Vanha kissa

Heippa,minulla on kohta 19 vuotias tyttökissa,tai nyt jo mummo! On valvottanut minua,oksentelee valikoi ruokansa ja ruokalautasia asunnossa 6 kpl eri paikoissa! Onko kenelläkään ton ikäistä,olis kiva vaihtaa ajatuksia!
Ilmianna
Jaa

4 Vastausta

Itselläni vanhin tällä hetkellä 22-vuotta.Nuorempien kissakavereiden kanssa on kokenut nuortuvansa. Kun huusholliin tuli pari nuorempaa kissaa niin neidistä alkoi löytyä uutta puhtia.
Muutama vuosi sitten vanhin kissani menehtyi 26-vuotiaana munuaisten vajaatoimintaan.Kaikki ´kissani ovat huostaanotettuja kulkukissoja jotka meille muutettuaan ovat eläneet vain ja ainoastaan sisäkissoina.
Ilmianna
Jaa
Onko ollut ummetusta? Voi olla että loppu jo lähestyy.
Ilmianna
Jaa
meillä tiku samanikäinen. Eli s
okeana vuoden. Vielä metsästi myyriä perunapellosta sokeannakin. Tuli syöpä joka vei rakkaan ystävän
Ilmianna
Jaa
Käytä kissasi perusteellisessä eläinlääkärin tarkastuksessa ja tarkistuta virtsa (näkyy mahdollinen diabetes ja kiteet/sakka), maksa, munuaiset ja kilpirauhanen. Kuvaamasi oireet saattavat liittyä kilpirauhasen liikatoimintaan joka puolestaan rasittaa maksaa ja aiheuttaa näin ollen pahoinvointia. Kilppariarvot saadaan selville verestä!
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Vanha kissa

Heippa,minulla on kohta 19 vuotias tyttökissa,tai nyt jo mummo! On valvottanut minua,oksentelee valikoi ruokansa ja ruokalautasia asunnossa 6 kpl eri paikoissa! Onko kenelläkään ton ikäistä,olis kiva vaihtaa ajatuksia!

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta