varastaminen

bimmi hesast

Eli siis onko teistä varastaminen (siis kaupoista, esim h&m, seppälä ym) oikein? Ja muutenkin, ootteko ikinä varastanu mitään? Jos ootte nii mitä ja miten? Ite oon harrastanu noin puoli vuotta vaatteiden meikkien ym kössimisstä. Kalleinta mitä oon kösssiny nii on converset ja sitte paljon farkkuja ja meikkejä. Eilen kuitenkin kärähin ja jäin kiinni! Sitten pääsin istumaan poliisiautoon ja sakkojakin tuli parisen euroa.(huulirasvasta) Onneksi oon vielä sen ikäne ettei tullu rikosrekisteriä. Ja ettei poliisit tai kukaan saanu tietää mun aikasimmista pöllimisistä, koska oon kössiny varmaa ****€ jo tavaraa ja jos niistä ois jääny kiinni ni ois tullu makosat sakot. Mut se loppui nyt, siis pölliminen!

299

22775

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 23123123123123123

      Näpistyksestä saa yli 15 vuotias noin 50e sakkoa se ei riipu siitä kuinka paljon sää näpistät kerralla, sama asia vaikka näpistäisit tikkarin tai 3000 eurolla tavaraa

      • ääsi pöösi

        ahahahahahaaaaaaohohohohohohoohheehhhehehehehehehehehhihihihhihhihihhhhhaaaaaaaaaaaaqaaaah!!!!!????””„„""'';;::..,,--==_/\()(\/_@@*0@--,.;;='";;!'"/„"ļľķļŋǩĵĥňûýúœœœüŷùŧđďďďèèĉðċċėċđđā..,,??--- ihan sekoo touhuu tää kirjottamine ja varastamin en kannata


      • ääääähhh
        ääsi pöösi kirjoitti:

        ahahahahahaaaaaaohohohohohohoohheehhhehehehehehehehehhihihihhihhihihhhhhaaaaaaaaaaaaqaaaah!!!!!????””„„""'';;::..,,--==_/\()(\/_@@*0@--,.;;='";;!'"/„"ļľķļŋǩĵĥňûýúœœœüŷùŧđďďďèèĉðċċėċđđā..,,??--- ihan sekoo touhuu tää kirjottamine ja varastamin en kannata

        sori kirjoitus virheitä haittaakse???niin piti kirjottaa:ihan sekoa touhua tää kirjottamine ja varastamine.......... on vähän vaikeeta kirjoittaa puhelimella


      • sdbiokplå¨dfssf

        Sori nyt vaa mut ite olin täyttäny just 15 ja jäin kiinni (ekaa kertaa pöllin kaverin painostuksesta....) ja sain sakkoa sen tuotteen hinnan tuplana eli sillon oli 24 euroa .. ripsaria yritin.. kaduttaa.. en kyllä enää siinä porukassa liiku


      • Anonyymi

        Olen samaa mieltä.


      • Anonyymi

        Joitakin vuosia sitten (oli Hannu Karpon ohjelmassa muistaakseni) eräs kaveri meni ravintoloihin syömään, ja aina safkan päätteeksi vaan ilmoitti että ei ole rahaa, ja sanoi vielä ihan itse että pitää varmaan soittaa poliisi. Poliisi tulikin, tekivät paperit yms. ja siinä se, kun kaverilla vaan ei ollut rahaa, niin mitään enempää ei voitu. Tätä itse asiassa jatkui muutaman vuoden ajan, kunnes tämä kaveri yhtäkkiä vain "katosi", ja myöhemmin hänet löydettiin jostain likakaivosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joitakin vuosia sitten (oli Hannu Karpon ohjelmassa muistaakseni) eräs kaveri meni ravintoloihin syömään, ja aina safkan päätteeksi vaan ilmoitti että ei ole rahaa, ja sanoi vielä ihan itse että pitää varmaan soittaa poliisi. Poliisi tulikin, tekivät paperit yms. ja siinä se, kun kaverilla vaan ei ollut rahaa, niin mitään enempää ei voitu. Tätä itse asiassa jatkui muutaman vuoden ajan, kunnes tämä kaveri yhtäkkiä vain "katosi", ja myöhemmin hänet löydettiin jostain likakaivosta.

        täydellinen vastaus
        t. internetin seikkailija


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joitakin vuosia sitten (oli Hannu Karpon ohjelmassa muistaakseni) eräs kaveri meni ravintoloihin syömään, ja aina safkan päätteeksi vaan ilmoitti että ei ole rahaa, ja sanoi vielä ihan itse että pitää varmaan soittaa poliisi. Poliisi tulikin, tekivät paperit yms. ja siinä se, kun kaverilla vaan ei ollut rahaa, niin mitään enempää ei voitu. Tätä itse asiassa jatkui muutaman vuoden ajan, kunnes tämä kaveri yhtäkkiä vain "katosi", ja myöhemmin hänet löydettiin jostain likakaivosta.

        Tää on ihan tätä päivää. Sarja syömäri piinaa ravintoloita.
        https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008764972.html


      • Anonyymi
        sdbiokplå¨dfssf kirjoitti:

        Sori nyt vaa mut ite olin täyttäny just 15 ja jäin kiinni (ekaa kertaa pöllin kaverin painostuksesta....) ja sain sakkoa sen tuotteen hinnan tuplana eli sillon oli 24 euroa .. ripsaria yritin.. kaduttaa.. en kyllä enää siinä porukassa liiku

        Kehtaatko käydä ko kaupassa ja jos, niin ymmärrätkö sitä, että sinua seurataan kyllä kameroiden kera? Ei tunnu mukavalta, eihän?


      • Anonyymi
        sdbiokplå¨dfssf kirjoitti:

        Sori nyt vaa mut ite olin täyttäny just 15 ja jäin kiinni (ekaa kertaa pöllin kaverin painostuksesta....) ja sain sakkoa sen tuotteen hinnan tuplana eli sillon oli 24 euroa .. ripsaria yritin.. kaduttaa.. en kyllä enää siinä porukassa liiku

        Oon onnellinen et jäin momstereiden pöllimiseatä kiinni jo 12 vuotiaana enkä nyt ku oon 15 v

        Ei kannata enään pölliä ku on täyttäny vaikka ei sw vanhempien luottamuksen menettäminenkään kivaa oo


    • Vittu mieti :P

      Vittu miten nolo kysyjä.. Eihän varastaminen koskaan ole oikein! :D
      Kyllä siis minäkin olen varastanut ennen paljonkin. Enimmikseen nyt tupakkaa ja alkoholia. :/

      • ihmettelenpä_vaan

        Miten sitä tupakkaa saa muka sieltä kassan takaa varastettua?


      • Juoksurööki

        Pyydät kassalta tupakka-askin ja sit ku saatet sen kätees juokset vaa ulos ja siin oottaa sun kaverin auto :D enää et kyl pääse siihe kauppaan


      • 12345bhn
        ihmettelenpä_vaan kirjoitti:

        Miten sitä tupakkaa saa muka sieltä kassan takaa varastettua?

        Ennen ei ollu kassan takana vaa hyllyssä (on siitä jo aika kauan)


      • Anonyymi
        12345bhn kirjoitti:

        Ennen ei ollu kassan takana vaa hyllyssä (on siitä jo aika kauan)

        Mut laival on viel hyllyis


      • Anonyymi

        yleisesti sanoen että varastaminen ei ole oikein, mutta yhteiskunta ei elää yleisten sääntöjen mukaan

        jos jätät varastamatta moraalin takia, niin sinua voidaan kutsua idealistiksi

        neuvo on olla praktinen, että kun sinulta puuttuu elämässä jotakin, niin se pitää saada

        kun on nälkä, pitää syödä ja kun ei ole, niin varastaa

        siinä on tärkeys järjestys mitä ensin perustarpeissa tulee

        en kutsuisi yhteiskuntaa tasaarvoiseksi tai oikeudenmukaiseksi
        luonto on kyllä oikeudenmukainen ja maksu tulee luonnon puolesta karmana
        mutta on myös tyhmää kuolla nälkään ja tuskin luonto ymmärtää sellaista kuin kuolla nälkään koska on hyvä ihminen

        aikuiset pohtivat paljon, että millä tavoin yhteiskunta on väärin tehty
        koska rikkaat ovat itsekkäitä ja ahneita ja köyhille ei jää mitään

        Robin Hood olikin Good siis ei yhtään paha
        eri maissa rosvojen tekoja on ylistetty ja jopa asetettu pyhien ihmisten asemaan


      • Anonyymi
        ihmettelenpä_vaan kirjoitti:

        Miten sitä tupakkaa saa muka sieltä kassan takaa varastettua?

        pojalla on pitkä käsi


    • Eisilläpitkällepötki,mut

      Ehdottomasti oikein! Yksityisiltä ei kuitenkaan varasteta, ellei oo kermapersepikkuporvareita!

      • Anonyymi

        Lammasta vaan vituttaa kun joutuu itse maksamaan kaikesta kun ei ole munaa varastaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lammasta vaan vituttaa kun joutuu itse maksamaan kaikesta kun ei ole munaa varastaa.

        Siis ei varastaminen oo mikää ylpeyden aihe. Niillä on munaa jokka ei varasta. Luuserit varastaa ku ei oo rahaa ja kunnon kaveri ei mee kauppaa jos ei oo rahaa!!!


      • Anonyymi

        niin, ota rikkailta, älä köyhiltä
        ota mistä saa irti ja sen saa rikkailta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis ei varastaminen oo mikää ylpeyden aihe. Niillä on munaa jokka ei varasta. Luuserit varastaa ku ei oo rahaa ja kunnon kaveri ei mee kauppaa jos ei oo rahaa!!!

        valtion häpeä, että teollisena massatuotantona ihmisiltä puuttuu perustavaroita

        teknologian keksineet tavalliset ihmiset, jotka eivät saa käyttää teknologiaa

        ei siis kannata keksiä teknologiaa, koska ei saa käyttää sitä

        koska keksinnöistä hyötyvät vain rikkaat, jotka omivat itselleen keksinnöt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        valtion häpeä, että teollisena massatuotantona ihmisiltä puuttuu perustavaroita

        teknologian keksineet tavalliset ihmiset, jotka eivät saa käyttää teknologiaa

        ei siis kannata keksiä teknologiaa, koska ei saa käyttää sitä

        koska keksinnöistä hyötyvät vain rikkaat, jotka omivat itselleen keksinnöt

        julkinen liikenne piti jo ajat sitten tehdä ilmaiseksi koska logistiikka on kaiken a ja o


    • Murmurlala

      Mun 3kaveria oli pöllinyt 4vuot samast kaupast 4krt viikossa joku 30e edest karkkii ja jäi 4vuoden jälkeen (12v) kiinni yhen pienen virheen takia :) 50e ja kun myi niit karkkei pilkkahintaan sai niist joku 500e yhteensä eli voittoo jäi(mut rikosrekisteriin merkintä)

      • valehteleva äpärä

        On se kiva kun saa rikosrekisteriin
        Merkinnän jo 12vuotiaana :D


      • PerttiEräreikä
        valehteleva äpärä kirjoitti:

        On se kiva kun saa rikosrekisteriin
        Merkinnän jo 12vuotiaana :D

        Sain varotuksen ku jäin kiinni ja olin niiku JESS ku ei tullu rikosrekisterii


      • Anonyymi

        miksi jotkut pakkaukset voivat soida ja toiset eivät?
        kun sujauttaa pakkasta takin sisälle, niin soiko portilla?
        jos takki on paksu ja viivakoodia ei tunnu


    • X¥<$]£*

      Mun kaveri varastaa omasta tahdosta. Mun mielestä se on tyhmää, mut ei siihen voi vaikuttaa.

    • minä vainn

      kertokaa teiä taktiikat se ois hauska tietää miten ei muka jää kii :)

      • PaskaVaras

        Varastin puolisen vuotta tikkareita, kinderpatukoita yms... Mul oli surkea taktiikka odottaa ettei kukaan näe noin puoli tuntia. Mun suurin haaste oli varastaa 1€ maksava suklaapatukka. Sujautin sen hihaani. Joku tyyppi kuitenkin näki ja kuiskasi"pistitkö hihaan? Palauta se heti, ettei mun tarvi kassalla kertoa!" Palautin patukan heti ja juoksin pihalle. Käynyt en siinä kaupassa enää kuukausiin, kunnes vihdoin uskalsin. Sen jälkeen en enää koskaan varastanut mitään, enkä suosittelekkaan. En jäänyt kiini muille kuin sille oudolle naiselle


      • Onneaonneaonnea
        PaskaVaras kirjoitti:

        Varastin puolisen vuotta tikkareita, kinderpatukoita yms... Mul oli surkea taktiikka odottaa ettei kukaan näe noin puoli tuntia. Mun suurin haaste oli varastaa 1€ maksava suklaapatukka. Sujautin sen hihaani. Joku tyyppi kuitenkin näki ja kuiskasi"pistitkö hihaan? Palauta se heti, ettei mun tarvi kassalla kertoa!" Palautin patukan heti ja juoksin pihalle. Käynyt en siinä kaupassa enää kuukausiin, kunnes vihdoin uskalsin. Sen jälkeen en enää koskaan varastanut mitään, enkä suosittelekkaan. En jäänyt kiini muille kuin sille oudolle naiselle

        Pointsit sille naiselle. Usein pienikin kiinnijääminen riittää katkaisemaan kierteen. Jos olisit hänelle uudemman kerran jäänyt kiinni niin varmaan olisi ilmiantanut sinut. Kuitenkin turha sotkea nuorta pahaan soppaan jos ottaa opikseen helpomminkin.

        Onnittelut myös kierteen katkaisusta sinulle!


      • paskavaras
        Onneaonneaonnea kirjoitti:

        Pointsit sille naiselle. Usein pienikin kiinnijääminen riittää katkaisemaan kierteen. Jos olisit hänelle uudemman kerran jäänyt kiinni niin varmaan olisi ilmiantanut sinut. Kuitenkin turha sotkea nuorta pahaan soppaan jos ottaa opikseen helpomminkin.

        Onnittelut myös kierteen katkaisusta sinulle!

        Kiitän sitä naista :)


      • Anonyymi

        Laita hihaani toimii mulla :)


      • Anonyymi

        Vähä myöhässä mutta Otan kylmä kaapista 2 mega forcee kaveri huutaa karkki hyllyltä että mulla ei oo niihin juomiin rahaa ku rahat jäi sit hujan ok jätän nää juomat tähä hylly väliin ku siel kaupas ei oo hylly väleissä kameraa laittan reppuun ja sanon myyjälle hyvää päivän jatkoa


      • Anonyymi

        Jos otan alkoholii nii hyvä taktiikka on ottaa esim pitkii eka taskuu ei välii vaik näkyy läpi ja ottaa repun avaa ja laittaa taskusta sinne, kukaan ei huomaa mitää. Ja jos ottaa "juoksukaljat" nii korona maski, huppu päähä ja juoksujalalle👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähä myöhässä mutta Otan kylmä kaapista 2 mega forcee kaveri huutaa karkki hyllyltä että mulla ei oo niihin juomiin rahaa ku rahat jäi sit hujan ok jätän nää juomat tähä hylly väliin ku siel kaupas ei oo hylly väleissä kameraa laittan reppuun ja sanon myyjälle hyvää päivän jatkoa

        ok kairo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos otan alkoholii nii hyvä taktiikka on ottaa esim pitkii eka taskuu ei välii vaik näkyy läpi ja ottaa repun avaa ja laittaa taskusta sinne, kukaan ei huomaa mitää. Ja jos ottaa "juoksukaljat" nii korona maski, huppu päähä ja juoksujalalle👍

        Ite oisin juossukki mut kaveri jäi kassalle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laita hihaani toimii mulla :)

        laita taskuun


      • Anonyymi

        Menikö sun vanhemmille viestiä siitä


      • Anonyymi

        ..kerroin vanhemmille että varastin ja loput on historiaa


      • Anonyymi

        antauduin poliiseille, koska minua jänisti


      • Anonyymi

        tulin hulluksi pelosta ja vaivuin psykoosiin, jonka jälkeen kerroin psykiatrille rikostaustani


      • Anonyymi
        PaskaVaras kirjoitti:

        Varastin puolisen vuotta tikkareita, kinderpatukoita yms... Mul oli surkea taktiikka odottaa ettei kukaan näe noin puoli tuntia. Mun suurin haaste oli varastaa 1€ maksava suklaapatukka. Sujautin sen hihaani. Joku tyyppi kuitenkin näki ja kuiskasi"pistitkö hihaan? Palauta se heti, ettei mun tarvi kassalla kertoa!" Palautin patukan heti ja juoksin pihalle. Käynyt en siinä kaupassa enää kuukausiin, kunnes vihdoin uskalsin. Sen jälkeen en enää koskaan varastanut mitään, enkä suosittelekkaan. En jäänyt kiini muille kuin sille oudolle naiselle

        lapsina mä varastin kaupasta kanssa ja aloitin sen hyvän kaverin takia, koska hän oli hyvä siinä

        aloin saman kaverin takia lintsata koulusta harvoja tunteja aluksi, mutta sitten muutimme pois ja kaveri jäi taakse ja minä kävin hyvin koulua


      • Anonyymi
        Onneaonneaonnea kirjoitti:

        Pointsit sille naiselle. Usein pienikin kiinnijääminen riittää katkaisemaan kierteen. Jos olisit hänelle uudemman kerran jäänyt kiinni niin varmaan olisi ilmiantanut sinut. Kuitenkin turha sotkea nuorta pahaan soppaan jos ottaa opikseen helpomminkin.

        Onnittelut myös kierteen katkaisusta sinulle!

        sanovat, että rikolliseksi ammattimaistuu vasta vankilassa
        lusimisen jälkeen ymmärtää mistä on kyse

        kun tuntee systeemin, niin ei pelota enää

        kun lukee historian kirjoja, niin tajuaa, että nykyinenkään järjestelmä ole kovin pitkällä
        että sama sorto tässäkin ajassamme

        ei kannata olla tyhmä ja luottaa nykyaikaan, mutta edelleen olla varovainen ja ajatella itse


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laita hihaani toimii mulla :)

        Hi-hassa olisi hyvä tasku, jossa tavara pysyisi
        ja paidan nimi olisi iso jakku, niin kuin maahiksilla
        jonne työntää viivakoodittomia vihanneksia

        tai hihoista tunneleita pitkin hameen alla olevaan kassiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos otan alkoholii nii hyvä taktiikka on ottaa esim pitkii eka taskuu ei välii vaik näkyy läpi ja ottaa repun avaa ja laittaa taskusta sinne, kukaan ei huomaa mitää. Ja jos ottaa "juoksukaljat" nii korona maski, huppu päähä ja juoksujalalle👍

        ryöstää pitäisi kyttien aseita ja armeijan....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ok kairo

        minkälaista olisi ryöstää jotakin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ite oisin juossukki mut kaveri jäi kassalle

        ryöstää ja varastaa - kaksi eri asiaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tulin hulluksi pelosta ja vaivuin psykoosiin, jonka jälkeen kerroin psykiatrille rikostaustani

        kerroin tyttökaverilleni, jolla oli iso suu ja kaikki kuulivat salaisuuteni


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        lapsina mä varastin kaupasta kanssa ja aloitin sen hyvän kaverin takia, koska hän oli hyvä siinä

        aloin saman kaverin takia lintsata koulusta harvoja tunteja aluksi, mutta sitten muutimme pois ja kaveri jäi taakse ja minä kävin hyvin koulua

        saman kaverin takia kokeilin röökkiä, jonka teimme itse paperista


      • Anonyymi

        Tigerissa ei oo valvonta kameroita niin sieltä pystyy vaan sujauttaa kassiin ja esim new yorkwr niin jos tuotteetta ei ole hälytintä niin otat monii vaatteit ja sen minkä haluut pöllii ja sit meen sovituskoppiin ja laitat vaan kassiin ja sit viet ne muut takas


      • Anonyymi

        Myös lindeksistö voi pöllii ja varmaa kyl kaikista kaupoista itsepalvelu kassal on helpointai ku voi vaan olla laittamatta sitä viivakoodii siihen


      • Anonyymi

        No siis mä niiku jos otan energisjuoma nii alle viides sekas työnnän se housuje välii ja paida päälle, sit vatsa sisää ja ulos kaupast, sit jos pöllii jotai niiku vaik aipodit tai jotku nii ota laatikosta pois, tarvikkeet taskuu ja laatikko piiloo, sot vaa ulos. Siin oli pari taktiikkaa mitä mä ja mu kaverit käyttää, mä jäin kerra kii ku olin just kamera ees, mut muute toimii jos tajuut mitä teet ja oot nopee


    • JJOUJOUJOU

      yks tapaha on myös pölliä irtokarkkeja että syö siellä kaupassa niitä tai pistää niihin kuitin missä on pienmpi hinta

      • asdasd4

        Sen on hyvätapa teenaina nii :D:D:D


      • Pipedipopedipuu

        Meillä päin jotkut yrittäneet tota vissiin kanssa sillei että olivat sormella nostaneet sitä vaakaa että ei painais niin paljoa. Jäivät ilmeisesti kiinni erään kerran.


      • Anonyymi

        Öö vanha kommentti mutta haluan jakaa tekniikkani
        Itse aina kun ostan irtokarkkeja laitan noin puolet
        vähemmän painavan pussin siihen ja sitten menen itsepalvelukassalle #lifehack


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Öö vanha kommentti mutta haluan jakaa tekniikkani
        Itse aina kun ostan irtokarkkeja laitan noin puolet
        vähemmän painavan pussin siihen ja sitten menen itsepalvelukassalle #lifehack

        liian fiksua


      • Anonyymi

        kesällä voi ryöstää kasvimaita


      • Anonyymi

        näin puolikkaita oluiden pulloja, joita on avattu kaupassa ja juotu minkä ehditty


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Öö vanha kommentti mutta haluan jakaa tekniikkani
        Itse aina kun ostan irtokarkkeja laitan noin puolet
        vähemmän painavan pussin siihen ja sitten menen itsepalvelukassalle #lifehack

        banaaneissa vaihtaa merkin ja lyö halvemman tuotteen kalliimman sijaan

        liimaa bio banaaneille chicita merkin ja lyö sen chicittana eikä biona


    • trhu

      Repesin Joun kommentille ;DDSyyä menemään vaa sielä karkkihyllyllä irtokarkkeja oikee lusikalla. ei varmaan kukkaan huomaaa ;DD

      • Kikkeli8382916748429

        Joo ei :DD


      • Anonyymi

        Menen kauppaan, ostan yhden parinsadan euron neuleen ja yhden pistän foliokassiin reppuuni jottei hällytin soi sitten menen kassalle puhun myyjälle puserosta ja että ostan sen pian ¨haen vain automaatilta rahaa ¨ Sanon. Sitten kaverini sanoo sille myyjälle että tarvitsee apuaansa, ¨myyjä lähtee¨. Sitten menen toisele kassalle ja maksan yhdestä puserosta ja lähden kaupasta kahden puseron ja yhden kuitin kanssa. Sen jälkeen tulen takaisin heti ja sanon toiselle myyjälle etten saanut kuittia ja hän antaa minulle kuitin koska muisti meidät keskustelusta. Seuraavana päivänä tulen takaisin ja palautan toisen puseron kuitilla ja näin olen tienannut 400 euroa.


      • Anonyymi
        Kikkeli8382916748429 kirjoitti:

        Joo ei :DD

        Tiesitkö että ei saa varastaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menen kauppaan, ostan yhden parinsadan euron neuleen ja yhden pistän foliokassiin reppuuni jottei hällytin soi sitten menen kassalle puhun myyjälle puserosta ja että ostan sen pian ¨haen vain automaatilta rahaa ¨ Sanon. Sitten kaverini sanoo sille myyjälle että tarvitsee apuaansa, ¨myyjä lähtee¨. Sitten menen toisele kassalle ja maksan yhdestä puserosta ja lähden kaupasta kahden puseron ja yhden kuitin kanssa. Sen jälkeen tulen takaisin heti ja sanon toiselle myyjälle etten saanut kuittia ja hän antaa minulle kuitin koska muisti meidät keskustelusta. Seuraavana päivänä tulen takaisin ja palautan toisen puseron kuitilla ja näin olen tienannut 400 euroa.

        ...ettei sanat menisi solmuun selittäessä kassalla

        luonnon lahjakkuuksista kyse

        kyllä joku voi olla lahjakas petkuttaja ihan luonnostaan, aivan lyömätön

        sellaisia ihannoidaan ja heidän elämän tarinansa luetaan


    • JJOUJOUJOU

      Eiku mä vaan otan siellä niitä ja pistän suuhun ei oo vaikeeta

    • Olet. Idiootti.

      "Eli siis onko teistä varastaminen (siis kaupoista, esim h&m, seppälä ym) oikein?" No mitäpä lottoat?

      • Anonyymi

        ei ole vaihtoehtoa

        ja varastaminen on kivaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei ole vaihtoehtoa

        ja varastaminen on kivaa

        enemmän kuin sinun onneton seppäläsi varastaa presidentti, ministeri ja koko hallitus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        enemmän kuin sinun onneton seppäläsi varastaa presidentti, ministeri ja koko hallitus

        rikas pöllii sinunkin osuutesi valtion taloudessa
        sinun osuus yhteiskunnassa on ottaa se mikä sinulle kuuluu takaisin itsellesi
        koska kukaan ei kanna sinulle valmiiksi asioita
        ja sinun pitää olla aktiivisesti itsenäinen - sen valtio tahtoo kaikkien tietävän


    • nääiiiinnnn

      No mun taktiikka on eri kaupois erinlainen mut

      hong kong: ota joku juttu mee puutarha puolelle pistä se juttu aidan alta ja hae ulkopuolelta

      ruokakaupat: esim suklaapatukat pistä käsi laariin heitä yks tai kaks hihaan ota yks käteen ja laita takas

      vaatekaupat: mee niitten vaatteitten
      taakse ja laita reppuun/takin alle

      • 456456456

        toivottavasti kun vähän kasvat ja et ole enää tollanen keskenkasvunen umpiretardi, niin tajuat että sinunlaistesi päälle pitäisi heittää happoa ja ampua kuula kalloon :)


      • kökkeli opettaa

        pidät reppua auki ja kaveri heittää bisset ja karkit ja limut reppuu ja sit ostetaa pari suklaa patukkaa ettei ne epäile tai sit heittää jotai housuihin sieltä ne ei kato (: gigantissa pihdit messissä otetaan puhelin ja katkastaan se teräspiuha joka on kiinni niis ja sit mennää vähä syrjäsemmälle hyllykölle ja otetaa varashälyttimet pois ja puhelin taskuun, varmuudeks viel photoshopannu ja tulostanu kuitin siit puhelimest. oon 16v enkä oo jääny kiinni


      • 96969696969696996
        456456456 kirjoitti:

        toivottavasti kun vähän kasvat ja et ole enää tollanen keskenkasvunen umpiretardi, niin tajuat että sinunlaistesi päälle pitäisi heittää happoa ja ampua kuula kalloon :)

        Kun sitten olet ampunut ja heittänyt happoa päälle niin kerroppa mitä silloin minun pitäisi tehdä sinulle katkaistakseni rikolliskierteen.

        Teenkö kuin natsit ja laitan sinut tarhaan jossa saat olla alasti ilman ruokaa ja juomaa elämäsiloppuunasti


      • Vaate varkaissa pitää olla hienot vaatteet (esim. puku) ja salkku, että et näyttäisi epäilyttävältä, vaan kunnon kansalaiselta.
        1. Valitse varastettava vaatekappale.
        2. Ota kyseistä vaatetta kaksi kappaletta siten, että näytät ottavan vain yhden.
        3. Mene pukukoppiin (tässä vaiheessa kannattaa kokeilla vaatetta, ettet vääränkokoista varasta)
        4. Laita toinen vaatteista salkkuun. Tarkista myös mahdollinen hälytin, ja poista se.
        5. Palauta toinen vaatteista takaisin paikalleen.
        6. Poistu kaupasta.
        7. Profit.

        Internet opetti.


      • Anonyymi

        osaisi vielä nussia naista ilman että nainen huomaisi mitään

        ajatuksissa aina se nukuttaminen ensin


      • Anonyymi
        kökkeli opettaa kirjoitti:

        pidät reppua auki ja kaveri heittää bisset ja karkit ja limut reppuu ja sit ostetaa pari suklaa patukkaa ettei ne epäile tai sit heittää jotai housuihin sieltä ne ei kato (: gigantissa pihdit messissä otetaan puhelin ja katkastaan se teräspiuha joka on kiinni niis ja sit mennää vähä syrjäsemmälle hyllykölle ja otetaa varashälyttimet pois ja puhelin taskuun, varmuudeks viel photoshopannu ja tulostanu kuitin siit puhelimest. oon 16v enkä oo jääny kiinni

        SinäPutkessa on hyviä videoita kuin Jenkkeissä värillinen väki tekee pankkiryöstöjä.
        Ihmeellisia jätkiä 2000 luvulla!!
        On munaa!


      • Anonyymi
        animehomo- kirjoitti:

        Vaate varkaissa pitää olla hienot vaatteet (esim. puku) ja salkku, että et näyttäisi epäilyttävältä, vaan kunnon kansalaiselta.
        1. Valitse varastettava vaatekappale.
        2. Ota kyseistä vaatetta kaksi kappaletta siten, että näytät ottavan vain yhden.
        3. Mene pukukoppiin (tässä vaiheessa kannattaa kokeilla vaatetta, ettet vääränkokoista varasta)
        4. Laita toinen vaatteista salkkuun. Tarkista myös mahdollinen hälytin, ja poista se.
        5. Palauta toinen vaatteista takaisin paikalleen.
        6. Poistu kaupasta.
        7. Profit.

        Internet opetti.

        Kaupoissa nykyään videointi ulottuu jopa pukukoppiin, eikä kukaan osaa vastustaa.

        Poliisi miettii myös kameroita vessoihin, koska tahtovat tarkkailla.
        Vessojen ovat nykyään poistetaan turvallisuus syistä,
        mutta idea ei ole vanha,
        mutta monessa maassa olisi ollut avoin veskis, jopa kouluissa,
        jolloin istut pytyllä ja vieressä istuu sinun kaverisi.
        Siksi veskis toisissa maissa on epämiellyttävä ja sinne ei tahdo mennä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaupoissa nykyään videointi ulottuu jopa pukukoppiin, eikä kukaan osaa vastustaa.

        Poliisi miettii myös kameroita vessoihin, koska tahtovat tarkkailla.
        Vessojen ovat nykyään poistetaan turvallisuus syistä,
        mutta idea ei ole vanha,
        mutta monessa maassa olisi ollut avoin veskis, jopa kouluissa,
        jolloin istut pytyllä ja vieressä istuu sinun kaverisi.
        Siksi veskis toisissa maissa on epämiellyttävä ja sinne ei tahdo mennä.

        Kauppojen katon videokamera just ja just ulottuu pukukoppiin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kauppojen katon videokamera just ja just ulottuu pukukoppiin...

        Julkisessa vessassa peilin takana on pistorasia.
        Kaapin peiliovi avataan ja takana on pistorasia.
        Ketä varten?


      • Anonyymi
        456456456 kirjoitti:

        toivottavasti kun vähän kasvat ja et ole enää tollanen keskenkasvunen umpiretardi, niin tajuat että sinunlaistesi päälle pitäisi heittää happoa ja ampua kuula kalloon :)

        vartija se typerä elukka on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaupoissa nykyään videointi ulottuu jopa pukukoppiin, eikä kukaan osaa vastustaa.

        Poliisi miettii myös kameroita vessoihin, koska tahtovat tarkkailla.
        Vessojen ovat nykyään poistetaan turvallisuus syistä,
        mutta idea ei ole vanha,
        mutta monessa maassa olisi ollut avoin veskis, jopa kouluissa,
        jolloin istut pytyllä ja vieressä istuu sinun kaverisi.
        Siksi veskis toisissa maissa on epämiellyttävä ja sinne ei tahdo mennä.

        ...siis idea ei ole nuori, mutta vanha, että veskiksessa ei oo seiniä


      • Anonyymi
        animehomo- kirjoitti:

        Vaate varkaissa pitää olla hienot vaatteet (esim. puku) ja salkku, että et näyttäisi epäilyttävältä, vaan kunnon kansalaiselta.
        1. Valitse varastettava vaatekappale.
        2. Ota kyseistä vaatetta kaksi kappaletta siten, että näytät ottavan vain yhden.
        3. Mene pukukoppiin (tässä vaiheessa kannattaa kokeilla vaatetta, ettet vääränkokoista varasta)
        4. Laita toinen vaatteista salkkuun. Tarkista myös mahdollinen hälytin, ja poista se.
        5. Palauta toinen vaatteista takaisin paikalleen.
        6. Poistu kaupasta.
        7. Profit.

        Internet opetti.

        Jossain kaupois alkaa hälyttää jos poistat hälyttimen niin kannattaaa ottaa hälytymätön


    • !!!

      Ja sinä et taida tietää todellisesta maailmasta mitään. Ihmekös tuo, kun täällä netissä elät.

    • mäkioonlikkahesast

      Miten te ootte jääny kii D: ? Siis ku itekkin varastin jtn koruja ja pari suklaapatukkaa ku tahdoin näyttää kavereille että mulla on pokkaa ... ;( nyt pelottaa et jään kiinni kun mun ön pakko käydä välillä niissä paikoissa mistä oon varastanu ja jos jään kiinni mul saattaa mennä suhteet vanhempiin .. tää kiinni jäämisen pelko katkas kyllä mun varastamis kierteen eikä itse kiinni jääminen ;D

      • Anonyymi

        pitää vaihtaa asuinpaikkaa koko ajan


    • LäskiSimba

      no entisenä kaupantynöntekijänä voin sanoa että se RASSAA IHAN SIKANA kun porukka varastaa. Ja ihan tyhmää kyylätä sitä lasta siellä karkkihyllyllä kun ihan selvästi odottaa että saa tilaisuuden napata jonkun 50 sentin suklaapatukan vaan sen takia että se saa siitä jonkinlaisia kiksejä. Olisi meiläl oikeatakin hommaa kuin teidän kaltaisia kyylätä.

      • Thug21

        No anna varastaa jos ei kiinnosta


      • tottakaion

        Kaupankäynti perustuu aina petokseen, onko kauppias sinusta reilu kun laittaa puolet hintaa lisää kun myy tuotteen tai riistää toista riistäjää.

        Kuinka on jos kauppias laittaa tuotteelle hinnan hyllyyn ja veloittaa sulta isomman hinnan onko kyse silloin petoksesta johon poliisin olisi puututtava.


      • Anonyymi

        varmasti kaupan omistaja sai kaupan perintönä koska isä ja äiti ovat kunnan johdossa tai tärkeillä virkapaikoilla, joten ei heitä haittaisikaan pieni miinus kun kauppa tuli perintönä...


      • Anonyymi
        tottakaion kirjoitti:

        Kaupankäynti perustuu aina petokseen, onko kauppias sinusta reilu kun laittaa puolet hintaa lisää kun myy tuotteen tai riistää toista riistäjää.

        Kuinka on jos kauppias laittaa tuotteelle hinnan hyllyyn ja veloittaa sulta isomman hinnan onko kyse silloin petoksesta johon poliisin olisi puututtava.

        lisäksi kauppamonopoli, että tavikset eivät saa myydä omia tavaroitaan paljon missään

        muuten tavikset toisivat vain kadulle myymään, mutta muuten joutuvat asioimaan valtion laitoksissa, jonne jättävät rahansa, koska ei ole valinnan varaa

        valtion yrittäjyys on valikoitua, että yrittäjänä pitää olla lähtökohdat
        muuten kaikkia yrittäjää ei tahdota tietenkään olemassaolevan

        no, nyt suljetaan jo työttömyyskin, joten ei jää vaihtoehtoa kuin hyökätä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        lisäksi kauppamonopoli, että tavikset eivät saa myydä omia tavaroitaan paljon missään

        muuten tavikset toisivat vain kadulle myymään, mutta muuten joutuvat asioimaan valtion laitoksissa, jonne jättävät rahansa, koska ei ole valinnan varaa

        valtion yrittäjyys on valikoitua, että yrittäjänä pitää olla lähtökohdat
        muuten kaikkia yrittäjää ei tahdota tietenkään olemassaolevan

        no, nyt suljetaan jo työttömyyskin, joten ei jää vaihtoehtoa kuin hyökätä

        yrittäjyys paikat ovat rajalliset ja niitä jaetaan hierarkisesti

        kun sinulla on isä hallinnossa, niin sinusta voi tulla menestyvä

        mutta kun ei ole, niin ei kannata ajatella turhia yrittämisiä elämässä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        lisäksi kauppamonopoli, että tavikset eivät saa myydä omia tavaroitaan paljon missään

        muuten tavikset toisivat vain kadulle myymään, mutta muuten joutuvat asioimaan valtion laitoksissa, jonne jättävät rahansa, koska ei ole valinnan varaa

        valtion yrittäjyys on valikoitua, että yrittäjänä pitää olla lähtökohdat
        muuten kaikkia yrittäjää ei tahdota tietenkään olemassaolevan

        no, nyt suljetaan jo työttömyyskin, joten ei jää vaihtoehtoa kuin hyökätä

        kela tuen saa rikas hallituksen kloppi


    • sedesgrethrt

      ?ref=709877

    • hfmcngfn

      varastin irtokarkkeja:seurauksena jouduin poliisien puhutteluun&rikosrekisterii merkintä

      • xdddd

        sama, mut yritin vaa viiä kulmavahan. Joku sossu kuulemma ottaa yhteyttä ja pitää käyä keskustelemas jossai. äiti ei sanonu negatiivisesti mitää mut isä haukku päin naamaa, vaikka eise itekkää puhaspulmune oo.


      • Anonyymi
        xdddd kirjoitti:

        sama, mut yritin vaa viiä kulmavahan. Joku sossu kuulemma ottaa yhteyttä ja pitää käyä keskustelemas jossai. äiti ei sanonu negatiivisesti mitää mut isä haukku päin naamaa, vaikka eise itekkää puhaspulmune oo.

        Ite jäin tänään kiinni meikkien pöllimisestä ei oo kivaa jouduin puhutteluun ja sossut ottaa yhteyttä pahinta on kuitenki se että kaikki on muhun niin pettyneitä


      • Anonyymi

        kyttä anasti karkkipussin ja söi ne myöhemmin itse


      • Anonyymi
        xdddd kirjoitti:

        sama, mut yritin vaa viiä kulmavahan. Joku sossu kuulemma ottaa yhteyttä ja pitää käyä keskustelemas jossai. äiti ei sanonu negatiivisesti mitää mut isä haukku päin naamaa, vaikka eise itekkää puhaspulmune oo.

        lapset ja varastaminen voisi olla normaali ilmiö

        jokainen käy saman läpi

        niin kuin rajojen etsintä


    • kiinni10

      oon varastanu isilt 1200e jäin heti kiinni kun huomas et rahat oli hävinny. (sisarukset yli26 ja 27v) oon 10v

    • Dcvfdudx

      Prrrrröööööötprööööötpröööööt

    • klakimalinpäältä

      pöllin eka tikkareita ja nyt 4 vuoden jälkeen oon siirtyny autoihi ettteisiin mitää ommää kyl polttanu krakii marin päältä ja sikalii mut mun kamu otti must kuva ja se meinaa levittää sitä josen maksa sille 500 euroo :(((

      • Voisitko kirjoittaa niin että saisi selvää?


      • n33k3ri
        BLOBFISH kirjoitti:

        Voisitko kirjoittaa niin että saisi selvää?

        vittu mitä paskaa


      • Anonyymi

        ..minkälaista olisi auton pölläys?
        kuulin että nykyautoja ei voi enää lainatakaan...


      • Anonyymi
        BLOBFISH kirjoitti:

        Voisitko kirjoittaa niin että saisi selvää?

        ei, koska kun on varas, niin varastaa kirjaimiakin


      • Anonyymi
        n33k3ri kirjoitti:

        vittu mitä paskaa

        paskaa ei voi varastaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        paskaa ei voi varastaa

        paitsi lantaa


      • Anonyymi

        onko huumeissa helpompi varastaa?
        lapsille neuvo, että pitää ensin hörpätä alkoa ja lähteä kauppaan karkkeihin


      • harkintaa tarviit

        no mitä luulet? "onko oikein varastaa" NO EI TODELLAKAAN! MIETI NY!!! ;0


      • Anonyymi
        harkintaa tarviit kirjoitti:

        no mitä luulet? "onko oikein varastaa" NO EI TODELLAKAAN! MIETI NY!!! ;0

        sinä, nainen, äitisi kakara, isäsi eurohukka!!
        rakastettu nainen, jolle kaikki on suotu!!
        et tiedä, minkälaista on olla aito mies!!
        aito mies on hurri hurrikaani


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sinä, nainen, äitisi kakara, isäsi eurohukka!!
        rakastettu nainen, jolle kaikki on suotu!!
        et tiedä, minkälaista on olla aito mies!!
        aito mies on hurri hurrikaani

        ..vielä joku päivä tyttö pyydät aidon miehen kyytiin


    • Kaduttaa

      Varastin joskus about eskarin ikäisenä. Olin ekalla kesälomallani kiertelin kylää missä asuin silloin. Kaverini oli mukana ja hän sanoi että mennää hakee kaupast Kinderit mut sit sanoin et ei oo rahaa sit se sano et varastetaa. Ja siitä se alko mun kaverin yllyttämänä meinaan tehtini sitä sit n. kax päivää. Meillä oli sellannen taktiikka et otettiin esim lelupuolelt joku lelu ja mentiin toisel käytäväl kattoo jotakin muuta sit laitettiin ne lelut takin alle. Ja mentiin kassojen ohi.

      Mut, en suosittele ketään varastamaan. Se on äärimmäisen tyhmää ja jos jää kiinni se voi vaikuttaa joskus johonkin työhön mihin haluatte. Itse kadun tätä asiaa hyvin paljon.

      • Anonyymi

        en tahdo kuolla ilman varastamisen kokemusta, kiitos


    • 14v HERRASMIES VARAS

      moi olen itse varastanut ja asun heinolassa ja helsingissä koska vanhempani ovat eronneet eli jos toisesta kaupungista jää kiinni voin vain juosta jollekkin bussi pysäkeistä ja lähteä toiseen kaupunkiin koska minulla on aina kortilla sen verran rahaa että pääsee livohkaan ja oma B taktiikkani on ostaa jotein pientä ja A taktiikkani on mennä kaverin kanssa johonkin kauppaan ja laittaa se tavara reppuun kun kukaan ei näe ja sitte väittää kassalla että ei oo rahaa ja mun suurin kerralla tehty varastaminen on 1 XBOX-360 konsoli ja 5 ohjainta ja ohjaimet olivat jokainen 50 painoksen spessu editioneita samoin xbox joten kokonais hinnaksi tuli kutakuinkin 980 euroa koska minulla oli treeni kassi mukana en ole jäänyt kertaakaan kiinni mutta jos jäisin niin minulla on yli 20 feikit facebook tunnuksut ja henkkarit ja minulla on tavarat jolla voin tehdä uusia henkkareita ja pankkikortteja voin jopa tehdä lahjakortteja joissa on ilmaista rahaa kiitos jos luette tämän mutta en kerro mitään muuta

      • Anonyymi

        uudet ongelmat ovat PIENENTYNEET VALVONTAKAMERAT, joita ei huomaa kunnolla


    • 14v HERRASMIES VARAS

      ja sitten oon myös kaljaa energia juomia tupakkaa se on aika vaikeeta ja sitten yks on apteekista lääkkeitä mutta toiseksi vaikein on ollu 5000 tuhatta euroa yhestä kaupasta kassa kaapista en kerro lisää mutta vaikein koskaan on varmaan ollut 5 IPHONE 4S puhelinta melkein jäin siitä kiinni

      • Lolllllllll

        Kuka uskoo..?


      • analbeedfucknigga

        jos oot nii tyhmä että kirjotat "5000 tuhatta" nii et kyllä kassakaapeista mitää pölli eikä ne pidä puhelimia kassakaapeissa...


      • Anonyymi

        ihannoitavaa ihannointia teille ihana Hanna


      • Anonyymi
        analbeedfucknigga kirjoitti:

        jos oot nii tyhmä että kirjotat "5000 tuhatta" nii et kyllä kassakaapeista mitää pölli eikä ne pidä puhelimia kassakaapeissa...

        kyllä ammattirikollisen kokemus on yleisesti hyödyksi
        mutta he samoin kuten salaiset agentitkin piilottelevat
        ja heitä ei tapaa kovin usein


    • Ei ole oikein, olen pöllinyt ja ei sitä koskaan tiedä, vaikka ajautuisin pöllimään myös jatkossa.

      • Lolzzzz

        Joo oon ite varastanu lähinnä meikkejä ja koruja... Hm stä saa niin helposti pöllittyä meikit. Ottaa mukaan meikit mitä haluaa, menee vaateosastolle, otat jonkunrandom vaatteen ja pidät sitä kamojen suojana ja meet pukukoppiin, otat meikit pois paketista ja tunget laukkuun. Tai sitte prisman meikkejä nii irrotat vaa hintalapun veke mut varotan et siel on tosi tarkka vartionti ja cittaris jäin kiinni enkä muuten varasta enää! Jäi pikkuset traumat ku isot poliisisedät huus meille:D


      • Anonyymi

        mielestäni Sami Yaffa kaltaiset etelämaalaiset ovat hieno esimerkki


    • Se on ihan älyttömän oikein. Mitä jalompaa en keksikään. Minäkin näpistelen kauppakeskuksissa kaiken mikä irti lähtee. Kavereiltanikin varastan. Eilen vein naapurilta stereot ja toiselta naapurilta sitten Pink Floydin levyn. Kahvilasta nappasin iltapäivälehden mukaani ja Alepasta olen nyt pari kertaa viikossa kantanut ruokakassit ihan vaan ronskisti maksamatta ulos, katoppa kun sakot menee kuitenkin ulosottoon, eli se on ilmaista.

      Ja siitä se alamäki sitten lähti.

    • paras

      !!eikö teil oo elämää ei varastaminen eioo oikein se on ihan väärin ja nii ei teil oo ees aivoi !!

      • jonnexxx696969

        Ite oot vaa nössö ku et varasta:p


      • Söcndkc

        Ootko kokeillu?


      • Anonyymi

        risti kirkosta ei voida varastaa koska ei tarvita sellaista puista


    • Ei ole.

      Ei ole.

    • Espoonparasnäpistelijä

      Se on oikeesti iha sairaan hauskaa, alotin kaks päivää sitte ja nykyää kössin alkoholii, deodoranttei, karkkeilimsoiyms ja clas ohlsonilt kaikkii nappikuulokkeit :D
      -14v

    • Vanhakössijä

      Varastaminen ei kannata mutta siihen jää koukkuun

      • Anonyymi

        mihin minä koukkuja varastaisin?
        yritän välttää koukkuja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mihin minä koukkuja varastaisin?
        yritän välttää koukkuja

        olen sitä mieltä, että varastamisen pitää tulla syvästä perus tarpeesta, että on pakko

        kun on pakko, niin on helpompi ottaa

        kun menee liioittelun puolelle, niin jää kiinni ja tekee virheitä

        kannattaa levätä keikkojen välillä, että on aika palautua,
        mutta joskus kun on pakko, niin ei ole aikaa palautua
        mutta edelleen pakko on parempi konna kuin huvi

        kun varastaa huvikseen, niin on kyllä iso nero
        sellaiseksi harva kuitenkin näköjään rupeaa isoksi konnaksi


    • Laöm

      En oo ehkä halua

    • Tos ei ollu logiikkaa miten varastat ja myyt

    • onkin

      Poistettu.

    • tosiNastaa

      joo ei muakaan haittaa kun tuun kylään sun luo ja pöllin sun faijan rahaa aina pöydältä.. joskus ottanut sultakin kun oot käynyt vessassa..

      • Anonyymi

        faija oli Elää Pitää eli Elon Must


    • nimmerkkitön

      Joskus olen muutaman topin pöllinyt, mutta taktiikka paras on se .. ajatus on siinä, että toimit niin, että joku koko ajan näkee mitä teet.
      Kaikki ilmeet, eleet, kuikuilut ympärille.. ei niin.
      Vähän niinku taikatemppu, sua seurataan koko ajan ajattele niin. Mihin tämä joku kiinnittää huomiota, silloin kun teet sen jutun että jotain häviää kaupasta sun laukkuun.
      Ps. En ole koskaan siis ottanut mitään vaan suoraan laittamalla laukkuun...
      Mutta tätä toista tekniikkaa en kerro.

      Kyllä konna konnan tuntee! :D

    • Pöllijä

      Ite pöllin karkkia taskut täynnä kaupasta lähden...

    • Jalaa

      Varastelu loppuisi hyvin nopeesti, kun sellainen kaapin kokoinen vartija löisi takaapäin maihin, ja lopuksi pippurisuihketta naamalle. Siinähän saisi kärsiä ns. koko rahan edestä.

      • Anonyymi

        ..juu vartija jäi mulle velkaa.....

        asia hoidossa


    • Sössii

      Tuleeko varastamisesta ilmoitus työnantajalle?

      • Sestevarisieltäkaupasta

        Näkyy cv:ssä


      • Anonyymi

        Hyvä juttu, jos työnantaja on mafia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä juttu, jos työnantaja on mafia

        Jengin CV on kehon tattoo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jengin CV on kehon tattoo

        Suomi Mafia - Welcome


    • rehellinen123

      Näpistys, vohkiminen, luvatta käyttöön otto on kaikki varastamista. Pienestä varastamisesta puhutaan vaan hienommilla nimeillä, mutta tämä vain suosii varastamista.
      Varkauksista saisi olla kovemmat rangaistukset, koska nämä varkaudet joudutaan maksamaan tavaroiden hinnoissa.
      Ei ainakaan Lappeenrannan marketeista viedä repuissa maksamatonta tavaraa, ne joutuu kassalla avaamaan ja näyttämään. Näin pitäisi toimia joka paikassa.

      • Anonyymi

        no teillä maaseudulla on New York, maailman paras paikka elää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        no teillä maaseudulla on New York, maailman paras paikka elää

        ..eletään kuin sika navetassa....

        pyrin kerran lappikseen kouluun ja oli paska läävä


    • okvhl

      Aikoinaan varastin paikallisesta kaupasta irtonamuja ja laittoivat myyjät siivoamaan käytävää mikäli haluasin että asiaa ei vietäisi poliisille

      • rgbdfg

        No olihan se vähän ku häpeärangaistus kuitenki. Saattohan joku tietenki luulla että oot kaupan siivoja siinä vaan joka touhuilee. En tiiä sitten nä'kyykö kaupoissa yleensä siivoojia...


    • Mrhh

      Oon 12 ja oon kerran jääny kiinni ku varastin alkkareit kappahalist se oli nolo enkä oo menny siihe kauppaan pitkään aikaan mut vielki varastan meikkei ja semmoset sillai et laitan sen meikin suoraan taskuun tai sujautan käsilaukkuun mut jos on enemmän kamaa nii otan kätee ja si haen jotai kivoi vaatteita ja esitän et kokeilen niit mun sujautin meikit laukkuu mut en kaikkee kosk si joku vois ihmetellä Mis ne on ja melkein aina ostan jotai pient et ei kukaa epäile t:mr

    • PÖLLIJA666

      Juu oon varastanu kavereilta ja yhesti kaupasta:D Kaupasta oon vaa varastanu Kinder Max Patukan. Naapurilta oon varastanu kännykän ja se luuli et se meni hukkaan ja sille ostettiin uus :D Sit oon samalta hepilta kössiny jokusen euron. Oon myös yheltä kaverilta muutaman elokuvan.

    • VARASTELURULAA

      Varastaminen on helppoa Apsillla koska siel ei oo varas hälyttimiä Oon varastanu Gigantista Project Cars pelin ja kuullokkeet Hinta oli project carsilla 40€ Kuulokkeila 37€:D Arvokkain juttu mitä oon varastanu on tietokone:P Sain sen sillee et mul oli laukku mukana ja laitoin sen sinne:D Mun sydän jyskytti tuhatta ja sataa mut kotona olin sillee omg wtf yey miten sain?!?!?! Se tietokone oli pelitietokone ja hinta oli 1400€ Ja apsilta oon energiajuomia pringleselä ja mässyä kössiny Ja kaverilta oon kössiny kännykän

      • Anonyymi

        Nyt on tullu liikaa juotua essää


      • Anonyymi

        uskomatonta!

        mä löysin äsken blootooth kuulokkeita ladattavassa kotelossa
        siis löysin enkä varastanut
        löysin maasta kun joku kadotti


    • Åohhghgf

      #fobbatapauksii

    • sdvdf

      Ei saa varastaa mitään, ei roskiakaan. Jää muuten kaupan siivoojat työttömiksi

      • Anonyymi

        kun varastaa varkaan, niin varas ei ole enää varas


    • Tietenkin.

      • Anonyymi

        aidsia ei varasta


    • Puolueetonmp

      Itse en varasta enkä tuohon kannustakkaan. Mutta itsestä on ok jos joskus varastaa, siis miettien sitä että loppujen lopuksi jokin pieni suklaapatukka ei ole kovin suuri häviö suurelle kaupalle. Eli ns. köyhempi varastaa rikkaalta. (koska harva on niin rikas kuin kaupat)
      Mutta en kannusta varastamaankaan sillä siitä on haittaa vain itselle jos jää kiinni.
      Varastaminen on jokaisen oma päätös mutta ei ole mikään paras "harrastus"

      • Anonyymi

        varastaminen on jokamiesoikeus ja pyhä velvollisuus


    • oikeinvaiväärin

      Varastin kaverin mopoauton kun kyseinen mopoauton omistaja (vanha kaveri) sano mun äitiä paskaksi kokiksi. En muuten tuntenu poikaa mut olin hakenu sille pari kertaa kaljaa salesta. no sitte yks päivä vein sitä melkeen turpaan ja vein sen mopoauton. ei oo sen jälkeen tarttenu kaljaa kysellä. t 43v juoppo

      • Anonyymi

        Jaa tällästä 43-vuotiaat tekee vai?


      • Anonyymi

        mopottomana kyllä ihmettelen aina mopojen raatoja silloin tällöin usein tulevat vastaan

        mopo on kuuma valuutta nuorten seuroissa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa tällästä 43-vuotiaat tekee vai?

        ei ole koskaan myöhäistä varastaa!!

        Mooseskin varasti kivilaatan ja kuskasi sen vuorelle, perkele!

        Kenen laatta se oli??


    • MINIVARAS

      Oon pölliny jotain pientä vaa k marketist

      • Anonyymi

        k kaupan avaimet oon pöllinyt


    • huehuehueheh

      Pöllin kasiluokal parin kuuman tytyn urheilurintsikat.

      Vähä kaduttaa ja meinasin jossai vaihees mennä maksamaa takasi niist mut oisin ollu kuses sillo :Dd

      • Anonyymi

        määä pöllin ruokalusikan laitoksesta...
        mutta pian löysin luonnosta lusikan
        se löydetty oli parempi kuin pöllitty
        nyt minulla on kaksi lusikkaa
        jos en olisi pöllinyt ekaa, niin löytäisin toisen
        mutta ei olla varmaa, että löytäisinkö toisen
        jos en pöllisi ekaa
        onko yhteyksiä?

        se toinen lusikka oli parempi koska se oli
        KULLATTU LUSIKKA!!
        iso koko ja aivan kultainen
        joku heitti sen pois koska lusikassa oli vain yksi vika
        ja se oli pieni naarmu kovessa...
        muuten ihan uuden veroinen...

        pointti, että LUONTO ANTAA KAIKEN MITÄ TARVITSEE JA JOSKUS EI TARVI TEHDÄ PALJON ASIAN ETEEN, mutta odottaa vuoroaan ja toivoa parasta

        en syntynyt kultalusikka suussa, mutta löysin sen vasta vähän aikaa sitten
        en tiedä kenen se on, mutta en kyllä varastanut sitä


    • herrasmies5v

      pöllin metsästä kiven. kaduttaa

      • Anonyymi

        metsästä ei voi pölliä kiviä, eikä siirrellä, koska ötökät asuvat alla
        kivi on ötökän koti

        luonnon karman laissa olet velkaa sadalle muurahaiselle yhden kodin


    • Fezzk

      Eihän varastaminen tietenkään oikein ole mutta ite varastanu kaljaa jonku 2000€ edestä viimessenä kahtena vuotena ja olen tienannu noilla kaljoilla 1500€ ja loput myynyt ikinä en ole kiinni jääny kiitän onneani siitä.

      • Anonyymi

        NUORET!!
        TE PYSTYTTE MIHIN VAIN!
        KYBERHYÖKKÄYKSEN KOHTEEKSI VOI JOUTUA RIKAS POHATTA
        KUN TEINI VIE SEN RAHOJA!!

        ROBIN HOOD AMEN


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        NUORET!!
        TE PYSTYTTE MIHIN VAIN!
        KYBERHYÖKKÄYKSEN KOHTEEKSI VOI JOUTUA RIKAS POHATTA
        KUN TEINI VIE SEN RAHOJA!!

        ROBIN HOOD AMEN

        Mamujengi opiskelee digiä


    • Fezzk

      Siis olen juonut loput tarkoitin XD

    • LoLvaras

      No itse olen noin 3vuotta sitten pölliny keksipaketin kaveri/veli sano vanhemmile mentiin sen kaupan myymäläpäällikön puheille. olen kyllä suklaapatukoitapölliny mutta vitsi kun oon varas, sillen että tekee mieli pölliä arvokkaampia tavaroita.

    • turpo_kiisseli

      2 kaverii jolla oli masterplan pölli kerran koko porukalle kaliat ja mentii mettää juomaa. Ite olen irtsaria pölliny ja mummulta pelinappulat ja 20snt

    • lolllll

      Oon nyt 13 ja haluisin tietokoneen varastaa mutta tietenkin perhe huomais pitäiskö aikusena jollain laukulla ottaa.

    • NuorisoRikollinen

      Tää on aivan kamalaa, pöllin 7v älypuhelimen (300€) oli ensimmäisiä älypuhelimiä siihe aikaa.

    • Pelijonnez

      Vois aikuisena tietokone laukull pölliä mutta eihän se pahvi laatikko mahdu sinne ja mikä elektroniikka kaupasta tietokoneen. ( peli)
      Ois Cool jos ois jtn varas kamui aikuisena. Elektronisen laitteita peleissä PS pc

    • varkauseikannata

      oon siis 14v ja oon pölliny esim h&m vaatteita ja meikkejä. tosin, tuli lopetettua se heti kun yks nainen sai mut kii :// Ja muuten, ei kannata aloittaa näpistelyä koska siihen jää tosi helposti koukkuun ku tajuu kuinka helppoo se on.

    • JokuJuoppo

      Ei vittu ihmiset on sairait tääl vittu hahahaha.Ite oon vaa varastanu sillee pikku tavaraa ja juttui.Oon varastanu kaikenlaisii karkkei/makeisii,vaatteita ja meikkii.
      olin kyl aik tyhmä ku tein nii joskus 12 vuotiaana hahah.Ku menin varastaa vaatteit nii mul oli sellane laukku mukana ja otin vaa sikan vaatteit seppälästä,menin sovituskoppiin ja tungin ne kaikki sinne laukkuun kaikki ei kyl mahtunu joten piti vaa jättää osan niist sinne mut ku olin tunkenu ne laukkuun nii se oikeest oli iha täynnä et oikee pursu ulos vaatteit.Olin iha vittu punane mut yritin olla normaalisti ja kevellä ulos.Ne kaks kassa tyyppii varmaa ties siit ku oikee tujotti mua,mut ne ei sit sanonu mitää.Pelkäsin liikaa ne kaks kuukautta mennä enää sinne kauppaa.Mut siis ne mun varastelu vuodet on nyt jääny taakse.Oikeest voin sanoo et siihe jää koukkuu niinku esim huumeisii XD

      • Anonyymi

        dildo ei varasta, muuten sattuu


    • Saimonii

      Minä olen varastanut 180euroa olen laittanut kaupassa muumi tikkareita taskuun ja tänä vuonna laitoin Paula vanukas pakkauksia reppuun en ole pöllinyt mitään arvokasta koskaan 180euroa varastin ja lampi nenäliina pkkaus ja bemari pipon

    • pentuuseiestä

      Kyllähän siitä rikosrekisteriin nimi lähti ja seuraa läpi elämän.

    • Poika11v

      olen varastanut yhden kerran kaljaa iso veljeltä ja jäin kiinni tietysti. sitä ennen varastin 40e äiti puolelta.

    • minävaan3

      oon varastanut kaverin Kaa 2000e mut lopetettiin ku jäätiin kii 1 tuotteesta sakkoon tuli vaa 40e eikä ne tyhmät poliisit tajunnu et mun reppu oli täynnä varastettuu kamaa mut ehkä helpoin mil saa eniten rahaa on varastaa pyörä ja myydä eteenpäin tosi moni on jätetty esim auki PS jos varastaa kaupasta kannattaa edellisenä päivänä käydä kattoo missä on valvontakamerat koska usein ne vartijat kattoo jos joku kattoo kameroihin mut helpoin on tyylii joku saiturinpörssi ja sit tietty kirpparit

    • Turhaaporukkaa

      Nukahin kolmanne sanan jälk........

    • makkarastaPitäväHomo

      Varastin kerran makkaratangon prismasta ja jäin kiinni, mutta asiasta ei tullut mitään seurauksia koska poliisi sanoi että tämä makkaratankohan haisee ihan paskalle ja voin kuulemma lähteä makkaroineni äkkiä ulos. Jos tekin haluatte kaupasta ilmaiseksi tavaraa, kehoitan työntämään ne takapuoleen.

    • OotteSurkeitaVarkaita

      Olen varastanut eläkeläisen talon... Sanoin hänelle että on taivaassa nyt ja lukitsin hänet autotalliin pimeään, asun nyt hulppeassa merenranta huvilassa jonka arvo on 2.4miljoonaa markkaa

    • LADYGAGA05

      Itte joskus vuos sitte menin yhtee kauppaa mis näin yhden tosi hienon paidan, otin paidan ja menin puku koppii. Ja sit otin hälyttimen pois, ja ostin sit vaivan näöksi suklaapatukan ja löhin vetää. Onneks en oo jääny kii, mut olinki 1 vuos sit aika tyhmä! Enäö en tekis nii, koska vasta tänä vuon sinne tuli suuremmat jutut ettei edes pystyos pöllii.

    • hasuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

      Pöllin tänää kulmakynän ja huulirasva menin h&m mälle ja otin vaatteita sovitukseen ja laitoin niitten sekaan sitten pukukopissa reppuun ja ostin yhen paidan xdd alusvaatteita oon pölliny samalla taktiikalla mutta oon ottanu kahdet ja toiset reppuun ja toiset vien takasin dd

    • Moraali

      Mun mielestä varastaminen ei ole oikein. Se on erittäin moraalitonta ja huonoksi omalletunnolle. Muutenkin joskus kun jää kiinni, niin sitten kaduttaa.

      • Anonyymi

        Mieltäsi voi varastaa ja silloin et ole enää sitä mieltä


    • Varastaja

      Jonkun ihan pienen tavaran varastaminen on helppoo ite oon tehny vaan sillee että otan jonkun vaikka suklaa patukan ja laitan sen muina miehinä taskuun jos joku huomaa sanon sille vaan et anteeks laitoib sen vahingossa sinne

      • Anonyymi

        suklaapatukan voi kuljettaa anuksessaan kuin huumekätkön


    • vierailia

      En suosittele sitä kellekään on kokemusta siinta alasta. Tosin ei eilen vaan kauvan aikaa taakse päin.
      Menin kauppaan ei ollut mikään suuri liike ja irto nameja taskuuni mätin muka vahinkossa. ja paikalle tuli henkilö kuntaa oleva nuori mies. Mun pomollani olis sulle asijan poikasta ja lähti minua viemään sen liikkeen taka puolelle. Missä oli suurin piirtein tony halmeen näkönen sälli odottamassa minua. Ja multa tyhjennettiin taskuni ja laskettiin housuni alas ja sain maksaa ne namit. Eli en ole sen jälkeen varastanut mitään enkä sitä suosittele juuri sinulle.

      • Anonyymi

        hyi vittu! raiskasiko vartija sinua?


    • Anonyymi

      Itse en ole koskaan varastanut, mutta kaveri on ja jäi kiinni. Kerran olen itse yrittänyt s-marketista, mutta jopa hyllyisäki oli kamerat. Mutta pienet kaupat esim K-market, ei ole kun karkkihyllyllä valvontakamerat, joten kaljaa voi varastaa niin paljon kuin jaksaa.

    • Anonyymi

      Varastus lisää tavaran kiertoa eli pienentää hävikkiä.

      • Anonyymi

        Nuoruus ei odota, sen pitää varastaa!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuoruus ei odota, sen pitää varastaa!!!

        Puberteettihormooni tahtoo makeisia!!

        Makeishuumeissa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puberteettihormooni tahtoo makeisia!!

        Makeishuumeissa

        Nuorilla naisilla on takapuoli kasvatettavana, joten ei voi jäädä varastamatta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuorilla naisilla on takapuoli kasvatettavana, joten ei voi jäädä varastamatta

        Varastaa pitäisi oikeassa paikassa - VARASTOSSA


    • Anonyymi

      Olen aikuinen, en ole nuori, mutta sanon yhden asian mistä olen aika ilahtunut ja on hyvä asia: kun tytötkin keräilevät aikuisten jättämiä palautustölkkejä... niistähän voi saada paljonkin rahaa, minullakin varmaankin 50EUR:n edestä parvekkeella monien vuosienkin kaljapurkit palauttamatta syystä että en ole vain viitsinyt palauttaa.... sitten lopulta laitan ne pantillisetkin johonkin metallin keräykseen kun liian laiska viemään kauppaan niitä takaisin.

      Aika hyvin saa rahoja jos niitä keräilee ja tietää mistä keräillä.

      • Anonyymi

        Voisin jatkaa tuota ideaa niin että: voisi olla nuorille joilla on mopoauto, johon mahtuu paljon valmiiksi pusseihin laitettuja pantillisia tölkkejä, keräämässä ihmisiltä niitä, tietysti netin kautta tilaus että olisi pantillisia tölkkejä mitä voisitte viedä kauppaan saatte rahat niistä, jos ei itse jaksa viedä jotta eivät joudu metalliromuksi ne pantilliset turhaan, sitten.


      • Amiksesta sai 2e päivässä keräämällä. Oisko ollut Lontoossa iso vesipullo 20 senttiä ja pantti 40 senttiä.


      • Anonyymi

        Sinä rikas, varastat köyhältä tölkin tuloja!!!

        Anna heti mulle 100 euroa menetyksiä!!

        T: köyhälistö


    • En kerro, koska en halua kyseistä tuotetta tiskin taakse. En koskaan ottaisi mitään ellei olisi oikeasti tarve, jos tarpeeksi lasketaan pään sekoittaminen rahojen loputtua. Moraalitonta, mutta ei niin väärin, että se jäisi vaivaamaan. Eri asia joku turha korujen tai karkin varastaminen.

    • Anonyymi

      Näpistely on naurettavan helppoa. On ollut aina, enkä oo koskaan jäänyt kiinni. Varsinkin kun alotin teininä ja oon nyt 35 v.
      Miks lopettaa jotain jossa on pirun hyvä. Erittäin köyhänä sairaseläkeläisenä tämä ei haittaa tippaakaan. En varasta pikku kaupoista tai kirppareilta todellakaan!!
      Enkä kenenkään kotoa. En uhkaile tai käytä väkivaltaa ikinä. En varasta pyöriä tmv.

      Jos jäisin kiinni. Sitte jäisin. Uo menee nekin sakot. Se että yhteiskunta ei vakavan sairastumiseni takia auta siis paskaakaan, muuta kuin naurettavalla pikku summalla jolla ei edes vuokraa maksella niin annan vaan mennä. Ja pidän asiat itsellä tai myyn eteenpäin. Vaatteet ja tavarat lähtee. Ruokaa en oo koskaan varastanut.
      Olisin varmaan aika hyvä vartija bongaamaan kaikkia varkaita. Valitettavasti en tule koskaan enää työkykyiseksi tämän vakavan sairauden takia.

      • Anonyymi

        Sun kaltaiset tapavarkaat pitäisi karsia pois yhteiskunnasta. Harmi vaan, että täällä ei oikein lainsäädäntö anna siihen myöten.


      • Anonyymi

        tiedän paikan missä pyörävaras piti autopyöränsä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tiedän paikan missä pyörävaras piti autopyöränsä

        siis autorenkaita


    • Anonyymi

      Jos varastaa, tarkoittaa että haluaa psyykkeessään että itseltä varastetaan.
      Onhan se hienoo, kun varkaalta on varastettu kaikki semmonen mitä se arvostaa.

      • Anonyymi

        varkailta varastetaan kyllä ja tuntuu pahalta


    • Anonyymi

      varastaminen ei oo oikein varsinkaan jos vanhenpana varastaa jostain kaupasta

      • Anonyymi

        pitää tietää mistä kaupasta varastaa, niin ei tunnu pahalta


    • Anonyymi

      Varastin joskus ala-aste ikäisenä kortsu paketin, nyt 28-vuotiaana kaduttaa kamalasti.

      • Anonyymi

        onko sinulla lapsia 28 vuotias?


    • Anonyymi

      Saa varastaa ruokaa, mikäli se on ainut keino pysyä hengissä.

      • Anonyymi

        ja lisäyksenä niin paljon kuin jaksaa kantaa, mutta kantaa ei voi loputtomasti

        luonnossa kaikella on rajansa!!!


    • Anonyymi

      Ite joskus 12v kaverin kanssa oltiin motonetissä en ollut silloin pöllinyt vielä mitään ikinä mutta se sano et haluukko pöllii mulle ton kelan (perhokelan) avasin jostain 300€ paketti kelavapasetin avasin sen vetoketjulla irrotin kelan ja laiton muniin ja sit ulos kun katsottiin ulkona paljo sen ovh oli sen 160€ luokkaa sit se käytti sitä ja myi sen enkä saanut mitään turha reissu sai 100€

      • Anonyymi

        motonet on rikas pesämuna


    • Anonyymi

      Ohhohh tää on vähän vanha mut ihsm. Eli oon kuullut että voit varastaa tosi helposti niin että otat vaan sen koodihommelin pois siitä tuotteesta.. Eli otat vaan sen pois ja lähdet. Toimii parhaiten jossai h&m koruissa missä ne aina roikkuu nii rikot vaan sen ja siinä se. Eli otat vaan sen koodi jutun pois siitä tuotteesta niin sitten ne jutut jotka on siellä kaupan lopussa ei ala huutaa. TOIMII 100% jos ymmärsit mitä tarkoitin...

    • Anonyymi

      *Bustasit itsesi idari*

    • Anonyymi

      *varastettu tavara palaa aina omistajalleen, siinä välissä polttaa ja tuomitsee varkaan Samaanien noitaroviolle Suomessa*

      • Anonyymi

        supo varasti lapsuuden


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        supo varasti lapsuuden

        presidentti varasti äänestyslipukkeen

        opettaja varasti viattomuuden


    • Anonyymi

      pitää olla tosi tuukka jos varastaa, kohta sitä on sossun elättinä

      • Anonyymi

        Taitaa osa tosi varkaistakin olla sosun asiakkaita tai näitä takuueläkeläisiä ?
        On kokemusta näistä , ( en mainitse mitä porukkaa ,jottei leimata !.)
        Mutta vaate on ollut se paikka jonne on esimerkki tapauksissa kätketty ,jopa moottorisaha , öljykannuja , sähkötyökaluja ,( on henkilökohtainen tapaus ,jota todistin poliisien kanssa ) jopa poliisi on kertonut tapauksen jossa naishenkilö kärähti kun kun koko vaate putosi kassalla ,kun kanto hihnakatkesi , oli ruostavaraa piilossa 70 kiloa ,siis 70 kiloa !
        Eli ei mikään ihme jos kauppiaita , erityisesti bensaa myyviä ottaa päähän eräæt tummapukuiset henkilöt niin nais kuin mies sukupuolta olevat !


      • Anonyymi

        tosi mies ei sossua pelkää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa osa tosi varkaistakin olla sosun asiakkaita tai näitä takuueläkeläisiä ?
        On kokemusta näistä , ( en mainitse mitä porukkaa ,jottei leimata !.)
        Mutta vaate on ollut se paikka jonne on esimerkki tapauksissa kätketty ,jopa moottorisaha , öljykannuja , sähkötyökaluja ,( on henkilökohtainen tapaus ,jota todistin poliisien kanssa ) jopa poliisi on kertonut tapauksen jossa naishenkilö kärähti kun kun koko vaate putosi kassalla ,kun kanto hihnakatkesi , oli ruostavaraa piilossa 70 kiloa ,siis 70 kiloa !
        Eli ei mikään ihme jos kauppiaita , erityisesti bensaa myyviä ottaa päähän eräæt tummapukuiset henkilöt niin nais kuin mies sukupuolta olevat !

        ihania romsuja


    • Anonyymi

      Ite oon välillä joupin Smarketista varastanut irtokarkkeja tulostamalla kuitin , kun pussissa on noin 500grammaa ja sitten vielä lisännyt sinne 100 tai 200grammaa. Enää en niin tee , mutta vielä 13vuotiaana tein usein. Johtuu ehkä myös siitä , että nykyään syön karkkia tosi vähän ja elän terveellisesti toisin kuin ennen joten ei tule paljon irtokarkkeja ostettua.

    • Anonyymi

      Ite oon 11v ja pöllittii kavereitten kaa tänää kaupast lonkku pullo.
      En tunne syyllisyyttä lol. Menin mun kavereitten kaa autokeitaalle toinen on 11v ja toinen 13v mä olin ainoo jol oli rahaa nii tehtii sillai et ku se kassantäti häipy nii otin suklaapatukan ja lähin kassal siin välis mun kaveri laitto sen pullon sen takin alle ja ne vaa sano siin ku se kassan täti tuli et me ootetaa ulkoo ja ne lähti piiloo sellaste rekkojen taa ja si mä maksoin mun suklaa patukan ja menin sinne rekkojen taa kans ja lähettii vaa sielt keskustaa iha vitu easy

      • Anonyymi

        Ja oli muute vörtti


      • Anonyymi

        Pian on vartijat/poliisit valmiina. Niin täälläkin saatiin kiinni tyhmiä lapsia, jotka kävi eri kaupoissa tekemässä noin. Poliisit sai kaupoilta hyvän määrän todisteitakin, ettei voi väittää erehdykseksi, vahingoksi tai muuksi sitä yhtä kertaa.
        Se on aina hauska kun tuollaista sattuu, niin kuunnella kassalla henkilökunnan keskustelua kun puhuvat rauhallisesti asiasta ja ilmoittavat eteenpäin vartijointi firmalle. (Monet kaupat käyttää samaa firmaa.) Sana leviää siitä sitten aika hyvin, että otetaan valvontanauhat talteen ja seurataan tilannetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pian on vartijat/poliisit valmiina. Niin täälläkin saatiin kiinni tyhmiä lapsia, jotka kävi eri kaupoissa tekemässä noin. Poliisit sai kaupoilta hyvän määrän todisteitakin, ettei voi väittää erehdykseksi, vahingoksi tai muuksi sitä yhtä kertaa.
        Se on aina hauska kun tuollaista sattuu, niin kuunnella kassalla henkilökunnan keskustelua kun puhuvat rauhallisesti asiasta ja ilmoittavat eteenpäin vartijointi firmalle. (Monet kaupat käyttää samaa firmaa.) Sana leviää siitä sitten aika hyvin, että otetaan valvontanauhat talteen ja seurataan tilannetta.

        Varastamisesta tulee helposti yksi pahe muiden lisäksi ja sitä on vaikeampi lopettaa kuin esim. tupakointia. Varastaminen on verrattavissa pelihimoon, pilaa koko elämää , ainakin osittain.

        Varsinkin pienellä paikkakunnalla tulee tunnetuksi ja kesätöihin ei kannata yrittää.


      • Anonyymi

        ammattilainen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varastamisesta tulee helposti yksi pahe muiden lisäksi ja sitä on vaikeampi lopettaa kuin esim. tupakointia. Varastaminen on verrattavissa pelihimoon, pilaa koko elämää , ainakin osittain.

        Varsinkin pienellä paikkakunnalla tulee tunnetuksi ja kesätöihin ei kannata yrittää.

        elämä pilataan ilman että tekisi mitään väärin
        kun mittarissa on vuosia, niin joku tulee syyttämään jostakin keksitystä
        joten se, että on syyllinen, niin se kuuluu elämään

        kun tulet velalliseksi elämässä muutenkin,
        niin on hyvä syy vähän varastaakin ettei jää jälkeen kaikesta


    • Anonyymi

      Olisko kivaa ja oikein jos joku tulisi nussimaan sulta kämmeneen kasvaneen some-laitteen?

      • Anonyymi

        ei ole


    • Anonyymi

      Heh. Parivuotta sitten varastin joupin Smarketista irtiksii nii et otin vaik 100g irtiksii ja sit tulostin hintalapun ja otin vielä 50g lisää. Nyt tuli 15v täyteen eli oon vastuussa rikoksistani joten lopetin. Lisäksi isän kans treenataan 30km juoksu varten eli ei enää karkkia kandee syödä.

      • Anonyymi

        Alle 15 vuotias joutuu kanssa maksamaan rikoksistaan jos vanhemmat kieltäytyy maksamasta. Maksut ym. rangaistukset saattaa siirtyä ja karhutaan sitten kun olet 15. Riippuu miten asiasta sovitaan ja pystytkö korvaamaan jo alle 15 vuotiaana jollain tapaa itse.


      • Anonyymi

        harjoittelette kovaa juoksemista keikan jälkeen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alle 15 vuotias joutuu kanssa maksamaan rikoksistaan jos vanhemmat kieltäytyy maksamasta. Maksut ym. rangaistukset saattaa siirtyä ja karhutaan sitten kun olet 15. Riippuu miten asiasta sovitaan ja pystytkö korvaamaan jo alle 15 vuotiaana jollain tapaa itse.

        elämään tyytymätön kakkasi uimahalliin


    • Anonyymi

      Mä oon 16v ja tullut tavaksi varastaa tavaraa. Vanhemmat tietää mut ei välitä. Kerran on tullut tilanne et piti juosta karkuun mut onneks mul on hyvä kunto :)
      Usein mukaan lähtee ihan vaan karkkia, juomia, kortsuja ja välillä ihan ruokaakin. Vaatteita harvemmin, kun on hälyttimet, mut kerran tuli bokserit otettua.

      Ja en oo ylpeä tästä enkä pidä varastamista hyvänä juttuna ollenkaan. Tulee varastettuu kamaa ihan kaupasta ja muualtakin. Ihan naapureilta en oo mut kuitenkin ihan sisätiloihinkin oon mennyt.

    • Anonyymi

      Ite nyt varastellu n. 2v putkeen energiajuomii, karkkii ja sellasta meikkei myös. Kertaakaa en oo jääny kii enkä oo jäämässäkään. Tiiän kyl oon varas mut ihansama

    • Anonyymi

      No ei oo oikein, mutta varmaan suurin osa on sitä joskus harrastanut.

    • Anonyymi

      Ei ole oikein. Mutta silti useat sitä on tehnyt tai tulee tekemään.

      • Anonyymi

        toiset eivät pidä tehnyttä varkautta rikoksena


    • Anonyymi

      Mitä tapahtuu jos on varastanut esimerkiksi kaksi kertaa? 🤔

      • Anonyymi

        ei mitään, jos ett jää kiinni..... tai korkeintaan siinä tapahtuu se että varastat kohta jo kolmannenkin kerran. Sitä pöllii innossaan niin pitkään kun jää fakkiin ja sitten se onkin nolooo


    • Anonyymi

      Vanha ketju mutta vastaan silti. Mun mielestä epäeettisistä kaupoista varastaminen (esimerkkinä H&M) on vähintään ymmärrettävää. Kuka haluaa tukea firmaa joka massatuottaa lapsityövoimalla köyhissä maissa? Mistään pienistä ettisemmistä yrityksistä en ikinä varastais koska yksikin asiakas merkitsee paljon. H&M kaltaisille megayrityksille se on yks paskanhailee jos joku kössii vähän tavaraa.

    • Vanha keskustelu mutta vastaanpa minäkin silti. Itse olen ajatellut sellaista mestarivarkaan uraa, Volvo Markkasen tapaan, paitsi että kiinni en aio jäädä. Jos sinulla on hyviä neuvoja ja temppuja, jaa ne toki minunkin kanssa!

      • Anonyymi

        myrkkykapseli


    • Anonyymi

      useampia kertoja oon näpistänyt eri kaupoista juomia, karkkia sun muuta syötävää sanoisinko yli 200E edestä

    • Anonyymi

      Mitäs tuumaisitte, jos vartija ottaisi teidät kiinni, veisi takahuoneeseen laittaisi käsiraudat ja laittaisi sähkötainnuttimesta 5 min. putkeen sähköpulssia? Mitään ette pystyisi tekemään, koska lihakset eivät tottelisi. Sähkö estää sen. Tuohon sähköön ei kuole, koska kyseessä on tasajännite. Te kärsisitte niin maan helvetisti.

      • Anonyymi

        vartija jää velkaa...


    • Anonyymi

      Sisarus jäi kiinni irtonamujen pöllimisestä. Piti vaa maksaa mitä oli ottanu

    • Anonyymi

      Aikoinaan kavereiden kanssa pöllittiin irtokarkkeja silleen, että otettiin pussit käteen ja täytettiin muka sitä pussia, mutta pidettiin kädessä myös lapasia (silleen että ne lapset ei siis ollu puettuna) ja mätettiin sinne lapasten sisään niitä karkkeja. Sitten jätettiin ne pussit vaan siihen irtokarkkiosastolle, että ei muka haluttukaan ostaa niitä ja lähdettiin kaupasta pois. Oli toimiva taktiikka kun ei jääty kiinni ikinä, mutta luulen kyllä ettei enää nykyään onnistuisi.

    • Anonyymi

      Ite oon kössiny Lonkeroo ja energiajuomii laatu oluita ja myynyt pilkka hintaan kavereille ja osan tietysti pitänyt itselläni ja olen kössinyt myös nappikuulokkeita pipoja lippiksiä tee paitoja
      Mut pöllin aina näin että otan haluamani tuotteet koriin ja menet puutarhapuolelle tai sovituskoppiin jossa ei ole kameroita tai kyyliä ja lastaan korista tavat reppuun tai lätkäkassiin ja ostan jotain pientä ja meen kotii
      toimii 100% 13v

      • Anonyymi

        voi voi poika... ehkäpä toimii kerran tai pari, mutta kyllä jäät kiinni.

        Oon vartijana kauppakeskuksessa ja meillä on ihka oma huone jossa monta isoo valvontamonitorii joista näkee ympäri kauppaa. Meitä on parikin kaverii ja tsiikaillasa koko ajan niitä joilla just on tollaset kassit ja mitä ne kantaa sovituskoppeihin ja tarkistetaan mitä ne tuo takas.
        Sitte yx vartija kiertää ympäri kauppaa ja ilmottelee koko ajan missä on varkaan olonen kaveri, kun ollaan tehty tätä vuosia niin kyllä me hyvinki saadaan teitä kiinni.... joku tietty aina voi saada mutta ennenpitkään jäät kiinni !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        voi voi poika... ehkäpä toimii kerran tai pari, mutta kyllä jäät kiinni.

        Oon vartijana kauppakeskuksessa ja meillä on ihka oma huone jossa monta isoo valvontamonitorii joista näkee ympäri kauppaa. Meitä on parikin kaverii ja tsiikaillasa koko ajan niitä joilla just on tollaset kassit ja mitä ne kantaa sovituskoppeihin ja tarkistetaan mitä ne tuo takas.
        Sitte yx vartija kiertää ympäri kauppaa ja ilmottelee koko ajan missä on varkaan olonen kaveri, kun ollaan tehty tätä vuosia niin kyllä me hyvinki saadaan teitä kiinni.... joku tietty aina voi saada mutta ennenpitkään jäät kiinni !

        toivotamme teille vartijat että teiltä loppuu näkö kun monitorin sähkö syövyttää niitä

        toivotamme myös lyhyttä elämää teille ja suvullenne


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        toivotamme teille vartijat että teiltä loppuu näkö kun monitorin sähkö syövyttää niitä

        toivotamme myös lyhyttä elämää teille ja suvullenne

        tulkaa te kontrolloijat ihan aidoiksi hulluiksikin
        koska on perverssiä tarkkailla muita


    • Anonyymi

      Tiiän oon myöhässä mutta niin. Miten yks päivä että miten helppoja olis esim Prismasta varastaminen että sulla on joku kassi tai isot taskut otat pieniä tavaroita tai kassiin isoja, sitten menet katsomaan vaateita silleen normaalin näköisenä ja valitset yhden tai useamman vaateen joita voisit "kokeilla" elikkä menet pukukoppiin tai mikä sen nimi onkaan ja alat irrottelemaan hintalappmuja ja muita lappuja pois jotka voi alkaa piippaamaan kun lähdet kaupasta, sitkun olet saanut ne irrotettua niin laitat ne taskuun tai kassiin ja viet sen vaateen pois jota olit "sovittamassa". Tän jälkeen suosittelen ostamaan jotain esim karkkia joka olisi halpaa,jos siis olet vähän ei niin varakkaampi ja menet ostamaan sen tuotteen. Suosittelen kanssa avaamaan niitä tuotteita riippuu paljon mitä on esim jos on jotain meikkejä tai pattereita. En lupaa että voisi toimia

    • Anonyymi

      Oon pölliny apsilta kortsuja laittamalla niitä moottoripyöräkypärän sisälle ja sitte otan jonku suklaapatukan ja maksan sen kassalla ku ei ikinä kehtaa mennö kassojen ohite ilman että ostaa mitään.

    • Anonyymi

      Mä oon pölliny pokemon kortteja, jos siinä on kamera meen piiloon laitan pokekortit taskuun ja kävelen kassan ohis sillee moi

    • Anonyymi

      Mä ja mun kamu ollaa (10v) ja tää tapahtui 1viikko sitten eli pölitiin kaupasta yli 200€ edestä kamaa ja jäätiin kiinni ja kotiin meni soitto tietty että meidän isät joutui maksaa sen ja mun kamu perheen on/oli jo silloin köyhiä!!! Eli älkää varastako

    • Anonyymi

      Poista hotel Villa Pina ei ollut

    • Anonyymi

      Ite teen sillee et otan paistopistepussiin 6-munkkia ja laitan sen karjalanpiirakan hintalapun. Ja meen itsepalveluun.

    • Anonyymi

      Oon varastanu sokokselta vrm 100e eest en oo ikinä jääny kiinni. Mut kerran mul oli tavaroita taskussa ja pyydettii näyttää taskut sain otettuu sen taskusta ja en jääny kiinni! Sen jälkee oon ollu varovaisempi/ vähemmä kössiny

    • Anonyymi

      Täällä on näköjään monia, jotka ihannoivat roadman kulttuuria.

    • Ei se varastaminen ole oikein.
      Sait siis sakot. Mutta menikö siitä tieto sun vanhemmille? Mitä ne tuumas?

      • Anonyymi

        kyttä varastaa ja kytän tili on paksu
        sinä maksat kytälle kun käsketään aina


    • Anonyymi

      Hah eikö kellään vittu oo sen verta massia että sais ees maksettua😒🙄💵💸

    • Anonyymi

      minä oon 9v ja pöllin kaupasta joka päivä 2-1 välipala patukkaa jos on pa**a päivä

    • Anonyymi

      mää vaan laitan takuu asun Uuraisilla ja siellä ei mitää vitun sensoreita vaan pistän pari patukkaa taskuun

    • Anonyymi

      Ite tein kun olin joku 15 oli vuosi 2003 niin olin Anttilassa niin mulla oli sellane reppu ja iso juomapullo otin jonkun halvan 10€ paidan menin pukukoppiin mutta mulla oli myös 2 jotain kallista Nokian puhelinta ja otin ne pakkuksesta pistin puhelimet juomapulloon ja muut romut reppuun sekalaisesti. Sitten tein saman uudestaan mutta k-marketista iso läjä jotain mini karkkeja. Ja olen kössinyt myös Samsung galaxy S2 puhelimia 3 mun takin sisä taskuun (en ostanut sitä paitaa ostin vaan jonkun halvan suklaapatukan ettei epäiltäis) mutta en suosittele ketään varastamaan) olen myös varastanut ison läjän Xbox 360 pelejä

    • Anonyymi

      Joihinkin kauppoihin pääse hyllyjen taakse. Eli kannattaa mennä sinne taakse Pistää reppuun ja sitten lähet kävelemään kassalle, ostat jotain pientä ja lähet pois. Se on vähemmän epäilyttävempää lähteä kaupasta kun on ostanutkin jotain

    • Anonyymi

      Ite pöllin koulusta kässän luokast puukon ja siitähän sitten narahdin ja matka poliisiasemalle ja sossuille soitto.

    • Anonyymi

      Arabimaissa varkaalta katkaistaan käsi.

      • Anonyymi

        Länsimaissa kädet neulotaan paikoilleen


    • Anonyymi

      En ole varastanut koskaan. Olen saanut kasvatuksen mm siitä, ettei saa varastaa.
      Ei ole hienoa päästä poliisin arkistoon, koska käry käy ennemmin tai myöhemmin. Muista myös se, että vaikuttaa myös työn saantiin. Monissa työpaikoissa tarkistetaan taustat.
      Kun kasvat, ymmärrät myös sen, että jokainen asiakas joutuu maksamaan lisää, johtuen varastetusta kamasta.

      • Anonyymi

        Kuulostaa kuin en ole koskaan harjoittanut seksiä.
        Posket ovat pinkit ja mieli arka.


    • Anonyymi

      vartija on varastanut viattomilta väkivallattomuuden kun löi ja alisti huvikseen tietämättömyyttään ja loi ihmisistä väkivaltaisia

      älä vartija varasta rauhaa ihmisiltä, koska voit kuolla joku päivä

    • Anonyymi

      Mä varastin 8askia kent tupakka sit siinä oli varoituskuva jossa oli kuva keuhkoleikkauksesta säikähin sitä ja kaaduin ja myyjä otti musta kiinni ja soitti poliisit ja sain sakkoo 1200€:D

    • Anonyymi

      Älkää varastako tuutte ihan varman jäämään kiinni ite jäin tuli vaan metkintä ja ei sakkoja koska myyntikelpoisia vielä

    • Anonyymi

      miten kannattaa varastaa rahaa

    • Anonyymi

      Tyhmä kysymys tiedän mut miten vois pöllii kaupasta henkilövaakan niin ettei 100% varmasti jää kiinni?

    • Anonyymi

      ite oon tehny kaverin kaa sillee jos varastetaan suklaapatukoita et laitetaan ne patukat pipon, hanskojen tai puhelimen läppä kuorien alle sit pidetää niit patukoita jonku aikaa jonku tavaran alla ja sit siinä aikaa ku patukat on tavaran alla ni sit mennää yleensä lelu osastolle ja sit jossai vaihees taskuu ja menoks. Ei olla tolla tekniikalla jääty ikin ees kii ja ollaa tehty tota vuosi.

    • Anonyymi

      Sittenkun osaatte varastaa miljoonan, niin sitten se kannattaa varastaa.... muuten ei !
      ei mitään järkee varastella mitään pikkuostoksia

    • Anonyymi

      Toivoisin, että kaupoissa olisi enemmän vartioita ottamassa epäkypsät varastelevat kakarat kiinni.

    • Anonyymi

      Viestiketjussa on tosi vähän varsinaisia vinkkejä. Ja osa on niin epäselviä ettei edes ymmärrä mitä ajettiin takaa. Minulla on muutama kysymys. 1) Eikö hälyytinportit ala huutamaan jos taskussa on joku tuote jota ei ole kassalla maksettu? Miten kannattaa varastaa esim alkoholia? Tölkki vaan taskuun ja ulos vai? Varmaan helpompaa varastaa pikkukaupoista tai huoltoasemilta?

      - Aloitteleva rosvo

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      370
      4639
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      85
      1875
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      1619
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1556
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      217
      1424
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1400
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1376
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1357
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1235
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1228
    Aihe