Miten uskallan näyttää itseni alastomana?

Jasmiina

Oon 16v ja ongelmani on se, että mulla on pömppis ja mahassa "raskausarpia" ja sitten aika isot rinnat jotka riippuvat, muuten kaikki on ok! Ongelmana on se,että en uskalla näyttää itseäni alastomana poikaystävälleni sängyssä tai missään muuallakaan /: Huono itsetunto ja pelkään hänen reagtioonsa ja pelkään etten olisi haluttava enää sen jälkee, Haluaisin kyllä harrastaa seksiä hänen kanssaan, mutta miten uskaltaisin näyttää itseni alastomana vaikka vartalo ei ole kaunis?

18

636

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jasmiina

      Tarviin kipeesti apua en selvii yksin..

    • takempaaa

      Kerrohan tarkemmat mitat. Todennäköisesti ihan hyvännäköinen olet kuitenkin :-)

      • Jasmiina

        En pysty siis se on niin vaikea asia mulle, mutta sanon vain että olen lyhyt mutta ylipainoinen /: Oikeesti oon siis ei tää oo mitään mun luuloja edes.. Mitä mun pitäs tehä, tai että uskaltaisin? Kun itse ajattelen niin ettei ulkokuori sais vaikuttaa,mutta pelkään..


      • Jasmiina
        Jasmiina kirjoitti:

        En pysty siis se on niin vaikea asia mulle, mutta sanon vain että olen lyhyt mutta ylipainoinen /: Oikeesti oon siis ei tää oo mitään mun luuloja edes.. Mitä mun pitäs tehä, tai että uskaltaisin? Kun itse ajattelen niin ettei ulkokuori sais vaikuttaa,mutta pelkään..

        Poikaystäväni pitää pyöreähköistä kyllä ja hän on kehunut minua todella paljon, mutta en usko että on samaa mieltä, kun näkee ihan alastomana.. En uskalla.. Hän luulee minusta tai vartalostani liikaa..


      • samtarkempaa
        Jasmiina kirjoitti:

        Poikaystäväni pitää pyöreähköistä kyllä ja hän on kehunut minua todella paljon, mutta en usko että on samaa mieltä, kun näkee ihan alastomana.. En uskalla.. Hän luulee minusta tai vartalostani liikaa..

        Tuossa iässä nyt moni sanoo että on ylipainoinen vaikka on ihan normaali. Lyhyys ei haittaa mitään. Oletko kokoa M, L vai XL? Rinnat sitten kokoa C, D vai E?


      • Jasmiina
        samtarkempaa kirjoitti:

        Tuossa iässä nyt moni sanoo että on ylipainoinen vaikka on ihan normaali. Lyhyys ei haittaa mitään. Oletko kokoa M, L vai XL? Rinnat sitten kokoa C, D vai E?

        Koko XL ja rinnat kokoa C :s


    • Facepalm*

      No ei kai sille sitte mitään voi -.-'

    • moooookskksk

      se on reaktio eikä reagtio

    • liilalii

      Hmm olisko helpompi jos pitäisit aluksi vaikka toppia päällä, tai sitten huone niin hämäräksi ettei näy? Sitten kun tuntuu varmemmalta niin ei tarvitse piilotella. Muista ettei kukaan muukaan ole täydellinen, eikä ne miehet kuitenkaan niin kovin nirsoja ole, varsinkaan jos on kehunut sinua ennenkin niin tuskin se mieli miksikään muuttuu!

      • Jasmiina

        Kiitos vinkeistä ja joo kyllä ajattelinkin,että hämärässä ihan alkuun paritkin kerrat, kamalaa vaan kun on niin huono itsetunto, ahdistaa näyttää itseä alastomana muutenkin ihan hirveesti melkein itkee siitä.. /:


      • Jasmiina
        Jasmiina kirjoitti:

        Kiitos vinkeistä ja joo kyllä ajattelinkin,että hämärässä ihan alkuun paritkin kerrat, kamalaa vaan kun on niin huono itsetunto, ahdistaa näyttää itseä alastomana muutenkin ihan hirveesti melkein itkee siitä.. /:

        Se on kamala tunne kun häpeää itseään.


    • rreerreerg

      laita sellanen kuva s24 mistä sut näkee mutta ei tunnista, niin saat rehellisen mielipiteen

    • jkjmmp

      Suihinotosta vois olla myös höytyä.. sillo äijä ei kiinnitä huomita muuhun..

    • LOPS

      Oot kaunis just sellasena ku oot.

    • tewstse

      en usko et se kiinnittää tollaseen kauheesti huomiota, mut jos helpottaa sun oloa nii kannattaa vaikka sammuttaa valot ja pitää vaikka löysää t-paitaa päällä.

    • kömpe

      Itse kanssa paininut saman ongelman kanssa jo aikaakin.... Vasta jonkin aikaa sitten pääsin siitä yli. En esim ollut käynyt julkisilla rannoilla uimassa useampaankaan vuoteen, en kahdannut ottaa paitaa päältäni... pelkäsin, että vaikkei sitä kukaan ääneen sanoisikaan: vit** mikä läski yms yms....

      Kunnes tuossa keväällä menin rannalle ystävieni kanssa (kaikki sii olivat tyttöjä minä porukan ainoana jätkänä joten ehdoton nogo vaatteiden poistamiselle)... No tytöt menivät uimaan, meni jonkun aikaa kun yksi tuli luokseni ja kysyi mikä on, näytin kuulemma surulliselta. Totesin, että niin, että olen kateellinen heille sillä he kaikki ovat hyväkroppaisia nuoria ja eivät häpeile ja pitävät hauskaa, minä taas, no minä 190cm 95kg äijä, ei ehkä kuulosta pahalta mutta totuus on muuta. Tähän hän totesi, että ei se kuule meitä haittaa jokainen on sellainen kun on ja jos jollain ongelma omapahan on häpeänsä, japyysi minua mukaan uimaan...
      No hetken oltuani olin silleen, että mitä hävittävää tässä on, samallapa huomaa onvatko ystäväni oikeasti ystäviä. No voin sanoa, että en ole hetkeen ollut niin onnellinen ja ollut niin hauskaa. Ei pelkäämiäni tuomitsevia katseita tai kommentteja, vielä mitä tulikin päin vastaista palautetta, tietenkin ns ystävän velvollisuutena, mutta tunsin kerrankin itseni normaaliksi ja sellaiseksi että kelpaan ihmisille sellaisena kuin olen...

      Joten neuvon sinuakin jollain tapaa haastamalla itsesi ja ajatuksesi ja tulemaan sinuiksi oman itsesi kanssa :)

      • Jasmiina

        Helpoitus kuulla,että en ole ainut joka tuskailee saman asian kanssa :) Sä olet todella rohkea kieltämättä ja niin minäkin ajattelen, että jokainen on erilainen ja pitäis hyväksyä omana itsenään! Mutta.. oon kärsinyt koulukiusaamisesta koko peruskouluajan ja se jos mikä on itsetuntoni saanut putoamaan ja häpeän itseäni tai tunnen itseni niin turhaksi vaikka monen mielestä en ole.. Eka kerta kun tämä miesystävä koski mua ja kertoi että hän pitää minusta, en voinut uskoa että joku oikeasti tarkottais mitä sanoo, mutta alan pikkuhiljaa uskomaan ainakin häntä! Toivottavasti tulisin sinut itseni kanssa jossakin vaiheessa :) Kiitos kuitenkin!


    • 163cm/65kg

      Ei omaa vartaloaan kannata ujostella. Ei kukaan jätkä voi pitää tyttökaverinsa vartaloo rumana kun näkee tytön alasti. Faktahan on se että sillon jätkä ei keskity ajattelemaan onko sun vartalo kaunis vai ei; se vaan näkee rakastamansa tytön ja että tyttö on vihdoin sen.
      Olin itse viime vuonna leirillä jolla oli tapana käydä yhteissaunassa. Alasti. Olihan se aluks vähän outoa, mutta siellä todella oppi ettei omassa vartalossa oo mitään häpeilemistä. Eikä siinä todellakaan ollut mitään seksuaalista vaan kaikki oli ihan coolisti asian kanssa, koska loppujen lopuks alastomuushan on ihan luonnollista.
      Ole siis vaan ihan sinut vartalosi kanssa äläkä häpeile. Paras tapa oppia on tehdä. Ja jos jätkä todella sanoo alastonta tyttöö rumaks niin eipä ollu jätkä ollu suurikaan menetys :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      90
      4230
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      4142
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      611
      3927
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      20
      2755
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      78
      2485
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      340
      2074
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      127
      2072
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      191
      1970
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      28
      1629
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1432
    Aihe