Ei hassumpi erotuskyky

metrin luokkaa?

"Yhdysvaltain liput ovat yhä pystyssä Kuussa"

http://www.hs.fi/msn/ulkomaat/Yhdysvaltain liput ovat yhä pystyssä Kuussa/a1305588172859

"... Robinson laski liput Nasan LROC-luotaimen lähettämistä kuvista. Tutkijan mukaan on yllättävää, että liput ovat selvinneet Kuun karuista oloista. ..."

19

199

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • %C3%A4

      Odottakaapa seuraavaa syysmyrskyä niin eiköhän nuo siitä lakoa.

    • c23c

      tietenkään alkuperäisiä kuvia ei suuri yleisö saa nähdä juupa juu. Noh, Kiina menee tarkastamaan asian ensi vuonna.

    • röhnevä erotuskyky

      Kuvien erotuskyky täytyy varmaan olla jotakin kymmenen sentin luokkaa ennenkuin niistä saa selvää onko lippu pystyssä.

    • ghgfh

      Kuvaavaa on että kuvia ei ole kuitenkaan julkaistu.

      • nfndnf

      • isännän viiri
        nfndnf kirjoitti:

        Kyllä niitä vaan on julkaistu, tuolla:

        http://www.nasa.gov/mission_pages/apollo/revisited/index.html

        Tuossa esimerkiksi kuva 25 cm resoluutiolla, jossa erottuu lipun varjo:

        http://www.nasa.gov/images/content/628056main_M175428601RE_25cm_AP12_area.jpg

        No just joo...


      • Backtomoon

    • Buahhahahahhahahahah

      Kuva on trolli
      Kaikki muu mustavalkoista, vain lipussa värit!

      Kuinkapaljon saa nauraa!

      herran hihalippu unohdettu väriätä!

      • Älkää vitsikö!

        Lipun varjokin on ihan erisuuntaan kuin muiden!


      • o8yro76ror67
        Älkää vitsikö! kirjoitti:

        Lipun varjokin on ihan erisuuntaan kuin muiden!

        Entä sitten?
        Varjojen suunnat vaihtelevat maaston muotojen mukaan. Etkö ole koskaan valokuvannut tai edes katsonut varjoja maastossa ?


      • Mette

        Missä sinä nät mustavalkoisen kuvan ja värillisen lipun? Et ainakaan annetussa linkissä.


    • nothing hill

      Hätä on suuri NASAlla nyt kun moni on ihmeissään siitä että USA kieltää muita menemästä laskeutumisalueille.
      Nyt pitää saada paljon kuvia jotta se olisi nähty ja älkää hyvät ihmiset menkö vaan sinne.

      Miksikö? No kun siellä ei ole mitään.

    • tättä

      Nää salkkarien kommentit on päivähoitotarhan tasoa : )

      • No such thing

        Sellaista ei ole kuin päivähoitotarha. On päiväkoti ja lastentarha mutta ei päivähoitotarhaa.
        Taisit olla erityislapsi jos olet sellaisessa ollut.
        Muutenkaan kommenttisi ei antanut aiheeseen lisäarvoa mutta se johtunee nimenomaan päivähoitotarha- taustastasi.

        Kuvat on huonoja ja jotkut ovat tehneet paljon parempia kuvia itse kuuauton jäljistä ja laskeutumispaikoista sekä lipuista photoshoppaamalla.


      • hoito/päivää/tarha
        No such thing kirjoitti:

        Sellaista ei ole kuin päivähoitotarha. On päiväkoti ja lastentarha mutta ei päivähoitotarhaa.
        Taisit olla erityislapsi jos olet sellaisessa ollut.
        Muutenkaan kommenttisi ei antanut aiheeseen lisäarvoa mutta se johtunee nimenomaan päivähoitotarha- taustastasi.

        Kuvat on huonoja ja jotkut ovat tehneet paljon parempia kuvia itse kuuauton jäljistä ja laskeutumispaikoista sekä lipuista photoshoppaamalla.

        Oliko tuo sinulta älykäs kommentointi? : )


    • yhgtrrrrr

      Tuollaisia kuvia on mahdollista ottaa vaikkapa uimarannalla.

      • sontaa kerrassaan

        Siinä vaiheessa kun kuvien erotuskyky on sitä luokkaa että niistä erottaa astronauttien riulla päästämät ulosteet alan uskoa, koska kuualuksessa ei ollut vessaa.


      • ihgipgu8fy8
        sontaa kerrassaan kirjoitti:

        Siinä vaiheessa kun kuvien erotuskyky on sitä luokkaa että niistä erottaa astronauttien riulla päästämät ulosteet alan uskoa, koska kuualuksessa ei ollut vessaa.

        Tuo taas kertoikin kuusalkkarien tason vallan vakuuttavasti.


      • a. peppu koetuksella
        sontaa kerrassaan kirjoitti:

        Siinä vaiheessa kun kuvien erotuskyky on sitä luokkaa että niistä erottaa astronauttien riulla päästämät ulosteet alan uskoa, koska kuualuksessa ei ollut vessaa.

        Nepä ulostukset olisivatkin riu'ulla tulleet ulos vauhdilla kun astronautin puvun sisällä on normaalipaine ja ukopuolella käytännöllisesti katsoen tyhjiö.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2763
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      74
      1480
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      42
      1446
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      33
      1223
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1164
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1163
    7. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1161
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1161
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1080
    Aihe