Joensuun kotien asunnoista

Asuin Joensuun kaupungin asunnossa sain 3 varoitusta ja häädön. Ensimmäinen tuli rappusissa kävelystä, olisiko minun pitänyt kiivetä köyttä myöten asuntooni, toinen tuli television katsomisesta hiljaisuuden jälkeen, kun katsoin kymmenen uutiset ja viimeinen kolmas varoitus tuli puhelimeen puhumisesta päivällä!

Tämä on täyttä totta! Ihmettelin asiaa, että miten tavallisesta asumisesta voi saada varoituksia ja isännöitsijä Pertti Dahl, omalla allekirjoituksellaan hyväksyi nämä varoitukset!

Eikä siinä vielä kaikki. Kun muutin pois asunnosta jouduin maksamaan korvausta semmoisesta, joita en ollut itse tehnyt vaan edellinen asuja esimerkiksi lattiat olivat tosi likaiset ja wc-laite oli myös tosi likainen, keittiö oli myös likainen, kaikki nämä tuli minun maksettavaksi vaikka en ollut niitä edes liannut, tosi törkeää!

Eli miettikää tarkkaan kun muutatte joensuun kotien asuntoihin, ottakaa vaikka kuvia asunnosta ennen muuttoa, ettei käy kuten minulle.
Ilmianna
Jaa

86 Vastausta

Joensuussahan on paljon muutakin outoa.Minäkin asuin 2 vuotta ja kitos kyllä riitti.Epäluuloisia,kateellisia ja omahyväisiä ihmisiä todella paljon!!
1
Ilmianna
Jaa
Jotenkin vaan tuli sellainen olo että olet jotain muutakin tehnyt kuin tuon mitä kirjoitit.
Katkerana kirjoitettu?

"Ensimmäinen tuli rappusissa kävelystä, olisiko minun pitänyt kiivetä köyttä myöten asuntooni"
Sehän täysin riippuu siitä miten kovaa metelöit kun niitä rappuja kävelet ja huudat siellä rapussa. Luulenpa että olet sellaista meteliä pitänyt ja sellaiseen aikaan että
naapureita häirinnyt.

"toinen tuli television katsomisesta hiljaisuuden jälkeen, kun katsoin kymmenen uutiset"
No jos televisio huutaa täysillä ja kymmenen jälkeen jolloin hiljaisuus niin tottakai silloin häiritset naapureiden ilta rauhaa tai unta.

"viimeinen kolmas varoitus tuli puhelimeen puhumisesta päivällä!"
Oletko varma että puhuit päivällä ja niin ettet huutanut siihen kännyysi??

Joensuun kodeilla asunto tarkastetaan aina muuton jälkeen ja ennen uuden asukkaan muuttoa joten aivan turhaan väität että sinä et ole asuntoa liannut vai oliko se kaveri joka kävi ja asui siinä.??
Asunto pitää luovuttaa siistissä kunnossa joten jos se on epäsiisti niin silloin entinen asukas maksaa siivoojan työn.

Aivan naurettavia väitteitä sinulta. :DDD

Kannattaa lukea järjestyssäännöt ym. ohjeet ennen kuin muutat yleensä mihinkään, sillä kaikki nuo säännöt pätee kaikissa vuokra-asunnoissa ympäri maan.
Omistus asunnossakaan ei tehdä mitä vaan...

Niin makaa kun petaa!
Ei joensuun kodin asunnoissa tuollaisista häätöä saa jos ei aihetta
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
Epäonnistujien, päihteidenkäyttäjien tai muuten vaan henkisesti sairaiden kirjoituksia on internetissä lukematon määrä ja jokainen päivä ne lisääntyy lisääntymistään.
Erityisesti Suoli24 vaikuttaa olevan tuollaisten persoonien kokoontumispaikka, ja näiltä palstoilta löytyy aina samanlaisia jotka ovat valmiita antamaan tukensa kirjoittipa minkalaisia huuhaa-tarinoita hyvänsä.Ja kyllähän nuo kirjoitteleekin, ei sen puoleen....
Jostain syystä itsensä kaltoinkohdelluksi tuntevat yrittävät ikään kuin maksattaa korvauksia mitä erilaisimmista asioista valehtelemalla, vaikka alunperin ovat itse syylllisiä ja ongelman aiheuttajia. Senkään vertaa ei löydy rehellisyyttä tai miehisyyttä että kykenisi tunnustamaan asioiden oikean laidan edes itselleen. Kun mieli on tottunut vuosikymmeniä kieroilemaan, niin itsekin uskoo omat tarinansa vailla todellisuuspohjaa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Taidat olla juuri sellainen kaikesta valittaja joka ilmoittaa jokaisesta äänestä että petaa vaan itse
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Hyvä hyvä!!!!
Yksi häirikkö poissa häiritsemästä rauhallisia ihmisiä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
Jospa onkin niin, että yksi rauhallinen ihminen on poissa häiritsemästä häiriköitä?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
ujyhgftr2 kirjoitti:
Jospa onkin niin, että yksi rauhallinen ihminen on poissa häiritsemästä häiriköitä?
Päinvastoin on tuossa käynyt kun lukee aloittajan tekstiä.

Pitää osata ajatella muitakin asukkaita jos meinaa asua sellaisessa asunnossa jossa naapurit.

Jos yksi häiriötä tuottava häiritsee muita niin eikö se ole suurempi häiriö kuin ne rauhalliset jotka saa sen häirikön pois häiritsemästä valta osaa asukkaista?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Jotenkin vaan tuli sellainen olo että olet jotain muutakin tehnyt kuin tuon mitä kirjoitit.
Katkerana kirjoitettu?

"Ensimmäinen tuli rappusissa kävelystä, olisiko minun pitänyt kiivetä köyttä myöten asuntooni"
Sehän täysin riippuu siitä miten kovaa metelöit kun niitä rappuja kävelet ja huudat siellä rapussa. Luulenpa että olet sellaista meteliä pitänyt ja sellaiseen aikaan että
naapureita häirinnyt.
------------------------------------------------------------------------------------------------------
ihan normaalisti kävelin rappusissa, ihmettelin itsekin varoitusta, näköjään olisi pitänyt tulla kotiin köyttä pitkin!!!!!!!!!
------------------------------------------------------------------------------------------------------
"toinen tuli television katsomisesta hiljaisuuden jälkeen, kun katsoin kymmenen uutiset"
No jos televisio huutaa täysillä ja kymmenen jälkeen jolloin hiljaisuus niin tottakai silloin häiritset naapureiden ilta rauhaa tai unta.

Eipä ole tullut enää varoitusta telkkarin kattomisesta vaikka ihan samalla tavalla katon nykyäänkin!!!!!!!!!!!!!!
"viimeinen kolmas varoitus tuli puhelimeen puhumisesta päivällä!"
Oletko varma että puhuit päivällä ja niin ettet huutanut siihen kännyysi??

Olen varma, että puhuin päivällä, koska yöllä nukun.
Joensuun kodeilla asunto tarkastetaan aina muuton jälkeen ja ennen uuden asukkaan muuttoa joten aivan turhaan väität että sinä et ole asuntoa liannut vai oliko se kaveri joka kävi ja asui siinä.??
Asunto pitää luovuttaa siistissä kunnossa joten jos se on epäsiisti niin silloin entinen asukas maksaa siivoojan työn.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Asunnon katsoi myös vanhempani kun muutin asuntoon ja hekin huomasivat likaiset lattiat, likaisn wc-laitteen ja likaisen keittiön, sanoivat vielä, että noista tulee vielä ongelmia ja niinhän tuli!!!!!!!!!!!!!!!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Aivan naurettavia väitteitä sinulta. :DDD
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Niinpä naurettavia, mutta se hauska asia, että täyttä totta! Voin kaikki todistaa!!!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kannattaa lukea järjestyssäännöt ym. ohjeet ennen kuin muutat yleensä mihinkään, sillä kaikki nuo säännöt pätee kaikissa vuokra-asunnoissa ympäri maan.
Omistus asunnossakaan ei tehdä mitä vaan...

Niin makaa kun petaa!
--------------------------------------------------------------------------------------------------
---Jos väität ettei häätöä saa jos ei aihetta, et tiedä mistään mitään!---
--------------------------------------------------------------------------------------------------

Tällä hetkellä asun omakotitalossa ja valitukset loppuivat tuohon joensuun kotien asuntoon, miksei niitä varoituksia sitten tule nyt????????????????

Kerropa se "insinööri!!!"
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
3 VASTAUSTA:
ihan normaalisti kävelin rappusissa, ihmettelin itsekin varoitusta, näköjään olisi pitänyt tulla kotiin köyttä pitkin!!!!!!!!!

Toisilla kun on tapana kävellä niin kannat kopsaen että tottakai se häiritsee naapuria.
Taisi askel painaa kovastikin kun tuosta sait varoituksen.
Onhan noita rapussa "hiljaa" kulkeneita kuunneltu ja eivät tajua että siellä kaikuu...

Eipä ole tullut enää varoitusta telkkarin kattomisesta vaikka ihan samalla tavalla katon nykyäänkin!!!!!!!!!!!!!!

Niinpä juuri, kirjoitit asuvasi nyt omakotitalossa jossa ei kaiketikkaan ole seinänaapuria...ei se kuulu naapuriin jos matkaa on muutama metri.

Asunnon katsoi myös vanhempani kun muutin asuntoon ja hekin huomasivat likaiset lattiat, likaisn wc-laitteen ja likaisen keittiön, sanoivat vielä, että noista tulee vielä ongelmia ja niinhän tuli!!!!!!!!!!!!!!!

Olisit silloin vaatinut itse kunnon siivousta kun muutit itse siihen asuntoon. Olet allekirjoittanut vuokrasopimuksen jolloin olet ollut tyytyväinen asunnon kuntoon.
Tämäkin seikka mainitaan sopimuksissa ja Joensuun kotien sivuilla jos olet ne lukenut ennen kuin allekirjoitit paperin.

Niinpä naurettavia, mutta se hauska asia, että täyttä totta! Voin kaikki todistaa!!!

Miten meinasit sen täällä todistaa?

Kyllä se häätö tulee ihan aiheesta joten turha purnata sitä ainakaan täällä, mitä se auttaa.
Asunnon tarvitsijoita on paljon Joensuussa ja tuskin tämä kirjoituksesi heitä häiritsee.
Mutta jos tämä helpottaa sinun elämääsi niin anna tulla vaan. Saahan tänne kirjoitella
jos ei muuten saa purettua pahaaoloaan.

Tällä hetkellä asun omakotitalossa ja valitukset loppuivat tuohon joensuun kotien asuntoon, miksei niitä varoituksia sitten tule nyt????????????????

Asut tarpeeksi kaukana naapureista ja kun naapurit eivät kuule meteliäsi niin miksi valittaa.
Onneksi älysit muuttaa omakotitaloon.

En ole "insinööri" vaan tavallinen rauhallisessa kerrostalossa asuva tyytyväinen asukas.
Mielestäni turha enää purnata moisesta kun olet muuttaessasi paperit allekirjoittanut
ja näin hyväksynyt niin asunnon kunnon kuin järjestyssääntöjen noudattamisen.

Kannattaa miettiä mihin sen nimensä rustaa...
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Joensuun kodin asuk kirjoitti:

Toisilla kun on tapana kävellä niin kannat kopsaen että tottakai se häiritsee naapuria.
Taisi askel painaa kovastikin kun tuosta sait varoituksen.
Onhan noita rapussa "hiljaa" kulkeneita kuunneltu ja eivät tajua että siellä kaikuu...

Niinpä juuri, kirjoitit asuvasi nyt omakotitalossa jossa ei kaiketikkaan ole seinänaapuria...ei se kuulu naapuriin jos matkaa on muutama metri.

Olisit silloin vaatinut itse kunnon siivousta kun muutit itse siihen asuntoon. Olet allekirjoittanut vuokrasopimuksen jolloin olet ollut tyytyväinen asunnon kuntoon.
Tämäkin seikka mainitaan sopimuksissa ja Joensuun kotien sivuilla jos olet ne lukenut ennen kuin allekirjoitit paperin.

Miten meinasit sen täällä todistaa?

Kyllä se häätö tulee ihan aiheesta joten turha purnata sitä ainakaan täällä, mitä se auttaa.
Asunnon tarvitsijoita on paljon Joensuussa ja tuskin tämä kirjoituksesi heitä häiritsee.
Mutta jos tämä helpottaa sinun elämääsi niin anna tulla vaan. Saahan tänne kirjoitella
jos ei muuten saa purettua pahaaoloaan.

Asut tarpeeksi kaukana naapureista ja kun naapurit eivät kuule meteliäsi niin miksi valittaa.
Onneksi älysit muuttaa omakotitaloon.

En ole "insinööri" vaan tavallinen rauhallisessa kerrostalossa asuva tyytyväinen asukas.
Mielestäni turha enää purnata moisesta kun olet muuttaessasi paperit allekirjoittanut
ja näin hyväksynyt niin asunnon kunnon kuin järjestyssääntöjen noudattamisen.

Kannattaa miettiä mihin sen nimensä rustaa...
Noita mun..päitä riittää joensuussa jotka inisee kaikesta pienestäkin
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
"Tällä hetkellä asun omakotitalossa ja valitukset loppuivat tuohon joensuun kotien asuntoon, miksei niitä varoituksia sitten tule nyt?"

Ihanpa totta. Älykäs kysymys, taidat olla oikein Mensan jäsen. Miten ne eivät nyt valita? Paljonko on matkaa lähimpään naapuriin? 8 kilsaa?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Minä vaan sitä, että jos olisin haastanut joensuun kodit oikeuteen noista varoituksista niin olisin varmasti voittanut ja tuomarikin olisi nauranut joensuun kodeille!! Sillä noista varoituksista ei olisi voinut antaa häätöä sillä nuo ovat normaalia asumisesta kuuluvia ääniä.

Mutta ajattelin etten kehtaa alkaa riitelemään ja sitä paitsi parempi näin asun mukavammin omakotitalossa, jossa on tilaa ja naapurit ovat paljon mukavampia, eikä ole tullut yhtään varoitusta..
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Jos ja jos....

No hyvä kun löysit sinulle sopivan asuinpaikan.
Onnea vaan uuteen kotiin!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
On mennyt meno sairaaksi.
Vuokralaisella on täysin samat oikeudet mitä omistusasujalla. Vuokralla ostetaan samat oikeudet laillisesti. Pätee asumiseen liittyviin sääntöihin.

Menkäähän mökkihöperöt joskus ulos, siellä kuuluu auton ääniä..pelottaako?

Metsäkansa kuuntelee höperöinä naapurinsa elämisenääniä kun ei ole muuta tekemistä?

Huomaa ettei porukka ole elänyt oikeassa kaupungissa joka ei nuku edes öisin.
Ilmianna
Jaa
tyhmä on se kuka maksaa!! miksi et valittanut ylemmälle taholle.kannattasisi ottaa ensin asioista selvää! jos minulle olisi esitetty tollaisia syytöksiä niin en todellakaan olisi jättänyt asiaa siihen paikkaan...
Ilmianna
Jaa
Ja paskanlatvat tarkasteta asuntoja. Muutin reilu vuosi sitten Utraan, asunto oli äärettömän paskainen ja huomautin sitä avainta tuoneelle huoltomiehelle, kohautteli vaan olkapäitään. Olisittepa nähneet uunin??? Huh huh, jopa paskaiset leivinpaperit olivat siellä luukun sisällä, pelleistä puhumattakaan. Ovenkahvat jäivät käteen kirjaimellisesti, keittiön ja olohuoneen välinen väioven kisko ovineen rysähti jalalleni, se sentään tultiin korjaamaan.

Voin sanoa, että koski ihan saatanasti, kun painoa tuolla ovella oli ainakin 80kg ja olen pieni nainen. Edes tällaisia asioita ei korjattu ennen muuttoa!!!

Onneksi en asu enää siellä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Miksi et vaatinut korjausta ennen kuin allekirjoitit sopimuksen ja hyväksyit asunnon kunnon sellaisena kun se oli???

Kannattaa ensin katsoa asunto tarkkaan ja sitten jos korjaus tehty niin allekirjoittaa vasta soppari!!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Muutin muualta, enkä päässyt asuntoa etukäteen katsomaan. Aloitin työt välittömästi seuraavana maanantaina. Ei ollut aikaa eikä autottomana rahaa matkustella asuntoa katsomaan, joten plussailette turhia!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Nooo itse olet valinnan tehnyt.

Olkoon tämä opiksi muille lukijoille ja niille jotka vuokra-asuntoa etsivät!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Suurin osa asunnoista on kehnossa kunnossa. Ei kannata maksaa yli 500 euroa paskasta kaksiosta. Pitää olla jo uutta pintaa ja hyvä sijainti.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Voihan sitä vuokrata yksityiseltäkin jos noin mielestäsi on.
Ja maksat tuhottomasti enemmän mutta mistä maksat.....
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Senverran tuohon,että aivan liian herkästi Joensuun Kodeilla uskotaan ns.ammattivalittajien tekemiin valituksiin.Niitäkin on ja lähes joka talossa!
Ilmianna
Jaa
Hardax. BLudi blodi. Squdelia. ÖRGH urgh aarrrgh.
Ilmianna
Jaa
Omana neuvona voin sanoa että kannattaa asua keskustassa lähiön asemasta jos vaan kukkaro antaa periksi, lähiöissä riittää flegmaattisia ja kyttääviä naapureita, vaikuttaa asuinviihtyvyyteen.
Ilmianna
Jaa
Olen itse todella tyytyväinen omaan vuokra-asuntooni. Se on siisti ja niin olen minäkin. Muuttessani siihen, pinnat maalattiin ja 1 väliovi, jääkaappi, suihku muuta pientä on laitettu. Nätti koti ja kohtuu vuokra.

Meidän talossa asuu aika paljon nuoria ja vaihtuvuus on suuri. Harmikseni olen todennut, että näillä nuorilla ei ole alkeellistakaan tajua, kuinka yleensä asutaan. Oikeuttaako vuokralla asuminen olemaan välinpitämätön?

Omasta rapustani on varmaan tämän 2,5 vuoden asumiseni jälkeen saanut häädön useampikin tyyppi. Samoin muista rapuista. En ole mikään kerrostalo-kyylääjä ja tiukkapipoinen. Normaalin asumisen äänet kuulukoon päivällä ja illallakin. Tahtoo vain näillä bilettäjillä usein unohtua ja päivälläkin osataan sitä möykkää kiitettävästi aika-ajoin pitää. So what, niin pitkään kun saan yöni nukkua ja tuulettaa petivaatteeni, ilman räkä ja tupakantumpit lentää mun partsille.

Suurin osa ihmisistä on kivoja ja kunnollisia, mutta joukkoon mahtuu myös näitä elämäntapaintiaaneja
Ilmianna
Jaa
Joo mutta noita helkutin yötä päivää ulvovia koiria,emäntineen ei häädetä.
Vuodesta toiseen sama jatkuu, kun tarpeeksi vittuillaan,uhataan -muuttavat itse seuraavien häiriöksi.
Muuten sitä mieltä ettei ketään saa häätää, niinsanotusti;sana sanaa vastaan-pitää olla sitten kunnon todisteet jotka kestävät oikeudessa.
Ei mitään henkilöriitoja ratkaista häätämällä ja varsinkin nämä samat valittajat häätäneet useita ja ylpeilevät sillä(asukkaat)
Kannattaa olla oikeassa tai voi tulla pahoja ongelmia eteen...
Ilmianna
Jaa
Itse aion yrittää hakea asuntoa Joensuun kodeilta.

Jos muuttaessasi sinne, asunto oli likainen olisit vaatinut asunnon puhdistamista
Ilmianna
Jaa
Eipä Kodit tarjoa opiskelijoille asuntoja, Elliltä kannattaa yrittää.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
4 VASTAUSTA:
Kirjoituksista huokuu yksipuolinen ajattelumaailma.

Kerrostaloon muuttavan tulee tietää ettei se ole paras vaihtoehto hiljaisuudessa asumiselle. Äänekkäiden asukkien tulisi muistaa että on niitäkin joita häiritsee pienikin melu(hiljaisuudesta pitävät etenkin maalta muuttaneet).

Pahimmat valittajat ovat yksineläjiä ja suurimmat meluntuottajat nuoria bailaajia tai alkoholisoituneita henkilöitä.
Kannattaa myös tarkastaa millainen äänieristys asunnoissa on.

Kaverini asui Utrassa yhdessä kerrostalossa ja häntä häiritsi yläpuolella asuvien lemmenhetket. Nainen oli äänekäs ja kaveriani varmaan harmitti se ettei itse saanut naista asuntoon kovinkaan usein. Ongelma oli ärsyttävä vaikka täysin luonnollinen.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Monelta kantilta kirjoitti:

Kerrostaloon muuttavan tulee tietää ettei se ole paras vaihtoehto hiljaisuudessa asumiselle. Äänekkäiden asukkien tulisi muistaa että on niitäkin joita häiritsee pienikin melu(hiljaisuudesta pitävät etenkin maalta muuttaneet).

Pahimmat valittajat ovat yksineläjiä ja suurimmat meluntuottajat nuoria bailaajia tai alkoholisoituneita henkilöitä.

Kaverini asui Utrassa yhdessä kerrostalossa ja häntä häiritsi yläpuolella asuvien lemmenhetket. Nainen oli äänekäs ja kaveriani varmaan harmitti se ettei itse saanut naista asuntoon kovinkaan usein. Ongelma oli ärsyttävä vaikka täysin luonnollinen.
Noihin varoituksiin lisäisin ettei yhden ihmisen valituksia tulisi ottaa vakavasti huomioon. Jos valituksen tekee monta naapuria on todennäköistä että on tapahtunut normaalista poikkeavaa joka oikeuttaa varoitukseen.

Isännöitsijöiden tulisi siis tarkastella valituksia kriittisesti. Oikeudenmukaistahan on jos saadaan kattava otos ongelman laadusta ennen päätöksiä ja siitä seuraavia toimenpiteitä.

Yleensä myös molempia osapuolia kuunnellaan, sehän taitaa olla perustana myös oikeudellisissa prosesseissa jos puhutaan oikeusvaltiosta.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Monelta kantilta kirjoitti:

Ei voi mitään jos ilohetkellä riemu karkaa. Tule käymään niin katsotaan.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
"Eipä Kodit tarjoa opiskelijoille asuntoja, Elliltä kannattaa yrittää. "

Joensuun Ellit = Joensuun kodit...nykyään ?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Jospa kaikki te kirjoittajat (etenkin häätö päätöksestä ja valituksesta ihmettelijät) ottaisitte selkoa asuinpaikkanne/talonne järjestyssäännöistä ja noudattaisitte niitä niin kaikki tämä olisi turhaa.

Eli jos ei noudata sääntöjä se on peruste "rangaistukselle", niin se menee lähes kaikessa!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
3 VASTAUSTA:
Ei ole oikein jos saisi varoituksen syystä joka on aina arvion lopputulosta. Mikä on normaalia elämisenääntä maailmassa joka pyörii kolmessa vuorossa?
Tulisiko maailman pysähtyä yhtä vuoroa tekeväksi jotta hiljaisuudesta säädetty laki toteutuisi, eihän kotiin voisi palata iltavuorosta tai lähteä kello 06.00 alkavaan työhön jos ns. hiljaisuuspykälää täysin noudatettaisiin.

Tyytyväisiä olisivat vain eläkeläiset, työttömät sekä päivävuoroa tekevät ihmiset.

Valittajien tulisi asua vaikka muutama vuosi miljoonakaupungissa joka ei koskaan nuku. Siellä kukaan ei valita pienistä, toista mitä metsäkansat metsänsä keskellä naamat ikkunoissa ja korvat seinissä kun omaa elämää ei oikeasti ole.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
voihan voipaperit22 kirjoitti:
Ei ole oikein jos saisi varoituksen syystä joka on aina arvion lopputulosta. Mikä on normaalia elämisenääntä maailmassa joka pyörii kolmessa vuorossa?
Tulisiko maailman pysähtyä yhtä vuoroa tekeväksi jotta hiljaisuudesta säädetty laki toteutuisi, eihän kotiin voisi palata iltavuorosta tai lähteä kello 06.00 alkavaan työhön jos ns. hiljaisuuspykälää täysin noudatettaisiin.

Tyytyväisiä olisivat vain eläkeläiset, työttömät sekä päivävuoroa tekevät ihmiset.

Valittajien tulisi asua vaikka muutama vuosi miljoonakaupungissa joka ei koskaan nuku. Siellä kukaan ei valita pienistä, toista mitä metsäkansat metsänsä keskellä naamat ikkunoissa ja korvat seinissä kun omaa elämää ei oikeasti ole.
Hieman selkeytän sinulle asiaa.
Normaalia elämisen ääntä on se mikä syntyy kun elät normaalisti,
eli rapussa kävelet hiljaa häiritsemättä naapureita,
omassa asunnossasi elät niin ettei musiikki, tv tmv ole niin kovalla että se kuuluu häiritsevästi naapuriin,
itse osaat olla niin hiljaa ettei äänesi häiritse naapuria. ym ym ym.

Vuorotyö on tuttua ja sitä tekee moni.
Mutta jos vuorotyötäkin tekee niin silloinkin on osattava ajatella naapureita eikä elää kuin pellossa.

Nyt varmaan kysyt mikä on sitten häiritsevää ääntä.
Sen voit itse miettiä omassa päässäsi, kaikkea kun ei valmiiksi anneta, pitää tajuta itsekin sen verran tai pitää muuttaa maalle jossa saat meluta häiritsemättä. ;)
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
huhuhuhuhuhuhh kirjoitti:
Hieman selkeytän sinulle asiaa.
Normaalia elämisen ääntä on se mikä syntyy kun elät normaalisti,
eli rapussa kävelet hiljaa häiritsemättä naapureita,
omassa asunnossasi elät niin ettei musiikki, tv tmv ole niin kovalla että se kuuluu häiritsevästi naapuriin,
itse osaat olla niin hiljaa ettei äänesi häiritse naapuria. ym ym ym.

Vuorotyö on tuttua ja sitä tekee moni.
Mutta jos vuorotyötäkin tekee niin silloinkin on osattava ajatella naapureita eikä elää kuin pellossa.

Nyt varmaan kysyt mikä on sitten häiritsevää ääntä.
Sen voit itse miettiä omassa päässäsi, kaikkea kun ei valmiiksi anneta, pitää tajuta itsekin sen verran tai pitää muuttaa maalle jossa saat meluta häiritsemättä. ;)
"omassa asunnossasi elät niin ettei musiikki, tv tmv ole niin kovalla että se kuuluu häiritsevästi naapuriin,
itse osaat olla niin hiljaa ettei äänesi häiritse naapuria. ym ym ym"

Häiritsevä on määrite joka on jokaisella ihmisellä täysin erilainen, eli arvio sinänsä on jo lähtökohtaisesti ei standardoitavissa.
Äänieristykset ovat taloyhtiöissä toisistaan poikkeavia, etsikää siis hyvin rakennettu taloyhtiö. Voihan samalla elämisen tyylillä saada yhdessä paikassa hymyä ja toisessa tulenkatkuisia kärvistyksiä ja irvistyksiä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
taisi ketjun aloittajalta "unohtua" se yöllinen metelöinti: juopottelu ja kännimölö, joka lienee yleisin syy valituksiin.
Ilmianna
Jaa
Alkuperäinen viesti kirjoitettu: 19.7.2012 13:58. noin 2 vuotta sitten
Joten varmasti on jo "pettynyt ex-asukas" vaihtanut asuntoa monta kertaa.

aina varoitukset ja häädöt on aiheellisia. Ei koskaan tule vahinko irtisanomisia.

jos melu/sääntörikkomus joka on aiheutanut huomautuksen ole syytetyn ihmisen aiheutama, pitää todistaa että ei ole tuolloin melunnut/rikkonut sääntöjä.

Loppu siivoaminen on pakollinen ja tavaroiden poistaminen asunnosta vuokra sopimuksen lopuessa. muutoin "takuu vuokrasta otetaan korvaus siivouksesta".

Tietysti pitää käydä aina vuokranantajan kanssa läpi asunnon puutteet tai sopia katsomatta että asunto on surkeassa kunnossa.

Muistakaa lukea vuokrasopimus ja sen ehdot.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Juuri näin.

Sääntöjä kun noudattaa niin säästyy häädöltä eikä tarvitse täällä ihmetellä mitä MINÄ muka olen tehnyt.....
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Ainakaan kaupungin vuokra-asunnoista ei häädetä ketään ilman todellisia syitä.
Se on varma asia, ei kaupunki halua joutua raastupaan.
Tietysti meitä ihmisiä on sellaisiakin, jotka eivät ikinä näe mitään vikaa itsessään ja toimissaan.
Erinomainen esimerkki tästä on erääseen naapuriketjuun kirjoitteleva, taas kertaalleen häädetty luojan mieliharmi.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
" Ei koskaan tule vahinko irtisanomisia.

jos melu/sääntörikkomus joka on aiheutanut huomautuksen ole syytetyn ihmisen aiheutama, pitää todistaa että ei ole tuolloin melunnut/rikkonut sääntöjä"

Helkkari, tämähän on oikeuslainsäädännön vastaista. Ihmisen ei tule todistaa syyttömyyttään missään oikeusasteessa vaan syyttäjän tulee osoittaa toteen syyllisyys.

Taitaa mennä pasmat sekaisin?

Kannattaa siis mennä oikeuteen jos joku ajattelee että syyttömän tulisi esittää syyttömyys, ei se lain mukaan koskaan noin ole mennyt, eikä mene.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Omat säännöt Jns kirjoitti:
" Ei koskaan tule vahinko irtisanomisia.

jos melu/sääntörikkomus joka on aiheutanut huomautuksen ole syytetyn ihmisen aiheutama, pitää todistaa että ei ole tuolloin melunnut/rikkonut sääntöjä"

Helkkari, tämähän on oikeuslainsäädännön vastaista. Ihmisen ei tule todistaa syyttömyyttään missään oikeusasteessa vaan syyttäjän tulee osoittaa toteen syyllisyys.

Taitaa mennä pasmat sekaisin?

Kannattaa siis mennä oikeuteen jos joku ajattelee että syyttömän tulisi esittää syyttömyys, ei se lain mukaan koskaan noin ole mennyt, eikä mene.
"Omat säännöt Jns" vastaus

siis jos sua sytetään naapurisi melusta, niin et kiistä sitä vai..

tai satut olemassa matkoilla ja sillä aikaa on tullut varoitus ajan kohdasta jolloin et ole ollut kotona ja asunto on ollut tyhjä. niin et kiistä rikkoneesi sääntöjä. :)

tietysti menen oikaisemaan virheen..

joensuun kaupungin vuokratalot ei pahemmin ota tarkasti selvää mistä melu tulee. betoni rakenuksissa äänet kaikuvat rakenteissa kauempaakin kun ihan naapurista. ja ihmisten kipuraja on erillainen melun suhteen kuin musiikki makujenkin suhteen.

Kerran on tullut poliisi herätti ovikellolla kysyi juhlinko jotain keskellä yötä? kun käytävässä tuntui äänen tulevan minun asunosta. vaan ei ollut minä joka juhli vaan naapurihan se . itse olin nukkumassa kun herättivät. poliisi kävi eteisessä ja kuuli heti että äänet ei tule minulta. joten seuraavan ovikello soi poliisin toimesta. itse nukun vaikka rakennus työmaan vieressä, on sen verran hyvät unenlahjat.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Höpö höpö. Älä kirjoita potaskaa. Irtisanojan tietenkin pitää todistaa perusteet, joilla irtisanominen tai vuokrasuhteen purkaminen on tehty. Ja varmaa on, että ammatti-isännöitsijän irtisanoessa ne löytyy. Joku yksittäinen yksityinen voi olla poikkeus. .
Ilmianna
Jaa
Huom kaikille häädetyille.
Yksi varma merkki siitä että olet häirinnyt naapureita on se jos poliisi tulee soittelemaan ovikelloa ja kehoittaa hiljentämään meteliä.
Siitä menee melkovarmasti tieto vuokranantajalle joka tekee tarvittavat toimenpiteet.

kolme varoitusta ja ulos!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
5 VASTAUSTA:
mistä on muuten kysymys, kun joensuussa joensuunkodin asunnon vuokrasi maahanmuuttaja, mutta asunnossa ei asu ketään, postin hakee joku kerran viikossa mutta asunnossa ei asuta, vaan se on tyhjillään, ja oven ja rappukäytävän nimiluetteloa ei päivitetty. onko kyseessä jonkinlainen turva-asunto? huoneisto on ollut tyhjä yli vuoden.

tuskin kukaan sillälailla keinottelee tai tienaa, koska sitä ei ole ns. edelleenvuokrattu vuokralaisen toimesta. ei siinämielessä, on rauhallinen naapuri, kun siellä ei asuta.
ihmetyttää vaan että joensuussa asuntoa on varaa pitää hallussa mutta tyhjillään.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
hiljainen on kirjoitti:
mistä on muuten kysymys, kun joensuussa joensuunkodin asunnon vuokrasi maahanmuuttaja, mutta asunnossa ei asu ketään, postin hakee joku kerran viikossa mutta asunnossa ei asuta, vaan se on tyhjillään, ja oven ja rappukäytävän nimiluetteloa ei päivitetty. onko kyseessä jonkinlainen turva-asunto? huoneisto on ollut tyhjä yli vuoden.

tuskin kukaan sillälailla keinottelee tai tienaa, koska sitä ei ole ns. edelleenvuokrattu vuokralaisen toimesta. ei siinämielessä, on rauhallinen naapuri, kun siellä ei asuta.
ihmetyttää vaan että joensuussa asuntoa on varaa pitää hallussa mutta tyhjillään.
Sehän on sama vuokraajalle miten kukakin asuntoaan käyttää (rikollisuus tietty eri asia) eli jos vuokra maksetaan ja asumisesta ei ole muille häiriötä niin ei mitään ongelmaa.
Jollain on varaa pitää asuntoa vaikkei asukkaan siinä, se on asukkaan asia.

Tietty harmittaahan se ainakin niitä joilla ei ole asuntoa ja toisella tyhjillään.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
oiuhvbgnjmkö kirjoitti:
Sehän on sama vuokraajalle miten kukakin asuntoaan käyttää (rikollisuus tietty eri asia) eli jos vuokra maksetaan ja asumisesta ei ole muille häiriötä niin ei mitään ongelmaa.
Jollain on varaa pitää asuntoa vaikkei asukkaan siinä, se on asukkaan asia.

Tietty harmittaahan se ainakin niitä joilla ei ole asuntoa ja toisella tyhjillään.
Höhläkö olet? Ei kaupungin omistamia vuokra-asuntoja ole tarkoitettu tyhjinä pidettäviksi niin kauan kuin niihin jonotetaan.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
hiljainen on kirjoitti:

Voithan sanoa huoltomiehlle asiasta, niin hänellä on oikeus piipahtaa huoneistossa.
Toivottavasti siellä ei säilytetä mitään luvatonta mikä vaarantaa lähinaapurien turvallisuuden.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
kallllekkeos kirjoitti:
Höhläkö olet? Ei kaupungin omistamia vuokra-asuntoja ole tarkoitettu tyhjinä pidettäviksi niin kauan kuin niihin jonotetaan.
No ei tietenkään tyhjillään pidettäviksi.
Mutta jos vuokra maksetaan ajallaan ja ei rikollista toimintaa niin miten meinasit asian ratkaista?
Tiedän että jonossa on paljon asunnon tarvitsijoita, itsekin siellä joskus ollut.

Mutta jos itsekin vuokraisit asunnon niin eikö sinullekin ole ihan sama asutaanko siinä tai ei kunhan asunto kunnossa ja vuokra tulee tilille.
Vai häätäisitkö asukkaat pois kun eivät käytä asuntoa?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Minulla on tuo kaksio tyhjillään 7-8 kk vuodessa,kun lököttelen muun ajan etelän auringossa
Ilmianna
Jaa
Tuohan on ollut kautta aikojen tiedossa että tyhjiä huoneistoja riittää Joensuun kodeilla, kerran vuodessahan on asuntotarkastus jos jotain esim. huonekaluja siellä niinpä kenenkään tietoon ei tule että ei siellä pahemmin asuta :)
Ilmianna
Jaa
kyllähän osa pakolaisista tarvitsee anonymiteetin jos heitä on vainottu kotimaassaan, siksi puhelin, osoite voi olla viranomaisen päätöksellä salattu.
Ilmianna
Jaa
ainoa keino miten tuollatavalla voi keinotella on pitää asunto hallussa suomessa, anoa täysi sossutuki ja asua esim ruotsissa ja tehä siellä samalla tavalla tai asua eestissä tai venäjällä ja tehä siellä normaalipalkalla töitä, tai asua kotona afrikassa ja täytellä netissä tuki-kuittaukset. näin suomesta tulee n 8000 egee vuodessa ilmasta rahaa.
Ilmianna
Jaa
tuo on yllättävän yleistä, joko asunto on "bailuasuntona", jossa käydään ilta-aikaan dokaamassa, tai tyhjänä koska asuu vanhempensa luona, ja saa paremmat tuet kun paperilla asuu yxin.
suomen ja ruotsin välillä oo mitään tiedonvaihtoa tukihuijauxista, koska ruotsin lainsäädäntö sallii tietojen tarkistamisen vasta oikeuden päätöxellä, siis vasta sen jälkeen kun on jo jäänyt kiinni. sixi härskeimmät asuu kirjoilla jopa kolmessa pohjoismaassa kerrallaan.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
Myö ei olla serkkuin kanssa kun vaan kahessa maassa kirjoilla että elä sie liiottele.
Noppeestiha myö Ruotsin ja Suomen väliä Viikingillä seilataa rahhaa hakemassa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
HaiSie- kirjoitti:
Myö ei olla serkkuin kanssa kun vaan kahessa maassa kirjoilla että elä sie liiottele.
Noppeestiha myö Ruotsin ja Suomen väliä Viikingillä seilataa rahhaa hakemassa.
Jos tämä pitää paikkaansa, se on laitonta toimintaa. Pohjoismaalainen voi olla kirjoilla vain yhdessä pohjoismaassa kerrallaan, jona aikana kuuluu sen maan sosiaali ja veropiiriin. Rekisteröinti pitää tehdä tietyn ajan kuluessa. Kun rekisteröinti on tehty siihen maahan, jossa pääsääntöisesti oleskee, tästä pitää tehdä ilmoitus Suomen maistraattiin. Jos palaat "pysyvästi" Suomeen, tästä pitää myös ilmoittaa maistraattiin, jolloin kuulut taas Suomen sosiaaliturvan piiriin. Jos tuollaisesta toiminnasta jää kiinni, jossa olet kirjoilla kahdessa eri maassa, tästä on yleensä seurauksena vähintään sakkoa tai jopa vankeutta.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
taitta olla jonssin kotien politiikka sellasta et rikkaiden kunnanjeesusten juoppopojjaat saa parhaat kämpät ja kunnolliset järki-ihmiset pannaan paska lääviin ... saatana notta saatana!
Ilmianna
Jaa
hyvä että sinusta päästiin.olit juoppo runkkari.
Ilmianna
Jaa
Sen puoleen Dahlin Pertti on yks kyrpä. Ite sain varoituksen kun koira haukkuu kun ei ole ketään kotona ja kuulemma haukkuu öisin. Ainut ongelma asiassa oli se, että mulla ei ole ole koskaan ollut koiraa, omaa tai toisen koiraa"hoidossa".
Dahl ei perunut varoitusta vaan se "jäi voimaan". Että semmosta.... ei kuulemma ehdi tulla tarkastamaan asiaa ja kuulemma useampi naapuri ilmoittanut asiasta...
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
3 VASTAUSTA:
Uskokoon kuka haluaa!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
kljhugftd kirjoitti:
Uskokoon kuka haluaa!
No, itse sain kaupungin vuokra-asunnossa asuessani kaksi varoitusta. Kummalisinta näissä varoituksisissa oli se etten ollut paikkakunnalla kunmmankaan varoituksen aiheuttaman melun/hälinän aikana. Ja nämä todisteet esitin myöskin taloyhtiön isännöitsijälle, joka vaan totesi, ettei auta mitään.

Ensimmäisen varoituksen sain pesukoneen käytöstä klo 22 jälkeen, kaiken lisäksi minulle ei ollut asunnossa pyykin-, eikä astianpesukonetta. Tällöin olin viettämässä Tahkolla viikonloppua.

Toinen varoitukseni tuli myöskin television katselusta liian kovalla klo 22 jälkeen. Tämän varoituksen saamisen aikaan olin työharjoittelussa eri paikkakunnalla, kaiken lisäksi työvuorossa!

Valitukset oli tehnyt samainen henkilö, viereisestä rapusta. Tämän sain isännöitsijältä vahingossa selville. En jäänyt odottamaan kolmatta varoitusta, vaan muutin muutaman viikon sisällä pois. Vein kyseiselle naapurille paketin korvatulppia ja korvasuojaimet lahjaksi!! Sen ilme kyl kruunasi kaiken sen paskan!!!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Tässä asiassa voin sanoa että nyt on sinussakin jotain "vikaa" ollut kun olet saanut naapurin herkille.
Kyse ei ole isännöitsijästä vaan teistä naapuruksista.
Selvititkö asiaa isännöitsijälle ollenkaan vai jätitkö asian silleen?
Kävitkö juttelemassa naapurin kanssa?

Tämän aiheen juttuja kun lukee niin tuntuu et muutamilla jotka tällaisia varoituksia on saanut eivät ole itse "syyllistyneet" mihinkään.
Asenteella en mie ne muut!

Itse olen asunut vuokralla 10 vuotta enkä ole saanut yhtään varoitusta kun osaan elää ja asua niin että otan naapuritkin huomioon ja noudatan sääntöjä.
Olen asunut monissa taloissa ja kaikenlaista naapuria olen nähnyt.
On niitä joille ei sääntöjen noudattaminen ole hallussa ja niitä jotka ottavat muutkin talon asukkaat huomioon.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
alkuperäinen kirjoitus kuulostaa tosi vilpittömältä juoppo-jarmon kirjoittamalta, jota uskon vilpittömästi että itse hän uskoo että yöllinen ryske, rappukäytävän sottaaminen rikkonaisilla pulloilla, parvekkeellä yöllinen möykkääminen ja nousuhumalassa känniuho ei häiritse naapureita. se vaan maailma näyttää niin erilaiselta kun on tuhdissa kossuhumalassa.
Ilmianna
Jaa
Onhan tuo joensuussa hyvin yleistä ,erittäin kieroja asujia kokolailla koko joensuussa,no miksi.

Koska hinnat ihan liian kalliita sijaintiin nähden,mutta toisaalta jotkut juntit jää tuonne joensuuhun asumaan ja kirjoittavat tänne olevansa aurinkosaarilla ja nauraavat partaansa,en minä kyllä maksaisi tai tulisi joensuuhun vaikka olisi koko suku tuolta,nauraisin junteille paskasta kun joensuussa asuvat yleensäkin suomessa.

Suomi melkein siis melkein huonoin maa heti kreikan jälkeen toki ei tällöin huonoin vaan toiseksi surkein valtio .
1
Ilmianna
Jaa
Oikein, varoituksia vain teille saatanan häiriköille..katsokaa kerrankin peiliin saatanan mulkut.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Tuo viesti tuli ainakin sydänmestä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
joo joo! tyhjästä sitä joudutaan pois! itse yli 20 vuotta joensuun kotien asunnossa asuneena. voin sanoa että täällä suurimmat järjestys häiriöt aiheuttavat viina ja kalja juopot! sitten ne täällä itkee kuinka ei ole tehty mitään! kyllä tästäkin talosta missä itse asunnon on joutunut porukkaa ulos yli 20 vuoden aikana! ei syyttä. kunningas alkoholi iso tekijä! jos on niin kova metelin tarve niin eikun vaan tuupovaaraan asumaan juopot! itse jos saan juoppo naapurin niin. jos ei muuten hiljene,niin vedän tauluun!!!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
Tuu vetää vaa tauluu. Sopii yrittää. T. Viinamies
Alkaa silimät tummuu ja muistutat mu mummuu
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Lopettakaahan lapset se uhoominen ja toisten kiusaaminen.
Kenenkään ei tarvitse uhoilla ja isotella kun kaikki ollaan kuitenkin samaa ihmisrotua.
En ymmärrä miksi pitää haastaa riitaa ja uhota!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Tätäkin palstaa kun lukee niin selviää yksi asia joka on ihmiskunnan pahin "vihollinen".
Lähes jokaisella tuntuu olevan ajatus et minussa ei ole mitään vikaa tai minä en tee mitään väärin vaan ne muut on syyllisiä.
Ilmianna
Jaa
Uusi aihe kysyisin vaan miten Teillä muilla on lämpö pysynyt täällä hammaslahdessa Pakarilantie 22 lämpö on jotain 16-18 astetta joka on tosi kylmää!!! Soiteltu on jatkuvasti syytä ei löydy, selittelyjä vaan Kertokaa miten pitää toimia???
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Toimiiko lämpöpatterit? Tilkihe ikkunat jos niistä veto käy.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
nuotio olohuoneeseen niin alkaa torppa ku torppa lämpiämään!!!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Suosittelen ostamaan erillisen öljytäytteisen lämoöpatterin,eivät paljoa maksa. Jos lämmintä kaipaat,ni osta oma asunto,koska jos asuntojen lämmöt pidetään esim 3 astetta korkeammalla se sit kyl näkyy nopeasti melkoisena vuokran korotuksena,jotka nyt jo alkavat olla melko korkeaa tasoa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Mee läski lenkille sieltä.Näin kun vedit limukkaa ja jäätelöä kilpaa toisen käden kanssa.Kai se kylmä tulee jos ei liiku vaan kerää hämähäkinseittejä kuunnellen armia ja dännyä päivästä toiseen..ja ne sipsit roskiin jos meinaat kunnostautua.Terv.Isännöitsijä joka on hyvin hyvin vihanen
Ilmianna
Jaa
Venetiellä joensuussa asuttiin 10 v. Kerran vastapäiseen oveen tuli yksinhuoltajaäiti jolla murrosikäinen poika ja joku taistelukoira. Pojan kaverit rälläsivät mopoillaan ikkunan alla yöt ettei nukkua saanut. Koira pureksi rappukäytävässä vastaantulijoita kun kouluttaa ei osattu, ei koiraa, eikä pentua. Varmaan linnasta lomalle aina pääsi tämän yh:n poikakavereita, jotka pitivät huolen ettei kukaan siinä rapussa asuvista nukkunut. Poliisit kävi usein ja poliiseille soittaneita uhkailtiin pihalla ja rappukäytävässä. Onneksi häädettiin sitten pois tämä roskasakki ja sen jälkeen oli kuulemma rauhallista. Tosin itse ehdimme muuttaa pois juurikin näiden naapureiden takia.
Ilmianna
Jaa
joltain nussiittiin takuuvuokra, kun liesituulettimen rasvasuodatin jääny pesemättä muutossa. empä oo ikinä kuullu kenenkään nuohoovan rasvasuodatinta muutto siivouksessa. monessa kämpässä asuneena en moista käsitä.
Ilmianna
Jaa
miule joskus ennenvanhaan huomautettiin. kävin vessassa ja jopa suihkussa yöllä. tulin töistä ravintolan köökistä. hirvee rasvankäry ja hikinen olo. kun maksaa vuokran, jokainen saa töistä tultua käyvä vessassa ja suihkussa sitä eui nihilistit voi kieltää.
Ilmianna
Jaa
Hulikaanit huutaa ja rakkarit räyhää ja jovensuun kojit eikun porskuttaa.
Ilmianna
Jaa
Itselle tuli häätö joensuun kodeilta. Naapuri oli kytännyt kolme vuotta viiden minuutin tarkkuudella tekemisiäni. Hän oli kirjoittanut satoja sivuja tekemisiäni! En ollut uskoa mutta Pertti Dahl soitti ja pyysi käymään. Hän näytti satojen sivujen tekstin naapurin kirjoittelua.

Luin sitä hiukan ja eräs jäi mieleeni 21.34 hän vei roskat ulos..

Tähän tekstiin vedoten Dahl teki häätöpäätöksen.

Muilta naapureilta ei tullut valituksia.

Jotkut joutaa kyttäämään toisia.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Missä talossa tai osossaasut?Pyöriikö siellä semmonen roskisten tonkaja?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
ei oo dahl enää hommissa köyhä
Ilmianna
Jaa
TAITAA LUSIVERIN VOIMAT VAIKUTTAA JOINSUUN KOTIEN ASUNNOISSAKIN. VAROKAA IHMISET LUSIVERIN METKUJA!
Ilmianna
Jaa
Sait kolmen varoituksen jälkeen häädön...? Olisikohan pitänyt osata elää kerrostalossa ihmisiksi ja muut asukkaat huomioon ottaen? Kaadapa ittelles vaan, ei heru sympatiaa...
Ilmianna
Jaa
Kierrän kaukaa nuo joen kotien mökit. Sukulainen asu jonkun aikaa niin hirveetä touhua. Joku ihmeen pihatoimikunnan tai jonkun akka kyttäsi kaikki menot. Ei hele mikä kyylä!!
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Joensuun kotien asunnoista

Asuin Joensuun kaupungin asunnossa sain 3 varoitusta ja häädön. Ensimmäinen tuli rappusissa kävelystä, olisiko minun pitänyt kiivetä köyttä myöten asuntooni, toinen tuli television katsomisesta hiljaisuuden jälkeen, kun katsoin kymmenen uutiset ja viimeinen kolmas varoitus tuli puhelimeen puhumisesta päivällä!

Tämä on täyttä totta! Ihmettelin asiaa, että miten tavallisesta asumisesta voi saada varoituksia ja isännöitsijä Pertti Dahl, omalla allekirjoituksellaan hyväksyi nämä varoitukset!

Eikä siinä vielä kaikki. Kun muutin pois asunnosta jouduin maksamaan korvausta semmoisesta, joita en ollut itse tehnyt vaan edellinen asuja esimerkiksi lattiat olivat tosi likaiset ja wc-laite oli myös tosi likainen, keittiö oli myös likainen, kaikki nämä tuli minun maksettavaksi vaikka en ollut niitä edes liannut, tosi törkeää!

Eli miettikää tarkkaan kun muutatte joensuun kotien asuntoihin, ottakaa vaikka kuvia asunnosta ennen muuttoa, ettei käy kuten minulle.

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta