Ihmiset on perseestä

3241234142

maailma on hieno paikka arvatkaas minkä se on pilannut ihmiset!!!! ihmiset ovat mulkkuja toisia kohtaaan kiusaavat,varastavat,lyövät. sitä välillä miettii että kuinka hienoa olisi jos saisi olla vaikka yhden päivän ilman ihmisiä... se olisi varmasti ihanaa

50

3709

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • frgthyjuugtrf

      Maailma tosiaan on hieno paikka mutta arvaatkos mitä! Kyynisyys ei tee siitä yhtään sen parempaa kuin se on nyt.

      Olet aika ristiriitainen kun ajat asiaa onnen, ystävällisyyden ym. puolesta, mutta silti itse asennoidut kyynisesti muita ihmisiä kohtaan. Luuletko että viha parantaa vihan?

    • jokulo

      periaatteessa se on mahdollista, kun itsekkin ajattelen sitä.

      Ihmisistä on vain haittaa

      • 19

        "Ihmisistä on vain haittaa"
        Haluatko antaa esimerkkejä?


    • Jaahas? Vai onko näi

      Seuraukset siitä jos olit ainoa ihminen:
      Kuolisit nälkään, koska olet tämän angstauksen perusteella myös avuton säälittävä teinivegaani joka rakastaa eläimiä ja on aina eläinkokeita vastassa (ja ps. kuolisit myös tautejen takia kun ei ole rokotteita). Kuolisit siis nälkään sen takia koska et itse jaksa laittaa rehujasi kasvamaan, ja et voi syödä lihaa. Ei enää vaatteita sinulle, joudut paskomaan puskaan, satoja, ellei tuhansia eläinlajeja katoaa kokonaan. Ei enää shoppailua, ei musiikkia, ei mitään viihdettä, ei enää mukavaa lämmintä kotia, ei lomia, ei koulua ja olisit tyhmä. Ei enää meikkejä, ei enää nettiä, joudut kävelemään päästäksesi paikasta toiseen. Ja kaikista suurin on se että et koskaan saa tyttö/poikaystävää, ei kavereita, ei ketään. Jos mihinkään muuhun et kuole, niin yksinäisyyteen, koska ihminen on laumaeläin.

    • 12312312312321232132

      En kyl ole mikään uusavuton, eläinaktivisti. Mistä mää nyt yhtäkkii saisin taudin jos ihmiset kaikki kuolee(rokote on noin. 50 vuotta vanha keksintö, kyllä ennenkin on pärjätty ilman). Pärjäisin kyllä ilman nykymukavuuksia ja vaatteita voi tehdä... Eikä yksinäisyyskään tuota ongelmaa koska minulla ei ole ollut vuosiin siis oikeasti yhtään kaveria eikä kertaakaan ole ollut yksinäistä... lähinnä vaan vituttaa noi ihmiset.


      ps. Miksen mää itse voisi tehdä rokotetta :D? tai hakea tyhjästä sairaalasta? eikä semmosta edes tarvita.

      • 37

        "En kyl ole mikään uusavuton, eläinaktivisti."
        Eli uusavuttomuutesi ulottuu vain siihen asti, ettet kykene kirjoittamaan suomen kieltä?

        "Mistä mää nyt yhtäkkii saisin taudin jos ihmiset kaikki kuolee"
        Oletko tosissasi tuon kysymyksen kanssa?

        "rokote on noin. 50 vuotta vanha keksintö, kyllä ennenkin on pärjätty ilman"
        Jotkut pärjäsivät, toiset eivät - moni, hyvin moni ihminen on kuollut; oletko aivan varma, että sinä et olisi kuulunut ko.ryhmään?

        "Pärjäisin kyllä ilman nykymukavuuksia"
        Niinhän sinä luulet. Elä omavaraistaloudessa metsän keskellä muutama vuosi, ja tule sitten takaisin tänne kertomaan tuo sama.

        "ja vaatteita voi tehdä"
        Jos haluaa tehdä asiat vaikemman kautta, niin mikäs siinä! Tosin vaatteiden tekeminen vaatii tuotantopääomaa, joka puolestaan syntyy ihmisten yhteistyön johdosta.

        "Eikä yksinäisyyskään tuota ongelmaa koska minulla ei ole ollut vuosiin siis oikeasti yhtään kaveria eikä kertaakaan ole ollut yksinäistä... lähinnä vaan ******** noi ihmiset."
        Kuulostaa siltä, että olen melko tavallinen esimerkki yksinäisestä ihmisestä, joka suojaa itseään yksinäisyyttä vastaan uskottelemalla vihaavansa kaikkia - sinun kaltaisiasi on, niin surullista kuin se onkin, valitettavan paljon.

        "Miksen mää itse voisi tehdä rokotetta :D? tai hakea tyhjästä sairaalasta?"
        Koska a) et ole tarpeeksi älykäs* ja, b) sinulla ei ole tarvittavaa tuotantopääomaa.

        *Perustan kantani ensinnäkin siihen, ettet kykene kirjoittamaan suomen kieltä edes kutakuinkin oikeaoppisesti. Toiseksi, mielipiteesi ovat niin hölmöjä, etteivät ne voi olla täysin järkevälle yksilölle kuuluvia.

        "eikä semmosta edes tarvita."
        Jaahas... ja missä ovat perustelusi? Olen varma, että ne ovat todella hienoja - kerro pois.


    • Pena001

      yksin muttei koskaan yksinäinen.

    • eijaksa

      Tämä on vittumainen maailma. -_-

    • PASKAMAAILMA

      NIINPÄ.. IHMISET ON NIIN PERSEESTÄ REVITTYJÄ V-MÄISIÄ KYRVÄNIMIJÖITÄ!!! IMEKÄÄ KAIKKI KYRPÄÄ JA NUOLKAA PERSEITÄ!!! OLETTE KAIKKI PERSEESTÄ TASAPUOLISESTI!!! WWW.PYLLY.FI -KOSKA ELÄMÄ VAAN ON NIIN PERSEESTÄ!

      • Olet itsekin ihminen.


      • KAIKKIONPERSEESTÄ

        SÄKIN OOT MYÖS PERSEESTÄ REVITTY IHMINEN 💩


      • KAIKKIONPERSEESTÄ kirjoitti:

        SÄKIN OOT MYÖS PERSEESTÄ REVITTY IHMINEN 💩

        Näin on.


      • Minulla on aavistus että tunnen sinut...


      • Nimimerkki321

        Tappakaa ittenne vitun kitukasvuiset kusipäät tekis mieli tappaa teidät kaikki saatanan vammaiset animehintit imekää penistä saatanan plösöt ois ihanaa jos oisin ainoa ihminen


      • 4969
        Nimimerkki321 kirjoitti:

        Tappakaa ittenne vitun kitukasvuiset kusipäät tekis mieli tappaa teidät kaikki saatanan vammaiset animehintit imekää penistä saatanan plösöt ois ihanaa jos oisin ainoa ihminen

        kuolisit kolmen viikon sisällä.


      • Anonyymi

        Niin on. En oo laumaeläin.


    • Positiivisuus kannattaa, vaikka maailmassa onki paljon ilkeitä ja pahoja ihmisiä.
      Kannattaa vain elää omaa elämäänsä hymyssä suin, vaikka sitten tekemättä mitään töitä muiden kanssa.
      Jotkut ovat myös luotuja yksin kulkemaan.
      Ihminen ei ole välttämättä laumaeläin, vaan jotkut menee koko elämänsä yksin /omissa oloissaan, sen selittää myös horoskooppi= härkä, härkäihminen on taipuvainen yksinoloon /erakkouteen, rapu on toinen erakko/yksineläjämerkki.
      Kuulemma nää kaksi kaikkein ikävintä merkkiä, mutta saanen epäillä, olen toista mieltä.
      Olen itse aurinko härkä.
      Sotkin tähän nyt astrologiaa hehe.
      Mutta joo.
      Maailma voi olla paska paikka, mutta ei kannata rypeä itsesäälissä vaan ajattelee, puhuu ja kirjoittaa positiivisia enemmän.
      Ei kannata mennä ryyppypuolelle.
      Muistaa syödä hyvin, muttei liikaa.
      Jos löytyy yksi tai kaksi kaveria, sekin on ok, mut jos ei halua kavereita, niin onnistuu semmonenkin elämä, jos kykenee/jos tarpeeksi vahva persoona.
      Ihmisiä on erilaisia.
      Ei onnellisuus ole riippuvaista aina siitä, että onko yksinäinen/työtön */eläkeläine, sillä kyllä eläkeläinen ja yksinolija voi olla myös yhtälailla onnellinen kuin semmonen laumaeläinihmistyyppi, joka myös todennäkösesti tekee kovasti töitä.

      • justAsking

        Astrologia on silkkaa huijausta vailla minkäänlaisia todisteita taikka todellisuusperää. Asia on näin kunnes toisin todistetaan.


      • justAsking kirjoitti:

        Astrologia on silkkaa huijausta vailla minkäänlaisia todisteita taikka todellisuusperää. Asia on näin kunnes toisin todistetaan.

        Tutustuppa tarkemmin siihen. Suosittelen.
        Noin minäki ajattelin 1-2 vuotta sitten, kunnes.


      • justAsking

        "Astrologia (m.kreik. άστρον, astron, tähti ja λόγος, logos, oppi; ei pidä sekoittaa astronomiaan eli tähtitieteeseen) eli tähdistäennustaminen on uskomus, jonka mukaan taivaankappaleiden suhteellisista asemista ja välisistä kulmista voidaan päätellä Maan tapahtumien yksityiskohtia kuten ihmissuhteita ja ihmisten kohtaloita sekä tulkita luonteita." -Wikipedia

        Ymmärrän kyllä tuon perus idean mutta miten taivaankappaleiden asema vaikuttaa ihmissuhteisiin, luonteisiin tai muuhun vastaavaan, sitä en oikein tajunnut. Haluaisitko kertoa miten se tarkalleen ottaen tapahtuu?


      • justAsking kirjoitti:

        "Astrologia (m.kreik. άστρον, astron, tähti ja λόγος, logos, oppi; ei pidä sekoittaa astronomiaan eli tähtitieteeseen) eli tähdistäennustaminen on uskomus, jonka mukaan taivaankappaleiden suhteellisista asemista ja välisistä kulmista voidaan päätellä Maan tapahtumien yksityiskohtia kuten ihmissuhteita ja ihmisten kohtaloita sekä tulkita luonteita." -Wikipedia

        Ymmärrän kyllä tuon perus idean mutta miten taivaankappaleiden asema vaikuttaa ihmissuhteisiin, luonteisiin tai muuhun vastaavaan, sitä en oikein tajunnut. Haluaisitko kertoa miten se tarkalleen ottaen tapahtuu?

        Kuten painovoima pitää planeetat paikallaan avaruuden tyhjyydessä energian ja magnetismin takia, niin suht sama logiikka astronomiassa/astrologiasa eli planeettojen ja tähtien energiavoima/magnetismi vaikuttaa ihmisiin milloin ne on syntyneet.
        Ihmisten horoskooppikartalla ei ole vain meidän syntymämerkki vaan myös paljon muitakin merkkejä kuten kuumerkki, nouseva merkki ja merkurius-merkki.
        Mulla on paljon haasteita omalla kartallani, koska mun syntymämerkki on härkä(mukavuudenhaluinen, laiska, itsepäinen ja turvallisuushakuinen sekä tykkää olla paljon kotona ja huonot sosiaaliset taidot, ujo ja arka, vähäpuheinen), kuu kauris(jäykkä emotionaalisesti, paljon mietteliäs, ei avaudu helposti kaikesta, viileä tunteiltaan, ei hirveesti empatiaa, vaikka näyttelee hyvin, mut oikeasti tunnekylmä) ja merkurius kaksonen(valehteleva, hankala, impulsiivinen ja kärsimätön, ei pysy kauan aikaa paikallaan, eli paljon tossa haasteita kute n noissa kahdessa muussakin).
        Kaiken lisäksi mun mars on vaaka, mikä tarkottaa sitä, että haasteita tuo.
        Karttani on haastava mitä tulee työntekoon, se käytännössä näkyy mun elämäntilanteessani oon ollu koko ikäni kiusattu, mikä ei auta asiaa, kun oon menettäny itsetuntoni/itseluottamukseni, sillä en usko omiin kykyihini ja pidän pohjimmiltani itseäni lahjattomana, tyhmänä ja jopa lievästi kehitysvammaisena.
        Ei siinä oo eväitä paljoa työsektorilla pärjäämisessä.

        Meidän horoskooppikartta vaikuttaa meihin ja tietenkin meidän vanhempien ja isovanhempien horoskooppikartta vaikuttaa myös meihin elämänkokemukset muovaa meitä myös.

        Ton kartan eri merkkien vuoksi meidän syntymämerkki ei aina välttämättä ole se, joka määrää meitä, jolloin jotkut ihmiset eivät usko astrologiaan baan pitää sitä loogisesti typeränä, mut he ei osaa hahmottaa sitä, että muut merkit kartalla vie pois kenties syntymämerkin piirteitä.


      • justAsking kirjoitti:

        "Astrologia (m.kreik. άστρον, astron, tähti ja λόγος, logos, oppi; ei pidä sekoittaa astronomiaan eli tähtitieteeseen) eli tähdistäennustaminen on uskomus, jonka mukaan taivaankappaleiden suhteellisista asemista ja välisistä kulmista voidaan päätellä Maan tapahtumien yksityiskohtia kuten ihmissuhteita ja ihmisten kohtaloita sekä tulkita luonteita." -Wikipedia

        Ymmärrän kyllä tuon perus idean mutta miten taivaankappaleiden asema vaikuttaa ihmissuhteisiin, luonteisiin tai muuhun vastaavaan, sitä en oikein tajunnut. Haluaisitko kertoa miten se tarkalleen ottaen tapahtuu?

        Monella härällä on huonot sosiaaliset taidot tai ovat ujoja ja vähäpuheisia.
        Esimerkkejä on MONTA.
        Janne Ahonen, Jussi Halla-Aho ja esim Pia Sundstedt(entinen pyöräilijä) ja on niitä monia muitaki=Adolf Hitler oli myös yleensä vähäpuheinen ja kärsi ujoudesta, etenkin nuoruusvuosina ja oli usein kiusattu nuorempana, eikä ollu niin paha nuorena, mut sekosi sitten, isä hakkasi sitä).
        Ihmissuhteissa Li Andersson huono, on kertonu sen, että on totaalinen erakko, vain eduskunnassa on esillä.
        Sama koskee Veltto Virtaseen, ei tapaile ihmisiä muuta kuin työnsä kautta.


      • Juha82Steelesman kirjoitti:

        Monella härällä on huonot sosiaaliset taidot tai ovat ujoja ja vähäpuheisia.
        Esimerkkejä on MONTA.
        Janne Ahonen, Jussi Halla-Aho ja esim Pia Sundstedt(entinen pyöräilijä) ja on niitä monia muitaki=Adolf Hitler oli myös yleensä vähäpuheinen ja kärsi ujoudesta, etenkin nuoruusvuosina ja oli usein kiusattu nuorempana, eikä ollu niin paha nuorena, mut sekosi sitten, isä hakkasi sitä).
        Ihmissuhteissa Li Andersson huono, on kertonu sen, että on totaalinen erakko, vain eduskunnassa on esillä.
        Sama koskee Veltto Virtaseen, ei tapaile ihmisiä muuta kuin työnsä kautta.

        Mut ei se aina mene noinkaan, koska joillaki syntymämerkkihärillä on kartallaan semmosia juttuja, jotka tekee niistä puheliaampia.
        Esim Kalle Palanderin kartasta tiedän sen, että sillä on semmonen kartta, joka vaikuttaa siihe, kun se on niin puhelias ja rohkea, täysin erilainen kuin mitä syntymämerkkihärkä kuvataan ja Kallen syntymämerkki on juuri härkä.
        Mut on Kallessa myös häränkin piirteitä(itsepäinen).


      • Mutta oletko koskaan tullut ajatelleeksi, kuinka paljon taivaan asento esimerkiksi siittämisen hetkellä, sekä tietoisuuden syntymisen tietyissä vaiheissa vaikuttaa? Luultavasti paljon enemmän, mutta koska ihminen keskimäärin kehittyy tiettyä vauhtia, on virheellisesti tulkittu, että vaikutus on juuri syntymän kohdalla, missä ei oikeastaan ole mitään järkeä. Tämäkin selittää, miksi perinteinen astrologia ei päde joihinkuihin lainkaan. Katsotaan vääriä asioita, koska keskinmäärin ne ovat toimineet, vaikka syy-seuraussuhde on muualla.


      • jokutyyppi19 kirjoitti:

        Mutta oletko koskaan tullut ajatelleeksi, kuinka paljon taivaan asento esimerkiksi siittämisen hetkellä, sekä tietoisuuden syntymisen tietyissä vaiheissa vaikuttaa? Luultavasti paljon enemmän, mutta koska ihminen keskimäärin kehittyy tiettyä vauhtia, on virheellisesti tulkittu, että vaikutus on juuri syntymän kohdalla, missä ei oikeastaan ole mitään järkeä. Tämäkin selittää, miksi perinteinen astrologia ei päde joihinkuihin lainkaan. Katsotaan vääriä asioita, koska keskinmäärin ne ovat toimineet, vaikka syy-seuraussuhde on muualla.

        leensä joihin se ei päde, eivät oo tietoisia koko kartastaan ja pitää ottaa huomioon muyös heidän vanhempien oma kartta eli vanhemmilta saadut geenit.
        Se vaikuttaa joissaki enemmän kuin oma kartta eli siis astrologia on todella monimutkainen juttu eikä mitenkään yksiselitteinen tosiaankaan.
        Mutta hyvä vastaus/pointti tuo missä sanot "kuinka palijo taivaan asento meinaa siittämisen hetkel tietoisuuden syntymisen tietyis vaiheis vaikutus" ....
        Hyvä pointti.


      • jokutyyppi19 kirjoitti:

        Mutta oletko koskaan tullut ajatelleeksi, kuinka paljon taivaan asento esimerkiksi siittämisen hetkellä, sekä tietoisuuden syntymisen tietyissä vaiheissa vaikuttaa? Luultavasti paljon enemmän, mutta koska ihminen keskimäärin kehittyy tiettyä vauhtia, on virheellisesti tulkittu, että vaikutus on juuri syntymän kohdalla, missä ei oikeastaan ole mitään järkeä. Tämäkin selittää, miksi perinteinen astrologia ei päde joihinkuihin lainkaan. Katsotaan vääriä asioita, koska keskinmäärin ne ovat toimineet, vaikka syy-seuraussuhde on muualla.

        TYietääkseni koulutustasolla ei oo merkitystä ketkä uskoo astrologiaan.
        Tietääkseni on paljon myös akateemisia ihmisiä, jotka uskoo niihin.
        Tosin en oo varma.
        Onko niin, että kouluttamaton ihminen uskoo helpommin esim astrologiaan tai uskonasioihin?
        Onko sulla tietoa?
        Vois kyllä olettaa noinkin.
        Ihteasiassa astrologia on akateeminen ja vaikeastiopittava ammatti, johon vaaditana paljon päätä/matematiikkaa jne.


      • Ilmeisesti "yliluonnolliset" uskomukset korreloivat jonkin verran kouluttamattomuuden ja alemman älykkyyden kanssa. Tämä ei kuitenkaan tarkoita, että uskomukset olisivat vääriä. Useimmat kenties vain uskovat vääristä syistä.
        Itsekään en uskoisi yliluonnolliseen, jos en olisi itse nähnyt kaikenlaista. Sen verran paskoja perusteluja niistä asioista valitettavasti yleensä annetaan.


      • justAsking
        Juha82Steelesman kirjoitti:

        Kuten painovoima pitää planeetat paikallaan avaruuden tyhjyydessä energian ja magnetismin takia, niin suht sama logiikka astronomiassa/astrologiasa eli planeettojen ja tähtien energiavoima/magnetismi vaikuttaa ihmisiin milloin ne on syntyneet.
        Ihmisten horoskooppikartalla ei ole vain meidän syntymämerkki vaan myös paljon muitakin merkkejä kuten kuumerkki, nouseva merkki ja merkurius-merkki.
        Mulla on paljon haasteita omalla kartallani, koska mun syntymämerkki on härkä(mukavuudenhaluinen, laiska, itsepäinen ja turvallisuushakuinen sekä tykkää olla paljon kotona ja huonot sosiaaliset taidot, ujo ja arka, vähäpuheinen), kuu kauris(jäykkä emotionaalisesti, paljon mietteliäs, ei avaudu helposti kaikesta, viileä tunteiltaan, ei hirveesti empatiaa, vaikka näyttelee hyvin, mut oikeasti tunnekylmä) ja merkurius kaksonen(valehteleva, hankala, impulsiivinen ja kärsimätön, ei pysy kauan aikaa paikallaan, eli paljon tossa haasteita kute n noissa kahdessa muussakin).
        Kaiken lisäksi mun mars on vaaka, mikä tarkottaa sitä, että haasteita tuo.
        Karttani on haastava mitä tulee työntekoon, se käytännössä näkyy mun elämäntilanteessani oon ollu koko ikäni kiusattu, mikä ei auta asiaa, kun oon menettäny itsetuntoni/itseluottamukseni, sillä en usko omiin kykyihini ja pidän pohjimmiltani itseäni lahjattomana, tyhmänä ja jopa lievästi kehitysvammaisena.
        Ei siinä oo eväitä paljoa työsektorilla pärjäämisessä.

        Meidän horoskooppikartta vaikuttaa meihin ja tietenkin meidän vanhempien ja isovanhempien horoskooppikartta vaikuttaa myös meihin elämänkokemukset muovaa meitä myös.

        Ton kartan eri merkkien vuoksi meidän syntymämerkki ei aina välttämättä ole se, joka määrää meitä, jolloin jotkut ihmiset eivät usko astrologiaan baan pitää sitä loogisesti typeränä, mut he ei osaa hahmottaa sitä, että muut merkit kartalla vie pois kenties syntymämerkin piirteitä.

        "Kuten painovoima pitää planeetat paikallaan avaruuden tyhjyydessä energian ja magnetismin takia, niin suht sama logiikka astronomiassa/astrologiasa eli planeettojen ja tähtien energiavoima/magnetismi vaikuttaa ihmisiin milloin ne on syntyneet."

        Ensinnäkin, planeetat eivät ole avaruudessa paikallaan vaan kiertävät kiertoradoillaan jotain suurempaa objektia, meidän tapauksessa Aurinkoa. Energialla ja magnetismilla ei ole sen kanssa mitään tekemistä vaan kyseessä on täydellinen tasapaino keskipakoisvoiman (eli kappale joka kiertää ympyrää pyrkii poispäin keskipisteestään) ja vetovoiman (siis luonnon ilmiön joka saa kaikki massalliset kappaleet vetämään toisiaan puoleensa) välillä.

        Toiseksi, astronomia on aika kaukakana astrologiasta; "Tähtitiede eli astronomia on luonnontiede, joka tutkii maailmankaikkeutta ja sen kohteita, ilmiöitä sekä kehitystä. Tähtitieteen tutkimusalueeseen kuuluu kaikki maapallon ja sen ilmakehän ulkopuolella oleva ja myös Maa yhtenä planeettana. Tähtitiede pohjautuu lähinnä fysiikkaan, mutta siinä käytetään hyväksi muitakin tieteitä biologiasta kemiaan." Eli kuten Wikipedia sanoo, astronomiassa EI tutkita horoskooppeja tai mitään muuta vastaavaa.

        Energiavoima ei ainakaan nykytietämyksen mukaan tarkoita mitään (googlaa itse ja näe).

        "...planeettojen ja tähtien energiavoima/magnetismi vaikuttaa ihmisiin milloin ne on syntyneet."

        Harvinaisen epäselvä lause. Tarkoitatko että tämä ns "energiavoima" vaikuttaa ihmisten syntymä aikoihin? Vai tarkoitatko että "energiavoima" vaikuttaa eritavalla ihmisiin jotka ovat syntyneet eri aikoihin?
        Magnetismi taas on fysikaalinen ilmiöluokka, joihin liittyvät voimat vaikuttavat magneettisten kappaleiden sekä sähkövirtojen ja liikkuvien sähkövarausten välillä. Vaikuttaako se jotenkin ihmisten syntymä aikoihin tai luonteisiin? jos vaikuttaa, miten?

        Selitystäsi kartoista, luonteenpiirteistä ja työelämästä en aio kommentoida koska se ei varsinaisesti liitty astrologian tieteelliseen tarkkuuteen ja/tai toimivuuteen.


      • justAsking kirjoitti:

        "Kuten painovoima pitää planeetat paikallaan avaruuden tyhjyydessä energian ja magnetismin takia, niin suht sama logiikka astronomiassa/astrologiasa eli planeettojen ja tähtien energiavoima/magnetismi vaikuttaa ihmisiin milloin ne on syntyneet."

        Ensinnäkin, planeetat eivät ole avaruudessa paikallaan vaan kiertävät kiertoradoillaan jotain suurempaa objektia, meidän tapauksessa Aurinkoa. Energialla ja magnetismilla ei ole sen kanssa mitään tekemistä vaan kyseessä on täydellinen tasapaino keskipakoisvoiman (eli kappale joka kiertää ympyrää pyrkii poispäin keskipisteestään) ja vetovoiman (siis luonnon ilmiön joka saa kaikki massalliset kappaleet vetämään toisiaan puoleensa) välillä.

        Toiseksi, astronomia on aika kaukakana astrologiasta; "Tähtitiede eli astronomia on luonnontiede, joka tutkii maailmankaikkeutta ja sen kohteita, ilmiöitä sekä kehitystä. Tähtitieteen tutkimusalueeseen kuuluu kaikki maapallon ja sen ilmakehän ulkopuolella oleva ja myös Maa yhtenä planeettana. Tähtitiede pohjautuu lähinnä fysiikkaan, mutta siinä käytetään hyväksi muitakin tieteitä biologiasta kemiaan." Eli kuten Wikipedia sanoo, astronomiassa EI tutkita horoskooppeja tai mitään muuta vastaavaa.

        Energiavoima ei ainakaan nykytietämyksen mukaan tarkoita mitään (googlaa itse ja näe).

        "...planeettojen ja tähtien energiavoima/magnetismi vaikuttaa ihmisiin milloin ne on syntyneet."

        Harvinaisen epäselvä lause. Tarkoitatko että tämä ns "energiavoima" vaikuttaa ihmisten syntymä aikoihin? Vai tarkoitatko että "energiavoima" vaikuttaa eritavalla ihmisiin jotka ovat syntyneet eri aikoihin?
        Magnetismi taas on fysikaalinen ilmiöluokka, joihin liittyvät voimat vaikuttavat magneettisten kappaleiden sekä sähkövirtojen ja liikkuvien sähkövarausten välillä. Vaikuttaako se jotenkin ihmisten syntymä aikoihin tai luonteisiin? jos vaikuttaa, miten?

        Selitystäsi kartoista, luonteenpiirteistä ja työelämästä en aio kommentoida koska se ei varsinaisesti liitty astrologian tieteelliseen tarkkuuteen ja/tai toimivuuteen.

        Kirjoitin epäselvästi, en tarkoittanu sitä mitä lukee tossa viestissäni, sillä tottakai minä tiedän sen, että planeetat kiertävät aurinkoa(tämän selittää mm aikaerot eri valtioissa eli jos vertaa USA;ta ja Suomea, niin meillä on täysin eri ajat, mikä johtuu siitä, kun aurinko esittäytyy eri aikaan).
        Sorry epäselvyysmelska =)


      • justAsking

        Ok, mutta tarkoititko sitä mitä kirjoitit energian ja magnetismin kohdalla eli vaikuttaako energia tai magnetismi ihmisten luonteisiin tai syntymäaikoihin?

        Vai vaikuttaako mielestäsi siihen joku muu, vielä tuntematon voima tai energia?
        jos vaikuttaa, miten se voima käyttäytyy? Voiko sitä voimaa mitata? Jos voi, miten? Mikä on voiman aiheuttaja?

        Ihan vaan mielenkiinnosta kysyn...


      • justAsking kirjoitti:

        Ok, mutta tarkoititko sitä mitä kirjoitit energian ja magnetismin kohdalla eli vaikuttaako energia tai magnetismi ihmisten luonteisiin tai syntymäaikoihin?

        Vai vaikuttaako mielestäsi siihen joku muu, vielä tuntematon voima tai energia?
        jos vaikuttaa, miten se voima käyttäytyy? Voiko sitä voimaa mitata? Jos voi, miten? Mikä on voiman aiheuttaja?

        Ihan vaan mielenkiinnosta kysyn...

        Kyllä mun tiedoillani nuo vaikuttavat ihmisten luonteisiin ja syntymäaikoihi.


    • justAsking

      Ahaa. No sitten kuuluukin kysymys; mistä olet tietosi saanut eli mitä käytät lähteenäsi?

      Jos taas vetoat järkeilyyn, minua kiinnostaisi tietää että millaisen ajatusprosessin kautta olet tullut sellaiseen johtopäätelmään että magnetismilla määrittää ihmisen luonteenpiirteet? Ja jos energialla on jotain tekemistä luonteitten ja syntymäaikojen kanssa minua kiinnostaisi tietää että mistä energiasta on kyse. Ainoat tunnetut energialajit ovat liike-energia, potentiaalienergia, Kappaleen liikuttamiseen tarvittava energia, sähköenergia, lämpöenergia ja säteilyenergia. Mikä/mitkä yllämainituista energian muodoista on se jolla on vaikutusta luonteenpiirteisiin ja syntymäaikoihin?

    • Mikäli ihmiset ovat perseestä, niin oletko itsekkin sitten perseestä, koska olet ihminen? Mikäli et itse ole perseestä, ja tunnustat että itsessäsi on potentiaali hyvään, niin onko vaikea ekstrapoloida siitä että ehkä muillakin ihmisillä on popentiaali hyvään?

      Juttu kun vaan saattaa olla niin, että monesti hyvätkin ihmiset saattavat käyttäytyä tylysti ja ilkeästi mikäli he pelkäävät jotain. Et varmaan itsekään ole se kaikkein mukavin henkilö ihmisille joiden pelkäät toimivan sinun etusi vastaisesti. Tämän päättelyn pohjalta voisi siis sanoa, että mikäli haluat maksimoida ympärilläsi olevien ihmisten hyvyyden, niin luo heille turvallinen olo, tai lähesty ihmisiä tilanteissa ja paikoissa jossa ihmiset kokevat olonsa turvallisimmaksi.

    • Eimeikatiia

      Kukkuu. Ollaan kaikki välillä perseestä. Oltiin sitten kiusattuja, kiusaajia, varkaita, ryöstettyjä, "syyllisiä" tai "uhreja" . Uskaltaisin väittää että jokainen meistä on joskus tehnyt jotain vastoin moraalia. Mutta sepä ei tarkoitakaan sitä että pitäisi kyynistyä noin pahasti, kato kohta muuten huomaat olevasi yhtä perseestä kuin ne jotka ovat saaneet sinut ajattelemaan noin. Vahvat ihmiset löytää muitakin keinoja selvitä.

    • hei69

      hitler oli hieno mies eikä tehnyt mitään väärin

    • Anonyymi

      Niillä on huono itsetunto sen takia purkaa pahaa oloaan muihin!

    • Anonyymi

      Siinä oli teiniangstia oikein olan takaa. Alkuperäinen kirjoittaja on todennäköisesti jo aikuinen, että saattaa ajatella asioista toisella tavalla.

    • Anonyymi

      Kyllä, lähtökohtaisesti ihminen on perseestä. Tyhmä, epärehellinen, pahantahtoinen, ahne, huonolla tavalla itsekäs (eli pitää itseään maailman napana), tai sitten kaikkea näitä. Mutta pitää muistaa, että on yksilöitä, jotka eivät ole perseestä ja aktiivisesti kehittävät itseään ja hiovat huonoja ominaisuuksiaan pois (jos tällaisia ilmenee). Tällaisia vahvoja ihmisyksilöitä on ehkä 1-5 % väestöstä, eli en lähtisi sanomaan että kaikki ihmiset ovat täysin perseestä.

      Kaikille vahvoille ihmisyksilöille toivotan mukavaa päivää, muut voitte vetää itsenne leukakeinuun kuulaan maanantaipäivän kunniaksi.

    • Anonyymi

      Pahimat on eläkeläis akat .Niin itseään täysi. Hyvä ettei niiden kalja / viini maha repeää. Heidät on täysin pilanut alko. Olaan atelisia ilkeitä ,lapset ja nuoret heille myrkkyä.Kai siksi kun ovat vanhoja. Perisynti kateus.

    • Anonyymi

      Samaa mieltä

    • Anonyymi

      Yhdyn aloittajaan täysin !. Ihmiset on käveleviä paskanpaloja. Ei minulla muuta. Jatkakaa !

      • Anonyymi

        Samaa mieltä. Töissä pakko jaksaa ihmisiä. Vapaalla ei.


      • Anonyymi

        Samaa mieltä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä. Töissä pakko jaksaa ihmisiä. Vapaalla ei.

        Olkaapa ihmisiksi siellä työpaikoilla. Kaikilla on oltava rauha tehdä työtään! Siellä et määrää sinä, etkä sinä, vaan kaikki yhdessä.


    • Anonyymi

      Haisevia huoria akat.

    • Anonyymi

      2.Timoteuksen kirje: 3 ei kai ylpeys tee kaikista ihmisistään petoja.

      • Anonyymi

        Esim. Vanhusten hoitopaikoissa, asukkaat ovat työnantajia ja maksavat palkat, siis kohdellaan heitä arvokkaasti!


    • Anonyymi

      Ihminen on pahin asia maapallolla. Se on aiheuttanut lukemattomien eläinten sukupuuton ja ilmastonmuutoksen. Mun suurin toive olis että joku asteroidi iskeytyisi maapalloin ja lopettaisi tän ihmisen luoman

    • Anonyymi

      maanpäällisen helvetin. mulla on muutenkin niin paha olo ettei haittais pätkääkään kuolla.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5289
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3417
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1562
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      191
      1449
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1066
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      978
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      778
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      769
    Aihe