Terhi Tervashonka on vapaana

Manu

Vuonna 1999 Hyvinkäällä tapahtui saatananpalvontaan liittynyt paloittelumurha. J Elg istuu edelleen elinkautista, mutta toinen niintä pääperkeleistä eli Terhi Tervashonka on päässyt vapaaksi. Hän sai 8v 8kk eli ensikertalaisena istui 4v 4kk , eli on päässyt vapaaksi ilmeisesti tämän vuoden alussa. Itse kyllä kiertäisin tällaisen sekopään tosi kaukaa.

92

39597

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaverinsa

      syö! no onneksi kuitenkin vaan samanhenkisen kaverinsa, elikkä ei mitään väliä.

      • Temex

        Onko sekin Hyvinkääläinen et tietää varoa?


      • Hyvinkääläinen
        Temex kirjoitti:

        Onko sekin Hyvinkääläinen et tietää varoa?

        Kuten tuossa artikkelissakin allaolevassa keskustelussa käy ilmi "17 vuotias Järvenpääläis nainen" Eli sieltä oli teon tehdessään.

        Eipi ole vielä missään Hyvinkään katukuvassa näkynyt jos kerran on jo vapautunut, tuota en tiennytkään mutta siihenhän se ajaa kun kerran vajaat 9 vuotta sai ja ensikertalaisena puolet istuu.

        Joko on lookki muuttunut niin ettei tunneta tai ainakin oletan että tuskinpa Hyvinkään seudulle ihan äkkiä olisi jäänyt. Aika oletettavaa että eiköhön tuollaisen jälkeen aika vähin äänin häippäse jonnekin mahdollisimman kauas...


    • ean

      Eiköhän siellä telkien takana ole järkeäkin vähän tullut mukaan.
      Voihan olla, että Terhi pystyy elämään vielä normaalia elämää, tuskin kuitenkaan Järvenpäässä.

    • Tämäkö on uusi mahdollisuus?

      Niin, minä satun tuntemaan Terhin helvetin hyvin koska olen hänen pikkusiskonsa avomies..

      Terhi muuttu linnassa. Sinne jäi satanismit, yhteiskunta vastasuus ja itseinho.

      Enää ei tarvitse kun "suuren ja tietävän" yleisön muuttaa ennakkoluuloisia asenteitaan ja pohtia omien paranoidejensa syvintä olemusta. Miksiköhän edes luulette törmäävänne Terhiin? Hän ei ole vapautumisensa jälkeen ollut lähelläkään Järvenpäätä tai Hyvinkäätä.

      Muuten tuo "yleinen tyyli" näissä Terhi-kirjoitteluissa sattuu kaikken eniten siihen varmasti syyttömään: Terhin pikkusiskoon joka nyttenkin näytti nämä kirjoitukset mulle ja lähti sitten kyyneleet valuen koiran kanssa pihalle..

      Terhi teki mitä teki, en edes yritä selitellä tai puolustella sitä.

      Suomalaisten pitäisi kuitenkin muistaa eräs oleellinen seikka näissä rikos-rangaistus-vapaus-kysymyksissä:

      Kun tuomio on suoritettu on asian käsittely ja moraalinen sekä juridinen syyllisyys rikoksen tekijän osalta päättynyt.

      Juridisesti kirjoitustenne asiallisuuden ja herjaamisen välinen raja on veteen piirretty viiva.

      Syksyn jatkoa kaikille.

      • vegaani

        "syyllisen osalta käsitelty" entä uhrin? herääkö se nyt henkiin kun pikku kannipaali on sovittanut tekonsa????


      • pois vaan

        mun mielestä yrittää selittää et se on parantunu ja tietty uskossa ja vaikka mitä.
        ei muuta ku kuolemantuomis kaikille murhaajille ja thatsit!


      • Siinä se uusi mahdollisuus..

        Moi, miten kommentoisit kirjoitustasi nyt, vuonna 2007 kesällä?

        Tulevaa syksyn jatkoa sinullekin, ja muillekin hyysäreille.


      • olli kuhta
        pois vaan kirjoitti:

        mun mielestä yrittää selittää et se on parantunu ja tietty uskossa ja vaikka mitä.
        ei muuta ku kuolemantuomis kaikille murhaajille ja thatsit!

        Tais tulla taas vähän kakkua.....


      • paha_terhi

        Niinpä niin , vesuri heilui ja taas tuli ruumis. Terhi pakkohoitoon loppuiäkseen.


      • mulkkk

        VITUN IDIOOTTI. vieläkö kutsuisit muuttuneen terhin jouluna kylään. siellä leikataan kinkkua ja muuta vesurilla. vitun hullut mulkut.


      • ?

        Viitaten nimimerkki "Tämäkö on uusi mahdollisuus?" lauseeseen: "Kun tuomio on suoritettu, on asian käsittely ja moraalinen sekä juridinen syyllisyys rikoksen tekijän osalta päättynyt."
        Asian juridinen käsittely on päättynyt ja tuomio on suoritettu. Älkää sotkeko moraalia ja lakia, koska nillä ei ole mitään tekemistä keskenään.


      • voi olla

        Niin noh se on sen teon hinta!!! Se että kaikki tulevat ikuisesti muistamaan nämä teot. Minusta se on ihan kohtuullinen hinta kahdesta aivan järjettömästä taposta, eikös vaan? Kuinkahan paljon näiden kahden kuolleen lähiomaiset vuodattavat tällähetkellä kyyneleitä, tai ovat vuodattaneet?

        "Kun tuomio on suoritettu on asian käsittely ja moraalinen sekä juridinen syyllisyys rikoksen tekijän osalta päättynyt."

        Juridinen ehkä mutta jurididisella oikeudella ei ole mitään tekemeistä moraalisen oikeuden kanssa. Siitä päättävät ihmiset itse. Mihinkä moraaliin nyt ovat sitten ikinä kasvaneetikin ja on täysin ymmärrettävää että tuollaiset teot eivät pois pyyhkiydy parinvuoden linnatuomiolla. Naurettavaa ajatella että parinvuoden istumisenjälkeen ihmisten täytys ottaa kaikki tappajat ja murhaajat iloiten vastaan. Sori mutta vähän liikaa pyydetty.


      • Oikeuslaitoskuntoon

        Onko sille Terhille tehty testi vankilassa että miten se käyttäytyy kun päihteiden kanssa(viina lääkkeet) läträä. Kenenkään sukulaisen on ihan turha tulla tänne puolustelemaan, kukaan ei voi tuntea mitä tällaisen henkilön päässä liikkuu ja turha sanoa että vankilassa on parantunut...mitä parantumista tapahtui kun vesurisurman teki vapauduttuaan. Syy on yksinkertainen, vankilassa ei juoda Kiljua ja kaljaa sekaisin, siellä voi näyttää niin puhtoiselta selvinpäin mutta sitten kun pää menee sekaisin vapaudessa niin toteutuu jälleen vanha kaava.


      • Anonyymi
        pois vaan kirjoitti:

        mun mielestä yrittää selittää et se on parantunu ja tietty uskossa ja vaikka mitä.
        ei muuta ku kuolemantuomis kaikille murhaajille ja thatsit!

        Miksi olet noin armoton? Eihän terhi ole mikään muslimi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi olet noin armoton? Eihän terhi ole mikään muslimi.

        Miksi olet trolli?


      • Anonyymi

        Terhi on minulle myös läheinen,koska olen hänen poikansa kummi eli pojan isä on minun isoveli..Terhi ei asu etelä-Suomessa enään..Elää normaalia elämää..Hän on tuomionsa suorittanut ja asia on loppuun käsitelty..Teot olivat pahoja mutta ihminen voi muuttuakin ajan kuluessa,kuten Terhillekin kävi..


      • Anonyymi

        "Kun tuomio on suoritettu on asian käsittely ja moraalinen sekä juridinen syyllisyys rikoksen tekijän osalta päättynyt."

        Vittu mitä paskaa. Noin se ei todellakaan ole, kyllä tuollaiset murhaajat tulevat teostaan loppuikänsä kuulemaan. Sitäpaitsi tappoi uudestaan joten se siitä "muutoksesta". Erittäin vaarallinen ihminen joka kuuluisi loppuiäkseen vankilaan.


      • Anonyymi

        Kunnes jotain tapahtui uudestaan...


    • Vierailija

      Terhin sisko kehitysvammainen vaikeasti ja isä kuollut äkillisesti pari vuotta sitten.

      • siskonluokkakaveri

        tuo on höpönlöpöä. olen ollut monta vuotta terhin siskon luokkakaveri ja hän ei todellakaan ole kehitysvammainen.


    • iitii

      ...yhteiskunnalle suuren palveluksen ja tappaa itsensä. Kiitos. En jää kaipaamaan. (Samaa toivon myös herra Elgille, kun taitaa herra Pääsuunnittelija päästä joskus vapauteen hellämielisen presidentin armosta.)

    • REAL ELINK RULES

      No johan toi mielisairas on tappanu ainakin 2 ihmistä ton jälkeen. Missä maassa kuin suomessa on mahd että osallistuu kidotusmurhaan ja paloitteluun ja istuu pari hassua vuotta. Tämän jälkeen vesurilla päähän 2007 ja vielä mitä uusi henkirikos 2008. HYVÄ SUOMI. Oikeuslaitoksessamme tuntuu olevan tapana että erityisesti naisten tekemistä henkirikoksista tulee tuomioksi lähinnä huono vitsi. Milloin on selityksenä synnytyksen jälkeinen masennus, uhrina oleminen etc. Ymmärtääkseni sukupuolella ei pitäisi olla mitään merkitystä tuomioita annettaessa. Ihminen ansaitsee yleensä uuden mahdollisuuden muttei loputtomiin niitäkään voi antaa...

      • ..........

        Muistan kyllä kuinka se tappoi jonkun miehen vesurilla, mutta mikäs se kolmas surma oli?


      • ölpolkij

        Onko Terhi ottanut hengiltä jonkun myös vuonna 2008 ? Vesuritapon minkäin muistan, mutta luulin että vieläkin istuu siitä tuomiotaan.


      • Häriintynyt nainen.
        ölpolkij kirjoitti:

        Onko Terhi ottanut hengiltä jonkun myös vuonna 2008 ? Vesuritapon minkäin muistan, mutta luulin että vieläkin istuu siitä tuomiotaan.

        Kuka miettii heidän kärsimystään? Täällä jotkut kehtaavat puolustella tekijää. Käsittämätöntä! Toisen hengen riistämistä et voi korvata millään. Et millään.


      • AMPRA
        Häriintynyt nainen. kirjoitti:

        Kuka miettii heidän kärsimystään? Täällä jotkut kehtaavat puolustella tekijää. Käsittämätöntä! Toisen hengen riistämistä et voi korvata millään. Et millään.

        kyl Terhi istuu viel vesuri taposta. siviliin pääsee jo ensi vuoden puolel.kuiteskaan ei toivoa pahaa hänel.ihminen hänkin on ja moni me toivomme et hää pääsee yhteiskunnas kunnon kansalaiseks.ei kukaan ole viaton.kyl tuomitsijoit ompi.mut onks tukijoita...muistetaan et älkää tuomitko,ettei teitä tuomittaisi.kertoo iso kirja raamattu.


      • siempre.
        AMPRA kirjoitti:

        kyl Terhi istuu viel vesuri taposta. siviliin pääsee jo ensi vuoden puolel.kuiteskaan ei toivoa pahaa hänel.ihminen hänkin on ja moni me toivomme et hää pääsee yhteiskunnas kunnon kansalaiseks.ei kukaan ole viaton.kyl tuomitsijoit ompi.mut onks tukijoita...muistetaan et älkää tuomitko,ettei teitä tuomittaisi.kertoo iso kirja raamattu.

        kukaan järkevä ei toivo hänen paluutaan.


      • Anonyymi
        Häriintynyt nainen. kirjoitti:

        Kuka miettii heidän kärsimystään? Täällä jotkut kehtaavat puolustella tekijää. Käsittämätöntä! Toisen hengen riistämistä et voi korvata millään. Et millään.

        Hammurabin laki, silmä silmästä. Olisi pitänyt tämä vitun terhi jo teloittaa, harmi vaan, että se ei kuulu suomeen.


    • ihminen joo

      hirviö sellainen. Kannattaa pysyä kaukana jokaisen hengestään välittävän, miesten ainakin. Voisivat mennä buttin kanssa yksiin.

    • vesurit ja astalot

      Siinä on toinen nainen A. Auerin lisäksi, josta peräkämmarinpojat näkevät haaveunia.

    • Your problem

      Kuinka kukaan jaksaisi edes parantaa tapaansa teidänlaisten tekopyhien idioottien keskellä? Ehkäpä te olettekin niitä ainoita joiden täytyy tässä elämässä pelätä tulleensa tapetuksi tai vastaavaa.

      Henkilökohtaisesti, niin monta ihmistä kuin ympäriltä on lähtenyt vankilaan henkirikoksesta, en voi kuin ihmetellä näitä teidän omituisia mielipiteitä koska vieläkin ollaan hengissä. Elämässä on olemassa sääntö: ihmisille ihminen, pedoille peto..

      • KeinoHomo

        Varmaan hivelee itsetuntoa kun saa kuvitella olevansa jotenkin erityinen. Tappajan paras kaveri. Siinäpä vasta syytä olla ylpeä.


      • Löytyisikin

        peto tuollaisille.


      • hui hui
        KeinoHomo kirjoitti:

        Varmaan hivelee itsetuntoa kun saa kuvitella olevansa jotenkin erityinen. Tappajan paras kaveri. Siinäpä vasta syytä olla ylpeä.

        varmaan kerskailee ravintoloissakin asialla :)
        "mä olen tappajien kaveri enkä tuomitse niitä, mä olen niin syvällinen ja filosofinen"

        :D


      • ;)
        Löytyisikin kirjoitti:

        peto tuollaisille.

        no se peto on Kosto - vaikkapa kostonhaluinen sukulainen.


    • Hämeenlinnassa
    • suomi ja suomen lait

      Siellä se vain terhin siskon avomies puolusteli tulevaa tuplamurhaajaa aikoinaan

      • Terhi goes down

        laittakaa lisää tietoa Terhin siskosta niin saadaan nauraa :D


    • niina katariina

      Oi, olisi ihanaa panna tuo piru naiseksi kokemaan edes puolet siitä tuskasta, jota hänen uhrinsa ja heidän omaisensa ovat kärsineet. Sitten lopuksi nappi otsaan ja eipä karkaile letukka enää!

      • silitetään vaan päät

        Hyvä Suomen oikeuslaitos, kannattaa päästää murhasta tuomitut avolaitokseen. Haluaisimpa nähdä sen paperin, millä kyseinen henkilö on päästetty avovankilaan. Se kenen allekirjoitus siitä paperista löytyy, on vastuussa jos jotain tapahtuu. Tuomiot on istuttava päivälleen yksinään sellissä, eikä missään avolaitoksessa. Turha ihmetellä rikollisuuden lisääntymistä, kun murhasta rangaistus on lehtien haravointia. En ole mikään Amerikan kannattaja, mutta siellä on sentään oikeat rangaistukset. Laittaisi se täälläkin vähän ajattelemaan, jos elinkautinen tosiaankin olisi elinkautinen. Olisiko joku innokas tekemään uusia lakialoitteita rangaistuksien koventamiseksi????


      • kostaja

        puolet ei riiitä, loppuelämä pelkkää kidutusta on oikea tuomio murhaajille!


      • Anonyymi

        Miksi puhut uhrin omaisten nimissä? Hyvinkäällä murhattu RHM oli minun vanhin lapseni (s 1975). Hänen kuolemansa kosketti rajusti lukuisia ihmisiä, meitä omaisia erityisesti. R:n äiti – ex-vaimoni – kuoli pari vuotta myöhemmin. Voisin väittää, että suruun. Itse sain syksyllä 1999 sydäninfarktin, jonka keskeinen syy oli varmasti surun aiheuttama stressi.
        Nuoremmat lapseni olivat koulu- ja päiväkoti-iässä ja joutuivat lukemaan lööpit ja kuulemaan ventovieraiden päivittelyt velipuolensa "tapauksesta". Tuska on kuitenkin ihan meidän omamme, ei siihen tarvita haaskalintuja tulkitsemaan. Eikö niin.
        Niinpä lisään vielä, että en kannata Hammurabin lakia enkä varsinkaan raakalaismaista "nappi otsaan" -meininkiä. Oikeusvaltiossa toimitaan lakien mukaan eikä huutoäänestyksellä.
        Vielä sana Elgistä ja Tervashongasta. He ovat tietääkseni tuomionsa istuneet, eikä minulla ole eikä ole ollut mitään vaatimuksia heidän suhteensa. En vihaa enkä halveksi heitä, toivon että he vihdoin pääsevät kiinni elämään, sellaisena kuin sen haluavat elää. En toivo anteeksipyyntöä enkä luultavasti pystyisikään anteeksiantoon, joten jätetään se. Terhi Tervashongan pikkusiskoa en muista tavanneeni, mutta hänen (poikaani koskeva) todistajanlausuntonsa Hyvinkään käräjäoikeudessa maaliskuussa 1999 jäi mieleeni uskollisen ystävän puheena. Siitä hänelle edelleen kiitos ja parhaat toivotukset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi puhut uhrin omaisten nimissä? Hyvinkäällä murhattu RHM oli minun vanhin lapseni (s 1975). Hänen kuolemansa kosketti rajusti lukuisia ihmisiä, meitä omaisia erityisesti. R:n äiti – ex-vaimoni – kuoli pari vuotta myöhemmin. Voisin väittää, että suruun. Itse sain syksyllä 1999 sydäninfarktin, jonka keskeinen syy oli varmasti surun aiheuttama stressi.
        Nuoremmat lapseni olivat koulu- ja päiväkoti-iässä ja joutuivat lukemaan lööpit ja kuulemaan ventovieraiden päivittelyt velipuolensa "tapauksesta". Tuska on kuitenkin ihan meidän omamme, ei siihen tarvita haaskalintuja tulkitsemaan. Eikö niin.
        Niinpä lisään vielä, että en kannata Hammurabin lakia enkä varsinkaan raakalaismaista "nappi otsaan" -meininkiä. Oikeusvaltiossa toimitaan lakien mukaan eikä huutoäänestyksellä.
        Vielä sana Elgistä ja Tervashongasta. He ovat tietääkseni tuomionsa istuneet, eikä minulla ole eikä ole ollut mitään vaatimuksia heidän suhteensa. En vihaa enkä halveksi heitä, toivon että he vihdoin pääsevät kiinni elämään, sellaisena kuin sen haluavat elää. En toivo anteeksipyyntöä enkä luultavasti pystyisikään anteeksiantoon, joten jätetään se. Terhi Tervashongan pikkusiskoa en muista tavanneeni, mutta hänen (poikaani koskeva) todistajanlausuntonsa Hyvinkään käräjäoikeudessa maaliskuussa 1999 jäi mieleeni uskollisen ystävän puheena. Siitä hänelle edelleen kiitos ja parhaat toivotukset.

        Uhreja ja omiasia muitakin, missä kielletään kertomasta mielipteensä? Jotlut omaiset voi toki iloitakin ja ystävystyä murhaajan kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi puhut uhrin omaisten nimissä? Hyvinkäällä murhattu RHM oli minun vanhin lapseni (s 1975). Hänen kuolemansa kosketti rajusti lukuisia ihmisiä, meitä omaisia erityisesti. R:n äiti – ex-vaimoni – kuoli pari vuotta myöhemmin. Voisin väittää, että suruun. Itse sain syksyllä 1999 sydäninfarktin, jonka keskeinen syy oli varmasti surun aiheuttama stressi.
        Nuoremmat lapseni olivat koulu- ja päiväkoti-iässä ja joutuivat lukemaan lööpit ja kuulemaan ventovieraiden päivittelyt velipuolensa "tapauksesta". Tuska on kuitenkin ihan meidän omamme, ei siihen tarvita haaskalintuja tulkitsemaan. Eikö niin.
        Niinpä lisään vielä, että en kannata Hammurabin lakia enkä varsinkaan raakalaismaista "nappi otsaan" -meininkiä. Oikeusvaltiossa toimitaan lakien mukaan eikä huutoäänestyksellä.
        Vielä sana Elgistä ja Tervashongasta. He ovat tietääkseni tuomionsa istuneet, eikä minulla ole eikä ole ollut mitään vaatimuksia heidän suhteensa. En vihaa enkä halveksi heitä, toivon että he vihdoin pääsevät kiinni elämään, sellaisena kuin sen haluavat elää. En toivo anteeksipyyntöä enkä luultavasti pystyisikään anteeksiantoon, joten jätetään se. Terhi Tervashongan pikkusiskoa en muista tavanneeni, mutta hänen (poikaani koskeva) todistajanlausuntonsa Hyvinkään käräjäoikeudessa maaliskuussa 1999 jäi mieleeni uskollisen ystävän puheena. Siitä hänelle edelleen kiitos ja parhaat toivotukset.

        Kolmen lapsen isänä on minun sanottava, etten näe mitään kunnioitettavaa tuollaisessa "annetaan kaikki anteeksi"- asenteessa. Mikäli nyt olet kuka väität...
        Ja eikös se niin ollut että uhrin henkilöllisyyttä selvitettäessä silloin, kaipaili Kela nuorukaista ennen kuin omat sukulaiset. Että sellaista.


      • Anonyymi

        En suosittele kokeilemaan..Yksi ukko sitä häiritsi jo nykyisessä asuinpaikassaan,mutta poliisilta tuli viesti tälle herralle,että kannattaa oman turvallisuutensa takia keskittyä ihan muihin hommiin..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi puhut uhrin omaisten nimissä? Hyvinkäällä murhattu RHM oli minun vanhin lapseni (s 1975). Hänen kuolemansa kosketti rajusti lukuisia ihmisiä, meitä omaisia erityisesti. R:n äiti – ex-vaimoni – kuoli pari vuotta myöhemmin. Voisin väittää, että suruun. Itse sain syksyllä 1999 sydäninfarktin, jonka keskeinen syy oli varmasti surun aiheuttama stressi.
        Nuoremmat lapseni olivat koulu- ja päiväkoti-iässä ja joutuivat lukemaan lööpit ja kuulemaan ventovieraiden päivittelyt velipuolensa "tapauksesta". Tuska on kuitenkin ihan meidän omamme, ei siihen tarvita haaskalintuja tulkitsemaan. Eikö niin.
        Niinpä lisään vielä, että en kannata Hammurabin lakia enkä varsinkaan raakalaismaista "nappi otsaan" -meininkiä. Oikeusvaltiossa toimitaan lakien mukaan eikä huutoäänestyksellä.
        Vielä sana Elgistä ja Tervashongasta. He ovat tietääkseni tuomionsa istuneet, eikä minulla ole eikä ole ollut mitään vaatimuksia heidän suhteensa. En vihaa enkä halveksi heitä, toivon että he vihdoin pääsevät kiinni elämään, sellaisena kuin sen haluavat elää. En toivo anteeksipyyntöä enkä luultavasti pystyisikään anteeksiantoon, joten jätetään se. Terhi Tervashongan pikkusiskoa en muista tavanneeni, mutta hänen (poikaani koskeva) todistajanlausuntonsa Hyvinkään käräjäoikeudessa maaliskuussa 1999 jäi mieleeni uskollisen ystävän puheena. Siitä hänelle edelleen kiitos ja parhaat toivotukset.

        Anteeksi Terhi.
        Puhut niin paskaa ja yrität kääntää paskaa kullaksi!

        Tämä kommentti ei voi koskaan olla uhrin isän tai äidin kirjoittama.

        Itse kolmen lapsen isänä, jos heistä jonkun tappais noin sadistinen kuin Terhi niin vannoisin et olisin vankilan ovella kun hän vapautuu.

        Ja kaikki varmaan ymmärtää mitä tarkoitan?
        Terhi ei enää sen jälkeen tapa ketään


    • kylläkylläjosjotakie

      Suomen oikeuskäytäntö, siis oikeuden langettamat tuomiot ovat johtaneet kansassa siihen, että kansa ei enää ymmärrä tehdyistä rikoksista saatuja rangaistuksia lainkaan. Rikollisella on parempi oikeusturva kuin uhrilla, myös henkilö joka joutuu todistelemaan tai muuten kuullaan rikosta koskien on paljon huonompi oikeusturva kuin rikoksen tehneellä henkilöllä. Tämä on kaikki suomalaisen SDPn aikaansaannos politiikassa.

    • kohg.

      Miksi tämmöistä kuvottavaa epäsikiötä elätetään kansalaisten kustannuksella?

      • yäk

        ja niin rumakin vielä, leuka kuin jollain koiralla .... hyi saatana


    • hfdhgft

      Mainitaan tosta Hyvinkään paloittelumurhasta vielä se, että yksi tekijähän ei alaikäisyyden vuoksi saannut ollenkaan rangaistusta (Tero Penna), vaan käveli vapaalle ja muutamaa vuotta myöhemmin tappoi Keravalla kaksi vanhusta, joista toisen puukotti keravanjoen rantaan. Missäköhän tämä mulkku nykyään majailee)

      • Tyttö ei saanut

        tässäkään mitään rangaistusta. Mikä v i t u n oikeuslaitos tuollainen on.

        "Käräjäoikeus katsoi tytön ojentaneen Pennalle puukon, jota tämä käytti 64-vuotiaan surmaamiseen. Tyttö sai vuoden ehdollista vankeutta avunannosta törkeään pahoinpitelyyn sekä tukusta pikkurötöksiä."


      • vvittu!
        Tyttö ei saanut kirjoitti:

        tässäkään mitään rangaistusta. Mikä v i t u n oikeuslaitos tuollainen on.

        "Käräjäoikeus katsoi tytön ojentaneen Pennalle puukon, jota tämä käytti 64-vuotiaan surmaamiseen. Tyttö sai vuoden ehdollista vankeutta avunannosta törkeään pahoinpitelyyn sekä tukusta pikkurötöksiä."

        vvittu että olisi kirveellä töitä tässä maailmassa!!!


      • Anonyymi
        Tyttö ei saanut kirjoitti:

        tässäkään mitään rangaistusta. Mikä v i t u n oikeuslaitos tuollainen on.

        "Käräjäoikeus katsoi tytön ojentaneen Pennalle puukon, jota tämä käytti 64-vuotiaan surmaamiseen. Tyttö sai vuoden ehdollista vankeutta avunannosta törkeään pahoinpitelyyn sekä tukusta pikkurötöksiä."

        Tyttö? Mielestäni jokin aivan muu tekonsa ja seuransa takia. Miksi ei saanut tuomiota?


      • Anonyymi

        20.11.2018 Iltapäivälehdessä kerrotaan että alaikäinen, 16-vuotias keravalaispoika olisi toiminut lähinnä Elgin pakottamana eikä sen koommin ole rötöksiin sortunut. 20-vuotias mäntsäläläismies sai 2v 8 kk eikä valittanut tuomiosta. Rattijuopumustuomio tullut sen jälkeen.


    • Montakohan pitäisi

      terhin tappaa?
      "Hänet on tuomittu elämänsä aikana kahdesta henkirikoksesta. Häntä ei kuitenkaan pidetä vaarallisena."

    • 86trigun

      Todella söpö nainen ja haluaisin ehdottomasti oppia tuntemaan hänet paremmin =) vaikka edes sitten kaverina jos ei muuta, harmi vain että tuskin koskaan törmätään...

      Ja pitäkää te aivottomat lampaat jotka terhiä haukutte jo päänne kiinni...pelkurit...
      teillä menis paskat housuun jos terhi kävelis joskus vastaan, mulla lentäis korkeintaan mällit housuun, on sen verran hotin näköinen kissa!

      • Toivottavasti tapaat

        Mene portille odottamaan, ettei ketään normaalia ihmistä seuraavaksi tapa, mutta joutuisi kuitenkin takaisin sinne minne kuuluu.


      • Jdjdkdkd

        Terhin puollustaja heh, kannattas ottaa se pää pois sieltä perseestä, puolustaa murhaaja, typerin netissä lukemani kommentti koskaan.


    • honkatervas

      Onko Terhi sukua jollekin tuomarille kun sai jo toisesta taposta noin lyhyen tuomion, normaalisti rikoksen uusijaa rokotetaan kovennetulla tuomiolla. Terhistä tulis hyvä palkkamurhaaja, kiinni jos jää niin tuomio on samaa luokkaa kun varkauksista saadut.

    • Järki käteen

      Voi hyvää päivää ihmiset.. Te jotka oikeasti luulette että Terhi on linnassa istumisen aikana "muuttunut" tai "parantanut tapojaan" voisitte vielä kerran miettiä asiaa perin pohjin. Jos ihminen alkaa murhaamaan ihmisiä niin korvien välissä sillä jotain on vialla. Mutta joo, puolustakaa ihan rauhassa murhaajaa. Jälkikäteen se varmaan sattuu kun tulee ilmi että Terhi on taas murhannut jonkun. Ei ne urhiluvut kahteen lopu.

      • NAPPI OTSAAN

        Niinpä ei muuta kun NAPPI OTSAAN.


      • Jskejejek

        Tuskin tervashonka kauaa vapaana on kun murhaa jonkun taas ja jää kiinni, tosin lävähtää loppu ikä vankilassa si?


    • Osunut aloitus

      En ihmetellyt yhtään viimeistä tappoa tuollaiselta tyypiltä tai jos tulee uusiakin, mutta toisin kuin useimmat kirjoittajat, Nikitan en usko enää syyllistyvän henkirikokseen.
      Auerkaan ei enää ottaisi riskiä, mutta jos ja kun mitä todennäköisemmin on syyllistynyt murhaan, hänenkin pitäisi kärsiä siitä täysi rangaistus.
      Murasesta en menisi takuuseen, mitä tekee vapaana.

    • Jdjsjsjsjsk

      Ois saanu pysyä vankilassa vaa loppu elämänsä, suomen vankeuslaki on mätä jos hullut päästetään vapaaks.

    • Hyvinkäällä on iso kirkko mutta toivottavasti terhi pääsee vapaaksi

    • Anonyymi

      "Kiertäisit kaukaa"? No, mikset kierrä? Mikä estää? Uteliaisuusko?

    • Anonyymi

      Ei tuollaisia moninkertaisia murhaajia pitäisi laskea koskaan vapaaksi.

    • Anonyymi

      Minulla on täydellinen ratkaisu kaikenmaailman terheille ja jarnoille. Kun oikeudessa annetaan tuomio syyllinen, tämän jälkeen heidät tulisi viedä 2x2m metallihäkkeihin. Häkit tulisi kuljettaa keskelle itämerta ja pudottaa sinne. Terhit ja jarnot saisivat viimeiset henkoset vedessä ja luonto korjaisi heidät pois. Ei tulisi enää uusia uhreja eikä kuluisi yhteiskunnon varoja tälläisten saastojen oikeudenkäynteihin. Terhi pääsi vapaaksi ja tappoi uudestaan, nahkahanska sankari penttilä pääsi vapaaksi ja tappoi uudestaan. Varmasti Jarnokin jossain vaiheessa flippaa ja kohta on joku hengetön. Jos tappaa toisen ihmisen tahallisesti ei tekijällä tulisi olla mitään oikeutta elää.

    • Anonyymi

      Kaikki ovat tietenkin muuttaneet ainakin sukunimensä. Minkä nimisiä ovat nykyään ?

      • Anonyymi

        Taitaa olla Terhi omalla nimellä edelleenkin, pohjoisessa Suomessa, pienellä paikkakunnalla asuu nykyään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa olla Terhi omalla nimellä edelleenkin, pohjoisessa Suomessa, pienellä paikkakunnalla asuu nykyään.

        Juu pitää paikkansa..Pohjoisessa asuu normaalia yh-äidin elämää..Menneet on menneitä..Tämä asia tuli taas päivänvaloon torstaina 16.9.2021 Rikoksen Anatomia-ohjelmassa..


      • Anonyymi

        On ikävää että rikolliset voivat muuttaa nimensä noin vain. Ei voi koskaan olla varma asuuko naapurissa ties mikä. On sellaisia paikkakunnan vaihtajia ja täysin joutilaita että ei voi olla käymättä mielessä mikä syynä paikkakunnan vaihtoon ja onko nimikään se alkuperäinen. Rikos ja maineen menetys aiemmassa asuinpaikassa?


      • Anonyymi

        T.T. oli vaihtanut sukunimensä Tukioksi. Vesuritapon tuomion aikaan sitä sukunimeä käytti.


    • Anonyymi

      Mitäs tälle nykyään kuuluu? Onko pysytellyt vapaalla?

      • Anonyymi

        On pysytellyt..Lapsen saamisen myötä on tavallinen yh-äiti..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On pysytellyt..Lapsen saamisen myötä on tavallinen yh-äiti..

        Tuosta Vaajakosken vesurisurmasta voin kommentoida senverran,että tämä kuollut,itsekin henkirikoksesta tuomittu,linnanvenkula kyllä aiheutti oman kuolemansa käytöksellään..Nimittäin varasti Terhiltä Xanoreita ja kävi tämän jalkoväliin kiinni vielä..Lisäksi kehuskeli siinä samalla kuinka hänkin on tappanut ihmisen..Toi lääkkeiden varastaminen ns.kotirotaksikin mainittu,on kyllä paha asia alan miesten ja naisten piireissä..


    • Anonyymi

      Terhi vaikutti ryynikännissä olevan täysin sekopää, väittelee tahallaan. Minulla ja terhillä oli 2vrk fyysinen kohtaaminen, siis känniseksiä, siitäkin on jo jokunen vuosi aikaa. Selvänä Terhi tosi mukava nainen. Katuu tekojaan.

      • Anonyymi

        En ikimaailmassa olisi tekemisissä tuollaisten hullujen kanssa.


    • Anonyymi

      Aika "raikkaan" olonen eukko :D

    • Anonyymi

      Näkee facen kuvista ettei ole täysipäinen. kaukana normaalista.

      • Anonyymi

        Eiköhän jaksa enää ryypätä kun ei ole vesuri heilunut vai tietääkö kaikki pelätä.


    • Anonyymi

      Terhi onhieno laidy!

      • Anonyymi

        "Asetettumainen", did you mean billhooked?


    • Anonyymi

      Terhi kuulemma kuollut viime vuonna.

      • Anonyymi

        Missä sellaista lukee?


    • Anonyymi

      Asuuko se Kemijärvellä?

    • Anonyymi

      Joo, asioi usein Lidlissä ja ostaa punaisia säilykepurkkeja, mutta niissä ei oo nötköttiä.
      Taitaa olla työkavereina kans oikein valiojoukkoa esim toinenki kaks kaatoa tehnyt.

    • Anonyymi

      Terhi on nymfo ja varmasti jo nuoresta asti ollut. Ennen vesuri tappoa olin Terhin kanssa useasti intiimissä kanssakäymisessä ja vapautumisen jälkeen hetken myös. Ihan itse kertoi että seksi on hänelle erittäin tärkeää. En havainnut mitään katumisia kun asia tuli ennen ensimmäistä seksikertaa puheeksi niin 'mitä hyötyä on katua' sanoi terhi ja ei hänen teot häiritse häntä yhtään. Silti ihan kiva nainen vaikka oli tehnyt karmean teon. Halusi miellyttää Jarno Elgiä silloin ennen palottelumurhaa joten ilman Jarnoa ei Terhi olisi tehny uhrille mitään. Uhri alkoi vänkäämään ja möykkäämään eikä kuulemma edes litsarin jälkeenkään rauhoittunut niin piti se hiljentää ja melko nopeestihan se kuoli. Enää en ole Terhiä nähnyt 3-4vuoteen eikä ole nykyistä puhelinnumeroa mutta kyllä mä voisin vieläkin Terhin kanssa viettää kahdestaan aikaa. Ei se niin vaarallinen ole mitä lehdet kertonut, joo äkkipikainen mutta ei täysi kilari kuitenkaan.

    • Anonyymi

      Harvinaisen ruma ämmä ja tyhmä kuin saapas

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      247
      4042
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2348
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2141
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2056
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      96
      1719
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      25
      1414
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1327
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1307
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1262
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe