Mieheni ilmoitus treffipalstalla.

vähän murheissaan

Mieheni jäi kiinni, hänellä oli ilmoitus treffipalstalla missä etsi luotettavaa,romanttista seuraa (luotettavaa, hah!). Esiintyi eronneena miehenä. Tästä on nyt aikaa muutama kuukausi, mutta minä en pääse asiasta yli. En, vaikka kuinka haluaisin. Olenkin miettinyt, jokohan olisi aika luovuttaa tämä itsensä kiduttaminen ja antaa mennä vaan. En pysty luottamaan mieheen, vaan teki hän mitä tahansa, mietin aina oliko tuokaan totta. Eihän sellaisesta mitään tule. Mies haluaa olla kanssani ja on pyydellyt anteeksi, mutta ei se oikeastaan nyt auta. Onko muilla vastaavia kokemuksia ja mitä teille kävi?

388

22680

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • j....'''

      Joo mulla on. Naisystäväni oli kanssa treffipalstalla profiileineen vaikka seurusteltiin ja haki seuraa...lensi viikoksi egyptiin sieltä löytämänsä miehen kanssa...petti valehteli ym...kunnes palatessaan kärähti ja yhteyksiä oli pidetty jo kuukausia tähän nettipelleen..se ei sitten ollutkaan niin hyvä ja itkien takaisin minulle...kunnes petti 4kk päästä eri äijän kanssa uudestaan. siinä vähän mallia. emme ole yhdessä enää, ja kuinka monta näitä kaikkiaan oli 3v aikana jääpi ikuiseksi arvoitukseksi vain..

      • Tuosta se pahenee

        Aloittajalla on vielä hyvät oltavat kun tuo on vain yksi erillinen tapaus.

        Itse olen näitä mitä nyt on nimetty ilmeisesti aisuri miehiksi, eli vaimoni on todella löyhästi juuri minun vaimoni.

        Tavallaan pidän sitä hieman koomisena kuinka hän käyttäytyy kanssani niin huolettomasti ja flirttailee jokaisen miehen kanssa josta vähänkin näyttää tykkäävän, toisinaan se on taas todella noloa kun selvästikään kaikki miehet eivät kiinnostu vaimostani ja silti hän vain esittää tuota rooliaan ja jatkaa flirttailujaan.

        En todellakaan tiedä yhtään mitään ratkaisua koko asiaan ja tästä näkökulmasta aloittajalla ei ole juuri minkäänlaista ongelmaa.


      • namininni

        Miksi otit MIEHEN puolisoksesi ? Voipa minua hupakkova...


      • Intressi vapaa.

        Pettämisellä pitää olla seuraukset jotka itse voi määrittää.Oma rakkain ei ole joka pettää ota oma elämäsi haltuun ja tee ratkaisu joka johtaa onnellisempaan elämään.


      • Vastaanharraaja
        Tuosta se pahenee kirjoitti:

        Aloittajalla on vielä hyvät oltavat kun tuo on vain yksi erillinen tapaus.

        Itse olen näitä mitä nyt on nimetty ilmeisesti aisuri miehiksi, eli vaimoni on todella löyhästi juuri minun vaimoni.

        Tavallaan pidän sitä hieman koomisena kuinka hän käyttäytyy kanssani niin huolettomasti ja flirttailee jokaisen miehen kanssa josta vähänkin näyttää tykkäävän, toisinaan se on taas todella noloa kun selvästikään kaikki miehet eivät kiinnostu vaimostani ja silti hän vain esittää tuota rooliaan ja jatkaa flirttailujaan.

        En todellakaan tiedä yhtään mitään ratkaisua koko asiaan ja tästä näkökulmasta aloittajalla ei ole juuri minkäänlaista ongelmaa.

        Hai oletko sitten nähnyt hänet alasti.


      • henkilövaaka
        namininni kirjoitti:

        Miksi otit MIEHEN puolisoksesi ? Voipa minua hupakkova...

        Hai muutenhan minä en olisi saanut avainta asuntooni.


      • irsku
        Tuosta se pahenee kirjoitti:

        Aloittajalla on vielä hyvät oltavat kun tuo on vain yksi erillinen tapaus.

        Itse olen näitä mitä nyt on nimetty ilmeisesti aisuri miehiksi, eli vaimoni on todella löyhästi juuri minun vaimoni.

        Tavallaan pidän sitä hieman koomisena kuinka hän käyttäytyy kanssani niin huolettomasti ja flirttailee jokaisen miehen kanssa josta vähänkin näyttää tykkäävän, toisinaan se on taas todella noloa kun selvästikään kaikki miehet eivät kiinnostu vaimostani ja silti hän vain esittää tuota rooliaan ja jatkaa flirttailujaan.

        En todellakaan tiedä yhtään mitään ratkaisua koko asiaan ja tästä näkökulmasta aloittajalla ei ole juuri minkäänlaista ongelmaa.

        Ensin koomisena, sitten...Jos ihminen etsii, se tarkoittaa että joissa vaiheissa hän ei ole tyytyväinen- ehkä ei tarpeeksi seksia tai toivoo pikku hiljaa löytää parempaa seuraa, ja jos se on leikkiminen vain, tämä leikkiminen tekee läheiselle pahaa ja loppu voi olla ero.


      • Tuosta se pahenee
        irsku kirjoitti:

        Ensin koomisena, sitten...Jos ihminen etsii, se tarkoittaa että joissa vaiheissa hän ei ole tyytyväinen- ehkä ei tarpeeksi seksia tai toivoo pikku hiljaa löytää parempaa seuraa, ja jos se on leikkiminen vain, tämä leikkiminen tekee läheiselle pahaa ja loppu voi olla ero.

        Kyllä hän saa tarpeeksi seksiä koska en ole ainoa joka hänen kanssaan sitä harrastaa, sehän tässä naurettavaa onkin.

        Ja se myös on naurettavaa, että tästä syystä juuri en arvosta mitään parisuhteita ylipäätään, kun en käytännössä edes ymmärrä mitä niiden pitäisi olla.


      • Nynny miehiä?
        Tuosta se pahenee kirjoitti:

        Kyllä hän saa tarpeeksi seksiä koska en ole ainoa joka hänen kanssaan sitä harrastaa, sehän tässä naurettavaa onkin.

        Ja se myös on naurettavaa, että tästä syystä juuri en arvosta mitään parisuhteita ylipäätään, kun en käytännössä edes ymmärrä mitä niiden pitäisi olla.

        Ennen ajattelin että kaltaisesi miehet ovat idiootteja käytökseltään mutta nyt kun luin tekstisi ymmärsin asian todellisen puolen. Tosiaankin et voi tehdä mitään ja tavallaan sinä itse et edes tee yhtään mitään, vaan olet tempaistuna mukaan tuohon tilanteeseen.

        Miten kukaan voi sinua tuosta käytöksestä syyttää kun tavallaan et mitään itse edes tee.


      • Tuosta se pahenee
        Nynny miehiä? kirjoitti:

        Ennen ajattelin että kaltaisesi miehet ovat idiootteja käytökseltään mutta nyt kun luin tekstisi ymmärsin asian todellisen puolen. Tosiaankin et voi tehdä mitään ja tavallaan sinä itse et edes tee yhtään mitään, vaan olet tempaistuna mukaan tuohon tilanteeseen.

        Miten kukaan voi sinua tuosta käytöksestä syyttää kun tavallaan et mitään itse edes tee.

        Kiitos ymmärryksestä ja valitettavasti olet oikeassa.

        En tee mitään valintoja.


      • HALOO!
        Tuosta se pahenee kirjoitti:

        Kiitos ymmärryksestä ja valitettavasti olet oikeassa.

        En tee mitään valintoja.

        Ymmärrän kyllä jos mielestäsi tuo on naurettavaa, suorastaan surkuhupaisaa.

        Teidänlaiset ovat tehneet elämän perusasioista vitsin, ja se taas on itseasiassa HELVETIN HYVÄ!


      • Virtuaali-leski
        Tuosta se pahenee kirjoitti:

        Aloittajalla on vielä hyvät oltavat kun tuo on vain yksi erillinen tapaus.

        Itse olen näitä mitä nyt on nimetty ilmeisesti aisuri miehiksi, eli vaimoni on todella löyhästi juuri minun vaimoni.

        Tavallaan pidän sitä hieman koomisena kuinka hän käyttäytyy kanssani niin huolettomasti ja flirttailee jokaisen miehen kanssa josta vähänkin näyttää tykkäävän, toisinaan se on taas todella noloa kun selvästikään kaikki miehet eivät kiinnostu vaimostani ja silti hän vain esittää tuota rooliaan ja jatkaa flirttailujaan.

        En todellakaan tiedä yhtään mitään ratkaisua koko asiaan ja tästä näkökulmasta aloittajalla ei ole juuri minkäänlaista ongelmaa.

        Kokemusta löytyy. Kihlattuni on jäänyt kiinni samaisesta tapauksesta useammin. Kertoili sen olevan "ajan vietettä". Voiko toisen ihmisen sielulla viettää aikaa. Entä puoliso, onko seuran etsiminen uskollisena olemista.

        Olemme eronneet tämän takia useasti ja lopulta minun oli pakko viheltää peli poikki. Jätin hänet etsimään seuraa.
        Noilta nettisivustoilta harvoin löytyy sitä kunnollista elämänkumppania. Toisenlaisia tapauksia on toki nähtävillä onneksi.

        Elän nyt vapaana eikä ole paineita toisen ihmisestä. Seksi ei ollut huono asia suhteessamme, aivan erilaiset asiat olivat kompastuskivinä.
        Oikeastaan mies ei ole saanut kasvaa oikeaa nuoruutta yksin, katsella maailmaa nuorena eikä elää sinkkuna kuin eronsa jälkeen.

        Hän etsii sitä kadotettua nuoruutta netistä. Etsii ihmistä joka antaisi hänelle tuon elämättömän elämän. Perhe-elämään hän ei enää sovellu.

        Minulla on hyvä näin ja haluan ehdottomasti itse löytää kunnollisen puolison sekä ystävän täydellisesti elävästä elämästä enkä virtuaalielämän kautta.

        Ihmisen pitää pysytä tekemään päätöksiä miten kehittää omaa itseään.
        Minä kehitän sitä elämällä tätä elämää parhaan näkemykseni kautta.
        En etsi puolisoa pittiavaruudesta oli se kuinka helppoa tahansa.
        Kokemuksella sanoisin ettei sieltä löydy niitä täysin järkeviä, itsensä terveenä tuntevia eläviä henkilöitä.

        Jos tunnet kuuluvasi joukkoon jossa toinen puolisosi tai kumppanisi etsii virtuaalimaailman kautta ihmistä niin anna hänen jatkaa etsimistä mutta jatka sinä elämistä tätä ihan oikeaa elämää. Harrasta, ulkoile ja tapaa ihmisiä, ystäviä ja ota elämästäsi kaikki irti menemättä virtuaaliseen epätodellisuuteen.

        Näin vanhempana tiedät eläneesi :)


      • Terapeutin näkökulma

        Terapeutin näkökulmaa.
        Suhde- ja seksiriippuvuus on yksi tämän hetken valtailmiöistä muiden riippuvuuksien ohella. Siinä tähdätään välittömän mielihyvän hakuun, seksuaaliseen ja emotionaaliseen yms. pidemmän aikavälin tähtäimien; rakkauden, välittämisen ja sitoutumisen kustannuksella - kuten päihde- ja muissa riippuvuuksissakin. Tyypillistä ilmiölle ovat jatkuvasti vaihtuvat suhteet, 'kicksien' haku seksin tai uusien valloitusten avulla. Seksuaalista vapautumista pidetään sinänsä hyvänä ilmiönä, mutta kilpistyessään vain uusien 'kicksien' hakemiseen pitkäjänteisyyden, sitoutumisen ja esim. ihmisenä kehittymisen teemat jäävät taka-alalle. Kulttuuria voidaan pitää ns. ikuisen nuoruuden etsinnän symbolina. Motiivina tälle toiminnalle on usein sisäinen tyhjyys, jatkuva tyydytyksen hakemien ulkopuolelta ja itsetunnon vahvistaminen toiminnan avulla.

        On havaittavissa että jonkin aikaa jatkuva kukasta kukkaan tuo tilapäistä tyydytystä. Pidemmän ajan tähtäimellä se kuitenkin tuo ihmiselle sisäistä rikkinäisyyttä, riippuvuuskäytöksen jatkuvaa kasvua - ns. mikään ei riitä ja on saatava vain lisää - sama ilmiö kaikissa riippuvuuksissa. Pidemmän tähtäimen onnellisuutta se ei tuo, vaan tuottaa ennemminkin entistä suurempaa onnettomuutta koska 'tuota yhtä jatkuvaa onnea tuottavaa' suhdetta on yleensä käytöksen jatkuessa entistä vaikeampi löytää.

        Lopputulos kukasta kukkaan lentelystä näkyy kokemuksieni ihmisissä, jotka ovat lopulta kyvyttömiä enää sitoutumaan minkäänlaiseen pitempiaikaiseen parisuhteeseen ja usein valtava sisäinen yksinäisyys. Usein heillä ei ole ketään, joka heistä välittäisi - ja pitkälti loppuelämä vietetään yksin ja ulkoisen viehätysvoiman kadottua mahdollisuudet houkutella enää uusia valloituksia ovat kadonneet. Sisäinen tyydytys toiminnasta näyttää tuossa vaiheessa kääntyneen päinvastaiseksi: suureksi yksinäisyydeksi, epätoivoksi ja toiveeksi löytää edes joku lähelle. Piintyneet toimintamekanismit ovat kuitenkin tehneet sitoutumisen useimmiten aika mahdottomaksi ja siksi nämä vanhentuneet 'don juanit' ja 'lolitat' jatkavat etsintäänsä aika epätoivoisissa merkeissä - takanaan iso pino rikkoutuneita ihmissuhteita - ja usein edessäpäin sitä samaa tai suurta yksinäisyyttä sekä mielenterveysongelmia.

        Terapeuttina toivoisin, että tämän päivän arvomaailmassa alettaisiin arvostaa sitoutumis- ja kiinnittymiskykyä sekä pitkäjännitteisempää ja vastuullisempaa suhtautumista ihmissuhteisiin. Tämän toiminnan lopputuloksena olen havainnut syntyvän vain aina enemmän onnettomia ja tunnevammaisia ihmisiä, jotka siirtävät - valitettavasti - samaa perintöä edelleen seuraaville sukupolville.


      • Terapeutin näkökulma
        Terapeutin näkökulma kirjoitti:

        Terapeutin näkökulmaa.
        Suhde- ja seksiriippuvuus on yksi tämän hetken valtailmiöistä muiden riippuvuuksien ohella. Siinä tähdätään välittömän mielihyvän hakuun, seksuaaliseen ja emotionaaliseen yms. pidemmän aikavälin tähtäimien; rakkauden, välittämisen ja sitoutumisen kustannuksella - kuten päihde- ja muissa riippuvuuksissakin. Tyypillistä ilmiölle ovat jatkuvasti vaihtuvat suhteet, 'kicksien' haku seksin tai uusien valloitusten avulla. Seksuaalista vapautumista pidetään sinänsä hyvänä ilmiönä, mutta kilpistyessään vain uusien 'kicksien' hakemiseen pitkäjänteisyyden, sitoutumisen ja esim. ihmisenä kehittymisen teemat jäävät taka-alalle. Kulttuuria voidaan pitää ns. ikuisen nuoruuden etsinnän symbolina. Motiivina tälle toiminnalle on usein sisäinen tyhjyys, jatkuva tyydytyksen hakemien ulkopuolelta ja itsetunnon vahvistaminen toiminnan avulla.

        On havaittavissa että jonkin aikaa jatkuva kukasta kukkaan tuo tilapäistä tyydytystä. Pidemmän ajan tähtäimellä se kuitenkin tuo ihmiselle sisäistä rikkinäisyyttä, riippuvuuskäytöksen jatkuvaa kasvua - ns. mikään ei riitä ja on saatava vain lisää - sama ilmiö kaikissa riippuvuuksissa. Pidemmän tähtäimen onnellisuutta se ei tuo, vaan tuottaa ennemminkin entistä suurempaa onnettomuutta koska 'tuota yhtä jatkuvaa onnea tuottavaa' suhdetta on yleensä käytöksen jatkuessa entistä vaikeampi löytää.

        Lopputulos kukasta kukkaan lentelystä näkyy kokemuksieni ihmisissä, jotka ovat lopulta kyvyttömiä enää sitoutumaan minkäänlaiseen pitempiaikaiseen parisuhteeseen ja usein valtava sisäinen yksinäisyys. Usein heillä ei ole ketään, joka heistä välittäisi - ja pitkälti loppuelämä vietetään yksin ja ulkoisen viehätysvoiman kadottua mahdollisuudet houkutella enää uusia valloituksia ovat kadonneet. Sisäinen tyydytys toiminnasta näyttää tuossa vaiheessa kääntyneen päinvastaiseksi: suureksi yksinäisyydeksi, epätoivoksi ja toiveeksi löytää edes joku lähelle. Piintyneet toimintamekanismit ovat kuitenkin tehneet sitoutumisen useimmiten aika mahdottomaksi ja siksi nämä vanhentuneet 'don juanit' ja 'lolitat' jatkavat etsintäänsä aika epätoivoisissa merkeissä - takanaan iso pino rikkoutuneita ihmissuhteita - ja usein edessäpäin sitä samaa tai suurta yksinäisyyttä sekä mielenterveysongelmia.

        Terapeuttina toivoisin, että tämän päivän arvomaailmassa alettaisiin arvostaa sitoutumis- ja kiinnittymiskykyä sekä pitkäjännitteisempää ja vastuullisempaa suhtautumista ihmissuhteisiin. Tämän toiminnan lopputuloksena olen havainnut syntyvän vain aina enemmän onnettomia ja tunnevammaisia ihmisiä, jotka siirtävät - valitettavasti - samaa perintöä edelleen seuraaville sukupolville.

        Edelliseen lisäyksenä se, että ko. riippuvuuksien yksi sivuseuraus on valheet ja usein valtavienkin valheiden verkkojen rakentaminen toiminnan piilottamiseksi. Aikansa valehtelu voi tuntua 'hauskalta peliltä', myöhemmin senkin seuraukset alkavat kääntyä itseään vastaan, sillä psyykkisesti kulissien ja valheiden verkon ylläpitäminen edellyttää rankkaa psyykkistä työtä. Kun toiminnan on aloittanut, siitä on vain vaikea päästä eroon - eikä rikkoutuneita ihmissuhteita yleensä pysty helposti korjaamaan ja luottamusta palauttamaan.

        Tyydytyksen hausta tulee siis usein ennemmin tai myöhemmin sen harjoittajalle itselleen loukko, josta on vaikea päästä pois. Näin monesti käy kaikissa riippuvuuksissa, vaikka ne sisältävät aluksi kuvitelman, että 'voin lopettaa tämän milloin vain'.


      • Mitä enää odotat?
        Terapeutin näkökulma kirjoitti:

        Edelliseen lisäyksenä se, että ko. riippuvuuksien yksi sivuseuraus on valheet ja usein valtavienkin valheiden verkkojen rakentaminen toiminnan piilottamiseksi. Aikansa valehtelu voi tuntua 'hauskalta peliltä', myöhemmin senkin seuraukset alkavat kääntyä itseään vastaan, sillä psyykkisesti kulissien ja valheiden verkon ylläpitäminen edellyttää rankkaa psyykkistä työtä. Kun toiminnan on aloittanut, siitä on vain vaikea päästä eroon - eikä rikkoutuneita ihmissuhteita yleensä pysty helposti korjaamaan ja luottamusta palauttamaan.

        Tyydytyksen hausta tulee siis usein ennemmin tai myöhemmin sen harjoittajalle itselleen loukko, josta on vaikea päästä pois. Näin monesti käy kaikissa riippuvuuksissa, vaikka ne sisältävät aluksi kuvitelman, että 'voin lopettaa tämän milloin vain'.

        Miksi et sitten palsamoi itseäsi muumioksi ja laita näytille museoon?

        Sinua voi kutsua jo ihmisaarteeksi.


      • +50
        Terapeutin näkökulma kirjoitti:

        Terapeutin näkökulmaa.
        Suhde- ja seksiriippuvuus on yksi tämän hetken valtailmiöistä muiden riippuvuuksien ohella. Siinä tähdätään välittömän mielihyvän hakuun, seksuaaliseen ja emotionaaliseen yms. pidemmän aikavälin tähtäimien; rakkauden, välittämisen ja sitoutumisen kustannuksella - kuten päihde- ja muissa riippuvuuksissakin. Tyypillistä ilmiölle ovat jatkuvasti vaihtuvat suhteet, 'kicksien' haku seksin tai uusien valloitusten avulla. Seksuaalista vapautumista pidetään sinänsä hyvänä ilmiönä, mutta kilpistyessään vain uusien 'kicksien' hakemiseen pitkäjänteisyyden, sitoutumisen ja esim. ihmisenä kehittymisen teemat jäävät taka-alalle. Kulttuuria voidaan pitää ns. ikuisen nuoruuden etsinnän symbolina. Motiivina tälle toiminnalle on usein sisäinen tyhjyys, jatkuva tyydytyksen hakemien ulkopuolelta ja itsetunnon vahvistaminen toiminnan avulla.

        On havaittavissa että jonkin aikaa jatkuva kukasta kukkaan tuo tilapäistä tyydytystä. Pidemmän ajan tähtäimellä se kuitenkin tuo ihmiselle sisäistä rikkinäisyyttä, riippuvuuskäytöksen jatkuvaa kasvua - ns. mikään ei riitä ja on saatava vain lisää - sama ilmiö kaikissa riippuvuuksissa. Pidemmän tähtäimen onnellisuutta se ei tuo, vaan tuottaa ennemminkin entistä suurempaa onnettomuutta koska 'tuota yhtä jatkuvaa onnea tuottavaa' suhdetta on yleensä käytöksen jatkuessa entistä vaikeampi löytää.

        Lopputulos kukasta kukkaan lentelystä näkyy kokemuksieni ihmisissä, jotka ovat lopulta kyvyttömiä enää sitoutumaan minkäänlaiseen pitempiaikaiseen parisuhteeseen ja usein valtava sisäinen yksinäisyys. Usein heillä ei ole ketään, joka heistä välittäisi - ja pitkälti loppuelämä vietetään yksin ja ulkoisen viehätysvoiman kadottua mahdollisuudet houkutella enää uusia valloituksia ovat kadonneet. Sisäinen tyydytys toiminnasta näyttää tuossa vaiheessa kääntyneen päinvastaiseksi: suureksi yksinäisyydeksi, epätoivoksi ja toiveeksi löytää edes joku lähelle. Piintyneet toimintamekanismit ovat kuitenkin tehneet sitoutumisen useimmiten aika mahdottomaksi ja siksi nämä vanhentuneet 'don juanit' ja 'lolitat' jatkavat etsintäänsä aika epätoivoisissa merkeissä - takanaan iso pino rikkoutuneita ihmissuhteita - ja usein edessäpäin sitä samaa tai suurta yksinäisyyttä sekä mielenterveysongelmia.

        Terapeuttina toivoisin, että tämän päivän arvomaailmassa alettaisiin arvostaa sitoutumis- ja kiinnittymiskykyä sekä pitkäjännitteisempää ja vastuullisempaa suhtautumista ihmissuhteisiin. Tämän toiminnan lopputuloksena olen havainnut syntyvän vain aina enemmän onnettomia ja tunnevammaisia ihmisiä, jotka siirtävät - valitettavasti - samaa perintöä edelleen seuraaville sukupolville.

        Oikein sanot. Itsekin olen tuon asian noin pohtinut ihan tavallisella maalaisjärjellä. Omaa ja muiden elämää miettiessäni...


      • Mainos

        Aika surkea ja köyhä sivusto.


      • Terapeutin näkökulma kirjoitti:

        Edelliseen lisäyksenä se, että ko. riippuvuuksien yksi sivuseuraus on valheet ja usein valtavienkin valheiden verkkojen rakentaminen toiminnan piilottamiseksi. Aikansa valehtelu voi tuntua 'hauskalta peliltä', myöhemmin senkin seuraukset alkavat kääntyä itseään vastaan, sillä psyykkisesti kulissien ja valheiden verkon ylläpitäminen edellyttää rankkaa psyykkistä työtä. Kun toiminnan on aloittanut, siitä on vain vaikea päästä eroon - eikä rikkoutuneita ihmissuhteita yleensä pysty helposti korjaamaan ja luottamusta palauttamaan.

        Tyydytyksen hausta tulee siis usein ennemmin tai myöhemmin sen harjoittajalle itselleen loukko, josta on vaikea päästä pois. Näin monesti käy kaikissa riippuvuuksissa, vaikka ne sisältävät aluksi kuvitelman, että 'voin lopettaa tämän milloin vain'.

        Hyvin on sanottu, näin se on , Kiitos!!
        Toivottavasti moni lukee kirjoituksesi

        t, pihtiss


      • Terapeutin näkökulma kirjoitti:

        Edelliseen lisäyksenä se, että ko. riippuvuuksien yksi sivuseuraus on valheet ja usein valtavienkin valheiden verkkojen rakentaminen toiminnan piilottamiseksi. Aikansa valehtelu voi tuntua 'hauskalta peliltä', myöhemmin senkin seuraukset alkavat kääntyä itseään vastaan, sillä psyykkisesti kulissien ja valheiden verkon ylläpitäminen edellyttää rankkaa psyykkistä työtä. Kun toiminnan on aloittanut, siitä on vain vaikea päästä eroon - eikä rikkoutuneita ihmissuhteita yleensä pysty helposti korjaamaan ja luottamusta palauttamaan.

        Tyydytyksen hausta tulee siis usein ennemmin tai myöhemmin sen harjoittajalle itselleen loukko, josta on vaikea päästä pois. Näin monesti käy kaikissa riippuvuuksissa, vaikka ne sisältävät aluksi kuvitelman, että 'voin lopettaa tämän milloin vain'.

        Terapeutille sanoin Kiitoss!!,
        En tiedä tuliko se oikeaan kohtaan.
        t, pihtiss


    • neuvot on tarpeen

      Neuvo 1:
      älä koskaan anna anteeksi
      Neuvoa 2. jos meinaat kumminkin antaa anteeksi, niin katso neuvoa 1.

      • Multimillionaire

        Mikä hitto ihmisiä vaivaa, että pitää olla tuommoisia paskamaisia pettäjiä--hyi hitto!

        Vinkki: Ei varmaan kannata tavoitella sitä unelmien poikamiestä/poikamiestyttöä, niin voi olla jotain potentiaalia saada onnellinen parisuhde. Nykyään kaikki tuntuvat tavoittelevan täydellisyyttä. Ennen riitti, että oli varakas, nyt pitää olla sekä varakas että hyvännäköinen. Prostituutio on kielletty, mutta "tosielämän prostituutio" on käynnissä kaiken aikaa ja kaikkialla (TEKOPYHÄ YHTEISKUNTA)...


      • Ihan epäaito
        Multimillionaire kirjoitti:

        Mikä hitto ihmisiä vaivaa, että pitää olla tuommoisia paskamaisia pettäjiä--hyi hitto!

        Vinkki: Ei varmaan kannata tavoitella sitä unelmien poikamiestä/poikamiestyttöä, niin voi olla jotain potentiaalia saada onnellinen parisuhde. Nykyään kaikki tuntuvat tavoittelevan täydellisyyttä. Ennen riitti, että oli varakas, nyt pitää olla sekä varakas että hyvännäköinen. Prostituutio on kielletty, mutta "tosielämän prostituutio" on käynnissä kaiken aikaa ja kaikkialla (TEKOPYHÄ YHTEISKUNTA)...

        Niinpä...perkele!


      • K
        Ihan epäaito kirjoitti:

        Niinpä...perkele!

        Mikä tuo viimeinen sana?


      • Perkele!
        K kirjoitti:

        Mikä tuo viimeinen sana?

        Perkele mutta jos ei se näy asetuksillasi tuossa ylemmässä, niin ei se kyllä näy tässäkään viestissä.

        Mutta joo perkele! se sana oli.


      • MIKSI
        K kirjoitti:

        Mikä tuo viimeinen sana?

        Hyvästi


      • Intressi vapaa.

        Kyllä anteeksi pitää antaa että itsellesikin anteeksi annetaan järjestä elämäsi että olet tyytyväinen älä ole lapatossu valittaja.


      • samalla mitalla

        LAITA SINÄKIN ILMOITUS!!

        ÄLÄKÄ TYHMÄ VALITA!!


      • konkkaroikka
        K kirjoitti:

        Mikä tuo viimeinen sana?

        Hai sie huseeraaja et et ajattele muuta kuin rahaa ja itseäsi.


      • some1111

        Se ettei anna anteeksi, tekee huonoa vain sille joka kantaa sisällään katkeruutta.

        ALOITTAJA: anna anteeksi (itsesi takia), mutta heivaa ukko pellolle.


      • :)
        Multimillionaire kirjoitti:

        Mikä hitto ihmisiä vaivaa, että pitää olla tuommoisia paskamaisia pettäjiä--hyi hitto!

        Vinkki: Ei varmaan kannata tavoitella sitä unelmien poikamiestä/poikamiestyttöä, niin voi olla jotain potentiaalia saada onnellinen parisuhde. Nykyään kaikki tuntuvat tavoittelevan täydellisyyttä. Ennen riitti, että oli varakas, nyt pitää olla sekä varakas että hyvännäköinen. Prostituutio on kielletty, mutta "tosielämän prostituutio" on käynnissä kaiken aikaa ja kaikkialla (TEKOPYHÄ YHTEISKUNTA)...

        Wau :)


      • :(
        some1111 kirjoitti:

        Se ettei anna anteeksi, tekee huonoa vain sille joka kantaa sisällään katkeruutta.

        ALOITTAJA: anna anteeksi (itsesi takia), mutta heivaa ukko pellolle.

        Ainoa järkevä kommentti "multimillionaren" lisäksi. En pysty edes lukemaan koko ketjua läpi kun inhottaa ja raivostuttaa tuollaiset valehtelevat petturimiehet. Ja naiset.


    • nainen==

      Anteeksi mutta mitä aloittaja itse teki siellä treffipalstalla?
      Vaikka et itse pettäisikään ja mielestäsi "kannatti olla huolissaan" niin epäilevä kumppani ja ilmapiiri kyllä ovat omiaan ahdistamaan niin että kaikenlaiseen sortuu...

      • 10+15

        Voihan tuossa olla kyse vaikka siitä, että aloittajan tuttava on törmännyt miehen ilmoitukseen tai että mies on unohtanut poistaa yhteiseltä koneelta sivuhistorian tai jotain.

        Aloittaja pyysi muita kertomaan vastaavista kokemuksista. Ex-miesystäväni ei (tietääkseni) seikkailut treffipalstoilla, mutta muuten hän kyllä harrasti sopimatonta yhteydenpitoa muiden naisten kanssa. En usko, että kyse oli fyysisestä pettämisestä, luullakseni hän vain halusi huomiota ja esimerkiksi kehuja näiltä toisilta naisilta. Hänen jäätyään kiinni ja pyydettyään anteeksi suostuin jatkamaan suhdetta, mutta ei siitä enää mitään tullut. Tunsin tapahtuneen jälkeen hyvin samalla tavoin kuin aloittaja, ja lopulta jo miehen näkeminen alkoi inhottaa minua niin, että lopetin suhteen.

        Olin luullut olevani joustavampi uskottomuuden suhteen ja etukäteen ajatellut, että antaisin mahdolliset hairahdukset anteeksi, mikäli kyse ei ole pitkään jatkuneesta sivusuhteesta tai muusta vakavasta, mutta todellisuudessa en sitten yrittämisestä huolimatta kyennytkään tähän. Syynä ei ollut niinkään mustasukkaisuuteni tapahtuman jälkeen vaan luottamuspula. En pysty rakastamaan miestä, jota en voi kunnioittaa.


      • liirunlaarum

        tämä on taas kerran keksitty juttu, vaikka tietty TOSI elämässä kaikkea sattuu ja TAPAHTUU


      • Kun ei mikään riitä
        10+15 kirjoitti:

        Voihan tuossa olla kyse vaikka siitä, että aloittajan tuttava on törmännyt miehen ilmoitukseen tai että mies on unohtanut poistaa yhteiseltä koneelta sivuhistorian tai jotain.

        Aloittaja pyysi muita kertomaan vastaavista kokemuksista. Ex-miesystäväni ei (tietääkseni) seikkailut treffipalstoilla, mutta muuten hän kyllä harrasti sopimatonta yhteydenpitoa muiden naisten kanssa. En usko, että kyse oli fyysisestä pettämisestä, luullakseni hän vain halusi huomiota ja esimerkiksi kehuja näiltä toisilta naisilta. Hänen jäätyään kiinni ja pyydettyään anteeksi suostuin jatkamaan suhdetta, mutta ei siitä enää mitään tullut. Tunsin tapahtuneen jälkeen hyvin samalla tavoin kuin aloittaja, ja lopulta jo miehen näkeminen alkoi inhottaa minua niin, että lopetin suhteen.

        Olin luullut olevani joustavampi uskottomuuden suhteen ja etukäteen ajatellut, että antaisin mahdolliset hairahdukset anteeksi, mikäli kyse ei ole pitkään jatkuneesta sivusuhteesta tai muusta vakavasta, mutta todellisuudessa en sitten yrittämisestä huolimatta kyennytkään tähän. Syynä ei ollut niinkään mustasukkaisuuteni tapahtuman jälkeen vaan luottamuspula. En pysty rakastamaan miestä, jota en voi kunnioittaa.

        Kuin suoraan tarina minusta ja exästäni. Jostain kumman syystä uskon, ettei pettänyt mua fyysisesti, mutta kyllä oli jatkuvassa yhteydessä entisiin hoitoihinsa ja ns. "ystäviinsä", kuten hän monia kuvaili. Ja syytti sitten mustasukkaisuudesta. Kehui itseään ja menestystään naismaailmassa ennen kuin tapasi mut. Mutta kun vuosi kului, kaipasi ilmeisesti takaisin siihen entiseen elämäänsä, jossa korttelin lähipubista pokasi yhden yön tai viikonlopun naisia.

        Näille jutuille naureskelin suhteen alussa, sillä ajattelin, että tällainen rehellinen ja uskollinen nainen näyttäisi, miten hyvä on olla parisuhteessa. Ja aluksi olikin kaikki ok, kunnes tuttu naama ilmeisesti alkoi kyllästyttämään. Petipuuhat sujuivat aina hyvin ja innokas olin itsekin, joten siitä ei kyllä kiikastanut. Mutta mittani tuli täyteen, kun yhteisinä viikonloppuinamme puhelin soi ja piippaili viestejä muilta naisilta, vaikka käsittääkseni nämäkin tiesivät seurustelustamme.


      • Yksin nyt
        Kun ei mikään riitä kirjoitti:

        Kuin suoraan tarina minusta ja exästäni. Jostain kumman syystä uskon, ettei pettänyt mua fyysisesti, mutta kyllä oli jatkuvassa yhteydessä entisiin hoitoihinsa ja ns. "ystäviinsä", kuten hän monia kuvaili. Ja syytti sitten mustasukkaisuudesta. Kehui itseään ja menestystään naismaailmassa ennen kuin tapasi mut. Mutta kun vuosi kului, kaipasi ilmeisesti takaisin siihen entiseen elämäänsä, jossa korttelin lähipubista pokasi yhden yön tai viikonlopun naisia.

        Näille jutuille naureskelin suhteen alussa, sillä ajattelin, että tällainen rehellinen ja uskollinen nainen näyttäisi, miten hyvä on olla parisuhteessa. Ja aluksi olikin kaikki ok, kunnes tuttu naama ilmeisesti alkoi kyllästyttämään. Petipuuhat sujuivat aina hyvin ja innokas olin itsekin, joten siitä ei kyllä kiikastanut. Mutta mittani tuli täyteen, kun yhteisinä viikonloppuinamme puhelin soi ja piippaili viestejä muilta naisilta, vaikka käsittääkseni nämäkin tiesivät seurustelustamme.

        Mulla samanlaisia kokemuksia,mieheni oli ja siellä jäi kiinni kun näin kuvan tuossa missä niitä pyörii,väitti ettei ole itse laittanut ilmoitusta voi voi sanoin et pellenäkö minua pidät,älä edes usko että uskon tuota,otin tavarani ja läksin,nyt ihanaa elämää saan viettää yksin en tarvitse tuommota pelleä,en moiti kaikkia miehiä kyllä varmasti kivojakin on ja rehellisiä.


      • Nicen logiikka
        Kun ei mikään riitä kirjoitti:

        Kuin suoraan tarina minusta ja exästäni. Jostain kumman syystä uskon, ettei pettänyt mua fyysisesti, mutta kyllä oli jatkuvassa yhteydessä entisiin hoitoihinsa ja ns. "ystäviinsä", kuten hän monia kuvaili. Ja syytti sitten mustasukkaisuudesta. Kehui itseään ja menestystään naismaailmassa ennen kuin tapasi mut. Mutta kun vuosi kului, kaipasi ilmeisesti takaisin siihen entiseen elämäänsä, jossa korttelin lähipubista pokasi yhden yön tai viikonlopun naisia.

        Näille jutuille naureskelin suhteen alussa, sillä ajattelin, että tällainen rehellinen ja uskollinen nainen näyttäisi, miten hyvä on olla parisuhteessa. Ja aluksi olikin kaikki ok, kunnes tuttu naama ilmeisesti alkoi kyllästyttämään. Petipuuhat sujuivat aina hyvin ja innokas olin itsekin, joten siitä ei kyllä kiikastanut. Mutta mittani tuli täyteen, kun yhteisinä viikonloppuinamme puhelin soi ja piippaili viestejä muilta naisilta, vaikka käsittääkseni nämäkin tiesivät seurustelustamme.

        Tyypillinen nainen :D, "tällainen rehellinen ja uskollinen nainen näyttäisi, miten hyvä on olla parisuhteessa"...

        Mistä te kuvittelette muuttavanne ihmistä? Kukaan ei muutu yhtikäs miksikään, mutta te vaan houreissanne kuvittelette jotain muuta. Ja sitten syytätte sitä toista ihmistä kun se ei muuttunutkaan :D

        Mahtavaa, naiset! Jatkakaa samaan malliin


      • Intressi vapaa.
        Kun ei mikään riitä kirjoitti:

        Kuin suoraan tarina minusta ja exästäni. Jostain kumman syystä uskon, ettei pettänyt mua fyysisesti, mutta kyllä oli jatkuvassa yhteydessä entisiin hoitoihinsa ja ns. "ystäviinsä", kuten hän monia kuvaili. Ja syytti sitten mustasukkaisuudesta. Kehui itseään ja menestystään naismaailmassa ennen kuin tapasi mut. Mutta kun vuosi kului, kaipasi ilmeisesti takaisin siihen entiseen elämäänsä, jossa korttelin lähipubista pokasi yhden yön tai viikonlopun naisia.

        Näille jutuille naureskelin suhteen alussa, sillä ajattelin, että tällainen rehellinen ja uskollinen nainen näyttäisi, miten hyvä on olla parisuhteessa. Ja aluksi olikin kaikki ok, kunnes tuttu naama ilmeisesti alkoi kyllästyttämään. Petipuuhat sujuivat aina hyvin ja innokas olin itsekin, joten siitä ei kyllä kiikastanut. Mutta mittani tuli täyteen, kun yhteisinä viikonloppuinamme puhelin soi ja piippaili viestejä muilta naisilta, vaikka käsittääkseni nämäkin tiesivät seurustelustamme.

        Huomaamme sinunkin kirjoituksestasi että kelvotonta rakkautta on paljon.Tuntuu aivan kuin rakkauden nimiin ei voisi mitään tänään laskea muuta kuin intressi hakuisesti.


      • ONNETONTA

        Jahah, kokemuksen syvä rintaääni...
        Ajoiko miehesi sinut toisen syliin, vai seitsemän toisen syliin...?


      • miesystävä netissä
        10+15 kirjoitti:

        Voihan tuossa olla kyse vaikka siitä, että aloittajan tuttava on törmännyt miehen ilmoitukseen tai että mies on unohtanut poistaa yhteiseltä koneelta sivuhistorian tai jotain.

        Aloittaja pyysi muita kertomaan vastaavista kokemuksista. Ex-miesystäväni ei (tietääkseni) seikkailut treffipalstoilla, mutta muuten hän kyllä harrasti sopimatonta yhteydenpitoa muiden naisten kanssa. En usko, että kyse oli fyysisestä pettämisestä, luullakseni hän vain halusi huomiota ja esimerkiksi kehuja näiltä toisilta naisilta. Hänen jäätyään kiinni ja pyydettyään anteeksi suostuin jatkamaan suhdetta, mutta ei siitä enää mitään tullut. Tunsin tapahtuneen jälkeen hyvin samalla tavoin kuin aloittaja, ja lopulta jo miehen näkeminen alkoi inhottaa minua niin, että lopetin suhteen.

        Olin luullut olevani joustavampi uskottomuuden suhteen ja etukäteen ajatellut, että antaisin mahdolliset hairahdukset anteeksi, mikäli kyse ei ole pitkään jatkuneesta sivusuhteesta tai muusta vakavasta, mutta todellisuudessa en sitten yrittämisestä huolimatta kyennytkään tähän. Syynä ei ollut niinkään mustasukkaisuuteni tapahtuman jälkeen vaan luottamuspula. En pysty rakastamaan miestä, jota en voi kunnioittaa.

        MInulle kävi juuri noin - ystävättäreni löysin miesystäväni ilmoituksen. Ehdotteli treffejä joten se siitä.


      • näin meilläkin

        Mullepa kävi niin että sain ihan muuta kautta vahingossa tietää mieheni treffi naisesta.Oli kai jatkunut aika kauan.Me oltiin naimisissa.Hän oli kertonut olevansa yh-isi ja tällä kysyisellä naisella kun oli lapsi oli mieheni luvannut kaikkea maan ja taivaan väliltä tälle naisen lapselle.Mm mopon ym.Minusta hän oli puhunut ex-muijana joka asuu naapuritalossa mutta käy joka päivä humalassa häiriköimässä et poliisit pitää aina soittaa.Kaiken kukkuraksi tämä nainen oli vasta22v ja mieheni jo 38v niin oli puhunut että on ostamassa ok-taloo voitais perustaa uusperhe ja sais olla ex-muijalta rauhassa.Tämä nuori tyttö oli uskonut.Sainpa tyttösen langan päähän ja pakotin ukkoni puhumaan totta tyttöselle.Hän oli hyvin murheissaan.Tietysti jos oli uskonut kaikki.halusin vain tän tytön vuoksi että kuulee totuuden.Olihan näitä muitakin juttuja sillä mut en ollut koskaan luottanut häneen,mikä lie piti yhessä.No jossain vaiheessa tuli sopu ero ja ollaan molemmat iteksemme.Ostelkoot hän niitä mopoja ja ok-taloja nyt niin paljon kun jaksaa...!!


      • piipiki
        Nicen logiikka kirjoitti:

        Tyypillinen nainen :D, "tällainen rehellinen ja uskollinen nainen näyttäisi, miten hyvä on olla parisuhteessa"...

        Mistä te kuvittelette muuttavanne ihmistä? Kukaan ei muutu yhtikäs miksikään, mutta te vaan houreissanne kuvittelette jotain muuta. Ja sitten syytätte sitä toista ihmistä kun se ei muuttunutkaan :D

        Mahtavaa, naiset! Jatkakaa samaan malliin

        Jaa,jaa. Minun mieheni väitti, että minun takiani hän ei ole luotettava tai aikaansaava. En edes ajatellut voivani muuttaa häntä mutta ilmeisesti minä olin tyystin vääränlainen ja toisenlaisen naisen seurassa hän sitten ilmeisesti puhkeaisi kukkaan!


      • Moppe
        näin meilläkin kirjoitti:

        Mullepa kävi niin että sain ihan muuta kautta vahingossa tietää mieheni treffi naisesta.Oli kai jatkunut aika kauan.Me oltiin naimisissa.Hän oli kertonut olevansa yh-isi ja tällä kysyisellä naisella kun oli lapsi oli mieheni luvannut kaikkea maan ja taivaan väliltä tälle naisen lapselle.Mm mopon ym.Minusta hän oli puhunut ex-muijana joka asuu naapuritalossa mutta käy joka päivä humalassa häiriköimässä et poliisit pitää aina soittaa.Kaiken kukkuraksi tämä nainen oli vasta22v ja mieheni jo 38v niin oli puhunut että on ostamassa ok-taloo voitais perustaa uusperhe ja sais olla ex-muijalta rauhassa.Tämä nuori tyttö oli uskonut.Sainpa tyttösen langan päähän ja pakotin ukkoni puhumaan totta tyttöselle.Hän oli hyvin murheissaan.Tietysti jos oli uskonut kaikki.halusin vain tän tytön vuoksi että kuulee totuuden.Olihan näitä muitakin juttuja sillä mut en ollut koskaan luottanut häneen,mikä lie piti yhessä.No jossain vaiheessa tuli sopu ero ja ollaan molemmat iteksemme.Ostelkoot hän niitä mopoja ja ok-taloja nyt niin paljon kun jaksaa...!!

        Mopo 22-vuotiaan äidin lapselle? No, onhan se hyvä hankkia ajoissa.


      • .................
        Moppe kirjoitti:

        Mopo 22-vuotiaan äidin lapselle? No, onhan se hyvä hankkia ajoissa.

        Heh...siinä jutus on muutama moka, joten fuulaa koko juttu.


    • vähän murheissaan

      Olen se aloittaja :) Ja mies jäi siis kiinni niin, että hänellä oli profiili auki tuossa tietokoneella, joten minä en ollut se, joka treffipalstalla pyöri. Ehkä oliskikin pitänyt?

      Mies valehtelee monista asioista, enkä yhtään tiedä mikä on totta ja mikä ei. Hän saattaa valehdella jopa niin pienestä asiasta kun karjalanpiirakat. Ihan uskomattoman mitättömistä asioista, enkä voi ymmärtää mitä hän sillä hakee? Oli kerrankin menossa kahville entisen vaimonsa luokse keskustelemaan lasten asoista, mutta mulle sanoi ettei ole kuullutkaan exästään aikoihin. Mitä ihmettä? Miksi tuollaisesta pitää valehdella? Kyllähän hän saa mun puolestani käydä exänsä luona, heillähän on herranjumala yhteisiä lapsia!

      Eli siis tausta on jo tuo ja nyt kun tuli tämä treffiseikkailu, en kyllä enää pysty uskomaan piirun vertaa koko ukkoon.

      Hyvä kysymys onkin, miksi kidutan itseäni tässä enää?

      Taidan siirtyä tuonne treffipalstan puolelle ;)

      • mies 36

        siirrytään yhdessä. mun akka oli se joka kanssa egyptiin lensi deitti-ukkonsa kanssa. ..yäk..tarvis rehellisen kunnolisen naisen ei löysähousuista valehtelijaa...kun ei enää olla ihan teiniä


      • :D ja naurut tuli !

        Itse koin saman, sinisilmäisenä uskoin ,kun mies selitti sen jääneen vahingossa lopettamatta. Suhteesta ei muuten tullut mitään, ja vasta erotessa muistin jälleen koko asian; sieltähän se treffi-ilmoitus netistä löytyi. :D Nauroin omalle tyhmyydelleni. Mutta vinkkinä, älkää ottako kovin tosissaan miehiä, jotka etsivät samalla ilmoiteuksella kumppania vuodesta toiseen. Sillä ilmoituksella ollaan jo muutaman kerran päästy kihloihin. :D


      • minä

        Minun exäni ei ollut treffipalstoilla, mutta petti muuten.

        Hänkin jäi alussa kiinni valkoisista valheista. Saattoi kertoa jonkun tarinan, jonka tiesin, ihan eritavalla ystävilleen. Ihmettelin, että miksi tarinoita piti muokata. Myöhemmin huomasin exäni olevan patologisen valehtelijan.

        Neuvoni on, että lähde! Lähde nyt heti! Mikään ei tule muuttumaan.


      • Jos valehtelu on miehen tapa, jätä toki ukko.

        Tuskin tiedät prosenttiakaan mitä miehesi puuhailee selkäsi takana..noista valehteluista päätellen..

        Eikä muuta kuin oma profiili kehiin ja uutta matoa koukkuun:)

        Suomesta löytyy ihan varmasti myös uskollisia miehiä ja miehille naisia.


      • minä333
        minä kirjoitti:

        Minun exäni ei ollut treffipalstoilla, mutta petti muuten.

        Hänkin jäi alussa kiinni valkoisista valheista. Saattoi kertoa jonkun tarinan, jonka tiesin, ihan eritavalla ystävilleen. Ihmettelin, että miksi tarinoita piti muokata. Myöhemmin huomasin exäni olevan patologisen valehtelijan.

        Neuvoni on, että lähde! Lähde nyt heti! Mikään ei tule muuttumaan.

        Samaa mieltä kerran pettäjä aina pettäjä-mikään ei muutu jos pettämistä harrastaa.
        ex-mieheni oli myös varsin kova valehtelemaan-valehteli kaikki vaikka tapailtiin useampi vuosi-valehteli jopa sen onko naimisissa /lapsia ja loppujen lopuksi löyty vaimo ja useampi lapsi kotoa
        mutta KILTTI vaimo antoi kaikki anteeksi ja mies jatkaa edelleen samaa systeemiä kohteen vain vaihtuu.


      • kimmo saari
        minä kirjoitti:

        Minun exäni ei ollut treffipalstoilla, mutta petti muuten.

        Hänkin jäi alussa kiinni valkoisista valheista. Saattoi kertoa jonkun tarinan, jonka tiesin, ihan eritavalla ystävilleen. Ihmettelin, että miksi tarinoita piti muokata. Myöhemmin huomasin exäni olevan patologisen valehtelijan.

        Neuvoni on, että lähde! Lähde nyt heti! Mikään ei tule muuttumaan.

        mitä pettämistä se on jos heittää puolen tunnin varvin jonkun tuntemattoman kanssa ja sen jälkeen ei muuta,sehän olis sama kun kävis syömäs jonkun luona tai ottais tyypit jonkun autolla,häh?


      • Intressi vapaa.

        Aivan totta kannattaa olla tiukka pipo rehellisyys maan perii.Ei itseään kenenkään pidä antaa loukata .Muuten miksi pyörit täällä keskustelu palstalla puhumassa omia peheen siäisiä asioita puhuisit mieluimmin puolisosi kanssa ja tekisit sitten päätöksen.Ymmärsin että et osaa tehdä päätöstä.


      • murheet haihtuu

        JEZZ monoa tällaiselle miehelle.


      • Deittailija
        :D ja naurut tuli ! kirjoitti:

        Itse koin saman, sinisilmäisenä uskoin ,kun mies selitti sen jääneen vahingossa lopettamatta. Suhteesta ei muuten tullut mitään, ja vasta erotessa muistin jälleen koko asian; sieltähän se treffi-ilmoitus netistä löytyi. :D Nauroin omalle tyhmyydelleni. Mutta vinkkinä, älkää ottako kovin tosissaan miehiä, jotka etsivät samalla ilmoiteuksella kumppania vuodesta toiseen. Sillä ilmoituksella ollaan jo muutaman kerran päästy kihloihin. :D

        Treffipalstojen suosio on näinä aikoina ihan valtava. Deittipalstoja kahlanneena sinkkunaisena katselen useankin miehen profiilia aika skeptikkona: monenkaan sinkuksi, eronneeksi, yh:ksi itseään väittävän en usko sitä olevan - ja itse asiassa monen miehen deitti-ilmoitukset herättävät minussa enemmän sääliä kuin kiinnostusta. Itse todellista parisuhdetta etsivänä mietin, mihin mahtaa perustua tämä miesten innostus vedättää palstoilla..? Ennemmin tai myöhemminhän siitä kuitenkin kärähtää, eivätkä seuraukset ole loppuelämää ajatellen usein kovin kivoja. Joka tapauksessa siellä mennään innoissaan kuin sonnit pellossa - mikä on ihan oikeasti todella säälittävää! Jos ihmisellä on hyvä tai ainakin kohtuullinen parisuhde, en ymmärrä mitä hän treffipalstoilla yleensä tekee. Kyllä itsetunnon kohotusta voi muutenkin hankkia.

        Luulen, että suurin osa treffipalstojen todellisista sinkuista jotka hakevat pysyvämpää parisuhdetta osaavat kokemuksiensa jälkeen 'lukea ilmoituksia rivien väleistä' eli aistia vedätykset etukäteen. Ainakin ne on hyvin helppo halutessaan selvittää käytännön tasolla tekemällä hiukan tutkimusta ja kysymyksiä mahd. deittipartneria tavatessa. Olen muutamiakin vedätyksiä paljastanut - ja näissä tapauksissa vedättäjille on jäänyt vain tyhjää käteen. Toivoisinpa, etteivät todellista parisuhdetta deittipalstoilta etsivät olisi niin epätoivoisia, että hurahtavat romantiikan nälässään mihin tahansa juippeihin, vaan malttavat tutkia hiukan taustoja pidempään. Seksiähän sinänsä sitten saa mistä vaan - aina se ei ole edes kokemisen arvoista;)!

        Puolisonsa vedättämiksi tulleille naisille kehottaisin ottamaan asian puheeksi miehen kanssa vaikka kysymyksin, mitä palstoilta haet, etkö näe, miten naurettavaksi pelleksi itsesi siellä esiintyessäsi itsesi teet jne.?? Suurin osa nettipalstojen miehistä ei edes näe vaivaa tehdäkseen omaa treffi-ilmoitustaan kunnolla - joten en todellakaan ymmärrä mihin tuo vedätyksen viehätys perustuu.

        Siispä selkojärkisyyttä deittipalstoille!
        toivottelee Sinkkunainen


      • foreverinlove
        airfoil kirjoitti:

        Jos valehtelu on miehen tapa, jätä toki ukko.

        Tuskin tiedät prosenttiakaan mitä miehesi puuhailee selkäsi takana..noista valehteluista päätellen..

        Eikä muuta kuin oma profiili kehiin ja uutta matoa koukkuun:)

        Suomesta löytyy ihan varmasti myös uskollisia miehiä ja miehille naisia.

        Todellakin löytyy hienoja ihmisiä, pitää vain pitää kriteerit korkealla. Jätä se.


      • Sinet reppana
        kimmo saari kirjoitti:

        mitä pettämistä se on jos heittää puolen tunnin varvin jonkun tuntemattoman kanssa ja sen jälkeen ei muuta,sehän olis sama kun kävis syömäs jonkun luona tai ottais tyypit jonkun autolla,häh?

        tiedä sitä, koska et kykene rakastamaan,,,edes itseäsi.


      • miesyhdelle!
        Deittailija kirjoitti:

        Treffipalstojen suosio on näinä aikoina ihan valtava. Deittipalstoja kahlanneena sinkkunaisena katselen useankin miehen profiilia aika skeptikkona: monenkaan sinkuksi, eronneeksi, yh:ksi itseään väittävän en usko sitä olevan - ja itse asiassa monen miehen deitti-ilmoitukset herättävät minussa enemmän sääliä kuin kiinnostusta. Itse todellista parisuhdetta etsivänä mietin, mihin mahtaa perustua tämä miesten innostus vedättää palstoilla..? Ennemmin tai myöhemminhän siitä kuitenkin kärähtää, eivätkä seuraukset ole loppuelämää ajatellen usein kovin kivoja. Joka tapauksessa siellä mennään innoissaan kuin sonnit pellossa - mikä on ihan oikeasti todella säälittävää! Jos ihmisellä on hyvä tai ainakin kohtuullinen parisuhde, en ymmärrä mitä hän treffipalstoilla yleensä tekee. Kyllä itsetunnon kohotusta voi muutenkin hankkia.

        Luulen, että suurin osa treffipalstojen todellisista sinkuista jotka hakevat pysyvämpää parisuhdetta osaavat kokemuksiensa jälkeen 'lukea ilmoituksia rivien väleistä' eli aistia vedätykset etukäteen. Ainakin ne on hyvin helppo halutessaan selvittää käytännön tasolla tekemällä hiukan tutkimusta ja kysymyksiä mahd. deittipartneria tavatessa. Olen muutamiakin vedätyksiä paljastanut - ja näissä tapauksissa vedättäjille on jäänyt vain tyhjää käteen. Toivoisinpa, etteivät todellista parisuhdetta deittipalstoilta etsivät olisi niin epätoivoisia, että hurahtavat romantiikan nälässään mihin tahansa juippeihin, vaan malttavat tutkia hiukan taustoja pidempään. Seksiähän sinänsä sitten saa mistä vaan - aina se ei ole edes kokemisen arvoista;)!

        Puolisonsa vedättämiksi tulleille naisille kehottaisin ottamaan asian puheeksi miehen kanssa vaikka kysymyksin, mitä palstoilta haet, etkö näe, miten naurettavaksi pelleksi itsesi siellä esiintyessäsi itsesi teet jne.?? Suurin osa nettipalstojen miehistä ei edes näe vaivaa tehdäkseen omaa treffi-ilmoitustaan kunnolla - joten en todellakaan ymmärrä mihin tuo vedätyksen viehätys perustuu.

        Siispä selkojärkisyyttä deittipalstoille!
        toivottelee Sinkkunainen

        Sinkkunainen,,,,olet hyvin pitkälle oikeassa tuossa kirjotuksessasi näiden miesten suhteen, siellä on hyvin paljon sellasii jotka vaan paikkailee kotiolojaan tai muutenvaan hakeevat vaihtelua elämäänsä ja samanaikaisesti vievät niiltäkin pohjanpois jotka oikeesti ettii sitä kumppaniaan:(. Mutta kyllä senverran pitää sanoo noillasivuilla olevista naisistakin, etteivät tiedä eikä osaa päättää mitä ovat siellä hakemassa, kuvitteleevat olevansa "täydellisiä" ja sellasta kun ei ole syntynytkään eikä varmaan ihanheti synnykkään. Vaikka kohdalle sattuisi kuinka hyvä mies, niin ellei se esim. harrasta samoja juttuja tai on jotenkii muuten erilainen niin aatellaan että jospalöytäisin vielä paremman, eivät ymmärrä että hyvä edellä pakenee. Minulle kelpaa ihminen sellaisena kun on, tärkeintä on ( rehellisyys, luotettavuus ja jonkin asteinen avoimuus) Tuo mitä kukin profiliinsa kirjottaa on ihan sama kun ei niitä juttuja kukaan usko ja sekin kuvastaa jo sen ettei itekkään olla rehellisiä, ja kuvahan siellä etupäässä kaiken tuntuu ratkasevan.

        Rehellisyyttä treffipalstoille
        toivottelee sinkkumies;))


    • vähän murheissaan

      Mies36, juuri tätä olen miehellenikin sanonut, kun me emme ole enää teinejä vaan tässä pitäisi olla aikuinen ihminen ja toimia myös sen mukaisesti. Ok, en mäkään aina kovin aikuiselta vaikuta kun suutun ;) mutta en mä vakituisessa suhteessa lähde toisia etsimään jostain netistä. En, vaikka menisi kuinka huonosti itse suhteessa.

      • mies36

        Joo parikymppisille nuo touhut sopii. Pettämiset ja seikkailut ym. Mut tällä iällä odottas jo että lopettaa ensin vanhan ennenkuin alkaa uusiin jos on tarve eikä näin loukkais toista julmasti. sitte vielä kun valehellaan silmät ja suut täyteen ja eletään ihan toisin siihen asti kun kärähtää..jos suhde ei kiinnosta ni hakee uuden mutta lopettaa ensin vanhan. näin mä ymmärrän miehenä. uskottomuus kuitenkin joskus kostaantuu itelle luotan siihen. vaikka petettylle onkin vaikeaa ja raskasta kauan.


    • vähän murheissaan

      Yksi asia on myös tärkeää, että vaikka on kuinka tullut petetyksi, yrittäisi pitää sen ajatuksen ettei kaikki ole samanlaisia. Nimittäin tätä mun miestä on petetty entisissä suhteissa ja hänellä on ollut koko ajan muakin kohtaan asenne "säkin petät mua vielä joku pv". Just joo, rakenna siinä sitten suhdetta kun samaan aikaan syytetään asiasta mitä ei ole edes aikeissa tehdä.

      Vai onko se niin, että syytetään siitä mitä itse jo tekee...

      • mies36

        Mun nainen epäili ihan kaikkesta. ihan kaikkia..ja toteen kävi vanha sanonta että joka toista koko ajan epäilee tekee sitä itse.. näin kävi kun naiseni 4kk välein narahti 2 eri miehestä..ja montako jäi piiloon 3v aikana. ei kaikista jää kiini näin se vaan menee. toivon ettei sulla ole sama tilanne jos epäillään.


      • saman kokenut

        Juuri niin se menee.... syyttää muita siitä mitä itse tekee


      • Karitsan uskottu

        On helpompi kestää ns, pettämistä, jos itse on tehnyt samoin.
        Muslimi heittää pikkutytön päähän kiven, allah aleikum.


      • huijattu

        Joku kirjoitti täällä todella osuvasti: "Löysin rehellisen poikaystävän ja kyllä oli ihanaa, kun hänen kanssaan setvittiin muutamassa minuutissa yksinkertaiset asiat, joista valehtelevan entisen kanssa käytiin tunteja kestävät pitkät riidat. Suosittelen vaivihkaa katselemaan uuden valepukin tilalle. Jos et juuri nyt pysty, pistä korvan taakse ja tartu tilaisuuteen, kun sellainen tulee. Anna hänen valehdella rauhassa ja saat monet makeat naurut kavereittesi kanssa hänen selkänsä takana. Miehet ovat käsittämättömän typeriä valheineen, kun luulevat ettei toinen mitään tajua.

        YES Näin on!


      • N32

        Niinpä, voipa olla että hän itse se pettäjä ollut aiemminkin. Tunnetko esim. ex-vaimon? Mietipä kahdesti, mahtavatko miehen tarinat hänestö olla totta. Myös, oliko hänellä suhde johonkuhun toiseen silloin, kun te tapasitte... niinniin, se joka takertui, oli jättänyt tms., mutta ei vaan itse tiennyt sitä vielä, kun mies poissaollessasi hoisi suhdetta


    • vähän murheissaan

      Mä en kuule yhtään ihmettelisi, vaikka mitä vielä tässä paljastuisi. Onneksi emme asu yhdessä. Ja onneksi ei ole yhteisiä lapsia.

      • mies36

        Sama tilanne..juuri oli muuttamassa kokonaan mulle ku kärähti..et ei onneks ehtinyt..että kohtalotovereita ollaan aikalailla. ei myös yhteisiä lapsia meillä.


    • ei murheissaan ;)

      Mies36, onneksi selvisi sitten tässä vaiheessa. Ehkä sä olet se mun ihannemies ;)

      • sama...

        otappa selvää ;)


      • mies36

        Sillähän ratkeiski kummanki ongelmat :D eikä tarttis kumppania enää ettiä.


    • vähän murheissaan

      Noh, jospa sitä kuitenkin ensin hoitaisi nämä omat puutarhat ensin kuntoon ;)

      • mm36

        Juuri niin on viisain!


      • go for it!

        Eiku tää on nyt teidän kohtalo selvästi :-) Antakaa palaa, siitähän saavat teidän petturipuolisonne!


      • Muu muu
        go for it! kirjoitti:

        Eiku tää on nyt teidän kohtalo selvästi :-) Antakaa palaa, siitähän saavat teidän petturipuolisonne!

        Bäääääää. vastausta.


    • Valheita Vaan

      Tässä sama juttu, mies jäi kiinni kun oli lähetellyt viestejä naisille halusi tavata jne. Kun rämäytin auki jääneen sivuun eteensä, ei tiennyt mitä sanoa.
      Tietenkin kielsi ensin kaiken, ja jankuttelun jälkeen vasta myönsi.
      Nyt on luottamus mennyt kokonaan, parempi olisi ollut jos olisi kertonut totuuden ensin, eika valehdellut. Minusta se oli vielä pahempaa.

      Sitten alkoivat oudot puhelut, numero vain kännykässä ilman nimeä, joskus ei vastattu, tai sitten mentiin parvekkeelle puhumaan etten kuullut tai vessaan. Puhelin laitettiin niin pienelle ettei joskus muka sitä kuullut kun soitin.
      Mitä siis päätellä, että lisää valheita tulossa?

      • kysymys

        ... vieläkö siellä samassa pyörit,,, voihan sitä itseänsä kiduttaa kaikella tavoin, mutta jossakin vaiheessa on järki otettava käteen ... jos on pieniä lapsia, niin silloin voi miettiä montako vuotta elämästään uhraa lasten vuoksi, mutta jos ei,, päästä mies jaloittelemaan... näkee tämän maailman totuuden äkkiä


    • Paska mies minäkin

      Meinasin aloittaa ensin ihan oman viestiketjun, mutta aiheesta olikin näköjään käyty juttua ihan lähiaikoina. Minun tarinani on taas lähinnä siltä toiselta näkökannalta.

      Tyttöystäväni selaili sattumalta viikonloppuna tietokoneeni verkkohistoriaa, ja huomasi, että olen käynyt selailemassa ilmoituksia parilla kotimaisella treffisivustolla. En kieltänyt asiaa, enkä ole myöskään pyyhkinyt verkkohistoriaa tyhjiin, koska en ole itse nähnyt asiaa niin vääräksi.
      Sotahan tästä syttyi, ja tyttöystäväni tivasi, miksi olin käynyt katselemassa muiden profiileja.

      Itselleni noiden profiilien selaaminen on periaateessa sama asia kuin pornossakin, mutta profiileiden selailussa on oma viehätyksensä. Ero on samantapainen, kuin netistä löydetyllä sattumanvaraisella alastonkuvalla, tai sitten jonkun julkisuudenhenkilön alastonkuvalla. En usko että Bitney Spearsin alastonkuvat olisivat niin katsottuja ja kiinnostavia, ellei hän ei olisi julkkis. Noiden profiilien katsonnassa lähinnä kiinnostavaa on se, että yleensä niiden takana on oikeita ihmisiä, jotka liikkuvat keskuudessamme joka päivä. Jotenkin se tekee mielikuvista todellisempia fantasiointiin.

      Tyttöystäväni on kuitenkin varma, että olen pettänyt häntä, tai vähintäänkin olen aikonut pettää. Tämä ei ole totta, mutta sitä hän ei kuitenkaan usko. Emme asu yhdessä, joten periaatteessa minulla olisi helposti ollut mahdollisuus tehdä niin, jos olisin halunnut. Luonteensa ja menneisyytensä vuoksi tyttöystävälläni on vaikeuksia luottaa muutenkin ihmisiin, eikä tästä varmastikaan ollut siihen apua.
      En tiedä tuleeko tämä riita johtamaan eroon, muta jos niin käy, niin olen varmaankin sen täysin ansainnut. Rakastan tyttöystävääni enemmän kuin hän oikeasti tietää, enkä tahtoisi eroa. Toisaalta, onnistun loukkaamaan häntä näköjään aina. Olen miettinyt, olisikohan hänen parempi olla ilman minua. Ja ainakin tämän palstan luettuani olen huomannut, mikä yleinen mielipide näistä jutuista on.

      Itse tiedän, että esimerkiksi työpaikallani ukkomiehet saattavat selata jopa porukalla huviksen ilmoituksia, enkä usko senkään olevan mitään vakavaa.

      • tutkaile sydäntäsi

        Kyllä se jokin kiinnostus on olemassa jos treffipalstoja selaillaan. Ehkä ei ekakerralla vastailla eikä toisellakaan, mutta kyllä se sinne yhteydenottoihin jossain vaiheessa menee. Turha selitella ja pettää asiassa jopa itseään.


      • kysymys

        Kerrot, että rakastat tyttöystävääsi ja käyt selailemassa treffi-ilmoituksia ? haloo mietipä vähän, onko rakkautesi enemmän riippuvuutta,,,,, jotain siitä suhteestanne puuttuu, jotain tärkeää..


      • Minä etsin vielä ..

        Olen kanssasi samaa mieltä mitä kirjoitit.
        Naisetkin selaa sivuja joissa on miehet vähäpukeisina tai treffi-ilmoituksia..ihan siis huvikseen vain, heitä kiinnostaa miksi tuo hakee seuraa ja millaiset ihmiset hakee seuraa.
        Kaikki ihmiset ollaan samasta puusta veistettyjä, pieni kiinnostus muihin ihmisiin, heidän ongelmiinsa jne.. kiinnostaa meitä kovasti.
        Yritä vain pitää kiinni tyttöystävästäsi ja pyydäppä häntä lukemaan tämäkin ketju ja sinun kirjoituksesi..hänenkin silmät saattavat aueta suhteesi..oletkin kunnon mies ;)
        Onnea sinulle..


      • opeljacia

        Tiedätkö,paska mies myös minä.Toi sun kirjoitus vois olla sanasta sanaan mun kirjoittama.Mun tyttöystävällä myös vaikeeta luottaa ihmisiin menneisyyden takia.Ei mulla mitään aikeita ole ikinä ollut pettää kenenkään kans vaikka olisin voinut,mutta luulee minun pettäneen kun olen jotain treffipalstaa katsellut eikä enää muutenkaan luota missään asioissa.Mielestäni oli kuitenkin aivan harmittomasta jutusta kyse ja nyt siitä on tullut niin iso asia että en enää usko meidän tulevaisuuteen juurikaan.Melkein toivoisin että jättäis mut vaikka rakastan häntä.Jos tästä tulee näin iso asia,niin mitäs sitten jos joskus tulee jotain oikeita ongelmia ja kun näitä viestejä lukee niin luottamusta ei enää saa takaisin


    • Paska mies minäkin

      Luetun ymmärtäminen näköjään minulle heikkoa. Itselläni siis ei ollut mitään ilmoitusprofiilia netissä, mutta selailin kyllä muutoin muiden profiileja.

      • Tyttö, joka ei tiedä

        Aika mielenkiintoista oli lukea asiasta tuommoinenkin puoli. Olen itse saanut selville, että avopuolisoni on käynyt selailemassa nettitreffiprofiileja.

        Olin tietenkin asiasta järkyttynyt, enkä ole vieläkään pystynyt sitä kunnolla käsittelemään, vaikka asian tietoon saamisesta on kulunut jo useampi kuukausi.

        Emme ole kunnolla siitä pystyneet puhumaankaan, koska minun on vaikea käsittää hänen näkökulmaansa asiaan. En siis vakavissani usko, että kysymys on pettämisestä, mutta silti tuo on minusta loukkaavaa.

        Toivon, että voisin unohtaa asian, sillä elämä tuon miehen kanssa on yleisesti ottaen ihanaa. En kuitenkaan voi häneen enää luottaa, koska tiedän nyt enemmän noista hänen hieman erikoisista mielenkiinnonkohteistaan.


    • täysin nolla

      Ei se miehes sua rakasta. Ei niitä profiileja sinne vahingossa laiteta et se haluu selvästi pettää sua. Sun kannattaisi erota siitä heti jos olet sellainen nainen joka arvostaa rehellistä parisuhdetta. Näytä että sun kanssa ei pelata mitään pelejä ja sä et hyväksy tollasta.

    • N.T.

      Samoin minullekin kävi.. Miehellä oli muutama deittiprofiili ja roikkui noissa s24 chateissa etsimässä seksiseuraa, loi salaisen messengerosoitteen exääsä varten, mutta jutteli myös muiden naisten kanssa sitä kautta. Ekan kerran jäi kiinni, kun oltiin oltu yhdessä about vuosi. Lupasi lopettaa. Puolenvuoden jälkeen jäi taas kiinni. Ja siitä vuosi ja jäi uudelleen kiinni. Sitten oli ihan fyysistäkin, jäi kiinni mutta edelleen kiistää kaiken. Sitten se kai ryhdistyi joksikin aikaa.

      En luottanut häneen enää ekan kiinnijäämisen jälkeen ollenkaan. Minä tein sen virheen monta kertaa, että jäin hänen kanssaan. En vain uskaltanut päästää irti.. Oltiin lopulta yhdessä 7 vuotta. Tajusin jossain vaiheessa etten välitä siitä ihmisestä enää lainkaan, tavallaan eroprosessi oli osaltani jo läpikäyty kun sanoin että haluan erota. Ei ollut vihaa, ei katkeruutta, ei rakkautta, ei välittämistä. Mies vieläkin sanoo rakastavansa ja ottaisi minut heti takaisin jos vain huolisin hänet. Kuka näitä ymmärtää. Kai tuollaisia ihmisiä vain on, milloinkaan ei ole hyvä. En sinällään usko että mies välttämättä minua halusi satuttaa, hän vain tarvitsi minun lisäkseni jotain muutakin. Hän ei varmaan vain tajunnut sitä, että jos minä en riitä, minä en myöskään sovi hänelle, vaan hän tarvitsee jotain muuta, jonkun toisenlaisen ihmisen. Minä en riittänyt täyttämään hänen sydäntään.

    • vähän murheissaan

      Olipa hyvä, että tulin tänne takaisin lukemaan. Olen siis se alkuperäisen kirjoittaja.

      Meillä on ollut myös paljon keskusteluja aiheesta, miten hän ei ole tosissaan ollut hakemassa ketään, vaan katseli vain kuvia. Minun on kuitenkin kovin vaikea uskoa sitä, sillä näin profiilin kokonaan ja hän on sinne itse ihan omin pikkukätösin laittanut rastit ruutuun mm. haluaa 23-39v seuraa, romanttista tapailuseuraa ja että hän on eronnut. JOS haluaa katsella vain kuvia, eikai tarvitse treffipalstalle ilmoa laittaa? Saati laittaa omia kriteereitään sinne? Nettihän nyt on kuvia pullollaan joten eikun katselemaan - ei sinne profiilia tarvitse tehdä. Vai mitä mieltä olette muut? Mies ei myönnä, hän vain katseli kuvia. Eronneena miehenä. Jep jep. Ja nyt hän muuten ihmettelee, miksi minä en luota häneen. Ihan aidosti on kummissaan.

      • minä

        Vastasin jo aiempaan viestiisi ja vastaan vielä uudelleen. Lähde! Lähde nyt heti! Mikään ei tule muuttumaan, vaan menee pahemmaksi.


      • miehesi on valepukki

        Miehesi valehtelee. Eihän siitä mihinkään pääse. Mutta kyllä kai hän sitten hädissään yrittää vaikka mitä selitellä. Vastuuton tyypi.


      • Tuuli

        Lainattu viesteistä: "Löysin rehellisen poikaystävän ja kyllä oli ihanaa, kun hänen kanssaan setvittiin muutamassa minuutissa yksinkertaiset asiat, joista valehtelevan entisen kanssa käytiin tunteja kestävät pitkät riidat. Suosittelen vaivihkaa katselemaan uuden valepukin tilalle. Jos et juuri nyt pysty, pistä korvan taakse ja tartu tilaisuuteen, kun sellainen tulee. Anna hänen valehdella rauhassa ja saat monet makeat naurut kavereittesi kanssa hänen selkänsä takana. Miehet ovat käsittämättömän typeriä valheineen, kun luulevat ettei toinen mitään tajua."
        Hemmetin hyvin sanottu!!


      • Mä annan sut pois_

        Jos miehesi olisi vain halunnut katsella, ei sitä varten olisi tarvinnut tehdä omaa profiilia. Ja katsella voi naisia vaikka ilmaisilla seksisivustoilla niin paljon kuin huvittaa. Hän on tehnyt ihan oikean profiilin toiveineen ym. ja se on jo ihan toisen luokan juttu: ei profiilin tekeminen salaa toiselta ole mitään viatonta leikkiä. Suhde perustuu luottamukselle, tuo miehesi jatkuva valehteleminen on myös todella hälyttävää, eihän hänen puheisiinsa voi luottaa ollenkaan. Joillakin ihmisillä on pakonomainen tarve valehdella ihan ystävilleenkin. Mieti, haluatko jakaa tulevaisuutesi tuollaisen miehen kanssa. Maailmasta löytyy kyllä kunnollisiakin miehiä. Samanlaisia valehtelijoita kuin miehesi, löytyy myös naisten joukosta. Yritä ajatella, kuinka erilaista elämäsi olisi, jos eläisit yhdessä miehen kanssa, johon voisit luottaa 100%:sti, kuinka mukavaa elämä oikeasti voikaan olla kunnollisessa suhteessa. Sinuna en jäisi nykyiseen suhteeseesi, menetät vain elämääsi koko ajan hukkaan.


      • Itsekkin teen samaa

        Pakko oli vastata itsekkin tähän ja todeta, että itse harrastan samaa kuin sun miehes. Itse kylläkin teen sitä täysin anonyymisti ja ilman aikomusta tehdä mitään kenenkään kanssa. Oma vaimonikin tietää asiasta täysin ja hänellä on jopa tunnukset sivustoihin, missä minulla jotain profiilia on(pari eri sivustoa). Tosiaan kysymys ei välttämättä ole pettämisestä, vaan on myös mahdollista, että miehesi tekee sitä nostaakseen omaa miehistä itsetuntoaan? Se minkä takia hän väittää olevansa "eronnut" johtuu siitä, että kummasti vain tuollaisilla palstoilla naiset kiinnostuvat helpommin juuri eronneista miehistä. Tosiaan, jos miehelläsi ei ole asian suhteen mitään salattavaa, silloin tuskin on kysymys pettämisestä, mutta jos on jotain salattavaa, niin silloin voi hyvinkin olla. Toisaalta miehen voi olla todella vaikeaa puhua näistä oman kumppanin kanssa, mutta ei pidä antaa periksi, jos asian läpikäyminen ei onnistu ensimmäisellä eikä toisella kerralla.


    • Tyttö, joka ei tiedä

      Minusta sinun pitäisi ehkä kysyä itseltäsi sama kysymys, jonka minä olen joutunut (onneksi!) kysymään itseltäni tämän asian aikana.


      Se on se, että haluatko ylipäätänsä olla miehesi kanssa yhdessä? Et voi muuttaa tapahtunutta, etkä miehesi perusluonnetta.

      Hän on hakenut tuolla jotakin, ehkä pelkkää viatonta huomiota, ehkä jotain enemmän. Tiedät nyt kuitenkin, että hänen toimintaansa voi tuollainenkin menettely kuulua.

      Haluatko sellaisen miehen?

      Vastaus voi olla mitä tahansa, se on ihan sinun päätettävissäsi. Mutta olipa se kumpi tahansa, ole silloin itsellesi rehellinen.

      Ihmissuhteet ovat aina kompromisseja, ja jotkut ovat valmiita suurempiin uhrauksiin saadakseen olla jonkun kanssa.

    • -:D

      Niin siis mitäs Sinä teit siellä treffipalstalla????? -:D

      • sisälukutaitoinen

        Tuohon kysymykseen on jo vastattu aiemmin ketjussa.


    • asia kannattaa selvittää heti! ottaa ainakin puheeksi...
      itse seurustelin miehen kans ja sil oli ilmoitus treffipalstalla ja status oli sinkku...
      En edes viitsinyt jäädä juttelemaan asiasta vaan pyysin miestä pakkaamaan laukkunsa...ja sitte ku se kysy ett miks..niin sanoin kyseisestä profiilista... Mies ei edes kieltänyt että olisi pettänyt tms.

    • Rahikaisen poika

      Tytöt ne lakkaa antamasta jos ei lemmestä lurita

    • Pate-51

      Mieti vaan miksi miehesi hakee seuraa. Syy taitaa löytyä peiliin katsomalla.

    • ei ikinä pettäjää

      Olen itsekin törmännyt mieheen suomi 24chat 40 huoneessa, mies kertoi eronneensa, tapailimme toisiamme ,sain kuulla 40 huoneesta eräiltä toisilta naisilta, että mies tapaili myös heitä ja, että mies on naimisissa edelleen, kysyin asiaa mieheltä hän tietysti kiisti kaiken. Selvittelin hiukan miehen taustoja ja naimisissahan hän oli. Paljastin vaimolle miehen touhut, mutta vaimo ei uskonut yhtään.Vaimo on sokea valehtelevalle miehelleen siispä mies jatkaa valehteluaan.
      Kerran pettäjä aina pettäjä sopii ainakin tähän mieheen. he olivat olleet naimisissa vasta kaksi vuotta ennenkuin me tapasimme, ei mene hyvin.

    • mirtsu

      olen monesti etsinyt seuraa treffipalstoilta,ihmetyttää mikä vaivaa parisuhteessa olevia miehiä ja naisia kun täytyy etsiä salaseuraa palstoilta,itse olen vapaa nainen ja taidan jäädä sinkuksi kun tarjonta on verrattain huonoa.

      • Petetty on rankasti

        Jätä se pettäjä. Tuhlasin itse 4v tuollaiseen mieheen ja palkaksi tarvitsin eroryhmää, tukikäyntejä ja vaikka mitä. Olin ihan p""kana kun tajusin, kuinka paljon naisia sillä ääliöllä oli tuona aikana ollut. Ja s24 palstalta jäi kiinni, kaverini mies käräytti että ukollasi on ilmoitus siellä...

        No, toivuin kuitenkin ja uskalsin lopulta uuteen suhteeseen ja naimisiin ihan erilaisen miehen kanssa. Onneksi se entinen p""ka jäi kiinni, olisi vain jäänyt aiemmin. Krooniset pettäjät ja valehtelijat ei lopeta ikinä.


      • 10+10=
        Petetty on rankasti kirjoitti:

        Jätä se pettäjä. Tuhlasin itse 4v tuollaiseen mieheen ja palkaksi tarvitsin eroryhmää, tukikäyntejä ja vaikka mitä. Olin ihan p""kana kun tajusin, kuinka paljon naisia sillä ääliöllä oli tuona aikana ollut. Ja s24 palstalta jäi kiinni, kaverini mies käräytti että ukollasi on ilmoitus siellä...

        No, toivuin kuitenkin ja uskalsin lopulta uuteen suhteeseen ja naimisiin ihan erilaisen miehen kanssa. Onneksi se entinen p""ka jäi kiinni, olisi vain jäänyt aiemmin. Krooniset pettäjät ja valehtelijat ei lopeta ikinä.

        Mitäköhän kaverisi mies siellä teki?


    • Kyllä on kokemusta. Anna palaa samalla tavalla, jos muuta sopua ei synny.

    • kuullostaa tutulta!

      Kuullostaa niin valitettavan tutulta tuo että valehtelee pienistä asioista..Voi kuules viettää aikamoista kaksoiselämää..Sanoisin että tuolla kaverilla on erittäin huono itsetunto. Näin kävi mullakin. Mies valehteli jos mistäkin..*Syytin ensin itsenäni, kunnes tajusin että se oli hänen taipumus. Katsopas mitä patologinen valehtelija tai mytomania kertovat. Onko yhteneväisyyttä? Suosittelen vahvasti: *Äkkiä tuo mies ulos ja jatka elämääsi!"!!!!!! Et pysty luottamaan enää koskaan !! Kokemusta on!

    • spede3

      mitä välii?onko sulla huono itse tunto?

      • Ei.

        Kirjoitustaitokin lienee teitä parempi.


    • Anniinakki

      Heivaa äijä Timbuktuun!

      • Sillee 2+17

        Hyvin sanottu !


    • : )

      Älä ota liian vakavasti=)

      Näinä aikoina houkutuksia pursuaa ja liitot on KAIKILLA kovilla, jos näet että hän todella katuu, niin Beatlesin sanoin:

      Let it be.

      • Laulat väärin.

        Asiahan on niin, ettet kykene eläytymään aloittajan housuihin jos et ole itse kokenut hänen kohtaloaan, pettyä siihen ihmiseen johon kaikessa ilmeisesti luotti.
        Laulaisin mieluummin; let it go,,,,omin sanoin.6


    • Bussikuskin

      touhuilua tuollainen selän takana suttailu.
      Luottamus on kertakäyttöinen arvotavara, jota kaikki eivät ymmärrä.

      • K

        Ammohan ne ei selän takana anna,pelkäävät ,että nauretaan


    • MrPanomies

      Kaikki on katoavaista, joten turha tuollaisia asioita on murehtia. Iloitkaa lihasta ja villistä seksistä niin kauan kuin pystytte. Maanpääliset liitot ja suhteet ovat vain leikkiä. Elämä on liian lyhyt murehtimiseen.

      NAUTTIKAA & ELÄKÄÄ!

    • myötätuntoinen

      Olen itse treffipalstalla ja eronnut nainen.Saan silloin tällöin yhteydenottoja varatuilta miehiltä.Jotkut ilmoittavat suoraan olevansa varattuja jotkut selvästi ovat varattuja vaikka ilmoittavat olevansa vapaita.Räikein varatun miehen yhteydenotto oli että kun hän on niin pitkään ollut saman naisen kanssa niin hän haluaisi vielä kokea toisen naisen kanssa olemisen ennen kuolemaa.Jestas!Jos on niin vaikea olla toisen kanssa niin miksi ei erota ja sitten etsitä uutta.
      Olen itse tullut avioliitossa petetyksi enkä ikinä tekisi toiselle naiselle niin että sekoaisin varattuun.
      Toivon sinulle vahvuutta kohdata asia.Älä itsesi takia katso asiaa läpi sormien.Kyllähän tuo satuttaa ja olen erittäin pahoillani puolestasi.Teet minkä tahansa ratkaisun niin tee se itsesi takia älä miehesi.

      • Kokemusta--

        itse en myöskään haluaisi olla se "paha " nainen.. vaan haluun sen vapaan miehen. en varattua!


    • Pettäminen on p:stä

      Treffipalstoilla pyörii ihan järkyttävä määrä varattuja miehiä etsimässä "ymmärtäjää" ja satunnaista seksiseuraa.

      • Ja pullantuoksuisia,

        mutta vieraalle haiskahtavia kodin hengettäriä.


    • kyynikko

      Itselläni sattuu olemaan ilmoitus treffipalstalla, johon tulee harmittavan usein ehdotuksia varatuilta miehiltä, jotka etsivät salasuhdeseuraa lähinnä seksin mielessä. Täytyy sanoa, että tämä on hyvin yleistä! Kerran jopa olin treffeillä erään miehen kanssa, joka kertoi treffien päätteeksi että hänellä on tyttöystävä, haittaako? Oikeesti. En ollut enää yhteyksissä häneen. Myös olen asunut ulkomailla monta kertaa, jossa oikeastaan kaikki seurustelevat ovat pettäneet Suomessa odottavaa puolisoansa. Niin naiset kuin miehet (out of sight, out of mind). Pettäminen on todella helppoa jos siihen saa tilaisuuden. Näin se valitettavan usein menee.

    • lkfjsk

      Mullakin menny luottamus mun mieheen. Jäin silti miehen luo, mutta en näköjään voi antaa anteeksi. Musta tuntuu ihan siltä, että jos meidän seurustelusuhde olis ihminen, se olis kuollut jo, ja minä yritän pitää sitä epätoivoisesti pystyssä tajuamatta että ei se enää ikinä seiso omilla jaloillaan. Helvetin raskasta ja toivotonta. Pitäisi osata päästää irti.

      Ja miksi en voi antaa anteeksi? Miehen suu sanoo anteeksi, mutta käytös sanoo, että olen tullut varovaisemmaksi, en enää jää sinulle kiinni. Hän ei yritä tarpeeksi.

    • TKWJ

      Valitettavasti näitä samankaltaisia tarinoita löytyy pilvin pimein. Kaikki ressukat vaan eivät tiedä mitä siellä selän takana puuhaillaan.

      Oma mieheni jäi kiinni deitti profiileista jo aika päivää sitten. Asiasta ollaan keskusteltu ja hänkin kertoo tuota tarinaa ettei koskaan todellisuudessa pettäisi, se on vaan tietynlaista peliä kun voi anonyymisti muille naisille kirjoitella. Omalla miehelläni ei siis ole omaa kuvaa saati omaa nimeä profiileissa ollut, joten hän ei ole ollut tunnistettavissa.

      Noh, itse ratkaisin asian niin että tein itselleni myös profiilin toisella nimellä ja aloin jutustella mieheni kanssa niitä näitä... Lopulta pyysin jopa puhelin numeroa ja ehdotin tapaamista... yhteydenpito loppui kuin seinään. Kokeilin aika ajoin samaa eri nimillä ja lopputulos oli aina sama; kun ehdotin jotain ns. kiellettyä, loppui leikki hänen osaltaan siihen.

      Olen todennut että deitti palstoilla hän pyörii silloin kun meillä on jotain keskinäistä ongelmaa ollut. En tietenkään hyväksy sitä mitä mieheni tekee, se on loukkaavaa, vaikkei tarkoituksena olisikaan varsinainen pettäminen. Itse kun olen kuitenkin sitä mieltä että pettämistä on kaikki se mitä ei voi puolisolle kertoa. Mies on kyllä lupaillut lopettaa mutta saa nyt nähdä.

      Neuvoisin sinua siis testaamaan miestäsi, tarttuuko syöttiin vai ei... Tai sitten suoraa toimintaa eli pyydä häntä kirjautumaan sisään profiiliin niin sieltäpä näet millaista keskustelua hän on naisten kanssa käynyt. Jos siellä ei ole salattavaa niin sen pitäisi olla vähintä mitä hän voi tehdä.

      • 234569079

        itsekkin harrastin tota kun exäni oli kuvakkees ja puhu kaikille naisille miten kauniita he ovat ez.. erittäin ärsyttävää.. sanoin hänelle siitä niin hän lopetti.. siellä oli kyllä yksi sinnikäs muija (joka kuulemma edelleenkin on kuvioissa. asuu kyllä toisella puolella suomea..) no ite kans kirjauduin sisään eri käyttäjällä ja ei hän tälle naiselle enää mitää "rivoja puhunut"...
        Ja joo.. ei meidän suhde siihen kaatunut......


      • vihreä deittaaja

        Olen täysin ulkona koko deittailusta, mutta juurikin samasta syystä, kun sinä teit itsellesi profiilin, haluaisin minäkin sen tehdä. Pystyykö siellä siis anonyymisti kirjoittelemaan jonkun kanssa? Mitkähän ovat suosituimpia, johon kannattaisi sitä profiilia tehdä, vai pystyyykö siellä ilman profiilia toimimaan? Satuin nimittäin paikalle, kun mies alushousut tietokoneen ruudulla sulki äkkiä koneen, poistuin huoneesta ja kohta kuului hillitön näppäimistön ääni eli jotain kirjoitettiin. Tausta palkit olivat vaalean harmaat ja kirjoitus pohja ihan valkoinen, mikä sivusto mahtoi olla kyseessä, tuskin katseli minulle uusia alushousuja. Kaikkea se teettää, mutta olen sen verran veikeä vaimo, että jotain jäynää on keksittävä.


      • Freelove-83

        En oikein ymmärrä tätä keskustelua, kaikkihan nykyään pettää kaikkia. Seurustelin itsekin erään itseäni 10 vuotta itseäni vanhemman miehen kanssa ja hän jäi kiinni pettämisestä 4 kertaa jo ekan puolen vuoden aikana. Lisäksi hän oli harrastanut nettiseksiä kameran välityksellä. 5:s nainen, jonka kanssa hän minua petti, olikin vissiin jotenkin erityisen hyvä, koska hän ei sitten voinut luopua siitä naisesta enää. Eikä minusta. Eli nyt kuvio on tämä: Minä ja tämä uusi nainen seurustellaan saman miehen kanssa. Mä olen järjestelyyn tosi tyytyväinen, toinen nainen taas ei tiedä minusta. Tapaan ja harrastan seksiä myös muiden miesten kanssa, joita bongaan netistä ja baareista. Vapaa rakkaus kunniaan!!!


    • miksi noin

      ei ole tälläistä kokemusta, mut en voisi enää jatkaa
      elämää tollaisen miehen kanssa.

    • Luostarin nunna

      Heitä tuollainen renttu pellolle tai lhde itse. Se kirpaisee vain kerran.

    • Järki päässä

      Mulla tuli viesti twoo-deitissä.katsoin viestijän profiilia.Suhteen tila monimutkainen,eipä nappaa.

    • Nainen47

      Vähän murheissaan kirjoitit: "Yksi asia on myös tärkeää, että vaikka on kuinka tullut petetyksi, yrittäisi pitää sen ajatuksen ettei kaikki ole samanlaisia. Nimittäin tätä mun miestä on petetty entisissä suhteissa ja hänellä on ollut koko ajan muakin kohtaan asenne "säkin petät mua vielä joku pv". Just joo, rakenna siinä sitten suhdetta kun samaan aikaan syytetään asiasta mitä ei ole edes aikeissa tehdä. Vai onko se niin, että syytetään siitä mitä itse jo tekee... "

      Tuohan on kuin minä olisin kirjoittanut. Minä kans seurustelin samanlaisen miehen kanssa vai onkohan kyseessä peräti sama häntäheikki?? Ei siinä ollut mitä tehdä kun toisella on asenne että valehtelen hänelle ja petän häntä kuitenkin koko ajan tai viimeistään joku pv. No, hän jäi myös kiinni kun oli profiili treffipalstalla ja sitten toinen nainen tuli kertomaan että he ovat yhdessä olleet ja monta kertaa. Kuinka monta naista olikaan meidän aikana, jää ikuiseksi salaisuudeksi, mutta onnea ja menestystä hänelle uudessa suhteessaan.

    • NauroiN

      Ei kun siis te ette vaan ymmärrä....eihän treffipalstassa mitän pahaa ole jos siellä vuositolkulla profiiliaan pitää...mulle selitettiin, että se on "sosiaalinen media" :D Ja sama henkilö haukkui Facebokin pas**kanavaksi :D

      • Deittais jos sais xD

        No näinhän se just menee, naisilla on naistenfoorumit herutuspalstat mihin lisäilee kuviansa elää facebookissa ja sitten ihmettelee ku mieskin kiinnostuu käymään netissä muuallakin kuin ylen uutisia lukemassa. Kannattaisko vähän panostaa siihen livesuhteeseen ja lopetaa se hyväksynnän hakeminen sieltä netistä? Nim. Sosiaalinen media treffipalstalla :)


    • sellanen vaimo

      eli häkeeko miehes sellasta mitä ei kotoota saa??

    • Petetty 50v

      Onko pettämistä vai ei?
      meillä oli ollut keväällä naisystävän kans puhetta ettei meidän suhde toimi eikä tässä ole tulevaisuutta, mut käydään reissus kuitenkin.
      sit se teki kesällä semmoisen tempun et textaili salaa toiselle miehelle, ja sit ilmoitti mulle et lopetetaan tämä meidän suhde kun tällä ei ole tulevaisuutta..
      ei se pettänyt, mut petti kyllä mun luottamuksen, se loukkasi mua syvästi.
      hän halusi vaan pedata uuden kaverin valmiiksi ettei tartte jäädä yksin ero tilanteessa, ovat nyt yhdessä..
      mua se sattuu vieläkin kun rakastin häntä, vaikka tiesin ettei suhde kestä kuitenkaan,, oikeastaan en luottanut häneen sinä aikana kun vuosi oltiin yhdessä
      eli kannatais kuunnella sydämmen ääntä... eikä aina ajatella alapäällä...

      • monkeybabe

        Nainen on kuin apina. Seuraava liaani pitää olla käden ulottuvilla, ennenkuin voi irroittaa edellisestä liaanista. Mieheni kertoma "viisaus" naisista, jonka allekirjoitan itsekin (vaikka nainen olenkin).


    • Ei chattimiehiä

      Minunpa exäni roikkui aikansa chattilinjoilla.... Laittelin ainakin 3 valeprofiilia ja niillä sain häneen yhteyden eri chattilinjoilla, tarttui syöttiin... Sitten ei enää hänen auttanut selitellä YHTÄÄN MITÄÄN ! Oli vain aika karmaisevaa chattailla oman poikakaverinsa kanssa ns. "toisena naisena" ja todeta, minkälainen pa*kanjauhaja ja idiootti hän onkaan.....

    • Terve! Sinulla on ollut kurja tilanne, jaksamisia! Miehesi teko ei ollut kovin suotavaa,mutta onneksi olette keskustelleet tästä asiasta. Onko miehesi puhunut,että teillä olisi joku suhde kriisi menossa? Olen huomannut,että miehet eivät yleensä keskustele...

      Minäkin olen joskus suomi24 treffipalstalla törmännyt varattuihin miehiin. Miksi heidän pitäisi liittyä sinne,jos heillä on kerta omat puolisonsa? Herran jestas.

      Kyllä me naisetkin osataan olla kieroja eikä pelkästään miehet.

    • 17+3

      Jätä se. Ei siitä tule mitään. Miehille ei kannata olla liian kiltti - käyttävät sitä hyväksi. Monet miehet ovat vähän kuin lapsia. Niille pitää panna rajat. Mutta ei näiden tapausten kanssa voi olla. Ehkä hän oppii tästä läksynsä ja kasvaa ja osaa seuraavan kanssa käyttäytyä paremmin.

      Vika ei ole sinussa, sillä suhteen ongelmia ei terve aikuinen hoida noin, olivat ne mitä tahansa.

      • M82_1234567890

        Kyllä vain.. Olen aivan samaa mieltä, et kannattaa jättää tuollainen poika, sillä sellaisten kanssa ei tule hyvää jälkeä.

        MUTTA:
        Älä viitsi puhua niin ettei miehille voi olla kiltti, sillä itse etsin sellaista naista, mutta sitä en vielä ole 30-vuodessa löytänyt (muunlaista on kyllä tullut läjäpäin vastaan) ja minä en esimerkiksi käyttäisi sitä hyväksi. Keskenkasvuisille pojille se on ehkä ihan sopiva koulutustapa ja tytöille myös. Mut muista, että suurin osa ihmisistä on lapsia ja vaikka olen itsekin lapsenmielinen, niin en ole lapsellinen ja siinä on vissi ero elämän tapahtumia katsottaessa.

        Niin ja kannattaa muistaa, että suuri osa naisista tykkää näistä pahoista pojista, vaikka ei sitä halua tunnustaakkaan. Itse olen tätä joskus jopa testannut ja voiton vei renttutyyli 100-1 tuloksella (siis käytössä oli sama naama ja samat vaatteet, mutta asenteeni muutin hyökkäävämmäksi, niin johan naiset alkoivat kiinnostumaan). En siis ymmärrä miksi näin tehdään, kun lopputulos on selvä tai no tuohan se lisää jännitystä elämään, kun toinen on oikein "menevä".

        Teidän tuleekin mielestäni monesti kysyä miksi teen näin itselleni, eikä itkeä kun jätettiin tai petettiin.

        P.S.
        Jätä poika ja ota mies! Ei ehkä ole yhtä jännää, mutta kestävempää ja lämpimämpää.


    • tuuli_2

      Sinkkuna saan viestejä naimisissa olevilta miehiltä. Kertovat asuvansa "vain" kavereina asuntovelkojen ym. syiden takia....

    • nainen,kaarina

      Hah! Ei ole kyllä omakohtaisia kokemuksia tollasesta,, mutta voin varmuudella sanoa,että et tule ikinä pääsemään asiasta yli :) "anteeksi voi antaa,mutta unohtaa ei koskaan" elikä.. jätä tommonen paska äijä!! ja häntä pystyyn ja eteenpäin,miehiä on maailma täynnä

    • trerrailimies

      minä olen ollut vuosia treffipalstoilla ja tapaillut sinkkunaisia ja varattuja naisia ja ollut heidän kanssaan sänkyssä. Enkä ukkomiehenä kadu.

    • 18+5=?

      Parisuhteessa mikään ei mene luottamuksen edelle ja se on teillä nyt menetetty. Se kun ei anteeks pyytelyillä tule takasin. Ne on ne teot, ei puheet.
      Jos parisuhde tyydyttää kaikki ne tarpeet minkä takia on yhteen menty, ei tarvi tehdä ilmotuksia treffipalstoille eikä mihkään muuallekaan.
      Kerran kun lähdetään tuolle tielle, kynnys tehdä se taas uudestaan kun siltä tuntuu madaltuu. Parisuhteessa pitää vaan kunnioittaa sitä toista.
      Kuka haluaa mitäkin sietää ja miettiä, tietysti oma valinta, mutta puhtaat valkeet lakanat paras vaihtoehto:)

    • Puis tatti!

      Eikun samalla mitalla tai ero heti! Myöhemmin kuityenkin eroatte ja sitten voi jo olla lapsikin kärsimässä. Kokemusta todella on.

    • Naura parhaiten

      Seurustelin nuorena valehtelevan miehen kanssa, joka myös muuten kiusasi minua. Tietenkin erosimme. Löysin rehellisen poikaystävän ja kyllä oli ihanaa, kun hänen kanssaan setvittiin muutamassa minuutissa yksinkertaiset asiat, joista valehtelevan entisen kanssa käytiin tunteja kestävät pitkät riidat. Suosittelen vaivihkaa katselemaan uuden valepukin tilalle. Jos et juuri nyt pysty, pistä korvan taakse ja tartu tilaisuuteen, kun sellainen tulee. Anna hänen valehdella rauhassa ja saat monet makeat naurut kavereittesi kanssa hänen selkänsä takana. Miehet ovat käsittämättömän typeriä valheineen, kun luulevat ettei toinen mitään tajua. Tyhmiksi haukkuvat ja jos se hetki joskus tulee, kun he tajuavat oman typeryytensä, se on näkemisen arvoinen. Tosin siinä voi olla selkäsauna lähellä, joten kannattaa pysyä pöydän tai muun huonekalun toisella puolella.

      • varattu ukkeli

        Kumma juttu kun muka varatut miehet saa treffipalstoilta naisia ? Mulla on vuosikausia ollut ilmoitus ja ei kukaan vastaa ikinä mitään ,taitavat puhua p..jaskaa vaan kaikki.


      • no more tears
        varattu ukkeli kirjoitti:

        Kumma juttu kun muka varatut miehet saa treffipalstoilta naisia ? Mulla on vuosikausia ollut ilmoitus ja ei kukaan vastaa ikinä mitään ,taitavat puhua p..jaskaa vaan kaikki.

        jos varatut miehet saa treffiseuraa johtuu ehkä siitä että nainen aattelee ettei siitä ukosta tuu kahlitsijaa ku on ukkomies.Eli vain sänkyhommat ja the end.Ettei tarvii pelätä toisen haluuvan sitoutua.Mä olen nainen ja mun ukko myös hyppi chattisivuilla ja jäi kiinni rysän päältä.Aloittelija puhui et mies valehtelee esim karjalanpiirakoista.TIEDÄN TUNTEEN! Ukkoni just valehteli niin pikkuasioista et en voinut uskoo isommissa asioissakaan enää.Ja kaikki rahat meni pelaamiseen.Loppu aika oli sitä että alkoi oleen poissaoloja kotoolta usein päiviä,joskus viikko pari.Hän oli linnakundi ja harrastuksena lusiminen ja usein.Yleensä piti kotiasioista huolen.Loppu häämötti jo meidän liitossa kun ryyppyreissu vei hengen,kolme vuotta sit.Aina kun sanoin että ei tää tuu toimiin et oisko paras erota ja pysytään ystävinä,tuli epätoivoinen nyyhkäisy että"meinaatsä tuhota tän kaiken,kaikki nää yhteiset vuodet yms"Mutta ei valehtelijaan ja pettäjään voi luottaa kohta voi tulla hakkaaminenkin kuvioon.Ja kaikki te varatut immeiset,elkää pettäkö,tuntuu toisesta aika pahalta.hyvää syksyä kaikille.


    • salaprofiili

      Nolo totuus on että aloitin pyörimään ekaks suomi24 sivuilla ja sit jonku ajan päästä ajattelin kokeilla tuota treffi-ilmoitusta. Oon viilaillu ilmotusta koko ajan paremmaks, en kuitenkaan ole ollut etsimässä mtään varsinaista suhdetta. käytännössä oon yrittäny pysyä tunemattomana ja pyrkiny viestimään anonyyminä niin pitkään kuin mahdollista. En halua siis suhdetta, tää on ku koukuttava treffipeli josta on vaikea päästää irti. Ois kyl tyhmää jos suhde loppuis tämmöisee leikkii! En haluis lopettaakkaa..

    • löysin.

      Tuttuahan tuo on. :( Harmillista.

    • Siis juu en minäkään ymmärrä näitä varasttuja treffipalstoilla,hitsi itse olisin kyl ylen onnellinen jos löytäisin oman rakkaan,ei tulis kyl mieleenkään pettää..
      Minulla kun on kans profiili ja todella usein saan viestejä,"et kiinnostaisko sexsuhde"siis mitä hittoo,onko tosiaan nii että naiset ei sit osaa arvostaa omaa miestään,kun olen muutaman miehen kanssa jutellu niin he sanoo et ku muija tiuskii,ikinä ei ole ruoka valmiina (siis nainen kotona)nainen bilettää jokavkl yms...olen kyl neuvonu miehiä keskusteleen kotona,et treffipalsta ei ole oikea paikka ja toinen nainen ei ratkase niitä ongelmia mitä on kotona..
      Olen kyl sitä mieltä et jos parisuhde voi hyvin nii kummankaan ei tarvi pettää...
      tietty sit on olemassa patologisia valehtelijoita,mut ne on sairaita ja ne ei ikinä muutu...

    • ankka

      Mä en nyt tiedä mitä muut ovat kirjoittaneet, ku en jaksannut lukea, mutta meilestäni sulla oikeesti pitäisi heittää äijä pihalle. Mä oon itse tuolla treffit palstalla ja ihan sinkku oon ja oikeata kumppania haen, minkä olen tehnyt tekstissäkin miehille selväksi. Silti todella monet miehet ottavat kuvattomina muhun yhteyttä joissa haluavat seksiseuraa ja kertovat suoraan olevansa naimisissa tai suhteessa. Tuntuu todella törkeältä toista naista kohtaan,et en todellakaan halua olla pettäjä, vaikka naista en tunnekkaan. Joten jos sunkin mies on jonnekin itsensä tunkenut, niin juju on, et aikoo myös jossain vaihees tunkee elimensä johonkin ulkopuoliseen.
      Mä en ikinä hakisi minkäänlaista seuraa (edes virtuaalisesti) jos seurustelen. Niin en käsitä ihmisiä jotka silti eivät pysty lopettamaan tota "etsimistä", vaikka kumppanin ovatkin löytäneet.
      Tsemppia ja rohkeutta sulle ja muille,joille on käynyt noin. Sillä oikeeeeeeesti tollaisista pettäjä-loisista pitää vaan päästä mahdollisimman nopeesti eroon,ennen kuin aiheuttavat lisää surua. Mikään helkutin anteeksipyyntö ei todellakaan riitä.

    • Realisti-63

      Minulla on kokemusta päinvastaisesta eli olen sinkku ja käyn treffipalstoilla. Siellä suurin osa on varattuja miehiä, jotka etsivät salaista romanttista seuraa ja olen myös vieraillut tällä varattujen treffipalstalla. Minä en ainakaan usko enää uskollisuuteen, siellä on 20-70 vuotiaita jotka etsivät salaista seuraa....joten heittäkää jo ruusuiset kuvitelmanne uskollisista puolisoista, niitä on varmaan vaan muutama tai korkeintaan muutama kymmenen prosenttia puolisoista..

    • dfshdsgsfdh
      • hjdskghls

        Eikö jokainen kotonaan saa ilmasta ihan niin paljon kuin haluaa, jos siellä jonkinlainen puoliso nurkissa pyörii? Mielikuvitusta nyt kehiin kotirintamalla, siitä se lähtee. Aloita vaikka sillä, että jotenkin positiivisesti huomioit puolisosi päivän aikana, yksi katse tai hymy saattaa riittää tai autat jossakin pikkujutussa hänen lähellään.


      • mummu yli 60
        hjdskghls kirjoitti:

        Eikö jokainen kotonaan saa ilmasta ihan niin paljon kuin haluaa, jos siellä jonkinlainen puoliso nurkissa pyörii? Mielikuvitusta nyt kehiin kotirintamalla, siitä se lähtee. Aloita vaikka sillä, että jotenkin positiivisesti huomioit puolisosi päivän aikana, yksi katse tai hymy saattaa riittää tai autat jossakin pikkujutussa hänen lähellään.

        oletpa sinä sinisilmäinen, kaikki eivät todellakaan saa ilmaista kotoa niin paljon kun haluaa. Minulla on aviomies ja ihana onkin. Hän ei vain sairautensa puolesta kykenen seksiin ja itse kehoitti mua hankkimaan rakastajan kun tiesi, että minun haluni ovat vielä voimakkaat. Näin tein, mieheni tietää milloin menen rakastajan luokse ja rakastaja tietää mieheni tietävän.
        Rakastan miestäni ja hän minua. Rakastajalla käynti on kuin terapiaa. Sieltä kun palaan tyydytettynä ja iloisena on meillä mieheni kanssa taas kaikki hyvin. Tätä olemme jatkaneet jo useamman vuoden ja kaikki kolme olemme olleet tyytyväisiä.
        Miksi asioista pitää valehdella eikö rakastavat puolisot voi puhua näistäkin asioista ihan suoraan. sananlaskukin sanoo käsi ei kule kätellessä eikä suu suudellessa ja samoin on muiden osien laita. terveisin .


      • mummo alle 50
        mummu yli 60 kirjoitti:

        oletpa sinä sinisilmäinen, kaikki eivät todellakaan saa ilmaista kotoa niin paljon kun haluaa. Minulla on aviomies ja ihana onkin. Hän ei vain sairautensa puolesta kykenen seksiin ja itse kehoitti mua hankkimaan rakastajan kun tiesi, että minun haluni ovat vielä voimakkaat. Näin tein, mieheni tietää milloin menen rakastajan luokse ja rakastaja tietää mieheni tietävän.
        Rakastan miestäni ja hän minua. Rakastajalla käynti on kuin terapiaa. Sieltä kun palaan tyydytettynä ja iloisena on meillä mieheni kanssa taas kaikki hyvin. Tätä olemme jatkaneet jo useamman vuoden ja kaikki kolme olemme olleet tyytyväisiä.
        Miksi asioista pitää valehdella eikö rakastavat puolisot voi puhua näistäkin asioista ihan suoraan. sananlaskukin sanoo käsi ei kule kätellessä eikä suu suudellessa ja samoin on muiden osien laita. terveisin .

        Niin, miksi pitää valehdella, mummu yli 60 on oikeassa ja ratkaisunne on hyvä, kun se molempia osapuolia tyydyttää. Ja juuri siihen peilaten, miksi siellä hakupalstoilla puolison tietämättä pyöritään? Puhukaa toiveistanne puolisoillenne ja sopikaa rehellisesti, ei selän takana, miten tarpeenne tyydytätte.


    • wut tha fuck?!

      Mitä vittua? Kamat kasaan ettei tule yllätyksenä, vitun idiootti.

    • Clubmaster

      Ainoastaan amatööri jää kiinni!

    • trhf

      I

    • utelias4531

      olisi ihana tietää ,millainen nainen oli sänkyssä,oliko naisella ura tärkeämpi kuin mies ja avioliitto,ehkä nainen oli unohtanut avioliiton tärkeyden.

    • Aninda

      Vaihtoon! Jonkun kännihairahduksen voi antaa anteeksi, sellaista sattuu. Mutta että systemaattinen haku. Vaihtoon!!

    • beenthere...

      Seurustelin 12 vuotta ns.miehen kanssa, jolla oli esikoista odottaessani puolen vuoden suhde työkaveriinsa ja pari vuotta sitten oli ilmoitus seuranhakupalstalla. Olen hyväkroppainen, seksistä pitävä nainen ja mies sai taatusti ihan kaikkea, mitä haaveili, sillä saralla. Mutta se ei vaan riittänyt, vaan lisää piti saada. Eli forget him, et voi saada kuin pahaa mieltä tuollaisen miehenkuvakkeen kanssa.

    • Ex-salarakas

      Ukkomiesten ukkomies. Tutustuin chatissa ihanaan mieheen, vapaaksi itseään mainosti profiilissaan. Tykästyin. Tapasimme. Rakastuin. Mutta varattuhan se äijänkäppyrä tietenkin oli, itse sitten kertoi. Meillä oli kuitenkin suhde vuosia. Kunnes eräänä iltana ihmettelin, miksi mies vastailee niin viiveellä mesetellessämme. Chatissä hän ei ollut. Tein haun treffipalstalle ja siellä hän oli aktiivisena kirjoittajana. Profiili oli helppo tunnistaa.

      Halusin testata kuitenkin, miten kiihkeitä juttuja hän siellä väsäilee samalla kun juttelee minun kanssani. Ja vaimon ollessa varmaankin toisessa huoneessa. Tein feikkiprofiilin ja aloin tehdä itseäni tykö hänelle. Mies tarttui syöttiin saman tien. Muutama päivä siinä juteltiin ja sitten kyselin, että etsiikö hän liveseuraa, vaiko juttelemassa täällä. Vapaa mies tietenkin luki profiilissa tälläkin palstalla. Ilman muuta liveseuraa... Sitten antoi oman numeronsa ja meiliosoitteensa.

      Siihen loppui se suhde, en edes selitellyt löytäneeni hänet treffipalstalta. Jos ei miehelle riitä vaimo ja yksi salasuhde, niin toivoton tapaus on.

      Tiedän myös yhden tapauksen, jossa vaimon ystävätär kertoi hänen miehellään olevan treffipalstalla profiili. Vaimo teki myös profiilin ja alkoi pommittaa omaa miestään. Kunnes tekivät treffit. Kotona mies selitteli menevänsä pelaamaan poikien kanssa. Vaimo lähti perässä ja siellä treffipaikalla sitten kohtasivat. Voitte kuvitella miehen ilmettä oman muijansa nähdessään. Rouva vei vaatekassin ja pyysi avaimet pois.....

      Netissä on turhaa olla sinisilmäisenä, sen enempää kuin kotonakaan. Sinkkuna on hyvä olla, ilman moisia murheita.

    • Onnea! Olet löytänyt playerin elämääsi! Oletko varma että ilmoituksia on yksi? Tarkista toki iskuri-treffit ja seksitreffit sivut....entäpä montako misua laittaa viestiä sille? =)

      Lemppaa tollainen! Turha yrittää elää tollaisen kanssa!

    • Jotain olet itse tyrinyt kun mies joutuu etsimään seuraa netistä. Mies on kyllä jo tehnyt päätöksensä tulevaisuudestanne. Toivottavasti ei ole yhteisiä lapsia.

    • Veijo.

      Oisit laittanu vastailmoituksen ja pokannut sen.

    • sqruikkiki

      Kengän kuva persuuksiin tollaselle hyypiölle.ukot luuleekin että ne saa tehä suhteessa mitä haluavat.kaikki menee niiden alapään tarpeen mukaan.vierastakin saa ottaa kun ei jää missään nimessä kiinni.minullakin oli 5-vuotta kestävä suhde.ukko lähti yksin baariin,ei tullut kun seuraavana päivänä takas.selitys oli.olin serkun entisen tyttöystävän luona sohvalla yötä.älä mee penkoon asiaa,siinä rapussa asuu asianajaja.kuvitelkaa.käävin tän akan oven takana,jätin kirjeenkin että ottas´muhun yhteyttä.ei mitään yhteyttä.vai sohvalla?haha.laitoin ukon kamat kaiki rapun eteen.asuttiin sillon rivarissa.varmaan vitutti kun kaikki näki.enkä sen koommin ole ukkoa kaivannut.mulla on nyt uusi elämä,uusi mies ja lapsi.ja mies joka ei petä.ikää jo on ja aikasemmista virheistään oppinut.että toivon että löydät paremman miehen sinäkin.kyllä niitä vielä löytyy.

    • 17+17

      Joo,kokemusta on täälläkin.Kahden eri miehen olen saanut kiinni siitä että etsivät seuraa s24lla.Seurustelu mini hyvin mielestäni,en huomannut minkäänlaisia oireita siitä että menisi huonosti.Siltikin.Epäilin,joku vaisto vain sanoi ettei kaikki ole hyvin jossain.Tarkastin asian ja näin se sitten oli,shokkihan se oli. Kostoksi tein oman profiilin ja kirjoittelin aikani,sen jälkeen paljastin koko homman.Lopuksi jätin miehen ja toisenkin.Ei ole parisuhteessa mitään syytä tutkia profiileja saatika kirjoitella siinä aikeissa.Nyt olen tavannut miehen joka on luotettava eikä roiku koneella,olen nämä asiat kertonut ja yritän niistä päästä eteenpäin.Totta kai se itsetuntoa repi.Luottamus ei koskaan palaa jos sen menettää,turha edes yrittää.

    • elämä on ...

      Mullakin on profiili nettipalstalla mutta ilman kuvaa. Suhteemmi yhden miehen kanssa on niin löyhä että on pakko katella uutta ...

      Samaisella palstalla näin yhden naisen miehen kuvan ja seuranhakuilmoituksen. Se nainen on mun työpaikalta ;)) No en tunne naista just ollenkaan, mutta tiedän hänen olevan parisuhteessa juuri tuon miehen kanssa. ;))

    • 0500

      Tää on just tätä. ensin tavataan erittäin kaunis ihminen ja rakastutaan siihen ulkokuoreen,ulkokuori on niin kaikki kaikessa ettei edes ajatella sitä luonne asiaa kokonaisuutena. tarkotan ettet ole ottanut selvää onko tämä ihminen pettäjätyyppiä ennenku tutustuit tähän.eli näin käy kun aletaan seurustelemaan pelimiesten tai pelinaisten kanssa. näitä tapauksia on paljon et heti ku yks kala käy koukkuun ei muuta ku uus mato koukun jatkeeksi

      • Täysin samaa mieltä

        Tämänkin tarinan pitäis olla ihan erilainen eikä just tätä, nimittäin eihän tässä ole päätä eikä häntää.


    • Evouution tarkoitus on että miehet jakavat siemeniään mahdoisimman monen naaraan kanssa, se täytyy hyväksyä. Ei ihmisiä oe tarkoitettu yksiavioisiksi. Olen sen hyväksynyt, siksi en olekaan sitoutunut kehenkään, naaraana, ja en osaa tuomita uroksia. Mutta kietäydyn varattujen uroiden tarpeista kuitenkin moraalisista syistä. Jokainen tekee oma vaintansa ja se on muiden hyväksyttävä, eettisin ja moraalisin perustein.

    • yksjukkis

      heheh rehvipalstat tarjoaa paljon ja tuskin antavat muita kun tyhjiä lupauksia, paitsi jos eukko on sua 20v vanhempi. Jos mies on 60v tai vanhempi seuraa pitää hakea vanhainkodista tai mennä hautuumaalle uneksimaan.

    • Säälittäviä olette

      Säälittäviä surkimuksia, takertujia, jotka ette osaa itte päättää mistään. Myös katkeria luusereita jotka jäi lehdelle soitteleen ja nyt koittaa olla henkisesti vahvoja. Älä kuuntele näitä luusereita, sun pitää päättää itte omasta elämästä. Itse en ainakaan haluais että näitten pässien ohjeilla rupeisin tekeen päätöksiä.

    • vastuuta vastuuta

      Jätä miehesi. Hänhän haluaa esiintyä eronneena, joten anna hänelle vapautensa. Tietysti anelee ettet jättäisi häntä kun mikäpäs sen mukavampaa kuin juosta vieraissa ja tulla kotiin palveltavaksi. Kiva ottaa kaapista puhdas paita päälle kun lähtee vieraisiin.

      Laita mies vastuuseen. Kun kertoo olevansa eronnut niin sitten pitää saada olla eronnut.

    • sdfhfdsgdsfgdsg
    • gannas

      on kokemusta, eli sinusta ei saa juuri mitään, ei juuri lempijuuttuja, et osa ottaa suuhuun, olet kuulemma kylmää nainen..ja ei mitä juuri kiinnosta..vosi olla mahdollista että teillä on asuntolainaa joka pitää teitä yhdessä, muuten mies olisi kadonut jo aikoja sitten

      • en vain ymmärrä

        Jos rakkautta on toisen vehjeen suuhun otto, niin olen mielummin ilman rakkautta. Sehän on pissaväline. Jos toista rakastaa ja kunnioittaa niin kunnioittaa toisen kieltäytymistä yököttävistä asioista. Näistäkin kannattaa puhua jos seurustelun alussa ja miesten miettiä kuinka korkealle asteikossa tuo suuhun otto on miehen elämässä.


    • Turuust vaan

      Onhan ss niin , että tämä nettideittailu on niin helppoa ja kiusaus on lähellä. Aina täältä seuraa löytyy, ainakin seksiseuraa. Olenkin ihmetellyt, että jotkut ukkomiehen on ihan kuvillaan ja sanoo suoraan, että on avioliitossa. Sitten vielä hurskastelevat profiilissaan että "en aio erota, kunnioitan vaimoani" ja paskat, mitä kunnioittamista tuo on?! Jos ei o le vaimon kanssa yhdessä sovittu, että seuraa saa hakea,
      Ja mikä suhde se sellainenkaan sitten on??

      Itse olen monenlaista tyyppiä täällä tavannut ja luotto mennyt ihmisiin (miehiin) mutta varmaan naisetkin samaa harrastavat. Aikamoista pelaamista..."kun mikään ei riitä...." Tapasin miehen joka kehui minua maasta taivaaseen ja sanoi rakastuneensa ja kuinka ollkkaan, laittoin profiilin tänne uudestaan? Tosi rakkautta? Ehkä hänellä oli sitä niin paljon jaettavana, että minä en riittänyt;-)
      En tiedä mikä ihmisiä oikein vaivaa? Luulisi ettei tuollaisesta jää paljon käteen, mutta kuka mistäkin kiksit tässä elämssä saa, se on vain surullista, että siinä sivussa kärsiii täysin syyttömät jotka haluaisisvat elää toisenlaista elämää, luottaa ja uskoa ja arvostaa toista ihmistä....

      • veemäinen

        "Joka on vähässä uskollinen, pannaan paljon vartijaksi". Kaikkein pahin merkki petollisuudesta on se, että valehtelee täysin mitättömistä asioista. Ja kun jää kiinni "housut kintuissa" niin valehtelee viimeiseen pisaraan ja yrittää kiemurrella tilanteesta. Neuvo kaikile naisille: JÄTÄ SE PASKA!!!!


    • Mummo

      Tämähän on nykyään ihan yleistä. Säälittää nuoret naiset. Itse olen 65 v. ja minulla on ollut joskus profiili treffipalstoilla. Nuoret miehet ottivat jostain syystä innokkaasti yhteyttä ja halusivat seksisuhdetta. Joillekin vastasin kieltävästi, toisille en vastannut lainkaan. Sairasta touhua. Otin profiilini pois kokonaan. Vanhatkaan miehet eivät ole rehellisiä. Tuntuu hyvältä olla vanha, sitä haluaa jo olla yksin. Onnea vain uuden kumppanin löytymiseen. Saattaa olla vaikeaa löytää luotettava ja uskollinen. Ex-puolisoni on uskoton seksi-addikti. Olisi vain pitänyt erota paljon aiemmin.

    • juu kokemusta on just alle viikko sitten.avomieheni ilmoitus oli treffi-palstalla ja vielä valehteli itsestään...eronnut,töissä jne...paskat työtön ja asui kanssani!että täyttä paskaa on ilmoitukset jotka ovat ilman kuvia varsinkin. mutta minä luotan vielä miehiin,kun kokemusta on vain yhdestä kusipäästä.

    • Helpoin ratkaisu

      Helpointahan olisi kun seksi olisi hyväksyttävää aina ja kenen kanssa vaan. Eli seksi toisen ihmisen kanssa ei olisi koskaan sitä pettämistä vaan pettämiseksi laskettaisiin ainoastaan TUNTEESEEN liityvä pettäminen eli jos ja menee ja rakastuu tai ihastuu toiseen. Eikö sen vuoksi suhteissa olla, että tykätään toisesta eikä sen seksin vuoksi?

      Noin kun olisi niin ei tarvitsisi täällä palstalla surkutella.

    • petetty pienten äiti

      Hei, lähde suhteesta äläkä taaksesi katso. Jos pettää kerran pettää toisenkin kerran. Ja jos miehen pitää laittaa treffipalstalle ilmoitus niin se on jo pettämistä, silloin hänellä tarkoitus pettää vaikka ei olisi sitä vileä tehnyt. Jatka elämää ja toivottavasti löydät arvoisesi ihmisen.

    • :/

      kokemusta on...ilmotuksia oli ja kolmen vuoden aikana naisia viikoittain jos ei jopa päivittäin...ei kannata panostaa....anna kerran anteeksi niin saat antaa jatkuvaan...ero tuli!

    • 3+5

      Me kopioimme lapsuudesta lähtien ajatuksia siitä minkälaisia meidän tulisi olla ja miten käyttäytyä, jotta täyttäisimme ympäristön vaatimukset "kunnollisista" ihmisistä. Toisin sanoen opimme roolin jota alamme esittämään valmiin kaavan mukaisessa elämässä.

      Myös suhteet ovat aika paljon valmiiksi määriteltyä teatteria, jossa osapuolet sitten esittävät näitä opittuja roolejaan. Suhteen olessa enemmän tai vähemmän teatteria, se ei ole aitoa, eli se ei sisällä sitä läheisyyttä mitä ihminen toivoo. Tämä ajatusoppi alkoi jo hyvin nuorena, ja siksi ihminen yleensä uskoo olevansa se henkilö joksi hänet kasvatettiin, eli hän on epätietoinen roolistaan, mutta koska hän ei ymmärrä tämän johtuvan hänestä itsestään, hän hakee sitä läheisyyttä vaikkapa suhteen ulkopuolelta.

      Olen lukenut erästä kirjaa, joka kuvailee ongelman erittäin tarkalla tavalla. Kirja on Alkuajatus, ja siitä löytyvän tiedon varassa oppii tarkastelemaan ajauksia mielessään. Kun ajatus paljastuu, siitä tulee tietoiseksi ja siksi sen voi valita pois. Sitä ennen se vaikuttaa toimintaan tiedottomuudesta, eli ihminen esittää tuota roolia huomaamattaan.

      Tätä sisäistä työtä tehdessä tietoisuus omasta itsestä kasvaa vähitellen ja lopulta tuo rooli katoaa jättäen jäljelle aidon oman itsen. Tuolloin on myös mahdollista rakentaa aitoja ja toimivia suhteita. Kirja todella toimii, siitä löytyy tarvittavat välineet ongelman ratkomiseen joten kannattaa lukea! Lisää sivulla www.alkuajatus.org

      • Kyllästytetty

        Voisitko lopettaa tuon jatkuvan mainostamisen joka puolella. On tosi rasittavaa nähdä tämä jatkuva sepustus mokomasta alkuajatuskirjasta pelastajana jokaiseen ongelmaan täällä


    • Tätä päivää...

      Heippa!

      Itselläni on ilmoitus Suomi24-treffipalstalla ja olen ollut aivan äimistynyt,miten monet avioliitossa olevat miehet hakevat siellä seuraa. Tietävätköhän heidän aviovaimonsa? Viestit ovat oikein mukavia, ja niihin voisi hyvinkin vastata, mutta sitten kun näkee statuksen avioliitossa / asumuserossa, POISTA-näppäin on ainoa vaihtoehto. Toisten liittoja en lähde sotkemaan edes vastaamalla kyseisiin viesteihin. Mutta juu, miehesi voi hyvinkin pyörittää pientä verkostoaan virtuaalimaailmassa ja monesti he myös haluisivat tavata "pienen kivan merkeissä". Tämä on karua todellisuutta.

    • Antakaa neuvoo!!!

      Hui hai!!!Ja mun seittemänkymppinenkin on siellä ja kärähti ja nyt olenkin miettinyt et mites hänet sais kaupattua siellä etiäpäin......

    • teist

      Voih! Täällä vastaava tapaus....jostain keskustelupalstalta mies pokannut "kirje" ja tekstari-kaverin, soitellut...ties vaikka tapaillut. Jäi kiinni tekstarista, selitti ja selitti, teki loppettamispäätöksen ja laittoi s-postia tyypille, tulosti todisteeksi kopion. Hetki kului, siis perheen yhteisen loman verran ja taas palasi kirjeenvaihtoon, jäi kiinni kun ei tullut kotiin firman eläkeläisläksiäisistä. Väitti istuneensa puistossa puhelimessa, vaikkei ollut edes varattu kun kotoa yritimme soittaa. Ei voi enää ikinä luottaa, pakkasin kamat ja heitin ulos....tuli takaisin, eikä edes tajuu...et ylitti rajan. Ei koskaan enää palata entiseen....Tätä showta siis jatkunut 4kk, nyt taitaa olla mun vuoro. ÄLÄ katsele hyvällä moista, tekee sen toistekin.

    • Tässä oon tullut siihen tulokseen että kaikki miehet on tilaisuuden tullen pettureita. En luota enää yhteenkään. Ikinä.

      • rakettitiedettä

        Jos nimesi olisi nuuskamulkkunen, niin yksi mahdollinen selitys olisi, että jääkiekkoilijat ovat antaneet sinulle suuseksiä.


      • Järvi lohi 51

        Höh,ei kaikki pettureita täältä löytyy yksi kunnon sälli


    • haha.svkn

      koitahan olla kotona sellainen, mikä olit sillon alussa..

      siihen se menee, että toinen alkaa hakea sitä menetetttyä lämpöä ja kiehnausta muualta, kun se kotona loppuu..
      oletko kenties itse muuttunut kylmäksi?

      nimim. kokemuksella

    • tekisin saman jutun.saisi maistaa lääkkeen tuplan keraan ja siitä saisi opin ei kannata tehdä kiinni jää.

    • BigBrother

      Jos haluat järkevästi keskustella asiasta ja ymmärtää tilanteen asiallisesti niin soita 040 4400421. Ei kannata harhauttaa itseensä enempää. Jos et halua lähestyä ongelmaa tarkoituksenmukaisesti niin on joskus parempi unohtaa koko asian. Mutta, ei se auta mitenkään jos lähtee analysoimaan asiaa vääriltä lähtökohdilta.

      Niin, tuo mainittu numero on ihan tavallinen numero ilman mitään kummempia maksuja. Mielummin valmistat asiasi ja otat aikaa ennen kuin soitat jotta keskustelusta hyödyt myös.

    • Oiva Säkkinen

      En jaksa kaikkia viestejä lukea, joten tämä voi olla jo ehdotettujen listalla. Noh, tässä se tulee.

      Jätä se! Mutta kuitenkin ennen tätä, tee itsellesi myös (feikki)profiili ja ota yhteyttä tulevaan ex-puolisoosi. Tämän jälkee vain mielikuvitusta peliin!

    • ei ole hakupäällä

      En antaisi anteeksi, tosin en itse lue treffipalstoja. Että mitä tuosta osaisi ajatella, toinen laittaa ilmoituksen ja toinen lukee ilmoituksia, kannattaisko erota ?

    • juu juu

      mites se kiinni mukamas jäi? olikkos itekkin seltä seuraa hakemas ja satuit näkemään

    • Att söka med fingertopparna är inte alltid så lyckat. Jag har provat sedan 2004 utan resultat. Bla här hos SUOMI24 så har det varit folk från utlandet som har kontaktat mig. Ingen utav dom har varit seriösa. Eller skall det vara som en utav mina vänner att han kommer inte till Helsingfors tråtts att han bor i Esbo? Min erfarenhet är att dom som inte svarar ej heller vill stöta på en utanför dator världen. Har jag fel så upp till bevis!

      • Ei kannata jatkaa

        Unohda koko tyyppi, hukkaat aikaasi hänen kanssaan. Katuu, pyytelee anteeksi ja seuraavan riidan jälkeen uusi profiili pelissä tai vanha piilotettu kaivettu esiin.... Tuhlasin melkein vuoden parantumattoman nettideittaajan kanssa. Nyt seurustelee uuden naisen kanssa, mutta keikkuu e-kontaktissa sinkkuna.... eli sama peli jatkuu....Ja tuskinpa osaa lopettaa, kun on niin koukussa.


    • tiedän kokemuksesta

      noilla treffipalstoilla on paljon avio- ja avomiehiä sekä myös poikaystäviä etsimässä salasuhteita! Herää kysymys: miksi? Ovatko tyytymättömiä olemassa olevaan suhteeseen josta eivät raaski jostain syystä poistua? Pitäisikö naisten hiukan panostaa siihen että suhde toimisi, pitää mies tyytyväisenä, antaa sitä mitä hän tarvitsee eli kunnon seksiä!! Turha valittaa jos mies ei kotona saa!!!!

      • No entä jos mies pettää vaikka saa kotona seksiä niin paljon kuin haluaa? Miehille ei riitä se että saa yhdeltä akalta joka on pitänyt huolta itsestään, miehestä, kodista, yhteisistä lapsista ja panostanut seksielämäänkin siinä sivussa. Siitä huolimatta joka ikinen mies pettää tai olisi valmis pettämään tilaisuuden tullen.


    • huh huh

      Höpöhöpöjuttuja nuo "katsoisit peiliin kun mies hakee vierasta..." Miksi syytetään naista siitä, että mies pettää? Joillekin miehille yksi nainen vain ei riitä, vaikka olisi kuinka kaunis, upea, iloinen ja seksikäs ja vilkas sängyssäkin. Tällaiset miehet kannattaa vaan laittaa vaihtoon, mikäli ei itse halua tyytyä saamaan vain osansa miehen huomiosta ja olemaan yksi monista naisista hänen listallaan. Vaikkei aloittajan tapauksessa todellista fyysistä pettämistä seksin muodossa olisikaan (vielä) tapahtunut, on mies jo osoittanut halunsa ja taipuvaisuutensa siihen, eli luottamus ilman muuta karisee.
      Puheet treffipalstoista "sosiaalisena mediana"? Hah! Ei sieltä kukaan kirjekaveria etsi!

    • Iida_84

      ETTÄ TÄÄ OLIS HELPPO LUKEA NIIN,

      meillä kävi ihan vastaavanlailla. Kerron lyhyesti nyt. Mieheni jäi kiinni kans treffipalstalta ja esitti itsensä vastaavanlailla. Tehtiin sovinto ja vuoden yritin korjata suhdetta, mutta en silti pystynyt olemaan enää normaalisti suhteessa. En vain kyennyt enää luottamaan.

      Luulin että ajan kanssa unohtaa, mutta ei. Elämä oli yhtä helvettiä, enkä ikinä ennen ole ollut mustasukkainen, mutta sen jälkeen jatkuvasti olin. Huomasin kaupungilla mieheni kanssa kulkiessanikin kuinka mieheni katsoi minua hyvännäköisempää naista oikein pitkään ja sekin alkoi riipiä sisälläni.

      Sen vuoden jälkeen erosimme ja nyt seurustelen toisen miehen kanssa ja olen todella onnellinen. Uusi onni kumosi kaiken sen mitä tunsin ex-miestäni kohtaan.

    • Seppä kolmessa

      Kohtuus kaikessa,mutta eikö se niin mennyt ,että kun vierasta saa on niinkuin kangen pajalla olisi käyttänyt.

    • liian myöhäistä

      Ero ehdottomasti tulisi omalla kohdallani, ei se siitä muutu ja en ainakaan itse enää koskaan luottais. Selvä kai että haluu viihdytystä, ei ole tyytyväinen elämäänsä. Huomaa kai siinä vaiheessa kun tulee lähtö ettei se elämä sittenkään mennyt oikeaan suuntaan ja miten hölmö on ollut.

    • kaipuuta

      On kokemuksia. Minä itse. Just noin tein.

      • kysymys-

        Miksi teit niin?


    • narsistikin?

      Oma epävarmuus itsestä kai ajaa tähän tilanteeseen. Haluaa huomiota joka puolelta huomatakseen olevansa superhyväksytty ja -haluttu.

    • Ansaitset parempaa

      Jos miehesi hakee seuraa eronneena miehenä, sun pitää todeta sille että "sä oot nyt eronnut mies ja voit suksia kamoinesi hiiteen täältä". Kaikki muut vaihtoehdot olisivat sinua kohtaan väärin.

    • No more lies

      Tapasin miehen treffipalstan kautta. Luulin muutaman kuukauden tapailun jälkeen, että meillä on jotain vakavampaakin.
      Paras ystäväni roikkui kaiken aikaa treffipalstoilla, ja hänen mielestään miesystävällänikin oli siellä profiili. En uskonut, uskoin, ja taas en uskonut...pyysin ystävääni kirjoittelemaan ko. profiiliin kanssa. Miehen ja ystäväni viestiketjusta kävi selvästi ilmi, että tuttu mieshän siinä kirjoittelee.
      Annoin viestiketjusta kopioidun nivaskan miesystävälleni, ja vaadin selitystä. Sellaista selitystä en koskaan saanut, jonka olisin halunnut. Itseasiassa en edes ymmärtänyt, mitä hän selitti, koska itse olin raivonpartaalla.
      Ymmärrän, että joku on ikuinen etsijä, mutta sitä en ymmärrä, miksi sitten sitoutuu kenenkään kanssa vakavampaan suhteeseen.
      Yllätys tässä tarinassa on se, että olemme silti edelleen yhdessä. Olen kuitenkin oppinut jotain, nimittäin sen, että elän hetkessä. Jostain syystä en enää edes välitä, mitä hän puuhailee netissä. Ihminen, joka elää fantasioista, on jäänyt lapsena jostain paitsi.
      Itse elän todellisuudessa. Ympärilläni on paljon ihania ihmisiä, ihan käsin kosketeltavissa....kädet pidän kuitenkin kurissa, niin kauan kuin olen suhteessa. Ja tänään ei tiedä, mitä on huominen;)

      • neuvoton

        No more lies: kirjoiti hienosti, ihan minun tapaus....olen seurustellut reilu puol vuotta nettituttavuuden kanssa, ja meillä menee mielestäni hyvin, toki riitojakin jo ollut, aina sovittu, asumme kuitenkin kaukana toisistamme. kun iltaisin.su eroamme, olen käynyt netissä "vakoilemassa" häntä ja huomannut hänen olleen taas kirjautuneens..joskus jo ajattelin että teen uuden, toisen profiilin ja kokeilen mitä hän vastaa..mutta se voisi satuttaa minua vielä enemmän..
        uskallanko suoraan kysyä häneltä miksi on sivustoilla-mutta!!!!jään itsekin silloin kiinni siellä olemisesta ja en todellakaan ole hakenut sieltä kuin katsellut, ehkä kirjoitellut jonkun kanssa..
        olenko vaan "kuin en oliskaan" vai otanko asian puheeksi....
        itsetunto laskee :(


    • max payne

      tottahan mies haluaa muutakin seuraa kun kotiin kantaman palkkapussin ,ja vinoilua.jollei kotona seksielämää enää ole,onhan sitä viriilin miehen hankittava.Nyt naiset kattokaa peiliin ja miettikää miks treffipalstalle mennään.Jos selibaatti on naisille selvää,mutta miehille ei.Testosteroiinin tuotanto toisilla on vahvempaa,ja sillon on halutkin sen mukaiset.ole nainen ja nauti mitä saat.Ukkokin pysyy pois saiteilta.

    • Linnaan vaan!

      Niinpä niin. Miehesi ei ole tehnyt mitään rikosta, mutta sinä olet tehnyt! Kerroit lukeneesi ruudulta miehen ilmoituksen. Tiedätkö että olet rikkonut kirjesalaisuutta, josta tulee ilman muuta tuomio jos miehesi niin haluaa! Ei ole mitään merkitystä sillä onko ruutu auki vai ei!

      • jokok

        Julkisen ilmoituksen lukeminen ei millään tavoin riko kirjesalaisuutta. Eihän sua laitetaan vastuuseen tämän palstankaan lukemisesta, vaikka ykstyisiä hengentuotteita nämäkin ovat, emmekä halua todellista nimeämme julki.


      • kysyn vaan

        - minkä rangaistuksen saa kaksinnaimisesta?
        - kannattaa vähän miettiä minkä tasoisista asioista puhuu


    • Pettynyt...jälleen

      Tiedän liiankin hyvin tunteen ja voin sanoa, että joka kerran jälkeen hankalampi luottaa... Painin saman asian kanssa, useamman kerran jäänyt kiinni, ja nyt tuntuu,ettei millään pääse yli...

    • Kerro avoimesti haluistasi ja vastaa miehesi haluihin, siis jos haluat pelastaa suhteen
      ja normalisoida sen, ennallee se ei palaa koskaan. piste

    • Jaa

      Sitä sattuu,meinasitteko olla 60 v yhdessä

    • Anzku

      Aloittajalle!

      Minkä ikäinen miehesi on? kuinka monta lasta hänellä on?
      minkä ikäinen pariskunta te olette?

      (minulla on kokemusta tuosta samasta tilanteesta..) mieheni kanssa elin 2vuotta ja lopulta alko selviämään totuuksia.. mm. treffipalstojen selailu (suomi24 treffit) alastonsuomi sivut lopulta selvisi että valehteli mitä ihmeellisimmistä asioista kuten "pysäytin voimaottein tupakka varkaan siwassa siksi kesti" joka selvisi lopulta valheeksi mitään sellaista ei ollut tapahtunutkaan tätä kysyttii niin myyjiltä kuin vartijoiltakin. En tiedä hänen teoistaan läheskään kaikkea nykyään on uudessa parisuhteessa ja voi voi tätä naisparkaa joka siinä elää.... lapseni kyseinen nainen nähnyt muutamia kertoja.Ainoa mitä naisesta tiedän on nimi.. minun mielestäni olisi kohteliasta naisen esitellä itsensä jos aikoo ex mieheni perhe tapahtumissa tavata lastani.

      Olen siis vahvasti sitä mieltä että lapseni ei kuulu mieheni lähiperheeseen ja tästä syystä en lastani heidän sukutapahtumiinsa enää annakkaan koska en mm. tiedä tästä naisesta kun nimen ja pärstäkertoimen...

      Olisi mukava kuulla lisää sinun tilanteestasi...

    • eräsvaan,.

      Tämä kertoo vain sen, että ei ne varatut aina olekaan niitä parhaita. Kun usein kuulee sanottavan "kaikki parhaat ovat varattuja". Ja paskat on! Tiedän monta kaltaistasi tarinaa, jossa mies on esittänyt ihanaa aviomiestä, mutta puuhaillut muuta selän takana. Alan uskoa siihen, että itse asiassa parhaat ovat vielä vapailla markkinoilla. En voi toivoa kuin onnea ja toivottavasti löydät paremman miehen, joka arvostaa sinua ja on rehellinen!

      • Toktor fill

        Mitä jos yksi kymmenestä miehestä olisi sellainen joka aidosti arvostaisi sinua, ne yhdeksän muuta eläisi miten lystää eivätkä arvostaisi sinua eikä miestäsi, olisitte käytännössä eristäneet itsenne todellisuudesta (eli siitä mitä ihmiset oikeasti ovat).

        Noin se vähän menee jos naista pitää ylistää, nimittäin ei muut
        miehet sitä ala tekemään jonkun toisen vaimolle.

        Vaikea laittaa sanoiksi mikä on luontainen keino ja ei luontainen keino parisuhteissa ja muissa tämänkaltaisissa asioissa, se on kuitenkin varmin mittari oikeasta elämäntyylistä jos kaikki tuntuu oikealta eikä mikään asia vaivaa mieltä.

        Jos joku asia joka ei edes liity koko suhteeseen vaivaa, niin se on merkki siitä että kokonaisuutena kaikki ei ole niin kuin pitää.

        Eli yhdelle ongelmalle on annettu toinen syy.


    • Elämä

      Elämä on ainutkertaista eli antaa mennä vaan.............................

    • häntäheikin ex

      ota itse ero,luottamus menee jossain vaiheessa miehesi on häntäheikki ja petturi

    • Kiva-kokkeli

      Missä on sanottu ettei saa olla muidenkin kanssa "sillei"? Ei, en ole uskonnollinen, joten turha yrittää raamatuita tai koraaneita. Aviorikos-käsitettäkään ei enää ole. Mikä laki kieltää minua syöksymästä naapurin rouvien hameiden alle? (ahh, ihanaa!)

    • ikisinkku87

      Entinen avopuolisoni etsi seksiseuraa netistä. Sain asian selville vahingossa ja pidin tietoni salassa kuukausitolkulla ennen kuin räjähdin asiasta. Profiili ko. sivustolta meni "poistoon" ja mies pyyteli anteeksi, osteli kukkia ja antoi katteettomia lupauksia paremmasta tulevaisuudesta..
      Jatkoimme yhteiseloa noin puolisen vuotta tämän jälkeen, jolloin jälleen vahingossa löysin hänen uuden profiilinsa! Siihen päättyi vuosien yhdessäolo ja avoliitto.. Once a cheater, always a cheater. Nykysin luotto miehiin mennyt täysin ja saankin nautiskella sinkkuelämästä :)

      • Häntä-Hessu

        Meille miehille on luonnonmukaista pyrkiä levittämään geenejämme mahdollisimman laajalti. Sama koko eläinkunnassa, ainakin nisäkästen kohdalla urosten suhteen. Nämä yksiavioisuusvaatimukset ovat vain pelkkiä normeja jotka pyrkivät rajoittamaan luontoa. Emme me pahuuttamme tai ilkeyttämme sitä tee, vaan jotkut meistä eivät vain ole tarpeeksi vahvoja vastustamaan luonnollista tarvettamme. Ja ehkä vietti on meillä häntäheikillä vahvempi kuin "uskollisilla".

        Mutta nythän sinä voit sinkkuna nauttia meistä vapaista uroksista, kummatkaan eivät sitoudu mihinkään! Kunnioitetaan ja nautitaan toisistamme!


      • Häntä-Hessu kirjoitti:

        Meille miehille on luonnonmukaista pyrkiä levittämään geenejämme mahdollisimman laajalti. Sama koko eläinkunnassa, ainakin nisäkästen kohdalla urosten suhteen. Nämä yksiavioisuusvaatimukset ovat vain pelkkiä normeja jotka pyrkivät rajoittamaan luontoa. Emme me pahuuttamme tai ilkeyttämme sitä tee, vaan jotkut meistä eivät vain ole tarpeeksi vahvoja vastustamaan luonnollista tarvettamme. Ja ehkä vietti on meillä häntäheikillä vahvempi kuin "uskollisilla".

        Mutta nythän sinä voit sinkkuna nauttia meistä vapaista uroksista, kummatkaan eivät sitoudu mihinkään! Kunnioitetaan ja nautitaan toisistamme!

        Seuraat siis evoluutiota, mutt a pimität sen naaraalta,jonka valitsit lastesi äidiksi, sllieenhän se menee, meidän ihmisten ajatusmaalimassa, hah,muutoin olemme samoilla linjoilla.


      • vahinkojako nuo?

        sitä saa mitä tilaa, missäs oli silmäsi silloin kun tuon porakoneen otit hyllyltä?, taidat kulkea laput silmillä loppuelämäsi.


      • häntäheikitär
        Häntä-Hessu kirjoitti:

        Meille miehille on luonnonmukaista pyrkiä levittämään geenejämme mahdollisimman laajalti. Sama koko eläinkunnassa, ainakin nisäkästen kohdalla urosten suhteen. Nämä yksiavioisuusvaatimukset ovat vain pelkkiä normeja jotka pyrkivät rajoittamaan luontoa. Emme me pahuuttamme tai ilkeyttämme sitä tee, vaan jotkut meistä eivät vain ole tarpeeksi vahvoja vastustamaan luonnollista tarvettamme. Ja ehkä vietti on meillä häntäheikillä vahvempi kuin "uskollisilla".

        Mutta nythän sinä voit sinkkuna nauttia meistä vapaista uroksista, kummatkaan eivät sitoudu mihinkään! Kunnioitetaan ja nautitaan toisistamme!

        Onhan se vietti erilainen eri ihmisillä, mutta itsehillintäkin on keksitty. Sitten, kun vaimosi hankkii sen ulkopuolisen seksiystävän, hän saa luultavasti sinulta turpiinsa, sillä häntäheikit harvoin kestävät naisen seksuaalisuutta ja naisen tarpeita.


      • Häntä-Hessu
        häntäheikitär kirjoitti:

        Onhan se vietti erilainen eri ihmisillä, mutta itsehillintäkin on keksitty. Sitten, kun vaimosi hankkii sen ulkopuolisen seksiystävän, hän saa luultavasti sinulta turpiinsa, sillä häntäheikit harvoin kestävät naisen seksuaalisuutta ja naisen tarpeita.

        Ei saisi, en ole väkivaltainen. Pahoittaisin toki mieleni mutta ymmärtäisin kyllä.


    • Jokusen Jaska

      Pettäjät ovat aina pettäjiä joten anna kenkää äijälles ja hanki uusi elämä!!!
      Hän ei ole sinuun tyytyväinen joten hakee seuraa ja nyt kiinni jäätyään pelkää yksin jäämistä, mutta kummallekin parempi aikanaan, että eroatte.
      Mulle kävi entisen vaimoni kanssa sama juttu ja annoin anteeksi, mutta muutama vuosi niin jätti minut kuin nallikalliolle eli pettäjä luonteeltaan niin aina pettäjä.
      Elämä on kovaa, mutta ilman kovaa ei ole elämää ;-)

      • Pakusen Joska

        Hai me kohtaamme vielä.


    • Normimeininki

      Mikä ihme tuossa on? Tuollaisia miehet ovat. Kannattaa pysyä sinkkuna, niin ei löydä omaa miestä treffipalstoilta. Enemmän täällä ja baareissa varatut miehet hakevat seuraa kuin vapaat miehet. Sopeudu siihen.

      • etkö tiedä?

        mitä seuraa ne naiset sitten hakee varatuista miehistä?, kysyn vain vakka...mitä se mulle kuuluu


    • Romppakello

      Hei Nimim. Vähän murheissaan.

      Teidän olisi ilmeisesti käynnistettävä kahdenkeskiset yt-neuvottelut. Hakeeko kumppanisi vakavalla mielellä itselleen seuraa, vai testaako viehätysvoimaansa?

      T: Romppakello

    • Hommaa uus ukko.. Onko tuo nyt sen vaikiampaa?

    • tattooedscorpion

      tuohon alotukseen ajattelin vaan sanoa että kysy suoraan... jos ei tule suoraan kysymykseen suoraa vastausta ni sillon se jotakin salailee.. itse olen suunnilleen samanlaisen jutun käyny läpi.. sen huomaa jos se kiertelee....

    • Yksi lempiaiheistani on ihmisten tunne-elämä. Siinä kaikkein käsittämättömintä on se, miten ihmiset kehittävät itse itselleen tunteita ja perustelevat (motivoivat) ne älyllä. Tämä tarkoittaa, että ihmiset voivat muitta mutkitta pyrkiä perustelemaan järjellisesti asioita, joita tuntevat ja puolestaan tuntea voimakkaastikin omia ajatuksiaan sekä mielikuviaan kohtaan.

      Tuttu ihminen yleensä menettää tietyn mystiikan. Ajan kuluessa, mitä nuorempi sitä nopeammin, se mystiikka katoaa, vaikkei näin tosiasiassa tapahdukaan. Me ihmiset olemme lopulta melkolailla pohjattomia mysteereitä jopa itsellemme. Näkökulmastamme mysteerin katoaminen kuitenkin johtaa siihen, että toisesta ihmisestä alkaa tulla enemmän tai vähemmän tylsä. Jotkut vaativat vaihtelua elämäänsä, eivätkä enää tunne samalla tavalla intohimoa esimerkiksi omaa puolisoaan kohtaan kuin suhteen ollessa kaksi viikkoa vanha.

      Toisaalta olen itse ollut miehesi kaltainen ihminen. Se on johtunut huonosta itsetuntemuksestani ja tietyistä addiktioihin viittaavista piirteistä. Tulen alkoholistiperheestä, jossa mikään ei ollut koskaan varmaa. Totuin tiettyyn kaaokseen ja epävarmuuteen, joten liian vakaa suhde saattoi alkaa hyvin nopeastikin tylsistyttää. Sen lisäksi aloin uskotella itselleni, ettei se suhde kuitenkaan kestä, joten aloin etsiä seuraa. Näistä itselleni uskottelemistani asioista tuli itsensätoteuttavia pelkoja. Ero tuli osittain juuri oman käytökseni vuoksi.

      Kohdallani haaste oli se, ettei puolisoni ollut kenties valmis haastamaan minua ja minä taas en ollut laisinkaan valmis ottamaan vastuuta omista kuvitelmistani. Vaikka olisimme alkaneet keskustella asioista, olisin hyvin todennäköisesti kierrellyt ja kaarrellut. Olisin ollut se ympäripyöreä ja epäluotettava mies, jonka seuraan ei olisi kannattanut itseasiassa kenenkään tulla. Valitettavasti siinä vieressä jo oli nainen, joka kärsi käytöksestäni.

      Tunnepuolisesti olen ollut aina herkkä. Lisäksi - vaikka edellä olevasta toisin voisi kuvitella - minulla on ollut erittäin tiukka moraali. En ole sietänyt pettämistä ja ajatustakaan siitä. Siten en koskaan pettänyt, vaikka minulla ilmoituksia netissä olikin. Ilmeisesti tärkeintä itselleni oli, että "portit olivat ikään kuin auki" mahdollista eroa silmällä pitäen. Tästä asiasta minun olisi ollut erittäin vaikea puhua. Silti tuo on asia, josta minun olisi pitänyt puhua, asia, jota minun olisi pitänyt käsitellä. Jos ja kun en olisi kyennyt ottamaan haastetta vastaan, olisin ymmärtänyt erittäin hyvin puolisoni lähdön.

      Nähdäkseni paras lähtökohta keskusteluun on kuitenkin pettäjän puolison/tyttöystävän tunnepuolessa. Se käyttäytyminen hajottaa ja se leimaa toisen epäluotettavaksi. Jos vaikka olisikin joku syy luottaa, se luottamus on jo kadonnut, eikä toisen vakuuttelut siinä välttämättä enää auta. Pettäjän on kyettävä avautumaan tunteistaan eikä selitellä älyllä asioita, "mutta kun" tai "ei se mitään tarkoita". Ne eivät vastaa kysymykseen: "Miksi?" Ja siihen pettäjän tulisi kyetä vastaamaan, jopa ihan itsensä vuoksi.

      • Se vielä jäi sanomatta, että todellakin ihan turhaan hajotat itseäsi siinä suhteessa tunnepuolisesti. Jos kykenet vetäytymään tunnepuolisesti tavalla tai toisella, voit ottaa sen ihmisen vastaan kaverina/mahdollisena ystävänä tai edes vain ihmisenä. Et esitä niitä kysymyksiä silloin itsesi vuoksi, ikään kuin vaatien selitystä sille käyttäytymiselle. Kuitenkin pettäjä motivoi käyttäytymisensä ihan itse itselleen ennen kuin kenellekään muulle. Niinpä sen tunnepuolisen motiivin kaivaminen voi olla hyödyllistä pettäjälle itselleenkin. Korostan kuitenkin sitä, että voit ilmaista asian näin: "Sinun ei tarvitse selittää minulle mitään. Kunhan mietit hetken tai edes kaksi, miksi tarkalleen toimit niin kuin toimit. Mitä tunnet toimiessasi kuten toimit ja mihin tunnepuolisesti pyrit käytökselläsi?"


    • Taavit Hasseltow

      Oisit antanut sitä P-I-M-P-P-A-A niin ei tarvis etsiä toisia naisia.

    • koin saman tossa 3vk sitten kun erosin eksäni kanssa ja sattumalta kaveri laitto että eikös tää ole sun muija täällä suomi24sen treffeis oli koko suhteen ajan etsinyt muita ja meidän yhdessä olon aikana eksiensä kanssa viettänyt aikaa jne. se ehti jättää minut ennen kun jätin hänet koska hänellä tuli kiire kotia kun hänen täällä tapaamansa 2 miestä halusi hänet tavata pe toinen ja la toinen että jätti ja jäi sinne ja syytti mua erosta ja kun asiasta hänelle kerroin että oletko pettänyt tai mitään niin vastaus oli ettei ja kun kerroin mitä tiesin niin rupes huutamaan ja syyttämään että mulla olisi joku muu. mutta tuosta huomaa suoraan että koska toinen ei ole ollut rehellinen kun rupee sanomaan asiasta jne. en ole koskaan itse entisten kanssa väleissä sen takia jotta ei tarvitse niihin sekaantua koska eroon on ollut aina hyvä syy ja itsellä se on ollut pettäminen. anna jätkälle vain kenkää ja katsele jos sellainen luotettava mies tulee eteen ja miehille sama kanssa että kerran pettää aina pettää ja kuten sanotaan ei gebardi täplistään pääse ja se pätee pettämisessäkin aina.

      • Petetty.

        Sen on täytynyt olla Savolainen??? ne on juts tuollaisia,,, mitään ei myönnetä eikä anteeks pyydellä. käännetään asiat niin että huomaat että syy olikin sinussa..
        minäkin seurustelin savolaisen naisen kans....


    • pettäjäkö?

      Kävitkö ite hakemassa treffiseuraa palvelusta vai miten kärähti?

    • elämää nähnyt

      Hei laita itsekkin profili ja vastaa hänelle tai etsi parmpi, sieltä löytyy, mitä suotta itseään kiduttamaan turhilla, "potut pottuina"

    • Ruusa

      Minä kun olen ajatellut vaihtaa osoitetta tuon alkoholisoituneen miehen luota...taitaa vaan taitaa sekin olla parempi kuin nämä häntäheikit.

      • jlo

        Tietäsittepä mihin kaikkeen miehet pystyy. Mulla oli 2 vuodensuhde mieheen jota aloin pikkuhiljaa epäillä oudoista viesteistä jne. Kunnes eräspäivä luin sen s.postit ja selvis et se oli ollu yhteydessä kokoajan kaikkiin akkoihin ja sillä oli profiili kaikkialla. Jäätyään kiinni "kiltti ja ihana" mieheni kävi minuun käsiksi. Kyllä meni luottamus kaikkiin!!!


      • en, mutta..
        jlo kirjoitti:

        Tietäsittepä mihin kaikkeen miehet pystyy. Mulla oli 2 vuodensuhde mieheen jota aloin pikkuhiljaa epäillä oudoista viesteistä jne. Kunnes eräspäivä luin sen s.postit ja selvis et se oli ollu yhteydessä kokoajan kaikkiin akkoihin ja sillä oli profiili kaikkialla. Jäätyään kiinni "kiltti ja ihana" mieheni kävi minuun käsiksi. Kyllä meni luottamus kaikkiin!!!

        tiedätkö sinä mihin kaikkeen naiset pystyy?, "kyllä meni luottamus kaikkiin", mutta totuus ei ole se mitä väität ja miksi aina yleistetään asioita, mieti vähän.


    • Ozzy

      Teidän suhteesta(makuuhuoneessa) on hävinnyt jännitys ja kiihko. Elämä menee sielläkin samalla rutiinilla kun kaikkialla muuallakin. Suosittelen avointa keskustelua KAIKISTA teidän elämäänne liittyvistä asioista. Jos keskustelua ei synny kannattaa harkita vakavasti eroa. Eroseksi voi joskus pelastaa väljähtyneen suhteen.

    • N

      Huomenta

    • Paljon murheissaan

      Käske näyttää mitä sielä tferripalstalla on ja päätä sitten mitä teet . Jos toiseen ei voi luottaa niin laita ihmeessä kiertoon sellainen .

    • niin metsä vastaa...

      vastaa viestiin

    • normit ja sanktiot

      Ei maailmassa ole kahta samanlaista miestä tai naista, saati näiden samanaikaista samanlaista elämäntilannetta, syytä tai motiivia toimia tietyllä tavalla. Mitä vapaammin ihminen saa toimia, sitä luonnolisempaa on hänen elämänsä. Jos vapaa ihminen toimii normeja ja vastaan, hän rikkoo eetisiä ja moraalisia sääntöjä pelurina joka tapauksessa eniten kun on valvottu ja vankilassa. Jos silloin on mukana laki ja siinä sanktiot, hän saattaa pelätä rangaistuksia. Poliitikot eivät pelänneet omia lakejaan vaalirahoituksessa koska puuttuivat saktit ja valvonta. Avioliitto on eettinen ja moraalinen suhde. Avioliittolaki on muuttunut löyhäksi ja juopoilla on juopon aivot. Juodaan jotta eettisiä normeja voi rikkoa ja myöhemmin juodaan, jotta unohdetaan juominen. Puoliso on valikoitava eetisesti ja moraalisesti oikein ja selvin päin selvästä ihmisestä. Katsottava peiliin millainen itse on ja hyväksyttävä kehnompi elämä jos ei itsekään ole ihan mallikappale muille.

      • kurnutus kasvaa

        Noin se maailma toimii. Suomi24 sivuilla on ihmisiä treffipalstoilla, joilla on motiivina löytää miljoonista itselleen mallikappale, vaikka itse ovat ihan tavallisia epätoivoisia tumpeloita. Lopulta, kun sammakosta on suudeltu esille sammakko, asiaan kyllästytään tai siitä tulee harrastus. Kurnuttamisesta.

        Kurnuttajat parisuhteessa ovat löytäneet toisensa. Jos joukossa on aito ihminen, yksi tuhannesta, hänestä pyritään suutelemalla tekemään kurnuttaja. Tekemään narsistisesta tai sellaiseksi kuvatusta prinssistä omanlaisensa onneton kurnuttaja, suudelmalla sammakoksi metodilla.

        Toinen on siinä aina kokeneempi ja noidankehä vain syvenee. Marketissa oleva ihminen hipelöitävänä on välineellistetty ja ihmisyys kadonnut. Jos joku harrstaa shoppailua, hänen ihmissuhteensakin ovat tunnevammaisen pinnallisia, välineeellisiä, häntä itseää varten tehtyjä. Ihmiset ovat häntä varten.

        Ja niin normisto, moraalia ja eetiset säänöt katoavat ja korvautuvat market elämän moraalittoman pelurin elämällä. Päihteet vain helpottavat siinä elämistä ja tekevät kurnuttajien laumasta siedettävän. Näin on aina ollut, näin on aina oleva. Nyt vain myös netin avustamana. Se toi vain lisää kurnuttajia katseltavaksi. Samat kurnuttajat löydät mistä tahansa lähiympäristön kapakasta, kirkosta, kassajonosta, minne ikinä menetkin. Kurnutus kasvaa.


    • Jii jii 68

      Avio tai avoliitossa olevia miehiä ja naisia on tämän 24:n treffisivulla aika paljon,etsivät unelmiensa täydellistä puolisoa taiseikkailuseuraa tms mukamas "sinkkuna".
      Kuullu useita tarinoita kun eka treffeillä tai toisella oli miehelle jäänny aviosormus sormeen ja kun siitä narahti,miehelle oli tullu tarve lähteä käymään autollaan,muutama mies ovat olleet sillä "käynnillä" jo muutaman vuoden,eivät ole tulleet takaisin..
      Mut nythän eletään 2000 lukua,nykyään saa tehdä mitä haluaa,millään ei ole mitään väliä.Treffisivulta ainakaan täältä on nykyään turha etsiä sitä oikeaa aidosti,naiset etsivät täydellistä komeaa peilin kestävää miestä jota kehtaa kavereilleen näyttää mut unohtavat ovatko itse niin täydellisiä mitä miehestä vaativat...
      Ja miehistä tietää mitä etsivät...

      • kurnutustaloutta

        Kurnuttaja ei lue muitten kurnutuksia, purkaa vain omaa kurntustaan. Se on tämän palstan tarkoituskin. Aina sama kurnuttaja kurnuttaa samalla aksentilla, Toistaa itseään ja elämä jatkuu, Hän on oikessa, hän tietää, hän on kurnuttajien kunigas tai kunigatar.

        Mutta miksei kukaan huomaa sitä?

        Kun kurnuttajia on kuin lokkiparvia katolla, jää vain jäljet, lokin jätökset. Jätökset voi koota ja tehdä hyvää lannoitetta. Lokin elämälle löytää lopulta kunnon idea ja ajatus. Samoin kurnuttajan. Se on kokonan toisaalla kuin kurnutuksessa ja kutemisessa. Samoin suomi24 palstanpitäjien leipä ja toimeentulo.

        Kun kurnuttajia on riittävän paljon, syntyy hyvää bisnestä.


    • Neiti 23

      Minun poikaystäväni (nyt jo ex) petti kahdellakin tavalla. Olin 21v ja hän 26 kun aloitimme suhteen. Jätkä esitti olevansa varakas, oli hieno Audi yms. Todellisuudessa tyyppi oli aivan veloissaan ja velkarahalla eleli eteenpäin.

      Netissä hän etsi itselleen salaista seuraa noin 18v kundeista!!! HYI HEMMETTI !!!

      Onneksi asiat selvisi minulle suht aikaisessa vaiheessa.

    • Meillä aikoinaan exän kanssa oli molemmilla ilmoitukset samassa treffisivustossa ja mikä parasta, kiinnostuimme toistemme profiileista :D:D Sitten luultiin että tämä on varmaan jotain kohtalon ivaa, että meidät oli tarkoitettu yhteen.... heh just joo paskan vitut.

      • ??????

        no kumpi ensin tajusi että teitä ei ole tarkoitettu yhteen?


    • niin on minullakin:D

    • pata kattilaa soimaa

      Ei taida Sinullakaan olla puhtaat jauhot pussisssa jos oletitse ollut "löytämässä" miehesi deitti-parketilta !

    • groisant

      joka kerran pettää pettää aina ei parane kokemus 30 vuoden ajalta

    • ei uutta, mutta

      nou hätä ,mee ja laita itelless profiili ja kerro miehelle kuinka kivoja tuttavuuksia oot löytäny, Sä et oo ensimmäinen etkä viimeinen jolle näin on käynyt,sen onkin ainut lohtu sulle ja täähän onkin tässä seksivallankumouksessa ihan sallittua...ilman että se ihmeemmin enää herättäisi minkäänlaista paheksuntaa näissä pettäjien joukoissa.
      Laita ukko ulkoruokintaan talveksi, vaihda lukot ja etsi uskollinen kumppani jos et halua elää siinä uskossa että pettäjä tapansa parantaa.
      Kyllä joka pesälle munahaukkoja löytyy aina kun kun se pesänvartija on poissa.

    • Kirjaa itsesi samalle treffipaikalle ja laita oma orofiili sinne.
      Valokuvaa ei ole pakko laittaa, tai jos laitat, niin kopioi jostain Venäjän sivuilta nätin naisen kuva.
      Sitten otat yhteyttä omaan mieheesi. Kopioi kaikki viestit omiin dokumentteihin myöhempää käyttöä varten.

    • jatkakaa

      diipa daa... Mitenkäs löysit miehesi ilmon? Niinpä niin.

    • kokemusken rintaääni

      Keskustelu on ainoa tie luottamukseen - asia on puhuttava halki poikki ja pinoon. Hyväksyttävä - jos ei niin kantapäät eri suuntiin ja piste. Uusi elämäki tuo ilo ja murhetta - elämä kun on vaan sellaasta.

    • peretty

      keksi itselle "salanimi" liity samaan treffipalveluun ja vastaa hänelle...koita kirjoittaa ja saada mies treffeille... lähtee treffeille jos on petturi eikä ekakertaa liikenteessä...terv: petetty.

      • pata kattilaa soimaa

        Eiköhän hänellä jo ole siellä myös oma profiili, eihän hän muuten olisi törmännyt siellä miehensä ilmoitukseen.


    • Hyviä neuvoja.

      Ilmoittaudu sinäkin nettipalstalle ja etsi sieltä sellainen 80v kaveri mene sen kanssa naimisiin, niin kohta se ukko keikahtaa, saat sitten perinnön ja sitten sama uudestaan. Rakkaus on ikuista kohteet voi vaidella. Jos ei ole lapsia, suuseksin yhteydessä kuse sen suuhun.

    • miehen luonto

      "Mieti vaan miksi miehesi hakee seuraa. Syy taitaa löytyä peiliin katsomalla."

      Tuon kirjoittaja oli nimimerkki Pate-51. Aika vaikea kuvitella, että kirjoittaja oikeasti on 51. Jos tuo siis oikeasti oli kirjoittajan ikä, niin olen häntä muutaman vuoden nuorempi ja olen kyllä jo moneen kertaan tähän ikään mennessä ymmärtänyt, kenen sinne peiliin oikeasti pitäisi katsella.

      Kyllähän se on meidän miesten luonto, joka sinne baanalle meidät ajaa ainaa uudestaan, vaikka olis itsellä kuinka hyvä parisuhde alla. Sitten kun käry käy, niin rukoillaan ja vannotaan, että ei enää koskaan ja itsekin kuvitellaan, että näin on ja toki varmaan vuosi pari näin saattaa ollakin, kunnes se vieras pimpero alkaa taas kiinnostamaan ja homma palaa entiselleen.

      Iän myötä homma toki rauhottuu, toisilla enemmän toisilla vähemmän, mutta tilaisuuden tullen kuitenkin liki jokainen lankeaa loveen, vaikkei enää itse kovin ahkerasti metsällä kävisikään.

    • ävpk

      lyö paistinpannulla

    • Marjo.K

      Tuskin oli ensimmäinen kerta miehelläsi tuo 2kk sitten josta kiinni jäi ja eiköhän sitä olla harrastettu niin netissä kuin livenäkin jo pidemmän aikaa (maksulliset naiset)

      Suosittelen heivaamaan kertaheitolla ja toi on eräänlainen sairaus ja riippuvuus josta miehet ei pääse irti vaan anteeksiannettuasi hetken kuluttua jatkuu sama meininki.

      Kaikilla miehillä on samat "vietit"..toiset pystyy itsensä hillitsemään ja heikot lankeaa...

      • oomknk

        "toi on eräänlainen sairaus ja riippuvuus josta miehet ei pääse irti vaan anteeksiannettuasi hetken kuluttua jatkuu sama meininki."

        Eihän se mikään sairaus ole, vaan luonto on miehen sellaiseksi luonut. Se vietti on meissä ihan jokaisessa miehessä. Toiset haluavat sen viettinsä tukahduttaa, tiset taas eivät-

        "Kaikilla miehillä on samat "vietit"..toiset pystyy itsensä hillitsemään ja heikot lankeaa..."

        Se teidän naisten olisi kuitenkin hyvä ymmärtää, kun rupeatte uutta etsimään, että niitä itsensä hillitsijöitä on meistä miehistä korkeintaan 10 prosenttia.


      • ti ja lasto
        oomknk kirjoitti:

        "toi on eräänlainen sairaus ja riippuvuus josta miehet ei pääse irti vaan anteeksiannettuasi hetken kuluttua jatkuu sama meininki."

        Eihän se mikään sairaus ole, vaan luonto on miehen sellaiseksi luonut. Se vietti on meissä ihan jokaisessa miehessä. Toiset haluavat sen viettinsä tukahduttaa, tiset taas eivät-

        "Kaikilla miehillä on samat "vietit"..toiset pystyy itsensä hillitsemään ja heikot lankeaa..."

        Se teidän naisten olisi kuitenkin hyvä ymmärtää, kun rupeatte uutta etsimään, että niitä itsensä hillitsijöitä on meistä miehistä korkeintaan 10 prosenttia.

        Aika hyvä säkä on mulla ollut, kun seurustelukumppaneista vain kaksi on paljastunut petolliseksi, eli n. 10%.

        Erään tutkimusten mukaan avioliitossa olevista miehistä 20% on pettänyt vaimoaan. http://www.avatv.fi/rakkausjaseksi/artikkeli.shtml/2011/09/1389718/tutkimus-pettaminen-vahentynyt-radikaalisti

        Toisen tutkimuksen mukaan miehistä yli kolmannes on joskus pettänyt jotain kumppaniaan. Naisilla vastaava luku on vähemmän kuin neljännes.

        Sinä pettäjänä olet vähemmistössä, eivät muut. Uskollisia miehiä on olemassa ihan riittävästi, ettei pettäjämieheen kannata jäädä. Jätetään ne petturit pariutumaan keskenään.


      • hshshshhshshs
        ti ja lasto kirjoitti:

        Aika hyvä säkä on mulla ollut, kun seurustelukumppaneista vain kaksi on paljastunut petolliseksi, eli n. 10%.

        Erään tutkimusten mukaan avioliitossa olevista miehistä 20% on pettänyt vaimoaan. http://www.avatv.fi/rakkausjaseksi/artikkeli.shtml/2011/09/1389718/tutkimus-pettaminen-vahentynyt-radikaalisti

        Toisen tutkimuksen mukaan miehistä yli kolmannes on joskus pettänyt jotain kumppaniaan. Naisilla vastaava luku on vähemmän kuin neljännes.

        Sinä pettäjänä olet vähemmistössä, eivät muut. Uskollisia miehiä on olemassa ihan riittävästi, ettei pettäjämieheen kannata jäädä. Jätetään ne petturit pariutumaan keskenään.

        Miehet ilmeisesti pettää keskenään, koska miehet pettää tialstollisesti enemmän.

        Tai sitten kummatkin valehtelee, miehet liioittelee ja naiset vähättelee seksisuhteidensa määrää.


    • dicka

      im on fireehh

    • Itsekin olit etsimäs

      Heh.

      Eukko oli etsimässä salarakasta treffipalstalla ja törmäsi oman äijän ilmoitukseen. Eiköhän olisi syytä antaa anteeksi molemmin puolin.

      • osaatko lukee

        lukuisissa jutuissa on kyl käynyt niin et on jäänyt kiinni rysän päältä,lukekaa nää jutut kokonaan ennenkuin alatte arvosteleen keskeneräistä tekstii,


    • Jellie

      taisitpa itsekkin olla vieraisiin menossa kun kerran prehvipalstaa katselit ethän sinne muuten olisi mennyt tutkailemaan.

    • miesystvävä netissä

      Ystävättäreni löysi miesystäväni ilmoituksen treffipalstilla - ehdotteli treffejä. Joten se siitä.

      • -0-0-

        mun kaksi ystävää kirjoitteli mieskaverilleni ja mies oli niin sinkku ja rakastunut heihin molempiin..ja jatkoahan voi kaikki miettiä kun mies jäi kiinni


    • Riikka60

      Moni varattu mies hakee vaihtelua seksielämäänsä treffipalstoilta. Omalla vaimolle tai tyttöystävälle ei kehdata esittää toivetia. Mies hakee vaihtelua, intohimoa. Varatun miehen toivelista on pitkä mm. mies haluaa seksikkäitä alusasuja, seksilelujen käyttöä, suuseksiä, kahta naista jne. jne. Näin se vaan menee ja on raaka totuus monen treffipalstalla tai chatissa roikkuvan kohdalla.

      Tunnen useita sinkku naisia, jotka eivät halua "miestä nurkkiin", vaan käyttävät seksitarpeensa tyydyttämiseen näitä varattuja miehiä.

    • Origo

      Kokemusta on!Eikä se siitä muutu,niitä tulee toinen toisensa perään lisää..netissä paikkoja on jos jonniinlaisia mihin niitä laitella.Pyydellään anteeksi ja luvataan yhtä ja toista,mutta muutu ei.Sitten jo kohta tapaillaan jne.Turha kiusata itseänsä moisella,hopeat vaan jakoon ..mä katselin ja uskoin 9,5 ..9v liikaa:(

    • tuttu juttu

      Tänä päivänä niin normaalia että ei luulis kenenkää ihmettelevän mitä tapahtuu....
      Aloittajalle....jätä moinen p...a läjä ja jatka omaa elämääsi;-)
      Hyvää syksyä!

    • skf

      Lähde pois! juokse ja lujaa...narsisteihin ei voi luottaa,ei ne kunnioita toista sitä vertaa että uskollisia olisivat.
      Ei ne sitä tule ikinä oleman.
      Roikkuminen narsistisessa pettäjässä on pahinta itsensä kidutusta mitä voi olla,se tappaa sut sisältä.

    • ikuisesti mies

      Niin miksiköhän se sielä treffipalstalla roikkuu?????? olisikohan siihen jokin syy. Monesti ei huomata miten se parisuhde on jo aikaa ollut pielessä. Yleensä syy ei ole yksin sen toisen vaan molempien ja varmaan moni tietää että vaikeaa se enää on jatkaa jos toinen pyytelee anteeksi ja toinen kyylää loppuelämän.
      Monesti tuntuu että eikö naiseet kaiketi ajattele kun ne sanoo että mulla on mies joka on niin kiltti ja samalla niinkuin malliksi komennetaan et muut näkis.
      Myöskin se että jos toisen pitää aina ruinata niin kyllästyyhän siihen, pitäis muistaa sen toisenkin miten mukavalta se tuntuu kun toinen haluua ja näyttä että mä haluan sua.
      Lopuuksi vielä miksiköhän ne naiseet on yleensä puettu tuulipukuun jotka pitää itsestään selvänä että mun mies ei muita naisia kattele.

      • mul on tuulipuku

        sulle ikuisesti mies.Ai mollaat naisten tuulipukuja? Kuules mies,miksi miehet kävelee persuksista roikkuvissa likaisissa verkkareissa ja paitaakin vaihdetaan jos nainen käskee?Sellaisen ukon kaa pitäs viel kauppaan ym lähtee.naama ajamatta,letti ku rasvassa pyöritetty,sukat joskus ed.vuonna vaihdettu tai käännetty toisinpäin,kalsarit eestä keltaset ja takaalta ruskeet.Ja sä kehtaat mollata jotain tuulipukua?Ja haluumisesta vielä,jos ei esim.edellä mainittua haluu niin pitäiskö viel teeskennellä ja antaa likasten käpälien kouria ja aatella no ei siin mee ku 20sekkaa kyl mä kestän,ja katella ku haiseva ukko jyystää ja viel ehkäpä sanoo et joo ihanaa oli?Minä tein ukolle selväksi et käytä käsiäs tai mee lumppuihin.Ja kaikki oli hyvin ennenkuin hän oli ekan kerran käynyt vieraissa.Laitoin avioeron ja sinä aikana ei enää kiinnostanut missä kävi varmaan niissä entisissä baarilumpuissa.Niiltähän saa ja saa varmaan ne tauditkin.Hyi teitä!MIEHET!!!!


      • ikuisesti mies
        mul on tuulipuku kirjoitti:

        sulle ikuisesti mies.Ai mollaat naisten tuulipukuja? Kuules mies,miksi miehet kävelee persuksista roikkuvissa likaisissa verkkareissa ja paitaakin vaihdetaan jos nainen käskee?Sellaisen ukon kaa pitäs viel kauppaan ym lähtee.naama ajamatta,letti ku rasvassa pyöritetty,sukat joskus ed.vuonna vaihdettu tai käännetty toisinpäin,kalsarit eestä keltaset ja takaalta ruskeet.Ja sä kehtaat mollata jotain tuulipukua?Ja haluumisesta vielä,jos ei esim.edellä mainittua haluu niin pitäiskö viel teeskennellä ja antaa likasten käpälien kouria ja aatella no ei siin mee ku 20sekkaa kyl mä kestän,ja katella ku haiseva ukko jyystää ja viel ehkäpä sanoo et joo ihanaa oli?Minä tein ukolle selväksi et käytä käsiäs tai mee lumppuihin.Ja kaikki oli hyvin ennenkuin hän oli ekan kerran käynyt vieraissa.Laitoin avioeron ja sinä aikana ei enää kiinnostanut missä kävi varmaan niissä entisissä baarilumpuissa.Niiltähän saa ja saa varmaan ne tauditkin.Hyi teitä!MIEHET!!!!

        Eli ajattelit että se mies on helppo nakki ja muuta ei tarvi ku komentaa.
        Mikähän naisia nykyisin vaivaa kun ne luulee että miehelle riittää se kun nainen makaa kun lahna.


      • gsdgddgs
        mul on tuulipuku kirjoitti:

        sulle ikuisesti mies.Ai mollaat naisten tuulipukuja? Kuules mies,miksi miehet kävelee persuksista roikkuvissa likaisissa verkkareissa ja paitaakin vaihdetaan jos nainen käskee?Sellaisen ukon kaa pitäs viel kauppaan ym lähtee.naama ajamatta,letti ku rasvassa pyöritetty,sukat joskus ed.vuonna vaihdettu tai käännetty toisinpäin,kalsarit eestä keltaset ja takaalta ruskeet.Ja sä kehtaat mollata jotain tuulipukua?Ja haluumisesta vielä,jos ei esim.edellä mainittua haluu niin pitäiskö viel teeskennellä ja antaa likasten käpälien kouria ja aatella no ei siin mee ku 20sekkaa kyl mä kestän,ja katella ku haiseva ukko jyystää ja viel ehkäpä sanoo et joo ihanaa oli?Minä tein ukolle selväksi et käytä käsiäs tai mee lumppuihin.Ja kaikki oli hyvin ennenkuin hän oli ekan kerran käynyt vieraissa.Laitoin avioeron ja sinä aikana ei enää kiinnostanut missä kävi varmaan niissä entisissä baarilumpuissa.Niiltähän saa ja saa varmaan ne tauditkin.Hyi teitä!MIEHET!!!!

        Ansaittit varmaan tollashen miähen.


    • --paljon nähnyt

      ketään ei voi väkisin pitää
      jos hän tahtoo mennä hän menee
      lupaa mitä vain

      se on siitä kiinni
      mitä jaksat sietää
      jäätkö vai lähdetkö
      vai pistätkö miehen pihalle

      itse seikkailen
      sillä tunteita miestäni kohtaan ei enää ole
      eikä seikkkailu ole kosto hänen toimistaan
      kuten hän luulee
      asioista on puhuttu
      enkä sittenkään saa häneltä sitä mitä kaipaan
      joten ...ei ole muita vaihtoehtoja

      sinun on joko tehtävä päätös erosta
      tai hyväksyttävä hänen tekemisensä
      tee se nyt

    • aika muuttuu........

      Muutama vuosikymmen sitten kun naistentanssit oli suurta huutoa. Eli vieraissa kävi naiset, että miehet senkuin ehti. Nyt nuo ravintolat on historiaa ja netti on korvannut. Ei tässä sen ihmeellisempää ole...

    • hah...voi voi noita ukkomiehiä siellä notkuu palstat väärällään=)
      ikävä kyllä

    • anneli

      KOkemusta mieheni oli soitellut seksisi palveluun,jäi kii kun iso lasku tuli kotiin,luottamus hävinyt paljo.Kysyin mitä hän tykkäisi jos itse tekisin samoin.Vastasi ei mukavalle tuntuiosi.Ei elämä helppoa.

      • iso lasku

        Annelille! Me oltiin vasta oltu yhessä n5kk ja kaikki meni hienosti.Seksi mahtavaa.Kunnes tuli puh lasku.Oli markka-aika.Mulla yksin asuessa lasku n.140-170mk ku rävähti 2300mk lasku.Aloinpa selvittelee niin seksilinjoillehan soiteltu ku olin töissä.Eli meidän uudessa suhteessa rakkaus hehkui,seksi ihanaa,mutta se ei riittänytkään.Kysyinkin et pitääks mun alkaa leikkii hutsuu tai vast.vai miten pitäs toimii et riittäisin.Et linja meni kiinni ja ukkokin lähti.


    • Pikku-Aleksi

      Hai sie emäntä,tiiätkös mitä yhteistä on kirkolla ja kirpputorilla?-Hai molemmis on kaupan hyvää ja halpaa hylkytavaraa.

    • mutinatuulessa

      Ihmettelen vaan mitä varatut tekee treffipalstoilla??

      Mikä oli tämän ihmisen motiivi käydä samaisilla sivuilla kuin minne mies oli ilmoituksen jättänyt? Seuraako kenties etsimässä?

      Taitaa kuitenkin olla nykypäivää tuo moraalittomuus parisuhteissa. Ei arvosteta ja kunnioiteta toisia ihmisiä ja sehän lähtee siitä, ettei arvosteta edes itseään!

      • lkj

        jos epäilykset herää niin voi siellä deittipalstalla käydä vilkasemassa,vai pitäiskö se kulkee vaan laput silmillä ja korvilla ja valehella itselle että kaikki on ok.


    • Elo ihmisen

      Olen myös tavannut monia jo 'aikuisia' ,--50v naisia jotka kaipaavat miehistä seuraa aika-ajoin, kuitenkaan eivät välttämättä haluu asumaan miehen kanssa.

      Netti on helppo väylä löytää seuraa yksinäisyyteen, niin miesten kuin naistenkin ja hyvä niin. Kaikkihan eivät viihdy 'Baarissa', eikä tanssilavoilla..

      Olen tutustunut lukuisiin naisiin, joista osa on aviossa, jossa seksielämä on hiipunut vähiin.. monet eronneita, tai muuten yksinäisiä..

      Joillekkin riittää että käyn heidän luonaan määräajoin, lähinnä seksuaalisten tarpeiden tyydyttämiseksi, jotkut haluu vkl-säädön, jotkut ns. mökkipanon,,jne..

      Itse olen vapaa ja enkä tahdo olla kellekkään harmiksi vaan mahdollisimman monille iloksi, se sopii tämänhetkiseen elämäntilanteeseeni.

    • Miksi luit?

      Miten jäi kiinni?
      Luitko jostainsyystä sitä treffipalstaa ja tunnistit miehes?

    • Elon Erkki

      Universaali, ylisukupolvinen sääntö: NAISEEN EI VOI LUOTTAA !

    • Monoa ja heti!

    • petturiko?:)

      voihan hitto mä olen ollut saman ukon kanssa jo kymmemen vuotta ja mulla on(kai) edelleen ilmoitus treffipalstalla vai poistetaanko se automaattisesti tietyn ajan kuluttua?hups olis pitänyt muistaa käydä vaihtamassa säh.postiosoite sinne silloin kun se meni vaihtoon.
      voi hitsinpippula nyt mä en edes enää muista millä sivuilla se mun ilmoitus oli etten voi käydä katsomassa vieläkö se on siellä....harmittava takaisku kun ukkokin olis mielellään lukenut sen ilmoituksen.

    • koettu on ja erottu

      ihan kiltin oliset miehetkin voi olla mitä pahimpia pettäjiä ja oman puolison kiusaajia, eli ei aina päältäpäin näe, mikä mies on kyseessä

    • Reilusti yksin

      Valitettavan paljon varattuja roikkuu treffipalstoilla... ja me sinkutkin siitä kärsimme, jotka tosissaan haluaisi löytää elämänsä kumppanin. Kerran oon tavannu miehen, joka luultavasti vieläkin leikkii sinkkua... onneksi stalkkeroin ja selvis, että on edelleenkin parisuhteessa... kovasti yritti selitellä, mutta turha siinä oli itteään kiusata... että muistutan vain, että kaikki siitä leikistä kärsii, kun ihmiset on niin itsekkäitä pelkureita, etteivät osaa olla reilusti yksin, kun on huonosti kaksin ja sen jälkeen alkaisi etsimään uutta onnea.

    • kokemusta on..

      VOI VOI naisparat, tietäisittepä miten monet teidän iki-ihanista miehistänne kirjoittelevat päivisin kun pääsevät työpaikalleen viikonlopun jälkeen, etsimään sitä salaista ihanaa ja kiihkeää seuraa. Kotona on vaimo/ avovaimo, mutta se ei tahtia haittaa. Yksinäisellä naisella olisi todella elämä yhtä juhlaa jos jokaisen kanssa aikoisi viettää sen ihanan illan.
      Pitäkää parempi huoli miehistänne, ettei heidän tarvitse lähteä etsimään seuraa muualta.
      Hus miehet kotiin takaisin !

      • Hanipipari

        Mutta kun sepä ei aina riitä.Kaikki seksilinjat sais lopettaa ja ihmisten pitäis itekin muuttua vastuullisemmiksi ja ottaa oma kumppani huomioon.No aina ei kaikki slti mee nappiin vaikka yrittäis.Onneksi mä tajusin pistää varastelevan pettävän ja hakkaavan ukon pihalle ja hankin skarotuisen ihanan koiranpennun.Sepä ei valehtele eikä varmasti petä.En huoli koskaan enää ukkoa pilaamaan mun elämää.Mulle riittää oma Hanipipari.


    • ....................

      Ei tuohon mitään oikein voi sanoa. Otan osaa. Mahtaa tuntua todella pahalta.

    • ei anteeksi

      kannattaa unohtaa koko mies ja muuttaa pois ja aloittaa sinkku elämä 2012 ja elämä jatkuu . . .

      Jos annat sille anteeksi sen niin se tekee sen uudestaan ja sit se voi käidä vieraissa naisissa ja sitä se näyttää et et ole sen arvoinen nainen . .

      minä erosin kk sitten ja elämä hymyilee minulle ja olen minä kahden kakaran huono faija . . mut Elämä on kovaa

    • jomppe80

      Tollainen mies kannattaa jättää!

    • puhdas pöytä

      Sinkkunaisena on elämä mukavaa, kunhan kiertää kaukaa varatut, ei pidä uskoa miehen puheita aina ja ottaa selvää onko varattu.

    • Aviossa 10v

      On kokemuksia.
      Olen mies, jolla kanssa ilmoitus eri palstoilla. Miksi jättää ja jäädä tyhjän päälle, kun voi vauhdista vaihtaa.

      • 12+17

        niinpä on miehen puheita ei muuta. Miksi rikkoa ihmisen sydämen joka rakastaa ja vaihtaa toiseen lennossa siis? Älä riko sitä mitä ei noin vain korjailla. Se on ihmisen sydän ja tunteet.


    • L_U_E T_ä_m_ä

      yritä ymmärtää, että meillä on niin erilaisia tarpeita ja jos niistä ei saa_uskalla puhua niin että toinen yrittää ymmärtää se johtaa tähän.

      Tuossa tuli vanhan vaarin tärkeä neuvo yllättävän lyhyesti, lue se useaan kertaan ja ymmärrä.

      Ensimmäinen neuvoni on älä ole ylpeä, äläkä uhkaile, nainen voi muutamalla sanalla sanoa sellaista mitä ei voi koskaan antaa kokonaan anteeksi, ei ainakaan unohtaa.

      Naisen ja miehen tilanne on aivan eri,
      - keskimääräinen tai vaikka kuinka hiljainen nainen saa miesseuraa vieraassa kaupungilla alle puolessa tunnissa, yleensä 10 minuutissa.
      - vastaava mies ei taatusti saa seuraa, kadulla ja täysin vieralta, todennäköisesti kolmas yritys johtaa poliisiasemalle.
      Ota tuo huomioon kun puhut.

      Lisäksi sanoisin, koskee myös miestä, älä koskaan sano "että taasko samaa asiaa puhut", ei kukaan puhu samaa jos asia on selvinnyt edellisellä kerralla.

      Ja treffipalstoista, kun mies siellä juttelee, hän saa hieman voimaa olla kanssasi "kurjassa suhteessa" ja hän ilmeisesti haluaa jatkaa suhdetta.
      Näitä asioita en voi arvailla, meitä on niin monenlaisia, puhumalla asiat selviäisi ja aina kun tulee suuri riita, lopettakaa ........ja aloittakaa myöhemmin uudelleen.

      Meilläkin kesti tutustuminen 15 vuotta ja siinä välissä tehtiin monta lasta ja nyt on tietysti huimasti jo lastenlapsia,
      vieläkään 38 aviovuoden jälkeen emme oikein hyvin ymmärrä erojamme, mutta kun niistä kerromme, on aika kivasti mennyt, kun lapset ovat tuoneet koulusta ja työstä vain positiivisia asioita.

      OLKAA sovussa, ja jos eroatte,,,mitä minä en tosiaan toivo,
      tehkää ero ainakin sovinnossa jos/kun ette ole osannut sovinnossa yhdessä elää.

      En suosittele eroja, kyllä siinä tulee useita vaikeita ja kalliita asioita ja suurempi sotku, siitä vaan eivät eronneet yleensä totuutta kerro.

    • eiikinäenään

      Saman kokemuksen ole itsekin käynyt läpi. Mies etsi seuraa vaikka vakuutteli rakastavansa minua ja oltiin yhdessä. Annoin anteeksi kun niin ihanasti osasi pyytää ja lupasi olevansa luotettava. Turhaan anteeksi annoin ei kauaa kestänyt kun taas mies jäi kiinni ja niin että pyöritteli useampaa naista samalla. Samat valheet jokaiselle. Eronnut ja yksinäinen mies. Tosissaan etsimässä seuraa loppuelämäkseen. Valheita ja vain valheita niin monelle.

      Pettäjä on aina pettäjä ei se muuksi muutu. Mies vain jatkaa uusien kanssa samalla lailla. Särkee sydämiä mennen tullen..surullista :(

    • Mutta.

      Kuinka aloittaja itse meni treffipalstalle, josta sitten löysi miehensä ilmoituksen? Eli, onko se väärin jos miehesi etsii seuraa, mutta se taas on oikein,jos aloittaja etsii seuraa? Olepa kerrankin oma-aloitteinen ja ratkaiset ihan itseksesi parisuhde kiemuranne.

      • palikat j

        Hiton pahvit.

        Treffiprofiilin löytymiseen on monta, MONTA muutakin reittiä kuin vierailla siellä itse ja varsinkaan seuranhakutoiveissa.

        - Ystävä tunnistaa miehen profiilista ja kertoo naiselle
        - Näkee miehen profiilin kotikoneella, jolla on sivu jäänyt auki
        - Toinen nainen ilmoittaa (itse ilmoitin heti, kun sain tietää miehen olevan varattu)
        - Näkee (tahattomasti) toisen naisen lähettämän viestin, jossa viitataan profiiliin
        - Surffailee S24:n sivuilla ja näkee miehensä mainoskuvan match.comissa
        - Surffailee yhdessä ystävänsä kanssa miesten profiileja läpi ystävälle, ei itselle

        Jos nainen olisi itsekin seuraa hakemassa treffipalstalla, olisiko hän täällä valittamassa, kun mies niin tekee?


      • Janet

        Tampio!
        Jos vaikka Sulle kävis niin kuin mulle:
        Tultuani normaalia aikaisemmin kotiin menin tietokoneelle jota harvemmin käytän. Koneella olikin auki e-kontakti-sivu, jossa teksti: Olet nyt kirjautunut ulos. Kiitos käynnistä. Toivottavasti palaat pian!

        Niin että sillä tavalla ihan tajusin että joku muu kuin minä oli ollut kirjautuneena e-kontakti sivustolle. Ja kun asumme kahdestaan päättelin että oma mieshän se.

        PetturiNiljaskat ovat röyhkeitä ja ovelia, mutta eivät erehtymättömiä. Kun alat nähdä selitysten ja valheiden taakse tajuat että pedot elävät ihan omassa maailmassaan.


    • Jätä se sika!

    • ex rouva

      Onneksi mä seurasin mieheni liikehdintää netissä hänen koneelta, koska epäilin että hänellä jotain "säpinää" ja ei se ollu mulle yllätys, että hänellä oli treffeissä profiili jossa hän sinkkuna (!!) etsi seuraa - no tänä päivänä hän onkin ex =))

    • yjhesthbsrhb

      Jo kumppanin laittama ilmoitus treffipalstalla on pettämistä, vaikka mitään fyysistä kontaktia kenenkään kanssa ei olisi edes vielä ehtinyt tapahtumaan.

      Särjettyä sydäntä on petturin vaikea saada enää ehjäksi. Jos minua petettäisiin, en pystyisi enää jatkamaan petturin kanssa. Olisin todella surullinen mutta niin olisin myös jos jatkaisin hänen kanssaan.

    • Ei ole varmasti ensimmäinen eikä viimeinen kerta.
      Exäni kanssa yritin antaa anteeksi, mutta ilmeni, että tämä tapaus oli vain jäävuoren huippu. Nyt olen eronnut ja yksin, mutta paljon onnellisempi kuin yhdessä ollessamme.

    • Toipuva nainen

      Mies jota tapailin sanoi että miksi olla yksin jos jonkinlaista seuraa saa siis minä mutta selän takana tapaili muita ja petti. Olisi siis käyttänyt niin pitkään että jos olisi joskus saanut unelma naisensa. Luulen että hän oli myös narsisti luonteeltaan. Voin huonosti hänen kanssaan ja katkaisin kaiken. Voimia sinulle. Minä en voisi mieheesi enää luottaa tai uskoa että oikeasti välittää sinusta kun noin tekee.

    • tutulta kuulostaa

      Ilman pitkiä puheita sanoisin, että pihalle... ei kannata jäädä seurailemaan. Aloita kuntoilu, mene kampaajalle, osta uusia vaatteita ja nauti elämästä. Sinullahan on oma elämä, nauti siitä. Miehiä löytyy riviin.

    • ihmeellistä

      useinhan nämä miehet sanoo, kukaan ei omista häntä, vaikka oliskin parisuhteessa..

    • Taas yksi typerys, joka uskoo kusettavaa kusipäätä.

      Ole vaan sen kanssa loppu elämäsi, tuut takuuvarmasti onnelliseksi.

    • manolos

      mulla on ollu tsenssipalstalla ilmo mutta esiinnyn sentään varattuna miehenä. vain venäläiset naiset ovat lähetelleet ilmoja mulle!

    • flintstonen ex

      Kylläpä meitä hyväuskoisia on paljon, tapasin ihanan miehen n.vuosi sitten kontaktipalstan kautta, tapasimme harvoin, johtuen pitkästä välimatkasta. Seksi aivan mahtavaa, loppupeleissä ilmeisesti sitten kuitenkin vain minun mielestäni. Joulun lähestyessä tuli pikkuinen ilmoitusasia: baiduvei, olen lähdössä lomalle joulupäivänä. Vähän ensin kummastelin, mutta käämit paloi, kun kertoi olevansa kuukauden lomalla. Sitä itkua ja särkynyttä sydäntä ei voi sanoin kuvailla. Palasi kuukauden päästä, otti yhteyttä, halusi tavata ja minä IDIOOTTI menin, ei hänellä mitään seksisuhteita ollut Thaimaassa, ihan tylsääkin oli ollut ja minä halusin uskoa. Yritettiin sitten uudestaan, kunnes jäi tuttavan kautta kiinni, profiili jälleen hakupalstalla, ajankulua vaan, kertoi kun kysyin. No kun luottamus meni niin ei sitä takaisin saa, minä en ainakaan, taas otti tällä viikolla yhteyttä, kova ikävä yms.mutta nyt en enää lähde tuohon mukaan, tuhoaa itseluottamuksen täysin tuollainen, ei voi muuta sanoa teille saman kokeneille kuin ei se siitä muutu, vaikka kuinka haluaisit uskoa, tunnevammainen, mikä tunnevammainen, kyllä meitä oikeasti tunteviakin vielä löytyy, olis kiva jos sellaisen vielä kohtaisi tosielämässä.

    • dfhdhfdg
      • hhhhhhf

        Kehotat rikkomaan lakia? Sinut pitäisi ilmiantaa poliisille


      • moi, olet aika kiinnostava. otatko yhteyttä


    • nunna

      Ei ihminen ole yksiavioinen vaikka kirkko muuta väittääkin. Kaikki pettävät, jos tilanne sen mahdollistaa ja parisuhteessa on pienikin särö. Omatunnolla ei ole asian kanssa mitään tekemistä, vain, ja ainoastaan halulla olla rakastettu. Älkää yrittäkö olla tekopyhiä!

      • Aivan, ja varsinkaan miehet eivät nykyjään ajattele miltä naiselta tuntuu, kun he saavat selville, etteivät enään riitä miehelle. Pitää joko kestää tai sit erota? Miettiä onko lapset syynä siinä ettei halua erota vai taloudellinen tilanne? Nykyjään toki ei ole olla helppona yksinhuoltajan äitinä varsinkaan jos olet jossain ali palkkaisessa työssä. Ja kuka äiti haluaisi antaa lapsensa pettäjä isänsä huomaan??? Miehet ovat jotka ajattelevat vain omia mieltymyksiään ja haluja, vaikka kuinka väittävät toista.


      • toisinkin päin...
        pandora55 kirjoitti:

        Aivan, ja varsinkaan miehet eivät nykyjään ajattele miltä naiselta tuntuu, kun he saavat selville, etteivät enään riitä miehelle. Pitää joko kestää tai sit erota? Miettiä onko lapset syynä siinä ettei halua erota vai taloudellinen tilanne? Nykyjään toki ei ole olla helppona yksinhuoltajan äitinä varsinkaan jos olet jossain ali palkkaisessa työssä. Ja kuka äiti haluaisi antaa lapsensa pettäjä isänsä huomaan??? Miehet ovat jotka ajattelevat vain omia mieltymyksiään ja haluja, vaikka kuinka väittävät toista.

        ajatteppa miltä miehestäsi tuntuis, kun selviää ettei riitä vaimolle, tai vaimo pihtaa alvariinsa.
        Menkööt vaimo sitten itseensä, että kannattaako erota, vai jatkaa pihtaamista jonka seurauksena mies saattaa pettää.
        Kyllä on raukkamaista käytöstä, kun ei tehdä mitään suhteen eteen ja sitten erotaan, ties mistä syystä ja sma p**luralli jatkuu uudessa suhteessa.


    • ciibii

      Jep. Lyhyesti koettu on. Luulin myös et oli eka kerta, eipä kuule siihen jäänyt ja myöhemmin selvis että oli kaikenlaisia virityksiä joka paikassa. Hyi helvetti. Onneks tajusin erota. Kävin siks kattomassa treffit palstalla koska tuntui että salailee jotain ja niinkin tyhä silloin oli että selaushistoriasta asia selvis. tästä aikaa jo 6v.

    • Tää kolahti ja on kuin omasta elämästä. Ensin alkuun upeeta mahtavaa uusperhe-elämää ja sitten se kaikki muuttui. Oli sun ja mun lapset, ei yhteisiä ja mun lapset jotka meillä asui tekivät kaikki väärin. Liian kauan suihkussa, liikaa meteliä. Hän kävi ulkona kaverinsa kanssa, mää kerran vuodessa. Joskus menimme yhdessä ulos niin hän ei voinut jonottaa mun yhteen suosikki paikkaan vaan lähti muualle ja mennessäni kotiini oli ovi teljetty sisältäpäin lankulla etten saanut sitä avaimella auki. Soitin hätäkeskukseen ja sieltä otettiin mieheeni yhteyttä ja hän loppujen lopuksi avasi oven ettei tarvittu poliiseja. Ja jo kerran ennen tätä olimme veljeni ja hänen vaimonsa kanssa ulkona niin mieheni häipyi omille teilleen sanomatta sanaakaan. Eräänä sunnuntaina tämä työssäkäyvä mieheni oli illalla niin kännissä että en uskaltanut jäädä lasteni kanssa kotiini yöksi vaan lähdimme äidilleni. Hän myös jäi kiinni s24 palstan käytöstä, etsi sensuellia naista itselleen ja kiinni jäätyään totesi vaan että kyllä hänelläkin täytyy virikkeitä olla. huh huh. Kerran kun lapseni ei ollut tullut ajoissa kotiin, hän telkesi taas oven ja herätti mut lapsen tullessa kotiin. Hänen monet exänsä olivat kavereiden kavereita, siis jos törmättiin kaupassa, niin suunnilleen piiloon piti mennä. Yksi pyysi helmikuussa katsomaan itseään sairaalaan, niin exäni ilmoitti hänelle, että hän on luvannut olla pitämättä yhteyttä exien kanssa.Sitten katsoin hänen puhelimestaan oliko puhunut totta tämän kertoessaan, niin tähän asti oli, mutta sitten ex kirjoittikin että säähän olit itse alkutalvesta pyytänyt päästä kahville. jep.tänä kesänä hän teki taas saman kuin aiemmin: meni nukkuun ja kun menin hetken päästä perässä ja teeskentelin nukkuvaa, hän hipsi terassin kautta jonnekkin ja tuli aamuyöstä kotiin. Ton tapahtuman jälkeen teki kerran vielä niin että läti lauantai-iltana ennen puolta yötä kotoa ja tuli sunnuntai aamuna yhdeksältä taksilla kotiin. SIIHEN LOPPUI MEIDÄN UUSPERHE-ELÄMÄ, AVIOLIITTO JA YHTEISEN TALON OMISTAMINEN!

    • j.o.o

      sinusta eikä miehestäsi ole elvyttämään pitkään jatkunutta seksi elämää,kumpikaan ei voi puhua toiveistaan toiselle ja näin siinä käy.......tässä tapauksessa miehesi etsi ns."pakoreitin" so simple is that.

    • et ole ainoa täällä jolle on käynyt noin.
      minulla oli ilmoitus etsin, rehellistä, luotettavaa ja vapaata miestä elämääni. mutta miten kävi? vastauksia tuli ja sit yksi "napsahti" kohdalleen. oltiin seurusteltu 2½ vuotta. sitten soi puhelin eräänä päivän ja nais ääni kysyi, kuka olet? sain selville, että tää luotettava, rehellinen ja vapaa mies oli asunut jo monia vuosia toisen naisen kans. sen jälkeen en ole luottanut yhteenkään mieheen ja niitä on toki minun elämässä ollut jo useita.
      tällasiä on nykyjään suomalaiset miehet. nainen älä usko todellakaan mieheen joka vaikuttaa vähänkään epävarmalta tai -luotettavalta, tai miestä jolla alkaa olla uusia menoja tai liian pitkiä kauppareissuja!

      • olen nykyajan mies..

        voi voi, sinua raukkaa, sä olet vain niitä joilla ei ole pelisilmää käräyttää miestä, on se ihme kun piti 2 ,5 vuotta kulua ennenkuin tuokin selvisi. Tällaistä tää ihmisten sinisilmäisyys on, ollaan niin rakkaudesta sokeina ja eletään siinä uskossa , että eihän minun mieheni/naiseni voi mikään petturi olla.
        Kyllä petturi jää kiinni jossain vaiheessa aina, uskokoot mitä tahansa.
        Kyllä ne naisten kauppareissut yleensäkin ovat pitempiä kuin miehillä, mistähän tuokin johtunee ja eikö sitten miehellä muka saisi mitään harrastuksia olla, vai sohvaperunaako pidät ihannemiehenä


    • Yksinhuoltajat

      Tavaraa saa todellakin - valita asti...

    • vapaa valikoiden..

      ..Niin itse naisena treffipalstalle kirjautuneena sinkuksi.Yhteydenottoja miehiltä...sepityksiä avioerosta, leskeydestä ja traumaatisista suhteista joissa mies on kärsinyt vääryyttä ja naiset ovat toimineet katalasti ja tehneet narsistisia ja mielenterveyteen koskien epäilyttäviä temppuja.
      Näitä kuunnellut ja joitunut keskelle selkkausten- jotka olisivat jatkoa "klikkaa mua" sarjalle. Kihlatut soitelleet..jopa viisilapsisen perheen vanhimmainen esikoinen lähestynyt syyttäen avioliiton rikkomisesta..tarinoita jotka ovat vailla vertaansa. Mikä altistaa miehen pakenemaan arkeaan ja havittelemaan salasuhdetta sinkun naisen kanssa..suomalaisen miehen valehtelemaan oma tilanteensa.
      On hurjaa..vapaana sinkkuna naisena tulla syyllistetyksi varattujen miesten seikkailuista..Luottamus kyllä horjuu ja tulee varovaiseksi..en päivääkään katselisi moisia miehiä jakamassa arkeani..en kanssani enkä heidän vakikumppaneinaan. Uskomattomat luulot ja eikä mitään pelisilmää- valehtelija jää kiinni tavalla tai toisella. Kun pääsee yli oman häpeänsä...nousee vaan sääli noitakin elämäänsä vaihtelua hakevien miesreppanoiden ympäröivään arkeen..ressukat pienet..ollapa kärpäsenä katossa jälkimaininkien asioiden setvimisessä."Oletko vapaa" kysymys kumppaniehdokkaalle on lähes vitsi...

      • tuosta vielä..

        suo sillä, vetelä täällä, mikähän on niidenkin naissinkkujen moraalitaso, kun palstoilla metsästävät varattuja miehiä, naureskelevat vain kuinka helppo nakki tuokinn mies oli.
        Kyllä tulee mielen , että taitaa uskoiisuus olla nykyelämässä joillekin pelkkä vitsi.


    • Vappaastivalikoiden.

      Turha syyllistää yksin miehiä,, Kohdalleni on sattunut, erinäisissä suhteissa jopa aviossakin olevia perheellisiäkin, jopa akateemisesti kouluttautuneita naisia,.

      Meno vaan on nyky yhteiskunnassa sellaista että jotkut ihmiset hakee, niin miehet kuin naisetkin,, 'pikatyydytyksiä',, hetkellisiä elämyksiä,, mitälie..??

      Mielestäni kumpikin sukupuoli, nykysuomessa, harrastaa ns..filunkia kumppaneiden seläntakana, silloin kun tilanne sen sallii, tämä tietenkin kertoo moraalin tilasta tässä BB-yhteiskunnassamme.

      Tunnen joukon aviosuhteessa olevia keski ikäisiä naisia jotka käyvät naisporukalla, esimm.. Saariselällä, Levillä, ymm.. panettamassa itseään joka kevät. Vedoten miehilleen, 'me naisimmeiset haluamme omaa aikaa, ''tyttöjen kanssa''.. "hiihdellä".?

      Todellisuudessa heillä on keskuudessaan kilpailu kuka saa vierasta munaa ensimmäisenä..
      Siksi kova oli kiire tanssiparketille, heti kun perille pääsivät, tuttuja naisia olivat seuratessani sivupöydästä villiä menoa..

      Samanlaiset leuhkimiset on heillä kuka teki millaisen 'kaadon' ja kenellä oli mitenkäkin isokyr**inen parteneri ja kuinka sitkeesti mies jaksoi 'jyystää' koko yön.?

      Nämä jutut olen osittain itse nähnyt ja kuullut 'harrastukseen' osalliselta naiselta..

      Markkinat on sellaiset että kysyntä kohtaa tarjonnan, eikä niitä puhtaita pulmusia ole kummassakaan osapuolessa, niin se 'tasa-arvo' toteutuu..??

      Vai sanoisinko moraalinen rappio..??

    • Petetty ja jätetty..

      Kautta aikojen ihmiset ovat pettäneet toisiaan...
      Meidän elämämme on jatkuvasti anteeksi antoa ja jatkamista... tai sitten peli on vihellettävä heti poikki.
      Mikä on parempi meille ihmisille ???
      Anteeksi anto ja jatkaminen vai ero.. miettikääs sitä oletteko kummassa ratkaisussa onnellinen sen jälkeen ?
      Jos puolisot ovat olleet yhdessä vaikka 40 vuotta, varmaan hekin ovat jossain vaiheessa miettineet eroa.. mikä heidät on saanut kuitenkin jatkamaan... se anteeksi anto varmaankin jos kerran toinen erehtyy kaidalta polulta, loppuuko siihen elämä vai ei sen puolison kanssa..
      Me kaikki olemme jossain vaiheessa puolisoillemme tehneet jotain, josta voisimme pyytää anteeksi !!!!!
      Kun olen lukenut noita palstoja, molemmat syyttävät toisiaan miksi lähtivät pettämään !!
      Vaimo ei anna, vaimo nalkuttaa, vaimo ei halua kokeilla mitään uttaa rakastellessa, vaimo ei ymmärrä minua jne..
      Mies ei anna, mies ei osaa olla hellä, mies rakastelee ja kääntää selän ja kuorsaa kohta, mies ei ymmärrä toiveitani jne..
      Noista saa lukea jatkuvasti esim treffipalstoilla kun aviossa olevat hakevat siellä salaista seuraa ;)
      Oppikaa antamaan anteeksi ja jos on vain erehdytty polulta kerran tai pari, itsessä voi olla vikaa toisen pettämishaluun..

    • Petetty ja jätetty..

      Jäi kirjoittamatta edelliseen viestiin seuraavaa..
      Mistä tiesit että miehelläsi oli treffi-ilmoitus, jos menit itse seuraamaan treffi-ilmoituksia..niin miksi menit, olitko itse katselemassa sopivaa seuraa.
      Olen huomannut treffipalstoilla ettei naimisissa olevat käytä mitään tunnistettavaa tietoa kuka hän on, ei siis kuvaa tai nimeä..
      Kuinka ihmeessä sinä tunnistit miehesi sieltä, onko sinulla kenties ollut treffit sen ilmoituksen tekijän kanssa heh hee..
      Tai sitten sinulla on jatkuvasti tapana tutkia miehesi yksityis juttuja, puhelin, sähköposti, kirjeet, muistiinpanot jne..
      Kummalla teistä on puhtaammat jauhot pussissa ???
      Kysyn vain ja mukavaa olis kun vastaisit kuinka ihmeessä sait kaiken selville !!!!!!!!!!!

      • toisto vielä kerran

        Hiton pahvit.

        Treffiprofiilin löytymiseen on monta, MONTA muutakin reittiä kuin vierailla siellä itse ja varsinkaan seuranhakutoiveissa.

        - Ystävä tunnistaa miehen profiilista ja kertoo naiselle
        - Näkee miehen profiilin kotikoneella, jolla on sivu jäänyt auki
        - Toinen nainen ilmoittaa (itse ilmoitin heti, kun sain tietää miehen olevan varattu)
        - Näkee (tahattomasti) toisen naisen lähettämän viestin, jossa viitataan profiiliin
        - Surffailee S24:n sivuilla ja näkee miehensä mainoskuvan match.comissa
        - Surffailee yhdessä ystävänsä kanssa miesten profiileja läpi ystävälle, ei itselle

        Jos nainen olisi itsekin seuraa hakemassa treffipalstalla, olisiko hän täällä valittamassa, kun mies niin tekee?


      • paliakt
        toisto vielä kerran kirjoitti:

        Hiton pahvit.

        Treffiprofiilin löytymiseen on monta, MONTA muutakin reittiä kuin vierailla siellä itse ja varsinkaan seuranhakutoiveissa.

        - Ystävä tunnistaa miehen profiilista ja kertoo naiselle
        - Näkee miehen profiilin kotikoneella, jolla on sivu jäänyt auki
        - Toinen nainen ilmoittaa (itse ilmoitin heti, kun sain tietää miehen olevan varattu)
        - Näkee (tahattomasti) toisen naisen lähettämän viestin, jossa viitataan profiiliin
        - Surffailee S24:n sivuilla ja näkee miehensä mainoskuvan match.comissa
        - Surffailee yhdessä ystävänsä kanssa miesten profiileja läpi ystävälle, ei itselle

        Jos nainen olisi itsekin seuraa hakemassa treffipalstalla, olisiko hän täällä valittamassa, kun mies niin tekee?

        Ja vastaus kysymykseesi on tuo kakkoskohta: ap:n miehellä oli jäänyt oma profiilinsa auki kotikoneella.


    • out law man

      Tapasin naisen v.2011, joka vakuutti minun olevan juri hänelle sopiva olin titenkin imareltu ja melkeinpä saman tien alkoi "ostattaminen" osata wc-paperia,tupakka.pesuaineita.ruokaa.yms.jne.ja enen kuin kerkisin tajutakaan hän vaati kihloihin ja sitten kohta naimisiin ja lopulta teki nettissä lainoja nimiini ensin pieni ja koitin ne makssaa muta siten niitä oli niin paljon,että oli pakkokin itse ottaa netti lianoja maksaakseni nuo kasaantuneet.hän vaan oli ihan pokkana.
      yht äkkiä en enää saanut laina ja tuo raks aviovaimoni,suuttui,meni poliisille tekaistuin perustein laatimaan rikosilmoitusta.
      jouduin poliin ikeen alle aivan syyttä suotta,no niin tuona aikan olessani poliisin hoteissa,meni tuo rajkas aviovaimo laitaan autostani myynti ilmoituksen oikotie netti autoon yrittäen autoni myyntiä.esityen kolmanella nimellään aulikki lindroos.
      -no kaiken kokemani jälkeen sain selville,että koko yhdessä olo aikamme oli rakas avio vaimoni ollutkin.
      niin netissä sennsi palstoilla hänellä on lukuisia sähköposti osoiteita ja profiileja.ei ihme,että on sekasin nupistaan.kukaan ei kyken halitseen niin montaa persoonaa kuin hänellä on,em.perustein kyse on sairaasta yksilöstä.joka surutta käyttää hyvälkseen ketä sattuu saaliikseen saamaan.varokaa nyt.
      minulle sinaatui velkaa n.12.000,€ jota n.500€/kk.lyhentelen pulus siten muut menetetyt varani.kerron tämän siksi,etti kelekkään kävis vastaavaa-

    • ---Mystikko-
    • sen jatke

      Ihme, että mies esiintyi eronneena seuraa etsiessään. Sormus kädessä saa salaseuraa parhaiten, ikävää mutta totta. En puhu omasta puolestani, mutta tiedän enempi kuin tukun tapauksia.

    • näpykkä

      Voihan rähmä. Valitettavasti ei tuo ole ollut sinun "miehesi" enää pitkiin aikoihin, tokko laisinkaan. Täytynee olla heittämättä helmiä sioille, lopultakin naisen aika löytää "se oikea" perheenperustamismielessä on aika lyhyt tuhlattavaksi mutta voihan tämmöisten kanssa toki muuten vain leikitellä, jos ketä kiinnostaa.

    • naiset, hymyä nyt !!

      naiset hei. Treffipalstat on täynnä varattuja miehiä, jotka hakee seuraa. Ne tarjoaa rahaa, ym ihan mitä vaan, että saisivat edes jotenkin seksiä. Itse poistin profiilini sieltä, kun kyllästyin näiden varattujen miesten vonkaamiseen. En hae sellaista seuraa, se ei johda mihinkään. Ei muuta kun uutta miestä kehiin, jos oma pettää tai haluaa muuta seuraa. Ei maailmasta miehet lopu. Naiset, leuka pystyyn !!

    • Sirkka.

      Voisitkos "vähän murheissaan" nimimerkki laittaa tähän linkin siitä miehesi seuranhaku ilmoituksesta. Olen nimittäin etsiskellyt viriiliä miestä tuomaan hieman piristystä elämääni. Katsoisin että olisiko minulle sopiva.

      Kiitos jo etukäteen.

    • kerrasta poikki

      Erohan siitä tulee, jos avio/avopuoliso hakee uutta seuralaista.

      Muuta pois tai käske hänen muuttaa muualle, ja elä sen jälkeen omaa elämääsi.

    • niihkunii

      Itse vuosikaudet heikkoitsetuntoisena luusereihin tuhlannut, kehotan nuoria naisia heittämään heille sopimattomat idioottimiehet helpommin pellolle. Paitsi jos niillä on rahaa ja pysyvät lyömättömän uskollisina, niin jotain periaatteita voi unohtaa. ;)

    • Onnellinen suhde.

      Netti on ihan hyvä seuranhakufoorumi, Treffipalstalla voi tutustua anonyymisti, varsin seikkaperäisesti kumppaniin, jo ennen ensitapaamista kasvokkain, on vaan osattava tutustua kirjoittamalla, kertomalla omasta elämästä, tunteista, ihmissuhteista, kuitenkin varovaisesti paljastamatta yksityisyyttään.


      Jos vastapuoli ei kykene avautumaan omista asioista ja on tarkoituksellisesti salaperäinen, se on jo tietynlainen hälyytysmerkki.. Joka olisi syytä unohtaa välttääkseen tulevia pettymyksiä.

      Toisin on esimm. tanssilavoilla tai baarissa, jossa saatetaan olla pikkuhiprakassa ja kontrolli voi olla hukassa. Siellä tutustuminen perustuu katseeseen, intuitiviseen kontaktiin, siinä voi jäädä keskustelut vähemmälle ja päädytään yhtäkkiä hetken mielijohteesta samaan sänkyyn ja aamulla herätään pettyneen morkkikseen, mitä on tullut tehtyä., jne..?

      Itselläni on vaan hyviä kokemuksia, näistä nettitreffeistä, tapaamani naiset olen valinnut pieteetillä ja yleensä kohtaaminen 'liven' on päätynyt sänkyyn, ennenmmin tai myöhemmin,,tottakai nainen/mies, haluaa testata mahdolliselta tulevalta mies/naisystävältä, miten petihommat onnistuu, onko intohimoa, yhteenkuuluvuutta, se on kuitenkin tärkeä osa elämää.?

      Itselläni on kuitenkin ollut hyvää tuuria, olen löytänyt onnellisen suhteen juuri netin välityksellä, varsinaisia pettymyksiä en ole kokenut ollenkaan, tosin olen ollut melko varovainen, tapaamisissani..

      Onhan nuita tapaamisia ollut jossa on lähinnä naiminen ollut pääasia, monet naiset etsii seksisuhteita, ns. 'vakipano' juttuja, virkistääkseen tylsää arkielämäänsä, senkin olen kokenut.. Siinä kuitenkin kohtaa yleensä kaksi hellyyttä kaipaavaa yksinäistä ihmistä, vapaasti omastai tahdostaan..

    • Tinttumaari

      Mies on epäluotettava. Et ole hänelle se oikea vaan hän etsii edelleen sitä oikeaa. Hyvä parisuhde perustuu luottamukseen ja rehellisyyteen. Ei siinä haeta mitään muuta mistään muualta. itselleni kävi peräti parikin kertaa noin. Edellisellä kerralla jotenkin vain hälytyskellot alkoivat soimaan ja googlasin miehen sähköpostiosoiteen. Mitäpäs muuta löytyikään kuin treffi-ilmoitus oikein kikkelikuvien kera. Selitykset olivat monet, kuten että eihän kukaan tiedä kuka hän on, kun naamaa ei näy. Mutta jo ilmoituksen tekeminen osoitti, että hän ei tahtonut olla kanssani vaan haki muuta. Nyt hän on naimisissa ja kikkelinkuvia löyty edelleen netistä. Toinen mies piti vain edelleen profiiliaan aktiivisena, vaikka olimme jonkin aikaa tapailleet. Arvelin että käy tapailemassa jotakuta toista. Ja niinhän se sitten kävikin ilmi myöhemmin. Nyt he ovat menneisyyttä ja tapailen ihanan rehellistä miestä.

    • Yksin mutta onnellin

      Tuntuu olevan mielenkiintoinen aihe. Minä elin 33 v. samanlaisen miehen kanssa. Halusi pitää perheen koossa ja olle kanssamme, ei koskaan sanonut, että olen huono äiti tai vaimo. Mutta eron jälkeen tuli ilmi, että oli pettänyt koko avioliiton ajan. Muutaman suhteen tiesin ja yritin ymmärtää, että hän halusi kokeilla, onko ruoho vihreämpää aidan toisella puolella. Aina, kun olimme jossain, kulki omia reittejään, minä lasten kanssa. Kävi yksin ravintolassa ja sanoikin joskus, että kun hän sulkee kotioven, hän on poikamies. Taloudellisesti kaikki oli hyvin ja olen kiitollinen lapsistani. Epäilin häntä uskottomuudesta aina, joskus itkin itseni uneen, kun hän oli reissuillaan. En toivo tälläista kenellekään. Erotkaa, eivät he muutu.
      Olen elänyt yksin 10 v. ja nautin jokaisesta päivästä. Jatkuva jännitys ja epäilyt ovat takana. Tottakai puolisoaan rakastava on mustasukkainen ja sitä minäkin olin. Mutta se kuluttaa ihmistä.

    • hällä väliä enää

      Ihan kuin omasta elämästäni, olin myös 30v aviossa ja oli pari kertaa miehen uskottomuus ilmi tullut, mutta lopulta tunnusti kun jo erosimme, että oli vaan vähän aikaa ollut uskollinen minun kanssani.
      Onneksi erosin ja mikään ei kuluta niin paljon parisuhteessa kuin jatkuva epärehellisyys, oli myös naisia jotka soitti kotiin ja lomilla kun olimme, aina oli yhteys johonkin naiseen, ja ei myöskään minun ja lasten kanssa halunnut olla yhdessä, ei minnekkään lähtenyt lopulta, ja kaikista pahinta oli kun alkoi riehua pitkinä pyhinä, kun piti olla kotona.
      Sain ruhjeita ja pelotteli vaikka millä, ei tainnut psyyke kestää valehtelemista. Nyt on yhdessä taas jonkun kanssa, jaksaako pettää vai onko jo ikä tehnyt tepposensa.

    • surkeaa touhua

      Toivoisin näin naimisissa olevana henkilönä, että ihmisillä (tutuilla ja tuntemattomilla) olisi rohkeutta tulla sanomaan, jos huomaa naimissa olevan ihmisen nettitreffiprofiilin. Usein käy niin, että oma puoliso tietää salarakkauksista viimeisenä. Tietäisi sitten laittaa omansa pihalle.

    • Pakkaa jo

      Sanopa näkemiin mokomalle valehtelijalle. Ei hän siitä muutu. Lusmu mikä lusmu. Hän kyllä on hyvä selittämään, jopa niin hyvä, että itse uskot olevasi syyllinen, kun hän hakee muuta seuraa. Tuntuu, että kaikki muu on hyvin, paremmin kuin ikinä kenenkään kanssa voi olla. Höpö höpö. Nämä ajatukset kuuluvat erotunnelmiin. Myöhemmin huomaat, miten viisaasti teit, kun lopetit. Onnittelet itseäsi, kun olet antanut itsellesi mahdollisuuden turvalliseen, antoisaan parisuhteeseen - sitten joskus.

    • mietin vaan

      aloittajalle kysymys; Mitenkäs sinä sinne treffipalstalle hakeuduit ?

    • imsosorry.

      Helppo itkeä että kumppani on epäluotettava, jos itse on se osapuoli joka ei pysty täyttämään kumppanin tarpeita, ja mikä vielä pahempaa, keskustelemaan asioista, kun oma ylpeys ei anna periksi myöntämään tilannetta.

      • jopajotakinjes

        Imsorry, Kirjoitat asiaa, ylpeys ei anna periksii.....,mutta kokeileppa olla joka päivä jalat levällään, kuten naisten kuuluu olla, ole oike jakorasia(sähkömiehentytär)
        Naiset ovat kaikkina aikona johtanut miehiä, annanko vai enkö? Sitten ihmettelevät kun miehet käyvät aidan toisella puolella?

        Ole ylpeä ja kärsi omista aiuhauttamista sotkuista.
        Tulee siitä miehestä epäluotettava kun kun pitää lähteä hakemaan sellaista kun antaa pyytämättä, ei tarvitse kerjätä.
        He asenniotumisellaan ovat onnistuneet pilaan omat mahdollisuutensa, pitää kotona, että ottaisit "onkeesi"


    • HERÄTYS!

      Hiton pahvit.

      Treffiprofiilin löytymiseen on monta, MONTA muutakin reittiä kuin vierailla siellä itse ja varsinkaan seuranhakutoiveissa.

      - Ystävä tunnistaa miehen profiilista ja kertoo naiselle
      - Näkee miehen profiilin kotikoneella, jolla on sivu jäänyt auki
      - Toinen nainen ilmoittaa (itse ilmoitin heti, kun sain tietää miehen olevan varattu)
      - Näkee (tahattomasti) toisen naisen lähettämän viestin, jossa viitataan profiiliin
      - Surffailee S24:n sivuilla ja näkee miehensä mainoskuvan match.comissa
      - Surffailee yhdessä ystävänsä kanssa miesten profiileja läpi ystävälle, ei itselle

      Jos nainen olisi itsekin seuraa hakemassa treffipalstalla, olisiko hän täällä valittamassa, kun mies niin tekee?

    • Unelma62

      Olen kokenut saman, tommoinen toisen selän takana deittaili on sairautta.Minun mieheni oli kova juomaan ja haima sanoi sopimuksen irti.Netin tultua meille 2002 niin alkoi netti deittailu joka johti suhteeseen 2007.Suhde on jatkunut aina silloin tällöin tähän päiviin asti.Mieheni hakee myös kikcejä milloin mistäkin.Olen varma et tämä johtuu juomisen lopettamisesta joka on vaan siirtynyt tämmöiseen.Ei tarvitse kommentoida et olen tyhmä tai jotain. En enää välitä, koska keskinäinen suhde muuten toimii ja seksi on ihanaa.

    • Nautiskelija,..?

      "unelma62"...

      Miehesi juominen, on osoitus mielihyvän 'ahmimisesta', se on tyypillistä alkoholisteille.
      Heillä ei ole kykyä, (selkärankaa),, kohdata joskus tylsääkin arkielämää.?

      Se mielihyvän tyydyttäminen voi siirtyä, (juomisen loputtua),, seksuaalisten tarpeiden 'ahmimiseen'.??

      Joillekkin ihmisillä on voimakas sisäinen tarve tyydyttää itseään hakemalla erityisiä nautintoja, pstymättä kontroloimaan itseään.. Niitä piirteitä löytyy prostituoiduissa..

      Siihen saattaa liittyä lapsuuden kokemukset, esimm..hylätyksi tuleminen..?

      Tänkaltaisen piirteen omaava ihminen, hakee tilanteen tullen tyydytystä nautintoihinsa, kykenmättä ajattelemaan toisen tunteita, hän on tunneriippuvainen, viettiensä pauloissa.. parantumaton nautiskelija,. Kuten nykyään useasti sanotaan,, 'narsisti' luonnetyyppi.

      Jos havaitset kumppanillasi edellisenkaltaisia piirteitä, hankkiudu eroon niin säästyt monilta pettymyksiltä..??
      Toinen vaihtoehto on ohjata hänet terapiaan, joskin sekin on monimutkain tie, joka ei välttämättä onnistu..

      Joten unohda ja etsi tasapainoinen ihminen, kyllä niitä kuitenkin on meistä enemmistö..

    • Uusi elämä

      Oma mieheni käyttäytyi vastaavanlaisesti . kahden vuoden yhdessäolon jäkeen alkoi levottomuus joka pirskahteli pintaan aina kun arki ei sujunut kuin tanssi tai oli ollut liian kauan tasaista elämää. Kun lopulta, kuuden vuoden jälkeen tuli eropäätös, tajusin kuinka väsynyt kaikkeen olin ja että mieheni ei juurikaan ollut ottanut oppia virheistään.
      Ns. rauhattoman sielun kanssa on vaikea elää ja ratkaisun avaimet hänen ongelmiinsa ovat valitettavasti yksin hänellä itsellään. Jotkut ihmiset pystyvät elämään yhdessä tällaisten tapausten kanssa, Itse koin elämäni olevan sen verran ainutlaatuinen, etten jäänyt odottelemaan EHKÄ tapahtuvaa muutosta. Päätös oli todellakin oikea. Onnea valitsemallesi tielle aloittaja!

    • ei seksiobjekti

      Minäkin toivoin rauhallista elämää yhdessä vanhana,mutta kyllä vaan pahemmaksi meni vieraissa juoksu kun ikää tuli, en ymmärrä myöskään, jos vaan seksi olis tärkein juttu parisuhteessa.
      Erosin kun en voinut olla kotona odottamassa miestä, jonka tiesin tulevan toisen naisen luota, en vaan voinut edes nukkua samassa sängyssä enää.
      Eron jälkeen tapasin miehen, joka valehteli olevansa vapaa, ja hänen suusta lipsati, et hänen kaverikin hakee naista, olisinko kiinnostunut?
      Meni viimeinenkin toivo, ja elän ilman miestä lopunikääni.

    • Ihminen minäkin

      Jos muija on pihtari ja vielä jatkuva nalkuttaja, niin pitäähän miehisen miehen vierasta saada...

      Moni muija voisi miettiä ihan omaa käytöstäänkin, että miksi on käynyt näin. Pitäisi tajuta, että miestä ei kannata pitää itsestään selvyytenä vaan mieskin kaipaa hellyyttä ja huolenpitoa.

      • hgjkl

        juuri näin! Jossain kohtaa parisuhdetta naiset muuttuvat ilkeiksi ja kaikesta syytteleväksi.


    • Esko-Etsijä..

      " ei s.objekti "

      Älä heitä toivoasi kyllä yhden naisen, uskollisia miehiäkin on..

      Se vaan että aktiivisemmat deittailijat ovat monesti seikkailijoita.?

      Etsin kunnes löydän sinut.?

    • Sininen uni

      Hei! Koin aivan saman 4 vuotta sitten, kauhistuin. En koskaan olisi uskonnut miehestäni, pidin elämääni täydellisenä. Olemme edelleen yhdessä. Aluksi en luottanut yhtään. Sydän hakkasi aina kovaa, kun mies oli koneella, epäilin kokoajan. Pikkuhiljaan, en enään jaksannut välittää ja vieläkin ihmettelen, kuinka saattoi loukata minua noin. Hänellä oli ollut suhteita 6 vuotta, joillekin puhutteli omalla nimellä. Tänä päivänä kaipaan tunnetta, että voisi luottaa ja katsoa toiseen ihmiseen ihailen ja tuntea, että olisin turvassa. Pidän kodistani, lapsistani, en tiedä voiko särkeä heidän elämää, ei ainakaa tänään. En tiedä voisiko enään kukaa korjata sieluani. Elän tätä arkea päivä kerrallaan. Voimia sinulle, ehkä olet rohkeampi minua, lähtemään. Välillä tuntuu, että hänellä on joku. Joten ne naiset, jotka ovat salarakkaita, niin kertokaa vaimolle. Ehkä silloin olisi helpo heittää miehen ulos.

      • Älä sammuta kynttilä

        Mitä jos et tällä kertaa syyttäisikään miestäsi. Kykyisit itseltäsi ennemmin "miksi en riitä miehelleni/miksi en ole haluttava" Sitten kun olet ratkaissut tämän kysymyksen ja tehnyt asialle jotain, ei sua enää kukaan petä.


      • luottamus?

        HEI! "sininen uni" :meillä melko samanlaista. Luottamus menny, välillä helpompia hetkiä, välillä taas tuntuu että pää hajoaa. Meillä ei fyysistä pettämistä(tietääkseni) mutta txtarisäätöä ym paskaa. Ja yhdessä vielä toistaiseksi, meillä myös lapsia, joita pitää ajatella. Näitä juttuja lukiessani, tulee väkisinkin mieleen ettei se mies mihinkään muutu, kun liian helpolla päässyt ja yhdessä jatkettu.. luottamus kaiken a ja o, miten eteenpäin kun sitä ei ole??


    • vähän murheissaan

      No huh huh tätä vastausten määrää, en ole lukenut läheskään kaikkia, mutta se mitä katselin, vittasi siihen että mussa on jokin vika kun miehen on tarvinnut mennä treffipalstalle.

      Niin, no voihan sen noinkin sanoa, että mussa on vikaa. Kenessäpä ei olisi ;) En ole enää parikymppinen kuvankaunis nuori nainen, vaan ikää lähemmäs neljäkymmentä. Ihan kaunis silti vielä. Mutta kaikillehan se ei toki riitä, jos haluaa nuoren naisen, niin nelikymppinen ei ole sopiva.

      Silloin kannattaisi kuitenkin tehdä niin, että lopettaa ensin suhteen minun kanssani ja aloittaa sitten etsimään uutta. Se vika on mielestäni miehessä, jos ei moiseen pysty.

      Yksi suuri syy miehen nettiseikkailulle oli se, että minun lähes kaikki aikani kului sairaalassa. Lapseni (olemme uusperhe, lapsi on minun) sairastui kuolemanvakavasti ja näin ollen minun piti "muuttaa" sairaalaan hänen tueksi - kuten jokainen äiti tekisi. Jouduin jättämään työni, sosiaaliset kanssakäymiset, ihan kaikki. Ilmeisesti tämä oli miehelle liikaa, ei pystynyt asettumaan sijaani ja tukemaan, piti hakea lohtua muualta. Minun piti silti kestää se kaikki - yksin. Oman lapsen menettämisen pelko on ehkä hirveintä mitä voi olla olemassa. Mutta menetä siinä samalla myös normaali elämä, työ, kaikki, niin se on jo vähän liikaa. Tämän kaiken keskellä kun näkee vielä oman rakkaan ihmisen treffi-ilmon netissä niin onhan siinä itku aika herkässä. Joten ei, en ole varmastikaan ollut kovin kivaa seuraa miehelleni.

      Ja tässä kohdassa tullaan siihen, että eikö parisuhteen pitäisi olla juuri se paikka, mistä saa tukea, voimaa ja lohtua myös vaikeina aikoina? Kun miehellä oli lomautukset ja uhka että menettää työnsä, kun mies riiteli lapsistaan exänsä kanssa, minä tuin häntä. Mulle ei tullut tarvetta lähteä etsimään seuraa netistä. Olin hänen rinnallaan ja autoin. Mutta kun osat kääntyivät toisin päin, minä jäin yksin ja hän etsi uutta seuraa muualta. No can do.

      • vähän murheissaan

        Ainiin, ja se unohtui sanoa. Tuo mieskin on muuttunut vuosien saatossa. Ei hänkään ole enää parikymppinen ja superkomea. Hän on pulskistunut, keski-ikäistynyt ja myös laiskistunut ukko, joka mielellään makaa sängyllä ja katselee telkkaria siinä piereskellen. Mutta siltikään mä en ole ollut häntä pettämässä. Että näin.


      • 7849032
        vähän murheissaan kirjoitti:

        Ainiin, ja se unohtui sanoa. Tuo mieskin on muuttunut vuosien saatossa. Ei hänkään ole enää parikymppinen ja superkomea. Hän on pulskistunut, keski-ikäistynyt ja myös laiskistunut ukko, joka mielellään makaa sängyllä ja katselee telkkaria siinä piereskellen. Mutta siltikään mä en ole ollut häntä pettämässä. Että näin.

        Niin ne miehet vuosien saatossa muuttuu, harmaantuu ja vanhettuu, mutta itse ovat kovasti sitä mieltä, että heissä itsessään ei ole mitään muutoksia, eikä liioin mitään vikaakaan. Naisia arvostellaan surutta ja ihmetellään, kun naiset vanhemmiten lihoo ja turpoaa. Ilmeisesti näitäkin harmaantuneita miehiä joku siellä nettiseikkailuissa kehuu, kun tuntuu olevan kovasti vientiä, vai höpläytetäänkö siellä hölmöimpiä?


    • never again

      mul ei käyny ihan noin, mut pari vuotta sitte seurustelin aivan mahtavan kundin kans! Luotettava, välitti, kaikkee mitä voi toivoo. Sit yks päivä totesin et se on liian hyvää ollakseen totta. Niimpä soitin kaverille ettå mun mies ajo just ajokortin et lähetääks ajelee. Nooh kaveri oli heti mukana ja sano et soittaa omalle kundillee ku seki oli saanu ajokortin. Soitin sit omalleni vähä ajan pääst siit ja se tuli hakee mut. Jossain vaiheessa sen känny piris, ja se puhu jonkun naikkosen kaa..päästii sinne kaverille ni kappas, sain tietää et niil on ollu salasuhde bout 4 kuukaut meijän seurustelu ajasta. sil miekkosel oli ollu 8 muutaki naista. Onneks se on mennyttä, ikinä haluis noin käyvän

    • Nähty tämäkin

      Tässä keskstelussa ei oteta lainkaan huomioon, että pettävä puoliso on jo lakannut rakastamasta ja suuntaa katseensa tulevaisuuteen. Petturille on yksi lysti jäättekö te antamaan anteeksi, hän ei välttämättä näe enää tarvetta salaillakaan toimintaansa, siksi niin usein puuhansa ovat tulleet ilmi. Mies (useimmiten) etsii melko avoimesti uutta kumppania, mitäpä muuta se on tämä nettideittailu, te petetyt nyt vaan olette jääneet roikkumaan ja seuraamaan tätä toimintaa siinä sivussa kun te vielä rakastatte.

    • nettideittiroikkuu

      Mutta entäs sitten tämä tapaus jos asia on tosiaan näin?
      tutustuin mieheen netissä joka on halunnut pitää kaikki nettideittiprofiilinsa, huomautin asiasta ei reagointia huomautin useita kertoja ja kysyin eikö se ole ollut ongelma ikinä hänen exilleen? sain vastauksen että "miksi olet mustasukkainen :D" vaikka normaalissa suhteessa ei noin toimita. Menin tapaamaan toista miestä kerran ikään kuin herättääkseni hänet siitä mitä on menettämässä ja kovin pettynyt mies oli mutta ei asiasta juurikaan puhunut, sama touhu jatkui on deittisivulla jos oikein kovasti raivosin ei tullut näkyviin online pariin päivään ja sitten taas sama touhu jatkui ainoa vaihtoehto oli jättää. Nyt hän on ilman ystäviä ja ilman sukulaisia, yksinään metsästää uusia naisia, vaikuttaa ettei hän löydä mitään, mutta harrastus tuo nettimetsästyskin, ei enää ikinä vastaavanlailla käyttäytyävää! Alussa tehtävä selväksi että kummankin profiilit poistuu ja tasapeli. Saan paremman, mutta mies yrittää roikkua, hänellä kun ei ole enää tukiverkkoa, kaikki ystävät kaikonneet ympäriltä. Kerran mies vietti eräällä ulkomaisella deittisivulla 10 tuntia putkeen!

    • ,,,,,,

      Avio-avo-liitosswa on jotain vialla jos sieltä lähtee etsimään vaihtelua.
      Näissä "petetyisäkin" voi olla paljon syytä.
      Olen varmaan läheisriippuvainen tai liian vastuuntuntoinen.
      Mies on mielisairas, alkoholisti. Molemmat on diagnosoitu.
      Tunnen vastuuta hänestä, hoidan asiat ja pidän kodin pystyssä- ja olen uskoton!
      Minulla on ollut useita suhteita, yleensä pitkäaikaisia. Ei koskaan varattujen kanssa.
      Olen saanut lokaa niskaani vaikka kaikki tietävät tilanteen. Pitäisi vain olla ilaman läheisyyttä ja seksiä, mies pystyy seksiin siten että tyydyttää avullani itsensä. Muuten en kiinnosta häntä kuin tarvittaessa.

    • onneton 5

      onko netti pettäminen paha asia . ja johtaako se ajan mittaan seksiin jonkun kanssa . huomasin toisen tietokoneelta että oli siinä sellainen kuin seksitreffit kun aukaisin koneen . en osaa itse mennä semmoiseen ja siinä oli semmoinen seksi video jossa h arrastettiin seksiä tämä kone on minun mies ystävän . voiko semmoisesta kuvasta jäädä helposti kiinni .sitä kuvaa ei löydy toisten koneelta . haluaisin vastauksen että onko joku toinen nimeltään salarakas.

    • m31jostai

      Minä olen monesti suhteessa ollessa käynyt välillä katsomassa treffiprofiileita, josko sieltä tyttöystävän profiili löytyisi. Tai jonkun muun varatun lähipiiriläisen.. tieto lisää nimittäin tietoa - ymmärrystä. ;)

    • ibudvduj

      jos parisuhde menee huonosti eikä osata erota, moni tekee sen sitten sen pirullisimmalla ja helpoimmalla tavalla pettämällä. tämä on tullut huomattua niin kavereiden että omassa edellisessä parisuhteessa.

    • muksi1234

      Miksi miehet tekee näin? Eikö se tunnu yhtään missään, kun sepittää itsestään tarinoita, kuinka on "sporttinen unelmamies, joka ei petä eikä valehtele". Vaikka on kaukana tuosta...

    • Flirttai1ia

      Miksi kaikki epäilee pettämistä? Ite oon treffipalstalla vaan flirttailemassa ja kokeilemassa omaa markkina-arvoa naisten keskuudessa. Ei tulis mieleenkään edes tavata ketään saati tunkea mulkkua sisään. Voi olla eri motiiveja esiintyä esim. tinderissä tai vastaavassa. Ei aina kannata epäillä pahinta. Lähtökohta ja. Tarkoitus voi olla ihan viaton.

    • sioel

      Suhde on rikki. En voisi enää luottaa ja se on siinä. Kerran yritin mutta ei siitä enää mitään tullut.

    • Anonyymi

      Sama homma minulla valehteli asuinpaikka kuntansa mutta tarkkaavaisena tyttönä sähköposti paljasti henkilön. Semppiä sinne.

    • Anonyymi

      Kai te olette jo eronneet?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      3291
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2151
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2061
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1925
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1251
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe