Pakkohuutokauppa

Huutofani

Oliko Salossa jonkun viher/piharakentajan pakkohuutokauppa lähipäivinä, koska ja mitä siellä olisi tarjolla, eli kannattaako lähteä katsomaan ja huutamaan ääni käheäksi.

82

3278

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pihdfj

      essin paikka joo..

      • tuijapensas

        Onko vanhan ykköstien varrella?


    • asiakas vak.

      Surku..

    • Ei tod. vak.as.

      Myymälässä kaikki maksoi poskettomasti. Ja muutenkin.

    • jekkerre0

      ei ihme kyllä,oli omistajalla sen verran tyly palvelu,,asiakaspalvelu perseestä

    • Jeppe Juo

      Itse ihmettelen lähinnä sitä miten noinkin asiakaspalvelukyvytön johtaja pärjäsi näinkin pitkään, työntekijöiden asema myös käsittääkseni aina ollut huono ja siksi vaihtuvuus suurta työntekijöissä.

    • POSSI

      Työntekijöiden vaihtuvuus on ollut suurta. Työpaikkaa ei ole juuri kukaan kehunut, vaikka työssä itsessään ei mitään vikaa olisikaan.

      Pomona oleminen ei kaikille vaan sovi.

    • seedau

      No, ei tässä ole mitään ihmeellistä. Liian korkeat hinnat, ei alennuksia niin asiakkaat kaikkoavat ja lisäksi epäystävällinen palvelu.

    • jjnieminen

      kerkisikö esko myymään ne koneensa vai veikö vouti nekin?

    • Näin minä.

      Hyvä esimerkki miten korkeat hinnat auttaa! Varsinkin Salossa hintataso alkaa merkitä yhä enemmän. Moni kauppa kärsii ennenkuin tämä on sisäistetty! Kannattaa keräillä suurempi ostolista kerralla ja hakeutua muualle ostoksille! Samalla pääsee huviajelullekin.

      • Kaamalainen

        Oikeassa olet, näin meillä on toimittu jo lähes 20 vuotta.

        Sen lisäksi että Salossa on kallista on myös asiakaspalvelu usein hyvin tietämätöntä.
        Hyvä esimerkki osaamattomuudesta kun olin ostamassa vahvistinta eräässä salolaisessa liikkeesä ei saatu esillä olevaa vahvaria soimaan, tee siinä sitten valintoja. Samassa liikkeessä olisi kodinkonetta ostaessani pitänyt laite ostaa näkemättä sitä.
        No onneksi on niitäkin liikkeitä jossa homma toimii.

        Ja kaiken muun kivan lisäksi Salo on valikoimaltaan surkea paikka. Sen on varmaan huomannut jokainen jolla on teini-ikäisiä lapsia taikka välineitä vaativia harrastuksia.


    • i0iiuiu

      voi tätä riemun päivää,se ylimielinen nappikorva sai sit firman nurin,,hahah..
      ei ihme,olihan esko kerran haastettuna käräjille työntekijöiden puolesta ja syy oli työpaikka kiusaaminen,ja esko hävis käräjät,,se kaveri ei työntekijöitä arvostanut eikä myöskään asiakkaita,,
      no nyt kaikki sit menee,olihan yritys toiminimi

    • jamppalanen

      Haista passka, saaatanan passkiainen!

      • sfdlkdfdlkjdkjxgk

        Ja huutokauppa peruttu... miksiköhän?


    • Nostohuuto

      Silloin peruutan, kun velar maksetaan. Muutoin ei voi perua.

      Konkurssikin voi olla syynä.

    • Arvokas euro.

      Aivan sama tuo firma, arvostan euroa siksi paljon etten siellä asioi!

      • kateus pois ja heti

        Miksiköhän Salossa on aina vaan sellainen asenne joillain ihmisillä, että nautitaan toisen epäonnesta. Ja ollaan iloisia, jos jollain menee huonosti. Olkoon syyt mitkä vaan ja tuntematta ko.firmaa, minä ainakin toivon että kaikki Salonfirmat pysyisi pystyssä. Ja verotuloja tulisi kaupungin tyhjäänkassaan.
        Sillä yksikin veronmaksaja on kullanarvoinen.

        Miksi siis kadehtia, jokainen valitsee tiensä ja voi ryhtyä yrittäjäksi ja heittää toisten kadehtimisen.

        Ja muistetaan että ellei yrittäjiä ja työntekijöitä ole, ei meillä ole palveluitakaan kauaa.


      • Ei Tuu Ikävä
        kateus pois ja heti kirjoitti:

        Miksiköhän Salossa on aina vaan sellainen asenne joillain ihmisillä, että nautitaan toisen epäonnesta. Ja ollaan iloisia, jos jollain menee huonosti. Olkoon syyt mitkä vaan ja tuntematta ko.firmaa, minä ainakin toivon että kaikki Salonfirmat pysyisi pystyssä. Ja verotuloja tulisi kaupungin tyhjäänkassaan.
        Sillä yksikin veronmaksaja on kullanarvoinen.

        Miksi siis kadehtia, jokainen valitsee tiensä ja voi ryhtyä yrittäjäksi ja heittää toisten kadehtimisen.

        Ja muistetaan että ellei yrittäjiä ja työntekijöitä ole, ei meillä ole palveluitakaan kauaa.

        Kyllä se on vaan niin että tämän liikkeen asiakaspalvelusta ja hintatasosta ollaan Salossa harvinaisen yksimielisiä.
        Tuskin millään muulla puutarhaliikkeellä Salossa on niin paljon entisä asiakkaita.


      • Reiska 21
        kateus pois ja heti kirjoitti:

        Miksiköhän Salossa on aina vaan sellainen asenne joillain ihmisillä, että nautitaan toisen epäonnesta. Ja ollaan iloisia, jos jollain menee huonosti. Olkoon syyt mitkä vaan ja tuntematta ko.firmaa, minä ainakin toivon että kaikki Salonfirmat pysyisi pystyssä. Ja verotuloja tulisi kaupungin tyhjäänkassaan.
        Sillä yksikin veronmaksaja on kullanarvoinen.

        Miksi siis kadehtia, jokainen valitsee tiensä ja voi ryhtyä yrittäjäksi ja heittää toisten kadehtimisen.

        Ja muistetaan että ellei yrittäjiä ja työntekijöitä ole, ei meillä ole palveluitakaan kauaa.

        Se on se kauhea kadehtiminen, joka sitä iloa tuottaa toisen epäonnistumisesta. Menköön itseltä vaikka työpaikka, kunhan se työnantaja vaan menettää kaiken.

        Kommunismia pahimmillaan.


      • kateus kasvaa korkoa
        kateus pois ja heti kirjoitti:

        Miksiköhän Salossa on aina vaan sellainen asenne joillain ihmisillä, että nautitaan toisen epäonnesta. Ja ollaan iloisia, jos jollain menee huonosti. Olkoon syyt mitkä vaan ja tuntematta ko.firmaa, minä ainakin toivon että kaikki Salonfirmat pysyisi pystyssä. Ja verotuloja tulisi kaupungin tyhjäänkassaan.
        Sillä yksikin veronmaksaja on kullanarvoinen.

        Miksi siis kadehtia, jokainen valitsee tiensä ja voi ryhtyä yrittäjäksi ja heittää toisten kadehtimisen.

        Ja muistetaan että ellei yrittäjiä ja työntekijöitä ole, ei meillä ole palveluitakaan kauaa.

        Juuri näin !! hyvä kommentti....


    • jukke

      Minä olen ainaskin paikalla klo 10.00

      • MItähhhh

        No, jos on peruttu, niin miksi olet paikalla?


    • Eka ja Vika

      Ei kai se kateutta ole, jos palvelutaso on todettu monesta suusta epäasialliseksi? Salossa on paljon sellaisia kauppoja, joissa saa hyvää palvelua. Mutta on myös aina niitä, joissa käyminen on loppunut myyjään ylimieliseen tyyliin puhutella asiakasta.

      Siispä kaikki yrittäjät, kiinnittäkää oman käytöksenne lisäksi huomio myös muun henkilökunnan palveluasenteeseen. Ettei myymälään sisään astuneen henkilön käynti jäisi viimeiseksi.

    • jusu123

      itse aina silloin tällöin liikkeessä asioineena sanoisin että palvelu liikkeessä ollut todella hyvää ja asiallista. apua on saanut odottelematta ja rauhassakin on saanut katsella... valikoimakin todella hyvä niin kesällä kun talvellakin. myös lapset ovat olleet mielissään paikasta

    • pensaaat

      joo tosi hyvää ollut palvelu,omistaja huutaa pääpunaisena työntekiöille ja vittuilee asiakkaille.
      itse olin ostamassa siellä pensaita ja kun hinta oli aika korkea niin aloin kysellä alennusta kun useamman pensaan ostan,ei tullut alennusta ja kun menin itse tarjoamaan niistä niin omistaja tivas että ei myy niitä enään minulle mitään mistään hinnasta,,okei,,asia pihvi,marssin kodin terraan ja ostin vastaavat pensaat ja paljon halvemmalla,,
      enpä tuossa liikkeessä enään asioi ja olen kyllä mainostanut sitä kaikille..en kylläkään hyvässä.
      onnea vaan yrittäjälle,ja jaksamista työntekiöille

    • Kiitti vaan

      Kovaääninen asiakkaiden arvostelu jos mikä on hölmöä. Tuskin siitä ainakaan hyötyä liiketoiminnassa on, jos asiakas on maksanut ylihintaa rupusista pensaista ja saanut vielä myyjän pottuilut kaupan päälle.

      • itsekin yrittäjä

        Kaikkia ihmisiä ei ole luotu liikealalle. Ja myyjän on oltava lähestulkoon psykologi. Eikä kaikkia voi sittenkään miellyttää.

        - Onneksi on valinnanvaraa ja voi itse valita missä liikkeessä asioi.

        Itse olen vaan hiljaa vaihtanut liikettä, enkä käy paikoissa joissa en saa haluamaani palvelua. Mitä sitä tänne keskustelupalstoille ruikuttamaan.


      • moossa
        itsekin yrittäjä kirjoitti:

        Kaikkia ihmisiä ei ole luotu liikealalle. Ja myyjän on oltava lähestulkoon psykologi. Eikä kaikkia voi sittenkään miellyttää.

        - Onneksi on valinnanvaraa ja voi itse valita missä liikkeessä asioi.

        Itse olen vaan hiljaa vaihtanut liikettä, enkä käy paikoissa joissa en saa haluamaani palvelua. Mitä sitä tänne keskustelupalstoille ruikuttamaan.

        olen luullut että se liike on suljettu ollut jo koko kesän,kun ohi ajan siitä päivittäin niin ei kyl ihmisiä ole näkynyt siellä olevan ja samat pensaat rehottaa siinä pihalla koko ajan,ei ainakaan vähene pensaat siitä pihalta.
        tainneet asiakkaat äänestää jaloillaan.


    • Puutarhaharrastaja

      Onpa tuo eskonen lain kirjaintakin vastaan pokkuroinut. Ei vaihtanut tai hyvittänyt viallista tuotetta, vaikka ystävällisesti reklamoin asiasta. Tyydyin jättämän asian sikseen ja välttämään kauppaa vastedes. Nyt tämä konkurssiuutinen lämmittää kyllä mieltä, enkä ihmettele että tähän päädyttiin.

      Nimimerkillä: kiltti kilteille, mulkku mulkuille

    • Ihme menoa

      Miten jonkun yrityksen konkurssiuutinen voi herättää tälläistä vahingoniloa, sairasta touhua. Kannustusta yrittäjille että saavat liiketoiminnan jatkumaan ja ei muuta kuin kääntämään kateellisten ivailut kannustavaksi voimaksi.

    • lerrrrre

      sitä saa mitä tilaa,näin se vaan on.

    • *____*

      Niin oliko se huutokauppa, netissä luki että on peruttu.

    • Jeppe Juo

      Lainaus: "Miten jonkun yrityksen konkurssiuutinen voi herättää tälläistä vahingoniloa, sairasta touhua."

      Ehkä siksi että yrittäjä oli oikeasti asiakaspalvelukyvytön jonka luona asiakkaat kävi kerran ja eivät toista kertaa kyseiseen liikkeeseen eksyneet.

      Turha täälläkin joidenkin selittää ns. "Salolaista Kateutta", minä ainakin olen syntyperäinen salolainen ja toivon yritysten pärjäävän oikeasti, mutta tuollaisille yrittäjille mistä tässä tapauksessa on kyse minulla on tasan NOLLA arvostusta ja toivon luonnonvalinnan toimivan jotta mädät omenat saataisiin pois!

      Toinen lainaus jonkun kirjoittamana: "Itse olen vaan hiljaa vaihtanut liikettä, enkä käy paikoissa joissa en saa haluamaani palvelua. Mitä sitä tänne keskustelupalstoille ruikuttamaan."

      Typerää passiivisuutta asiakkaan puolelta jos noin käyttäytyy vaikka olisi saanut huonoa kohtelua. Minä ainakin kerron tutuilleni huonot kauppakokemukset jotta osaavat välttää kyseisiä paikkoja ja nyt internetin aikana muillekin kertominen asiasta on helpompaa ja huonojen yrittäjien on nykyään turha enää kuvitella että pystyisivät salaamaan huonon käytöksensä tai kauppatapansa asiakkailta Facebookkien ja suomi24 ym. kaltaisten palveluiden aikana.

      Se vaan on nykyään niin että sopivasti kun yrittäjä mokaa ja joku sattuu asiasta kirjoittaa facebookkiinsa hyvän kertomuksen niin tuurilla jutun lukee enemmän ihmisiä kuin että se kirjoitus olisi vaikkapa Salkkarin yleisönosastolla! Että tuo kannattaisi pitää mielessä, vaikka nykyisin harva yrittäjä tuollaista edes tulee ajatelleeksi... niin salossa kuin missään muuallakaan suomessa.

    • Ihme menoa

      "Minä ainakin kerron tutuilleni huonot kauppakokemukset jotta osaavat välttää kyseisiä paikkoja ja nyt internetin aikana muillekin kertominen asiasta on helpompaa ja huonojen yrittäjien on nykyään turha enää kuvitella että pystyisivät salaamaan huonon käytöksensä tai kauppatapansa asiakkailta "

      Se että yhdellä henkilöllä on ollut huonoja kokemuksia kaupanteossa ei kai merkitse sitä että on niin jokaisen kohdalla. Jonkun kanssa kaupanteko vain sujuu jouhevammin kuin toisen kanssa. Myös myyjän kohdalle voi osua se huono päivä jolloin ei ehkä vain jaksa olla niin pirteä ja hymyilevä, vaikka aina pitäisi olla palveluhenkinen.

      "sattuu asiasta kirjoittaa facebookkiinsa hyvän kertomuksen"

      Kertomuksen, sopivasti suolattuna vai todellakin mahdollisimman puolueettoman version? Kuinka monella on todellakin mielessä puolueeton kirjoittelu kun kerovat omia "kokemuksiaan" kyseisessä mediassa?

      Todella ikävää mikäli ihmisillä on ikäviä kokemuksia kaupungin eri yritysten toimintatavoista. Onneksi minulla on käynyt tuuri kun olen lähes aina saanut ihan hyvää palvelua.

    • Bärs

      Ei yksi henkilö, vaan aika moni.

    • Petkutettu

      Oikeesti, jos tämä kamu tulisi pimeään aikaan vastaan kadulla, niin vetäisin lättyyn. Tollasia mulkeroita ei yksinkertaisesti tarvitse sietää!

      - Petkutettu

      • Pannari 5

        Hoidatko kaikki ongelmasi ja vastoinkäymisesi yhtä sivistyneesti ja aikuismaisesti?


    • Sääli

      Pari kertaa k.o. liikkeessä käytiin ostamassa kesäkukat (tosin tästäkin pari vuotta jo) ja saatiin kyllä ihan ookoo palvelua, mutta ei ollut kyllä pomoa kumpanakaan kertana lähellä. Siellä sai ainakin rauhassa asioida, ei tarvinnut jonotella missään jne. Tosin nyt kyllä tiedän miksi. :/

    • TYYTYVÄINEN

      Kyllä hyvin huomaa, miten sisäänpäin käätyneitä salolaiset ovat. Itse olen saanut erittäin hyvää palvelu omistajalta itseltään. Kaikki ostamani monivuotiset kasvit ovat kasvaneet erittäin hyvin. On muistettavaa, että laatu ja hinta ei korreloi toisiaan. Aion jatkossakin olla asiakas, yleensä tyytyväinen asiakas saa myös parempaa palvelua.

    • kasvien ystävä

      TYYTYVÄSELLE
      Ihan sama käsitys on minullakin. Olen oppinut, etten edes mene minnekkään muualle puutarhaostoksille. Kaikki ostamani kukkalaitteet ovat olleet todella upeita. Viiden vuoden aikana olen joutunut tekemään pari reklamaatiota, omistaja on hoitanut asian todella tyylikkäästi!

    • ____!____

      No nyt on "kamut" liikeellä!

      • TYYTYVÄINEN

        Olemme ehkä toisenlaisia asiakkaita, ja tietysti myös toisenlaisia ihmisinä. Joillakin on synnynnäistä kateutta ja pahaa suopaa, ainakin tämän forumin kautta sellaisia on suurin osa. Olen todella iloinen, kun joku menestyy kovalla työllä, ettei pelkästään obligaatioilla ja pask... puhumisella. Onneksi itselläni ei ole yritystä Salossa, olen näköjään niin paljolta säästynyt! Ei todellakaan ole ihme, että kaiken kaikkiaan Salolla menee niin huonosti kuin menee. Toivon kaikkille rehellisille yrittäjille menestystä ja paljon rahaa!


      • Rehti Reino
        TYYTYVÄINEN kirjoitti:

        Olemme ehkä toisenlaisia asiakkaita, ja tietysti myös toisenlaisia ihmisinä. Joillakin on synnynnäistä kateutta ja pahaa suopaa, ainakin tämän forumin kautta sellaisia on suurin osa. Olen todella iloinen, kun joku menestyy kovalla työllä, ettei pelkästään obligaatioilla ja pask... puhumisella. Onneksi itselläni ei ole yritystä Salossa, olen näköjään niin paljolta säästynyt! Ei todellakaan ole ihme, että kaiken kaikkiaan Salolla menee niin huonosti kuin menee. Toivon kaikkille rehellisille yrittäjille menestystä ja paljon rahaa!

        Rehellisille, niille juuri. Siis rehellisille.

        Ylihinnoittelu ja ylimielisyys ovat olleet tässä putiikissa ilmeisiä. Eipä kai niistä voi muuta sanoa.


      • työmatkalta kotiin
        TYYTYVÄINEN kirjoitti:

        Olemme ehkä toisenlaisia asiakkaita, ja tietysti myös toisenlaisia ihmisinä. Joillakin on synnynnäistä kateutta ja pahaa suopaa, ainakin tämän forumin kautta sellaisia on suurin osa. Olen todella iloinen, kun joku menestyy kovalla työllä, ettei pelkästään obligaatioilla ja pask... puhumisella. Onneksi itselläni ei ole yritystä Salossa, olen näköjään niin paljolta säästynyt! Ei todellakaan ole ihme, että kaiken kaikkiaan Salolla menee niin huonosti kuin menee. Toivon kaikkille rehellisille yrittäjille menestystä ja paljon rahaa!

        Katselin tiistaina ajankohtaisohjelmaa oulusta, jossa ei olla jääty itkemään menetettyjä työpaikkoja ja siellä on päästy elämässä eteenpäin nokian jälkeen. Uusia työpaikkoja on syntynyt sinne ja lähes kaikki mahdollinen on yritetty.
        Salossakin pitäsi jättää nyt ilkeät kirjoitukset yrittäjistä kirjoittamatta ja katsoa eteenpäin.
        Sillä paikallaan itkeminen ja toisten haukkuminen ei valitettavasti auta omaaelämää kuntoon pysyvästi.
        -Olisikko oulussa se lestadiolaisuuskin syynä siihen positiivisuuteen ja yrittäjyyteen.


    • herätkää salolaiset

      Näköjään Salolaiset elää heidän pienessä kuplassaan. On asiakkaita jotka ostaa halpahalleista täyttä sontaa ja toiset taas panostavat laatuun, ainakin edellä olevista kommenteista saa sen käsityksen. Itse olen muutaman kerran käynyt kyseisessä myymälässä, ja saanut hyvää palvelua. Tilasin pari vuotta sitten koko piharakentamisen Essin Viherpalvelusta. Olen ollut todella tyytyväinen, piha valmistui nopeasti ja sovitussa budjetissa. Eihän kaikkia voi miellyttää, siksi asiakkaalla on vapaus valita. Aion jatkossakin säästää euroja ja panostaa laatuun!

    • Kullan kilohinta?

      Noin hyvään palveluun ei kaikilla vain ole varaa. Toiset joutuu laskemaan mihin eurot riittää!

    • sivusta seuraaja

      Kyllä se yrittäjä pärjää millä alalla vain. Yritys tekee puu-, metalli-, betoni-, putki-, viher- jne työt. Mielestäni tuollaisia moni taitajia tarvitaan Salon seudulle. Näköjään täältä löytyy aina kateellisia ja vahingon iloisia ihmisiä.

    • Vaihtuvuutta ollut..

      Tämä viestiketju oli ja meni. Ketjun alussa on rehellisiä ajatuksia. Lopussa on jo selittelyn makua.

    • kerreee

      kyllä se ylös vielä kohoaa tämä firma,näin viime viikolla siellä ihan asiakkaan omin silmin kun ohi menin.

      • Kyllä firmaa pärjää

        Mustamaalaajien harmiksi.


      • ipwer
        Kyllä firmaa pärjää kirjoitti:

        Mustamaalaajien harmiksi.

        tuskin kovin hyvin menee kun firman autotkin on hukkaamiskiellossa.


    • jyrilukkarinen

      Huomenna olisi vapaapäivä.

      Taidan mennä pienessä krapulassa auttamaan porukoita - teen sen toki talkoohengessä ja ilman palkkaa. Ulkoalueet ovat ollet vastuullani aika pitkälti. Ei vaan ehdi joka paikkaan..

      Saapuu uusi satsi upeita ja kestäviä syyskasveja. Asettelevat ne pöydille kumminkin väärin. Pakko mennä auttamaan.

      Pomolla on erittäin laaja tietämys kasvesta . Joskus vaan hän ei jaksa jutella puolta tuntia kolmen (3) euron perennasta puolituntia. Yksityisyrittäjälle se on rahan arvoista aikaa. Hiukan kärjistettynä mutta tositapaus.

      Olen tyytyväinen työntekijä.

      Koko kateuden käsitettä en ole ikinä ymmärtänyt. Joku viisas voisi senkin minulle selittää.

      • Kokemusta rikkaampi

        Asiakaspalvelu olisi kuitenkin se asia, joka erottaisi tällaisen myymälän nettikaupasta, ns. lisäarvo, millä perusteellai voisi ylläpitää niitä kovempia hintoja. Kun tämä kauppa oli uusi, kävin kysymässä, myyvätkö irtomultaa peräkärryyn. Vastaus oli kaikkea muuta kuin ystävällinen, mutta asia tuli selväksi. Olin katsonut myös erään pihakoristeen valmiiksi ostettavaksi, mutta kohtelun tyrmäämänä googlasin tuotteen netistä ja sain sen kotiin kuljetettuna satasen euroa halvemmalla. Käynti oli ensimmäinen ja viimeinen.


    • eiymmärrä

      kuinka sekaisin jyri olet?

    • jyrilukkarinen

      Tule tarkistamaan työpaikalleni ja lupaan hyvää palvelua ... kuten aina ...

    • voe voe
    • jyrilukkarinen

      Onneksi Nokia oli varma työpaikka. Omassa työpaikassa ainakin voin hiukan vaikuttaa koska loppu häämöttää.

      Loppujen lopuksi - kaikki on imastonmuutoksen syytä. ;-)

    • märylle

      olet kyllä sopivassa duuni paikassa,nauti siitä ja muista lääkitys..

    • jyrilukkarinen

      Olen ja muistan ;-)

      Tervetuloa käymään edelleenkin. Upeat Callunat odottavat.

      Ne on siis niitä kanervan näköisiä. Joista ihmiset ylensä tykkäävät syksyisin.

      Minulle voi tulla paikan päälle kommentoimaan. En piilottele nimimerkkien takana.
      Enkä muutenkaan.

      Tulkaa sanomaan päin naamaan.

      Olisi kiva kätellä ja jutella tällä osastolla keskustelleiden kanssakin.

      Kunnioittaen: Jyri Taimistopuutarhuri

    • essinessi

      ja sit konkurssi.. ytj:ssä merkintä et essi julistettu konkurssiin 7.10
      et se sit siitä

      • Rape7

        Onks ihan totta?


    • pekka52

      Pitihän se arvata!

    • wnwr

      no niin näyttää,ytj sivulta sen näkee.

    • nähtyon

      no en ihmettele et konkka tullut,kyl se vaan niin on et jos kauppis täys mulkku niin kyl asiakkaat kaupasta katoaa.
      ei siel essin liikkees ruuhkaa ollut,no ylimielinen kauppias sai sitä mitä tilas.

    • on0nå0ån0pj

      miten se konkassa jos mainosti viel tänään salkkarissa..

      • Late2

        Hoitaako konkurssipesä kauppaa?


    • Seppe

      Mistä kannattaisi ostaa pihataimet?

      • Eppess

        Tuleeko huomenna pouta?


      • roopi
        Eppess kirjoitti:

        Tuleeko huomenna pouta?

        Poutaa tulee...


    • roopi

      Essin mainoksia lehdessä joka päivä!

    • Late2

      Hoitaako konkurssipesä kauppaa?

    • Antru

      Kuinka kauan pulju pystyssä?

    • odottaa jo

      eiks sen k------n pulju jo kohta raivata maan tasalle...ei ollut rakentaminenkaan ihan lain ja pykälien mukaista...ihme, että joku antoi käyttöluvan...

      • Santtu

        Mikäs siinä rakentamisessa tökki?


    • Pave

      Älkää aina haukkoko jos yrittäjällä menee heikosti!

    • Jossu

      Ei ole tälläkään firmalla helppoa!

    • Justus2

      Ei kenelläkään yrittäjällä ole helppoa, kannustakaa ja ostakaa paikallisilta.

    • Jomppe2

      Mainostaminen on kamalan kallista.

    • esgii

      no mites nyt "jyrilukkarinen,taimistopuutarhuri" ?

    • taimikas

      kyllähän tämä oli odotettavissa, niin makaa kuin petaa. En ole iloinen konkurssista, kannatan pienyrityksiä, silloin kun heillä on konsepti joka toimii ja asiakkaana minulla on olo ettei minua huiluteta sekä minua ei haukuta. Olen ollut kyseisen liikkeen asiakas ja olin vakuuttunut taimien laadusta sekä myyjä oli hyvin asian tunteva. Mutta kesken yhden kaupan tuli mieshenkilö joka rupesi haukkumaan myyjää ihan kesken kaiken, en ymmärrä mistä, myyjä yritti pitää pokan ja palvella meitä sekä tehdä kuormaa isoista taimista peräkärryymme....kyyneleet poskillaan. Maksoimme ostoksemme ja olemme tyytyväisiä taimiimme. Mutta sen myyjän kohtelu jäi mieliimme..emmekä mennet enään liikkeeseen.

      • Jomppe2

        Kyl se oli itse Herodes!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      361
      4314
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1809
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      64
      1549
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1546
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1370
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1341
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      53
      1333
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      205
      1325
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1215
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1208
    Aihe