Eronnut nainen ei ole Saalis

icke-saalis

Hitto että v-tuttaa miehet.
Erosin reilu puol vuotta sitten. Sen jälkeen yksi jos toinenkin tuttu ja tuntematonkin mies, jopa ihan kavereita, vanhempia ja nuorempiakin (???) on enemmän ja vähemmän ehdotellut suhdetta. Kiertelemällä tai suoraan.

Mies luulee että se voi vaan kierrellä kaverina naisen ympärillä, ja sitten jossaan sopivassa tilanteessa joka yleensä liittyy alkoholin nauttimiseen, alkaa selvittää rakastuneensa naiseen joko siinä just, vähitellen taikka jo ennen kuin nainen erosi.

Mikä logiikka saa miehet kuvittelemaan, että eronnut nainen ETSII ja HALUAA uuden miehen??? Ja vieläpä juuri hänet itsensä. Että naiseen uppoaa kun mies kehuu ja ylistää naista.

Miehet pitää naisia ihan tyhminä. Eikä ihme, koska jotkut naiset lankeaa tollaseen flirttailuun. Se kun kohottaa itsetuntoa.
No minäpä en lankea. Käy vaan päinvastoin. Alan inhota noita miehiä. Välttelen, ja jos ei muuten ymmärrä sanon suoraan päin naamaa että painuu hlvttiin. Se on sen kaveruuden loppu riippumatta mitä oli laatuaan.

33

345

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ylensä naiset valittavat, että miehet eivät lähesty. Ja sinä valitat, kun lähestyvät. Toivotko että miehet olisivat ajatuksenlukijoita?

      • Yhdyn Ratikan kommenttiin ja lisään. Miksi valitat?

        Jos olisit varma, että et halua mitään tai kehut eivät vaikuttaisi sinuun, sinun ei tarvitsisi täällä asiasta hikoilla. Vai miksi tarvitset "vahviketta" oikeassa olemiseesi?


      • kanasutra kirjoitti:

        Yhdyn Ratikan kommenttiin ja lisään. Miksi valitat?

        Jos olisit varma, että et halua mitään tai kehut eivät vaikuttaisi sinuun, sinun ei tarvitsisi täällä asiasta hikoilla. Vai miksi tarvitset "vahviketta" oikeassa olemiseesi?

        Itse asiassa epäilen, että todellinen ongelma on väärien miesten lähestyminen. Ne, jotka lähestyvät, ei kiinnosta ja ne jotka kiinnostaisivat, eivät vilkaisekaan. Muutenhan tuossa ei ongelmaa olisikaan.


      • puskalisko

        sinä et nyt ymmärrä, että tässä on väärä järjestys. Miesten pitää liehitellä naista noin yleensä, mutta jos kyseessä on tietty hetki tai ajankohta tai jokin muu milloin mikäkin erityissääntö pätee, niin silloin nimenomaan mies ei saa liehitellä naista.

        Sitä tosin kukaan ei tarkkaan tiedä, että milloin saa ja milloin ei.

        Lähtökohta on näin olleen se, että mies ei saa tehdä mitään, tosin siitäkin tulee valituksia.

        Äitini keksi uuden miehen itselleen avioeroprosessin ollessa kesken. Häkeltynyt nykyinen isäpuoleni kysyi neuvoa kaveriltaan, joka kehotti käymään kiinni kuin sika limppuun, jos nainen muuten on ok. Nainen muuten oli ok, joten kutsun isäpuoltani isäpuolekseni.


      • Helppohejkki
        puskalisko kirjoitti:

        sinä et nyt ymmärrä, että tässä on väärä järjestys. Miesten pitää liehitellä naista noin yleensä, mutta jos kyseessä on tietty hetki tai ajankohta tai jokin muu milloin mikäkin erityissääntö pätee, niin silloin nimenomaan mies ei saa liehitellä naista.

        Sitä tosin kukaan ei tarkkaan tiedä, että milloin saa ja milloin ei.

        Lähtökohta on näin olleen se, että mies ei saa tehdä mitään, tosin siitäkin tulee valituksia.

        Äitini keksi uuden miehen itselleen avioeroprosessin ollessa kesken. Häkeltynyt nykyinen isäpuoleni kysyi neuvoa kaveriltaan, joka kehotti käymään kiinni kuin sika limppuun, jos nainen muuten on ok. Nainen muuten oli ok, joten kutsun isäpuoltani isäpuolekseni.

        >> Miesten pitää liehitellä naista noin yleensä, mutta jos kyseessä on tietty hetki tai ajankohta tai jokin muu milloin mikäkin erityissääntö pätee, niin silloin nimenomaan mies ei saa liehitellä naista


    • Citynainen

      Kaikissa "virastojen" virallisissa papereissa nainen ja mies on eronnut henkilö niin kauan kunnes saa maineensa puhdistettua sillä että pääsee/joutuu avo- tai aviopuolisoksi tai leskeksi. Ei siellä rastiteta sinkku sanaa vai onko siellä joku vastaava sana sinkulle,.. Hassua, eikö olekkin?

      • ...

        lomakkeista kyllä löytyy naimaton -kohta.

        käytä sitä, sitä minäkin käytän.


    • En edes käytä hamett

      "Mikä logiikka saa miehet kuvittelemaan, että eronnut nainen ETSII ja HALUAA uuden miehen?"
      Niin, mikä?
      Samoissa tunnelmissa eilen potkiskelin yhtä juopunutta vanhaa kaveria pois jaloista. Exänkin kaveri se on.

      • Citynainen

        Kuvittelu vaihtuu tiedoksi kun eronnut nainen mainitsee ääneen etsivänsä tai hakee seuraa.


      • En edes käytä hamett
        Citynainen kirjoitti:

        Kuvittelu vaihtuu tiedoksi kun eronnut nainen mainitsee ääneen etsivänsä tai hakee seuraa.

        En kyllä ole semmosta vihjannutkaan.
        Niin miksi ne kuvittelee? Ja vieläpä ryhtyvät kuvitelmiensa mukaisiin toimiin. Kuvottaa.


      • Citynainen
        En edes käytä hamett kirjoitti:

        En kyllä ole semmosta vihjannutkaan.
        Niin miksi ne kuvittelee? Ja vieläpä ryhtyvät kuvitelmiensa mukaisiin toimiin. Kuvottaa.

        Niin. No. Joskus ihminen erehtyy ja luulee itsestään liikoja sekä kuvittelee jotain olevan ilmassa. Lempeä. Olen joskus itse myös mokannut mutta mutta toivottavasti kukaan ei ole niin vihainen siitä että olen tyrkännyt itseäni tykö. Ei pahalla. Hyvällä vain.


      • icke-saalis
        Citynainen kirjoitti:

        Kuvittelu vaihtuu tiedoksi kun eronnut nainen mainitsee ääneen etsivänsä tai hakee seuraa.

        Miten selität että kun on nimenomaan enempi vähempi tehnyt selväksi, että EI etsi eikä halua seuraa, niin silti ne miehet ei ymmärrä, ei usko tai jotaan muuta käsittämätöntä?

        Miehet hakee vaan panoseuraa, siinä ei ole mitään uutta. Mutta on loukkaavaa hakea sitä vanhalta tuttavalta tai kaverilta, joka nyt sattuu sopivasti olemaan eronnut. Niin ei tule tallattua toisen miehen reviirille


      • icke-saalis
        Citynainen kirjoitti:

        Niin. No. Joskus ihminen erehtyy ja luulee itsestään liikoja sekä kuvittelee jotain olevan ilmassa. Lempeä. Olen joskus itse myös mokannut mutta mutta toivottavasti kukaan ei ole niin vihainen siitä että olen tyrkännyt itseäni tykö. Ei pahalla. Hyvällä vain.

        Meissä taitaa olla se ero, että sinä etsit ja haet seuraa, minä en.

        Ei ole kukaan mies vastannut tähän...


      • Citynainen
        icke-saalis kirjoitti:

        Meissä taitaa olla se ero, että sinä etsit ja haet seuraa, minä en.

        Ei ole kukaan mies vastannut tähän...

        Mistä tiedät että haen seuraa? Saako minuun yhteyden täällä? Ei saa. Niin. Että se siitä. En hae seuraa vaan odotan tyyppiä joka tuntuu ystävältä ja sen myötä suhde syvenee jos syvenee.


      • deft
        icke-saalis kirjoitti:

        Meissä taitaa olla se ero, että sinä etsit ja haet seuraa, minä en.

        Ei ole kukaan mies vastannut tähän...

        Ratikkakuskia ei siis ajatella miehenä...?
        Vai pitikö sen vastauksen koskea sitä höpönlöpöä mitä aloittaja tässä nilitti, koska Ratikkakuski vastasi johonkin todelliseen sen sijaan että olisi täysin tuntemattoman naisen puolesta kertonut jonkin ultimaattisen totuuden.


      • pöööööööööööö.

      • ssi~
        icke-saalis kirjoitti:

        Miten selität että kun on nimenomaan enempi vähempi tehnyt selväksi, että EI etsi eikä halua seuraa, niin silti ne miehet ei ymmärrä, ei usko tai jotaan muuta käsittämätöntä?

        Miehet hakee vaan panoseuraa, siinä ei ole mitään uutta. Mutta on loukkaavaa hakea sitä vanhalta tuttavalta tai kaverilta, joka nyt sattuu sopivasti olemaan eronnut. Niin ei tule tallattua toisen miehen reviirille

        Miehen tehtävä on yrittää naisen parasta. Tässä tapauksessa mies uskoo, ettei nainen itse tiedä omaa parastaan (kuten ei tiedäkään).

        En itsekään pidä siitä leikistä, että esitetään vain kaveria kunnes yhtäkkiä isketään kuin myrkkykäärme pahaa aavistamattomaan saaliiseen. Mutta siihen ei ole huomauttamista, että mies ilmaisee kiinnostuksensa ja toiveensa laadun heti kun sen itse tietää.


      • Toisenlainenko mies
        Citynainen kirjoitti:

        Mistä tiedät että haen seuraa? Saako minuun yhteyden täällä? Ei saa. Niin. Että se siitä. En hae seuraa vaan odotan tyyppiä joka tuntuu ystävältä ja sen myötä suhde syvenee jos syvenee.

        Jossain ketjussa oli Citynainen - nimimerkki joka nimenomaan valitti kun ei sinkkunaiset saa seuraa. Seuran haku ei tarkoita että sulla on joka kirjoituksessa yhteystietosi.


    • ---M---

      Pyöriikö lapsia jaloissa?
      Silloin varmaan moni mies saattaa "alitajuisesti" pitää sinua helppona nakkina?

    • Mua puolestaan vituttaa puumat jotka näyttävät aloittavan saalistuksensa jo hyvissä ajoin ennen eroa... On se kyllä kamalaa, ku joutuu rengastetuilta keski-ikäisiltä naisilta kuulemaan kaiken maailman riettaita ehdotteluja.

      • Samaa mieltä. Ei ne kässää että miehen mieli on herkkä kuin kuusenkerkkä.


      • Toisenlainenko mies

        Ne onkin eri asia kuin naiset jotka haluaa elää ilman miesten ahdistelua. Jahdatkaa niitä naisia ja antakaa kunnon naisten olla rauhassa. Kyllä nainen vihjaa tai ehdottaa suoraan jos on kiinnostunut.

        Tässä saa kunnolliset miehet ajoittain niskaansa moitteet koko miessukupuolen puolesta, kun puutteessa elävät juntit pilaa naisten luottamuksen miehiin.


      • Richartti
        Toisenlainenko mies kirjoitti:

        Ne onkin eri asia kuin naiset jotka haluaa elää ilman miesten ahdistelua. Jahdatkaa niitä naisia ja antakaa kunnon naisten olla rauhassa. Kyllä nainen vihjaa tai ehdottaa suoraan jos on kiinnostunut.

        Tässä saa kunnolliset miehet ajoittain niskaansa moitteet koko miessukupuolen puolesta, kun puutteessa elävät juntit pilaa naisten luottamuksen miehiin.

        Entäs me kunnolliset ukkomiehet jotka haluttais kanssa elää ihan rauhassa ahdistelevilta ja käpälöiviltä puumilta. Oisko tuo ihan kohtuuton toivomus?


    • No aatteles se siltä kantilta miehen näkökulmasta, että jos ei se mies edes yritä. Sillä ei ole mahdollisuuksia sitäkään vähää naista saada. Siispä pitää ees yrittää.

      Noi miehet näkee tilaisuuden yrittämiseen. Ja sanontahan kuuluu yrittänyttä ei laiteta. ;)

      • Ja siis saahan sitä torjua miehet vaikka loppu elämänsä ajan. Mut kun ne aikansa yrittää eikä onnistu, kyllä ne tajuaa vetäytyä paremmille saalistusmaille. :)


    • O_O

      Nopea tehokas................
      Vanha lumppu ja kaksi reikää, eikä siihen muuta tarvita.

    • rugteyp

      No... sinun ongelma tuntuisi nyt olevan miesten tekemät lähentymisyritykset ja ehdotukset. Eli olet siis puoleensavetävä, mitä halusit kai (?) korostettavan. Onko huono itsetunto? Sinua tuntuu myös haittaavan, että sinua pidettäisiin tyhmänä, joko miesten taholta tai muuten.
      Jos sinulla on varaa menettää kaverimiehiä, senkin uhalla, että joskus kaipaisit tuttua tai ystävää jopa, anna mennä, et sinä heitä ansaitsisikaan. Jokainen valitsee seuransa, itse tunnen fiksuja miehiä ja naisia.
      Tympeä ja tylynnäköinen, vaativa eronnut nainen on erittäin vastenmielinen ajatus.

      • Toisenlainenko mies

        Kyllä naisilla on oikeus elää ilman miesten lähentelyitä vaikka eivät ole naimisissa. Tai ovat eronneet.

        Yhdestä kerrastahan aloittaja ei maininnutkaan vaan toistuvasta ja jatkuvasta. Minun ei tulisi mieleenkään alkaa jahtaamaan eronnutta naista vain siksi että hän on eronnut ja minä puutteessa.


      • icke-saalis
        Toisenlainenko mies kirjoitti:

        Kyllä naisilla on oikeus elää ilman miesten lähentelyitä vaikka eivät ole naimisissa. Tai ovat eronneet.

        Yhdestä kerrastahan aloittaja ei maininnutkaan vaan toistuvasta ja jatkuvasta. Minun ei tulisi mieleenkään alkaa jahtaamaan eronnutta naista vain siksi että hän on eronnut ja minä puutteessa.

        Kiitos sulle toisenlainen mies. Olispa toisenlaisia enemmänkin... ai mut ei ne sitte olis toisenlaisia :)

        Ymmärtäsin jos olisin erityiseen hyvännäkönen, pukeutuisin paljastavasti, houkuttelevasti tai edes vihjaavasti mutta kun en. Siisti tietysti, mutta naisellisuuttani en korosta.

        Kaikille onkijoille olen sanonut suorat sanat, pahasti tai hyvästi tai sekä että. Enpä ota tästä enempää stressiä vaikka miehiltä ei kummosia kommentteja irronnut. Ehkä miesten aivot tosiaan sijaitsee jalkovälissä ja naisten hartioiden välissä. Jos ei miehillä paljon ole ei niiltä voi paljon vaatia.


    • zisel

      Mustakin olis ihanaa huomata eronneena ettei kukaan enää kiinnostu. Sais olla ihan yppösen yksin ja miehet flirttailis ja yrittäis vain naisia jotka ei ole koskaan olleet naimisissa :) Se jos mikä sais itsetunnon kattoon ja vähemmän katkeraksi siitä että tuli mentyä väärän miehen kanssa naimisiin.

    • Toisenlainenko mies

      Yksi miehen näkökulma: panetusta, ajattelemattomuutta ja käytöstapojen puute. Tuossa järjestyksessä.

      Halventavaa minun mielestä. Naisen mielenkiintoa voi jollain tapaa testata. Jos nainen vastaa otetaan uusi askel eteenpäin. Jos nainen ei vastaa tai lyö leikiksi niin kyllä pitäisi miehen ymmärtää ettei nainen ole siinä mielessä kiinnostunut.

      Varmaanki joillain miehillä pään sisäisten aivojen toiminta halvaantuu kun panetus on tarpeeksi suuri. Jos vielä käytöstavat puuttuu on seurauksena tuo.

      • "Varmaanki joillain miehillä pään sisäisten aivojen toiminta halvaantuu kun panetus on tarpeeksi suuri. Jos vielä käytöstavat puuttuu on seurauksena tuo. "

        tota näkyy internetin ihmemaassa toosi paljon. Joku kerran perusteli et olis reilua auttaa kun häntä panettaa niin kamalasti vaik mua ei sit yhtään. pah ja pöh


    • Wastausss

      Säälittävii miehii ympärilläs pyörii. Niille ei tartte ees vastata. Se on wastaus.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2733
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      74
      1460
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      40
      1433
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      31
      1211
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1164
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1163
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1151
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1151
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1080
    Aihe