverinen, varttiaaleita on vaikka kuinka paljon, monella isoäiti tai isä on puoliverinen. Sieltä se sinisilmäisyys tulee: SUOMALAISISTA geeneistä!

Ja mikä huvittavinta: Kaikkein eniten ovat korskeita mustalaisia olevinaan juuri ne sekaveriset! Vaikka kohta vain sametti ja suorat housut on heillä mustalaista.
Ilmianna
Jaa
JOTKUT KAALEET ON VAALEITA KOSKA KAAJEET ON RAISKAAMALLA SIITTÄNEET HEIJÄN ESI-ÄITEJÄ!!!!
Ilmianna
Jaa
Mitä enemmän on valkolaisverta kaaleissa, sen hullumpia ovat...saattavat jo lapsiaan ja vaimojaankin tappaa matseeeer.....
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
3 VASTAUSTA:
Totta.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Joo, siis juurikin noin olen huomannut saman asijan, että puoli tummat käyttääntyy tyhmemin, siis häritsevämmin ja rötöstellen, enemmän kuin aidot romanit. Todella ikävää että nämä kahden eri rodun sekoitukset niin usein pilaa teidän aitojen romanijen maineen. Mielestäni puolirotuisten ei pitäisi pukeutua teidän samettiluomuksiinne, sillä he eivät osaa edes kantaa asua arvokkasti
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Aika outoa että leimaat meidät kaikki puolikkaat täällä rikollisiksi.on meissäkin varmasti pahoja ihmisiä.mutta ei varmasti kaikki.vaikka olenkin puolikas ja ilman romanikulttuuria kasvanut,ni pidän silti itseäni enemmän romanina kuin valkolaisena.hyvät geenit olen saanut Nymanin sivulta isän puolelta.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Tuo puhdasverisen tummuuden julistaminen haisee pahasti samalta kuin Hitlerin rotuoppi vaaleista arjalaisista. Sekoituksia on aina ollut ja tulee olemaan. Pienen ryhmän sisäsiittoisuus johtaa kusipäisyyteen.
Ei ole minun vikani, vaan tieteellinen totuus, turha mussuttaa.
Sitä paitsi, jos esivanhemmissa on ollut joku vaalea ja sinisilmäinen, sellainen muksu saattaa sukupolvienkin jälkeen putkahtaa esiin.
Ilmianna
Jaa
Geneettinen pooli on tieteellisessä valossa aina parempi. Sukulaisuus prosenntti on näin myös mitätön. Suomessa 1800- luvun jälkeen asukas luku on moninkertaistunut ja geneettinen pooli monipuolistunut. Muutamassa vuosisadassa sukulaisuus prosentti kasvaa jos geeneihin ei tule "uuttaverta"
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
mukava ompi olla sisäsiittoinen valakolaishomooooo!!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Kaaleja kasvaa pellolla. Kaalisoppa pierettää.
Sitä vaan oon ihmetellyt, että tuhlaako ne kaikki elämänsä tyhjänpäiväiseen jorinaan?
Eivät halua ryhdistäytyä, kehittyä ja kuulua yhteiskuntaan.
Jotenkin tuntuu aina vaatetuksesta lähtien hyvin epämielyttäviltä.
Sen olen huomannut, että kun ei ole muuta esikuvaa, kun sohvaperunan, niin ei sitä koskaan muuta tulekaan. Sohvaperunoiden yhteisö.
Ilmianna
Jaa
Mustalaisten alkuperä on jäljitetty Intiaan parin laakson tarkkuudella. Eikä siinä mitään. Ei intialaiset sen huonompia ole kuin muutkaan. Matkan varrella on sekoituttu muihin kiertolaisiin ja paikallisiin kansoihin. Suomen kaaleissa on ehkä enemmän verta matkan varrelta kuin Intiasta.
Ilmianna
Jaa
Jiihaa olen puolikas ja ylpeä siitä.tuo tumma nainen mikä keittää sumppia on koria nainen.
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Vaaleita mustalaisia, mitä ihmettä?!

Vaalea iho, hiukset vähän tummemmat kuin peruspekan, siniset silmät. Naisella mustalaishame, miehellä tummat housut, valkoinen paita. Mitäs mustalaisia nämän on, jotain puolikkaita vai onko sinisilmäisiä mustalaisia olemassa?!

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta