Metropolia 5. varasija

PacoMirico

Hei!

Olen viidennellä varasijalla ja rupee jo vähän häiritsemään ettei ole vieläkään tullu mitään kirjettä.. onko tietoa miltä sijoilta yleensä on päästy rakennustekniinkan puolelle.

Kiitos.

16

2840

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kykykyttj

      ite oon haaga-heliaan 3. varasijalla koulutukseen, johon pääsee 60 sisään... oon sinne soittanu ja ne sano että vasta kuunvaihteen jälkeen rupee soittelee varasijalla oleville, joten ite oon vielä luottavaisin mielin ainakin

    • dkddh

      todennäkösesti joskos 6-10. Päivän tienoilla kannattaa alkaa odottelemaan, elokuuta siis eiköhän 5.sija aika hyvät mahikset ole

    • kvf11

      Tuskin mitään tietoa tulee varasijalla oleville ennen elokuuta. Odottelehan siis vielä.

    • odota vaan

      Huomiseen asti opiskelupaikan saaneilla aikaa ilmoittaa, ottaako paikan vastaan, joten älä hoppuile! ;) Hyvät mahikset 5. sijalta on! :)

    • ILOINENMUSLIMI

      ite olin 2. varasijalla ja sain puhelun 13.7 :)))

    • Ehkä opiskelija

      Itse olen varasijalla Metropoliaan. Kyselin heinäkuussa koulun hakutoimistosta jonotustilanteesta, ja he sanoivat, että 4.8 he tekevät uudet jaot jonottajilla. Eli sen jälkeen selviää, montako on otettu varasijoilta.

      Tiedättekö, montako on otettu viime vuosina Metropoliaan sosiaalialalle varasijoilta?

    • fggttb

      olen kolmannella varasijalla eikä ole vieläkään kuulunut mitään??? :( luulin että tuo olisi jo niin korkealla että varma pääsy... vai onko muka mahdollista että vielä ilmoittavat minulle että pääsisin?

    • PacoMirico

      ILOINENMUSLIMI mille alalle hait? ja kun fggttblle ei ole ilmoitettu mitää ni meinaako se että vaa 2 on perunu paikkansa? :/ luulisin että olis hyvät mahdollisuudet mulla viidenneltä sijalta ku sisää otettii 110..

    • Avainnippu

      Itse olen 4:llä varajasijalla metropolian sähkötekniikan linjalle. Soitin hakutoimistoon tänään ja sieltä sanottiin, että tiedot vapautuneista opiskelupaikoista pitäisivät olla tiedossa torstaina 9.8! Sieltä pyydettiin tulevana torstaina lähettämään heille asiasta sähköpostia, niin he vastaavat siihen sitten, että oletko saanut vapautuneen opiskelupaikan.

    • varasijalta päässyt

      Itse sain tänään sähköpostia ja pääsin 2 varasijalta laurean liiketalouden koulutusohjelmaan.

    • ILOINENMUSLINI

      fyssariks metropoliaan

    • harmistunut

      Ite kysyin Metropoliasta kone-ja tuotantotekniikan varasijoista niin sieltä sanottiin että ketään ei näköjään oteta. (yksi kaverinikin jätti ottamatta paikan ja silti ei paikkoja)

    • jESsdsws

      Varasijalta 22 sisään metropolian liiketalouteen

    • Avainmippu

      Samoin kysyin minäkin tänää metropolian sähkötekniikan varasijasta ja sieltä myös sanottiin, ettei ketään oteta. Hämmästyttäväää, kun opiskelijoita kuitenkin otettiin sisään 100 ja itse olin 4:llä varasijalla...eikä ketään varasijoilta päässyt opiskelemaan...

    • koopratt

      No on todella kummallista. Aiempina vuosina ainakin sähkötekniikkaan on päästy jopa varasijoilta 15. Ihme meininki menossa..

    • Hyvä teijän on olla, ku enemmän paikkoja :3

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1878
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1818
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1809
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      76
      1592
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1138
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1128
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe