Onko ikuiset poikamiehet ikuisia poikamiehiä?

mimmuli2012

Olen netissä tavannut yllättävän monta poikamiestä, joilla ei ole ollut pitkiä parisuhteita. Muutama on ollut ihan kiva, mutta joillain on ollut jotain selkeitä syitä miksi ovat edelleen sinkkuja. Jollain on ollut todella huonot hampaat (ajatuskin suutelemisesta tekee inhoa) tai sitten se reilu ylipaino, tai muuten outo persoonallisuus

Tiedättekö tapauksia, että yli nelikymppiset ikisinkut olisivat löytäneet puolison???

45

1839

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dwejdwdwej

      Mitä tarkoittaa käytännössä todella huonot hampaat?

    • ap

      no sellaiset, joita ei hammaslääkärille viimeiseen 20 vuoteen vilautettu....

    • mikä ettei

      Taidat olla samanlainen ronkeli,kuin suurinosa täällä suomi24 deitissä,minäkin olen tavannut useampia deitissä,ei vain ole natsannut,ensinnäkin,ei kiinnosta,naiset jolla,on lapsia,ulkonäkö ei ole mulle naisessa tärkein ,vaan millainen on luonteeltaan ja millätavalla osaa käyttäytyä,ylimielinen ja ja vähätteleä asenne,no thaks ja samaten ,että ei osata esim kahden kesken jutella.Itse olen laihduttanut 25 kiloa 1 vuoden aikana,aloitan opiskelun ja en ole alkon suurkulttaja,käyn salilla ,en ole sohvaperun.Tältä silvulta,ei kiitos,suurin osa yh-naisia.Mulla on se periaateei naisia jolilla lapsia.haluan perustaa oman perheen,sinkkunaisen kanssa.Aina suurrin osa ,profiilissa vierailleista on just näitä yhoita,valitettavasti en ole kiinnostunut,profiilissani lukee niin.haloo lukutaito.

      • uygyfgf

        "haloo lukutaito."

        ...haloo kirjoitustaito.


      • kieliperseeseen
        uygyfgf kirjoitti:

        "haloo lukutaito."

        ...haloo kirjoitustaito.

        Siinäpä varsinainen tyhmä pilkunnussija,haloo kirjoitusnussijataito


      • miksisinkkuvalitsisi

        Minkä ikäinen olet "mikä ettei"? Niin osaisi panna oikeaan mittasuhteeseen vaatimuksesi lapsettomuudesta. Jos olet alle 30, OK, jos yli 35 niin haloo maa kutsuu.


    • lsdknmsldkn

      Aivan, siis osa ikisinkkumiehistä haluaakin neitsyen puolisokseen. Ok.

      • rautalankaprkl

        neitsyys ja lapsettomuus ei ole sama asia...

        itse olen 34 v sinkkumies, ei lapsia

        Olen kiinnostunut vain lapsettomista naisista, koska itsellänikään ei vielä lapsia ole. Minusta tuntuu aivan mahdottomalta ajatukselta, että alkaisin katselemaan ja hoitamaan toisen miehen tekemiä lapsia kotonani. Piste.

        Enkä tietenkään etsi mitään neitsyttä, on aivan ok ja luonnollista että noin kolmekymppisellä naisella on ollut seksielämää.

        Pitääkö täällä aina kaikki vääntää rautalangasta?


    • Ikisinkku M

      Joo tiedän..itseni ja muutaman kaverinikin, olisi löydetty montakin kertaa mutta ollaan varmaan sitoutumiskammoisia tai sitten naisten laadukkuudessa on toivomisen varaa eikä meillä ole kellään huonoja hampaita tai edes vähemmän reilua ylipainoa.

      Aika loukkaavaa tavallaan tehdä aloitus ikuisista poikamiehistä jonka mukaan meissä on vain ihan kivoja tai sitten huonohampaisia läskejä, totuus kun kuitenkin usein toisinpäin että ne perheelliset ja parin löytäneet usein on juuri niitä kun ei tarvitse enää vaivautua pitämään itseään kuosissa.

      Itse olen melko laiska edes hakemaan naista ja sitten kun haen onnistun aina löytämään sellaisen joka ei välttämättä ole potentiaalista vaimoainesta tai sitten jos on niin osaan kyllä pakittaa siinä vaiheessa kun nainen alkaa vakavasti ehdottelemaan jatkuvaa yhteisasumista. Minä kun katsos ihan hyvin viihdyn omillanikin, ehkä jonkun mielestä valheellista vapaudentunnetta mutta enpähän ole ainakaan kenenkään murheena eikä kukaan minun.

      Viimeksi kun reilu pari vuotta sitten oli profiili täällä suoli 24:sella oli varmaan ihan kiva kun arviot taisi olla yli nelosen, johti ihan hyvään suhteeseen joka kaatui siihen kun haluttiin eri asioita, nainen vakiintumista ja minä olin tyytyväinen jo saavutettuun tilaan. Nyttemmin harkitsen josko aktivoisin mutten ole ihan varma viitsinkö kun jo ennakkoon kaltaisistani naiset olettaa että jossain on vikaa kun ei ole eroja ja entisiä mukuloita historiassa. Toisaalta kun edelliseen summaa vielä sen että itselläni on aika tiukat kriteerit olisi se neulan etsimistä heinäsuovasta.

      • "onnistun aina löytämään sellaisen joka ei välttämättä ole potentiaalista vaimoainesta"

        "osaan kyllä pakittaa siinä vaiheessa kun nainen alkaa vakavasti ehdottelemaan jatkuvaa yhteisasumista. Minä kun katsos ihan hyvin viihdyn omillanikin"

        Miten minusta vaikuttaa, että lähetät aika ristiriitaisia viestejä :-o

        Mutta ihan sama minulle, en kuulu kohderyhmääsi. Eikä ilmeisesti kuulu kovin moni muukaan...;-D


      • Ikisinkku M
        simasuuneiti kirjoitti:

        "onnistun aina löytämään sellaisen joka ei välttämättä ole potentiaalista vaimoainesta"

        "osaan kyllä pakittaa siinä vaiheessa kun nainen alkaa vakavasti ehdottelemaan jatkuvaa yhteisasumista. Minä kun katsos ihan hyvin viihdyn omillanikin"

        Miten minusta vaikuttaa, että lähetät aika ristiriitaisia viestejä :-o

        Mutta ihan sama minulle, en kuulu kohderyhmääsi. Eikä ilmeisesti kuulu kovin moni muukaan...;-D

        Niin se vaan menee, tuolla ettei ole "potentiaalista vaimoainesta" tarkoitin että on ollut ikäeroa molempiin suuntiin tai sitten kulttuurieroa vähän liikaa, kivoja naisia muttei kuitenkaan avioliittoainesta. Sitten sellaiset jotka periaatteessa iältään ja taustaltaan sopivia on usein vähän liian vakavissaan tavallaan. Viikonloppusuhde olisi minulle sopivin muttei se taas sitten useimmille naisille kelpaa.

        Tuo pakitus, niinpä, tykkään liian paljon elämästäni nykyisellään niin etten siihen oikeastaan muutoksia halua, ainakaan kovin peruuttamattomia ja semmoiseksi se tahtoo mennä jos nainen erinäisten tavaroidensa lisäksi asuttaa vielä itsensäkin kattoni alle niin onhan se aika pelottavaa.


      • hyvä niin
        Ikisinkku M kirjoitti:

        Niin se vaan menee, tuolla ettei ole "potentiaalista vaimoainesta" tarkoitin että on ollut ikäeroa molempiin suuntiin tai sitten kulttuurieroa vähän liikaa, kivoja naisia muttei kuitenkaan avioliittoainesta. Sitten sellaiset jotka periaatteessa iältään ja taustaltaan sopivia on usein vähän liian vakavissaan tavallaan. Viikonloppusuhde olisi minulle sopivin muttei se taas sitten useimmille naisille kelpaa.

        Tuo pakitus, niinpä, tykkään liian paljon elämästäni nykyisellään niin etten siihen oikeastaan muutoksia halua, ainakaan kovin peruuttamattomia ja semmoiseksi se tahtoo mennä jos nainen erinäisten tavaroidensa lisäksi asuttaa vielä itsensäkin kattoni alle niin onhan se aika pelottavaa.

        " jos nainen erinäisten tavaroidensa lisäksi asuttaa vielä itsensäkin kattoni alle niin onhan se aika pelottavaa. "

        Eli pohjimmiltasi olet sitoutumiskammoinen.

        Mutta jos nykyelämä on tyydyttävää, niin elä yksin. Oma on asiasi.Parempi olisikin, että tällaiset peter pan tyyppiset ihmiset eläisivät yksin,niin eipä satuta muita.


      • Ikisinkku M
        hyvä niin kirjoitti:

        " jos nainen erinäisten tavaroidensa lisäksi asuttaa vielä itsensäkin kattoni alle niin onhan se aika pelottavaa. "

        Eli pohjimmiltasi olet sitoutumiskammoinen.

        Mutta jos nykyelämä on tyydyttävää, niin elä yksin. Oma on asiasi.Parempi olisikin, että tällaiset peter pan tyyppiset ihmiset eläisivät yksin,niin eipä satuta muita.

        Niin varmaan olenkin ja myönnän sen.

        Näin minäkin sen olen nähnyt/näen ja voinkin kyllä todeta että kenelläkään, siis kenelläkään ihmisellä ei ole syytä olla minulle katkera tai kantaa kaunaa, päinvastoin kun yleensä suhteissa olen antanut enemmän kuin ottanut (eikä nyt puhuta seksistä, siinä ollaan menty tasapuolisesti), monikohan väkisin parisuhteissa elävistä/niitä hakevista voi todeta samaa? Ei varmaankaan kovin moni ja siksipä juuri vähän ihmettelen miksi ns. ikisinkkumies on naisten mielestä automaattisesti huonompi vaihtoehto kuin avo/avioliitoissa monesti jo useampaankin kertaan epäonnistunut ja soveltumattomuutensa parisuhteeseen jo todistetusti osoittanut tyyppi? Esim. minun kanssa voi viettää aikaa ilman isompia paineita ja riitelemättä, mahtaakohan onnistua heti lähdössä kynsin hampain takertuvien kanssa vai onko se osoitus kiintymyksestä kun se mättää turpaan ja sanoo rakastavansa?


      • 144+225
        hyvä niin kirjoitti:

        " jos nainen erinäisten tavaroidensa lisäksi asuttaa vielä itsensäkin kattoni alle niin onhan se aika pelottavaa. "

        Eli pohjimmiltasi olet sitoutumiskammoinen.

        Mutta jos nykyelämä on tyydyttävää, niin elä yksin. Oma on asiasi.Parempi olisikin, että tällaiset peter pan tyyppiset ihmiset eläisivät yksin,niin eipä satuta muita.

        Miksi niin monet ajattelevat, että sitoutuminen merkitsee tai edellyttää yhdessä asumista?

        Itselleni sitoutuminen tarkoittaa ensisijaisesti:

        - sitä että tahdon ja päätän olla ja olen vain sen yhden ihmisen kanssa
        - sitä, että panostan siihen suhteeseen, teen työtä sen eteen ja vaalin sitä
        (mikä käytännössä tarkoittaa tietysti monenlaisia asioita)
        - sitä, että jaan elämäni tärkeimmät asiat (ja tietysti monia vähemmänkin tärkeitä) tämän ihmisen kanssa
        - sitä olen hänen tukenaan ja rinnallaan myös vastoinkäymisissä ja vaikeina aikoina

        Mikään näistä ei edellytä saman katon alla asumista. Minulle sitoutuminen on ennen kaikkea tunnetason asia, eikä esim. yhteisen omaisuuden jakamista.
        Tunnen myös pariskuntia, jotka kyllä asuvat yhdessä, mutta joiden sitoutumisen aste on aika heikko.

        Ja joillakin ihmisillä on luonnostaan suurempi oman ajan ja tilan tarve, silti heistä monilla voi olla myös suuri kaipuu läheiseen ja kestävään ihmissuhteeseen.


      • ed.
        Ikisinkku M kirjoitti:

        Niin varmaan olenkin ja myönnän sen.

        Näin minäkin sen olen nähnyt/näen ja voinkin kyllä todeta että kenelläkään, siis kenelläkään ihmisellä ei ole syytä olla minulle katkera tai kantaa kaunaa, päinvastoin kun yleensä suhteissa olen antanut enemmän kuin ottanut (eikä nyt puhuta seksistä, siinä ollaan menty tasapuolisesti), monikohan väkisin parisuhteissa elävistä/niitä hakevista voi todeta samaa? Ei varmaankaan kovin moni ja siksipä juuri vähän ihmettelen miksi ns. ikisinkkumies on naisten mielestä automaattisesti huonompi vaihtoehto kuin avo/avioliitoissa monesti jo useampaankin kertaan epäonnistunut ja soveltumattomuutensa parisuhteeseen jo todistetusti osoittanut tyyppi? Esim. minun kanssa voi viettää aikaa ilman isompia paineita ja riitelemättä, mahtaakohan onnistua heti lähdössä kynsin hampain takertuvien kanssa vai onko se osoitus kiintymyksestä kun se mättää turpaan ja sanoo rakastavansa?

        " Esim. minun kanssa voi viettää aikaa ilman isompia paineita ja riitelemättä,"

        Varmaan, mutta tuota sanotaan ystävyydeksi tai kaverisuhteeksi.

        Kun ihmisen kanssa viettää aikaa 24/7 niin siinä väkisin tulee esiin ihmisen kaikki puolet, ei vain se hyvä mikä näkyy näissä satunnaisissa tapaamisissa, koska molemmat esittävät vain vierailevaa tähteä.

        " miksi ns. ikisinkkumies on naisten mielestä automaattisesti huonompi vaihtoehto kuin avo/avioliitoissa monesti jo useampaankin kertaan epäonnistunut ja soveltumattomuutensa parisuhteeseen jo todistetusti osoittanut tyyppi? "

        En ole koskaan ajatellut asiaa tuolta kantilta, mutta noinhan se on, kai ajatellaan että huonokin yritys olla suhteessa parempi, kuin ei mitään.

        Ja syitä siihen miksi se ko. parisuhde ei onnistu,on niissä kahdessa ihmisessä (ja jsk, on vielä suvutkin taustalla ), ei yhdessä.
        On ihmisiä jotka tulevat hyvin toimeen keskenään ja jopa rakastavatkin toisiaan siinä arjenharmaudessakin, asuntovelkojen ja kasvavien lasten keskellä riitoineen päivineen.
        Minusta hyvä riita on parempi kuin ainainen jurnutus,toki vielä parempi jos pystyy keskustelemaan asioista jo ennenkuin niistä tulee riitoja.

        Mutta toisaalta ihmettelen tätä sinun nimenomaista paradoksiasi.. Sanot, että sinun on hyvä näin kuin nyt olet, mutta kuitenkin rivienvälistä paistaa, että kaipaat sitä puolisoa kuitenkin ja tunnet ehkä huonommuuttakin asiasta, etttet ole sitä jo aiemmin hankkinut.
        Itse olen eronut muutama vuosi sitten ja vaikka ensin olinkin hyvilläni, kun voin olla yksin ilman sitä ärsyttävää puolisoa ja lman niitä typeriä riitoja . Ja vaikka olen itsenäinen ja viihdyn yksinkin, niin kuitenkin sitä toista kaipaa, en vain ole vielä kohdannut häntä.
        Elämä on haasteiden ottamista, jos ei ota ei mitään saakaan. Ja voihan olla ettet ole kohdannut sitä ihmistä joka veis sulta jalat alta, silloin ei mieti miten tuon kanssa elää samankaton alla, vaan MITEN TUON SAA SAMANKATON ALLE.


      • Ikisinkku M
        144+225 kirjoitti:

        Miksi niin monet ajattelevat, että sitoutuminen merkitsee tai edellyttää yhdessä asumista?

        Itselleni sitoutuminen tarkoittaa ensisijaisesti:

        - sitä että tahdon ja päätän olla ja olen vain sen yhden ihmisen kanssa
        - sitä, että panostan siihen suhteeseen, teen työtä sen eteen ja vaalin sitä
        (mikä käytännössä tarkoittaa tietysti monenlaisia asioita)
        - sitä, että jaan elämäni tärkeimmät asiat (ja tietysti monia vähemmänkin tärkeitä) tämän ihmisen kanssa
        - sitä olen hänen tukenaan ja rinnallaan myös vastoinkäymisissä ja vaikeina aikoina

        Mikään näistä ei edellytä saman katon alla asumista. Minulle sitoutuminen on ennen kaikkea tunnetason asia, eikä esim. yhteisen omaisuuden jakamista.
        Tunnen myös pariskuntia, jotka kyllä asuvat yhdessä, mutta joiden sitoutumisen aste on aika heikko.

        Ja joillakin ihmisillä on luonnostaan suurempi oman ajan ja tilan tarve, silti heistä monilla voi olla myös suuri kaipuu läheiseen ja kestävään ihmissuhteeseen.

        Juuripa näin ja näinhän se on minullakin, ei tuota paljon paremmin voisi sanoa ja silloin kun olen suhteessa olen juuri noin sitoutunut kuin kirjoitit, harmi vaan kun se ei tunnu sitten aina riittävän. Minusta juuri tuo kun lusikat pidetään erillään vaikka yhdessä oltaisiinkin on kuitenkin hyvä asia niin ei tarvitse ainakaan raha-asioiden vuoksi kummankaan tuntea olevansa pakotettu suhteeseen.


      • Ikisinkku M
        ed. kirjoitti:

        " Esim. minun kanssa voi viettää aikaa ilman isompia paineita ja riitelemättä,"

        Varmaan, mutta tuota sanotaan ystävyydeksi tai kaverisuhteeksi.

        Kun ihmisen kanssa viettää aikaa 24/7 niin siinä väkisin tulee esiin ihmisen kaikki puolet, ei vain se hyvä mikä näkyy näissä satunnaisissa tapaamisissa, koska molemmat esittävät vain vierailevaa tähteä.

        " miksi ns. ikisinkkumies on naisten mielestä automaattisesti huonompi vaihtoehto kuin avo/avioliitoissa monesti jo useampaankin kertaan epäonnistunut ja soveltumattomuutensa parisuhteeseen jo todistetusti osoittanut tyyppi? "

        En ole koskaan ajatellut asiaa tuolta kantilta, mutta noinhan se on, kai ajatellaan että huonokin yritys olla suhteessa parempi, kuin ei mitään.

        Ja syitä siihen miksi se ko. parisuhde ei onnistu,on niissä kahdessa ihmisessä (ja jsk, on vielä suvutkin taustalla ), ei yhdessä.
        On ihmisiä jotka tulevat hyvin toimeen keskenään ja jopa rakastavatkin toisiaan siinä arjenharmaudessakin, asuntovelkojen ja kasvavien lasten keskellä riitoineen päivineen.
        Minusta hyvä riita on parempi kuin ainainen jurnutus,toki vielä parempi jos pystyy keskustelemaan asioista jo ennenkuin niistä tulee riitoja.

        Mutta toisaalta ihmettelen tätä sinun nimenomaista paradoksiasi.. Sanot, että sinun on hyvä näin kuin nyt olet, mutta kuitenkin rivienvälistä paistaa, että kaipaat sitä puolisoa kuitenkin ja tunnet ehkä huonommuuttakin asiasta, etttet ole sitä jo aiemmin hankkinut.
        Itse olen eronut muutama vuosi sitten ja vaikka ensin olinkin hyvilläni, kun voin olla yksin ilman sitä ärsyttävää puolisoa ja lman niitä typeriä riitoja . Ja vaikka olen itsenäinen ja viihdyn yksinkin, niin kuitenkin sitä toista kaipaa, en vain ole vielä kohdannut häntä.
        Elämä on haasteiden ottamista, jos ei ota ei mitään saakaan. Ja voihan olla ettet ole kohdannut sitä ihmistä joka veis sulta jalat alta, silloin ei mieti miten tuon kanssa elää samankaton alla, vaan MITEN TUON SAA SAMANKATON ALLE.

        "Kun ihmisen kanssa viettää aikaa 24/7 niin siinä väkisin tulee esiin ihmisen kaikki puolet, ei vain se hyvä mikä näkyy näissä satunnaisissa tapaamisissa, koska molemmat esittävät vain vierailevaa tähteä"

        No olen kokeillut yhteisasumista sekä suhteita joissa vietetään lomia ja viikonloppuja yhdessä, kyllä noissa molemmissa ihan samalla tavoin oppii ihmisen tuntemaan. Toki se että kun on väliin hengähdysaikaa auttaa siinä ettei tarvitse sitä yhteistä aikaa hukata riitelyyn, minusta se on vaan positiivista.

        "Ja syitä siihen miksi se ko. parisuhde ei onnistu,on niissä kahdessa ihmisessä (ja jsk, on vielä suvutkin taustalla ), ei yhdessä."

        Milloin mitenkin, silti toinen aina on enemmän syyllinen kuin toinen luullakseni.

        "Minusta hyvä riita on parempi kuin ainainen jurnutus,toki vielä parempi jos pystyy keskustelemaan asioista jo ennenkuin niistä tulee riitoja."

        Minusta riita ei ole ollenkaan hyvä, mihin sitä tarvitaan? Ei minua huvita riidellä eikä kyllä myöskään jurnuttaa, siksi mielelläni pidänkin suhteeni semmoisina ettei tarvitse noihin kumpaankaan tuhlata aikaansa.


        "Mutta toisaalta ihmettelen tätä sinun nimenomaista paradoksiasi.. Sanot, että sinun on hyvä näin kuin nyt olet, mutta kuitenkin rivienvälistä paistaa, että kaipaat sitä puolisoa kuitenkin ja tunnet ehkä huonommuuttakin asiasta, etttet ole sitä jo aiemmin hankkinut"

        No onkin hyvä näin mutta kaipaankin toki myös, tässä taustalla se kun yksi hyvä suhde päättyi tuossa jonkinaikaa sitten ilmeisesti sen vuoksi minä en halunnut sitoutua jatkuvaan yhteisasumiseen, kai siitä vähän tuntee huonoa omaatuntoa.


        "Elämä on haasteiden ottamista, jos ei ota ei mitään saakaan. Ja voihan olla ettet ole kohdannut sitä ihmistä joka veis sulta jalat alta, silloin ei mieti miten tuon kanssa elää samankaton alla, vaan MITEN TUON SAA SAMANKATON ALLE. "

        Niinhän se on. Olen muuten ja sanamukaisesti, kellahdin baarijakkaralta lattialle,alkoholilla oli osuutta asiaan mutta silti selittämätön kahden sekunnin tajuttomuuskohtaus josta kyllä heti selvittiin. Silti en ollut niin itsekäs että häntäkään olisin yrittänyt väkisin saada saman katon alle.


      • 144+225
        ed. kirjoitti:

        " Esim. minun kanssa voi viettää aikaa ilman isompia paineita ja riitelemättä,"

        Varmaan, mutta tuota sanotaan ystävyydeksi tai kaverisuhteeksi.

        Kun ihmisen kanssa viettää aikaa 24/7 niin siinä väkisin tulee esiin ihmisen kaikki puolet, ei vain se hyvä mikä näkyy näissä satunnaisissa tapaamisissa, koska molemmat esittävät vain vierailevaa tähteä.

        " miksi ns. ikisinkkumies on naisten mielestä automaattisesti huonompi vaihtoehto kuin avo/avioliitoissa monesti jo useampaankin kertaan epäonnistunut ja soveltumattomuutensa parisuhteeseen jo todistetusti osoittanut tyyppi? "

        En ole koskaan ajatellut asiaa tuolta kantilta, mutta noinhan se on, kai ajatellaan että huonokin yritys olla suhteessa parempi, kuin ei mitään.

        Ja syitä siihen miksi se ko. parisuhde ei onnistu,on niissä kahdessa ihmisessä (ja jsk, on vielä suvutkin taustalla ), ei yhdessä.
        On ihmisiä jotka tulevat hyvin toimeen keskenään ja jopa rakastavatkin toisiaan siinä arjenharmaudessakin, asuntovelkojen ja kasvavien lasten keskellä riitoineen päivineen.
        Minusta hyvä riita on parempi kuin ainainen jurnutus,toki vielä parempi jos pystyy keskustelemaan asioista jo ennenkuin niistä tulee riitoja.

        Mutta toisaalta ihmettelen tätä sinun nimenomaista paradoksiasi.. Sanot, että sinun on hyvä näin kuin nyt olet, mutta kuitenkin rivienvälistä paistaa, että kaipaat sitä puolisoa kuitenkin ja tunnet ehkä huonommuuttakin asiasta, etttet ole sitä jo aiemmin hankkinut.
        Itse olen eronut muutama vuosi sitten ja vaikka ensin olinkin hyvilläni, kun voin olla yksin ilman sitä ärsyttävää puolisoa ja lman niitä typeriä riitoja . Ja vaikka olen itsenäinen ja viihdyn yksinkin, niin kuitenkin sitä toista kaipaa, en vain ole vielä kohdannut häntä.
        Elämä on haasteiden ottamista, jos ei ota ei mitään saakaan. Ja voihan olla ettet ole kohdannut sitä ihmistä joka veis sulta jalat alta, silloin ei mieti miten tuon kanssa elää samankaton alla, vaan MITEN TUON SAA SAMANKATON ALLE.

        Ei ihmisen kanssa tarvitse viettää aikaa 24/7, jotta voisi myös huonot puolensa näyttää. Esimerkiksi kaikki lähimmät ystäväni tuntevat minut todella hyvin, samoin minä heidät, vaikka emme olekaan koskaan asuneet yhdessä. Kyllä läheistensä seurassa voi olla oma itsensä, eikä tarvitse esittää mitään vierailevaa tähteä. En minä ainakaan ole ikinä esittänyt.

        Ja kyllä minä olen myös riidellyt joidenkin ystävieni kanssa, jos siihen on ollut tarvetta. MItään ylimääräistä draamaa tai väkisintehtyjä riitoja en kyllä jaksa, en ystävien enkä kumppanin kanssa. Mutta helposti niitä voi tulla juuri silloin, jos ei ole tarpeeksi tilaa hengittää. Siinä yksi syy siihen, miksi en halua asua kimpassa kenenkään kanssa.

        Ja olen ollut todella rakastunut niin että jalat ovat menneet alta, mutta en ole silti halunnut muttaa yhteen saman katon alle. Ihmiset ovat oikeasti erilaisia eivätkä kaikki halua samoja asioita.

        Siitä olen samaa mieltä, että vaikka olisi aiemmin (vaikka montakin kertaa) epäonnistunut parisuhteessa, niin se ei tietenkään tarkoita, ettei voisi jonkun toisen kanssa onnistua. Kahden kauppahan se aina on.


    • rumamies

      Onneks on huo.ria joille kelpaa raha ja joille ei haittaa jos hampaat on vinot. Eikä niille 10 kg ylipainokaan haittaa. Näillä korteilla pelataan..

      • 12+4

        Ja sitten välillä kirjaudutaan sivulle nimimerkillä i.like.you ja itketään kun kukaan ei halua rumaa miestä.

        Hakisit ammattiapua.


      • rumamies
        12+4 kirjoitti:

        Ja sitten välillä kirjaudutaan sivulle nimimerkillä i.like.you ja itketään kun kukaan ei halua rumaa miestä.

        Hakisit ammattiapua.

        Haeppa itse.


    • @ ..@

      Vanhatpojat on tapojensa orjia, jos ei ole minkäänlaista mutua yhdessäasumisesta,
      niin satavarmaan menee sukset ristiin, alta aikayksikön sellaisen kanssa.

      Kaippa se on samanlaista vanhanpiiankin kanssa.

      • ei jaksa kiinnostaa

        Väärä olettamus, että kaikki miehet edes pyrkisivät asumaan yhdessä kenenkään naisen kanssa, monet naiset ovat vastemielisiä otuksia.


      • ,,
        ei jaksa kiinnostaa kirjoitti:

        Väärä olettamus, että kaikki miehet edes pyrkisivät asumaan yhdessä kenenkään naisen kanssa, monet naiset ovat vastemielisiä otuksia.

        Niin harvemminpa ruskeanreijän ritarit naisenkanssa asuukaan.


      • tapasi tunnetaan
        ,, kirjoitti:

        Niin harvemminpa ruskeanreijän ritarit naisenkanssa asuukaan.

        Kiitos tuosta tiedosta, minkä toit esiin itsestäsi, tosin monet kaltaisesi ruskeanreijänritarit asuvat ruman ja vastemielisen naisen kanssa, hämätäkseen muita.


    • fdsfsdfsd

      Jos on koko ikänsä tavannut petollisia naisia, niin ei sitä uskalla enää kenenekään kanssa olla, vaikka haluaisi.

      Harmi sinäänsä, oon ihan mukava mies.

    • LadiesAreSingle

      Kohta vuoden tuota treffipuolta kolunneena, mua ihmetyttää, kuinka moni noin 35-40 vuotias lapseton nainen ei ole ollut pitkässä parisuhteessa ja se, mikä ihmetyttää vielä enemmän, on se, että he eivät ole koskaan asuneet kenenkään kanssa yhdessä. Eihän tuommoisten kanssa edes uskalla alkaa millekään. Näinkö minä muka olisin se, joka tekee heistä pullantuoksuisia, pariutumiskykyisiä ja lapsia tahtovia parisuhdeihmisiä?

      Tuskin.

      Ihmettelen, mitä he oikein hakevat tuolta?

    • eijaksataasnäitämieh

      Kaikkea te jaksatte vatvoa ja ihmetellä!!! Viimeiselle: Ei kai sinun tarvitsekaan sellaisen naisen kanssa mihinkään alkaa! Etsi siis sellainen, jolla on takanaan vähintään pitkä avioliitto, asuminen yhdellä ja samalla paikkakunnalla koko elämän ajan ja liuta lapsia. Onko parempi? Oletko edes varma, että kauan sinkkuna olleet lapsettomat naiset haluavat sinut tekemään heistä yhtään mitään? Eiköhän jokainen tee itse itsensä ja elämänsä sellaiseksi miten haluaa! Etsi pullantuoksut siten, että leivot itse ne pullasi ja eiköhän tuoksu tupasi pullalta! Kaavoihin ei kannattaisi takertua eikä vatvoa toisten elämää vaan omaansa ja omia kriteerejään!

      • mies isolla M:llä

        Naisen pitää olla nainen, eikä tuollainen kova, kylmä suorittaja. Jos naisen mukana ei tule pullantuoksua kotiin, nainen saa jäädä oven toiselle puolelle.


    • ----

      Ei välttämättä ikuisia poikamiehiä.Minkäs teet,kun tulee oltua liian avoin luonne.Tulee nopeasti tutustuttua ihmisiin kaksistaan,mutta jos on enemmän joukkoa muut voi hoitaa puhumisen kuntelen sujuvasti Sillä tulee käytyä pippaloissa harvoin.Ihastuminen näillä ikävuosilla on pikkunen mukava ressi.Ei tähän poikamiehisyyteen ole varsinaista syytä.Aina pitää kulkea avoimin mielin ja ottaa toiset huomioon.

    • 5+8

      Mun paras kaveri on ikuinen poikamies ja itse olen ikuinen vanhapiika. Sovitaan oikein hyvin yhteen. Ei sitä tiedä mitä vielä vanhoilla päivillä tehdään tiedä vaikka päräytettäisiin keskenämme naimisiin joku päivä.

    • Olin sinkku 44

      Vuotiaaksi asti,sitä ennen ei oikeastaan minkäänlaista suhdetta mutta nyt olen naimisissa.
      Ei koskaan kiinnostanut seurustella eikä edes harrastaa yhden illan juttuja vain tavan vuoksi jos ei 100% oikeaa sattunut kohdalle.
      Ehkä siinä syy siihen että olen pysynyt poikamaisena ja nuorekkaana,tosin urheiltua on tullut enempi ja vähempi koko elämä.
      -m48-

    • ikisinkku37

      Mä olen kunnollinen. Mulla on ollut 8 vuoden ja 6 vuoden suhde. Nyt olen sinkku. Mitään ei ole jäänyt hampaan koloon edellisistä suhteista, en ole katkera enkä häiriköi exiä jas ne ei häiriköi mua. olen siis kunnollinen fiksusti käyttäytyvä kiva ja en juo alkoholia joka viikonloppu enkä arvostele muita enkä ole väkivaltainen.

    • gfdgfdgfd

      Eivät ole ikuisia poikamiehiä jos ja kun löytävät naisen. Eiköhän suurin osa haluaisi olla suhteessa.

    • jjjjjjjjjjjjj

      Minä taidan olla ikuinen poikamies. Ikää jo 50. Pisin suhde on kestänyt nelisen vuotta ja sekin lienee venynyt vain siksi, että emme olleet tiiviisti yhdessä. Jostakin syystä parisuhde alkaa ahdistaa. Nainen yrittää muutta luonnettani ja asettaa kaiken maailman vaatimuksia ja tekee suunnitelmia kysymättä minulta. Yksinäistähän tämä välillä on vaikka tarvitsenkin paljon omaa aikaa.

    • eedds

      Poikamiehen elämä on parasta!

      • seeeddddsds

        Onhan se, jos saa seksiä tarpeeksi.


    • tiodote

      Seksiä ainakin pitää saada, sillä säännöllinen siemensyöksy ehkäisee
      eturauhas syöpää. Niin no jaa, mihin siinäkään naista tarttee.

    • Yksi askel lisää

      Hassua muuten. Silloin kun olin suhteessa, naiset tuntuivat olevan kiinnostuneempia minusta verrattuna nyt, kun olen sinkku. En ole mitenkään erityisen näköinenkään, tällainen tavallinen, hieman ylipainoakin omaava 37 v mies.

      Oikeastaan sinkkuudessa on kyllä hyviäkin puolia, mutta ei se kuitenkaan hyvää ja tasapainoista parisuhdetta voita. Mutta aika vaikeaa on löytää ihmistä, jonka kanssa oikeasti voi jakaa sitä arkea ja rakastaa..eroaahan sitä nuo "kauniit ja rohkeatkin"..

      Hieman pelottavaa on sekin, että sitä ei oikeastaan enää halua suhdetta. Puhun nyt siis itsestäni. Koin reilu vuosi sitten menetyksen jota en soisi kenellekään. Ei siitä sen enempää..

    • kilpailua varmaan

      nainen on naiselle "susi", näin usein on, sillä vuosia ollessani parisuhteessa, aina naiset oli silloisen puolisoni "kimpussa"

    • ljkjlkjlkjljlkjlljkl

      Eipä sitä valmiutta suhteeseen/uuteen suhteeseen voi yksioikoisesti oikein päätellä mistään. Sitten, kun tutustuu kunnolla toki totuus eittämättä paljastuu ja se voi joskus käydä kipeää. Monikin eronnut nainen kaipailee sitä kainaloa ja kodin leikkiminen pitkästä aikaa tuntuu kivalta, ainakin siihen asti kunnes juttu alkaa mennä konkreettisella tavalla vakavaksi eikä puhuta pelkästään haaveista.

    • puhetta __

      Valitettavasti 50v. poikamiehet ovat aina homoja.

      Teeskentelevät kyllä heteroa. Naiset eivät oikeasti kiinnosta.

    • dsdsdsdsdsdssd

      Omalla kohdalla on niin kummallinen ja erikoinen persoonallisuus, että suhteet ei kestä. Syitä voi olla monia.

    • ikisinkku37

      Minä olen taatusti ikuinen sinkku. Ei mun hampaat mitenkään huonot ole ja yliapinoa on 10 kg korkeintaan. En ole alkoholisti tai rikollinen ollut ikinä. On mulla harrastuksia et en mä sohvaputtokaan olen. Mun ulkonäkö on vaan sellanen et naisia ei kiinnosta. Kyllä sen tietää kun naisia lähestyy niin naisen ilmeestä näkee jo heti et ne ei halua tutustua.

    • jeppe23565

      Joo, siis onhan tutkimuksia, missä yksin asuvalla miehellä riski sairastua alkoholismiin, masennuksiin isompi ja huonot elintavat.

      Eli tälläinen 'huonohampainen läskikasa' on varmaan ns. tyypillinen poikamies.

      Parisuhteessa kun on parempi osapuoli patistamassa lääkäriin ja pakottaa syömään joka päivä 100 erilaista vitamiinipilsua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      1955
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1650
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1158
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe