Arvokkaat eurokolikot

Jaska

Elikkäs asia on näin että kaverini ovat puhuneet että tuommoinen 2euron kolikko jonka vuosimalli on 2002 olisi jotenkin muita rahoja arvokkaampi onko asia näin?? ja joku 20sentin kolikkokin olisi muita arvokkaampi kysymys on siis suomen rahoista tai jos joku voisi pistää jonkun linkin missä kerrottaisiin enemmän asiasta

208

75512

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oswald Näkkäräinen

      vuodelta 2000 aika harvinaisuus,hintaa ny en muista.

      • Kantaa

        Onko 20 snt kolikko jossa takana Isä De Miguel Cervantos arvokaskin? Olisi kiva tietää koska itselläni sellainen löytyy.


      • hveofoughit4
        Kantaa kirjoitti:

        Onko 20 snt kolikko jossa takana Isä De Miguel Cervantos arvokaskin? Olisi kiva tietää koska itselläni sellainen löytyy.

        20 senttinen kolikko,joka on vuodelta 2000 jossa on leijonan kuva niin on arvokas.Mun kummi on arvo rahan kerääjä.Eli vain leijonan kuva vuodelta 2000.Ei mikään muu kuva 2000 vuodelta.Mun kummilla on jo semmonen 2000 vuden leinona 20 senttinen.


      • kossu pullo132
        Kantaa kirjoitti:

        Onko 20 snt kolikko jossa takana Isä De Miguel Cervantos arvokaskin? Olisi kiva tietää koska itselläni sellainen löytyy.

        arvokas


      • elmukelmu04
        kossu pullo132 kirjoitti:

        arvokas

        Mutta kuinka arvokas?


      • serbi

        mul on koko sarja vuodelta 2000 ostettu kirpparilta ranskassa joskus 10v sitte. tietääkö kukaan mitään (eli 8 kolikkoo 1sentistä 2 euroon) jos kiinnostaa . [email protected]


      • serbi
        serbi kirjoitti:

        mul on koko sarja vuodelta 2000 ostettu kirpparilta ranskassa joskus 10v sitte. tietääkö kukaan mitään (eli 8 kolikkoo 1sentistä 2 euroon) jos kiinnostaa . [email protected]

        siis vaticaanin kolikot


    • mievuan

      onko kakskytäsenttisellä mitään arvoa jos se on vuodelta 1999 tai 2001? siis suomen? uattelin vuan

      • makeros

        arvokkain on vuoden 2000. 20c


      • jopi1234

        kuinka arvokas se on tiedättekö te


      • JOP

        Vuoden 1999 ja 2001 suomalaisilla 20 senttisillä ei ole paljoa arvoa se on se 20 senttiä. Mutta vuoden 2000 suomalainen 20 senttinen on lähes 100e arvoinen.


      • Frakki
        JOP kirjoitti:

        Vuoden 1999 ja 2001 suomalaisilla 20 senttisillä ei ole paljoa arvoa se on se 20 senttiä. Mutta vuoden 2000 suomalainen 20 senttinen on lähes 100e arvoinen.

        Minulle on kerrottu, että se on 4e. Se on kallis siksi, että sinä vuonna(2000) ei 20centtisiä paljoa painettu. Eli ne ovat harvinaisia. Kaikkien muiden vuosien ovat kai sitten vain 20centtisiä.


      • tinde12
        makeros kirjoitti:

        arvokkain on vuoden 2000. 20c

        Hei! Tiedän noista 2000 vuoden 20 senttisistä ja olen myymässä sitä sellasille keräilijöille jotka haluavat ostaa sen.. sehän on noin 40 euron arvoinen. Jos olisi kiinnostusta ostaa minun sähköposti on [email protected]


      • smtmug
        makeros kirjoitti:

        arvokkain on vuoden 2000. 20c

        ...Jos toi 2000 vuonna tehty 20 c on Belgian? Saakos iitä mitään hintaa vai pitääskö sen olla suomalainen?


      • suomalainen raha
        smtmug kirjoitti:

        ...Jos toi 2000 vuonna tehty 20 c on Belgian? Saakos iitä mitään hintaa vai pitääskö sen olla suomalainen?

        Hei
        Tuo 20c belgialainen on tuon 20c arvoinen , kun taas suomalaisesta maksetaan noin 5e-8e


      • Zukkius
        tinde12 kirjoitti:

        Hei! Tiedän noista 2000 vuoden 20 senttisistä ja olen myymässä sitä sellasille keräilijöille jotka haluavat ostaa sen.. sehän on noin 40 euron arvoinen. Jos olisi kiinnostusta ostaa minun sähköposti on [email protected]

        ... oli viimeksi mun kuulin kunnosta riippuen 5-15 e.


      • Ralle
        makeros kirjoitti:

        arvokkain on vuoden 2000. 20c

        jos jotain ihmisiä kiinnostaa ostaa Hollantilainen 20senttinen 2000-luvulta nii tässä olisi sähköpostini

        [email protected]


      • minisurma
        suomalainen raha kirjoitti:

        Hei
        Tuo 20c belgialainen on tuon 20c arvoinen , kun taas suomalaisesta maksetaan noin 5e-8e

        Siis Suomalaiseest 2000 vuoden 20senttisestä saa 40-200euroa! Itse voin kyseisen kolikon ostaa 50eurolla... [email protected] on sähköpostini...


      • misjisjai
        makeros kirjoitti:

        arvokkain on vuoden 2000. 20c

        ostan sen 0,05 eurol xD


      • jujujujujujujuju
        JOP kirjoitti:

        Vuoden 1999 ja 2001 suomalaisilla 20 senttisillä ei ole paljoa arvoa se on se 20 senttiä. Mutta vuoden 2000 suomalainen 20 senttinen on lähes 100e arvoinen.

        mull on! haluutko ostaa??? xD


      • hepulihee
        tinde12 kirjoitti:

        Hei! Tiedän noista 2000 vuoden 20 senttisistä ja olen myymässä sitä sellasille keräilijöille jotka haluavat ostaa sen.. sehän on noin 40 euron arvoinen. Jos olisi kiinnostusta ostaa minun sähköposti on [email protected]

        Netti huutokaupassa (suomalainen) 2000 vuoden 20 snt maksaa 120,00e.


      • juha p
        jopi1234 kirjoitti:

        kuinka arvokas se on tiedättekö te

        se ei ole kuin kahden euron arvoinen.


      • kassu!
        minisurma kirjoitti:

        Siis Suomalaiseest 2000 vuoden 20senttisestä saa 40-200euroa! Itse voin kyseisen kolikon ostaa 50eurolla... [email protected] on sähköpostini...

        mää voisin myydä sen sulle sen 20cccccentisen klikon!


      • Minkä arvosti nää on?
        tinde12 kirjoitti:

        Hei! Tiedän noista 2000 vuoden 20 senttisistä ja olen myymässä sitä sellasille keräilijöille jotka haluavat ostaa sen.. sehän on noin 40 euron arvoinen. Jos olisi kiinnostusta ostaa minun sähköposti on [email protected]

        Minkä arvoinen on Suomen yhden euron kolikko vuodelta 2009 ja Espanjan 20centin kolikko vuodelta 1999


      • EI ole
        JOP kirjoitti:

        Vuoden 1999 ja 2001 suomalaisilla 20 senttisillä ei ole paljoa arvoa se on se 20 senttiä. Mutta vuoden 2000 suomalainen 20 senttinen on lähes 100e arvoinen.

        xD mulla noita vuoden 2000 20 senttisia vähintään 30, ja ei varmaan ole sataa euroa. ehkä 0,2€ - 0,25 €


      • Ei ole sataa euroa
        JOP kirjoitti:

        Vuoden 1999 ja 2001 suomalaisilla 20 senttisillä ei ole paljoa arvoa se on se 20 senttiä. Mutta vuoden 2000 suomalainen 20 senttinen on lähes 100e arvoinen.

        Jep jep lähes 100 € se on KORKEINTAAN 6-7€


      • tanja2
        tinde12 kirjoitti:

        Hei! Tiedän noista 2000 vuoden 20 senttisistä ja olen myymässä sitä sellasille keräilijöille jotka haluavat ostaa sen.. sehän on noin 40 euron arvoinen. Jos olisi kiinnostusta ostaa minun sähköposti on [email protected]

        hei mille keräilijöille voi myydä 2e kolikon jossa on joku miehen kuva ja vuosiluvut 1888 ja 1964?onko minkä arvoinen


      • 100e
        Ei ole sataa euroa kirjoitti:

        Jep jep lähes 100 € se on KORKEINTAAN 6-7€

        öö 100eurooo on ja sä oot rikas vitun älykääpiö ei helvetti näitä taviksiiXD


      • Fyyri
        minisurma kirjoitti:

        Siis Suomalaiseest 2000 vuoden 20senttisestä saa 40-200euroa! Itse voin kyseisen kolikon ostaa 50eurolla... [email protected] on sähköpostini...

        Vieläkö sinua kiinnostaisi kyseisen kolikon ostaminen? Minulta löytyisi yksi "ylimääräinen" kappale, joka on napattu kierrosta talteen. Kolikon kunto on hyvä. Asteikolla 1-10...sanoisin kunnoksi 8.5-9.


      • Fyyri
        EI ole kirjoitti:

        xD mulla noita vuoden 2000 20 senttisia vähintään 30, ja ei varmaan ole sataa euroa. ehkä 0,2€ - 0,25 €

        Kyllä niistä todella saa ihan vähintäänkin 40€/kpl. Jos kunto on todella hyvä, niin arvo nousee sen mukaisesti jopa sataan euroon saakka. Toisaalta niiden arvo on juurikin sen verran, kuin mahdollinen ostaja on valmis siitä maksamaan.


      • Jokujonn

        Onko tommonen 2 € MIS luku 2000 ja miehen päästä kuva ja ympärillä tähtiä niin onko toi arvokas


      • ArvoKolikko
        Jokujonn kirjoitti:

        Onko tommonen 2 € MIS luku 2000 ja miehen päästä kuva ja ympärillä tähtiä niin onko toi arvokas

        Tavallinen Belgian 2 euronen? Arvoa on peräti 2 euroa...


      • Anonyymi

        Moi meillä on kaksi kaksikymmentä centistä paljonko niiden hinta on on myös leijona kuva
        Vuodelta 2001


      • Anonyymi
        JOP kirjoitti:

        Vuoden 1999 ja 2001 suomalaisilla 20 senttisillä ei ole paljoa arvoa se on se 20 senttiä. Mutta vuoden 2000 suomalainen 20 senttinen on lähes 100e arvoinen.

        Miten niin


    • Enter
      • juups

        siis ymmärsinkö nyt ihan oikein..jos omistaa tuon mainitsemani kolikon niin sen voi myydä etenpäin kalliimmalla..?


      • Manfred
        juups kirjoitti:

        siis ymmärsinkö nyt ihan oikein..jos omistaa tuon mainitsemani kolikon niin sen voi myydä etenpäin kalliimmalla..?

        entä minkä arvoinen on sitten 20 centtinen vuodelta 1999?


      • oraakkeli24
        Manfred kirjoitti:

        entä minkä arvoinen on sitten 20 centtinen vuodelta 1999?

        20 senttiä, ellei kolikosta ole kulunut massaa pois. ;-

        Ottakaa nyt asiasta selvää! Promillen todennäköisyys, että karkkikaupasta tulee vaihtorahana harvinainen kolikko tai seteli, eihän tuote ole harvinainen jos sitä on paljon liikkeellä...


    • miu

      sit on tietty niit 2euron kolikoit joissa on erikois kuva, ne ne vasta arvokkaampia on..

      • hhhkjkjlkjö

        Paljonko maksat "erikois kuva" -kakkosista? Minulla on tuossa kyllä saatavilla melko laaja kirjo ja kappalemääräkin on monessa kohtalainen. Jos maksat 2,5€/kpl, niin ladon aluksi vaikkapa 1000 kpl nivaskaan hintaan 2500€. Deal?


    • jee

      Yhen kaverin pappa ostaa 15e 20 senan 2000 vuoden kolikoita eikä 1999 eikä 2001...

      • tinde12

        hei!!! mulla löytyisi yksi tuollainen 2000 vuoden 20 senttinen! Jos ois kiinnostusta ostaa niin tässä ois mun sähköposti: [email protected]


      • mrn
        tinde12 kirjoitti:

        hei!!! mulla löytyisi yksi tuollainen 2000 vuoden 20 senttinen! Jos ois kiinnostusta ostaa niin tässä ois mun sähköposti: [email protected]

        meiltäkin löytyy yhden 20 sentin kolikon vuodelta 2000, jos joku tarjoaa siitä. [email protected]


    • Arvokkaimpia eurokolikoita

      Kyllähän se aika arvokas on jos on Vatikaanin 2 euronen, täällä vähän hintatietoa euroista:

      http://www.kolumbus.fi/mjk/eurot/

      Arvokkaimmasta päästä euroissa ovat juuri Vatikaani, Monaco ja San Marino. Useimmiten eurokolikot ovat virallisissa eurokansioissa kokonaisina eurosarjoina, mutta San Marinolta löytyy paremmin myös irtonaisia eurokolikoita.

      -Euroilija

      • Harvinaiset kalliita

        Monago on kallein, koska niiden rahoja on niin vähän että kaikille ei riitä. Myös Vaticaani on kallis, nekin julkaisee niin pienet painokset rahoistaan. Muut maat ei yhtä kalliita kun niiden rahoja on tehty niin tolkuttomia määriä ettei niistä tule koskaan pulaa niinku nämä arvokkaat, harvinaiset maat. (Monago, Vaticaani, SanMariino)


    • jcry

      ENCA:n sivuilta löytyvät nuo kolikot. arvokkuus riippuu siitä kuinka paljon sitä on painettu. eli tuolta katsottuna kyseisen vuoden 2€ on tavallinen. sillä ei ole suurempaa arvoa. 20cnt vuodelta 2000 ojn harvinaisempi, 1 ja 2cnt vuosilta 2001-2002. 2003 vuodelta 5cnt-1€. 2004 5cnt-50cnt. näitä on paljon =D itselläni kaikki vuoden 2005 kolikot 1cnt-2€, lukuun ottamatta erikoisrahaa, on kyllä kyseinen kolikko ollut =( ja kyseisen vuoden kolikoista harvinaisuuksia ovat10 ja 20cnt. kiitokset u.c.c.e:n perustajalle, eli serkkupojalleni siitä et ne minul ovat =D rahat ovat myös täysin koskemattomia ja lappi paketissa ;)

      • ihme kolikko?

        tosiaan kolikon oikeassa kulmassa kruunu ja sen alla on iso A jonka alla on pari pysty viivaa.kolikon keskellä silmälasi päinen vanhempi ukko?onko tämmöstä näkyt?rahan reuna on vaan 2**2 väärinpäin**2


      • beijingg
        ihme kolikko? kirjoitti:

        tosiaan kolikon oikeassa kulmassa kruunu ja sen alla on iso A jonka alla on pari pysty viivaa.kolikon keskellä silmälasi päinen vanhempi ukko?onko tämmöstä näkyt?rahan reuna on vaan 2**2 väärinpäin**2

        Minulta löytyy samanlainen... liekö enempää arvoa kuin tuo 2e?


      • googletasejanyt
        ihme kolikko? kirjoitti:

        tosiaan kolikon oikeassa kulmassa kruunu ja sen alla on iso A jonka alla on pari pysty viivaa.kolikon keskellä silmälasi päinen vanhempi ukko?onko tämmöstä näkyt?rahan reuna on vaan 2**2 väärinpäin**2

        Opettele viimein googlen käyttö. Kyseessä on Belgian normaali 2€ käyttökolikko. Joten hopi hopi opettelemaan googlen ja wikipedian käyttöä.


    • ???????

      ..jossa on oikeassa alareunassa ympyrän sisällä lintu joka istuu oksalla?? Onko kenelläkään tullut vastaan? En kyllä tiedä yhtään onko harvinainen.. Seteli on vuodelta 2002.

      • vie se heti

        polliisille. hopi hopi.


    • 09292

      Onko Espanjalainen 20snt kolikko vuodelta 2000 harvinainen?

      • ole mitenkään

        harvinainen, lyöntimäärä 29.300.000. Lyöntimäärän ollessa alle 500.000 voidaan jo puhua hieman harvinaisemmasta eurokolikosta.


      • Lousku

      • miljonäär

      • :D
        miljonäär kirjoitti:

        1.2 euroa olis ok hinta, kiertäneelle 2e kolikolle. postitus kun on 0.85e

        Paljonko saisi vuoden 2004 10 senttisestä ja saman luvun 1 €. Molemmmat kiertäneitä.


      • sdgsdgd
        :D kirjoitti:

        Paljonko saisi vuoden 2004 10 senttisestä ja saman luvun 1 €. Molemmmat kiertäneitä.

        Eurosta euron ja 10-senttinen on sitten harvinaisempi, joskaan tuollekaan ei vielä isoa arvoa ole annettu.


    • Pugisti

      Löytyis vuodelta 2002 yksi 50 snt:n kolikko, jossa mies ratsastaa hevosella monikulmaisen kuvion päällä (?) sekä löytyy merkinnät M.A.C ja R, jossa pystyviiva päällä.
      Sitten samalta vuodelta 20snt:n kolikko, jossa mies (?) seisoo kahden laatikon (?) päällä "liehuvissa" vaatteissa ja löytyy samat merkitt kuin edellisestä.
      Olen yrittäny etsiä kuvia noista, mutta ei ole tullut vastaan ainakaan vielä. Joten jos jollain tietoa onko mitään sen kummempaa arvoa, niin olisi kiva tietää.

    • jassukissa

      Tulipa mieleen että minulla on Suomalaiset eurot siinä R:kioskin muovisessa tutustumispussissa (luonnollisesti avaamaton).
      Onko tietoa miten menee arvotus? Vai kannattako repiä pussi ja lyödä kolikot pajatsoon? 

      • meinasit voittaa

        pajatsosta enemmän kuin 10e, niin sitten kannattaa lätkiä pajatsoon. Avaamaton pussi menee kaupaksi n. 13-14e hintaan.


      • jassukissa
        meinasit voittaa kirjoitti:

        pajatsosta enemmän kuin 10e, niin sitten kannattaa lätkiä pajatsoon. Avaamaton pussi menee kaupaksi n. 13-14e hintaan.

        Taidan sitten pitää pussin kiinni, ehkä se siitä vielä nousee.
        Täytyy katsoa tarkkaan ehkä niistä jokin on lyöty väärinpäin. :D


      • Homma toimii..
        jassukissa kirjoitti:

        Taidan sitten pitää pussin kiinni, ehkä se siitä vielä nousee.
        Täytyy katsoa tarkkaan ehkä niistä jokin on lyöty väärinpäin. :D

        Kaikille tiedoksi että ainoat harvinaisuudet nykyisissä suomalaisissa eurokolikoissa ovat;
        - 20 senttiä vuodelta 2000 (arvo alle 10€)
        - 2 senttiä vuodelta 2001 (alle kympin arvoinen)
        - 1 sentti vuodelta 2001 (  


      • pitää vielä
        Homma toimii.. kirjoitti:

        Kaikille tiedoksi että ainoat harvinaisuudet nykyisissä suomalaisissa eurokolikoissa ovat;
        - 20 senttiä vuodelta 2000 (arvo alle 10€)
        - 2 senttiä vuodelta 2001 (alle kympin arvoinen)
        - 1 sentti vuodelta 2001 (  

        lisätä kaksi kolikkoa:

        1. Risuraha. Vuoden 2004 erikoiskakkonen, käypä arvo siinä 20e korvilla.
        2. 2006 väärä kartta. Vuoden 2006 tavallinen kakkonen, jonka etupuolelta löytyy kartta vm. 2007- Käypä arvo noin 60 euroa.


      • Vireboy
        Homma toimii.. kirjoitti:

        Kaikille tiedoksi että ainoat harvinaisuudet nykyisissä suomalaisissa eurokolikoissa ovat;
        - 20 senttiä vuodelta 2000 (arvo alle 10€)
        - 2 senttiä vuodelta 2001 (alle kympin arvoinen)
        - 1 sentti vuodelta 2001 (  

        suomalaisissa eurokolikolikoissa ? eihä suomes oo 1 ja 2 senttisii ?


      • Hajotin paketin
        Vireboy kirjoitti:

        suomalaisissa eurokolikolikoissa ? eihä suomes oo 1 ja 2 senttisii ?

        No on niitä Suomen Pankki myynyt aika suuren määrän "kilon paketeissa" joku vuosi sitten, joten kyllä niitä jossakin on. Ostajien jonot olivat ruuhkaiset ja paljon myytiin.

        Paketissa oli 1, 2 ja viiden sentin kolikoita.


      • En tiedä
        pitää vielä kirjoitti:

        lisätä kaksi kolikkoa:

        1. Risuraha. Vuoden 2004 erikoiskakkonen, käypä arvo siinä 20e korvilla.
        2. 2006 väärä kartta. Vuoden 2006 tavallinen kakkonen, jonka etupuolelta löytyy kartta vm. 2007- Käypä arvo noin 60 euroa.

        Mikä on risuraha?


    • ulkomaan raha(ko?)

      Kahden euron kolikon näköinen kauempaa katsottuna. Tekstit: 100 ESCUDOS REPUBLICA PORTUGUESA 1990. ja kääntöpuolella: PEDRO NUNES ja EUROPA. Voikohan näitä kolikoita käyttää kauppareissulla?

      • Tumppiiii

        Moi.

        Minulla olisi tässä edessä kaksi 20c kolikko (molemmat suomalaisia 2001mallia)
        Kolikot ovat muuten samanlaisia mutta kartat eroavat.

        Kuuluuko näin olla? Toisessa on yksi maa enemmän.

        Voin laittaa kuvaa jollekin sähköpostiin jos näistä enemmän tietää....


      • kuvaa tulemaan
        Tumppiiii kirjoitti:

        Moi.

        Minulla olisi tässä edessä kaksi 20c kolikko (molemmat suomalaisia 2001mallia)
        Kolikot ovat muuten samanlaisia mutta kartat eroavat.

        Kuuluuko näin olla? Toisessa on yksi maa enemmän.

        Voin laittaa kuvaa jollekin sähköpostiin jos näistä enemmän tietää....

        Samanlaiset kartat niissä pitäisi olla. [email protected]


    • oni

      äjysgfcdsuugjdgjcgxjgcv yfvxjzjuojcguxtudcyf niminen raha tehdas meren pohjassa on tehny sen

    • bu

      vitut sulle saatanan homppeli

    • 857395932

      löysin tommosen kolikon tässä yksi päivä ja voin myydä sen jos hinnasta päästään sopuun.

      • fasfas

        4€?


    • Keräiliä...

      moi eli katoin huvikseni mikä tuon Belgian kolikon lyöntimäärä on kun semmonen killinki löyty taskusta ja se oli 86kpl pitääkö paikkansa ja onko sillä mitään arvoa?:P tos linkki:http://www.kolikot.com/eurokolikot/belgia

      • Hannu1877

        Antamassasi linkissä luku on miljoonina, eli siten lyöntimäärä on 86 000 (vie kursori luvun päälle, niin näet oikean luvun automaattisesti). Suhteellisen harvinainen kolikko silti, kannattaa katsoa nettihuutokauppojen päättyneet kohteet läpi jos haluat hintaa kolikolle.


      • rahakas
        Hannu1877 kirjoitti:

        Antamassasi linkissä luku on miljoonina, eli siten lyöntimäärä on 86 000 (vie kursori luvun päälle, niin näet oikean luvun automaattisesti). Suhteellisen harvinainen kolikko silti, kannattaa katsoa nettihuutokauppojen päättyneet kohteet läpi jos haluat hintaa kolikolle.

        arvokaskin: omistan Saksalaisen 1 senttisen v.2010


      • Onkstietoo
        rahakas kirjoitti:

        arvokaskin: omistan Saksalaisen 1 senttisen v.2010

        Onko kenelläkään faktatietoa paljonko nykyään on arvoa avaamattomalla vuonna 2000 R-Kioskeilla myydyillä näyte-pusseilla? Ei siis mitään "10 euroa olis kiva" hinnoittelua. Vuonna 2004 sillä oli parhaimmillaan hintaa jo jotain 400 euroa.


      • Realisti Reiska
        Onkstietoo kirjoitti:

        Onko kenelläkään faktatietoa paljonko nykyään on arvoa avaamattomalla vuonna 2000 R-Kioskeilla myydyillä näyte-pusseilla? Ei siis mitään "10 euroa olis kiva" hinnoittelua. Vuonna 2004 sillä oli parhaimmillaan hintaa jo jotain 400 euroa.

        Jos on ollut myynnissä jo 2000 niin arvo luultavasti tuhansissa euroissa koska kyseessä on melkoinen harvinaisuus. Mutta niitä tavallisia R-kioskin vuonna 2001 myymiä europusseja taasen on ollut myynnissä pilvin pimein ja itse tyhjensin pussin kukkaroon kun siitä olisi hirveän myyntivaivan jälkeen saanut kympin pari. Joskus ollut myynnissä huuto.netissä hintaan 10-40 euroa mutta eipä ole tainnut olla juuri kysynytää.


      • sumean arvokas
        rahakas kirjoitti:

        arvokaskin: omistan Saksalaisen 1 senttisen v.2010

        ihan 0,01 €


    • erikois termi

      mitäs se tarkoittaa???

      • 2euro-keräilijä

        Risuraha on tullut lempinimeksi Suomen 2004 erikois-2-euroselle jonka kuva-aiheena yhdellä viivalla piirretty lehvä, eli kansanomaisesti "risu". Näistä saa hyvän hinnan jos löytää vaihtorahoistaan, vaikka lyöntimäärä peräti miljoona, eli kannattaa ehkä myydä ellei ole keräilyluonteinen. Näitä on myynnissä halvimmillaan noin 15 eurolla mutta usein liikkeissä pyydetään vieläkin enemmän.


    • ?

      paljonko arvoa on suomalaisella vuoden 2000 1 ja 2 senttisellä?

    • tietämätön jr

      saaks tälläsest kolikost mitään jossa lukee katedrala svobode vuodelt 2007 10 senttiin

    • rerrere

      markka on arvokkain :D

    • rw

      2e risuraha olisi tarjolla! loistavassa kunnossa

    • jebou-jebou

      Mä myin risurahoja huutonetis!Toisesta sain 23e ja toisesta 25e!!

    • aäsdöflk

      Onko vuoden 2011 saksalainen 5 snt arvokas ?

    • R1K45M135

      onks somalialainen 2 senti kolikko arvokas =OooO

    • a

      Paljonko tuosta 2010 vuoden, suomen 150v valuutta 2e kolikosta maksetaan ja mihin sen voisi myydä?

    • londonisthereason

      Itselläni päätyi lompakkoon viisisenttinen, jossa takana on naisen naama, hienot koristekirjaimet RF ja se on vuosimallia 1999. Tietääkö kukaan onko tällä rahallista arvoa enemmän kuin 5cnt?

      • kirves hukassa

        Nyt voit todellakin lopettaa päivätyösi- kyseessä on harvinaisuus.


      • minä
        kirves hukassa kirjoitti:

        Nyt voit todellakin lopettaa päivätyösi- kyseessä on harvinaisuus.

        mikä kolikko oli siis harvinaisuus


      • minä
        kirves hukassa kirjoitti:

        Nyt voit todellakin lopettaa päivätyösi- kyseessä on harvinaisuus.

        niin siis onko


      • kirves hukassa
        minä kirjoitti:

        niin siis onko

        no se on harvinaisuus missä kirjaimet RF ja naisen kasvot. Että lopeta päivätyösi


      • Myllymaekelaeinen

    • iitsu01

      onko 2€ jossa on takana risti se näyttää tikku ukolta ja sen kaulassa on koru jossa on risti vuosimallia 2008, siinä lukee kibris. Tietääkö joku onko sillä enemmän arvoa kuin kaksi euroa?
      Ja mihin niitä voisi myydä?

    • mala,a,a

      mitkä rahat on arvokkaimpia

    • Ahaa!

      Joo siis onko tuollaisella 2008 vuoden belgian 20 senttisellä kolikolla enempää arvoa ku 20 snt joka on muuten saman näköönen ku tavallinen belgian 20 senttinen kolikko mutta siinä on oikealla puolella sellainen kruunun kuva ja sen alla on A kirjain ja vielä sen alla lukee BE?

    • Unearthlybrutal

      Vuoden 2000 suomen 20 snt kolikko olis myynnissä.

      Tarjotkaa:

      [email protected]

      p. 050 430 8022

    • Unearthlybrutal

      2 euron kolikko EMU 1999-2009. Tikku ukon kuva takana ja euro merkki. Onko arvokaskin?

      Myynnissä olis vuoden 2000 suomalainen 20 snt kolikko ja tuo kyseinen 2 euron tikku ukko kolikko.

      Molemmat yhes tai erikseen. Tarjotkaa. Hyväs kunnos molemmat..

      p: 050 430 8022
      [email protected]

    • tietäiskö

      joku onks belgian 20 senttinen vudelta 2004 minkää arvonen? eli se ei oo sellanen ku pitäs vaan siin on kaulan poikkileikkauksen kohalla "kyhmy" ja samanlainen "läiskä" hiusrajan alussa otsassa

    • kolikko kerääjä

      Mul on 5 senttinen jossa on tammen terho vuodelta 2002 ja sit on espanjan kolikko jos on kirkko ja se on vuodelta 2001 mul on myös portugalin kolikko jossa on risti sen vuosluku on 2002.Saisinko vastauksia onko noi arvokkainta.

      • arvoa on

        tammenterhokolikko ihan 5 senttiä, lopuissakin rahoissa hinta painettu valmiiksi rahapajassa.


    • Suomikolikko

      Kantaa. Mulla on samalainen kolikko ku sullaki eli isä Miguel Cervantos kuvapuolella ja kattelin et en kyllä oo ennen nähny samanlaista kolikkoo mut ei tää ainakaan maailman ainut kappale voi olla jos mulla on sama kolikko ku sulla

      • juujuu66

        Cervantes-kolikoita on satoja miljoonia.


    • tietämätön 20snt :D

      Onko eestin 20senttinen vuodelta 2011 arvokaskin?

      • tietämättömälle

        on tietysti. Eesti 20 senttinen on ihan 20 senttiä!


    • Hmmm, kertokaa :)

      Mun kaveri sano et tommonen vuosiluvun 2003 espanjalainen 1 euron kolikko jossa näkyy siinä kartassa se norja mukana ja takakuvana on semmosen miehen naama, niin olis arvokas. Se sano et se möi semmosen ja sain jotain melkein 100e siitä. Onko tuo totta, mietin kun itelläni on sellasia 2kpl???

      • Hmmm, ostakaa :)

        Mun kaiman kaveri sano et tommonen viron 2 euron raha vuosiluvulla 2006 olis tosi arvokas, jos siinä on mukana sen norjan lisäks austraalia. Tiesi kuulemma saletisti, koska sen kaiman sukulaisen kaveri oli myynyt samanlaisen ja saanut yli miljoona dollaria. Mietin vaan että onko toi varmasti noin, kun ite sain just kaupan kassalta 7kpl???


      • ei voi kun nauraa
        Hmmm, ostakaa :) kirjoitti:

        Mun kaiman kaveri sano et tommonen viron 2 euron raha vuosiluvulla 2006 olis tosi arvokas, jos siinä on mukana sen norjan lisäks austraalia. Tiesi kuulemma saletisti, koska sen kaiman sukulaisen kaveri oli myynyt samanlaisen ja saanut yli miljoona dollaria. Mietin vaan että onko toi varmasti noin, kun ite sain just kaupan kassalta 7kpl???

        HAHAHAAHHAHAHA


    • Safilaattori

      Löysin 2 euron kolikon, minkä toisella puolella on kuva jostakin puusta, minkä toisella puolella on R ja toisella F. Siinä lukee myös "LIBERTE EGALITE FRATERNITE" kolikko on tehty vuonna 2001. Ja puun ympärillä on myös joitain tähtiä. Onko se arvokas? Jo on niin minkä arvoinen?

      • googletase

        todella älykästä


    • kolikko hamsteri

      se sinun kolikkosi on ranskalainen tiedän koska minulla on sellainen ja sillä ei ole hintaa enempää kuin 2 euroa. Ja mä jos kuka sen tiedän !!!!!

    • KolikkoHarrastaja

      Ei noilla useimmilla 2 euron kolikoilla mitään ihmeellisempää arvoa ole. Vain ne harvinaisemmat kolikot kannattaa hankkia jos miettii rahakokoelman arvon kehitystä tulevaisuudessa. Itse keräilen vaan pikkumaita eli Monacoa, San Marinoa ja Vatikaania. Oman kokoelman arvo onkin noussut keskimäärin 20-30% per vuosi eli moninkertaisesti parhaimpiinkin talletuskorkoihin verrattuna.

    • Riku

      Onko 2 euro kolikko arvokas jossa lukee rooman sopimus 50v ja siinä on kirja

    • Järki hoi!!!

      Sinänsä aika hauskaa, että ihmiset kyselee "kuinka arvokas tää mun 50 senttinen jossa on hieno kuva takana on? Kaveri sano että olis yli miljoonan, mutta onko oikeesti?" 50 SENTTIÄ ON 50 SENTTIÄ! MIKÄÄN VUODEN 2000 JÄLKEEN LYÖTY EURO EI OLE MONTAA SENTTIÄ ARVOKKAAMPI, KUN SEN NIMELLISARVO! Paitsi poikkeuksena Vatikaanin eurot ja nekin voi olla täydellisenä sarjana ja ensiluokkaisessa kunnossa korkeintaan pari sataa.

      • Voi googlata mutta..

        Tohon sen verran että... Itse keräilen rahoja, siis todella keräilen. Euro-rahoista on saanut etsiä tietoja miljoonilta sivuilta, tiedot ovat usein ristiriidassa keskenään, ja jos ei ennestään ole tietoa eikä keräilijä, ymmärrän täysin että jokaisen erikoisen kuvan vuoksi huudellaan täällä. Sitä se oli aluksi mullakin, en tosin täällä huudellut mutta tietoa sai etisä ja etsiä.
        Harvoin, HUOM HARVOIN; mutta joskus kuitenkin, on sattunut eteen tilanne että kolikon arvo on ollut korkeampi kuin sen nimellisarvo.
        Tietääkseni nimittäin, JOKA IKINEN ERIKOIS EURO (JA TÄSSÄ TAPAUKSESSA 2€, VAIN SIITÄ ON JOKAISELLA MAALLA LUPA PAINAA VUOSITTAIN NS. ERIKOISEURO), on raha, joita lasketaan aina myös jonkin verran "liikenteeseen". Maailma on pieni, ja mikä ihme se on että turistien ym mukana silloin tällöin erikoisempia tai harvinaisempia rahoja kantautuu meidän koti-Suomeen ja meikäläisten lompakkoja ilahduttamaan.
        Itsekin tunnun kuitenkin vielä olevan pihalla näistä, mutta kuten edellä joku jo mainitsikin; Muista kolikoista talteen kannattaa kerätä pienien valtioiden (Vatikaani, San Marino, Monaco) kolikot.


    • ??????????????

      mul olis tälläne raha jonka nimi on joku grase kelly... paljo maksaa

    • plööö

      onks tämmöne diritti umani- kolikko arvokas???

      • plooo

        On On arvokas ainakin puoli miljoonaa durttia maksaa


    • heliko

      onko kenelläkään tietoa 1 euron suomalaisesta kolikosta,vuosiluku 1999. Sain sellaisen vastarahana,ja mietin että oliko meillä jo tuolloin eurot käytössä.

      • juuuuuuuuu

        on todella arvokas. lopeta päivätyösi heti.


      • on tietoa

        euroja alettiin valmistaa 1999 ja silloin niitä tehtiin enemmän kuin muina vuosina joten sen 1€:n arvo on 1€ :D


    • Airsoftaajajarmo

      Mulla on Italialainen 2e vuodelta 2007, mutta takana oleva kartta on vuodelta 2006
      Onko se normaalia vai onko kolikko painovirhe yritin etsiä tietoa mutta turhaan.

      • no jaa

        jos kolikko olisi vuodelta 2006 ja kartta 2007 vuoden niin arvo olisi 40-60 €


    • Mulla on vuoden 2002 Saksalainen 1 sentin kolikko, joka on ihan hopeanvärinen.
      Onko kolikolla jotain suurempaakin arvoa?

    • tietämätön

      mulla on semmonen kaksi euronen jossa on molemmilla puolilla kuva. toisella puolella on joku ukko ja toisella puolella joku korkea rakennus. tietäisikö joku tällaisesta kolikosta???? onko tämä oikea vai väärennös ja kuinkahan paljon mahtaisi olla arvoa?


    • jonathan13

      olen saanut käsiini virolaiset 2012 vuoden 1 ja 2 euron kolikot, kuulemma aika arvokkaita. ja sitten olen kuullut että saksalaiset eurot ovat myös arvokkaita, jotain 300-400 euron hinnoissa pyöritään ! itse onnistuin saamaan saksalaisia euroja 25e kpl hinnalla ! jos joku on halukas tarjoamaan niistä niin viestiä [email protected]

      • urpojen kokoontumisa

        älä jauha roskaa


    • kysyjä

      siis noi vtn kaikki saksalaiset kolikot kalliita? itel niit pyörii jtn 10

    • keijokoomati=hilkka

      kaikkien virolaisten kolikoiden yhteishinta on 7.90 e -.-

      • huile

        Itseltäni löytyy 2euron kolikko,jossa lukee takana musique..Mikähän on kyseessä ja vuosiluku:2011


      • raatohousu

        tottakai on! Ihan 2 euroa!


    • maanantai on paras

      onko mahdollista päästä kolikoista eroon jos ei ole varma onko kolikko arvokas mistä sen voisi tarkistaa???

    • 2 euron juhlakolikko

      Käykää kattoo jos kiinnostaa 2007 vuoden suomen itsenäistymis 90v 2 euron juhlakolikko

    • minä

      onko 1 euron kolikolla arvoa jos siinä on takana miehen kuva ja sen paidassa on nimikirjotustanja se on vuodelta2008

      • lauantaimakkara

        Tietysti. Ihan 1 euro. Opettele googlen käyttö. Löydät varmaa tietoakyseisestä rahasta.


      • keväinen pieru

        eii, kyseessä on suuri harvinaisuus, arvo vain 10 senttiä. Eli kaupan kassa pyytää sulta 90 senttiä lisää kun tyrkytät sitä eurona.


    • mistä näitä tulee

      Minkä arvonen mahtaa olla 2 euron suomalainen kolikko, jonka takapuolella erikoinen, ehkä maapalloa kuvaava kuvio, ja vuosiluvut 2002 sekä 2012?

      • syksyinen röyhtäys

        opettele googlen käyttö. Älä lopeta päivätyötäsi.


    • Mie vuan

      Mitähän sais MM-kisat 2003 5€ kolikosta

    • KOLIKKO KAKKA

      PALJONKO SAA VUODEN 2003 2 EUROSTA

      • tosipaljon

        tosi paljon.


    • Muutama fakta...

      Ei kaupan kassalta saa arvokkaita rahoja, ihan turha kysellä niiden arvoja täällä tai kuvitella rikastuvansa kukkaron pohjan hiluillaan!

      Hakukoneita kannattaa käyttää asioiden selvittämiseksi, helpoimmalla pääsee jos itse selvittää asiat Googlen avulla.

      Vain harvinaisten rahojen arvot nousevat, eurokolikoissa tämä tarkoittaa esim. 2 euron kolikoiden osalta lyöntimääriä jotka jäävät reilusti miljoonan alle. Vasta 200.000kpl alkaa olla niin pieni lyöntimäärä 2 euron kolikoille että voi ajatella arvon nousevan tulevaisuudessa-

      • numis 45

        lyöntimäärällä ei ole paljoa merkitystä rahan arvossa...vaan rahan kunto ja saatavuus ratkaisee hinnan..yleensä suuripainosmäärät laitetaan kiertoon ja muutamvuoden päästä unc kiertämättömiä ei tahdo enää löytyä ,silloin lyöntikiiiltoisista tulee harvinainen .rahat ei säily ilman kapseli tai pötköä tämäkin lisää lyöntikiiltoisten vaikeaa saatavuutta... esim rahoja on painettu 1miljoona....900.000 kierrossa ja 100 000 unc-laatuista keräilijöillä.. euroopanväkimäärä 70 miljoonaa....niin aika pieni määrä tuo 100.000 euroopan väkimäärään nähden ja jos 90.000 säilyttää rahaa huonosti niin jää 10.000 hyväkuntoista...virokin on vasta liittynyt ja siellä pikkuhiljaa keräily heräää henkiin..minä en kerääkkään kierrosta vaan alan kaupoista unc-laatusia ja säilytän ne oikein..


      • Ei ihan oikeaa tietoa "Muutama fakta..."
        Sain esimerkiksi peliautomaatista yhden kpl 2€ vuosimallia 2006, jossa mukana Norja. Eli kyseessä on virhelyönti ja arvo huitelee joissakin satasissa. Lyöntimäärä oli vain 55.000 kpl. Ja siitä lähtien olen tarkastanut kaikki kakkoset joita mistään on mulle tullut.


    • huhhuuiljaa

      onko vuoden 2012 2 euron kolikko arvokas? se on joku juhlakolikko, en muista mikä tarkalleen, katson kun palaan kotiin

      • järkkyyhommaa

        ihan järkyttävän arvokas


    • Orpopoika 1

      Mulla on 3 kappaletta 2 ja 1centtiä -2001, mikähän mahtaisi olla hinta / arvo ?

    • vihje numis

      riippu kunnosta...
      -kierrosta poimitut,,,,näillä ei tule olemaan koskaan paljoa arvoa.....jos keräätte niin kerätkää unc kiertämättömiä lyöntikirkkaita rahoja..

    • Kyseliä

      Minkä vuoden 10 senttisillä on arvoa vai onko ollenkaan

    • Faktatietoa

      Kyllä kaikilla jotain arvoa on, arvot lähtevät aina kymmenestä sentistä ylöspäin.

      Arvokkaimpia ovat vuosiluvut 1995-1998, myös Ruotsin eurot arvokkaita.

    • SpeedAE

      Onko kolikko, jossa on takana linna, ja edessä mies arvokas? Ja kuinka?

      • pierevä poni

        Ihan valtavan arvokas.


    • goldfinger uuno

      2 euron JUHLARAHAT sekä vatikaanin eurot, joita myydään vain keräily-
      tarkoituksiin sekä tietysti KULTARAHAT ! Syyskuussa ilmestyy seuraava Suomen
      KULTARAHA eli säästäkää siihen "viikkorahanne" eli ainakin parikymmentä
      tuoppia vähemmän olutta ja röökiäkin ainakin kartsa.
      Näistä kymmenen vuoden päästä irtoo toivottavasti vielä rutkasti EUROJA..

    • pajatso1

      5 ecu 1987 Belgie. Minkä arvoinen kyseinen kolikko on?

      • pajatso1

        joo kiitos vaan vastauksista 5 ecun kysymyksiin, eli ei yhtään vastausta. siirryn Belgian sivustoille. hyvää vappua!


    • :-)

      Onko vuoden 2004 2 euron kolikko jossa on kuvana se kukka eli se on ainakin suomalainen kolikko nii onko se arvokas tai harvinainen

    • mioi

      mulla on kolikko jossa on 2eur kuva mikä raha mahtaa olla kymysyksessä.

      • roopemcankka

        Se on ilmiselvästikin kahden euron raha. Todennäköisesti Euroopan rahaunionin ajalta. Nykyarvo liikkuu siinä 2 euron paikkeilla, ellei ole Kreikan.


    • Keräilijätär
    • rusto1

      hei! jos teillä on virolaisia 2 euron kolikoita niin voin ostaa ne hintaan 70€/kpl !!

      • Jokkis21

        Mulla on ja voin myydä. Pistä numeroos niin sovitaan


      • Dealisthedeal

        Joo. 10 000 kpl löytyy. Hinnaksi siis muodostuu 700 000€, mutta saat vähän alennusta, jolloin loppuhinta olisi semmoiset 699 999€.


    • oikea tieto on....

      miks toi yks väittää että euroopan väkimäärä ois 70 miljoonaa?
      tiedoks vaan et jo pelkästään saksassa on 82 miljoonaa asukasta.

    • aku1

      Norja ei ole EU maa

      Miksi yhden ja kahden euron kolikoissa on Norjan eteläosaa liitetty
      eurokarttaan,Ruotsin länsirajahan niissä alkujaan oli.
      Ihmettelen vaan rahan painajien titämättömyyttä.

    • Hmmmmmm.....

      No joo... löysin saksalaisen 5snt-kolikon vuodelta 2002. Kierrossa ollut ja kyllä, olen kaupan kassalla töissä :-P

      Otin talteen, koska on väriltään sama kuin 10snt-kolikko eli kullanvärinen, mutta tässä omituisuudessa on pronssinväriset reunukset. Ja kollegat olisivat laittaneet kymmensenttisenä eteenpäin, niin samanvärinen se on.

      Ei ole ennen tullut vastaan, onko kellään tiedossa, onko lyöntivirhe vai onko joku leikkinyt kultatussilla? :-D

    • kiinnostunut1

      Onko F.E Sillanpää vuodelta 2013 arvokas?

      • pertsa54

        En tiedä mutta itselläni on Jari Sillanpää vuodelta 1999 takana kuva kahesta homosta ja etupuolella kirjainyhdistelmä hiv. Mikähän sen arvo?


      • roopemcankka
        pertsa54 kirjoitti:

        En tiedä mutta itselläni on Jari Sillanpää vuodelta 1999 takana kuva kahesta homosta ja etupuolella kirjainyhdistelmä hiv. Mikähän sen arvo?

        Seittemän kymppiä. Jos vielä on pajan merkintä "Do not eat", niin arvo on 20€ suurempi.


      • muuh

        Jos tarkoitat kolikkoa niin 2€. Henkilöiden arvo on mittaamaton.


    • tietääkö?

      minkä arvonen ois lyöntikiiltonen 20 snt kolikko vuodelta 2000?

    • niklas678

      mulla on 500 euron arvonen 2 euronen se on sellanen 1999 ja siinä on hevonen joka seisoo takajaloilla ja se on värjätty kullalla

      • roopemcankka

        Kullitettu on aina arvokkaampi.


    • Tiancai

      Kuinkas arvokas tollanen vuoden 2007 juhlaraha mikä on virhelyönti eli kultanen reuna on osittain ihan kulmaan asti..

      • Fyyri

        Noin 90€


    • kolikkomies9

      Mulla olis 1999 vuoden alankomaiden 50 sentin kolikko
      jos olet kiinnostonut, lähetä sähköpostia [email protected]

      • fassssssssssss

        Noita on ihan saatanasti.


    • jööti

      Ja mulla on 50 luvulta kaksikymmensenttinen housussa :) liekö arvokas?

      • roopemcankka

        Riippuu kunnosta. Jos on hyvin pidetty, niin arvo on tuommoisen 1,40€.


      • roopemcankka
        roopemcankka kirjoitti:

        Riippuu kunnosta. Jos on hyvin pidetty, niin arvo on tuommoisen 1,40€.

        Täytyy siis olla käyttämätön.


    • Kanccunen

      Minkähän maalainen on semmoinen euron kolikko, jossa on Suezin kanava kruunapuolella ja siinä keskellä Norjan kuningas Haakon Magnuksen kuva? Reunassa kiertää merkkisarja 1-X-2 ja kolikon reunassa on "It's a long way to Tipperary":n sanat seitsemällä eri kielellä.

      Mikä tämmöisen arvo on? Onko rahallista arvoa vai pelkkä kultturillinen arvo?

    • Jones789456

      Omistan suomalaisen vuoden 2000 20centtisen. olisi mukava tietää arvo tällä hetkellä?

    • Että näin

      2€ kolikko vuodelta 2002 on 55€ arvoinen (UNC) ja arvokkain käyttöraha on 2006 2€ kolikko jossa on väärä kartta 150€. Tiedot on otettu uusimmasta Catalogue Euro coins and banknotes 2014 (Leuchtturm)

      • Luetteloissa heittoa

        Ei kannata luottaa noihin luettelohintoihin... joskus niissä on hinnat moninkertaisia todellisiin markkinahintoihin verrattuna ja joskus taas toisinpäin.


    • ransutessu

      Mul ois 2€ kolikko 2010 suomen leijonalla

    • harvinainenko

      Hei! Mulla on vuoden 2000 espanjan 2€ kolikko. Alhaalla vuosi 2000 ja tähtiä. En löytänyt mistään vastaavaa kolikkoa oli 1999 ja 2003-2004. Onko kellään tietoa tästä?

      • TuskaaLisää

    • PalonOnArvoa

      Mulla olis Ranskan 2 euron kolikko vuodelta 2011, jossa takana puunkuva ja teksti: "liberte egalite fraternite". Nii osaisko oku sanoa mikä sen arvo on? Niitä ei ole enään myynnissä!

    • Mursuoa

      Onko vuoden 2016 Georg Henrik von Wright kahden euron kolikko arvokas

      • OtetaanOpiksi

        Onhan se. Maksan siitä heti euron.


    • Jokuhyypiö

      Paljonko on hintaa euron kolikolla jossa on kaks miestä ja r kirjan ylä puolella

      • Rooma_kutsuu

        Annas kun veikkaan... Arvoa sillä on tasan yksi euro!

        Tuikitavallinen Italian 1 euron kolikko, harvinaisempina vuosina lyöntimäärät ovat olleet 5 miljoonan luokkaa.


    • 69sniputtaja69

      minkä arvoisia on 2003 vuoden kolikot

    • ANDIILI

      Onko 5snt v.1999 harvinainen?

      • haluatkomiljonääriksi

        Mikä maa? Suomi, Ranska, USA, Australia vai muu?

        Suomen 1999 5 senttinen on toooosi harvinainen. Niitä on lyöty ainoastaan 63.290.000 kappaletta. Jos tuollainen arvokappale osuu käsiin, niin sen käypä markkinahinta on uskomattomat 5 senttiä!!!


    • RahankerääjäOon

      Mulla on ruotsalainen euro kymmen senttinen.SE vasta arvokas on.

    • Anonyymi

      Onko kierrosta talteen otetuilla 2e erikoisrahoilla sen kummempaa arvoa, vai pistänkö elämän niillä risaiseksi :D
      Mukana esim. 1kpl 2004 risuraha. Uusin erikoiseuro vuodelta 2017, Suomen 100v erikoiskolikko.
      Siltä väliltä on sitten joka vuodelta joitain 2e erikoiskolikoita, paitsi vuodelta 2005.
      Kahden euron arvolla laskettuna kolikoita on 258 euron arvosta, saisiko näillä vaikkapa 500 euroa?

      Entäs eri EU maiden tavallisilla 2e kolikoilla, nekin kierrosta talteen otettuja? Ei ole kaikki EU maat, mutta 16 eri maan kolikot on kokoelmassa, joistain useampiakin, esim. 2 eri vuosimallin Saksan kolikkoa, kolme erilaista Suomen kolikkoa, yksi v. 1999, toinen v. 2000 ja kolmas v. 2007 uudella EU kartalla.
      Näitä on 42 euron edestä, eli kolikoita yhteensä 300 euron edestä nimellisarvoltaan.
      Koko paketti 600 eurolla?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6539
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4223
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2627
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2030
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1558
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1397
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1101
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1056
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1031
    Aihe