Kansainvälinen suutelupäivä pe 6.7.

Antti Tero Mattila

26

582

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kalakotka

      Olen viimeksi pusutellut jotain 14 vuotta sitten joten todennäköisyys tuon tapahtumiseen on aika pieni.

    • atm nro 28

      Tässä onkin keksitty oikein maailmanlaajuinen vittuilupäivä ATM:ille. Ei muuta kuin kaikki YT-pariskunnat heti nuoleskelemaan, kun bussissa, kadulla tai kahvilan nurkkapöydässä näkyy yksinäisyydessään riutuva AT-mies. Varmuuden vuoksi naisettomalle hyypiölle kannattaa vielä näyttää kansainvälistä käsimerkkiä, jotta se varmasti ymmärtää hävetä omaa alempitasoisuuttaan. Tai sitten YT-mies voi kouria kauniin naisensa pakaroita ja osoittaa näin, että ei tämä pussailu vielä mitään, enemmänkin on tiedossa - minulle!

      • onni ei suosi

        Löytyy niitä riutujia naisistakin...


    • kokenut mies

      Sain pusun viimeks varmaan 18 vuotiaana maksulliselta naiselta. Nyt olen jo 34 v et tuskin pussaan ikinä' enään ketään

      • jukumikäjunnu

        Mukavasti vanhoja palstoja selailen, mutta me ainaki pussailtiin kavereiden kesken ja aina voi vajota perusteluun "koska pullonpyöritys, koska humala"
        -Todella fiksu Penikka :)


    • 90euroo

      Monet homot ovat varsin vapaamielisiä seksin suhteen ja monilla on varsin vilkas seksielämä. Joillakin saattaa olla jopa satoja seksipartnereita elämänsä aikana. Joillakin on myös riettaita seksileikkejä. Osa homoista harrastastaa anaaliseksiä. Ja joidenkin elämä pyörii vahvasti seksin ympärillä.

    • Vitut koko päivästä

      Ketä muka pusuttelen, omaa kättä vai? Jos en ole yli 40 vuoden aikana koskaan suudellut ketään niin tuskin se tänäänkään tapahtuu.

    • Pusuhuulet

      Vielä on reilu kolme tuntia suutelupäivää jäljellä. Montako suukkoa on tullut jo jaettua?

      • Tänään kävin iltapäivästä hakemassa kahvia kahvihuoneesta, ja sinne oli kokoontunut meidän osaston ylempitasoisimman miehet ja naiset, ja he suutelivat siellä toisiaan. Maiskutuksen takaa kuului välillä naisten huokailua ja miesten ähkintää. Koitin lähestyä joukkoa osallistuakseni itsekin suutelupäivään, mutta porukan kingi työntyi sanaakaan sanomatta minun ja minua lähinnä olleen naisen väliin.

        Peräännyin ja käännyin sitten takaisin kahvinkeitintä päin, kun yksi nuorehko nainen käveli huoneeseen. Pussasin häntä poskelle. Muut lopettivat suutelemisen, ja tämä nainen löi minua avokämmennellä poskelleni. Esimieheni työntyi esiin suuteluporukasta, ja käski minun mennä pakkaamaan tavarani, että tässä firmassa ei ahdistelijoita katsella, vaan saavat varoituksetta lähteä painelemaan sinne missä pippuri kasvaa. Siinä sitten iltapäivän pakkailin tavaroitani muiden katsellessa minua halveksuvasti. Kukaan ei puhunut mitään. Pussaamani nainen paukkasi takaisin paikalle puhelimensa kanssa, ja huusi minulle vihaisesti, että hänen menestyvä asianajajamiehensä pitää huolen, että tuollainen friikki siivotaan nyt pois vankilaan vähän viettelemään suutelupäiviä kookkaiden vankilakundien, murhaajien ja ties minkä huumehörhöjen loppuiäkseen.

        Naisen huutelun keskeytti yksi osaston YTMeistä, joka tuli kysymään naiselta, haluaisiko hän että he vähän poikien kanssa hivuttaisivat tuota tyyppiä. Silmääkään räpäyttämättä ja hetkeäkään miettimättä nainen sanoi: "joo". Sitten miehet tulivat ja hakkasivat minut, rikkoivat puhelimeni ja muut henkilökohtaiset tavarani. Lähdin sitten pois. Yritin ottaa ensiapukaapista jotain pumpulia vuotavaan nenääni, mutta esimieheni, joka oli tullut pitämään huolen että lähden tosiaan pois, paiskasi kaapin oven kiinni niin, että sormeni jäivät sen väliin. Hän sanoi, että nyt juokset vähän äkkiä pois ettet saa vielä syytettä yrityksen omaisuuden varastamisesta.

        Kävellessäni vielä pihassa, toimiston ikkunasta lensi laukkuni kadulle (siinä oli jotain sylkeä päällä) ja kännykkäni palasia, sekä kahvimukini, joka vasta siinä hajosi sirpaleiksi osuttuaan asfalttiin.

        Että sellainen suutelupäivä! Vielä on tosiaan muutama tunti tätäkin jäljellä!


      • "Montako suukkoa on tullut jo jaettua?"
        Nolla ja nolla on tullut vastaanotettua... ei sillä että olisin pahemmin liikkunut tänään missään muuta kuin omissa oloissani ollut vain, nii eipä sitä sen perusteella mitään mahiksia semmoseenkaan ole.

        Mitä sitten tulee tuohon ap:n artikkelin väittämään että kolme kk:ta mukamas... no meikä ei kuulu joukkoon. Eli mitähän se merkkaa sit että en oo normaali sen väittämän mukaan? Näin kai sitten on jos pelkästään tuon mukaan katotaan asiaa.


      • ironiapoliisi
        lord.boredom kirjoitti:

        Tänään kävin iltapäivästä hakemassa kahvia kahvihuoneesta, ja sinne oli kokoontunut meidän osaston ylempitasoisimman miehet ja naiset, ja he suutelivat siellä toisiaan. Maiskutuksen takaa kuului välillä naisten huokailua ja miesten ähkintää. Koitin lähestyä joukkoa osallistuakseni itsekin suutelupäivään, mutta porukan kingi työntyi sanaakaan sanomatta minun ja minua lähinnä olleen naisen väliin.

        Peräännyin ja käännyin sitten takaisin kahvinkeitintä päin, kun yksi nuorehko nainen käveli huoneeseen. Pussasin häntä poskelle. Muut lopettivat suutelemisen, ja tämä nainen löi minua avokämmennellä poskelleni. Esimieheni työntyi esiin suuteluporukasta, ja käski minun mennä pakkaamaan tavarani, että tässä firmassa ei ahdistelijoita katsella, vaan saavat varoituksetta lähteä painelemaan sinne missä pippuri kasvaa. Siinä sitten iltapäivän pakkailin tavaroitani muiden katsellessa minua halveksuvasti. Kukaan ei puhunut mitään. Pussaamani nainen paukkasi takaisin paikalle puhelimensa kanssa, ja huusi minulle vihaisesti, että hänen menestyvä asianajajamiehensä pitää huolen, että tuollainen friikki siivotaan nyt pois vankilaan vähän viettelemään suutelupäiviä kookkaiden vankilakundien, murhaajien ja ties minkä huumehörhöjen loppuiäkseen.

        Naisen huutelun keskeytti yksi osaston YTMeistä, joka tuli kysymään naiselta, haluaisiko hän että he vähän poikien kanssa hivuttaisivat tuota tyyppiä. Silmääkään räpäyttämättä ja hetkeäkään miettimättä nainen sanoi: "joo". Sitten miehet tulivat ja hakkasivat minut, rikkoivat puhelimeni ja muut henkilökohtaiset tavarani. Lähdin sitten pois. Yritin ottaa ensiapukaapista jotain pumpulia vuotavaan nenääni, mutta esimieheni, joka oli tullut pitämään huolen että lähden tosiaan pois, paiskasi kaapin oven kiinni niin, että sormeni jäivät sen väliin. Hän sanoi, että nyt juokset vähän äkkiä pois ettet saa vielä syytettä yrityksen omaisuuden varastamisesta.

        Kävellessäni vielä pihassa, toimiston ikkunasta lensi laukkuni kadulle (siinä oli jotain sylkeä päällä) ja kännykkäni palasia, sekä kahvimukini, joka vasta siinä hajosi sirpaleiksi osuttuaan asfalttiin.

        Että sellainen suutelupäivä! Vielä on tosiaan muutama tunti tätäkin jäljellä!

        No niin, nyt alat oppia. Tuollainen itseironia toimii, koska se on niin ylilyötyä, ettei jää epäselväksi, että onko kyseessä vitsi vai silkkaa surkuttelua.


      • Juhlansa kullakin
        itmies kirjoitti:

        "Montako suukkoa on tullut jo jaettua?"
        Nolla ja nolla on tullut vastaanotettua... ei sillä että olisin pahemmin liikkunut tänään missään muuta kuin omissa oloissani ollut vain, nii eipä sitä sen perusteella mitään mahiksia semmoseenkaan ole.

        Mitä sitten tulee tuohon ap:n artikkelin väittämään että kolme kk:ta mukamas... no meikä ei kuulu joukkoon. Eli mitähän se merkkaa sit että en oo normaali sen väittämän mukaan? Näin kai sitten on jos pelkästään tuon mukaan katotaan asiaa.

        Onneksi kansainvälinen jaarittelupäivä onkin jo 9.7. Tai ehkä se onkin vasta 16.8. Mahdollisesti 22.11. jos sitä on menty jostakin syystä muuttamaan. Niin kuin maailmassa kaikki jännät asiat tuppaavat muuttua, kuten bussien aikataulut ja joskus jopa reitit. Saattaa olla tuo mainittu juhlapäivä myös vain kansallinen tapahtuma, ettei sitä missään Itä-Timorissa tai Burkina Fasossa vietetäkään. Miten sen nyt kukin tahtookin ottaa, saa nähdä, enpähän sen enempää sanokaan kuin että jotkut ainakin viettää sitä joka päivä ja joskus myös iltaisin ja öisin.


    • Ennemminkin

      kansainvälinen vittuilupäivä..

    • Huoria kaikki

      Olisin voinut päästä pussailemaan erään naisen kanssa tänään, mutta hän lähtikin tänään lomalle välimerelle. Vain luoja tietää monelleko etno-einolle hän jakaa huoranvittuaan....

      • ÄO 155 :) hih!

        No voi vittu mikä huara! Ootko kysyny siltä että monenko nussima on tautinen huoranvittusi?? Etkai ala pussailemaan jonkun huaran kanssa, hä???!!! Death before dishonour!


    • Huoria kaikki

      Se on neitsyt. Vaan onkohan enää lomareissunsa jälkeen..

      Täytyykin kysyä asiasta suoraan, kun hän palaa Suomeen. Minkään yli 0 miehen nussiman huoran kanssa kaltaiseni kunniallinen mies ei ole missään tekemisissä.

    • Pusuja kaipaava

      Voi voi en edes tiennyt tällaisesta uutisesta/päivästä.. No eipä ole pusuja tullut eikä tullut annettuakaan. Tosin ei töissäkään tällaisesta tiedetty.. Mutta noh, virtuaalipusut kaikille tänne näin tätä kautta sitten :) tai ainakin lentosuukot?

    • 1818

      kuulkaa suutelematta jäi taas

    • tgawes

      39 minuuttia vielä. Vittu äkkiä joku!

    • matiketopela

      Ja te vielä ihmettelette että miksi olette sinkkuja!!!!!!!! Eksyin tänne kun googlasin että koskas se suutelupäivä onkaan. Niin ja muuten se on huomena, lauantaina, mutta päivän numero meni oikein. Siis 6.7. !!!!!!!!!!!!

    • atm.

      Jos alan sellaseks vit.tumaiseks rikolliseksi niin voin saada pusun vielä enne kun täytän 40 vuotta.

    • inventaario

      Mitämitämitä... ??!! Mä luulin, että tää on vasta huomenna?! Oon ihan satavarma, että radiossa sanottiin päivällä, että HUOMENNA on kansainvälinen suutelupäivä!! Mua on petetty :(

      • !!!!!

        No huomennahan se onkin ja tämä ketju on vuoden vanha. Mutta voit aloittaa pussailun jo 2h30min päästä!


      • inventaario
        !!!!! kirjoitti:

        No huomennahan se onkin ja tämä ketju on vuoden vanha. Mutta voit aloittaa pussailun jo 2h30min päästä!

        No HUH! Meinasin jo hermostua ihan totaalisesti :) Kiits!


      • Atm5
        inventaario kirjoitti:

        No HUH! Meinasin jo hermostua ihan totaalisesti :) Kiits!

        Pussailen tässä kaljatölkkiä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      62
      5992
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      24
      3774
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      232
      2076
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1830
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1269
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1256
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      298
      1049
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1000
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      929
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      878
    Aihe