Mainostoimiston etsiminen

ville525

Olen pähkäillyt monen mainostoimiston väliltä mitkä olisi luotettavia/ edullisia vaihtoehtoja. Olisiko kellään mitään kokemuksia tai neuvoja edullisen mainostoimiston etsimisessä? mielellään Kuopion seudulta. Kiitos.

26

1473

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miinahertta

      olisko google?...

    • HighTech_79

      Noh edullisesta en tiedä, mutta kannattaa mahdollisimman paljon mainostoimistoja kilpailuttaa. Itse olen käyttänyt redarea studio:n ja dynastian palveluita oman yritykseni mainontaan. Laatu/hinta suhteet ovat hyviä ja nopeat palvelut näillä kahdella.
      Kokemuksesta tiedän, ettei edullisimman mainostoimiston perässä kannata juosta. Jälki ei välttämättä ole aina sitä mitä odottaa.

      muutamien mainostoimistojen nettisivuja mitä suosittelen.
      www.redareastudio.fi
      www.dynastia.net
      www.aihe.fi

    • Peksu02

      www.imagomentor.fi

      Suomen parhain ja vieläpä halvin.

    • Letsu

      "Parhain" ja "halvin" ei yleensä mahdu samaan pakettiin.

      • xdsgn

        Tässä tapauksessa mahtuu, pyydä heiltä ilmainen tuotepaketti osoitteesta www.imagomentor.fi.

        Kukaan ei pysty noin loistavaan palveluun.

        Terv.
        Xdsgn


    • arkistojäärä

      Täsmennä millaisia palveluita tarvitset. Asiansa osaava mainostoimisto saattaa vain jakaa tuotannolliset työnsä alihankkijoilleen ja keskittyä lähinnä laskuttamiseen. Mietin että voiko freelancereiden kautta ostaa halvemmalla esim. suunnittelutyötä...

      • Pudiksen paras pizzeria

        Imagomentorilta tilattiin 2500 kpl pizzerian menuja, teippaukset ikkunoihin, valomainoskyltti, 1000 kanta-asiakaskorttia, 8 julistetta ja logosuunnittelu hintaan 1000€ alv. Tarraseriffiltä pelkkä ikkunoiden teippaus olisi ollut 1500€. Suosittelen Imagomentoria, huippu laatu ja nopeus. Ja saa vieläpä itse katsoo kun Imagomentor taikoo grafiikat älyttömällä vauhdilla.


      • kampaamo I
        Pudiksen paras pizzeria kirjoitti:

        Imagomentorilta tilattiin 2500 kpl pizzerian menuja, teippaukset ikkunoihin, valomainoskyltti, 1000 kanta-asiakaskorttia, 8 julistetta ja logosuunnittelu hintaan 1000€ alv. Tarraseriffiltä pelkkä ikkunoiden teippaus olisi ollut 1500€. Suosittelen Imagomentoria, huippu laatu ja nopeus. Ja saa vieläpä itse katsoo kun Imagomentor taikoo grafiikat älyttömällä vauhdilla.

        1000 käyntikorttia suunnitteluineen 150€ Imagomentorilta ja tosiaan ihan eri tyyli kuin muilla kun saa itse katsoa vierestä Imentorin työskentelyä. Laatu on ihan eriä kuin muilla, pinnoitettuja kortteja ei saa muilta. Esim Popan kötöstykset mitä ennen olen tilannut 200 kpl kortteja 150€:lla on säälittäviä verrattuna Imagomentorin tuotteisiin.


      • rereasfaesd
        Pudiksen paras pizzeria kirjoitti:

        Imagomentorilta tilattiin 2500 kpl pizzerian menuja, teippaukset ikkunoihin, valomainoskyltti, 1000 kanta-asiakaskorttia, 8 julistetta ja logosuunnittelu hintaan 1000€ alv. Tarraseriffiltä pelkkä ikkunoiden teippaus olisi ollut 1500€. Suosittelen Imagomentoria, huippu laatu ja nopeus. Ja saa vieläpä itse katsoo kun Imagomentor taikoo grafiikat älyttömällä vauhdilla.

        Alihintaan myytyä paskaa. Tuskin voivat edes palkkoja tuolla maksaa.


    • Yrittäjä

      Imagomentorin nettisivut ei ainakaan minua henkilökohtaisesti iske ja taitaa aika spämmi viestiä olla.... mutta kannattaahan sitä aina yrittää!
      Itse olen yrittäjänä toiminut muutaman vuoden ja olen tuottanut muutamat mainostuotannot itse mitä olen pystynyt. Olen käyttänyt myös muita yrityksiä tuottamaan minulle media tarpeita. Kuopiosta lähinnä Adkiivi on ollut yksi parhaista mainostoimistoista Kuopion alueilla ja olen saanut heiltä hyvän laatuista tuotantoa, eli nettisivut jne. redarealta olen yhteistyössä saanut taas toiseen tarkoitukseen hyviä mediatuotantoja esim videopuolta ja yritysesittely tuotantoa. Hinnat ovat kohdillaan ollut minun mielestäni ja takaisin olen saanut sitä mitä halusinkin. Kannattaa kilpailuttaa ja sopia.

      • Imagomentor

        Yli 100 asiakasta alle 8 kuukauteen ei voi olla väärässä.

        Onnittelut meille!

        Terveisin,
        Imagomentor.

        www.imagomentor.fi


    • Jeesobx

      Näyttää niin karmeilta no imagetorin sivut ja työnäytteet etten tilaisi heiltä graafista suunnittelua edes ilmaiseksi. :D

    • IMaG

      Imagetori?

      www.imagomentor.fi

      Jos työn jälki on kauheaa, niin sitten Oulun alueen yritysten yleinen lookki on melko karmeaa.

    • Imagomentor

      Hei,


      meiltä voi tilata myös painovalmiilla materiaalilla jos työn jälki ei miellytä :)


      Ystävällisin terveisin,
      Imagomentor

      Linnankatu 31, 90100 Oulu,
      www.imagomentor.fi
      [email protected]

    • Utis pizza pub

      Utajärven pizzeria.

      Tilasimme 2011 Oululaiselta mainostoimistolta A3 kokoisia menuja, 2500 kpl hintaan tuli graafisen suunnittelun kanssa 700 € ALV23%

      Tilasimme juuri Imagomentorilta 2500 kpl A3 kokoisia menuja graafisen suunnittelun kanssa hintaan 350 € ALV24%.

      Laatu paljon parempaa ja hinta on PER*ELE puolet halvempi. Melkoisesti on ilmaa mainostoimistojen hinnoissa.

    • jepujee123346

      Utajärvellä ei ole pizzeriaa.

      • Utis55

        Utajärvellä on pizzeria. "Utajärven Baari Ravintola"
        Osoite: Vanhatie 46, 91600, Utajärvi.
        Puh. 08 382 793.

        Tervetuloa!


    • jepujee123346

      Ei se mikään pizzeria ole, eikä toimi edes tuolla nimellä. Kannattaa varmaan käydä paikkakunnalla joskus, eikä vaan googletella...

      • Muhoksetar

        Kädessäni on A3 kokoinen menu jossa lukee "Utajärven Baari Ravintola" :)

        Käypäs paikan päällä jepujee123346.


    • koomami

      On täällä Utiksella tommonen

    • Jepujee 0, Utis 1
    • Jepujee123346

      Vaikka se yksi ja sama paikka vaihtaa nimeä kokoajan, ei tee siitä pitseriaa..

    • Imagomentor

      Hei,


      käykää katsomassa uudet nettisivumme!


      www.imagomentor.fi

    • pasiniss

      Itse suosittelen mainostoimisto ideafrostia nuoria innovatiivisia kavereita jotka tekevät varsin edulliseen hintaan, mutta todellakin laadukasta työtä..
      www.ideafrost.com

    • museketti

      Noniin nyt näytti hyvälle mainostoimistolle tuo ideafrost. Asialliset referenssit ja hyvät videot sivuilla. Plussaa.
      Pakko sanoa että kyllä framegraphics ideafrost redarea studio ja dynastia ovat näissä keskusteluissa vaikuttaneet sellaisille joita kannattaa käyttää. Eikun vaan lisää samankaltaisia ehdotuksia tänne jatkoksi.

    • CopyCat2

      En tiedä koskeeko tämä aihetta kun on Pirkanmaalla, mutta itse en Mainio mainostoimistoa Tampereelta suosittele.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1605
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1439
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1348
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      31
      1334
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      37
      1275
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1218
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1082
    Aihe