Keskusteluihin järkeä.

Kellot soivat!

Keskusteluihin järkeä. Lukiessani naapurikuntien keskustelupalstoja, olen huomannut huiman tasoeron Ikaalisiin verrattuna. Olettaisin kuitenkin Ikaalisissa olevan älykkäämpiä henkilöitä, kuin mitä tämä keskustelupalsta antaa ymmärtää.

17

149

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eineen larkka

      Ikaalisten palsta on lähiseudun parhain, hauskin ja monipuolisin keskustelufoorumi.

      Tasoa ei tule muuttaa missään nimessä!

      • ....

        Kumpa oliskin, mutta tämä on nykyään täynnä pelkästään lapsellista pilkkaa ja tyhjän jankkausta.

        Täytyy olla hieman vajaa jos tätä palstaa pitää hauskana.


    • kirjoituksetjatkukoo

      nämähän jutut ovat niin huumorilla höystettynä et on oikein mielenkiintoista lukea ja jos sinua kellot soivat häiritsee nää juttujen taso niin luepa niitä naapurikuntien palstoja sitten.Ei ole pakko lukea ikaalisten palstaa joten älä klikkaa hiirikädellä ikaalista.

      • Kellot soivat!

        Onpa erikoista, jos niistä kirjoituksista löytyyy: hauskuus, iloisuus ja monipuolisuus. Jos niin on, sehän kertoo kaiken.


    • kyylä2

      Tätä itsekin olen ihmetellyt. Myös sitä että nämä "hauskat" jutut eivät ole johtaneet mihinkään kunnianloukkaus tutkintaan. Sen verran härskiä totuuden kerrontaa on ollut tarjolla. Ainakaan paikkakuntalaisille ei ole jäänyt epäselväksi kenestä missäkin jutussa on kyse vaikka niminä käytetäänkin ns. "munan saannoksia" itse oikeista nimistä tai sitten vaan jotain 20 vuotta vanhoja lempinimiä.

      Olisi tässä kylässä kyllä ihan järkeviäkin asioita keskusteltavaksi meille jotka haluaisimme puhua esim politiikasta tai muusta paikkakuntaa kehittävästä toiminnasta. Itse en politiikkaan mukaan lähde koska se heikentää työmahdollisuuksia mutta näin nimimerkin suojasta voisin keskustella kyllä siitä mitä voisi olla tehtävissä tulevaisuuden eteen.

    • A.I Virtanen

      Asiaa puhutaan tällä palstalla tosiaan vähän...kuten joku oli hyvin kuvannut, että "paskanjauhantapalsta" ja hyvin ikävästi Ikaalisista keskustellaan...suurin osa keskustelijoista taitaa olla tasosta päätellen ei ainakaan hengen jättiläisiä. Humoristista ja oikeasti monipuolista keskustelua ei vielä ole vastaan tullut ...lähinnä pahamaku suuhun sairaasta tekstittelystä ja ns. huumorista jää viestiketjuja katsellessa ja ajatus siitä, että onko näin matalamielisiä ja -älyisiä ihmisiä Ikaalisissa ! Nimimerkkikin kertoo siitä mikä on älykkyystaso kirjoittajalla...Itseasiassa Ikaalinen on hieno kaupunki asua ja täällä on paljon mukavia ihmisiä...onneksi ! Tasoa vaan ja huumoria tämäkin palstan kirjoittajille, sekä uusia oikeasti mielenkiintoisia näkökulmia keskusteluun....

    • eineen.laki

      Kyllä jämpti on näin.

      • aino.palstaterroristina

        Valitettavasti rouva käy nykyisin esiintymässä muidenkin
        kuntien palstoilla.


      • Haluan keskustella päivänpolttavista aiheista myös Kauhajoella, Parkanossa ja Hämeenkyrössä. Miksen saisi näin tehdä?


      • 80-luku.meni.jo
        RouvaHoikkala kirjoitti:

        Haluan keskustella päivänpolttavista aiheista myös Kauhajoella, Parkanossa ja Hämeenkyrössä. Miksen saisi näin tehdä?

        Rouva mielenterveyspotilaalla on oma sairas käsitys
        päivänpolttamista aiheista eikä rouvalla ole mitään
        käsitystä mainitsemiensa kuntien asioista vaan
        rouva postaa niihinkin ihan samoja hullun horinoita
        kuin tällekin palstalle.
        Rouvan kannattaisi panostaa osaamistaan mielenterveys-
        palstalle tai Ylilautaan. Teeppä palvelus kaikille ja
        mene muualle.


      • 80-luku.meni.jo kirjoitti:

        Rouva mielenterveyspotilaalla on oma sairas käsitys
        päivänpolttamista aiheista eikä rouvalla ole mitään
        käsitystä mainitsemiensa kuntien asioista vaan
        rouva postaa niihinkin ihan samoja hullun horinoita
        kuin tällekin palstalle.
        Rouvan kannattaisi panostaa osaamistaan mielenterveys-
        palstalle tai Ylilautaan. Teeppä palvelus kaikille ja
        mene muualle.

        Jarmo-pieni! Minä olen useasti ehdottanut, että lopettaisimme kirjoittamisen tällä palstalla! Yleensä melko pian tämän jälkeen sinä alat härnätä minua ja kierre on jälleen valmis!


      • mene.aino.hoitoon
        RouvaHoikkala kirjoitti:

        Jarmo-pieni! Minä olen useasti ehdottanut, että lopettaisimme kirjoittamisen tällä palstalla! Yleensä melko pian tämän jälkeen sinä alat härnätä minua ja kierre on jälleen valmis!

        Käyppä kertomassa toiveesi sille Jarmo pikkuiselle.


      • mene.aino.hoitoon kirjoitti:

        Käyppä kertomassa toiveesi sille Jarmo pikkuiselle.

        Nopeimmin sinut tavoittaa tältä palstalta!


      • löytyykö.jarmo
        RouvaHoikkala kirjoitti:

        Nopeimmin sinut tavoittaa tältä palstalta!

        Rouva uskoo feikkikirjoittajiinkin ja ainoat ystävät
        rouvalla ovat itse keksittyjä feikkejä joten kait sitten
        Jarmosikin tavoitat täällä näin lauantai iltana.
        Eikö rouva uskalla mennä enää kylille koska
        sisällä netittelee koko päivät?


      • RouvaHoikkala kirjoitti:

        Nopeimmin sinut tavoittaa tältä palstalta!

        Päivystän palstalla 24/7. Käyn palstalla keskimäärin kahden tunnin välein.


    • asiaaiheita

      Paikallispoliitikkojen suurin pelko on että täällä alettaisiin keskustella järkevästi.

      • aino.niuvaan

        Rouva on valtuutetun asialla ja laittaa palstalle
        hullun horinoitaan


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6093
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3866
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      252
      2218
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1870
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1313
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1276
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1067
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1010
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      949
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      888
    Aihe