Asha 311

joko saatavilla?

kokemuksia ko. luurista?

25

2227

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nokia Asha 311 malli on jo tullut kauppoihin. Sitä myy esimerkiksi gigantti.

      Kyseinen puhelin soveltuu hyvin peruskäyttöön ja pieneen nettiselailuun. Sen näyttö on myös aika kestävä Gorilla lasin ansiosta.

      • kiitti ap

        Semmoinen peruspuhelin on hakusessa, tuossa olisi radio mikä plussaa.306 mallissa ei näyttänyt olevan radiota.

        Nokia 500 myös mietinnässä. Täytyy mennä kaupoille vertailemaan


      • eme2

        Hei! olen hankkimassa asha 311 ja tahtoisin tietää saako sillä otettua minkälaisia kuvia kun ei ole salamaa? jos sinulla kokemusta?


      • eme2 kirjoitti:

        Hei! olen hankkimassa asha 311 ja tahtoisin tietää saako sillä otettua minkälaisia kuvia kun ei ole salamaa? jos sinulla kokemusta?

        Sillä saa otettua ok kuvia päivänvalossa, mutta hämärässä laatu alkaa olemaan aika "rakeinen".


      • vapunen kirjoitti:

        Sillä saa otettua ok kuvia päivänvalossa, mutta hämärässä laatu alkaa olemaan aika "rakeinen".

        Ja siis minulla ei ole kokemuksia kyseisestä mallista mutta näin yleisesti asia on näin.


      • 5230,. (500)

    • Nokia 500 olisi parempi vaihtoehto. Siinä on uusi Symbian 3 ja suurempi kosketusnäyttö.

      • 5230,. (500)

        nokia 500:ssa esiasennetuna nokia internet radio josta löytyy tuhansia ulkomaisia ja kuutisen kymmentä kotimaista radio kanavaa,tietysti fm radiokin löytyy..navigointi löytyy,kompassi,sports trackeriä voi käyttää,mm.näitä ei noissa s40 puh. 306 311 ole vaikka hinnat ovat lähes samoja,500:n gigantis 114e


    • 5230,. (500)
    • Asha.

      Asha menee kaupaksi,mutta lumian paska ei kelpaa.

    • vittuuntunutt

      osaisiko joku fiksu kertoa, millä logiikalla asha 311 irtoaa takakansi? alkaa epäilyttää, että on jotenkin viallinen versio, kun on vaikka sun mitä yritetty eikä irtoa.

      • näin

        käännä puhelin naama puoli pöytää vasten. pistä peukalo kauttimen yläpuolelle paina kevyesti ja samalla toisella kädellä liuta ylöspäin eli eteenpäin, itsestäsi pois päin... vuolaa helpooo.


    • teppoliininos

      Saako ASHA 311 hankittua Minecraf pelin

      • 5230,. (500)

        ei saa


    • Ananasa Kääpä

      Pitäisikö Asha 311:lla pystyä katsomaan yuotube-videoita? Omani ei suostu toistamaan vaan jää vain "hyrrä" pyörimään eikä kuvaa näy. Nokia tuen mukaan joku Hd flashplayer pitäis ladata, mutta ei ainakaan Nokia storen playeri käy tähän malliin.

    • Ei pitäisi pystyä, koska sen selain ei tue flashia.

    • SAARAKOKO

      he älkää hAUKKUKO

    • alizia01

      Heips! Tosta Nokia Asha 311:kkösestä, niin et onko siinä valmiiksi jo mitään pelejä kun sen ostaa? :) Saako siihen Angry Birdsin, Penguinin, Yoo Ninjan, Pacmanin tai Cut the ropen? :) Ois kiva tietää, vaikuttaa ihan näppärältä kännykältä, ja halpakin.

    • Ashat on kökköjä

      Ihan turhaan Ashaan rahojasi tuhlaat jos meinaat pelata ja
      netissä surfailla.
      Osta joku Android puhelin, vaikka ZTE Blade 3.

    • yhdwhdd

      samaa mieltä ihan turha noita ashan romuja on ostaa kun noin halvalla 149e saa kunnon android älyluurin blade3 isolla näytöllä ja johon saa tuhansia ilmasia pelejä play marketista

    • vasta ostanut..

      Onko normaalia että puhelin kysyy kokoajan kun sen päälle laittaa mobiilidatasta, että ei ole päällä.. Ja nettiin en pääse ellei sitä ole päällä vaikka olen wlan alueella ja se on päällä? siis kyllä facebook ja tällaiset toimii mut millekkään muulle sivustolle ei pääse.

    • Riitta tre

      Onko sinulla Yhteys asetuksissa kohta Kaksisuuntainen päällä, sillä puhelin valitsee 3G yhteyden, joka tarvitaan alueelle jossa ei ole Wlan mahdollisuutta

    • ASHA311 VAI MIKÄ SE

      Ostin ite nokia asha 311: sen No näytti hienolta uutena... No ekaks tipahti kerran, ei mitään vikaa... Sit tipahti toisen kerran, ja samantien kaiutin paskask... No Korjaantu kerran sillä että täräytti puhelimen pöytään. Kaiutin alkoi taas toimia, no sitten seuraavaks alko takakuoresta kulua se teksti se nokia ja sit kameran megapixelimäärä... No sitä seuraavaks meni sitten kokonaan kaiutin... Ja sitte rupes netin kanssa olee ongelmia... Ja nyt kun on ollut jo yli puolvuotta käytössä niin toimii edelleen, mutta on saanut naarmuja näyttöön sekä kolhuja... Plus että lagailee harva se päivä ja sitten jos yrittää olla netissä, niin menetää kuuluvuudet... sama ja ei youtube videot toimi, ei vaikka kuinka yrittäisi... Ja plusana tähän kaikkeen, ne oli tehtaalla asentanu näppäimet iha persiilleen... toinen oli iha vinossa ja toinen suorassa... Eli en suosittele ostamaan kysiestä paskaa... Tosin valokuvaamiseen on hyvä puhelin =)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2405
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      38
      1389
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      56
      1327
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1146
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1126
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1113
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      10
      1077
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1063
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1012
    Aihe