MItä nyt tapahtuu

lO35

Luottotietoihini tuli merkintöjä ja velat ovat ulosotossa ja palkastani pidätetään velkojen maksuun 1/3 osa.
Minulla on Visa, mutta en ole sitä käyttänyt eli saako luottokunta tiedon tästä merkinnästä ja lähteekö Visa?
Minulla on kotivakuutus ja lapseni olen myös vakuuttanut eli voin käydä yksityisellä lääkärillä hänen kanssaa tarvittaessa. Irtisanooko vakuutus nyt minulta kotivakuutuksen/ lapseni vakuutuksen. Vakuutusmaksut on aina maksettu ajallaan.

7

361

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gdfgdgdfg

      saako luottokunta tiedon tästä merkinnästä?

      -jep

      ja lähteekö Visa?

      -jep

      Minulla on kotivakuutus ja lapseni olen myös vakuuttanut eli voin käydä yksityisellä lääkärillä hänen kanssaa tarvittaessa.?

      -toki

      Irtisanooko vakuutus nyt minulta kotivakuutuksen/ lapseni vakuutuksen?

      -riippuu vakuutusyhtiöstä. uutta vastaavaa ei ainakaan myönnetä.

      • t-Apiola

        Luottotiedotonkin saa kaikki vakuutukset, kunhan maksaa n. vuoden maksut etukäteen. Olemassaoleviin ei ole vaikutusta


      • Ei kotivakuutusta
        t-Apiola kirjoitti:

        Luottotiedotonkin saa kaikki vakuutukset, kunhan maksaa n. vuoden maksut etukäteen. Olemassaoleviin ei ole vaikutusta

        Ei saa.


      • kokemuksesta
        Ei kotivakuutusta kirjoitti:

        Ei saa.

        Kotivakuutus, auton vakuutus ja uusin on lapsen vakuutus - ei luottotietoja, ei ennakkomaksuja. Ifistä ainakin mulle...


    • map

      Visa sinulta lähtee mutta vakuutuksia sinulta EI irtisanota. Kurjaa kun täällä annetaan vääriä vastauksia tai sitten kirjoitellaan asiaankuulumattomuuksia.

      • lO35

        Kiitos vastauksista. Kotivakuutus on nyt minulla ollut 8 vuotta ja lapseni vakuutus 6 vuotta. Aina olen maksanut vakuutusyhtiön laskut ajallaan, jopa muutaman päivän etukäteen. Visalla ei ole väliä, sitä kun en ole muutamaan vuoteen käyttänytkään.


    • 6years left

      Moro kohtalotoveri. Tiedän kertoa että kotivakuutusta ei irtisanota, kunhan maksat laskut ajoissa. Eikä lapsen vakuutusta. Ainoat asiat mihin luottotietojen menetys on vaikuttanut minulla: autovakuutuksen saa vain If:istä netistä, puhelinliittymäksi saa prepaidin, luottokortti vaihtuu visa electroniksi, muuta ei nyt tule mieleen. Vuokra-asunto asioista en osaa sanoa. Mielelläni autan jos on kysyttävää. Kaikki nettikauppaostokset velaksi loppuu myös!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2576
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1421
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      73
      1421
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1176
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1131
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1083
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe