Kaikki tänne ! [kuva]

ring of firee

eli löysin tällaisen kuvan netistä, ja aattelin kysyä ihmisten rehellistä mielipidettä tällasesta vartalosta. Tyttöjen ja poikien mieleipiteitä. Eli, kattokaas ja vastatkaa :)

http://aijaa.com/0092610506601

55

1096

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • iha medium

      Joo toi on ihana voisin nuolla tota mahaa on nii kiimanen massu! ;D

      Voi se olla kauhee läskiki ei se muo haittaa!!! Tykkään vähä lihavista!! Mut se on vähä huono ko on nii paljo läskii ni ei löydä pimpsaa ees mis se on joutuu ettiii sielt läskien joukost.

      • janne .

        Älä sekoita sitten napaan!


    • 17+7

      Vatsa on kivan littee, mut muuten aika tikku. (ei selvää vyötäröä ja lantio olematon)

      • 546465465456

        T. katkera ylipainoinen ihminen


      • 17+7
        546465465456 kirjoitti:

        T. katkera ylipainoinen ihminen

        Ei sentään :) Olen 161 cm pitkä ja painan 48 kg.
        Ei tiimalasivartalo tarkoita läskiä, päin vastoin läskit peittävät kapean vyötärön.


    • ring of firee

      jees lisää vaa :) ja kertokaa ootteko tyttöi vai poikii muute

    • 15veettyttö

      LAIHA ittellekkei kelpais tollane maha :((

      • Tytsy= T+y+t+s+y

        Oispa mullaki tollane.


    • ring of firee

      lissää

    • morsooo

      Toi maha on kyllä ihan ok, mut tykkään enemmän omasta tiimalasivartalosta, ku tommosesta muodottomasta pötkylästä

    • hhhhhyyhyuuiiooooo

      Eihän tosta nää mitää? Väähä vaatetta pois

    • ring of firee

      lisää... :D

    • tyttö :)

      Toi on sopivan laiha, ja mä tykkään sellasista. Ei yhtään lihavimmista. Eikä mahaa ees pullota. Mäki haluisin tollase vartalo :(


      t. tyttö

    • ertyuiiuyuthgb

      Aika perus.

    • ring of firee

      lisää ihmiset lisää

    • tyttttttö

      täydellinen, ihanan kiinteä vatsa! ei voi muuta sanoa kun aivan täydellinen, joka puolelta, mut aika harvalla on NOIN mahtava kroppa? mun mielest. itse haluisin samanlaisen :)

    • ..

      E ole mitään viehättävää olla tommonen pötkö, vyötärön pitäisi näkyä paljon paremmin.

    • ring of firee

      hyvä hyvä, lisää vaa :))

    • joku(;

      hah oot ite tuossa? :DDD

      • ring of firee

        oisinki... :(


    • jormaspermakorva

      Toi kuva oli joskus DEMISSÄ!!! Ei oo varmastikkaan alottaja.

    • fdaf

      näyttää selältä jossa on reikä

    • tiimalasityttö

      Ootte te kyllä aika naurettavia. Heti jos joku sanoo, ettei pidä tikkuvartalosta ni aletaan epäillä, että tämän sanonut henkilö on vain katkera läski -.-
      Itsehän sanoin, etten pidä kyseisestä vartalotyypistä, vaan enemmän tiimalasista, jollaisen itsekin omistan ja heti oltiin epäilemässä, että olen ylipainoinen :D
      Kaikki eivät vaan pidä siitä samasta muodottomasta (muodokas EI ole sama kuin läski!! Muodottomalla tarkoitan juuri tuollaista pötkylän mallista vartaloa, jossa vyötärö ja lantio ei ole selvästi erotettavissa) vartalotyypistä, josta monet tuntuvat pitävän O_o
      Itse olen 161 senttinen ja painan 48 kg eli olen aivan sopivan painoinen. Vartaloni on tiimalasi ja vyötärö-lantiosuohde on tasan 0.7

      • vittutut

        no 18,5 painoindeksillä - lievästi alipainoinen ei kyllä mitään mahtavia muotoja voi olla...


      • tiimalasityttö
        vittutut kirjoitti:

        no 18,5 painoindeksillä - lievästi alipainoinen ei kyllä mitään mahtavia muotoja voi olla...

        Riippuu pitkälti ihmisestä. Nätän ihan terveeltä ja sehän on tärkeintä. Tiimalasi voi olla myös hoikka.
        Näissä kuvissa painan ehkä n. 50 kg.Kuvat otettu illalla, joten vatsa vähän pömpöttää... http://aijaa.com/0003110516882


      • tiimalasityttö
        tiimalasityttö kirjoitti:

        Riippuu pitkälti ihmisestä. Nätän ihan terveeltä ja sehän on tärkeintä. Tiimalasi voi olla myös hoikka.
        Näissä kuvissa painan ehkä n. 50 kg.Kuvat otettu illalla, joten vatsa vähän pömpöttää... http://aijaa.com/0003110516882

        Kuvaa katsottu jo 15 kertaa, mutta ei ainuttakaan kommenttia..........


      • Boitsu
        tiimalasityttö kirjoitti:

        Riippuu pitkälti ihmisestä. Nätän ihan terveeltä ja sehän on tärkeintä. Tiimalasi voi olla myös hoikka.
        Näissä kuvissa painan ehkä n. 50 kg.Kuvat otettu illalla, joten vatsa vähän pömpöttää... http://aijaa.com/0003110516882

        Kiva kun joku laitta kuvankin eikä pelkkiä mittoja, niin on helpompi kommentoida :-) Mä kyllä tykkään sun kropasta. Oot tosi hoikan näköinen - ei kyl musta massu pömpötä. Tosta edestä otetusta kuvast näkee, että sulla on hyvä vyötärö-lantio suhde, mikä on tärkee juttu. Mä kyl haluisin nähdä myös sun peppusi, jotta vois arvioida kokonaisuutta. Tisut lienee abou A-kuppia (?) ja oikein kivan näköiset. Oikeessa tiimalasivartalossa on lantion ja rinnan ympärys samat, joten ihan täydellinen tiimalasivartalo sulla ei taida vielä olla. Mut se varmasti korjaantuu ajan kanssa kun tissit kasvavat. Eniten tykkään tuosta alimmaisesta kuvasta. Siinnä on ihana massu, juuri sellainen jota ois kiva suukotella ja hyväillä. :-)

        ([email protected] - kommentoin kuvia myös privana!)


      • tiimalasityttö
        Boitsu kirjoitti:

        Kiva kun joku laitta kuvankin eikä pelkkiä mittoja, niin on helpompi kommentoida :-) Mä kyllä tykkään sun kropasta. Oot tosi hoikan näköinen - ei kyl musta massu pömpötä. Tosta edestä otetusta kuvast näkee, että sulla on hyvä vyötärö-lantio suhde, mikä on tärkee juttu. Mä kyl haluisin nähdä myös sun peppusi, jotta vois arvioida kokonaisuutta. Tisut lienee abou A-kuppia (?) ja oikein kivan näköiset. Oikeessa tiimalasivartalossa on lantion ja rinnan ympärys samat, joten ihan täydellinen tiimalasivartalo sulla ei taida vielä olla. Mut se varmasti korjaantuu ajan kanssa kun tissit kasvavat. Eniten tykkään tuosta alimmaisesta kuvasta. Siinnä on ihana massu, juuri sellainen jota ois kiva suukotella ja hyväillä. :-)

        ([email protected] - kommentoin kuvia myös privana!)

        Öh... Tissit ovat kylläkin C-D kuppia. Näytääkö ne muka niin pieniltä tossa kuvassa? :o (totta kai ne tossa alimmassa vähän valahtaa kainaloihin ku ei mitkää silikonit oo, mut siis A?! En tiennykkää että ne näyttää niin pieniltä...)
        Lantio on kyllä vähän leveämpi kuin rinnanympärys, eli ei vielä ihan täydellinen tiimalasi, mutta en kyllä päärynäksikään sanoisi... (90-64-85)
        Tämä antaa tulokseksi tiimalasin http://www.westfield.com.au/au/be-inspired/services/fashion-services/body-shape-calculator


      • seonnyväkuosaalukee
        tiimalasityttö kirjoitti:

        Öh... Tissit ovat kylläkin C-D kuppia. Näytääkö ne muka niin pieniltä tossa kuvassa? :o (totta kai ne tossa alimmassa vähän valahtaa kainaloihin ku ei mitkää silikonit oo, mut siis A?! En tiennykkää että ne näyttää niin pieniltä...)
        Lantio on kyllä vähän leveämpi kuin rinnanympärys, eli ei vielä ihan täydellinen tiimalasi, mutta en kyllä päärynäksikään sanoisi... (90-64-85)
        Tämä antaa tulokseksi tiimalasin http://www.westfield.com.au/au/be-inspired/services/fashion-services/body-shape-calculator

        boistu tai kyllä kommentoida aloittajaa. Jos osaat yhtään lukea, niin tossa lopussa lukee että " Eniten tykkään tuosta alimmaisesta kuvasta".


      • Boitsu
        tiimalasityttö kirjoitti:

        Öh... Tissit ovat kylläkin C-D kuppia. Näytääkö ne muka niin pieniltä tossa kuvassa? :o (totta kai ne tossa alimmassa vähän valahtaa kainaloihin ku ei mitkää silikonit oo, mut siis A?! En tiennykkää että ne näyttää niin pieniltä...)
        Lantio on kyllä vähän leveämpi kuin rinnanympärys, eli ei vielä ihan täydellinen tiimalasi, mutta en kyllä päärynäksikään sanoisi... (90-64-85)
        Tämä antaa tulokseksi tiimalasin http://www.westfield.com.au/au/be-inspired/services/fashion-services/body-shape-calculator

        No nyt kyl menin pahemman kerran lankaan. Mut noi kuvat ei tee kyl oikeutta sun tisseille! Suoraan edestä otettu kuva latistaa aina muodot (varsinkin jos valo tulee myös suoraan edestä) ja tosta sivukuvasta puuttuu rinnan yläosa. Kun tota oikeen yläkulman kuvaa ny tarkemmin kattoo, niin onhan ne kuitenkin selkeesti A:ta suuremmat :-)

        Valokuvauksessa on omat niksinsä ja kuvausta jonkun verran harrastaneena oon oppinut, miten tärkee kuvakulma ja valaistus on. Kokeile ottaa kuva hieman viistosta ja kokeile sivusta tulevaa valoa (ikkuna :-) niin jopas tissit kasvaa!


      • TT
        seonnyväkuosaalukee kirjoitti:

        boistu tai kyllä kommentoida aloittajaa. Jos osaat yhtään lukea, niin tossa lopussa lukee että " Eniten tykkään tuosta alimmaisesta kuvasta".

        Mun mielestä toi oli selkeesti mulle suunnattu kommentti, koska laitoin kollaasin, jossa oli ylärivissä kaksi kuvaa ja yksi alhaalla (> ja hän piti enemmän alimmasta)
        Sanoin myös, että vatsani pömpöttää, johon Boitsu vastasi sanomalla, ettei hänen mielestään vatsani pömpötä. Aloittaja ei myöskään puhunut mitään mistään vyötärö-lantiosuhteesta ja olisikin aika hassua, jos joku sanoisi, että aloittajan laittamassa kuvassa olevalla tytöllä on hyvä vyötärö-lantiosuhde. Eikä aloittaja myöskään väittänyt, että hänen laittamansa kuvan tytöllä olisi tiimalasivartalo...
        Mutta samapa se....


      • TT
        Boitsu kirjoitti:

        No nyt kyl menin pahemman kerran lankaan. Mut noi kuvat ei tee kyl oikeutta sun tisseille! Suoraan edestä otettu kuva latistaa aina muodot (varsinkin jos valo tulee myös suoraan edestä) ja tosta sivukuvasta puuttuu rinnan yläosa. Kun tota oikeen yläkulman kuvaa ny tarkemmin kattoo, niin onhan ne kuitenkin selkeesti A:ta suuremmat :-)

        Valokuvauksessa on omat niksinsä ja kuvausta jonkun verran harrastaneena oon oppinut, miten tärkee kuvakulma ja valaistus on. Kokeile ottaa kuva hieman viistosta ja kokeile sivusta tulevaa valoa (ikkuna :-) niin jopas tissit kasvaa!

        Valokuvaaminen ei oikee taida olla mun juttu... D:
        Nää kuvat on webillä otettu ja sillä on muutenkii aika hankala ottaa kuvia.......
        Tästä kuvasta hahmottaa kenties paremmin niiden todellisen koon. Eiväthän ne mitkään kovin isot ole, kun alta otettu mitta on n. 65 (esim. 65D on tilavuudeltaan sama kuin 80A jne... http://www.mimosette.fi/rintaliivien-rinnakkaiskoot-i-12.html)
        Niin ja se kuvakin vielä... http://www.aijaa.com/0031810522390


      • näh
        TT kirjoitti:

        Valokuvaaminen ei oikee taida olla mun juttu... D:
        Nää kuvat on webillä otettu ja sillä on muutenkii aika hankala ottaa kuvia.......
        Tästä kuvasta hahmottaa kenties paremmin niiden todellisen koon. Eiväthän ne mitkään kovin isot ole, kun alta otettu mitta on n. 65 (esim. 65D on tilavuudeltaan sama kuin 80A jne... http://www.mimosette.fi/rintaliivien-rinnakkaiskoot-i-12.html)
        Niin ja se kuvakin vielä... http://www.aijaa.com/0031810522390

        mika vtussa laitat tänne jotai kuvii sun tisseist vtun huoora...


      • TT
        näh kirjoitti:

        mika vtussa laitat tänne jotai kuvii sun tisseist vtun huoora...

        Kuvan laittaminenko on sama asia kuin itsensä myyminen? Tätä en kyllä tiennytkään!


      • resistah
        TT kirjoitti:

        Kuvan laittaminenko on sama asia kuin itsensä myyminen? Tätä en kyllä tiennytkään!

        Onnee vaa sulle, et saa noita ikinä pois netist :)


      • TT
        resistah kirjoitti:

        Onnee vaa sulle, et saa noita ikinä pois netist :)

        Aijaasta saa poistettua.... Ja mitä sitten vaikka ei saisi? Eipähän mua varmaa noista tunnista...


      • resistah
        TT kirjoitti:

        Aijaasta saa poistettua.... Ja mitä sitten vaikka ei saisi? Eipähän mua varmaa noista tunnista...

        monet on varmaa jo kopsannu....


      • Boitsu
        TT kirjoitti:

        Valokuvaaminen ei oikee taida olla mun juttu... D:
        Nää kuvat on webillä otettu ja sillä on muutenkii aika hankala ottaa kuvia.......
        Tästä kuvasta hahmottaa kenties paremmin niiden todellisen koon. Eiväthän ne mitkään kovin isot ole, kun alta otettu mitta on n. 65 (esim. 65D on tilavuudeltaan sama kuin 80A jne... http://www.mimosette.fi/rintaliivien-rinnakkaiskoot-i-12.html)
        Niin ja se kuvakin vielä... http://www.aijaa.com/0031810522390

        Olit ehtinyt ottaa kuvan pois ennen kuin ehdin vilkaista. Laitatko mailiin [email protected]? Ois kiva nädä tää jatko kun kerran aloin kommentoimaan! Thanks :-)

        P.s. Omituisia huutelijoita tässä keskustelussa. About puolella maailman ihmisistä on tissit, joten ei ny yks kuva niistä niin ihmeellinen asia oo ;-)


      • TT
        Boitsu kirjoitti:

        Olit ehtinyt ottaa kuvan pois ennen kuin ehdin vilkaista. Laitatko mailiin [email protected]? Ois kiva nädä tää jatko kun kerran aloin kommentoimaan! Thanks :-)

        P.s. Omituisia huutelijoita tässä keskustelussa. About puolella maailman ihmisistä on tissit, joten ei ny yks kuva niistä niin ihmeellinen asia oo ;-)

        En laita. Eihän se yks kuva nyt niin ihmeellinen asia oo...


      • iiiwana
        TT kirjoitti:

        En laita. Eihän se yks kuva nyt niin ihmeellinen asia oo...

        alko kaduttaa :3333


      • feema
        iiiwana kirjoitti:

        alko kaduttaa :3333

        :::D:D


      • TT
        feema kirjoitti:

        :::D:D

        Siis ihan helvetin hauskaa! Ei mua kaduta. En oikeastaan kadu elämässäni mitään :)
        En vaan nyt periaatesyistä ala laitella kenellekkään tuntemattomalle kuviani (vaikka kyllähän ne silloin täällä näki vaikka kuinka moni tuntematon, mutta silti. Meni jo)


      • hhhuuuu
        TT kirjoitti:

        Siis ihan helvetin hauskaa! Ei mua kaduta. En oikeastaan kadu elämässäni mitään :)
        En vaan nyt periaatesyistä ala laitella kenellekkään tuntemattomalle kuviani (vaikka kyllähän ne silloin täällä näki vaikka kuinka moni tuntematon, mutta silti. Meni jo)

        "En vaan nyt periaatesyistä ala laitella kenellekkään tuntemattomalle kuviani"

        Sori, mut must vähän tuntuu, siis vaan TUNTUU, et sä taisit jo laittaa aikasemmin :)


      • TT
        hhhuuuu kirjoitti:

        "En vaan nyt periaatesyistä ala laitella kenellekkään tuntemattomalle kuviani"

        Sori, mut must vähän tuntuu, siis vaan TUNTUU, et sä taisit jo laittaa aikasemmin :)

        Olinpa taas älykäs... Tarkotin siis että en laittele enää jälkikäteen kenellekkään niitä kuvia, koska MENI JO!


      • blondeasd
        tiimalasityttö kirjoitti:

        Öh... Tissit ovat kylläkin C-D kuppia. Näytääkö ne muka niin pieniltä tossa kuvassa? :o (totta kai ne tossa alimmassa vähän valahtaa kainaloihin ku ei mitkää silikonit oo, mut siis A?! En tiennykkää että ne näyttää niin pieniltä...)
        Lantio on kyllä vähän leveämpi kuin rinnanympärys, eli ei vielä ihan täydellinen tiimalasi, mutta en kyllä päärynäksikään sanoisi... (90-64-85)
        Tämä antaa tulokseksi tiimalasin http://www.westfield.com.au/au/be-inspired/services/fashion-services/body-shape-calculator

        mitäköhän hittoa, itse olen mitoiltani 172cm 85-69-86 ja tuo sivusto antaa mullekin tiimalasivartalon? Kun tiimalasihan on vasta kun vyötärö on jtn 20-30cm lantiota ja rinnanympärystä kapeampi.


      • muhjkl
        blondeasd kirjoitti:

        mitäköhän hittoa, itse olen mitoiltani 172cm 85-69-86 ja tuo sivusto antaa mullekin tiimalasivartalon? Kun tiimalasihan on vasta kun vyötärö on jtn 20-30cm lantiota ja rinnanympärystä kapeampi.

        no toi vaa on tollane et kuha on vyötäro kapeempi ku rinnan- ja vyötärönympärys ni se on sen mukaa tiimalasi


    • smoikkeli

      ite tykkään kyllä enemmän vähän pulskasta ei paljoa mutta että on muotoja
      tuossa kuvassa olevalla ei oo selvää vyötäröö jos ymmärrätte mitä tarkotan

      t. poika 16

    • TT

      Kohta 20 kertaa katsottu, eikä yhtäkään kommenttia. Poistanko?

    • Omakorppa

      tis ekassa kuvassa nii eihä toi ees oo kasvanu nii ehkä sil ei iha heti oo mitää muotoi :p mut siis iha perus vatta, mut ei siis pahalla mut pitäisin kyl oman kropan miellummin :)

    • mooi..

      oohh... mä haluan ton vartalon! ei muuta ku kohti tavoitetta:)

    • 12211

      Ihan mukavan näköinen, mutta tykkään itse vähän muodokkaammista naisista. Valitan. ;)

    • watcha

      meh...

    • ilifeshdxdmoi

      Onko tuo mies vai nainen, housut vähäsen pullottaa..

    • tyttö

      IHANA VARTALO

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1056
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      581
      1008
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1007
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      910
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      764
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      690
    Aihe