Miksi mannerlaatat liikkuvat?

Naisen pohdintaa

http://ritvapuolakka.puheenvuoro.uusisuomi.fi/110803-fukushima-rakkaani-miksi-mannerlaatat-liikkuvat
Minulle on tullut selväksi miten tsunami syntyy, eli mannerlaatat menevät limittäin toistensa alle ja päälle.

Mutta se miksi näin tapahtuu, ei ole selvinnyt. Itse olen pohtinut asiaa naisen logiikalla ja mielestäni syynä on ihmisen ahneus. Öljyä pumpataan surutta ja saman koostumuksen omaavaa täyteainetta ei pumpata tilalle. Tämän takia syntyy maan sisälle epätasapaino, joka panee mannerlaatat liikkumaan.

18

1139

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miehen pohdintaa

      Kirjoituksesi on liian selkeästi provosointiyritys. Hehheh! Naisen pohdintaa!

      • aivan, naisteoria

        Tota noin...sehän oli suora lainaus ja siis aivan oikein naisen pohdintaa. Mitä siis tarkoitit?

        Ei muuten ole ensimmäinen kerta, kun olen kuullut tämän teorian. Ilmeisesti sen kannattajat uskovat, että maan alle syntyy valtavia luolia tai ehkä ihan tyhjiö, kun öljyä pumpataan. Lisäksi täytyy olettaa, että öljyä pumpataan tosi syvältä, mannerlaattojen alta.


      • miehen pohdintaa
        aivan, naisteoria kirjoitti:

        Tota noin...sehän oli suora lainaus ja siis aivan oikein naisen pohdintaa. Mitä siis tarkoitit?

        Ei muuten ole ensimmäinen kerta, kun olen kuullut tämän teorian. Ilmeisesti sen kannattajat uskovat, että maan alle syntyy valtavia luolia tai ehkä ihan tyhjiö, kun öljyä pumpataan. Lisäksi täytyy olettaa, että öljyä pumpataan tosi syvältä, mannerlaattojen alta.

        Meren pohjasta öljyä pumpattaessa tilalle lasketaan merivettä. Samalla pumppaus helpottuu huomattavasti.


      • miehen pohdintaa
        aivan, naisteoria kirjoitti:

        Tota noin...sehän oli suora lainaus ja siis aivan oikein naisen pohdintaa. Mitä siis tarkoitit?

        Ei muuten ole ensimmäinen kerta, kun olen kuullut tämän teorian. Ilmeisesti sen kannattajat uskovat, että maan alle syntyy valtavia luolia tai ehkä ihan tyhjiö, kun öljyä pumpataan. Lisäksi täytyy olettaa, että öljyä pumpataan tosi syvältä, mannerlaattojen alta.

        Manerlaattojen a l l a ei ole öljyä.


      • niih...
        miehen pohdintaa kirjoitti:

        Manerlaattojen a l l a ei ole öljyä.

        öljy voitelee mannerlaattoja


      • Naisatietäjä.
        niih... kirjoitti:

        öljy voitelee mannerlaattoja

        Niin juuri. Muuten Mannerlaattojen Laakerit leikkaisivat kiinni.


      • aivan, naisteoria
        miehen pohdintaa kirjoitti:

        Meren pohjasta öljyä pumpattaessa tilalle lasketaan merivettä. Samalla pumppaus helpottuu huomattavasti.

        Minä tiedän sen kyllä, kerro se tälle Ritva Puolakalle.


      • Naisjärki ja tsunami

        Tämä Ritva on tosiuskovainen ja suuri ajattelija. Hänen missionsa on pelastaa maapallo ja ihmiskunta, ei vähempää. Mikään tieteellinen totuus ei muuta hänen varmaa tietoaan. Lue linkin koko keskustelu, jos haluat tietää enemmän.

        ❤ 1 8.7.2012 22:10 Ritva Puolakka
        Maria, minä olen selittänyt täällä blogissani miksi olen sitä mieltä, että öljyn ryöstöpumppaus on yksi syy siihen miksi mannerlaatat liikkuvat. Se on minun mielipiteeni ja tähän tulokseen olen tullut lukemalla ja ajattelemalla.

        En voi tuoda sinulle kaikkia kirjastoja tänne (Alfthania lainatakseni), mutta mitään konsensusta en tule hyväksymään, ennen kuin on todistettu, ettei öljyn pumppaamisella ole syy-yhteyttä mannerlaattojen liikkumiseen, maanjäristyksiin, tsunameihin ja lopulta ydinkatastrofeihin.


      • miehen pohdintaa
        Naisjärki ja tsunami kirjoitti:

        Tämä Ritva on tosiuskovainen ja suuri ajattelija. Hänen missionsa on pelastaa maapallo ja ihmiskunta, ei vähempää. Mikään tieteellinen totuus ei muuta hänen varmaa tietoaan. Lue linkin koko keskustelu, jos haluat tietää enemmän.

        ❤ 1 8.7.2012 22:10 Ritva Puolakka
        Maria, minä olen selittänyt täällä blogissani miksi olen sitä mieltä, että öljyn ryöstöpumppaus on yksi syy siihen miksi mannerlaatat liikkuvat. Se on minun mielipiteeni ja tähän tulokseen olen tullut lukemalla ja ajattelemalla.

        En voi tuoda sinulle kaikkia kirjastoja tänne (Alfthania lainatakseni), mutta mitään konsensusta en tule hyväksymään, ennen kuin on todistettu, ettei öljyn pumppaamisella ole syy-yhteyttä mannerlaattojen liikkumiseen, maanjäristyksiin, tsunameihin ja lopulta ydinkatastrofeihin.

        Eihän siinä mitään. Uskomattomalta tuntuu että joku voisi tällaista esittää tosissaan

        Tämän teorian esittäjällä on nurinkurinen lähtökohta teorioiden todistamiselle. Minäkin uskon nyt vihreisiin miehiin ja inkarnaatioon. Enkä muuta mieltäni, ellei joku todista ettei niitä ole.


      • Mörönsyötti.
        miehen pohdintaa kirjoitti:

        Eihän siinä mitään. Uskomattomalta tuntuu että joku voisi tällaista esittää tosissaan

        Tämän teorian esittäjällä on nurinkurinen lähtökohta teorioiden todistamiselle. Minäkin uskon nyt vihreisiin miehiin ja inkarnaatioon. Enkä muuta mieltäni, ellei joku todista ettei niitä ole.

        Entäs möröt? Väittävät, ettei semmoisia ole, mutta voiko sitä olla ihan varma? Naislogiikan mukaan kannattaa olla hyvin varovainen, ennen kuin niiden olemattomuus varmasti todistetaan.


      • Nais-a-utoilija
        Naisjärki ja tsunami kirjoitti:

        Tämä Ritva on tosiuskovainen ja suuri ajattelija. Hänen missionsa on pelastaa maapallo ja ihmiskunta, ei vähempää. Mikään tieteellinen totuus ei muuta hänen varmaa tietoaan. Lue linkin koko keskustelu, jos haluat tietää enemmän.

        ❤ 1 8.7.2012 22:10 Ritva Puolakka
        Maria, minä olen selittänyt täällä blogissani miksi olen sitä mieltä, että öljyn ryöstöpumppaus on yksi syy siihen miksi mannerlaatat liikkuvat. Se on minun mielipiteeni ja tähän tulokseen olen tullut lukemalla ja ajattelemalla.

        En voi tuoda sinulle kaikkia kirjastoja tänne (Alfthania lainatakseni), mutta mitään konsensusta en tule hyväksymään, ennen kuin on todistettu, ettei öljyn pumppaamisella ole syy-yhteyttä mannerlaattojen liikkumiseen, maanjäristyksiin, tsunameihin ja lopulta ydinkatastrofeihin.

        Kannattaa lopettaa se öljyn pumppaaminen ja siirtyä sähköautoon. Minullakin on sellainen. Siinä on akku sähköä varten ja jos akun ottaa pois, ei auto liiku mihinkään. Bensiiniä siinä ei käytetä ollenkaan, vaan takana on reikä, johon laitetaan ysiviis eetä.


      • miesmiesoon
        miehen pohdintaa kirjoitti:

        Eihän siinä mitään. Uskomattomalta tuntuu että joku voisi tällaista esittää tosissaan

        Tämän teorian esittäjällä on nurinkurinen lähtökohta teorioiden todistamiselle. Minäkin uskon nyt vihreisiin miehiin ja inkarnaatioon. Enkä muuta mieltäni, ellei joku todista ettei niitä ole.

        Sama mieltä "miehen pohdintaa" kanssa. Suomessakin alkaa näkyä tätä amerikkalaista tyhmyyttä. (Viittaan siis siihen että keskivertoamerikkalainen saa "faktansa" elokuvateollisuudelta)


    • Huolestunut Nainen

      Ja tuulivoimalat hidastavat maapallon pyörimisliikettä, koska niiden tuottama energia ei synny tyhjästä. Lopulta maa pysähtyy ja kuu putoaa ja se on sitten siinä. Miesten vika, kun rakentavat niitä tuulihirmuja.

    • Mad-Phoenix

      Olen surullinen, että Suomesta löytyy tälläisia ihmisiä.. Tekisi mieli muuttaa kuuhun.

    • minua_melkein_oksett

      Suomalaisena miehenä olen sitä mieltä, että tämä Ritva Puolakka pönkittää loukkaavaa stereotypiaa tyhmästä naisesta. Naisesta, joka ei pysty käsittelemään tutkimustietoa, vaan joka on täysin tunteidensa orja. Naisen logiikka -käsite on nyt lopullisesti raiskattu. Se viittaa vain eräänlaiseen tyhmyyteen.

      Ainakin Puolakka paljasti tietämättömyytensä. Siitä häntä voi kiittää!

      • Uskomaton juttu

        "Tutkija Austin Holland uskoo..."

        ja suuri osa suomalaisista naisista uskoo enkeleihin, osa jopa keskustelee niiden kanssa päivittäin.

        Jutta kertoo:
        - Joo, enkelit kuuluvat kristinuskoon. En ole suorastaan hirveästi paneutunut tähän. Nyt puhutaan, että on enkelikoulutuksia, mutta se on minulle vieraampi maailma. En ole hirveästi paneutunut, mitä sillä tarkoitetaan. Mutta enkeleihin uskon, Urpilainen kertoo.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1515
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1164
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      85
      1080
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      986
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      579
      961
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      907
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      832
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      664
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      630
    Aihe