Onko liian aikaista?

spördö

Elikkäs olen 15.vuotias ja olemme seurustelleet poikaystäväni kanssa 2.vuotta ja olemme aivan erottamattomat ja olemme joka päivä yhdessä ja suhteelle ei näy loppua. Joten olemme miettineet kihlautumista ensi kesänä ja siksi olemme miettineet että olemmeko liian nuoria kihlautumiseen ja lupaamaan toisillemme että menemme naimisiin vielä joskus. Joten kaipaisin teidän apuanne tähän(: Toivon että joku edes ymmärtäisi että olemme oikeasti valmiita kihlautumaan.

11

778

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1-9-8-2

      Kyllä masentuu taas kun lukee näitä. Muhun on yrittänyt tutustua jo ainakin 200 muijaa elämäni aikana, siis ilman omaa aloitetta, mut meen kaikkia karkuun vaikka ulkonäkö ja luonne näyttää riittävän tosi hyvin. Jotkut vaan uskaltaa seurustella tai tutustua toiseen, mä en ole vielä koskaan siihen pystynyt, se on tosi vaikeeta ja pelottavaa mulle. Ikää tuli kesällä 30 v. Ja tohon en osaa sanoa onko 15-vuotiaat liian nuoria kihlautumaan, ehkä.. Nuoret hätäilee muutenkin tosi aikasin nykyään. Mua rupes kiinnostamaan tytöt ekan kerran vasta tosissaan joskus 27-vuotiaana. Sitä ennen ei kerennyt kyllä millään niitä asioita miettimään, oli kokoajan melkein jossain menossa omissa puuhissa.

    • tomegle2

      every second here makes my heart beat faster.

      • emc2123

        einstein!!!!!!!


    • Parempi näkö mulla

      Ei kihlauksessa ole kyse siitä että lupautuu menemään naimisiiin JOSKUS. Kunnioitettava häiden järjestely aika on noin 3-4 kuukautta.

      Pakkoko on tehdä itsestään pelle, ja rumentaa kaunis kihalus asia?

      Vaikket sinä nää loppua suhtelleenne, niin minä näen.

    • jne123

      google mainostaa.tapaa thai-naisia.höllää ja tsiikaile.tsori.urpo oon.olkaa ja nauttikkaa!!!!

    • nim.

      spördö!he he.kuka vittu meist on se hörhö joka heittää spördöö??????

    • Viestin aloittaja:

      Ei ole liian aikaista. Jos se teille molemmille sopii tuo ajankohta, niin antakaa palaa vain. :)

      Itse olen 28-vuotias nainen ja tutustuin 28.03.2012 yhteen 33-vuotiaaseen mieheen, tapasimme livenä 28.03.2012, aloimme seurustelemaan 28.03.2012, muutimme yhteen 10.05.2012 ja menimme kihloihin 12.06.2012.

      Parisuhteessa olemme olleet nyt 1v 5kk, Avoliitossa 1v 3kk & Kihloissa 1v 2kk

      Ja olemme onnellisia toistemme kanssa. Häitä olisi ollut tarkoitus tälle kesälle viettää, mutta emme viettäneet, sillä minä halusin / haluan hidastaa tahtia.

      Edellisen miehen kanssa aloimme seurustelemaan 22.02.2008, menimme kihloihin 29.02.2008 ja muutimme yhteen 10.03.2008 ja syyskuussa 2009 erosimme. Tosin syy ei ollut minussa, eikä suhteemme etenemisessä, vaan toisessa naisessa, josta tämä mies oli kiinnostunut, mutta kun ei itselleen saanut, niin alkoi kanssani. Tämä nainen oli lapsensa isän kanssa ja mies alkoi siksi kanssani. Heti kun tämä nainen jätti lapsensa isän, niin tämä mies ja tämä nainen alkoi seurustelemaan keskenään. Menivät kihloihin lokakuussa 2009, maistraatissa naimisiin joulukuussa 2009, kirkkohäitä juhlittiin heinäkuussa 2010 (jos muistan oikein) ja he menivät kirkossa naimisiin joulukuussa 2010 (jos muistan oikein) ja heille syntyi yhteinen lapsi kesällä 2011.

      Onneksi tiedän nykyisen mieheni ja tunnen sen verran hyvin, joten tiedän ettei hän tekisi ikimaailmassa minulle mitään nuin julmaa.

    • LerppaPoika

      Onko aloittaja jo jakanut naapurin urpoillekin pillanderia?

    • Anonyymi

      Jos te olette rehellisiä toisillenne kumpikin ja kumpainenkin tietää että se varmasti on se mitä kumpikin haluaa niin toivotan teille onnea se oletteko valmiita sitoutumaan toinen toiseenne sillä lailla ei selviä muutoin kuin kokeilemalla

    • Anonyymi

      Puske kakkoseen, Jurpo.

    • Anonyymi

      hei 15v tyttö. olen itse aikuinen 44v mies. iso lihava ja komea karski mies. minulla oma talo ja kesämökki joen rannalla.
      ilmoita minulle kun täytät 16 niin mennään me kihloihin.
      se on laillinen suojaikäraja.
      [email protected]

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      378
      3700
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      209
      1813
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      67
      1384
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      151
      1270
    5. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      165
      913
    6. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      883
    7. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      57
      870
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      117
      850
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      49
      830
    10. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      829
    Aihe