Naiset, minkä takia näin?

mm m

Tapasin tässä hiljattain kiinnostavan naisen. Katseemme lukittuivat aina kun kohtasimme. Ihastuin tähän naiseen ja selvästi hänkin minussa jotain kiinnostavaa näki. Keräsin sitten rohkeuteni ja kysyin tätä ulos johon hän sitten iloisena, sekunttiakaan miettimättä vastasi hyväksyvästi. Annoin hänelle numeroni, jotta hän saisi päättää ajankohdan tapaamisellemme.
No mitään viestiä/soittoa en sitten koskaan saanut.
Ja kyllä, numero oli varmasti oikea.

Miksi ?

11

368

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • väärät johtopäätökse

      Nopein tapa päästä eroon ei toivotusta henkilöstä nolaamatta sitä muiden nähden. Ja ei ihastunut tuo nainen sinuun, eikä nähnyt mitään kiinnostavaakaan.

    • mm m

      Niin kenties... On vaan todella vaikea uskoa, että hän tekisi tälläin, kun vaikutti kiltiltä ja vähän ehkä ujoltakin. Eroonhan hän ei silti minusta tule pääseemään sillä on hän on asiaspalveluammatissa ja minä useasti hänen asiakkaansa. Tällä hetkellä tosin taitaa olla lomilla kun ei ole näkyny.

      Kumminkin ihme pelleilyä, voisi ne pakit antaa suoraan naamaan eikä tälläin.

      • olitpas typerä

        Asiakaspalvelussa ei olla pakkeja antamassa vaan kaikki asiakkaat palvellaan iloisesti ja parhain päin. Sinulta on totaalisen röyhkeää mennä asiakaspalvelijaa vonkaamaan, koska hän ei voi häipyä tai sanoa suoria sanoja vaikka mieli tekisi. Kyllä seurusteluasiat pitää hoitaa silloin kun molemmat osapuolet on vapaalla. Toisaalta asiakaspalvelija teki virheen. Sen olisi pitänyt lyhyesti ja jämäkästi mutta asiakasta nolaamatta lopettaa kyseinen vonkaustilanne ja saada asiakas ymmärtämään että on turha tulla työpaikalle roikkumaan. Etenkin mielenterveyspotilaiden kanssa on haasteellista koska tosiaan ei voi lähteä nostelemaan, mutta ei voi lyödäkään jos pervo käy käsiksi. Mutta puhumalla.


      • haloo helsinki ja tr

        Voi helvetti, totta kai se ottaa katsekontaktia kun se on työssä ASIAKASPALVELUSSA. Mikä vittu saa luulemaan että siinä on YHTÄÄN mitään muuta takana sen naisen puolelta??? Ei vittu mitä johtopäätöksiä!


      • ihme asenne???
        olitpas typerä kirjoitti:

        Asiakaspalvelussa ei olla pakkeja antamassa vaan kaikki asiakkaat palvellaan iloisesti ja parhain päin. Sinulta on totaalisen röyhkeää mennä asiakaspalvelijaa vonkaamaan, koska hän ei voi häipyä tai sanoa suoria sanoja vaikka mieli tekisi. Kyllä seurusteluasiat pitää hoitaa silloin kun molemmat osapuolet on vapaalla. Toisaalta asiakaspalvelija teki virheen. Sen olisi pitänyt lyhyesti ja jämäkästi mutta asiakasta nolaamatta lopettaa kyseinen vonkaustilanne ja saada asiakas ymmärtämään että on turha tulla työpaikalle roikkumaan. Etenkin mielenterveyspotilaiden kanssa on haasteellista koska tosiaan ei voi lähteä nostelemaan, mutta ei voi lyödäkään jos pervo käy käsiksi. Mutta puhumalla.

        Niin, se on kyllä totta. Jokainen joka pyytää ihmistä ulos missään muualla kuin kännissä baarissa, on suomalaisittain mielenterveyspotilas. Samoin kuin kaikki ulospyytäminen on vonkaamista. Eikä yksikään asiakaspalvelija tosiaankaan voi olla oma itsensä, sanoa vain, ettei kiitos halua lähteä, sehän olisi ihan inhimillistä.
        Kyllä asiakaspalvelija voi antaa pakit, ei asiakaspalveluun millään tavalla kuulu treffeille lähtö tai joku väkisin suostuminen. Miten se nyt on niin röyhkeää kysyä ulos, jos jossain jonkun tapaa?

        Missähän sä oikein olet töissä, kun siellä käy vaan mielenterveyspotilaita, roikkujia ja pervoja? Jossain thaihieronta-paikassa vai? No sitten mä kyllä ymmärrän nopean tuomion. Ja sen ettei voi pakkeja antaa :D

        Eihän kukaan tiedä onko ap ja mikä se on?! Voihan se olla ihan vaan tavallinen mies, joka nyt sattui ihastumaan tyyppiin jonka on tavannut jossain kaupassa..?


    • veikkaa vaikka

      Ihan yhtä hyvin voisit kysyä veikkauksia miehiltä, mistä sitä kukaan tietää! Tuskinpa sekään nainen on mitään massaa, kollektiivista "naiseutta" mitä ei ole olemassakaan. Jokaisen veikkaus on ihan yhtä hyvä. Noin vaan yleisesti tiedoksi.

      No, minun veikkaukseni on seuraavat:
      - Hän ensin halusi lähteä, mutta syystä tai toisesta muuttikin mielensä. Ehkä hän päätti ettei nyt sovikaan, tai juuri sen asiakkuuden takia, ehkä hän vaan muutti mielensä.
      - Hän ensin luotti itseensä ja sitten ei luottanutkaan. Ehkä hänen elämässään on asioita, mitä hän pelkää, että sinä et hyväksy eikä hän halua ottaa riskiä.
      - Hänelle ehkä sattui jotain henkilökohtaista elämässään, vaikka jokin isompi huono asia, mikä vei tahdon mietiskellä uusiin ihmisiin tutustumista tai hän ei nyt vaan halua ottaa mitään semmoista asiakseen. Esim. joku onnettomuus, silloin vaan jättää soittamatta ja treffit on aika lailla toissijaista, mitä ei edes muista.
      - Hän hukkasi numeron, jos annoit sen lapulle, hän hukkasi lapun, jos puhelimeen, hän hukkasi puhelimen.
      - Hän tapasi samantien jonkun toisen, ennenkuin ehti soittaa, joka vei jalat alta niin, ettei tullut enää mieleenkään soittaa.

      Jos tuo toinen kirjoittaja olisi oikeassa (että nainen vaan halusi "päästä eroon" näin, että ensin suostuu ja sitten tekee vaan oharit), voihan hänkin olla, niin joo-o, se olisi lapsellista ja typerää, mutta ei mahdotonta.

      Ihmiset on lapsellisia ja typeriä. Niin naiset kuin miehet ja myös ne kilteiltä ja ujoilta vaikuttavat: joskus ne juuri onkin.
      Tokihan hän voisi täysin toista nolaamatta sanoa myös "ihanaa kun pyysit, mutta tapailen jo yhtä ihmistä, enkä halua tapailla muita" jolloin ketään ei nolattaisi, eikä sillä olisi väliä tapaileeko vai ei, se on aina hyvä syy ja tekosyy.
      Kohteliaasti voi myös sanoa suoraan "Kiitos, olen imarreltu kyllä, mutta en halua lähteä" eikä siinäkään ole mitään kenenkään nolaamista. Ihmiset on vaan tyhmiä, eivätkä osaa sanoa kohteliaasti "ei kiitos" niin että toinen ihminen saa säilyttää kasvonsa ja uskaltaa kysyä seuraavaakin.
      Se on kyllä todella perperistä ja ehkä kohteliasta kieltäytymistä (muistakin asioista) pitäisi opettaa jo kouluissa. Se kuuluu hyödyllisiin ja hyviin tapoihin.

      Ihme pelleilyä on maailma täynnä, mutta muitakin syitä on olemassa. Ihmiset on ihmisiä ihan sukuelimistään riippumatta. Ihmiset on enemmän sitä mitä ovat sen yläpään kuin alapään takia, vaikka alapäätä yritetäänkin aina syyttää ja laittaa vastuuseen, kumpikin sukupuoli! Aivan turhaa, täysin typerää. Aivoilla ajatellaan.

      • johan nyt jotain

        Tokihan hän voisi täysin toista nolaamatta sanoa myös "ihanaa kun pyysit, mutta tapailen jo yhtä ihmistä, enkä halua tapailla muita" jolloin ketään ei nolattaisi, eikä sillä olisi väliä tapaileeko vai ei, se on aina hyvä syy ja tekosyy.

        ------------------------------

        Asiakaspalvelija ei todellakaan ala työssään avautumaan asiakkaille parisuhteestaan tai sen puutteestaan. Se ei kuulu työasioihin, eikä etenkään asiakkaille! Henkilökohtaisuuksia ei puhuta työtilanteissa.

        Työssä ei käytetä sanontaa ihanaa kun pyysit, ei siellä anneta turhia toiveita toopeille asiakkaille. Et tosiaan taida tietää mitään asiakaspalvelusta. Ei se mitään haihattelua ole. Luoja nähköön!


      • En tunne Johania
        johan nyt jotain kirjoitti:

        Tokihan hän voisi täysin toista nolaamatta sanoa myös "ihanaa kun pyysit, mutta tapailen jo yhtä ihmistä, enkä halua tapailla muita" jolloin ketään ei nolattaisi, eikä sillä olisi väliä tapaileeko vai ei, se on aina hyvä syy ja tekosyy.

        ------------------------------

        Asiakaspalvelija ei todellakaan ala työssään avautumaan asiakkaille parisuhteestaan tai sen puutteestaan. Se ei kuulu työasioihin, eikä etenkään asiakkaille! Henkilökohtaisuuksia ei puhuta työtilanteissa.

        Työssä ei käytetä sanontaa ihanaa kun pyysit, ei siellä anneta turhia toiveita toopeille asiakkaille. Et tosiaan taida tietää mitään asiakaspalvelusta. Ei se mitään haihattelua ole. Luoja nähköön!

        Kuten huomasit, siinä oli myös toinen vaihtoehto, missä sanotaan suoraan ettei nyt vain kiinnosta. Olen ollut paljonkin asiakaspalvelussa ja minua on pyydetty ulos. Olen vastannut tuolla suoralla tavalla, että kiitos mutta ei kiitos, olen sanonut, että olen varattu ja ei ole ollut ongelmia. Mitä nyt milloinkin tilanne tuntuu vaativan.
        Sen verran tiedän asiakaspalvelusta että olen hyvin pidetty, minusta ovat tykänneet pakitkin saaneet asiakkaat vielä pakkien jälkeenkin ja että olen aina kyennyt suhtautumaan ihmisiin luonnollisesti.

        Tietysti, eri asia on varmaan sinulla, jota aina pyytää ulos ne toopet asiakkaat. Minulla on ollut siinä kohtaa harvinaisen hyvä onni, että suurin osa asiakkaistani on ollet ihan kivoja, fiksuja, tai muuten vaan ok. Aika tavallisia ihmisiä ovat tuntuneet olevan, ja olen sentään ollut melko monenlaisessa mukana. Että aika paljon on kokemusta ja tiedän aika paljon asiakaspalvelustyöstä. Olen myös tietoinen huonoista puolista, mutta kuten sanottu, koska minua on pyytäneet ulos ihan normaalit ja kivat ihmiset noin suurimmaksi osaksi, se ei minun kohdallani ole kuulunut mitenkään siihen rankimpaan osuuteen... Enemmän minua on häirinneet ne asiattomat tai valittajat.
        ...Tietty, voi johtua siitäkin, että minua nyt ylipäätään on elämässäni pyydetty aika usein ulos, että olen noin kaikenkaikkiaan aika tottunut siihen.

        Baarissa tietty ihan kännisiä ei tarvitse ottaa tosissaan ollenkaan, siihen riittää ihan hyväntuulisuus, että juupa juu, taitaa tuo humalatila tuoda sanoja suuhun. Osaan myös sitten tiukasti sanoa, että nyt loppui jauhaminen, emme keskustele tästä asiasta enempää, pakit tuli nyt ja se siitä. Mikäli tarve vaatii siis. Osaan tosin olla myös melko kovaotteinen joten minun ei tarvitse pelätä: siinä on isompikin sonni saanut kyllä kyytiä, jos on tarve niin vaatinut :) Tosin ei kyllä ulospyytämisen takia ole koskaan tarvinnut.
        Minun ulospyytäjäni ovat kyllä olleet sen verran tasokkaita yleensä, että ovat ihan kohteliaankin "ei":n tajunneet, eivätkä saaneet "turhia toiveita" vain siksi, että olen kohtelias. Mutta ehkä meillä kullakin on tosiaan omat kokemuksemme.

        Voihan tietenkin keskustelun tai kohteliaisuudenkin tulkita "avautumiseksi" itse en ole ihan noin herkkä. Olen oppinut muutenkin, ettei ihmisten kanssa kannata hirveän yliherkkä olla, eikä etenkään asiakaspalvelustyössä.
        Mutta minä olen muutenkin melko itsevarma ihminen, en siis koe tarvetta puolustautua silloin, kun kukaan ei hyökkää. Enkä koe omaa kohteliaisuuttani avautumisena tai koe itseäni ihan pienestä uhatuksi muutenkaan.

        Ihan huumorilla, kohteliaisuudella ja olemalla oma itseni olen selvinnyt.
        Ehkä sinunkin kannattaisi kokeilla.

        Ps. Mitä sen Luojan pitäisi nähdä? Se Johanko?


    • ujo kassa

      Hukkasi numeron tai ujoutensa takia ei uskanltanut sanoa, ettei halua = ei keksinyt muutakaan kuin myöntyä.

    • mieti vielä kerran

      Riippuen tytön työpaikasta ja pomosta, sä olet saattanut asettaa hänet todella tukalaan tilanteeseen. Hän ei ole millään tavalla puolustuskykyinen. Jos hän on nuori, hän ei vielä osaa sanoa heti ja katkaista tilannetta heti.

      Toisaalta tilanne saattaa olla sikälikin alistava, että vaikka hän on siellä, se ei tarkoita että hän on automaattisesti sinunkin saatavilla. Ja nyt sä et anna hänelle mitään mahdollisuutta ...jos käyt siellä lisää hiillostamassa!?

      Mun viimeisin asiakaspalvelutyö oli painajainen. Pomolta ei saanut mitään tukea kun asiakkaat kävivät pokaamassa ja uhittelemassa. Syy oli aina minussa. Asiakaspalvelijan pokailu on erittäin lähellä ahdistelua. Mieti hänen asemaansa.

    • 6r7k64h

      Veikkaan että pähkäili liian kauan eikä sitten enää viitsinyt ottaa yhteyttä.
      Saattoi tietty löytää myös jonkun toisen, mistä sitä tietää mitä elämä tuo tullessaan.

      Tuskin vastakkainen sukupuoli jatkuvasti tuijottaa ja hakee katsekontaktia ihmiseen jota ei voi sietää :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2466
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      38
      1399
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      60
      1368
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1156
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1123
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1101
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1032
    Aihe