Auttakaa, pelottaa...

Tälläinen...

Eli siis maailmanloppu pelottaa, öisin itken itseni uneen.. En voi elää kunnolla enkä nauttia elämästä, kun pelkään että maailmanloppu 2012 tulee...
Auttakaa! Tavallaan tiedän, ettei se tule mutta kun niin moni sanoo niin..

Ja olen vasta lapsi, enkä haluaisi näin nuorena kuolla.. Toivottavasti kaikki eivät vain naura minulle, toivoisin että joku ottaisi minut vakavasti vaikka olenkin lapsi..

Tämä on ainoa paikka missä voin purkaa tunteitani.. Kaverit vain nauravat, äiti vain lohduttaa mutta se ei auta ja iskä ei ota minua vakavasti.. Haluaisin oikeasti jotain auttavaa tietoa, olkaa kilttejä!

Ei kiitos mitään trolliviestejä niiltä, jotka eivät pelkää..? Kun ihan oikeasti mua pelottaa liikaa. Ja haluan viettää Joulua... Ja synttäreitä, ja nähdä vielä kavereita.. En vaan halua, että maailmanloppu tulee..

Auttakaa...

34

1289

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hevonpaskaaa

      Sori nyt vaan, mutta itse en usko tämmöseen mayojen kalenteri hevonpaskaan, povattiin maailmanloppua jo vuodeksi 2000 mutta eipä tullut. Yritä selvitä, mutta voin 99% luvata, ettei 2012 maailmanloppua tule.

    • Määvää

      Kuulee nyt. Läänin pelkäsin maailmanloppua TOSI paljon mut sit uutisissa tuli että maailmanloppu ei tuu vielä triljooniin vuosiin :) Sen jälkeen en oo pelännyt sitä ja oon iteki vast 12v poika :)

    • "Larsson"

      Rukoilin puolestasi, että Herra pelastaja Jeesus Kristus auttaisi sinua ongelmassasi ja muutenkin koko maailmassa kaikkia.

    • kopioooooooo

      Eikö tämä viestisi ollut jo pari vuotta sitten, taisi joku vaan kopioda sen arkistosta!!!!

    • Tälläinen...

      Kopioooooo: en kopioinut, purin tunteita.

      Kiitti kaikille muille :)

      P.s, määvaa: Mieki oon 12 =D

      Mutta kiitos :)))

    • Maailmanloppua on

      ihmiset joukolla pelänneet tuhansia kertoja historian aikana. Ennustuksia tulee ja menee. Yritä ajatella järkevästi.

      Neuvoni on, että pitäisit välillä taukoja internetin selailemisessa ja kävisit säännöllisesti ulkona haukkaamassa raitista ilmaa.

      Valitettavasti internet on täynnä kaikenlaista pelonlitsontaan liittyvää paskapuhetta, joten järjenvastaiset pelot siitä että esim. elämme lopunaikoja on hyvin yleinen oire herkillä ihmisillä joilla on liian vähän sosiaalisia kontakteja/harrastuksia, ja liikaa vapaa-aikaa.

    • anti-fundamentalisti

      Rehellinen vastaus: suunnittele itsemurha hyvissä ajoin etukäteen. Siis ihan kaiken varalta, eipähän tarvis jäähä ootteleen laskeumia yms, päättäisi päivänsä kun tilanne oikeasti eskaloituu siihen ydinsota/vastaava katastrofi- pisteeseen..

    • Lohdullista tietää

      että maailmanloppu voi olla todella hyvä asia myös, kun Jumalan tuntee Raamatun opetuksen mukaan.

    • Maailmanloppu tulee

      ehkä noin 2025. Raamatusta voidaan löytää selvät merkit joiden tulee täyttyä ennen maailmanloppua ja myös tuo termi voidaan ymmärtää Jumalan tahdon mukaan vain Raamatun teksteistä. Jumalan Henki myös tahtoo ihmisille antaa sen hyvän ymmärryksen.

    • Jeesus pelastaa

      Anna elämäsi Jeesukselle.Hän on sinun taivaan isäsi.Hän rakastaa sinua äärettömän paljon.Hän kärsi ristin kuoleman sinunkin edestäsi..Rupea lukemaan Raamattua ja etsimään Jeesusta.Raamatussa on kerrottu pelastuksen tie.Aloita rukoilemalla vaikka näin mielessäsi: Rakas Jeesus anna minun syntini anteeksi ja tule asumaan minun sydämeeni.Ota nämä pelot minun sydämestäni pois ja anna minulle rauha. Nämä luonnonmullistukset,sodat ja kaikki muut aikojen merkit mitkä Raamatussa on ennustettu kertovat Jeesuksen omille asian josta raamattu puhuu: Jeesus tulee pian takaisin ja vie omansa taivaaseen täältä sekasorron keskeltä. Kun olet Jeesuksen oma niin silloin sinulla ei ole mitään pelättävää. Sinun henkesi ja ruumiisi on Jeesuksen turvallisissa käsissä.Parempaa turvaa ei ole.

    • rohkaistu

      ja he kaatuvat miekan terään, heidät viedään vangeiksi kaikkien kansojen sekaan, ja Jerusalem on oleva pakanain tallattavana, kunnes pakanain ajat täyttyvät. (suomalaistenkin armotalous kausi päättyy)
      Ja on oleva merkit auringossa ja kuussa ja tähdissä, ja ahdistus kansoilla maan päällä ja epätoivo, kun meri ja aallot pauhaavat.
      Ja ihmiset menehtyvät peljätessään ja odottaessaan sitä, mikä maanpiiriä kohtaa; sillä taivaitten voimat järkkyvät.
      Ja silloin he näkevät Ihmisen Pojan tulevan pilvessä suurella voimalla ja kirkkaudella. Mutta kun nämä alkavat tapahtua, niin rohkaiskaa itsenne ja nostakaa päänne, sillä teidän vapautuksenne on lähellä."
      - Näin Jeesus asian ilmaisi. Ainoastaan Jeesuksen omien ei tarvitse pelätä. Ei intiaanien juttuja kannata uskoa!
      Silä maailman loppua ei tule ainakaan 1007 vuoteen, mutta Jumalan valtakunta tulee
      ja sitä ei voi kukaan estää.

    • trolli ei ole suomea

      Huomautus ruotsalaiselle TROLLILLE!

      "Trolli" ei ole suomen kieltä". Suomen kielessä ei ole sanaa TROLLI. Pääsiäisenä puhutaan pääsiäistrulleista, mutta ei "trolleista".

    • APH++

      Ei ole MITÄÄN oikeaa syytä miksi maailmanloppu tässä ihan heti tulisi. Itse olen näitä maailmanloppujuttuja(ennustuksia ja muita väitteitä) seuraillut jo vuodesta 2008 aktiivisemmin, ja mitään ei ole pystytty todistamaan pitäväksi.

      • Me Again

        Riippuu siitä mitä tuolla liukuvalla maailmanlopun käsitteellä ymmärretään. Monet esitetyistä katastrofiskenaarioista ovat hyvin mahdollisia tai jopa todistettavasti tapahtuneet joskus.


    • Turvaa Jeesukseen

      niin kaikki pelkosi häviävät, myös kuolemanpelko, kun teet Herran tahdon.

    • RadicalOutreach

      Tässä sulle pari rauhoittavaa biisiä youtubesta:

      http://www.youtube.com/watch?v=oNjDUbrAwxk

      http://www.youtube.com/watch?v=A-qLa_2GPcM&feature=related

      Lue Psalmi 23 Herra on minun Paimeneni- Raamatun lukeminen rauhoittaa

      • SeAvarakatseinen

        Ylivoivamasen paras lohdutuslaulu; ilman uskovaisten suomaa painolasita!

        https://www.youtube.com/watch?v=oAoIgWKxbIA

        Kyllä nukuttaa... etsi lukemiseksi Esko Valtaojan esitys maailmankaikkeuden menneestä ja tulevasta ajasta = kyllä kestää....


    • Maailmanloppu meni jo

      Maailmanloppu ei tullukkaan. Maailmanloppu tulee mirjardin vuoden päästä, koska aurinko ei voi ikuisuuteen paistaa ja en tiedä että sammuuko aurinko tai räjähtääkö aurinko.

    • damdddam

      hieman myohassa kun taa viesti tulee.. Mutta ei kannate ajatella asiaa ollenkaan. Jos vanhempasi tqai joku lahipiirissasi puhuu asiasta niin sano niille ettet tykkaa puhua asiasta. Yksi on taas se etta kun uskoo jumalaan niin se jotenkin antaa keveemman olon. Ja maailmanlopusta semmosta et voit muistaa etta se tapahtuu tosiakkia. Mut on sitte eriksee naa myrskyt yms voimia kovasti. Koin itse samat ongelmat ja nyt olen melkein sinut asian kanssa

    • Viisas(sen kun näkis

      sanon tän nyt vasta tässä vaiheessa mutta mulla oli ihan sama juttu ennen tota "maailman loppua" 2012. Se perustuu siihen että mayen (ko) se kalenteri loppuu siihen, MUTTA se oli laskettu väärin, eli se loppuu vuonna 2200 JA se ei kuulemma merkitse maailman loppua vaan sitä että Jumala laskeutuu maan päälle. REALLY???. No mutta silti, pitihän se maailman loppu tulla vuosituhannen vaihteessa, eipä tullut. sen piti tulla vuonna 2006, eipä tullut. sen piti tulla vuonna 2010, eipä tullut. sen piti tulla vuonna 2012, no eipä tullut VIELÄKÄÄN. Ja onhan niitä sitten vielä vaikka kuinka monta mutta tossa oli ehkä ne "vakavimmat" ja tunnetuimmat. Silloin KUN maailmanloppu JOSKUS tulee, niin sitten se tulee, se on vaan asia jolle ei voi tehdä mitään. Voi olla että se ennustetaan aikaisin kuin syöpään kuoleva, tai sitä ei osata ennustaa ollenkaan (ei kovin todennäköistä) niinkuin onnettomuutta, mutta silti sille ei voi kukaan mitään, ja siksi olen sitä mieltä että ihmisiin ei pitäisi kylvää turhaa pelkoa näillä asioilla, vaan JOKA IKISEN pitäisi saada nauttia elämästään täysillä, koska jossain vaiheessa aika jättää meistä jokaisen, myös ne hihhulit yms. Ja sille asialle ei vain voi mitään, joten ei sitä kannata pelätä :)

      • älyäläjätä

        Johan sen piti tulla Jeesuksen mukaan ajanlaskun alussa enenkuin tämä
        sukukunta on kuollut.
        Aurinkomme palaa vielä muutamia miljardeja vuosia.
        Sitten kun sen massa on niin pieni että se ei pysty pitämään itseään
        kasassa se räjähtää ja vie maapallomme mukanaan.
        Syntyessämme saimme kummallisen erikois lahjan kuoleman.
        Ei ole aihetta pelkoon vaan keskity nauttimaan elämisen lahjasta
        sillä siellä on monia mielenkiintoisia asioita jotka on tehty sinun
        nautittavaksi ja pidä itsesi kiireellisenä jolla ei ole aikaa
        turhanpäiväisiin ajatuksiin.

        Ei ole lahjahevosen suuhun katsomista.

        Your motto: LIFE HERE I COME !!!!!!!!


    • ttkkl

      Tilastonäkymä. Matematiikalla voi löytää tuon v. 2012 eliölajien lopun,mutta se on ylikorostamista eli kuvaa aikakuden käännettä, jos olosuhteeteei muutu. Tosiasiassa kehitys menee nykyissin ilmeisesti laskevan eksponentialikäyrän mukaa eli homma jatkuu ja jatkuu. Ilmeisesti massatuho uhkaa, mutta alueittain säilyy jotain pitkään.

    • Kopri

      No ei tullut

    • Ei niin

    • NoSiksi

      Ihmiselle terveellisten rakennusten tekeminen olisi seurauksiltaan pelottavaa. Ihan oikeesti, mutta kertokaa miksi.

    • Kirjakääröt

      Ps.104:5. Biblia. Sinä joka maan perustit perustuksensa päälle, ettei sen pidä liikkuman ijankaikkisesti. Kirjoitetaan: iankaikkisesti.

    • maailmanloppu

      Luulisin, että maailmanloppu tulee, kun se iso tulivuou purkautuu, ja tuhka peittää auringon jne. ja sitähän emme tiedä milloin se tapahtuu. Myös miljoonien vuosien päästä maapallo voi tuhoutua energian kulutuksen takia, mutta esimerkiksi mayojen maailmanloppu ennustuksiin ei kannata uskoa.

      • MeAgain

        "...mutta esimerkiksi mayojen maailmanloppu ennustuksiin ei kannata uskoa."

        Kiitosta, kun vaivauduit kertomaan. Minä olen jo pienoisessa paniikissa odottanut tuota pelättyä päivämäärää 21.12.2012, mutta nyt voin vetää sen yli allakastani.


    • Raamatullinen

      islam on tuomassa Mooseksen lakia julmemman saria lain suomeen ja heidän mahdi = vale jeesus on islamilainen. Näin sanoo paletiinalainen: http://www.tv7.fi/vod/player/26187/

    • siskostista

      Tunnusta Jeesukselle syntisi niin saat rauhan. Tämä maa planeetta on pahojen ihmisten hallinnassa. Okkultistiset salaseurat joissa murhataan, kidutetaan ja raiskataan lapsia paholaiselle ovat totta ja heihin kuuluu valtioiden johtoa ja huippurikkaita liikemiehiä, musiikkibisneksen edustajia jotka kuuluvat ns. salaseuroihin. He palvovat avoimesti paholaista. Tämä maapallo menee huoruuteen, lesbouteen, sodomiaan, homouteen noitten ns. maailmantähtien ja johtajien ansiosta jotka ovat ns. noitia joista sanotaan raamatussa. He hönkäilevät kuin huorat porttikongeissaan ja sinä lankeat heidän verkkoonsa, he saavat rahaa ja harjoittavat ties mitä uhrimenoja saatanalle ja heidän pirullinen juonensa on maailmanhallitus jota ajetaan kovaa kyytiä. He eivät välitä tavallisista ihmisistä mitään ja kaiken lisäksi osa syö uhraamaansa ihmislihaa. Mitään uutta ei ole auringon alla. Lukekaan Vanhaa testamenttia niin tiedätte mistä on kysymys.

      Babylonian henkivallat eli demoniset vallat ovat kovassa vaikutuksessa tässä maan päällä. Babylonia hävitettiin aikoinaan maan päältä ja siitä on löydetty hiekasta raunioita Irakin tai Iranin alueelta. Vain Jeesuksen kristuksen avulla voit pelastua. Usassa pakkosirutus 2017, eli pedon merkki 666, muut giljotiiniin ja tämä on tietenkin antikristuksen toimesta joka on joko Barack Obama tai vatikaanin paavi Fransiskus. Katolinen kirkko ei ole kristinusko jos joku sitä luulee. Jezebelin haureuden henki huokuu noista maailmantähdistä. Siitä puhutaan raamatussa. Monet ilmoittavat avoimesti palvelevansa lusiferia ja todellakin Lusifer eli valontuoja viittaa ns. illuminaattin eli valaistumiseen Lusiferin valolla. He ovat myyneet sielunsa. He ovat kovan rahan huoria ja kun tavallinen ihminen saa sellaisen hengen itseensä niin hänen elämä menee katuojaan helposti. Ylistä herraa Jumalaasi. Pyhä henki on kaikkien pahojen henkien yläpuolella. Älä kuuntele Madonnaa, Britneytä, Rihannaa jne. maailman artisteja joissa tämä henki vaikuttaa. Se on hyvin voimakas henki. Madonna on luoja ties maannut kuinka monen miehen kanssa ja tehnyt ties mitä ja hänessä tämä vaikuttaa todella voimakkaasti mutta myös muissa rahakkaissa naisartisteissa koska he eivät häpeä mitään eivätkä pelkää Jumalaa. Madonna sanoi viimeksi että ottaa suihin kaikilta miehiltä jotka äänestävät Hillary Clintonia. Madonna liittyy ilmestyskirjan naiseen joka ratsastaa pedon selässä, hän on katolisesta kirkosta ja petovalta on katolinen kirkko. Katolisessa kirkossa vaikuttaa Jezebelin henki Maria patsaan kautta siksi Jumala kieltää epäjumalat kuten Maria patsaan ja katolisessa kirkossahan palvotaan Mariaa.
      Ilmestyskirja paljastaa katolisen porttokirkon.
      https://www.youtube.com/watch?v=VH9f2aRTbKM

      Jezebelin henki
      https://www.youtube.com/watch?v=AWFg1R8etWs

      Amerikka on nykyään Babylon jossa palvotaan vanhoja Jumalia ja uhrataan Molechille, saatanalle ja ties mille. Tässä on kysymys sodasta pahuuden henkivaltojen ja Jumalan kanssa. Saatana on kuitenkin hävinnyt ja USA tulee sortumaan koska Jumala vihaa sen syntejä. Valitettavasti niin käy muillekkin kansoille koska Jumalaton meno on villiintynyt maan päällä.

      Babylon kukistuu -- pakkosiirtolaiset palaavat
      2 -- Ilmoittakaa kansojen keskuudessa,
      tehkää tiettäväksi,
      kohottakaa merkkiviiri ja kuuluttakaa,
      huutakaa rohkeasti:
      Babylon valloitetaan,
      Bel ei voi mitään,
      Marduk syöstään maahan.
      Kaikki jumalat joutuvat häpeään,
      kaikki jumalankuvat syöstään maahan.
      3 Pohjoisesta hyökkää kansa Babylonian kimppuun ja hävittää maan autioksi. Kukaan ei jää sinne asumaan, ihmiset karjoineen pakenevat pois.

      4 -- Noina päivinä, tuohon aikaan,
      sanoo Herra,
      Israelin ja Juudan asukkaat palaavat yhdessä.
      He kulkevat tietään itkien
      ja etsivät Herraa, Jumalaansa.
      5 He kysyvät tietä Siioniin, sitä kohti he suuntaavat katseensa. "Tulkaa! Palatkaamme Herran luo pysyvään liittoon, jota emme enää riko."

      6 -- Minun kansani oli kuin eksyneitten lauma,
      paimenet olivat johtaneet sen harhaan,
      vieneet oudoille vuorille.
      Vuorelta toiselle se kulki
      unohtaen oman tarhansa.
      7 Kaikki raatelivat eksyneitä, kaikki, jotka heidät kohtasivat. Heidän vihollisensa sanoivat: "Emme me tee väärin, sillä he ovat rikkoneet Herraa vastaan."

      -- Totisesti, Herra on oikea laidun, hän on ollut isienkin toivo!

    • klpo

      Maailmanloppu v. 2017 ainakin siirtynyt Jumalan tekojen kautta!

      • MeAgain

    • Siunausta

      Rukoillaas ensin. Rakas Jeesus minua pelottaa maailmanloppu. Kuitenkin anon anna syntini anteeksi ja Tule ja astu elämäni Herraksi. Herra Jeesus kiitos avusta ja uudesta elämäni suunnasta pelosta vapauteen!
      Kiitos myös siitä, että Sinun rakkaudessa ei ole pelkoa!

      Tässä äänitteessä lähetyssaarnaaja Mauri Viksteen puhuu unista, ja luulen, että siinä on hyötyä jokaiselle ihmiselle.
      https://www.youtube.com/watch?v=A0Qj-aIP_lk

    • Jeesus otaa sinut vakavasti,hän kutsuu yhteyteensä pelastaakseen sinut synnin pahuudelta. Mene tuntemaasi seurakuntaan kysy haluan pelastua entiedä miten pääsen tuntemaan sen,he pystyvät sinua auttamaan.Hyvää taivas alun matkaa sinulle.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      139
      2033
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1918
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1868
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1670
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1468
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1170
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1158
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe