CS:GO EI TOIMI APUA!

spoleY-

Ongelmani on että ostin Counter Strike global offensiven ja ladattuani huomasin että peli ei toimi, eli kun painan pikakuvakkeesta niin peli lähtee käynnistymään, mutta tulee aluksi vain musta ruutu ja peli kaatuu heti. Eli musta ruutu tulee muutamaksi sekunniksi ruutuun ja muuta ei tapahdu. Vituttaa vaan kun meni 14€ hukkaan jos en saa peliä toimimaan. Joskus käy niin käynnistäessä että palomuuri kysyy estetäänkö tiedosto, painan pura esto ja taas peli kaatuu. Mistä voisi johtua, jos jollakin on ideoita/kokemuksia niin KERTOKAA! Kiitos!

40

12383

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rck-

      Minulla ei itse ole kokemusta tästä kyseisestä pelistä tai ei ole tullut ongelmia sen kanssa, mutta kokeilethan avata pelin ihan steamin kautta, sillä pikakuvakkeet tökkivät joskus. Voit myös kokeilla poistaa pelin väliaikaisesti ja ladata tiedostot uusiksi, jolloin et joudu maksamaan sitä uusiksi ja bugi korjaantuisi. Musta ruutu voi myös kenties johtua näyttösi asetuksista ? Voit kokeilla väliaikaisesti laskea resoluutioita ja kokeilla toimiiko peli silloin. Voit myös kokeilla putsata cachen. Kokeile näitä, toivottavasti auttoi.

    • spoleY-

      Juu olen kokeillut avata Steamin kautta ja olen ladannut juuri näytönohjaimen ajurit ja kokeillut kaiken, mutta varmaan liian paska prosessori. En usko että saan sitä toimimaan

      • Teppo02

        Mikä prosessori koneessa on koska jos sinulla on huonompi kuin intel core 2 dual e6600 mikä on minimi vaatimus niin peli ei toimi. Tai voihan se myös näytön ohjaimesta johtua.


    • koll4-.

      Voi olla myös palomuurin kanssa jotain tekemistä. Ainakin itellä joskus palomuurin takia tapahtunut vastaavaa. Pistä muuri kokonaan pois päältä ja kokeile.

    • codroope

      nyt en oikeen tiiiä pelasin cs go ta täänään aakulla xbox 360 kymppisellä japelaan cod4 losta ja olen mac book käyttäjä

      • spoleY-

        jaahas?


    • 10v cs nörö

      minulla on sama ongelma että cs go ei toimi kun avaan sen näyttö muuttuu mustaksi sitten nopeasti vilahtaa työpöytä ja sitten taas musta ruutu ja sitten työpöytä eli ei toimi

      • Teppo02

        Mikä prosessori koneessa on koska jos on huonompi kuin intel core 2 e6600 niin peli ei toimi koska se on minimi vaatimus prosessorissa. Itselläni oli sama ongelma tarkistin mikä prosessori minulla oli ja se oli huonompi niin ostin uuden. Nyt toimii


    • mil koneel toimii?

      Minun mielestä se johtuu tietokoneesta. Mä itekkin ihmettelen, millainen tietokone mistä saa halvalla? jos teidän koneellanne toimii niin kertokaas mikä tietokone teillä on ja mistä ostitte?

    • spoleY-

      Kone on Fujitsu Siemens Scaleo P. näyttis ATI Radeon 2600 HD Pro ja prossu AMD Phenow quad core. Ramit yms OK kaikki mitä ny specsejä miettii ni kyllä pitäs toimia! Olen kokeillut myös canyourunit.com : in kautta. Niin koneessä ei pitäs vika olla.

    • BlackMetalScreen

      Joo, mulla on sama ongelma. Aluksi luulin että se on vaan virhe, joten käynnistin koneen uuestaa. Ja käynnistin sen ja tadaa.... Eikä se vielläkään toiminut. Ja Fallout 3:sessa on mun koneella sama ongelma.

    • spoleY-

      Joo olen itekkin jo poistanut ja asentanut uudestaan. Vaihtanut stemista asetuksia ja käynnistänyt koneen uudestaan. Ei auta mikään. En tosin oo mikään mestari näiden koneiden kanssa :D

      • samppacsgo

        juu itelläki herjaa tää cs go mullaki on sen verran tehokas kone että ei pitäs siitä johtua ja kone on ihan suomen cs go joukkueen oma kone ja itellä cs go tekee silleen että kun käynnistän pelin niin on vähän aikaa ihan hiljasta ja sitten siellä työpöydässä alhaalla käy muutaman sekunnin semmonen tyhjä ruutu ja sitten ei tapahdu mitään ja olen ladannut steamin ja cs gon uusiksi eikä mitään eloa :(


      • Apuapliis
        samppacsgo kirjoitti:

        juu itelläki herjaa tää cs go mullaki on sen verran tehokas kone että ei pitäs siitä johtua ja kone on ihan suomen cs go joukkueen oma kone ja itellä cs go tekee silleen että kun käynnistän pelin niin on vähän aikaa ihan hiljasta ja sitten siellä työpöydässä alhaalla käy muutaman sekunnin semmonen tyhjä ruutu ja sitten ei tapahdu mitään ja olen ladannut steamin ja cs gon uusiksi eikä mitään eloa :(

        Aivan sama vika oon jokeillu kaikkea ja Konekillan niin hyvä gtx1017 näyttäis ja kaikkee et kerro jos oot löytäny ongelmaan ratkaisun


    • spoleY-

      Ei toimi vielä tänäkään päivänä kertokaa!

    • Inffffi

      Joo ei toimi mullakaan perkule sama ongelma

      • Mulla oli sama ongelma taannoin kokeilin kaikkea... mutta sitten vaihdoin steam kielen niin rupesi toimimaan xD mitä vit*** ilmotelkaa jos auttoi


      • :(((((
        jumavittupenis kirjoitti:

        Mulla oli sama ongelma taannoin kokeilin kaikkea... mutta sitten vaihdoin steam kielen niin rupesi toimimaan xD mitä vit*** ilmotelkaa jos auttoi

        Kun tein ton steam ei käynnisty :D

        Olen ite yrittäny ettii siihen vian poistoo mutta eipä oo löytyny :(


      • samppacsgo

        ja ei perkele mullakaan


    • toptoptoptop

      Helvetti että tuhlasin tähän aikaa paljon, mutta lähtipä pelittämään. Toivottavasti teillä toimii jo, mutta jos ei niin tässä todella helppo ohje, mikä toimi mulla. http://www.youtube.com/watch?v=qIAxLcTtvCs

      • Paskanananas

        Eipäs toiminut :(


    • Dukhdkgkigfki

      GOOGLETTAKAA ASIAA. EN USKO ETTÄ OLETTE AINUT IHMINEN TÄSSÄ UNIVERSUMISSA JOLLA ON OLLU SAMA ASIA VIKANA.

      • Tietäjä_poika

        jos ne ei olisi googlettanu ne ei olisi suomi 24 sivustolla...


    • Voisko joku auttaa

      Te vähän viisaammat varmaan tiedätte mitä tässä tapauksessa kun olen itse yrittänyt etsiä apua mutta en ole löytäny eli kun avaa CS:GO pelin niin tulee Engine Error ja siinä lukee Näytön ohjain vaatii Shader 3.0 version eli mit tämä tarkoittaa koska olis ihan kiva jos saisin toimimaan ette menny 14 e turhaa rahaa peliin Vituttaa Toivottavasti joku vois auttaa :)

      Tiedätte kai kun ostaa ja ei toimi Vituttaa

      • 231

        paska näytönohjain


      • Teppo02

        Pitäisi ostaa uusi näytönohjain


    • Aidostiaulassa

      Käynnistää pelin eikä konetta niin kyllä lähti toimimaan kiitti vinkki viskipullo

    • Apuaa12

      Minulla on sama juttu

    • apuuuuuaaaa

      Eli joo kun käynnistän cs go niin valve väittää että cs go on salattu

    • CSGOPelaaja

      Poistakaa steam ja pelit sitten asentakaa takas nii pitäs toimia

    • semmostaapuasittenii

      Sulje kaikki muut sovellukset taustalta, myös palomuuri.

    • Teppo02

      Joo eli siis mulla csgo toimii muuten normaalisti mutta kun menee kilpailulliseen niin kestää 5min ja peli kaatuu. Kaikki muut pelimuodot toimii muuten paitsi csgo saattaa kaatua niistäkin. minun koneessa on kaikki vaatimukset täyttävät osat ja olen poistanu steamin 2 kertaa, csgo 3 kertaa, olen katsonut netistä joku auttaa!

      • Teppo02

        Eikä skinitkään toimi


    • Appleislive

      Hommatkaa pojat applen tuote. ei tämmösiä ongelmia. Kyllä se windows on paska. Mac paljon parempi. hyvän macin jolla pelaa perus minecraft, cs, yms kevyet pelit saa 1500e ja eteenpäin. Korkealaatuiset pelit kuten mafia 3 pyörii omalla 4300 euron macbookilla noin 60 loweilla. olen tyytyväinen. Vaikka onkin hieman kalliimpaa kuin windows, ongelmia ei ole.

    • HuolestunutManner

      Jotain meni pieleen varmaankin synkronoinnissa :(

    • Anonyymi

      sama ongelma kun kysyjällä en oikein tiedä kun tein kaiken mitä voi tehdä

    • Anonyymi

      Minulla sama

    • Anonyymi

      Kun laitan pelinhaun päälle minulle tulee lukemaan "pelinhakuun ei saatu yhteyttä" oranssilla taustalla, mistä tämä voisi johtua? Osaisiko kukaan auttaa?

      • Anonyymi

        EHKÄ SIITÄ ETTÄ PALVELIMET OVAT TÄYNNÄ.


    • Anonyymi

      Itsellä ilmoittaa että virallisiin palvelimiin ei saatu yhteyttä, onko serverit pois käytöstä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1184
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      975
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      937
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      694
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe