Nylonshortsien

tuoksu...

25

1076

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • letku..

      Kasari mallia - tiukat juoksutrikoot, ei jätä mitään arvailujen varaan.

    • hyvä runko

      Vaan nyt se on mukava juosta tiukoissa juksutrikoissa ja t-paidassa. Sateella kun housut kastuu, ei todella jää mitään arvailujen varaan. Ainakin vastaabtulijat reagoivat kastuneeseen pullotukseeni,

    • saattaa vilahtaa

      Tälläiset satiinisortsit on hyvät lenkillä, mutta uusia mukavampia materiaaleja on tullut paljon peli ja lekkeilytarkoituksiin.
      Niistä kun leikkaa ne kirotut sisähousut pois ja antaa vipeltää lenkkipolulla, saa vehkeetkin kunnon happihoitoa,.
      Kyllä niitä munaskuita taas kohta kerkeää hautoa, kun kelit viilenevät. Nautitaab kesästä.

      • shiny shortsfan

        niistä uusista materiaaleista puuttuu tärkein eli kiilto ja liukkaus.
        Aito nylon / polyamidi satiini se materiaali pitää olla, tosin Puma Stripe shortseissa oli kiilto ja sileys polyesteristä tehtynä samaa luokkaa kuin retro Adidaksissa. Pakko oli ostaa tietenkin kaikki saatavilla olevat värit niitä Puma Stripeja ;)


    • 100% Nylon Polyamid

      Olin kasarilla pikkupoika mutta jo silloin kiiltävät satiinishortsit kiihottivat, valitettavasti vanhempani eivät ostaneet kuin yhdet sellaiset ja nekin kävivät kohtapuoleen pieneksi.
      Sitten 90-luvulla parikymppisenä oli joissain paikoissa, mm. urheiluliikkeet ja Citymarket, Prisma, myynnissä niitä kiiltäviä Adidas satiinishortseja, ostin aina kun satuin sellaiset löytämään. Oli aina mahtavaa löytää sellaiset shortsit, aloin melkein vapista ja kotiin tultua heti "koittamaan" niitä, orkut olisivat tulleet hyvinkin äkkiä mutta onnistuin pitkittämään ja nautiskelemaan pidempään, sitten kun spermat tuli, ne tulivat niin kovalla paineella että shortsitkin pullistuivat siemensyöksyn voimasta ja kastuivat läpimäräksi, aah että tuntui hyvältä :D

      Nyt näin vanhempana äijänä fetissi on hieman laantunut mutta edelleen kyseiset shortsit tuntuvat hyvältä, olen ostellut lisääkin kiiltäviä shortseja esim. kirpputoreilta ja noita Puma Stripe shortseja, kokoelmassa on jo aikamoinen määrä satiinishortseja, niin paljon että joskus katsoessani sitä hyllyä kaduttaa että on tullut käytettyä niin paljon rahaa shortseihin ja muihin satiinivaatteisiin.
      Pidän joskus yksin kotosalla ollessa satiinivaatteita ihan oloasunakin, tuntuuhan ne hyvin miellyttäviltä mutta en ilkeäisi julkisesti pitää niitä, paitsi joskus olen pitänyt niitä shortseja julkisestikin.

    • Lonewithmyfetish

      On kokolailla koko nuorehkon elämäni ollut kiinnostusta noihin kiiltäviin urheilukledjuihin, varsinkin noihin nailon/polyamidi shortseihin. Kyseinen fetissi tunnutaan aina leimattavan gay piirien ratoksi, mut en voi sanoa tunteneeni koskaan erityistä kiinnostusta rektuumileikkeihin.
      Tuo oheinen saitti on juuri sitä mikä vastaa fetissiäni 100%:
      http://shinynylonshorts.com/
      Valitettavan vähän tuntuu olevan indikaatiota, että daamit kokisivat myös seksuaalista viehtymystä erityisesti nailon/polyamidisiin urheilushortseihin tai yms. urheiluvaatteisiin. Urheiluvaatteet yleensäkin ovat mielestäni erittäin seksikkäitä, mutta mikään ei saa pulssiani nousemaan kuin nuo kiiltävätekstiiliset lyhyet urheiluhousut. Aina on tullut viihdyttyä urheiluharrastusten parissa kiitos tämän fetissin. Timmi kroppa ja hyvä kunto ovat mukava bonus =) Mikäli tämän viestin sattuu, joku k.o. fetissiä omaava daami lukemaan, niin rohkeasti postaamaan jatkoa ;)

      • jophzz

        Sain joskus murkkuiän alussa sillo muodissa olleet siniset satiinishortsit alkukesästä ja ne kolahti niin että pidinkin niitä koko kesän lähes yötä päivää. Kävin päivittäin niillä uimassa välillä useammankin kerran, kuivuvat nopeasti jalassa kun makaili tai touhusi jotain helteisellä rannalla. Niinpä voinkin sotkea niitä mielin määrin kiinni jäämättä ja aloin runkkailla niihin, pian huomasin nautinnon paranevan kun pissasin ne ensin märiksi ja hieroin märän ja lämpimän satiinin läpi jökötystäni kunnes roiskin niiden sisään vetisen pojanmällini.Hetken kuluttua housut oli taas kuivahtaneet niin että voin tulla ihmisten ilmoille ja lähteä vaikka uimaan. Loppukesästä shortsit sitten lähes hajosivat saumoistaan ja olivat edestä hiuti kuluneet, mutta uusia en silloin enää saanut ja seuraavana kesänä niitä ei enää kaupoissa näkynyt. Nyt aikuisena olen parit satiinishortsit hankkinut ja joskus niiden kanssa fiilistellyt.


    • umpro

      90-luvulla ainakin monet futisseurat käyttivät polyamidi-shortseja. Itselläni on kans ihan pienestä pitäen ollut fetissi tämän tyylisiin urheilushortseihin ja kyllä sitä ala-asteikäisenä tuli futisseurani adidaksia pidettyä muutenkin kuin vain peleissä tai harkoissa. Myös kiiltävät mustat umbrot minulla oli myös. Eräällä joukkuekaverillanikin oli ilmeisesti samanlainen shortsifetissi, sillä hän kulki myös melkein koko kesän samoissa shortseissa ja osa meidän keskusteluistamme liittyi shortseihin. Yllättävän paljon niistäkin riitti puhuttavaa :D

      • Shorts 1986

        Samaa muistelen minäkin kaiholla. Futisjoukkueen shortseja pidettiin päällä koko kesä, osittain kyse oli ylpeydestä oman jengin väreihin, mutta siinä täytyi olla muutakin, nimittäin koskaan ei pidetty verkkareita, vaikka oli kuinka viileä sää, eikä välttämättä joukkueen paitaa, mutta shortseja aina. Ja ne oli just noita kiiltäviä Adidaksen puolipitkälahkeisia. Ja toinen juttu oli säärisuojat, joiden päältä rullattiin vähän sukkia alas, jotta ne näkyisivät. Säärisuojiin liittyy myös hyvinkin kiihottavia muistoja...


    • (shiny)sportswearfan

      Itse synnyin 80-luvun alussa, joten missasin noiden rohkeampien urheiluvaatteiden aikakauden. Jotenkin tuntuu, että 90-luvun alussa päättyi tietty viattomuuden aika urheilullisen pukeutumisen suhteen. 80-luvulla oli yleisesti hyväksyttyä käyttää julkisesti räikeämpiä, kiiltävempiä ja paljastavempia asuja. Myös miesten. Nykyään miesten urheilupukeutumisdoktriini on mattaa, tummaa ja vähintään polvet peitossa. Naisille kuitenkin on onneksi vielä hyväksyttyä pukeutua persoonallisemmin ja välillä markkinoilla on näkynyt satunnaisia oldschool, kiiltäviä urheilushortsiparejakin. Valitettavasti lyhyen ja kiiltävän käyttäminen tuntuu olevan leideille kuitenkin erittäin harvinaista. Itse olen miehenä hieman jäävi naisten muotiasioissa, mutta en tiedä mitään kuumottavempaa kuin kiiltäväpintaiset shortsit naisellisen vartalon kera.
      Tuntuu aivan kuin 80- ja 90-luvun taitteessa tapahtui, kuten luomistarinoissa, "uusi" havahtuminen "alastomuuteen". Osaltaan asian voi selittää esim. hiphop muodin nousuna, joka pidensi, varsinkin koriskentillä, leidien ja ukkojen shortsien lahkeet nilkkoihin asti. Osan materiaalien mattanemisesta voi selittää tekstiilien kehittyminen teknisesti suorituskykyisemmiksi.
      Hipsteriaallon myötä onneksi myös miesten vapaa-ajan pukeutumiskoodeihin on tullut iloisempaakin valikoimaa, jota voi käyttää julkisesti, tietyin varauksin, ilman välitöntä perverssin leimaa.

    • Shorts
    • inttishortsi

      Ehkä paras kokemus urheilushortseista oli parisen vuotta sitten inttiajoilta, jolloin käytettiin armeijan omia mustanvärisiä shortseja. Minuun ne kolahti täysillä ja otin ne välillä lomillekin mukaan. Joskus tuvassa iltavapailla tupakaverin kanssa tuli otettua painimatsia molemmilla pelkät urheilushortsit yllä, kaverini on minua vähän lyhyempi ja varmaan 10 kiloa kevyempi mutta silti minä olin alakynnessä, osittain tahallani koska tykkäsin siitä kun hän istui rintani päällä ja muka yritin rimpuilla irti :D
      Pari kertaa myöhemminkin tuli samaisen jätkän kanssa painittua urheilushortseissa ja minä "hävisin"

      Vaikka hetero olenkin niin toi urheilushortseissa painiminen miehen kanssa oli omalla tavallaan aika kiihottavaa. Mieluusti voisin mennä nytkin kasarmille painimaan inttipoikien kanssa.

      • KOULUPOIKA

        Itse muistan yläaste ajoiltani sellaisen tapauksen,missä ennen liikunta tunnin alkua Oli hetki jolloin pojat pääsi painniin matolle. Silloinen paras kaverini ( iso kokonen) ja vahva kun apina,joskin vähän pulska. Otti niin sanotun koulun koviksen ja pyöritti sitä kun litran mittaa.Silloinhan elettiin vuotta 86 jollionka adidaksen urheilu shortsit olivat ihan yleisiä.kaverillani oli siniset umbertot.kun se oli saa nut paiskottua turpaan sitä kovista.niin huomasin sillä seisseeen. Ja se näky sai munkin adidaksen pullottaan.Mun oli pakko lintsata se liikuntatunti. ja siitä seuras sitten tietysti jälkiistunto,joka istuttiin kaverini kanssa. Sen jälkeen meillä oli useita kertoja shortsit jalassa ja seisoteltiin. Vaihdettiin välillä shortseja sen helvetin isot shortsit sai mut kiihottuun ihan saatanasti. Kiihotun vieläkin pelkästä ajatuksesta.


    • workerbear

      Olen tykännyt urheilushortseista(urheiluhousuista kuten niitä nimitettiin 80-luvulla) jo 70-luvulta alkaen, voin puhua siis fetismistä omalla kohdallani.
      Ensimmäiset urheilushortsini olivat suomalaista valmistetta. Materiaali oli nylon-charmeuse( ohutta, laskeutuvaa, muodot paljastavaa kangasta). Väriltään kirkas sininen ja valkoiset raidat. Ne tuli ostettua muistaakseni vuonna 1976 tai -77. Seuraavat shortsini tuli ostettua 80-luvun alussa, valkoiset ja siniset raidat, mallia Adidas Sprinter. Näitä tuli käytettyä useampi vuosi kunnes ne hävisivät muutoissa 80/90 lukujen taitteessa.
      Myöhemmin olen hankkinut kirpputoreilta, yksityishenkilöiltä useammat Adidas vintage shortsit. Beckenbauer-mallisia on yli 20kpl, Sprinterereitä on 5 kpl. Suomalaisia Adidas shortseja on vajaat 10kpl. Adidas shortsejani käytän juoksussa, oleiluasuna, rannalla, masturbaatioissa...

    • mattikari

      Olisko mitään suomalaista netti sivustoo? shortsi fesisteille

      • jyjupe

        Meillä on FaceBookissa suljettu suomalainen "urheiluhousut"-ryhmä. Siellä on mahdollista julkaista kuvia ja juttuja. Tervetuloa mukaan!

        Ryhmään voi liittyä omalla nimellä tai ns. nimimerkkiprofiililla. Suljetun ryhmän julkaisut eivät näy fb-kavereille (paitsi tämän ryhmän jäsenille). Joku fb-profiili tarvitaan. Ryhmä löytyy sitten fb-haulla "urheiluhousut".

        Fb:ssä on myös ulkomaalaisia ryhmiä aiheen ympärillä. Minä ja muutama suomalainen olemme julkaisseet kuvia myös niissä.


    • spermaroiskuusatiinille

      On se varmaan ollut kadehdittavat olot 70-luvulla satiinifettareilla, kiiltäviä nylonsatiinishortseja vilisemällä, olisi ollut ihanaa salaa runkata naisten punaiset kiiltävät satiinishortsit märäksi spermasta, ehkä jopa varastaa ne itselle, häh häh :D

    • Shortsit

      Jockstrappia on kätevä käyttää sisähousuttomien shortsien kanssa.

      • Hei2

        Hei, onks se analaatitappi?


      • Sortsit

        Käytä googlea.


    • sortsit

      Nyt äkkiä nylonshortsit jalkaan ja vikkelästi sittenkin!

    • smoothsatin

      Paras yöasu on satiinishortsit jalassa ja satiininussilakanat petivaatteina, liukasta riittää ja materiaali hivelee miellyttävästi koko vartaloa, siitä ei huvittaisi aamulla noustakaan vaan nukkua vaikka koko päivä miellyttävässä satiinin syleilyssä :)

    • Sortsit

      Kiinnostaisiko ketään webcam runkkailu shortseissa? Varmaan olisi tosi kivaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1555
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1384
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1331
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      31
      1285
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1248
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1166
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1106
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1106
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1094
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1072
    Aihe