Kokemuksia Pelastakaa Lapset ry:n lastenkodeista?

Tyrsky Raunila yms.

Kertokaa lapset, nuoret ja vanhemmat kokemuksenne näistä Pelastakaa Lapset ry:n lastenkodeista:
• Lastenkoti Pärske
• Lastenkoti Raunila
• Lastenkoti Ritvala
• Lastenkoti Suvilinna
• Lastenkoti Tirlittan
• Lastenkoti Tyrsky
http://www.pelastakaalapset.fi/toiminta/lastensuojelutyo/lastenkotitoiminta/lastenkoti-parske/

Tässä mainospropaganda:
"Pelastakaa Lapsilla on yhteensä kuusi lastenkotia, jotka sijaitsevat Jyväskylässä, Vääksyssä, Turussa, Kauniaisissa ja Vantaalla. Uutena toimintana, Turkuun Suvilinnan lastenkodin yhteyteen, valmistuu perhekuntoutusyksikkö vuoden 2012 aikana.
Lastenkotitoiminnan tarkoituksena on turvata mahdollisimman hyvät edellytykset lasten kasvulle ja kehitykselle. Kohtaamme jokaisen lapsen ainutlaatuisena yksilönä, kuulemme lasta ja otamme huomioon hänen tarpeensa ja kehitysmahdollisuutensa. Omahoitajuus tarjoaa mahdollisuuden turvalliseen kiintymyssuhteeseen ja sitä kautta lapsen eheytymiseen.
Lastenkotitoiminnassa pidämme tärkeänä ylläpitää ja vahvistaa lapsen ja hänen biologisten vanhempiensa tai muiden lapselle läheisten ihmisten yhteydenpitoa ja ihmissuhteiden jatkuvuutta."

Olen kuullut, että todellisuus ei todellakaan vastaa mainontaa. Olisi kiva kerätä mahdollisimman paljon em. lastenkodeissa olleiden kokemuksia. Myös hyvistä kokemuksista saa kertoa.

Kertokaa!

30

11870

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lapsikaappauksia?
      • Anonyymi

        Nykyisin ei viitsi antaa rahaa kun mamut on aina ekana jonossa kerjäämässä. Suomalaisille kuuluu avustusrahat mamut on niin ahneita mikään ei riitä. Ihan joka paikkaan mamut tunkee itsensä jopa meidän kirkkoon. Mitä näiden tyhmissä päässä liikkuu ei varmaan mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nykyisin ei viitsi antaa rahaa kun mamut on aina ekana jonossa kerjäämässä. Suomalaisille kuuluu avustusrahat mamut on niin ahneita mikään ei riitä. Ihan joka paikkaan mamut tunkee itsensä jopa meidän kirkkoon. Mitä näiden tyhmissä päässä liikkuu ei varmaan mitään.

        Niin eihän mamut osaa edes lukea. Mutta osaavat laatia kerjuu kirjeitä sossulle kerjäämisessä ovat hyviä


    • kyllästynyt täysin

      Toivottavasti vakiohäirikkö- homofoobikko ei sotke tätäkin keskustelua lisää.
      Tee omat ketjusi äläkä sotke toisten!

      • Tirlittan lastenkoti

        Eräänlaisen uhrin äiti
        "Olen sellaisen lapsen äiti, joka on 8-vuotiaasta kasvanut Tirlittanissa. Lyhyesti sanoen, siellä asunut tyttäreni suorastaan vihaa minua. Olin varma, että lapseni on psyykkisesti sairas, johon lähdin hakemaan apua. Vasta, kun lapseni oli täyttänyt 18 vuotta, sain virallisesti tietää, että hän sairastaa skitsofreniaa niin pahasti, että hän on pakkohoidossa Aurorassa tällä hetkellä. Uskokaa tai älkää, mutta on totta, että kun en voinut selittää kissani kuolemaa, tyttäreni ei sen jälkeen koskaan päässyt kotilomille, ja syitä keksittiin siihen, että puhelumme olivat työntekijöille avoimia kaiutinpuheluja. Minulle listattiin, mitä sain sanoa lapselleni ja hyvänen aika, jollen ollut samaa mieltä pelastakaa lapset ry:n Tirlittanin hoitajien kanssa.
        Suomessa ei kannata hakea apua lapsilleen lastensuojeluvirastosta, sillä se on varma tapa menettää lapsensa pysyvästi. Tyttäreni on sen tähden ikuinen uhri koko elämänsä ajan. Tämä tarina on tosi."
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9153259

        Pelastakaa Lapset on kunnostautunut lähinnä huostien laittomissa pidentämisissä koko lapsuuden mittaisiksi , lasten ja vanhempien laittomissa tapaamisrajoituksissa, perheiden jälleenyhdistämisen laiminlyönneissä ja Suomen perustuslakia ja lastensuojelulakia loukkaavassa lasten ja vanhempien sananvapauden rajoittamisessa.
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9652900

        On irvokasta, että he ovat valinneet lastenkotinsa nimeksi Tirlittan. Siinä mielessä nimellä on yhtymäkohtia todellisuuteen, että perheen yhdistyminen on mahdollista vasta sijoitetun kuuluisuuden ja laajan mediajulkisuuden kautta.

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Tirlittan


      • Anonyymi

        Mitä jos arvon-kukkahattu et pakkottaisi itseäsi tälläketjulla enempää, ehkä vot luoda oman ketjusi.
        Yksikin hihhuli, joka tulee mun naaman eteen tyrkyttämään homopropagandaa kylillä niin saa maistaa luuvitosta. Mustasilmä mustaksi jouluksi ja ruoat pitää soseuttaa, kun näet hampaattomana on vaikea mussuttaa pipareita tai kinkkua.


      • Anonyymi

        Pelastakaalapset kerää rahaa sömaleille. Heh kuinka paljon luulevat saavansa ellei rikkaat somalit lahjoita. Minä en anna sentin senttiä


    • 7788899

      Raunilassa täällä on ihan kamalaa. Minua ainakin kohdellaan tosi väärin. Tämän paikan pomo äänitti minusta äänitteen mitä puhuin ja kielsi kaikille että ei olisi mitään äänittänny tai sanonnu. Hän sanoi kun oltiin kahdestaan keskustassa että nyt äänitän tämän kaiken OMALLE PUHELIMEEN (säänöissä kieletty). Siten asia jäi häiritsemään minua niin menin seuraavana päivänä puhumaan että mua häiritsee se että voisitko poistaa sen äänitteen. Niin vastaukseksi tuli teksisin sen uudelleen jos tulisi sama tilanne. Tämä paikka olisi parempi ilman paikan pomoa hän tekee kaikille vaan tahalteen kärsimystä.

    • Ismmmom
    • Törkeää

      Minun lapsi on kaapattuna ritvalaan ,jossa on valehteleva henkilökunta ja lapsen huolenpidossa jatkuvasti puutteita.Lapseni tilanne on mennyt vain huonommaksi siellä.Lapsellani selvästi neurologinen sairaus,mutta edes tutkimuksia ei ole tehty.Ihan laiton kaappaus ja tapaus on otettu kansainvälisen rikostuomioistuimen tutkittavaksi.Toivottavasti rikolliset tuomitaan.

      • Anonyymi

        Eipäs liioitella. Lapsi saa mallin vanhemmiltaan ,, joten ???


      • Anonyymi

        Aivan kuin 007 . Ilmoita Mediaan, alkaa tapahtumaan asioita.


    • Törkeää

      Minulla olisi vaikka kuinka paljon kerrottavaa tähänkin ritvalan meiningistä,mutta aika ei siihen riitä.Valehteluillaan henkilöt pitkittävät sossujen määräämiä yhteydenpito rajoituksia,mitä ilmeisimmin tiimityönä.Raporttikoosteissa kirjoittelevat esim.että olisin vainonnut lastani tapaamisesta noutanutta ,kun saatoin vain lapseni autolle antaakseni lähtöhalin.-Hakijan vainoamistako? Sama hlö väitti lapseni hampaat olevan kuin isolla poralla porattu reikiä täyteen.-Jota hammaslääkäri ihmetteli,kuka noin sanonut ja hanpaiden tilanne ihan hyvä.Jne jne.

    • Törkeää

      Pelastakaa lapset ry kehtaa järjestää jopa testamentti-iltoja sekä kerjää netissä testamenttilahjoituksia...Ja rahat menevät laittomien huostaanottojen kannattajaputiikkeihin,kuten esim.Ritvalaan.Varoittakaa läheisiänne.

      • Anonyymi

        Minäkin testamenttasin telakka yhtiön osakkeeni heille. Terveisin ei omia lapsia.


    • Apuaaaa

      Qlen ritvalassa ja kärsin ja haluan kotiin !!!!

      • Anonyymi

        Tulen noutamaan 01.00 ylhööltä tien varresta. nähdään.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Itse asuin lastenkoti Tirlittanissa joitain vuosia taaksepäin. Työntekijät vaihtuivat silloin tällöin osa työntekijöistä kohteli minua terapeuttisin keinoin osa omasi pillupoliisin otteet osa siltä väliltä. Mutta asiasta tekee surullisemman se, että mikäli olet työntekijän suosikkeja sinua palvotaan mikäli et saatat saada mukavan palan paskapiirakkaa lautaselle etenkin, jos olet nuori nämä ovat omia kokemuksiani vuosilta 2009-2018. Asia, joka saattaa herättää vihaa monessakin ihmisessä on se, että mikäli olet vanhempi lapsi teet jotain typerää et välttämättä joudu kärsimään asiasta yhtään, mikäli olit nuorempi lapsi saatat saada happoa niskaan itse opettelin tärkeän asian kantapään kautta saat tehdä typeriä asioita mikäli sinulla ei jää sormet oven väliin tai sinulla on vedenpitävä selitys kolmas asia mikä johti minut myyräntöihin oli se, että oli liikaa aikaa. Otetaan, vaikka esimerkiksi eräs mies, joka teki satunnaisesti pätkätöitä. Tämän puolihupaisan jokseenkin pyylevän mies työntekijän vaiheet olivat hyvin tragikoomisia, kun hän sai sai meistä tarpeekseen.
      VAIHE 1. Sössöttäminen
      VAIHE 2. Agressiiviset otteet
      VAIHE 3. Ärjyminen
      VAIHE 4. Antautuminen.

    • Anonyymi

      Talikainen oli Diktaattori

      • Anonyymi

        Oliko se Ritvalasta. Tiedän tapauksen, sen lapsikin hiukan outo


      • Anonyymi

        Kuka talikainen oliko hän tirlittanista kaislasta vaiko jostain muualta?


    • Anonyymi

      Faktoja Pelasta

      https://puheenvuoro.uusisuomi.fi/usvi/137840-pelastakaa-lapset-ry-ei-ansaitse-rahojasi/

      http://www.pelastakaa-lapset.blogspot.fi/

      Pelastakaa Lapset Ry on huijareitten pesä sillä vain murto-osa Pelastakaa Lapset ry:n hädän ja lasten nimissä tapahtuvasta varainkeruusta ohjautuu itse kohteelle suurimman potin kerää nämä rosvot itse millä rahoittavat huijaritoimintaansa.

      Pelastakaa Lapset ry:n toiminta perustuu valehteluun ja mainokseen vaatikaa Pelastakaa Lapset ry:n varainkerääjältä kirjallista dokumenttia keräyksensä tarkoituksesta mitään konkreettista tai rehellistä dokumenttia nämä huijarit eivät pysty esittämään suurin osa asiakirjoista kun on väärennöksiä ja suurta huijausta.

      Terve järki sanelee ehdot helpoin tapa edesauttaa tälläisen porukan huijauskierrettä on olla antamasta ropoakaan tälläiselle järjestölle joka ei pysty vakuuttamaan kuinka paljon kerätyistä varoista mihinkin menee.

      Muistakaa tosiasia Pelastakaa Lapset ry ei todellakaan ole viranomainen vaan aivan tavallinen rekisteröity yhdistys jonka kaupalliset kriteerit eivät enää kestä rikosoikeudellista arviointia

      Katso tästä huostaanotot on bisnestä Pelastakaa Lapset ry:n rooli on järjestellä tekaistuja perusteettomia heppoisin eväin perusteltuja huostaanottoja joiden kulut koituu lapsiperheitten kontolle

      http://www.taloussanomat.fi/ihmiset/2012/06/16/lapsibisnesta-ei-valvo-kukaan/201231577/137

      Jos joku asia on varma niin ainakin tämä seuraava ja kirkossa kuulutettu nimittäin turpaan vedän ensimmäistäkin Pelan rahankerjääjää kun kadulla sattuu hollille. Saa akka mustan silmän mustaksi jouluksi ja jäistä kinkkua on hankala hampaattomana kyrsiä


      t: Marko Forss

    • Anonyymi

      http://www.iltalehti.fi/perhe/2012102216231232_pr.shtml

      Pelastakaa lapset harjoittaa käytännössä ihmiskauppaa se lahjoo sosiaaviranomaiset tekemään perusteettomia huostaanottoja esimerkkitapauksia poliisilla missä lapsen huostaanotto on tehty sen perusteella että naapuri on "kertonut" yskivästä lapsesta lapsen sijoitus sijaiskotiin siis ollut pelan mielivallan perusteella

      kyse ei ole yksittäisestä tapauksesta tapauksia on sadottain

      • Anonyymi

        Uskon, ei lapsia suojella vain sijareita suojellaan. Laittomuuksia katsotaan läpi sprmien kun on heidän "kouluttamansa"


    • Anonyymi

      Asuin vuosia sitten tirlittanissa. Luulin saavani apua ongelmiini mutten saanut. Siellä oli ovet lukittuna, kun pääsit koulusta aikuinen määrää mitä sinä saat syödä. Aikuinen on aina oikeassa. Pettureita he aikuiset ovat. Vain rikkinäiset lapset ymmärtää surun todellisen luonteen eikä nämä kusipäät jotka karjuvat ja ottavat kovilla otteilla kiinnipitoon jopa pikku lapsia. Liian paljon tiukkoja sääntöjä ja lapset valittavat oikeuksista ihan syystäkin kun heillä ei niitä ole. Lääkkeet pilasi koulun käynnin lopulta ja nyt olen työkyvytön. Nuo ohjaajat olivat paskiaisia. Olin tarkoituksella heidän mieliksi jotta saisin edes vähän oikeutta ja vapautta. Siellä oli huonovointisia lapsia ja surullisinta kukaan heistä ei saanut rakkautta mitä vanhemmat voi antaa. Te ette ole isiä ettekä äitiämme. Te suorastaan elätte muiden elämää. Te olette se jolta jäi katkera maku suuhun. Jos jostain voimme olla varmoja tai täysin eri mieltä on se että karma vielä rankaisee teitä lastenkoti työntekijöitä kovalla otteella ennemmin tai myöhemmin. Lopuksi vielä älkää lahjottako Pelastakaa lapset ry senttiäkään se on pettureiden pesä

    • Anonyymi

      On se kyllä jumalauta kumma kun ovikelloa soitetaan tämän tästä.. Tänään jouduin heräämään kesken unien nelivuoro työn jälkeen koska ovikelloani soitti Pelastakaa Lapset yhdistyksen työntekijä rahankeruu aikeissa..Onko tämä laillista?

    • Anonyymi

      Mitä apua lapset tarvitsevat kun aikuiset tuhoavat maailmaa? Lapsistako jatkajia meidän toiminnalle?

    • Anonyymi

      Onko tietoa kuinka paljon menee avustuksia mamuille kun mainostetaan että suomalaisille lapsille. Mamut on yleensä ekana joka paikassa ovat niin helvetin ahneita. Sossusta saavat liikaakin niin mitään keräystä ei mamuille kirkotkin ovat valloittaneet.

    • Anonyymi

      Onko uusia kokemuksia lastenkoti ritvalasta?

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1888
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      1874
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1620
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1442
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe