dna kusettaa

dna on laskuttanut tuplana kaikki lähettämänsä laskut ja nyt asiakaspalvelussa ei haluta selvittää asiaa. älkää kukaan vaan sotkeutuko tuohon paskalafkaan!
Itse vaihdan heti liittymää!
Ilmianna
Jaa

22 Vastausta



Ainakin ovat tehneet sopimukset mahdollisimman monimutkaisiksi. Kerropa miltä ajalta laskut ovat tulleet tuplana? Mitä sinulle on vastattu kun olet yrittänyt selvittää asiaa?
Ilmianna
Jaa
Olen taistellut asiasta lähes kymmenen eri asiakaspalvelijan kanssa. joka ikinen kerta joudun selittämään saman asian uudelleen, eivät kuulemma näe edellisiä lähettämiäni viestejä.
Laskuja on lähetetty viimeisen viiden kuukauden ajan tuplana, huomasin virheen kun aloin ihmetellä summien suuruutta vaikka en edes puhelinta paljoa käytä.
Asiakaspalvelijat ovat suoraan väittäneet että ei laskut ole tulleet tuplana, mutta kaikki näkyy paperilla.
Vituttaa vaan kun olen joutunut asiaa vatvomaan jo kauan aikaa ja tuhlannut aikaani paljon tämän selvittämiseen.
Nyt vihdoin sain selvityksen ja hyvityksen kun laitoin viestin suoraan toimitusjohtajalle.
Mutta lähtipä kyllä liittymäkin vaihtoon, toivotaan että soneralla ensinnäkin asiakaspalvelu toimisi paremmin.
Tuo dna:n palvelu on kyllä niin ala-arvoista että en suosittele sitä kenellekkään ja tulen varmasti tämän myös kertomaan monille ihmisille.
se nyt vaan on niin että asiakasta ei aleta syyttelemään dna: omasta mokasta.

suosittelen kaikille joilla on dna:n liittymä- VAIHTAKAA LIITTYMÄÄ!!!!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Aivan samanlaisia kokemuksia. En voi kuulemma irtisanoa 24 kk sopimusta, vaikka huijanneet mua myymällä 4G, mutta olen saanut 3 G yhteyden!!!! Laskuja tulee muutaman vuoden takaa, vaikka en ole ollut edes asiakkaana silloin????? Tää on aivan käsittämätöntä!!!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Minulla vähän samankaltainen ongelma dna:n kanssa, liekö kokeilevat kepillä jäät että jos joku vaikka ei huomaisi tuplalaskutusta
Ilmianna
Jaa
Tiedän miltä susta tuntuu. Tiskin takana on aina joku, joka ei oikein tiedä mitä tehdä. Opettelisivat ATK:n perusaskeleet ensin, kun menevät tiskin taakse muita palvelemaan. Siis on niin totta kun olla ja voi. On niin joskus ärsyttävää, että huh huh.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Dna.lta saa taytta paskaa. Valitkaa toinen operaattori.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
dna on kyllä niin kusetusta kun olla ja voi...... aina yrittävät ujuttaa laskuihin jotain käsittämättömiä lisiä! kannattaa olla tarkkana!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
No enpä ole kuule huomannut mitään ihme lisämaksuja, aina olleet laskut oikein Dnalla. Joten en todellakaan vaihda liittymää.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Mulle ei ole kyllä tullut kuin yksi lasku per kuukausi, enkä ymmärrä miten moinen tuplalaskutus voisi ylipäätään olla edes mahdollista. Kyllä ne siellä voi tarkistaa aiemmatkin laskut joten moinen väite on puutaheinää.

Itse aion pysyä Dnan asiakkaana koska mitään ongelmia ei ole sen suhteen ollut. Ainoastaan joskus ollut tukiasema rikki ja sekin on kyllä korjattu kun asiasta oltu yhteydessä.
Ilmianna
Jaa
Minä haluaisin muuttaa toiseen operaattoriin. Alkoivat väittämään että mulla on määräaikainen sopimus, jota todellakaan en ole tehnyt. Olen pyytänyt selvitystä jo pariviikkoa sitten, mutta mitään ei kuulu, mutta laskutus kyllä jatkuu? Eivät haluaisi luopua hyvin maksavasta asiakkaasta, ilmeisesti.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
> Olen pyytänyt selvitystä jo pariviikkoa sitten, mutta mitään ei kuulu,

omaDNA olisi hyödyllinen palvelu mutta eivät viitsi katsoa mikä bugaa. Kesällä 2011 sinne hankkiuduin mutta saan vain erilaisia virheilmoituksia, parhaimmillaan joiyakin vieraiden liittymien tietoja

niinikään kesästä 2011 lähtien ovat luvanneet selvittää vikaa. Viime syksymä sentään tuli lukutaitoani epäilevä papukaijaviesti eli netistäkin löytyvä omaDNA:n käyttöönoton ohje. Taas kerran, nyt viidentoista kuukauden viiveellä
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Mulla 3 vuoden kuluttua asiakkuuden jo päätyttyä DNA:lta tuli lasku, että muka 80€ on maksamatta ja perivät sen nyt ennen saatavan vanhenemista! Ei tasantarkkaan ole ollut sellaista laskua avoinna! Jos olisi ollut, olisivat sen kyllä laittaneet perintään ihan tasantarkkaan aikanaan! Mitään maksumuistutuksia -saati vaatimuksia aikoinaan ei ollut edes tullut. Kuluttajavirasto sanoi vain, että yrityksillä on 3v. aikaa periä laskut ennen saatavan vanhenemista, eli olivat vain yrityksen puolella. Asiaa selvitellessä mitään ei tietenkään asiakaspalvelussa tiedetty enkä pystynyt todistamaan että kaikki laskuni aikoinani maksoin. Ei auttanut kuin maksaa, olisi mennyt muuten ulosottoon.
Laskuselvityksiä tilatessani kyllä kävi ilmi, että olen muka soitellut satoja sekuntin pituisia puheluita, mitä en todellakaan ole tehnyt, joilla laskujen summia on hilattu ylös. Täys kusetuslafka se paska on, älkää vain IKINÄ erehtykö sen firman asiakkaiksi!!! Toivottavasti firma vielä menee konkkaan sanan kiiriessä ja ihmisten huonojen kokemusten myötä siirtyessä asiakkaiksi muualle.
Ilmianna
Jaa
No jos on laskutus ongelmia niin eikös voi tehdä reklamaatiota ja ihan asiallisesti?
Mun viimenen puh lasku DNA,lta oli 4e !! että ittestä se riippu minne soittelee ym moni valittaaa turhastakin kun eivät ees muista minne ovat kännipäissään soitelleet tai lainailleet puhelintaan!
Ei sillon enää vastuu ole operaattoreidenkaan,JOKAISELLA operaattorilla on aikaajoin ongelmia mikään ei ole paras,AIVAN sama asia on pankeilla ja vakuutusyhtiöillä aina on jollain jotain ongelmia ei se vaihtamalla parane!
Ilmianna
Jaa
6 kk taistelu oli tietämättömän asiakaspavelun kanssa laskutuksen oikaisusta

nyt sit' mobiililaajakaista toimii vain gsm-nopeudella. Puolitoista vuotta toimi kunnolla, tänä vuonna vain kolmeen otteeseen lyhyesti. Palvelupiste ostarissa hyvin töykeä

jaloillaäänestäminen ykkösvaihtoehto
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Kokeilepa lisäantennia.

Minulla DNA:n 0,5 Mbit/s ei tänä vuonna montaa kertaa ole 2G:tä parempaan pystynyt. Harkitsen irtisanomista, mutta toimimattomuus on vaikea osoittaa. Ehkä hankin lisäantennin?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Tänään taisteltu asiakaspalveluun 3 eri asiasta..
1. liittymän vaihdosta halvempaan,koska liittymän omistaja oleskelee ulkomailla. vastaus: EI Onnistu! (muilla operaattoreilla on mahdollista)
2. Miksi laskut eivät tule perille,lähetetäänkö niitä lainkaan?, vasta perintätoimiston kautta saadaan oikeaan osoiteeseen!! Paperilasku joka ei saavu sitä on vaikea maksaakaan :( kaikki muut laskut kyllä saapuvat... Tämä ei ole tietenkään Dna:sta johtuvaa, heidän mielestään. Joten maksaakaa vain perintäkuluineen!
3. Miksi sain tekstiviestin laajakaista muutoksesta jonka olen tilannut?? en siis ole tilannut mitään Dna:lta ja laajakaista on toiselta operaattorilta!! en saanut vastausta tähänkään asiaan.

En koskaan enää hankkiudu asiakkaaksi Dna:lle, enkä varsinkaan suosittele kenellekään tätä yritystä. palvelu peräreiästä!!
Ilmianna
Jaa
Valitettavasti 24 kk:n sopimus. Mulle myyty muka 4 G yhteydet, mutta koko ajan ollut 3 G?????? Nyt en pääse eroon koko laajakaistasta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ilmianna
Jaa
Miten tuosta DNA:n feikki laskutuksesta olette hyvät immeiset päässeet eroon? Helmikuussa loppui sopimus ja yhä vanhemmilleni tulee perintätoimistolta 5 euron laskuja hiukkasen isommilla summilla lisättynä. Miten tämä voi olla mahollista? Perintätoimiston ohje oli, ettei kannata maksaa noita laskuja, mutta kun lasku tulee, niin niitä ne vanhukset maksaa vaan, Vaikka kohta vuoden on ollut uusi palveluntarjoaja, kaikki laitteet ovat maksaneet yms. -kyllä on viimesen päälle kusetusta tuon firman toiminta.
Ilmianna
Jaa
Aloittajalle: ONPA YLLÄTYS!
Ilmianna
Jaa
joo,kattelin teiän kaikkien purkaukset ja oon samaa mieltä.ite sovin murteen puhuvan jampan kans et netti homma on 9,90 kk mut eka lasku oli 27,70 hahah mut ei naurattanu.miten voi olla mahdollista et tollasta paskaa yritetään kusettaa ihmisiltä.vitun röyhkeetä toimintaa,jotkut maksaa oikeesti noita summia,ite vedän liinat kii HETI.
Ilmianna
Jaa
Miten voi tulla laskut tuplana, jos maksaa vain perusmaksun ja palvelumaksut. Katso laskun erittelystä, mistä ovat veloittaneet. Silti aion vaihtaa liittymää, kun joskus pääsen eroon dna:sta. Joka kerta, vaikka olen tehnyt mielestäni halvan sopparin, niin hinnat nousee pilviin. Nytkin maksoin 50 e puhelinlasku + welho erikseen. Dna 21 e ja Welho 21 e perusmaksua. Kävin liikkeessä kysymässä, voiko ne yhdistää, ei voi. Ja pitäisi olla ilmainen talon laajakaista. Ärsyttää todella tämä epävarmuus.
Ilmianna
Jaa
Missä DNA siellä ongelma. Sovitut kiinteät edulliset kuukausimaksut ylittyivät lähes aina. Laskujen kanssa usein ongelmaa. Laskuja tulee pitkän aikaa myös jo irtisanotuista liittymistä. Asiakaspalveluun ei saa yhteyttä, koska sitä ei käytännössä ole. Ainoa mikä toimii tehokkaasti, on liittymän myynti. Meillä ei asioida tämän firman kanssa enää koskaan, koska toisten firmojen kanssa asiointi on niin paljon helpompaa ja sovittu pitää.
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

dna kusettaa

dna on laskuttanut tuplana kaikki lähettämänsä laskut ja nyt asiakaspalvelussa ei haluta selvittää asiaa. älkää kukaan vaan sotkeutuko tuohon paskalafkaan!
Itse vaihdan heti liittymää!

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta