Myöhäinen raskauden havaitseminen

Toista pukkaa??

Olen jo pari-kolme kuukautta ihmetellyt pullistuvaa ylävatsaani. Kuukautiset ovat tulleet ajallaan ja olleet normaalin runsaat. Ehkäisynä elemme käyttäneet kondomia. Aloitin "rajun" liemidietin kaksi viikkoa sitten, mutta masu vaan kasvaa. Ja eilen ällistyin kovasti kun olin tuntevinani liikettä vatsassani!!! Minulla on siis ennestään yksi lapsi, joten kuvittelisin erottavani ilmavaivat ja vauvan liikeet.. Kolme apteekin testiä tehty, ensimmäinen 2kk sitten ja kaksi eilen. Kaikki negatiivisia. Nyt on aika varattuna gynekologille, mutta ajattelin vielä poiketa labratesteiisä ennen sitä.. Onko kellään vastaavia kokemuksia??

10

1024

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 40´+1

      Niin...ylävatsa ei kyllä raskaudessa ole se kohta joka ensimmäisenä pullistuu.....mietihän missä kohtu sijaitsee.......sinullahan on kirjoituksesi mukaan yksi raskaus jo takanasi...

      Liikkeitä tunnetaan vasta kun raskaus on jo suht pitkällä, ja sinulla se ei ole koska testit näyttävät negaa.

    • ap

      Sitähän tässä epäilenkin, että raskaus on paljon pidemmällä kuin 3kk.. Tai sitten mulla on syöpä.. P.S Ensimmäsestä raskaudesta mulla kasvoi nimenomaan ylävatsa ekan kolmanneksen jälkeen.

      • No et ole

        Joo, mutta jos se olisi niin pitkällä, niin testit eivät näyttäisi negaa.


      • GHz
        No et ole kirjoitti:

        Joo, mutta jos se olisi niin pitkällä, niin testit eivät näyttäisi negaa.

        ihan tiedoksi et mulla on itsellä pco ja mulla todettiin raskaus viikolla 20 4 ihan normi gynekäynnin yhteydessä. enkä todellakaan tiennyt odottavani. Raskaustestin olin tehnyt viikkoa aikaisemmin ihan muuten vaan, ja se oli siis negatiivinen. et näin.


      • PCO täälläkin
        GHz kirjoitti:

        ihan tiedoksi et mulla on itsellä pco ja mulla todettiin raskaus viikolla 20 4 ihan normi gynekäynnin yhteydessä. enkä todellakaan tiennyt odottavani. Raskaustestin olin tehnyt viikkoa aikaisemmin ihan muuten vaan, ja se oli siis negatiivinen. et näin.

        Testi on ollut viallinen. Kyllä PCO:a sairastavallakin raskaudessa erittyy jo hyvissä ajoin HCG-hormonia.


    • 54641321

      ylävatsa turpoaa...?
      eli sillon on vaan kaksi vaihtoehtoa joko raskaana tai syöpä...no huhhei, mikä provo taas =D

      no ihan miten vaan.

    • syö kuituja

      Pieru siellä kiertää mahassa vaan ei löyvä reikää... Kyllä jos et syö tarpeeksi kuituja niin alkaapi pakusuoli helposti oireilla siinä ylävatsalla.

    • Tutkituta

      Ettei olis liemillä vaikutusta vatsan toimintaan? vatsa voi turvottaa muustakin syystä kuin raskaudesta. Pitkällä ollessa testin pitäisi jo näyttää plussaa. Mutta ehkä se on hyvä sulkea pois ja miettiä mitä muuta se voi olla.. Minulla tuli alkuun samantyylisiä oireita (turvotus, krampit) kun oli kohtutulehdus, sitten myöhemmin viiltävät kivut ja kuumotus..

    • lekuriin

      Joo, minäki sanoisin että papa koetta ottamaan kiireesti... Joku tulehdus melko varmasti.... Tai turpoaa se maha paksusuolen yms ongelmista johtuen myös..

    • hwe3sdg

      Viisain olisi varmaan käydä lääkärillä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      313
      3566
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1669
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1500
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      1425
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1290
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1250
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      49
      1212
    8. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    9. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      182
      1161
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1147
    Aihe