Luovuttajille ja sperman luovutusta kiinnostuneille!

onnellinen äiti

Hei kaikki!

Etsimme tätä kautta viime vuonna luovuttajaa ja kun mukava mies osui kohdalle päätimme yrittää "muumimukimenetelmällä" .. Seuraavina ovulaatiopäivinä yritimme, 4 päivänä, 1 x/pv. En mitenkään odottanut että olisi samantie onnistunut ja se 3 vk odottaminen oli tuskaa alkaako menkat vai ei. Nyt olen 2 kk ikäisen pienen tytön onnellinen äiti. Luovuttajan kanssa sovittiin että ei olla tekemisissä mutta jos lapsi haluaa tietää, kyselee isästä on luovuttaja kiinnostunut tapaamaan lapsensa.

Pienen kertomuksen halusin kertoa koska täällä jotkut ovat niin jyrkästi vastaa tätä kauttta luovuttajan etsiviä/luovuttajia. Mielestäni te jotka haluatte täältä luovuttajan tutuskaa hyvin ensin ja jos on luotettava kunnollinen ja pidätte hänestä niin antakaa mennä vaan! Ja luovuttajat sama teille, tutustukaa hyvin ennen että ei tule lapsen synnyttyä mitään vaatimuksia.

Onnellista ja hedelmällistä kesän jatkoja kaikille toivoo onnellinen äiti

157

23837

    Vastaukset

    • mukiin ..

      Onnittelut sinulle :) Itse olen vastaillut näihin ilmoituksiin luovuttajana, vaan eipä ole kuitenkaan kuulunut mitään , mutta ehkäpä vielä löytyy se oikea tarvitsija :)

      • jensku---

        Hei "mukiin .."
        Millaisesta meiliosoitteesta sinut tavoittaa?


      • mukiin..
        jensku--- kirjoitti:

        Hei "mukiin .."
        Millaisesta meiliosoitteesta sinut tavoittaa?

        jensku--- laita sp-os..


      • s.k.pajala

        Hei tavoittaako sinua enää näissä luovutuksen merkeissä?


      • mukiin..
        s.k.pajala kirjoitti:

        Hei tavoittaako sinua enää näissä luovutuksen merkeissä?

        Kyllä .Laita s-posti os..


    • Hki31v

      Hienoa että tärppäsi.

    • klinikalle mars!

      Älkää missään nimessä vastaanottako spermaa tuntemattomalta! Itse tein sen virheen. Nyt muistona on pysyvä sukupuolitauti, 400 euron lasku ja yhteishuoltajuus narsistin kanssa!!!

      Tapasin luovuttajan muutamaan kerran ennen luovutuksia, ja kaiken piti olla ihan selvää, että kundi vain luovuttaa siittiöt, kuittaa palkkion eikä mun tarvii nähä sitä enää.

      Spermasta tarttui minuun tippurin lisäksi sukupuoli herpes. Ja lapsen synnyttyä ukko haki oikeusteistse huoltajuutta.

      En tietenkään kadu ihanan tyttäreni tekemistä, mutta tekisin mitä vaan että olisi ollut aiemmin viisaampi. Hankkinut tutun luovuttajan tai mennyt klinikalle hoidettavaksi.

      • hoh hoijaa

        jotkut puhuvat valheita älkää uskoko kaikkea kyseessä voi olla sama nainen joka kirjoittelee kaikkea valheita omasta päästään kun ei ole mitään muutakaan tekemistä kuin naputella omaa konetta kotona päivät pitkät


    • ....

      Tiedän tällä palstalla ahkerasti spermaansa tarjoavan miehen, jolla on todella vakavia mielenterveysongelmia. Hän on saanut jo useamman lapsen alulle tällä menetelmällä ja nälkä tuntuu kasvavan syödessä. Laitontahan tämä ei ole, joten minkäs teet. Mutta aika pahalta tuntuu seurata miehen touhua sivullisena.

      • nimimerkki 17

        no laittakaa ny jotain infoo, et osaa välttää ko henkilöä??


      • mene pois

        ole ystävällinen ja mene pois kiusaaja


    • hyi ei kiitos

      Jos ootte noin persaukisia tolloja, niin ansaitsettekin juuri tuollaisia luovuttajia.
      Ottakaa opiksenne tuosta kirjoittajasta ,joka kertoi raadollisen tarinan ikuisesta sukupuolitaudista ja huoltajuuskiistasta. kiva kertoa lapselle, että iskä ja äiskä ei tunne toisiaan ja iskä oli semmonen tautinen ukko ja häirikkö.
      Itse hoidin asian klinikan kautta ja mitään ongelmia ei ollut.
      Mutta tietysti nää lepakot haluaa kaiken ilmaiseksi.

    • ämmävaa

      Ei ole kysy siitä haluaako jotain ilmaiseksi vai ei, on myös luovuttajia jotka halluavat tehdä "hyvää", eivätkä välttämättä halua olla tekemisissä lapsen/lasten kanssa.

      Ihan yhtä lailla voivat sukupuolitaudit tarttua baari-illan jälkeen. Ikävä kuulla mikäli jollekin on tätä kautta sattunut niin onnettomasti, että on sukupuolitaudin saanut, sitä ei toivo kenellekään.'

      Itse etsiskelen myös luovuttajaa, sillä olen jo pidempään halunnut saada lapsen, muttei ole ketään miestä osunut kohdalle.

      Ja eihän se todellakaan ole vai lesbojen juttuja, myös yksinäiset naiset hakevat yhtälailla luovuttajia. Joten en menisi mitään yksittäistä "ryhmää" täällä syyttelemään.

      Jos jotakuta kiinnostaisi alkaa luovuttajaksi, ilmoitelkaa.

    • ritvah61

      Luovutatko myös miehille? Kaipalen siemeniä anneliini perinteisellä tyylillä. Voin pukeutua naiseksi.

    • werty15

      oli ihana lukea tämä onnellinen juttu:) itse haluaisin myös kovasti lapsen, mutta ei ole sellaista miestä löytynyt kenen kanssa haluaisin niin olen alkanut pohtimaan sitä vaihtoehtoa että tätä kautta lapsen tekisin... olen kuullut muitakin juttuja onnistuneista luovutuksista mutta negatiiviset kommentit ja jutut mietityttää..

      • haikaraa odotellessa

        sun osoite ei toimi?! oisin halunnu lisätietoaa :)


      • nimimerkki16

        sivulla olikin tekninen häiriö..


    • ota toki hiv

      Mistä näitä limaisia pervoja oikein sikiää? Runkatkaa väestöliitossa! Ja naisväki älkää nyt hyvät ihmiset ottako vastaan vieraan ihmisen siittiöitä! Ei ikinä tiedä tuleeko mukana aids vai lemmikkikoiran simot.

      • kiusaaja pois

        taas varmaankin se sama nainen joka pilaa kaikkien asiat se on oikea kiusan kappale kaikille


    • Lapsettomaksi jäänyt

      Minkä ikäisen miehen sperma kelpaa? Ei tullut aikoinaan hankittua lasta ja parisuhteeseen tuli mentyä jo liian vanhana lastentekoon.

    • Mäkihaluun

      Tuliski mulleki joku nainen joka haluis luovuttajaa :) mutta haluun tietenki nähä lasta

    • kehto1

      Klinikan kautta saman luovuttajan siittiöitä käytetään korkeintaan viidelle parille. Näitten palstojen kautta joku vakuuttava urpo voi "jakaa tavaraansa" ties kuinka monille. Kylläpä tosiaan kääntyisin klinikan puoleen :) Samalla poistuu pelko taudeista jne.

    • kannattaa varoa

      Varsinkin lesbopiireistä on paljastunut , että kyseessä on ollut sama luovuttaja.. Vähän turhan riskialtista..

    • Luovuttaja74

      Olen itse luovuttanut pankin kautta ja oma pikkupoikakin on;) Minusta olisi mielenkiintoista tavata ihminen jolle luovuttaa.

      Tokihan tätä sukua on nyt jo tullut jatkettua, vissiin ihan riittävästi. Menetelmänä vaan jos itse olisin siemenen tarpeessa, olisi hyvä nähdä se puu;) Tietysti puun toivoisi olevan perinnöllisesti piilevästikin hyvä.

    • muumimamma

      Voi kun saisikin vauvan.Kymmenen vuotta ollaan etsitty luovuttajaa E-Suomesta,mutta turhaa touhua tuo on ollut..

      • Luovuttajaa

        Milloin haluat tutustua, kirjoittaa sähköpostissa ?


      • Anonyymi

        Mitä ihmettä mä luen? Siittiöitä saa ihan rahalla klinikalla. Jos sinulla ei KYMMENEEN vuoteen ole ollut edes siihen rahaa, millä rahoilla aiot kasvattaa lapsen?


    • onnellinen äiti

      Totta, tätäkin kautta voi onnistua ja olla onnellinen lopputulos. Näin siltikin, että täällä tuntuu saavan helposti vastustavia kommentteja, kun aiheeksi tulee luovutus...

      Hyvin kävi myös meillä. Olin ns. itsellinen nainen, joka etsi miestä spermanluovuttajaksi joitakin vuosia sitten. Olin onnekas ja sain pelkästään asiallisia vastauksia. Valitsin heistä miehen joka oli jo aikaisemmin hedelmöityshoitoklinikan kautta tutkittu ja siellä terveeksi ja kelvolliseksi todettu. Siis luovuttanut myös klinikalle ja sen jälkeen luovutti vielä minulle yksityisesti. Minulla on pian 3-vuotias lapsi ja hänelle on nyt tulossa täyssisarus. Sovittiin alun perinkin että luovuttaja saa tavata lapsia ja näin hän on myös tehnyt. Tämä järjestely on toiminut todella hyvin ja lapsilla on käytännössä molemmat vanhemmat, vaikkeivat he keskenään olekaan parisuhteessa.

      Toki pitää olla varovainen ja harkita tarkkaan mitä tekee, mutta haluan vain sanoa että kyllä tämäkin on yksi mahdollisuus jos on varma että haluaa lapsia ennemmin eikä vasta myöhemmin, eikä lapsia haluavaa kumppania ole muuten koskaan löytynyt.

      • onnellinen äiti

        Uups, laitoin vahingossa saman nimimerkin kuin ap:llä. En siis ole ap :)

        Ja muumimukimenetelmällä asia hoidettiin meilläkin.

        Lisään vielä, että sain tosiaan useita vastauksia. Tein varmaan ajattelemattomasti näiden vastaajien kannalta siinä, että en tullut vastanneeksi heistä muille kuin sille joka vaikutti minusta parhaalta ja jonka lopulta myös valitsin itselleni luovuttajaksi. Nämä muut saattoivat odottaa jotain vastausta jota ei sitten tullutkaan. Jos olisin nyt vasta laatimassa ilmoitusta jossa etsin luovuttajaa, tajuaisin varmaan olla huomaavaisempi ja vastata ainakin sen verran, että päädyhin toiseen henkilöön :)


      • satu38

        Hei, voisinko kysyä mitä kautta aikoinaan etsit luovuttajaa? :) Teidän järjestely kuulostaa ihanteelliselta. Itselläni on jo lapsi, mutta haluaisin vielä toisen ns. itsellisenä naisena. Lapsellani on hyvä isä, jota hän tapaa ja toivoisin että toinen lapsi oppisi myös tuntemaan isänsä. Uutta parisuhdetta en etsi ja ikäkin alkaa kohta olla siinä rajoilla että kovin pitkälle en voi tätä enää lykätä.


      • onnellinen äiti
        satu38 kirjoitti:

        Hei, voisinko kysyä mitä kautta aikoinaan etsit luovuttajaa? :) Teidän järjestely kuulostaa ihanteelliselta. Itselläni on jo lapsi, mutta haluaisin vielä toisen ns. itsellisenä naisena. Lapsellani on hyvä isä, jota hän tapaa ja toivoisin että toinen lapsi oppisi myös tuntemaan isänsä. Uutta parisuhdetta en etsi ja ikäkin alkaa kohta olla siinä rajoilla että kovin pitkälle en voi tätä enää lykätä.

        Juuri täältä suomi24.fi:stä :)


    • T V

      Mahdolliset luovuttajat voisi ilmoittautua meillekin :) Meillä 2 poikaa saatu lapsettomuushoidoilla ja tyttökin ois kiva :D Ollaan heteropari ja itse halutaan lapse kasvattaa, mutta nuo klinikan maksut alkaa olla vähän liikaa kun ensin käy vuoden ennen tärppiä kun tutkitaan missä vika ja sitten maksaa itse hoidot, lapset on jokaikisen sentin ja euron arvoisia mitä sinne on uponnut, mutta on se kyllä aralla asialla rahastusta ja jos on mahdollista ilman mitään pankkilainoja saada lapsia vaikka miehen siittiöissä meidän tapauksessa on se ongelma niin miksei sitäkin yrittäisi.. Ymmärrän, että tässä on suuret rinskinsäkin jos ei klikan kautta asiaa hoida, mutta ihana kuulla onnistunut tarina ja onnea tyttärestä! Rinsessaa mekin toivotaan, vaan pojatkin on ihania

      • Anonyymi

        Olen miettinyt tätä kysymystä monestikin kun ihmiset tarvitsee apua ja toisaalta haluaisin auttaa. Miten te olette yleensä tehneet? Tavanneet ja keskustelleet asiasta ja yhdessä sopineet että pariskunta kasvattaa lapsen omanaan vaikka isä olisi kuka tahansa? Onko luovuttajalls oikeus saada mitään tietoja lapsesta? Ja kaikkea muutakin voisi selvittää ja mahdollisesti voisin auttaa lapsettomia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen miettinyt tätä kysymystä monestikin kun ihmiset tarvitsee apua ja toisaalta haluaisin auttaa. Miten te olette yleensä tehneet? Tavanneet ja keskustelleet asiasta ja yhdessä sopineet että pariskunta kasvattaa lapsen omanaan vaikka isä olisi kuka tahansa? Onko luovuttajalls oikeus saada mitään tietoja lapsesta? Ja kaikkea muutakin voisi selvittää ja mahdollisesti voisin auttaa lapsettomia.

        Hei. Etsin luovuttajaa. Olisitko halukas luovuttamaan? Jos kiinnostaa niin laitakko vaikka s postin niin viestitellään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei. Etsin luovuttajaa. Olisitko halukas luovuttamaan? Jos kiinnostaa niin laitakko vaikka s postin niin viestitellään.

        Täältä löytyisi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Täältä löytyisi

        Haluisin luovuttajan. Jos jotain kiinnostais luovuttaa niin laittakaa s postii. Haluun pysyy anonyyminä ja mieluiten Pirkanmaan alueelta tai jos kauempaa löytyy niin olis hyvä jos luovuttaja pääsis tänne päin tulemaan. Mut jos haluut luovuttaa niin viestiä tulemaan jo jutellaan lisää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei. Etsin luovuttajaa. Olisitko halukas luovuttamaan? Jos kiinnostaa niin laitakko vaikka s postin niin viestitellään.

        laita viestiä


    • elämänvalintoja

      Omanlaisensa tarina täälläkin... Luovuttaja löytyi omasta ystäväpiiristä joka alunperin lähti vitsistä. Olemme ystäviä, vanhempia yhteishuoltajuudella, muttemme parisuhteessa emmekä tule koskaan olemaankaan. Meidän tapauksessa tämä järjestely sopii paremmin kuin hyvin, tyttö 3.5-vuotta ja sisarus tuloillaan rv 32 2.

      Tämän lisäksi olen aiemmin itse luovuttanut munasoluja, joista tiettävästi syntynyt ainakin yksi lapsukainen. Hän saa sitten aikanaan omasta halustaan tutustua meihin jos niin haluaa, toivotamme avosylin vastaan.

      Joskus nuorempana harkitsin sitäkin vaihtoehtoa, että olisin suostunut sijaissynnyttäjäksi. Se ajatus ei ole edelleenkään täysin poissuljetu vaihtoehto, vaikkakin se kohdallani tarkoittaisi sitä, että joutuisin luopumaan "omasta" lapsestani... Siinä riittää mietittävää, mutta toisaalta en näe asiaa täysin mahdottomana asiana mikäli saisin jäädä osalliseksi lapsen elämään edes jossakin muodossa.

    • Niina..

      Aloittajan viestistä saa sen kuvan, että vaan naisten oikeuksilla on väliä, että tää luovuttaja on vaan hyötykäyttöä varten, jonka oikeuksia lapseen pitää varjella tarkasti. Tällaista itsekästä toimintaa sitten jatketaan, kunnes lapsi alkaa kysellä kasvaessaan missä on isi. Tuttavapiiriini kuuluu juuri tuollainen muumimuki-äiti, joka ei saanut muuten miestä edes yhdeksi yöksi. Nyt lapsi kertoilee kavereilleen, ettei tiedä isästään kun äiti ei kerro.

      Itse en tajua, miksei voi suoraan marssia lapsettomuusklinikalle ja saada anonyymin luovuttajan spermat?

    • Juusoab

      No onhan se mahdollista luovuttajankin vaatia kuvaa ja tarkempia tietoja vastaanottajista. En minäkään kelle tahansa ole valmis spermaa luovuttamaan. Ettei mene valiogeenit hukkaan ;-)

    • Aboriginaali

      Viettele mies sänkyyn ja kiihota hänen peniksensä juhlakuntoon, ala lypsää ja vatkata sitä, niin jonkin ajan kuluttua tapahtuu siemensyöksy. reisille, tai vatsalle. Siirrä sperma pimpsaan, eiköhän joku 600 miljoonasta siittiöstä pääse hedelmöittämään sinut.. Siittiöiden elinaika on muutaman vuorokauden verran.
      Jotkut naiset ovat antaneet pimpsaa, jos miehellä on kortsu, ota kortsu ja siittiöt talteen ja siirrä ne pimpsaan.

      • Bla-Bla-Bla

        Mua on kans monesti ihmetyttänyt, miten tällaiset menetelmät ovat joillekin täysin tuntemattomia. Ja vielä ihan se kaikkein tavallisinkin tapa.

        Okei, ymmärrän kyllä ettei kaikki tykkää siitä perinteisestä lastentekotavasta etenkään miehen kanssa, mutta toisaalta itse miehenä ajattelen, että jos mulla suinkin olisi mahdollisuus tulla raskaaksi jollain vaikkapa homoiluksi laskettavalla tavalla, niin enköhän mä sen touhun kestäisi, oli se sitten miten vastenmielistä tahansa. Jos olisi odotettavissa se kaivattu palkinto.

        No mies kyllä vain olen, ei mulla ole mahdollisuutta tulla raskaaksi. Satunnaispanokaan ei tarkoittaisi että saisin minkäänlaista huoltajuutta.
        Oikeesti naisilla on tämänkin asian kanssa NIIIN paljon helpompaa.


      • Anonyymi

        Nykyään on kehitetty parempi ja tehokkaampi menetelmä, jossa mies työntää kovan siittimensä halukkaan naisen pinppiin ja molemminpuolisen nautinnollisen tuokion jälkeen mies ruiskii spermat naisen ihanaan pinppiin.
        Kannattaa kokeilla. Hyvin moni nainen on tullut näin raskaaksi. Raskaaksi tulemisen mahdollisuus on lähes 100% korkeampi, kuin akti kortsua käyttäen.
        👍😄😄


    • Täälläkin 30v nainen etsiskelee luovuttajaa

      • miesluovuttaja

        Saisinko osoitteesi, kirjoittaisin sinulle. Olen kunnollinen mies. Tarkemmin henkilökohtaisesti...


    • antero-45

      onko Kainuussa joku nainen vailla luovuttajaa?

    • Järkikäteen

      Luovuttajaa hakevat naiset! En suosittele missään tapauksessa luovuttajan (tutun tai tuntemattoman) käyttöä vaan marssikaa klinikalle. Näin takaatte sen, ettei luovuttaja sitten hae vastoin tahtoanne/sopimustanne yhteishuoltajuutta / isyyden tunnustusta. Mikään keskinäinen sopimus ei estä luovuttajaa tunnustamasta isyyttä (vaikka äiti tätä vastustaisikin) ja saamasta yhteishuoltajuutta ja tapaamisoikeuksia näin halutessaan. Klinikan kustannukset ovat pieni hinta tämän asian varmistamisesta!

      • jbjbj

        Jep. Kaverille kävi niin, että luovuttaja hengailee päiväkodin aitojen takana ja yrittää kontaktia lapseen :( Ei ole huoltajuutta tai muuta hakemassa, haluaa tutustua lapseen ja tietää millainen on. Tosi ikävä juttu, koska mitään tällaista eivät sopineet.


      • Anonyymi
        jbjbj kirjoitti:

        Jep. Kaverille kävi niin, että luovuttaja hengailee päiväkodin aitojen takana ja yrittää kontaktia lapseen :( Ei ole huoltajuutta tai muuta hakemassa, haluaa tutustua lapseen ja tietää millainen on. Tosi ikävä juttu, koska mitään tällaista eivät sopineet.

        Kuulostaa todella huonolta tuurilta. Ensimmäinen tapaus sitten koko 2000 luvulla.


    • hallaa

      Luovuttajaa etsii myös 30 nainen pääkaupunkiseudulta. Muumimuki menetelmää olisi tarkoitus käyttää,ei sitoutumista vaadita. Huolehtisin itse lapsesta.
      Löytyykö auttajaa???

    • osoiteeton

      Sähköpostiosoite auttas asiaa..

    • Vau_va

      Täällä 33-vuotias nainen pk-seudulta etsii luovuttajaa. Olen terve ja vakituisessa työssä sekä elämä muutenkin kunnossa. En etsi lapselle isää, mutta lasta saisi tavata, jos niin sovitaan.

    • luovuttaja

      0npa paljon sairaita ihmisiä näinkö niitä kusipäisiä lapsi tänne suomeen tehdään

    • 31v nainen etsii myös luovuttajaa yhteydenotot yv

      • seuraillupalstaa

        Oot jo niin kauan hakenu kaveria siittämään, et pakko kysyy moniko sua on jo käyny polkemassa? Anteeks vaan, mutta ei taida olla enää turvallista sun kanssa ainakaan panemalla.


      • Anonyymi

        Täällä olisi terve 30 vuotias lahjoittaja jos kiinnostaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Täällä olisi terve 30 vuotias lahjoittaja jos kiinnostaa

        Mua kiinnostaisi. Laitanko vaikka s postiin viestiä niin keskusteltais lisää?


    • Se , että on etsinyt pitkään ei tarkoita että kelpuutan kaikki ehdottajat

      • Asiaaharkitseva

        Mistä olet ja millainen ihminen sinä sitten olet?


    • luovuttaja

      Viisas nainen valitsee luovuttajaksi ennalta tutun luotettavan miehen. Tiedän kokemuksesta, että läheskään aina ensimmäinen yritys ei onnistu (esim naisen elimistö hyljeksii) ja tarvitaan siedätystä. Naisten sperma-allergia voi altistaa myös hedelmättömyydelle.

      Säännöllisesti raskauden aikana lapsen isän spermalle altistuminen saattaa myös tehdä raskaudesta turvallisemman, koska siemenneste sisältää partnerin antigeenejä. Siemenneste voi ehkäistä raskausmyrkytystä

      NGF siirtyy siemennesteestä naisen verenkiertoon ja aivo-veriesteen lävitse aivoihin. Aivoissa sen uskotaan päätyvän hypotalamukseen ja aivolisäkkeeseen, jotka säätelevät kuukautisia ja ovulaatiota ylläpitävää hormonaalista järjestelmää.

      • Kiitos postiivisesta kommentista


      • Anonyymi

        Hohhoijaa meillä kaksi lasta saatu anonyymin luovuttajan avulla ja molemmat tärppäsivät ensimmäisellä yrittämällä. Ei mitään ongelmia. Turha tyhjästä on ongelmia nyhjästä!


    • TerveisinMies

      On aivan järkyttävää nähdä miten suurta mielenkiintoa tämmöinen toiminta naisissa ja miehissä herättää. Voisi kuvitella että jokainen nainen välttelisi viimeiseen asti epämääräisiä friikki miehiä jotka saavat jotain perverssiä tyydytystä siitä että runkkailevat naisille kuppeihin. Ei kukaan nainen parisuhdetta tämmöisen miehen kanssa aloittaisi mutta ketä kiinnostaa kun ukko saa luvan häipyä saman tien kun on tullutkin. Te naiset aina puhutte naisten esineellistämisestä mutta tämä toiminta maalataan kauniiksi ja iloiseksi asiaksi mukavilla hymiöillä ja onnellisuuden toivotuksilla.. todella surullista ja ikävää, epätoivoista ja onnetonta touhua. Kuvottavaa ajatellakin. Kyse on vain siitä että miehet eivät nosta näistä asioista samaa äläkkää kuin naiset sillä eihän metelin pitäminen kuulu suomalaisen miehen tapaan toimia vaan toisen posken kääntäminen ja kaiken mahdollisen paskan vastaanottaminen. Sitä sitten saa joko kestää kuten mies tai alkoholisoitua mutta valituksen sanaa ei missään nimessä saa kuulua.

    • EdellinenTeksti

      Onpa edellä hölmö purkaus. Varmasti on liikenteessä myös arvelluttavia luovuttajia, sekä myös äidiksi haluavia. Oletus nyt kuitenkin on ,että aikuiset ihmiset lähtökohtaisesti osaavat itse arvioida, kuka sopii luovuttajaksi ja kuka äidiksi tai äideiksi.
      Ilmeisesti oletat, että ydinperhe automaattisesti tekee autuaaksi ja että sieltä ei löydy sairaita ihmisiä, joiden lapsista kasvaa mahdollisia ihmisraunioita ja ongelmatapauksia? Uskon ja toivon, että useimpien luovuttajien motiivit ovat oikeita. Lähtökohtaisesti pitää olla kyse auttamisen halusta. Varmasti vaikka kiihkouskovaiselle tämmöiset asiat ovat mahdottomia sulattaa ja hyväksyä.

    • Maikki555

      Pitääkö maksaa luovuttajalle ja kuinka paljon?) Miten tämä systeemi toimii?

    • Muumimuki1

      Olisiko täällä vielä vapaaehtoisia luovuttajia?

    • vieläköontoivoa

      Olisin luovuttajaa vailla, onko joku vapaa ehtoinen vielä?

    • Luovuttaja2017

      Tarjous voimassa edelleen :)

    • Jos tarvetta on, niin voipi olla yhteyksissä..Tapauskohtaisesti katon, et lähenkö juttuun.

    • vauva38

      voi vittu mitä pöljiä peräkammarin poikia täällä on spermaa tarjoamassa menkää äijät hoitoon

    • monttuauki

      Ootteko te ihmiset ihan tosissanne?!?!?!?!?!

      Onko tää 2017-luvun Suomea?

      Hei haloo! Menkää lapsettomuusklinikalle, ettei tuu tauteja.

      • Anonyymi

        Lähipäivinä on uutisoitu näyttävästi tapauksesta, jossa tanskalaisesta spermapankista lähtöisin olleissa siittiöissä on havaittu harvinainen, vakava geneettinen sairaus neurofibromatoosi 1 (NF1), jota kutsutaan myös Recklinghausen taudiksi. Toistaiseksi ainakin yhdeksällä lapsella, joiden hedelmöityksessä kyseistä spermaa on käytetty, on todettu neurofibromatoosi.


    • Babydreamer

      33 -vuotias nainen etsii luovuttajaa pk seudulla

    • Voisin lähtee vakipano suhteeseen kaveripohjalta jonkun sellaisen mukavan lasta toivovan naisen kanssa. Tapaamisiimme voisi kuulua muutakin, kuten elokuvissa käyntiä jne. Eikös tämän tyyppinen juttu olisi se kaikkein luonnollisin ja miellyttävin tapa raskautua ja vieläpä nautinnollinenkin.
      Itse en kuitenkaan osallistuisi sitten elareihin, enkä muuhunkaan.
      Voitais tavata vaikkapa kerran kuussa tyyliin. Elikkäs lähinnä joku yksinäinen nainen tulisi kyseeseen, ei parit.

    • VauvaniMun

      Olen 28v yhden lapsen totaali yh ja nyt olisi hyvä hetki toiselle lapselle! Edellinen luovuttaja ei enää ikävä kyllä voi luovuttaa joten etsinnässä olisi uusi! Perus terve ja ilman sukupuolitauteja ehdoton! Olet mielellään yli 175cm. En hae isää enkä tule ikinä vaatimaan mitään. Ja toivon samaa luovuttajalta! Myös mies parit voivat käydä mutta sitten vaatii oikean tutustumisen ja sen pitää tuntua kummastakin hyvältä! Ja alueena Varsinais-Suomi

    • 1234678

      Olen kiinnostunut. Olisiko sinulla sposti-osoitetta?

    • Tiuhti09

      Sinä noin 40v mies joka kaipaisit lasta ☺Niin minäkin. Haussa siis mies joka olisi kiinnostunut yhteishuoltajuudesta. Olen kiva ja hauska nainen Helsingistä

    • vauvallemammaa

      Minäkin etsin Sperman luovuttajaa, Pohjois-Karjalan alueelta, olen 27-vuotias terve ja työssä käyvä yhden 5-vuotiaan tytön äiti. En vaadi isältä mitään myöhemmin enkä halua hänenkään vaativaan mitään. Muumimuki menetelmä tai tietyissä tapauksissa ihan perinteinen.

      • Suomalainenmiesss

        Vieläkö tarvetta luovuttajale?


      • VieläköÄidiksi
        Suomalainenmiesss kirjoitti:

        Vieläkö tarvetta luovuttajale?

        Itä-Suomesta luovuttaja etsinnässä. Olen 40 yh-äippä ja viellä toiveissa sisarus perheeseemme. Asumme maalla, olen työelämässä ja voimme sopia myös kumppanuus vanhemmuudesta halutessasi.


      • Anonyymi
        VieläköÄidiksi kirjoitti:

        Itä-Suomesta luovuttaja etsinnässä. Olen 40 yh-äippä ja viellä toiveissa sisarus perheeseemme. Asumme maalla, olen työelämässä ja voimme sopia myös kumppanuus vanhemmuudesta halutessasi.

        Hei ! yh -äippä haluaisin auttaa, ja laittaa siemenet itämään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei ! yh -äippä haluaisin auttaa, ja laittaa siemenet itämään

        Olen alle 40 v 190 cm 95 kg mies ja voin auttaa sinua lapsen hankinnassa.


    • Suomalainenmiesss

      22v mies valmis luovuttajaksi. Ei ole sukupuolitauteja ja ei saisivastaanottajallakaan olla. Jos vastaanottaja haluaa että en ole lapsen elämässä mukana tai haluaa ett en osallistu elatuskuluihin nii sekin on mahdollista. En vaadi oikeuksia enkä muutakaan ellei toisin sovita. Olen 178cm pitkä ja elämä mallillaan. Suvussa ei ole perinnöllisiä sairauksia eikä itsellänikään mitään sairauksia ole. Ota yhteyttä jos haluat apuani. Ja olen suomalainen.

    • Pohjoisen_mietiskelijä

      Mielenkiintoinen tämä ajatus sukusolujen luovuttamisesta. Minä olen melkein 40v homomies ja en tule itselleni hankkimaan koskaan lapsia. Mutta toisaalta muiden auttaminen asiassa voisi kiinnostaa ja samalla olisi kiinnostava nähdä minkälaista jälkikasvua näillä omilla geeneillä syntyy :-)

      Haastavaa on se, että en haluaisi luovuttaa tuntemattomille vaan minulle olisi tärkeä tutustua ja tietää millainen vastaanottaja on kyseessä. Jotenkin en haluaisi, että omat geenini menevät ympäristöön, joka olisi vaikka jotenkin kovin erilainen maailmankatsomukseltaan kuin mitä omani on. Tämä siitä huolimatta, että en ole ajatellut olevani huoltajana (eli luovutus olisi järkevintä tehdä klinikan kautta). Saattaa tämä luovuttaminen jäädä siten vain ajatuksen tasolle.

      Kun olisi kristallipallo ja näkisi etukäteen, että lapsella olisi hyvä ja positiivinen ympäristö elää. Iloisen pikkuvipeltäjän näkeminen hyvässä perheessä kyllä lämmittäisi sydäntä.

    • Senlauluja

      Räsäsistä Paulin laulu oli viattomampi.

    • Väinämöinen69

      Suomalainen 30v mies etelä-Suomesta olisi valmis auttamaan lasta haluavaa naista/paria. Olen sini silmäinen, 180cm pitkä, fyysisesti sekä henkisesti hyvä kuntoinen ja kaikin puolin terve nuori mies. Laita tänne viestiä/sähköposti osoitteesi niin katsotaan jos näkemyksemme lapsen teko hommasta ja sen tuomasta vastuusta kohtaisivat :)

      • 22vtoiveenavauva

        Saisinko sähköpostiosoitteesi? :)


    • Vauva2018-

      ...luonnollisin menetelmin.

    • siittiöt-tutkittu

      Hei
      Naimisissa oleva 40v .3 lapsen onnellinen isä tässä.
      Vaimon kanssa keskusteltu avustamisessa hedelmöityksessä.
      Voinen auttaa ,edellyttäen että sinun tarkoitusperät ovat aidot ja oikeat.

      • Anonyymi

        Hei, vieläkö olisit tarjoamassa apua?


    • toivo

      Olen myös halukas luovuttamaan spermaa, olen kyllä jo 57v, ehkä joku olisi kuitenkin kiinnostunut.

    • Opaali

      26v terve urheilullinen mies joka parisuhteessa missä nainen ei halua lasta. etsii luovutusta kiinnostunutta henkilöä, haluaisin nähdä lasta ainakin syntymäpäivinä vaikka ihan perhe tutun roolissa mutta muuten ei mitään vaateita. Laittakaa vastausta niin katsotaan tarkemmin. Laittelen spostin myöhemmin

      • Anonyymi

        Moi, saisiko sähköpostin?


      • Anonyymi

        Olisin kiinnostunut. Vieläkö olet lahjoittaja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisin kiinnostunut. Vieläkö olet lahjoittaja?

        Minä voisin harkita, pitäiskö alkaa kirjoitella sähköpostissa?


    • toivossa

      olisin kyllä halukas auttamaan lapsen saannissa sperman luovuttajana, asun näköjään liian kaukana kaikesta.

      • Anonyymi

        Kuinka kaukana sitten asut? :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka kaukana sitten asut? :D

        itä-lapissa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka kaukana sitten asut? :D

        Asun itä uudellamaalla ja haluaisin luovuttaa


    • Tarjoan luotettavaa siitospalvelua vauvakuumeisille naisille..

      Ota yhteyttä ja kysy tarjous!

      ... Koko Suomi..Katsotaan sopiva kaupunki tapaamisille.

    • Napanuora2

      Valmiina auttamaan lapsen hankinnassa.

    • Anonyymi

      Juu, minäkin kyllä tarjoan perinteisiä palveluitani jos palkkiona on Muumimuki. Ja jos on oikein sopisa nainen, niin saatan osallistua jatkossa taloudellisestikkin tukemiseen. Varaa on.

    • Anonyymi

      Hei!

      Täällä olisi yksi vapaaehtoinen luvuottaja. Olen molemmista päistä terve ja valmis tutustumaan! Jos kiinnostaa voin laittaa s. posti osoitteeni

      • Anonyymi

        Hei. Olistko vielä valmis luovuttamaan? Mielellään muumimuki tekniikalla. Laitatko s-posti osetteen niin voisin ottaa yhteyttä ja voitais tutustuu?


    • Anonyymi

      Olen 35 vuotias 188cm pitkä urheilullinen mies Keski-Suomesta jolla lapsia jo nykyisellään. Olen kaikin puolin terve. Haluaisin auttaa mielellään pariskuntaa tai sellaista yksinhuoltajaa joka pystyy pitämään lapsesta huolta, lapsen saannissa ja en halua olla tekemisissä lapsen tai vanhempien kanssa alun jälkeen. Jos kiinnostusta löytyy laittakaa s.postiosoitetta niin jutellaan lisää.

      • Anonyymi

        Aika vanha olet, suosittelen naisille nuorempia vaihtoehtoja..


      • Hei. Olen ite Tampereelta ja olisin kiinnostunut kuulemaan lisää sinusta. Haluaisin hoitaa asian anonyymisti ja muumimuki tekniikalla. En tule vaatimaan sinulta elatusmaksuja tai mitään muutakaan ja toivon että sinäkään et vaadi mitään. Jos kiinnostaa auttaa lapsetonta niin laitathan viestiä.


      • Anonyymi
        Äidiksi19 kirjoitti:

        Hei. Olen ite Tampereelta ja olisin kiinnostunut kuulemaan lisää sinusta. Haluaisin hoitaa asian anonyymisti ja muumimuki tekniikalla. En tule vaatimaan sinulta elatusmaksuja tai mitään muutakaan ja toivon että sinäkään et vaadi mitään. Jos kiinnostaa auttaa lapsetonta niin laitathan viestiä.

        laitoin sinulle viestin ! että saisit :)


      • Anonyymi

        Olisi kiinnoatusta


      • Anonyymi

        Kiinnostaisi


      • Laitatko viestiä? Niin jutellaan lisää


      • Anonyymi

        Vieläkö kii nostaisi luovutus? Olemme naispari Jyväskylästä.


      • Anonyymi

        Laitatko sähköpostiosoitteen niin voitais vaihella viestejä paremmin asiaan liittyen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vieläkö kii nostaisi luovutus? Olemme naispari Jyväskylästä.

        Täältä löytyisi terve 28 vuotias luovuttaja.


      • Äidiksi1

        Hei. Etin luovuttajaa ja kiinnostaisi jutella lisää. Laitathan viestiä mikäli sinua kiinnostaa vielä toimia luovuttajana.


      • Anonyymi

        saisinko sähköpostiosoitteesi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        saisinko sähköpostiosoitteesi?

        kenestä kysymys


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vieläkö kii nostaisi luovutus? Olemme naispari Jyväskylästä.

        kyllä voi luovuttaa, miten sen haluatte


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kyllä voi luovuttaa, miten sen haluatte

        Kyllä voin luovuttaa spermaa. Mikä on luovuttajan ikä toive?


      • Anonyymi kirjoitti:

        kyllä voi luovuttaa, miten sen haluatte

        voi luovuttaa, mikä on luovuttajan ikä toive?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täältä löytyisi terve 28 vuotias luovuttaja.

        Hei vieläkö sinulla on kiinnostusta luovuttaa sukusoluja yksinäiselle jo yhden lapsen äidille?


      • Anonyymi kirjoitti:

        kyllä voi luovuttaa, miten sen haluatte

        Oletko vielä kiinnostunut luovuttamaan? Olemme naispari ja haaveena on ollut jo jonkin aikaa saada pienokainen. Mutta sopivaa luovuttajaa ei ole vielä löytynyt


      • Anonyymi
        Zuz kirjoitti:

        Oletko vielä kiinnostunut luovuttamaan? Olemme naispari ja haaveena on ollut jo jonkin aikaa saada pienokainen. Mutta sopivaa luovuttajaa ei ole vielä löytynyt

        Olen mies joka halua luovutta siittiöt teille :)


      • Anonyymi
        Zuz kirjoitti:

        Oletko vielä kiinnostunut luovuttamaan? Olemme naispari ja haaveena on ollut jo jonkin aikaa saada pienokainen. Mutta sopivaa luovuttajaa ei ole vielä löytynyt

        kyllä voin luovuttaa spermaa, mikä on ikä toive luovuttajan suhteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vieläkö kii nostaisi luovutus? Olemme naispari Jyväskylästä.

        Moikka. Vieläkö olisi apu tarpeen? T: 30v mies Jyväskylästä


      • Anonyymi
        Zuz kirjoitti:

        Oletko vielä kiinnostunut luovuttamaan? Olemme naispari ja haaveena on ollut jo jonkin aikaa saada pienokainen. Mutta sopivaa luovuttajaa ei ole vielä löytynyt

        Voin auttaa


    • Anonyymi

      Hölmöläisten valosäkkiin , siihen jatkettuun juttuun ei eläviä panna.

    • Anonyymi

      Trololololl

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Täällä olisi 16 vuotias extrahorny luovuttaja taatusti terveillä siittiöillä eikä päässäkään vikaa ole havaittu. Mikäli maksat junamatkan köyhälle opiskelijalle paikkakunnallesi ja takaisin niin voin käydä roiskimassa liemet ränniin ikään katsomatta.

    • Anonyymi

      Noutakaa gayporukoilta vähän käytettyä kun laki noin painaa päälle.

    Ketjusta on poistettu 271 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      106
      1864
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1447
    3. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      7
      1441
    4. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      13
      1409
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      148
      1362
    6. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      23
      1277
    7. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      93
      1277
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      647
      1202
    9. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      1088
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      16
      1087
    Aihe