Kiinnostunut ihminen ei välttele!

No voi kyynel

Näillä palstoilla saa jatkuvasti lukea sekä miesten että naisten vuodatuksia siitä, miten se ihana ihastus on ruvennut välttelemään ja nyt kärvistellään niin tuskissaan. Tähänhän sitten aina tuhat neropattia rientää lohduttamaan ja vakuuttelemaan, että kyllä se oikeasti tykkää, se on vaan niin ujo.

Voin paljastaa suuren salaisuuden: toi on täyttä paskapuhetta. Jos ihminen on oikeasti kiinnostunut jostain, niin kyllä se silloin pyrkii pitämään lähelle ja muuten yhteyttä yllä, miehet tietty aktiivisemmin ja naiset passiivisemmin. Se välttely tarkoittaa just sitä mitä miltä se näyttääkin, eli 99,99% tapauksissa sitä että ihastelun kohde on huomannut toisen ihastuksen ja yrittää käytöksellään viestittää ettei vois vähempää kiinnostaa. Joo, olishan se reilumpaa aina sanoa suoraan, mutta suurin osa ihmisistä haluaa välttää kiusallisia tilanteita, joten välttely on helpompaa. Sori vaan kaikille, joiden vaaleanpunaiset unelmat nyt meni pirstaleiksi.

Ja mikäkö se 0,01% sitten on? No ne on ne tapaukset, joissa se toinen ihan puhtaasti inhoaa. Deal with it.

113

11943

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .....

      Tilanteita on hyvin monenlaisia. Esim. jos toinen on varattu, kaveri on ihastunut samaan ihmiseen, on tosi epävarma olo itsestä, kyseessä työkaveri, ihastuksen seurassa jännittää ja se on epämukavaa jne...Kyllä itse olen monesti vältellyt ihastustani. MUTTA jos ihastus lähestyy/lähestyisi minua, en lähtisi karkuun.

      • entistä miestä

        Itsellä oli tilanne jossa varattu nainen oli aktiivinen ja hyvin myötämielinen monella tapaa. Sitten hän muutti pois läheltä niin viimeisenkerran kun nähtiin niin hän kertoi muutosta ja sen näki hänen läpi kun silmät olivat kyynelissä vaikka hän yritti peittää tunteita joita oli peittänyt jo aiemmin.


    • Joo, "varmasti"

      Olenko minä muka sitten se poikkeus joka vahvistaa säännön? Kun huomaan samalla kurssilla olevan tytön katselevan minun suuntaani, tai hymyilevän minulle menen lukkoon. En yksinkertaisesti uskalla katsoa, tai hymyillä takaisin.

      Lopulta päädyn välttelemään tyttöä koska olen niin saatanan ujo ja huono sosiaalisissa tilanteissa.

      Sitten yöt pidän itseäni hereillä pikkutunneille saakka, kun surkuttelen ja ryven itsesäälissä ja muistelen kaikkia niitä tilanteita, jotka olen kussut ujouteni takia.



      Minä paljastan sinulle totuuden, itse saatat olla niin ruma että vastakkainen sukupuoli välttelee sinua sen takia, mutta suurimmilta osin tuo sinun katkera tekstisi on sitä paskapuhetta.

      • No voi kyynel

        Taisi totuus kirpaista oikein kunnollakun pitää noin paljon väittää vastaan ja turvautua lapsellisiin loukkauksiin...


      • totuutta kehiin

        Tais pojulla ottaa totuuden kuuleminen luonnolle.Aloittaja on 110% oikeassa.
        Pojun ihastus naatiskelee aivan erilaisten MIESTEN kanssa eikä VÄLTTELE vaan
        tunkee kiinni!


      • näinse menee

        Hyvä kommentti, samoilla sävelillä mennään täälläkin.


      • Berry Black
        No voi kyynel kirjoitti:

        Taisi totuus kirpaista oikein kunnollakun pitää noin paljon väittää vastaan ja turvautua lapsellisiin loukkauksiin...

        Olet mitä ilmeisemmin hoidon tarpeessa.

        Taidat olla tää "huorien jätösten kanssa en ala" -tyyppi ja kirjoittelet ihastuneiden miesten aloituksiin ala-arvoisia kommentteja. Omat asiasi ovat tainneet mennä päin prsettä.

        Täällähän on kymmenittäin viestejä joissa miehet ja naiset kertovat välttelevänsä kun kunnolla ihastuvat, kuten myös minä teen. Kylmäpäiset narsistit, kuten ehkä sinä, eivät välttele ketään eikä mitään. Tämä on totuus. Ja totuus ei pala tulessakaan.


      • 3+14
        Berry Black kirjoitti:

        Olet mitä ilmeisemmin hoidon tarpeessa.

        Taidat olla tää "huorien jätösten kanssa en ala" -tyyppi ja kirjoittelet ihastuneiden miesten aloituksiin ala-arvoisia kommentteja. Omat asiasi ovat tainneet mennä päin prsettä.

        Täällähän on kymmenittäin viestejä joissa miehet ja naiset kertovat välttelevänsä kun kunnolla ihastuvat, kuten myös minä teen. Kylmäpäiset narsistit, kuten ehkä sinä, eivät välttele ketään eikä mitään. Tämä on totuus. Ja totuus ei pala tulessakaan.

        Oikeasti ihastunut ihminen ei välttele vaan tunkee itsensä tykö.
        Voit työtää omat mielikuvitustotuutesi ahteriis.


      • iLumiAndroid
        Berry Black kirjoitti:

        Olet mitä ilmeisemmin hoidon tarpeessa.

        Taidat olla tää "huorien jätösten kanssa en ala" -tyyppi ja kirjoittelet ihastuneiden miesten aloituksiin ala-arvoisia kommentteja. Omat asiasi ovat tainneet mennä päin prsettä.

        Täällähän on kymmenittäin viestejä joissa miehet ja naiset kertovat välttelevänsä kun kunnolla ihastuvat, kuten myös minä teen. Kylmäpäiset narsistit, kuten ehkä sinä, eivät välttele ketään eikä mitään. Tämä on totuus. Ja totuus ei pala tulessakaan.

        Uskotaan vähemmästäkin, että olet tyhmä, kiihkeä ja itseäsi täynnä, mutta sekoitat nyt vähintään kaksi ja ilmeisesti kolmekin eri kirjoittajaa, joista osa (huorittelija ja tämä aloittaja kenties?) lienevät vain provonhakureissulla. Eli olet tippunut provoon, jonka oli tarkoituskin saada vastaajat liekkeihin.


      • Sekoitat kirjoittaja
        Berry Black kirjoitti:

        Olet mitä ilmeisemmin hoidon tarpeessa.

        Taidat olla tää "huorien jätösten kanssa en ala" -tyyppi ja kirjoittelet ihastuneiden miesten aloituksiin ala-arvoisia kommentteja. Omat asiasi ovat tainneet mennä päin prsettä.

        Täällähän on kymmenittäin viestejä joissa miehet ja naiset kertovat välttelevänsä kun kunnolla ihastuvat, kuten myös minä teen. Kylmäpäiset narsistit, kuten ehkä sinä, eivät välttele ketään eikä mitään. Tämä on totuus. Ja totuus ei pala tulessakaan.

        Taidat olla itse mitä ilmeisemmin hoidon tarpeessa. Tai sitten tiedät kokemuksesta, että rajatilapersoonallisuus ei hoidollakaan parane.


      • n.

        Totta. Sama homma täällä


    • välttelijä

      Kyllä välttelin ihastuneena. En luottanut itseeni ja olin hermostunut ihastukseni seurassa. Epävarmuus toisen tunteista se tekee... toinen nähdään jonkinlaisena yli-ihmisenä. Ajanmyötä uskalsi koettaa kepillä jäätä, varovasti...

      • samastusvirhe

        Jotkut välttelevät ihastuneena, kyllä, mutta siitä ei voida vetää johtopäätöstä, että se toinenkin osapuoli tekee niin!


      • TyuiopPoiuyt

        Näin minäkin teen.
        Todellakin haluaisin hänen lähelleen, mutta itsevarmuus juuri TÄMÄN naisen kohdalla romahtaa tosi alas, hermostun ja menen ihan lukkoon.
        Välillä olen asiasta melkeinpä vihainen itselleni, toivottavasti löydän rohkeutta jostain, ennenkuin on liian myöhäistä.


    • Älä yleistä

      Ei vaan pidä paikkaansa oikeasti ujojen tai huonoitsetuntoisten kohdalla. Deal with it.

      • totuutta kehiin

        Se toinen voi omata oikeinkin hyvän itsetunnon eikä vain ole kiinnostunut


      • Aivan!
        totuutta kehiin kirjoitti:

        Se toinen voi omata oikeinkin hyvän itsetunnon eikä vain ole kiinnostunut

        Siksihän monet sitä epävarmuutta lähestymistään kohtaan tuntevatkin. Kaikki voi miettiä jotain tyyliin; "Entäs jos se ei olekkaan kiinnostunut musta?".

        Ei kukaan varmaan pelkäisi lähestymistä, jos voisi olla aina varma siitä onko se toinen kiinnostunut vai ei.


      • totuutta kehiin
        Aivan! kirjoitti:

        Siksihän monet sitä epävarmuutta lähestymistään kohtaan tuntevatkin. Kaikki voi miettiä jotain tyyliin; "Entäs jos se ei olekkaan kiinnostunut musta?".

        Ei kukaan varmaan pelkäisi lähestymistä, jos voisi olla aina varma siitä onko se toinen kiinnostunut vai ei.

        Niin mut pointti on tämä: Se toinen lähestyy jos kiinnostaa.
        Aivan turha rypeä jossain omassa päässä syntyneessä ihastuksessa jos toista ei vain nappaa.Pitää olla kaksi.Aina jompikumpi tekee mitä tehtävä on.


      • Älä yleistä
        totuutta kehiin kirjoitti:

        Se toinen voi omata oikeinkin hyvän itsetunnon eikä vain ole kiinnostunut

        Tietysti voi. Se on se toinen vaihtoehto. Toinen vaihtoehto on se, että toisella on huono itsetunto tai on ujo. Aloituksessa puhuttiin ikään kuin olisi olemassa vain yksi vaihtoehto eli hänen näkemyksensä asiasta. olisi ainoa oikea SIksi vastasin, että on olemassa se toinenkin.


    • En allekirjoita

      Mistä syystä täällä monessa ketjussa varsinkin naiset kertovat välttelevänsä ihastuneena? Puhuvatko he itsestään paskaa vai valehtelevatko?

      • Vaikea ja välttelevä :D

        Se on varmaankin pelkoa omien kasvojen metettämisestä. En halua olla myöskään liian tyrkky... Enkä vaikuttaa liian innostuneelta. Ehkä tälläinen pienoinen välttely lisää toisen kiinnostusta? Siinä sitä sitten molemmat miettivät että onkohan se kiinnostunut vai ei? Ja se lisää kiinnostusta varmaankin entisestään. Minä voin omasta puolestani kertoa että kiinnostavampia ovat olleet juurikin ne miehet jotka ovat olleet vaikeammin tavoitettavissa. Hassua, mutta totta minun kohdallani.


      • tykkäät pelata?
        Vaikea ja välttelevä :D kirjoitti:

        Se on varmaankin pelkoa omien kasvojen metettämisestä. En halua olla myöskään liian tyrkky... Enkä vaikuttaa liian innostuneelta. Ehkä tälläinen pienoinen välttely lisää toisen kiinnostusta? Siinä sitä sitten molemmat miettivät että onkohan se kiinnostunut vai ei? Ja se lisää kiinnostusta varmaankin entisestään. Minä voin omasta puolestani kertoa että kiinnostavampia ovat olleet juurikin ne miehet jotka ovat olleet vaikeammin tavoitettavissa. Hassua, mutta totta minun kohdallani.

        Eli sinua ei mies saa suoraan lähestyä ollenkaan, pitää esittää kylmänviileää. Ettet nyt vaan tyttö hyvä olisi juuri niitä pelimiehille varsin otollisia tapauksia.


      • samastusvirhe

        Sehän siinä on, että ihmiset välttelevät toisinaan ihmisiä, joista ovat kiinnostuneita, mutteivät ole varmoja, voisiko toinen olla.

        Toisinaan vältellään taas ihmisiä, joita ei siedetä, joiden seuraa ei kaivata.

        Siten johtopäätösten tekeminen ulkopuolisista voi mennä 180 astetta vikaan siinä missä ihmiset tuntevat hyvin omat vaikuttimensa.


    • 43322

      Joku ottanu herneet nenäänsä kun pitää tulla omia mielipiteitään jauhamaan yleisinä totuuksina? :D

      Ihmiset kertoo kuule lapsonen ihan itse täällä mitä he tekevät tai eivät tee. Jokaisella on oma tarinansa kerrottavana.

      Sait kuitenkin huomiota provollasi joten propsit siitä.

      • Se on vielä

        niin nuori, tai muutoin vaan yksisilmäinen, että kuvittelee kaikkien muiden olevan ja toimivan kuin hän itse.

        Ps. Tämäkin nainen välttelee, jos on oikein kunnolla ihastunut, ja epätietoinen kohteensa tuntemuksista. Kaikille ystävilleen voin kyllä jutella ummet ja lammet. Se on helppoa, kun tunteita ei ole.


      • lisäys..
        Se on vielä kirjoitti:

        niin nuori, tai muutoin vaan yksisilmäinen, että kuvittelee kaikkien muiden olevan ja toimivan kuin hän itse.

        Ps. Tämäkin nainen välttelee, jos on oikein kunnolla ihastunut, ja epätietoinen kohteensa tuntemuksista. Kaikille ystävilleen voin kyllä jutella ummet ja lammet. Se on helppoa, kun tunteita ei ole.

        On aivan absurdi ajatus, että kaikki ihmiset tuntisivat ja ennenkaikkea toimisivat samoin.
        Se ajatus poistaisi monet maailman ongelmat, minkäänlaisia väärinkäsityksiä ei ikinä ihmisten välillä olisi. Oletko todella sitä mieltä, että näin on?

        Toisekseen; se tekisi pitkälti turhaksi myös suomi24:n..


      • samastusvirhe
        Se on vielä kirjoitti:

        niin nuori, tai muutoin vaan yksisilmäinen, että kuvittelee kaikkien muiden olevan ja toimivan kuin hän itse.

        Ps. Tämäkin nainen välttelee, jos on oikein kunnolla ihastunut, ja epätietoinen kohteensa tuntemuksista. Kaikille ystävilleen voin kyllä jutella ummet ja lammet. Se on helppoa, kun tunteita ei ole.

        Totta - nuoret, yksisilmäiset ja muuten yksioikoiset kuvittelevat kaikkien olevan ja toimivan kuten he itse.

        Mutta tässä asiassa se voi todella toimia kahteen suuntaan - ujo kiinnostunut välttelijä kuvittelee, että toisen välttely tarkoittaa samaa kuin hänen omansa... tai jos onkin epävarma, joku hänelle vakuuttaa, että näin välttämättä on!


    • Kyyneleet perseeseen

      HEH! Täyttä skeidaa suollat sielä naama punasena!! HEH HEH!

      Luultavasti olet joku läski pitsanaama joka ei miestä saa, mutta päässään kuvittelee että miehet on susta kiinnostuneita ja halveksit heitä siitä syystä, jollain kierolla tavalla.

      Elämä opettaa suakin sitten joskus.

      • Kyyneleet perseeseen

        lisäys: tää oli siis aloittajalle.


    • Välttelevä tyttö

      Ihastukseni paikalle saapuessa minä kipittelen välittömästi pois päin. En tiedä mistä johtuu mutta jännitän niin kamalasti että en halua hänen huomaavan. Eli välttelen, ja paljon :D

    • mykindalove

      Tuo on niin totta.

      Lisäksi on hirveän ärsyttävää kun ihmiset eivät "automaattisesti" jo tajua näitä juttuja.

      Kuinka tyhmä täytyy olla että jos ei viestittele toiselle yhtään mitään, niin tämä vaan pommittaa yhä kauheammin, tai vaatii selityksiä.

      Todellako nämä tyypit haluavat kuulla: ok, en vastaa viestiisi koska en tykkää sinusta tarpeeksi, oikeastaan yhtään, olet ruma, hampaasi on vinot, ja oikeastaan yökötät minua, lisäksi olet uskomattoman tyhmä.

      Todellako tämän nämä ihmiset haluavat kuulla?

      • Oletko sellainen

        munaton mies?

        Asiat voi sanoa suoraan, ilman että loukkaa.
        Niin että kuka nyt oli se tyhmä..


      • kaikkea sitä

        Ihmiset eivät "automaattisesti" tajua????

        Sullahan on melkoiset argumentit. Mitenhän sinne toisen ihmisen pään sisään oikein pääsee kuulemaan ne ajatukset. Jos ei kykene suoraan, mutta fiksusti sanomaan ettei ole kiinnostunut, voi vain syyttää itseään. Ikävissä asioissakin on kyettävä kantamaan vastuunsa. Jos laittaa päänsä pensaaseen ja kuvittelee ongelman katoavan itsestään, saattaa yllättyä ikävästi.

        Sitten joskus kun ehkä kasvat aikuiseksi, huomaat miten monin tavoin asioita voi sanoa toiselle. Aikuinen ja fiksu ihminen kykenee sanomaan asiat suoraan, mutta alentumatta ilkeilyyn ja loukkauksiin. Tuollaisten sanojen takaahan ei ainakaan henkisesti aikuista ihmistä löydy.

        En oikein koskaan opi ymmärtämään ihmisiä, joille suoraan sanominen tarkoittaa kaikenmaailman loukkauksien esittämistä. Yleensä nämä samat ihmiset ymmärtävät rehellisyyden myös pelkkinä loukkauksien jakamisena (hyi helvetti miten rumat vaatteet tms.). Kaipa heillä on jäänyt joku kehitysvaihe välistä, kun eivät kykene käsittelemään ikäviä asioita muuta kuin laittamalla pään pensaaseen ja ilkkumalla sitten, kun toinen ei automaattisesti tajua mistä on kyse.


      • kerro kauniisti

        Ihan karmeeta luettavaa.Jos olisit hän ,en todellakaan olisi enään ihastunut sinuun.En edes arvostaisi sinua.Asioita voi hoitaa monella tavalla,niinkin että ottaa toisen ihmisen huomioon.


      • kohtelias nainen

        En kyllä ikinä ole pakkeja antaessa haukkunut. Aina olen kehunut ja puhunut positiivista mutta tehnyt selväksi että kyseinen mies ei ole minulle sopiva. Kaikissa ihmisissä on jotain hyvää.

        Ihastustani olen joskus vältellyt.


    • tajua itse

      Silloin on vähän vaikea ehkä tajuta, jos tämä "ei kiinnostunut" henkilö on ensin antanut ymmärtää aivan muuta ja jopa sanonut (tosin humalassa) että on kiinnostunut jne... ja yhtäkkiä onkin aivan toinen ääni kellossa.

      kyllä, olisin mieluusti kuullut juuri vaikka nuo sanat häneltä mieluummin kuin vastaamattomuuden. Olisi ollut ehkä helpompi unohtaa ja päästä yli!

      • suoruutta peliin

        Juuri näin. Nainen ilmaisi kiinnostuksensa, pikku huppelissa, mutta sen jäkeen kaameet välttelyt..... Mietinkin että olikohan yt kyse jostain vedätyksestä vai mutta paljon jäi kysymyksiä päähäni, mistä kaikki johtui. Kun mitään selvää vastausta hän ei koskaan antanut. Tottakai olisin halunnut kuulla rehellisesti sen oikean syyn.


      • jalat maahan
        suoruutta peliin kirjoitti:

        Juuri näin. Nainen ilmaisi kiinnostuksensa, pikku huppelissa, mutta sen jäkeen kaameet välttelyt..... Mietinkin että olikohan yt kyse jostain vedätyksestä vai mutta paljon jäi kysymyksiä päähäni, mistä kaikki johtui. Kun mitään selvää vastausta hän ei koskaan antanut. Tottakai olisin halunnut kuulla rehellisesti sen oikean syyn.

        No näitä tuuliviirejä nyt riittää. Minkälainen ihminen on hän, joka (vaikkakin humalassa) osoittaa kiinnostustaan mutta seuraavana päivänä onkin toiset kuviot. Minkälainen hän on ihmisenä, sekoileeko hän muissakin asioissa? Ei sellaiseen ihmiseen voi koskaan luottaa. Tänään haluaa sitä, huomenna tuota. Ja mikään ei kelpaa.


      • pääpyörällä85

        Tuo on totta. Itse samassa tilanteessa ja aion kyllä kysyä mikä mättää. Kyse ei siiitä etteikö vastaisi viesteihin vaan siitä että välillä tulee viikkoja jolloin ihmisestä ei kuulu mitään.
        Haluan todellakin tietää mikä on. Jos en kiinnosta enää tai olen tehnyt tai sanonut jotain väärää niin haluan tietää sen. Olenpahan sitten ainakin saanut asian päätökseen ja sen jälkeen minun ei tarvitse enää asialla vaivata päätäni. Sitten voin jatkaa elämääni:)


      • ihmiselämää
        suoruutta peliin kirjoitti:

        Juuri näin. Nainen ilmaisi kiinnostuksensa, pikku huppelissa, mutta sen jäkeen kaameet välttelyt..... Mietinkin että olikohan yt kyse jostain vedätyksestä vai mutta paljon jäi kysymyksiä päähäni, mistä kaikki johtui. Kun mitään selvää vastausta hän ei koskaan antanut. Tottakai olisin halunnut kuulla rehellisesti sen oikean syyn.

        Itse olen toiminut juuri noin. Selvinpäin tosin.

        En saanut miehen tunteista mitään sanallista selkoa, joten jaoin hänelle omat tunteeni hyvin selkeäsanaisesti, täysin yksipuolisesti. Tapauksen jälkeen nähdessämme on ollut usein vaikea olla, ettei vaikuta itseään tyrkyttävältä häiriköltä. Miehen käytös on antanut aiemmin ymmärtää, ettei hän minua suorastaan epämiellyttävänä pidä, mutta onpa tosi vaikeaa vaikka flirttailla rennosti kun on tunnustanut toiselle ties mitä eikä hän ole sanonut omista ajatuksistaan mitään.

        Vaikeita asioita, ja ihmiset muuttuu monesti vaikeiksi kun joutuvat tunnekuohun valtaan. Luulen, että tässäkin tilanteessa on nainen samalla tavalla mennyt lukkoon ja ehkä odottanut sinulta vastavuoroista rohkeaa tekoa.


    • mmm

      juu. itsekin olen ihastunut mieheen, mutta hän jotenki on alkanut välttelemään minua niin enpä taida kertoakaan hänelle että olen ihastunut häneen. Pitää unohtaa.

      • mömmömmöm

        Juu, jaa, jöö, joo. Meitä on tosiaan moneen junaan ja jotkut jäävät kahdelta yöllä nettiin kuvittelemaan, että heille kirjoitellaan tai heitä vältellään rakastuneina, eikä heille siksi kirjoitella. Niin tai näin, muut ihmiset selitetään aina väärin päin, eikä hävetä.

        Itse olen onneksi aina uskaltautunut ilmaisemaan kiinnostukseni, milloin sellaista on ollut.


    • arvausleikkiä

      Eipä sitä voi muuta päätellä. Mutta siltikin se ihminen joka jättää toisen tällaisten arvailujen varaan, on raukkamainen. No jos sitä paljon harrastaa - siis karttaa totuuden puhumista toiselle - on varmaankin tottunut siihen eikä se paljon omassatunnossa kolkuta. Ei siinä mitään, toinen tajuaa kyllä aikanaan ja ehkä siitä seuraa jotain, ehkä ei

    • idiootti..

      Jo tuo nimimerkki kertoo ettei arvosta toista yhtään

    • ei purematta niele

      Se on muuten sellainen juttu että jos toisen jättää tuolla tavalla, niin edestään sen vielä löytää, tavalla tai toisella.
      Kannattaisi siis miettiä toisenkin kerran miten asian hoitaa..

    • wewwewweeee

      Olen mieheen kunnolla ihastunut ja kerran luikin heti pakoonpäin kun tämä tuli ulkona vastaan. Jännitti niin pahasti etten pystynyt kohtaamaa häntä.

      • 2+17

        Ootpa aikas höpsö tyttö! :)


      • dpogkdofkoidf
        2+17 kirjoitti:

        Ootpa aikas höpsö tyttö! :)

        Nainen onkin tässä tilanteessa höpsö ja mies luuseri...


      • .....

        Reikäsi vuosi verta ?


    • vähemmän välkky?!?

      Sinäkös se neropatti olet kun noin toimit????

    • Teuvo neuvoo

      Huorat on yleensä semmosii et ne välttelee, tavallisia kunnon miehiä. Pelimiehet ja kankimiehet on IN, niitä ei vältellä vaan hypätään syliin HETI! Näin toimii huorat. Pankaas jannut korvan taakke tääki neuvo, tän antaa Teuvo.

      • Teuvo Neuvonen

        Sovitaan näin. Kaikki, jotka välttelevät Teuvoa, ovat huoria. Teuvon tulisi lopettaa ylenpalttinen kiinnostuksensa huorien yksityiselämää kohtaan ja keskittyä itsensä kaltaisten ihmisten etsimiseen. Mitä ikinä se kenellekin tarkoittaa - tavallisuutta, tylsyyttä, juntteutta...


    • huolimatta

      Prosentit ei täsmää. Veikkaan että 90% tapauksissa tuo pitää paikkansa mutta ei aina. On super ei sosiaalisia jotka käyttäytyvät kuin ei olisi kiinnostunut. Tiedän tapauksen jossa nainen sanoi ihastuksensa kohteelle ensimmäisenä "en voi sietää sinua" itse ymmärtämättä miksi niin sanoi. Sydäntä kuulema riipaisee kun nyt näkee kyseisen miehen toisen naisen kanssa.

      • pitää miettiä

        Ihan oikein sille hutsulle!


    • kuules

      no nämä palstat on tarkoitettu purkamaan kaikki p.aska päästä. Jos joku ihminen on jollain tavalla vaikuttanut elämään
      myönteisesti, niin ei sitä tuosta vain unohda. Sinunlaisesi "viisaat"ihmiset tulee tänne pätemään kaiken maailman faktojen ja tutkimusten kanssa. Miksi selailet näitä sivuja ja palstoja?

      • entä kielteisesti

        Saahan palstoille kirjoittaa myös, jos jotkut ihmiset ovat vaikuttaneet erityisen kielteisesti elämään. Kuten ne, jotka jäävät roikkumaan omiin unelmiinsa, vaikka ei ole mitään yhteistä arvoissa eikä tavoitteissa eikä toinen viihdy näiden seurassa edes viittä minuuttia. Tai juuri ne, joille suoruus tarkoittaa sitä, että he itse saavat sanoa niin rumasti kuin suinkin osaavat.


      • kuules
        entä kielteisesti kirjoitti:

        Saahan palstoille kirjoittaa myös, jos jotkut ihmiset ovat vaikuttaneet erityisen kielteisesti elämään. Kuten ne, jotka jäävät roikkumaan omiin unelmiinsa, vaikka ei ole mitään yhteistä arvoissa eikä tavoitteissa eikä toinen viihdy näiden seurassa edes viittä minuuttia. Tai juuri ne, joille suoruus tarkoittaa sitä, että he itse saavat sanoa niin rumasti kuin suinkin osaavat.

        kaikki saa kirjoittaa. Ja ymmärrän jollain tapaa, jos tänne aloittajan tapaista tekstiäkin tulee. Eipä olisi tätäkään ketjua ja mielipiteitä tullut. Kait se on myönnettävä, että kaikkia tarvitaan. Ainakin suomi24:n pomot tykkää kävijämääristä. Sitä en ymmärrä, että ikävöin erästä, vaikka tiedän ,ettei ole mahdollista mitenkään kohdata. Enkä minä haluaisi fyysistä kontaktia häneen, mutta jotain edes, että kuuluisi elämääni. Mutta ketään ei voi pakottaa. Mutta en ymmärrä miksi ei kerro syytä, että miksi vain katosi. En minä suurta aikaa elämästään olisi vaatinut. Opin varmaan aikanaan elämään ilman häntä elämässäni.


    • raiskattu-rakastettu

      Minulla on eräs tuttavuus-joka jättää vastaajaani viestejä kuinka rakastaa minua jne.jne. Mutta välttelen häntä.En halua nähdäkään.Koska en luota,en usko moisia satuja.On paras kulkea yksin,saa olla sielu rauhassa.En kaipaa elämääni raiskaajia enää,ja aavistan kyllä raiskaajat.Siksi välttelen ihmisiä,joita kutsun pedoiksi.Näin nyt vaan on.Yksin on paras olla.

      • saat apua

        Tarvitset apua. Mielesi ei ole terve.


    • t,k,s

      Mut voi sitä joskus vahingossakin joutua lähelle.

    • aina tiennyt

      Olen tuon tiennyt jo pitkään. Kiva ett joku vahvisti mun ajatukset oikeiksi. Totuus on se ettei kukaan mies ole ollut kiinnostunut minusta ja myös se, että ainakin yks tapaus inhosi mua syvästi, ainakin ilme oli kerran sen verran tappavan näkönen tyyliin: ett pitikö tuon saatanan lehmän sittenkin tulla pilaamaan tämäkin päivä. Kyllä sen oikeasti tajuaa ja huomaa toisten ilmeistä ja muusta käytöksestä milloin on liikaa siinä paikassa. Senkin ulkopuolinen sivusta seuraaja huomaa milloin kahdella kemiat pelaa yksiin, sillä he peittelevät tunteitaan toisiaan kohtaan ja silloinhan siihen just kiinnittää eniten huomiota, mutta pienet elkeet ja ruumiinkieli kertoo ja paljastaa kaiken.

      • Pöllötyttö

        Huomaa vai? Mitenkö? :) Kertoisitko vähän enemmän?

        Olisi kiva tietää, että onko se yksi minulle vain kaveri... ;)


    • ei päde täällä

      Ihan paskaa jauhat. Minä välttelen, koska olen oikeasti ujo. Sekaannuksia tulee siitä, että ujo ihminen välttelee myös epämiellyttävääkin ihmistä. Välttelystä ei voi siis päätellä mitään kumpaakaan suuntaan.

    • oumaigaad

      Oma kokemus välttelystä menee niin, että yritin vältellä naista ensimmäistä kertaa elämässäni niin lopputuloksena nainen kysyy kahville myös ensimmäistä kertaa elämässäni kun joku kysyy kahville.
      Välttelin naista, koska tiesin hänen tykkäävän musta, mutta minä pidin häntä ulkonäkönsä puolesta aika karseana.

    • öööööö..

      Välttely ei tarkoita yhtään mitään. Ei kiinnostusta, muttei myöskään epäkiinnostusta. Se voi olla ihan neutraali asia. Siis jokuhan voi tulkita toisen normaalin olemisen välttelyksi tai päinvastoin seuraan hakeutumiseksi. Riippuu tulkitsijasta. Ihmisen läsnäolosta tai poissaolosta on turha päätellä yhtään mitään, piste.

      Jos haluat tehdä jollekin selväksi, ettei kiinnosta, sitä on turha yrittää tehdä selväksi välttelyllä. Parempi sanoa suoraan.

      Ärsyttävämpi tulkinta on, kun joku luulee toisen välttelyn tarkoittavan sitä että henkilö yrittää saada välttelyn kohteen huomion leikkimällä VAIKEASTI TAVOITELTAVAA. Silloin ollaan hakoteillä. Kukaan henkisesti aikuinen ei ainakaan leiki vaikeasti tavoiteltavaa toisen kiinnostuksen herättämiseksi.

      • ei aina leikkiä

        Toisella palstalla joku vetää vieläkin överimmäksi - "LEIKIT SAAVUTTAMATONTA".

        Mikä noita nykyajan lapsia oikein vaivaa?


    • laurenzio

      En minäkään ikinä ole ketään vältellyt. Mutta myönnettäköön et saatan olla läpeeni myyty toiselle. En siltikään soita tai viestitä. Saan monesti kuulla että olen vaikeasti tavoiteltava mutta totuus on se että mulle on vaan jostain iskostunut se mielikuva että jos mies on kiinnostunut se ottaa yhteyttä. Mutta samoinhan ne miehetkin varmasti ajattelee? Enkä sen vuoksi ota yhteyttä etten saa pakkeja? Hankalia juttuja! :D

    • Voiceofthunder

      Osittain olen samaa mieltä aloittajan kanssa, mutta kuitenkin tiedän, että ihastuneena saattaa vältelläkin. Itse olen vältellyt ja olen ihan nättikin, eikä itsetuntokaan falskaa. Ihastuneena vain menee lukkoon kun ihastus sa niin vahvan reaktion aikaan: tärisyttää, punastuttaa, happi loppuu ja himottaa kuitenkin mennä lähelle, ihastus saa aikaan myös muutakin kutitusta kehossa :)

      Ihastunut kuitenkin haluaa lähelle vaikka pelkäisikin: salaa hän katselee, tulee lähelle hyrräämään, pitkät salaiset katseet paljastaa. Jos toinen on kylmä kuin kala niin turha jäädä perään itkemään!

      • HkiN

        Oon samaa mieltä tästä mutta oikeesti jotkut miehet ovat epäsosiaalisia ja ujoja naisten suhteen.Itse olen varma että yksi mies oli ihastunut minuun vuosi sitten, sanoi aina ekana kovaan ääneen hei ja tunki lähelle kuuntelemaan mistä puhuimme naisten kanssa ja katseli perääni.Itse en vain tajunnut koko asiaa että hän oli ihastunut paitsi nyt ja nykyään hän ei enää tervehdi ja katselee muualle jos näkee katseeni mutta silti salaa katselee minua vielä.Itse kuulun myös näihin pakoilijoihin ihastuneena :D Miehet ovat outoja.


      • 8+14
        HkiN kirjoitti:

        Oon samaa mieltä tästä mutta oikeesti jotkut miehet ovat epäsosiaalisia ja ujoja naisten suhteen.Itse olen varma että yksi mies oli ihastunut minuun vuosi sitten, sanoi aina ekana kovaan ääneen hei ja tunki lähelle kuuntelemaan mistä puhuimme naisten kanssa ja katseli perääni.Itse en vain tajunnut koko asiaa että hän oli ihastunut paitsi nyt ja nykyään hän ei enää tervehdi ja katselee muualle jos näkee katseeni mutta silti salaa katselee minua vielä.Itse kuulun myös näihin pakoilijoihin ihastuneena :D Miehet ovat outoja.

        No tuohan on nyt ihan selvä juttu. Mies on kiinnostunut mutta luulee ettet ole. Vai oletko? Eli hän ei ole saanut mitään vastakaikua ja on pettynyt siitä syystä. Eikä halua turhaan esittää kiinnostustaa, saattaa olla arka mies, pelkää että suutut heti tms.

        Näin minäkin miehenä toimin. Olen ehkä se epäsosiaalinen ja ujo naisten suhteen, muuten en pelkää yhtään mitään. Kun saa kunnolla näpeilleen, huudot naiselta esim niin se pistää ajattelemaan asioita taas uudelta kantilta. Silloin ei sitä naista enää lähennytäkään entiseen malliin, ei katsella eikä moikkailla. Annetaan niinku asian olla vaan ja odotetaan ehkä sitä että nainen tekisi edes jotain joka helpottaisi tilannetta. Minä en kertakaikkiaan kestä pettymyksiä näissä asioissa, kaikkea muuta kestän kyllä vaikka kuinka ja miten.

        Ja hei, jos olet vielä pakoillut miestä niin sen se mies tulkitsee ettet ole kiinnostunut alkuunkaan. Saat miehen vain käyttäytymään tylysti sinua kohtaan. Ei nää hommat mee niinku elokuvissa, että mies vaan tulee ja ottaa mitä haluaa. On herkempiä ja ujompia tapauksia mutta ihan tavallisia ihmisiä hekin ovat.

        Ja se että mies ei ota yhteyttä, niin kyllä sitä pari kertaa voi koittaa ottaa mutta jos nainen ei yhtään tule vastaan niin minä ainakin jätän yhteydenotot siihen. Vai mikä helvetti siinä on että miehen pitäisi vain yrittää ja yrittää ja nainen vain on?? Kyllä nainenkin voisi sitä yhteyttä pitää.


      • Rtyuytr77
        8+14 kirjoitti:

        No tuohan on nyt ihan selvä juttu. Mies on kiinnostunut mutta luulee ettet ole. Vai oletko? Eli hän ei ole saanut mitään vastakaikua ja on pettynyt siitä syystä. Eikä halua turhaan esittää kiinnostustaa, saattaa olla arka mies, pelkää että suutut heti tms.

        Näin minäkin miehenä toimin. Olen ehkä se epäsosiaalinen ja ujo naisten suhteen, muuten en pelkää yhtään mitään. Kun saa kunnolla näpeilleen, huudot naiselta esim niin se pistää ajattelemaan asioita taas uudelta kantilta. Silloin ei sitä naista enää lähennytäkään entiseen malliin, ei katsella eikä moikkailla. Annetaan niinku asian olla vaan ja odotetaan ehkä sitä että nainen tekisi edes jotain joka helpottaisi tilannetta. Minä en kertakaikkiaan kestä pettymyksiä näissä asioissa, kaikkea muuta kestän kyllä vaikka kuinka ja miten.

        Ja hei, jos olet vielä pakoillut miestä niin sen se mies tulkitsee ettet ole kiinnostunut alkuunkaan. Saat miehen vain käyttäytymään tylysti sinua kohtaan. Ei nää hommat mee niinku elokuvissa, että mies vaan tulee ja ottaa mitä haluaa. On herkempiä ja ujompia tapauksia mutta ihan tavallisia ihmisiä hekin ovat.

        Ja se että mies ei ota yhteyttä, niin kyllä sitä pari kertaa voi koittaa ottaa mutta jos nainen ei yhtään tule vastaan niin minä ainakin jätän yhteydenotot siihen. Vai mikä helvetti siinä on että miehen pitäisi vain yrittää ja yrittää ja nainen vain on?? Kyllä nainenkin voisi sitä yhteyttä pitää.

        Nainen voisi tehdä edes sen verran jutun eteen, että hymyilisi ja viestittäisi, että mies voi lähestyä, naisesta kun siihen lähestymiseen ei ole. Yleensä.


      • HkiN
        Rtyuytr77 kirjoitti:

        Nainen voisi tehdä edes sen verran jutun eteen, että hymyilisi ja viestittäisi, että mies voi lähestyä, naisesta kun siihen lähestymiseen ei ole. Yleensä.

        Mies on varattu ja niin olen minäkin joten en halua edes mitään.


      • hyvää syksyä!
        8+14 kirjoitti:

        No tuohan on nyt ihan selvä juttu. Mies on kiinnostunut mutta luulee ettet ole. Vai oletko? Eli hän ei ole saanut mitään vastakaikua ja on pettynyt siitä syystä. Eikä halua turhaan esittää kiinnostustaa, saattaa olla arka mies, pelkää että suutut heti tms.

        Näin minäkin miehenä toimin. Olen ehkä se epäsosiaalinen ja ujo naisten suhteen, muuten en pelkää yhtään mitään. Kun saa kunnolla näpeilleen, huudot naiselta esim niin se pistää ajattelemaan asioita taas uudelta kantilta. Silloin ei sitä naista enää lähennytäkään entiseen malliin, ei katsella eikä moikkailla. Annetaan niinku asian olla vaan ja odotetaan ehkä sitä että nainen tekisi edes jotain joka helpottaisi tilannetta. Minä en kertakaikkiaan kestä pettymyksiä näissä asioissa, kaikkea muuta kestän kyllä vaikka kuinka ja miten.

        Ja hei, jos olet vielä pakoillut miestä niin sen se mies tulkitsee ettet ole kiinnostunut alkuunkaan. Saat miehen vain käyttäytymään tylysti sinua kohtaan. Ei nää hommat mee niinku elokuvissa, että mies vaan tulee ja ottaa mitä haluaa. On herkempiä ja ujompia tapauksia mutta ihan tavallisia ihmisiä hekin ovat.

        Ja se että mies ei ota yhteyttä, niin kyllä sitä pari kertaa voi koittaa ottaa mutta jos nainen ei yhtään tule vastaan niin minä ainakin jätän yhteydenotot siihen. Vai mikä helvetti siinä on että miehen pitäisi vain yrittää ja yrittää ja nainen vain on?? Kyllä nainenkin voisi sitä yhteyttä pitää.

        Se on niinkin, että kaikkea ei voi saada. Kaikki eivät voi koskaan saada kaikkia. Jos joku on sulle huutanut, se on typerää käytöstä, mutta ehkä kertoo siltikin, ettei tunteita sinua kohtaan ole. Voit tietysti odottaa, että nainen tekisi edes jotain vielä, mutta yhtä lailla kannattaa olla realistinen, että todennäköisesti hän ei tule mitään tekemään. Ihan oikein olet tehnyt siinä, että olet jättänyt yhteydenotot siihen. Jos nainen on useamman kerran jo kieltäytynyt eikä pidä oma-aloitteisesti yhteyttä, ehkä sun kannattaa harkita muitakin vaihtoehtoja, ainakin katsella myös uusia ihmisiä...


      • kiinnostus lopahti
        hyvää syksyä! kirjoitti:

        Se on niinkin, että kaikkea ei voi saada. Kaikki eivät voi koskaan saada kaikkia. Jos joku on sulle huutanut, se on typerää käytöstä, mutta ehkä kertoo siltikin, ettei tunteita sinua kohtaan ole. Voit tietysti odottaa, että nainen tekisi edes jotain vielä, mutta yhtä lailla kannattaa olla realistinen, että todennäköisesti hän ei tule mitään tekemään. Ihan oikein olet tehnyt siinä, että olet jättänyt yhteydenotot siihen. Jos nainen on useamman kerran jo kieltäytynyt eikä pidä oma-aloitteisesti yhteyttä, ehkä sun kannattaa harkita muitakin vaihtoehtoja, ainakin katsella myös uusia ihmisiä...

        "Ja se että mies ei ota yhteyttä, niin kyllä sitä pari kertaa voi koittaa ottaa mutta jos nainen ei yhtään tule vastaan niin minä ainakin jätän yhteydenotot siihen."

        Joo erehdyksiä nyt sattuu kaikille, myös minulle. Sain joskus naisesta todellakin väärän käsityksen ja ajattelin kokeilla mutta parin yhteydenoton jälkeen jätin asian siihen. Ei jaksa. Käsitys vähän muuttui ko. ihmisestä, ei hän nyt sellainen ollutkaan kun ajattelin, mutta mitäpä hävisinkään kokeilullani.

        Hieman ehkä inhimillempää käytöstä olisin odottanut, ei nyt huutaa tarvitse heti kun siihen mitään oikeaa syytäkään ollut. Nainen siinä itsensä tekee typeräksi vain, monen silmissä. Aina pitäisi pyrkiä käyttäytymään kunnolla tilanteessa kuin tilanteessa. Siihen kariutuu se pienen pieni ystävyyskin mitä on saattanut olla, ei tule moikkailtua ja katseltua enää. Hänen kannaltaan ehkä ikävämpi juttu.

        Ei mulle tulisi mieleenikään huutaa minua lähestyvälle naiselle "mene nyt v*ttuun" tms tai haukkua, siinähän nolaa itsensä aivan täysin. Ja lapsellistahan se on. Kyllä aikuisen tulee osata käyttäytyä.


      • * Nainen*
        Rtyuytr77 kirjoitti:

        Nainen voisi tehdä edes sen verran jutun eteen, että hymyilisi ja viestittäisi, että mies voi lähestyä, naisesta kun siihen lähestymiseen ei ole. Yleensä.

        Jos nainen hymyilee miehelle niin miesparka luulee liikaa sen perusteella.Nainen voi olla ulospäinsuuntautunut ja fiksukäytöksinen,iloinen ja juttelee jokaiselle.Ja niimpä nainen joutuu sitten vaikeuksiin kun mies luuleekin että nainen on hänestä kiinnostunut.Se on nähty.Eräskin mies luuli että tyästyin häneen kun juttelin hänen kanssaan ja vielä nauroinkin.Ja sain siitä ukosta riippakiven niinkuin monesta muustakin tyypistä.Joten pitäisikö täällä kulkea suu mutrulla ja mykkänä.En oikein ymmärrä miehen maailmaa mutta en voikaan ymmärtää koska olen Nainen!!!!


      • Hymyä kaipaava
        * Nainen* kirjoitti:

        Jos nainen hymyilee miehelle niin miesparka luulee liikaa sen perusteella.Nainen voi olla ulospäinsuuntautunut ja fiksukäytöksinen,iloinen ja juttelee jokaiselle.Ja niimpä nainen joutuu sitten vaikeuksiin kun mies luuleekin että nainen on hänestä kiinnostunut.Se on nähty.Eräskin mies luuli että tyästyin häneen kun juttelin hänen kanssaan ja vielä nauroinkin.Ja sain siitä ukosta riippakiven niinkuin monesta muustakin tyypistä.Joten pitäisikö täällä kulkea suu mutrulla ja mykkänä.En oikein ymmärrä miehen maailmaa mutta en voikaan ymmärtää koska olen Nainen!!!!

        Itse taas jos en saa naiselta huomiota hymynä, en lähesty. Kiikarissa on nyt joku, mutta tuossa hymyssä jää puuttumaan, taitaa jäädä homma tähän.


      • mee juttelee
        Hymyä kaipaava kirjoitti:

        Itse taas jos en saa naiselta huomiota hymynä, en lähesty. Kiikarissa on nyt joku, mutta tuossa hymyssä jää puuttumaan, taitaa jäädä homma tähän.

        No älä nyt siihen jätä. Niin kuin edellinen viestitti, hymy ei välttämättä ole merkki mistään .. Ja omalta kohdallani voin sanoa, ettei myöskään hymyilemättömyys.


      • EI murjotusta!
        mee juttelee kirjoitti:

        No älä nyt siihen jätä. Niin kuin edellinen viestitti, hymy ei välttämättä ole merkki mistään .. Ja omalta kohdallani voin sanoa, ettei myöskään hymyilemättömyys.

        Äääääh!.... Siis just tää, että miltei murjotetaan ja mökötetään VAIKKA olisi kiinnostunutkin!! M I K S I ? ?

        Voi neidit hyvät, miettikää nyt mitähän se mies sitten ajattelee!


      • voiko käyttäytyä?
        kiinnostus lopahti kirjoitti:

        "Ja se että mies ei ota yhteyttä, niin kyllä sitä pari kertaa voi koittaa ottaa mutta jos nainen ei yhtään tule vastaan niin minä ainakin jätän yhteydenotot siihen."

        Joo erehdyksiä nyt sattuu kaikille, myös minulle. Sain joskus naisesta todellakin väärän käsityksen ja ajattelin kokeilla mutta parin yhteydenoton jälkeen jätin asian siihen. Ei jaksa. Käsitys vähän muuttui ko. ihmisestä, ei hän nyt sellainen ollutkaan kun ajattelin, mutta mitäpä hävisinkään kokeilullani.

        Hieman ehkä inhimillempää käytöstä olisin odottanut, ei nyt huutaa tarvitse heti kun siihen mitään oikeaa syytäkään ollut. Nainen siinä itsensä tekee typeräksi vain, monen silmissä. Aina pitäisi pyrkiä käyttäytymään kunnolla tilanteessa kuin tilanteessa. Siihen kariutuu se pienen pieni ystävyyskin mitä on saattanut olla, ei tule moikkailtua ja katseltua enää. Hänen kannaltaan ehkä ikävämpi juttu.

        Ei mulle tulisi mieleenikään huutaa minua lähestyvälle naiselle "mene nyt v*ttuun" tms tai haukkua, siinähän nolaa itsensä aivan täysin. Ja lapsellistahan se on. Kyllä aikuisen tulee osata käyttäytyä.

        Ja myös tää. Miksi helkkarissa pitää suuttuen ilmoittaa miehelle ettei kiinnosta?? Eikö millään pysty asiallisemmin sitä ilmaisemaan? Kun täällä eri ketjuissa niin monella kokemusta siitä naisen huutamisesta, sehän on masentavaa, varsinkin kun miehellä on ollut hyvä tarkoitus.

        Eihän siinä nyt ju*malauta ole MITÄÄN järkeä SUUTTUA, jos mies kiinnostuksensa osoittaa!!!!


      • Hymyä kaipaava
        mee juttelee kirjoitti:

        No älä nyt siihen jätä. Niin kuin edellinen viestitti, hymy ei välttämättä ole merkki mistään .. Ja omalta kohdallani voin sanoa, ettei myöskään hymyilemättömyys.

        Ehkä sen hymyilemättömyyden jotenkin voi vielä sivuttaa, jos saa selkeästi naisen huomion, siis mulle riittäis ihan vaan sellanen katse että siitä vois edes arvata, että mut on ns. noteerattu edes. Äh, vaikee selittää.
        Väittäisin silti sen hymyn, vaikka vain sekunnin kestävän ujonkin, olevan se paras juttu.


      • .....
        voiko käyttäytyä? kirjoitti:

        Ja myös tää. Miksi helkkarissa pitää suuttuen ilmoittaa miehelle ettei kiinnosta?? Eikö millään pysty asiallisemmin sitä ilmaisemaan? Kun täällä eri ketjuissa niin monella kokemusta siitä naisen huutamisesta, sehän on masentavaa, varsinkin kun miehellä on ollut hyvä tarkoitus.

        Eihän siinä nyt ju*malauta ole MITÄÄN järkeä SUUTTUA, jos mies kiinnostuksensa osoittaa!!!!

        Monesti on vain niin, että jos ei ole tosi tyly, ei mies tajua lähteä, varsinkaan humalainen mies baarissa. Typerien "hauskuutusten" kuuntelu ei myöskään kiinnosta. Asialliselle ja selväpäiselle miehelle ei kyllä tule oltua tyly.


      • Pyrkiä asiallisuutee
        ..... kirjoitti:

        Monesti on vain niin, että jos ei ole tosi tyly, ei mies tajua lähteä, varsinkaan humalainen mies baarissa. Typerien "hauskuutusten" kuuntelu ei myöskään kiinnosta. Asialliselle ja selväpäiselle miehelle ei kyllä tule oltua tyly.

        Saat varmasti vielä itse kuulla tylyt sanat, asenteestasi johtuen. Baarissa nyt yleensä ollaan humalassa, ja se että mies yrittää hauskuuttaa vaikkakin siinä onnistumatta niin oikeuttaako se tökeröön käytökseen? Mies saattaa olla mitä fiksuimmasta päästä selvänä, humalassa kun tulee puhuttua mitä sylki suuhun tuo.

        Tarpeeksi kun tylyttelet ja niskoja nakkelet lähentyville miehille niin kohta sinua ei kukaan enää lähestykää. Se on fakta. Miesten keskuudessa kun juttu kulkee myös.


      • .....
        Pyrkiä asiallisuutee kirjoitti:

        Saat varmasti vielä itse kuulla tylyt sanat, asenteestasi johtuen. Baarissa nyt yleensä ollaan humalassa, ja se että mies yrittää hauskuuttaa vaikkakin siinä onnistumatta niin oikeuttaako se tökeröön käytökseen? Mies saattaa olla mitä fiksuimmasta päästä selvänä, humalassa kun tulee puhuttua mitä sylki suuhun tuo.

        Tarpeeksi kun tylyttelet ja niskoja nakkelet lähentyville miehille niin kohta sinua ei kukaan enää lähestykää. Se on fakta. Miesten keskuudessa kun juttu kulkee myös.

        En ole koskaan tylyä kohtelua saanut, ihmiset pitävät minua yleensä tosi mukavana. Teit liian pitkälle meneviä johtopäätöksiä viestistänu, esim.niskojen nakkelu kuulostaa vieraalta.


    • karvaasti kokenut

      Samoin myös 99,99% varmuudella itselle tulee todella kusetettu. Toinen on siis harrastanut teerenpeliä selän takana.

    • ..aivoton kana..

      Tyhjäpäinen hutsu välttelee aina. Jos kunnollinen "tavis" yrittää lähestyä, niin aluks välttelyy sit huutamista "mee kuule v*ttuu" ja seuraavaks hypätään ensimmäisen vastaantulevan naistenmiehen syliin!!

    • Ap.

      Minulta tuli kakka.

      • Kakka.

        Ei mikään ihme, että se nainen dumppasi sinut.

        (tyhjän saa pyytämättäkin)


    • Vähä välttelen

      Nainen keneen olen ihastunut luulee varmaan että välttelen häntä. En vaan pysty oikein kohtaamaan häntä kun tilanne kärjistyi niin herkäksi. Ei ole enää tullut käytyä samoissa paikoissa missä hänet voisi kohdata. Plaaaah.... en oikeastaan tiedä hänen kiinnostuksestaankaan, tuntuu ettei kiinnosta, on niin ristiriitainen olo. Vaikea kuitenkin kohdata häntä, ennen juttu luisti hyvin mutta kun minulla rupes oleen kiinnostusta häneen niin huomasin hänen jännittyneen. Tiedä sitten inhoaako vain...

      • =)

        Nainen saattaa olla jännittyneen oloinen myös silloin, kun on kiinnostunut miehestä. Mun kohdalla ainakin pitää paikkaansa ja harmittaa, kun tuolla käytökselläni olen aika varmasti työntänyt erään ihanan miehen luotani pois. Uskallus ei riitä yhteydenottoon, pelkään ettei mies tunne minua kohtaan enää samoin ja minuun sattuu vaan enemmän pakkejen myötä. Vaikka eihän näin epätietoisuudessakaan eläminen ole mukavaa eikä helppoa...

        Suosittelen siis puhumista. ellet heti uskalla kertoa tunteistasi niin jos pyydät naisen esim. kahville ja juttelette niitä näitä? Kyllä yhden kahvihetken aikana huomaa onko nainen kiinnostunut vai ei. =)


      • Vähä välttelen
        =) kirjoitti:

        Nainen saattaa olla jännittyneen oloinen myös silloin, kun on kiinnostunut miehestä. Mun kohdalla ainakin pitää paikkaansa ja harmittaa, kun tuolla käytökselläni olen aika varmasti työntänyt erään ihanan miehen luotani pois. Uskallus ei riitä yhteydenottoon, pelkään ettei mies tunne minua kohtaan enää samoin ja minuun sattuu vaan enemmän pakkejen myötä. Vaikka eihän näin epätietoisuudessakaan eläminen ole mukavaa eikä helppoa...

        Suosittelen siis puhumista. ellet heti uskalla kertoa tunteistasi niin jos pyydät naisen esim. kahville ja juttelette niitä näitä? Kyllä yhden kahvihetken aikana huomaa onko nainen kiinnostunut vai ei. =)

        No pelkään juuri sitä että tulee kylmästi pakit heti. Ja sitäkin pelkään että jos nainen tunsikin minua kohtaan jotain niin ei tunne enää. Hän on kyllä sellainen nainen jonka haluaisin... Ei vaan oo pitkään aikaan tullu häntä nähtyä, sekin harmittaa.

        Sinulle sanoisin että kannattaa kokeilla laittaa vaikka tekstari sille miehelle. Et nolaa sillä mitenkään itseäsi sillä mies ei tylysti naiselle mene sanomaan, en minä ainakaan.


      • ?
        Vähä välttelen kirjoitti:

        No pelkään juuri sitä että tulee kylmästi pakit heti. Ja sitäkin pelkään että jos nainen tunsikin minua kohtaan jotain niin ei tunne enää. Hän on kyllä sellainen nainen jonka haluaisin... Ei vaan oo pitkään aikaan tullu häntä nähtyä, sekin harmittaa.

        Sinulle sanoisin että kannattaa kokeilla laittaa vaikka tekstari sille miehelle. Et nolaa sillä mitenkään itseäsi sillä mies ei tylysti naiselle mene sanomaan, en minä ainakaan.

        viimeksi kun näit hänet niin minkälainen hän sitten oli sinua kohtaan? ja mistä tiedät ettei hänellä ole enää tunteita sinua kohtaan?


      • Vähä välttelen
        ? kirjoitti:

        viimeksi kun näit hänet niin minkälainen hän sitten oli sinua kohtaan? ja mistä tiedät ettei hänellä ole enää tunteita sinua kohtaan?

        No siitä on senverran jo aikaakin, en muista... ehkä autolla vastaan tullut. Ihan tervehtii kyllä mutta niinhän tutut yleensä tekevätkin.

        "...ja mistä tiedät ettei hänellä ole enää tunteita sinua kohtaan?"
        No en oikein tiedä onko hänellä mitään oikeasti ollut minua kohtaan, olenko luullut vain. Hän vaan joskus kiinnostustaan osoitti minulle josta syystä itse aloin häntä enemmän ajatella.


      • Rohkeutta peliin :)
        Vähä välttelen kirjoitti:

        No siitä on senverran jo aikaakin, en muista... ehkä autolla vastaan tullut. Ihan tervehtii kyllä mutta niinhän tutut yleensä tekevätkin.

        "...ja mistä tiedät ettei hänellä ole enää tunteita sinua kohtaan?"
        No en oikein tiedä onko hänellä mitään oikeasti ollut minua kohtaan, olenko luullut vain. Hän vaan joskus kiinnostustaan osoitti minulle josta syystä itse aloin häntä enemmän ajatella.

        Jos hän on osoittanut kiinnostustaan, asia tuskin on muuttunut, jos kerran vielä moikkailee vastaan tullessaan ;) Otahan selvää, onko teillä jotain...


      • sydän palasina
        =) kirjoitti:

        Nainen saattaa olla jännittyneen oloinen myös silloin, kun on kiinnostunut miehestä. Mun kohdalla ainakin pitää paikkaansa ja harmittaa, kun tuolla käytökselläni olen aika varmasti työntänyt erään ihanan miehen luotani pois. Uskallus ei riitä yhteydenottoon, pelkään ettei mies tunne minua kohtaan enää samoin ja minuun sattuu vaan enemmän pakkejen myötä. Vaikka eihän näin epätietoisuudessakaan eläminen ole mukavaa eikä helppoa...

        Suosittelen siis puhumista. ellet heti uskalla kertoa tunteistasi niin jos pyydät naisen esim. kahville ja juttelette niitä näitä? Kyllä yhden kahvihetken aikana huomaa onko nainen kiinnostunut vai ei. =)

        Juuri näin. Jos mies ei asiaa aikaa myöten ymmärrä, niin saa olla ymmärtämättä. Itsekin samassa tilanteessa ja mietin jo sitä vaihtoehtoa, että etsin itselleni miehen (jos tämä juttu ei ennen vuoden loppua ala etenemään mitenkään)!


      • Rakkautta saa jos...
        sydän palasina kirjoitti:

        Juuri näin. Jos mies ei asiaa aikaa myöten ymmärrä, niin saa olla ymmärtämättä. Itsekin samassa tilanteessa ja mietin jo sitä vaihtoehtoa, että etsin itselleni miehen (jos tämä juttu ei ennen vuoden loppua ala etenemään mitenkään)!

        Ei se mies tahallaan ole ymmärtämättä, oletko tehnyt asian eteen itse mitään?
        Toivottavasti onnistut :)


    • jääzydän

      Höpö höpö aloittaja. Mikähän sun tunne-elämääsi vaivaa. Please älä vaan kerro.

      Mun ja työkaverini välille kehittyi vuosien mittaan suhde. Meistä tuli läheisiä. Siitä huolimatta että toisaalla yksityiselämässämme kumpikin mentiin naimisiin toisen ihmisen kanssa. Mulle alkoi olla parissa vuodessa selvää ketä rakastan, ja ettei puolisoni rakastanut mua joten erottiin. Tää työkaveri ei ole eronnut, mutta vaikea liitto niillä on ollut. Hänen mielestä menivät liian hätäseen naimisiin tutustumisen jälkeen tms. kaikenlaisia ongelmia.

      Mulla ja työkaverilla oli sitten yksi kännisekoilu. Ei ollut epäselvää ettei se ollut pelkkää panoa. Seuraava aamu oli mitä ihanin. Selvittyään tyyppi meni katumaan äänekkäästi. Olin jo itse omista touhuistani hieman tolaltani kun en voinut ymmärtää miten annoin sellasta tapahtua (hänen aloite tai oikeastaan vaatimus, kävi aika kuumana). Tietysti mä sen ymmärrän, ettei se puolisoaan olis halunnut pettää mutta sen sanat vaan sattui tosi pahasti. Ikäänkuin se olisi ylipäätään katunut että se olin just minä. Väärinkäsitys, jonka oikasuun tuli vasta n. puolen vuoden kuluttua vasta tilaisuus, mut sitä ennen olin pettymyksen niellyt ja kasvattanut itselleni panssarin. Koska mun mielestä se kaikki oli tuntunut vaan niin oikeelta, oikeemmalta kuin koskaan kenenkään kanssa. Sen jälkeen olen ollut häntä kohtaan aika kylmä. Ystävällinen mutta kylmä.

      Hän on nyt eroamassa. Olen työntänyt hänet pois luotani. Empatiaa ei heru. Tässä kerran me juteltiin kun hän oli aikamoisessa humalassa ja minä vaan pienessä sievässä, ja hän meni puhumaan miten on rakastunut muhun ja että meidän pitäis elää yhdessä ja että hän aikoo erota kun vaan sais tehtyä sen, jne jne. Kuuntelin mutten rohkaissut enkä nauranutkaan. Laitoin jurrisen puheiksi enkä suostunut puhumaan aiheesta. Kahdesti hän on viikonloppuna humalassa soitellut vastaajaani. Jo tuo hänen juominen on viime aikoina ollut runsasta ja tiuhaa, että jotain ongelmia varmaan on, mutta raitistukoon omin avuin.

      Enhän minäkään ketään muuta haluaisi. Olen yrittänyt, mutta ei onnistu. Aion yrittää edelleen. Jos hän eroaa, sitten voidaan katsoa miten meillä, mutta sitä ennen en anna toivoa ja elän elämäni ilman häntä. Ehkäpä rakastunkin johonkin toiseen...

    • Mies vailla naista

      Ainakin naisten puolelle voi sanoa, että nainen aistii paremmin asioita kuin ME miehet.

      Ja vaikka olisi ihastusta, niin opittu käytäntö sit määrää miten käytäytyy, mutta kyllä se juttu tulee läpi.

      Mut sit on vaan asioita joita jotku ei pysty peittämään.... tai ne ei edes tahdo peittää tuota kehon kieltä......

    • Puputyttö & Sydän
    • .....

      Ei niin.

    • polizze

      Etäisyys joko vahvistaa tunteet tai häivyttää ne pois. Elämä on noppapeliä. Ei hyvä heilu, kun vänkää itsepäisesti väliin. Molempi parempi; kruuna ja klaava.

    • zorro

      EI pidä paikkaansa. Syitä välttelemiseen voi olla lukemattomia.

      • Samaa mieltä

        Nimenomaan.


      • women4
        Samaa mieltä kirjoitti:

        Nimenomaan.

        Samaa mieltä, ei se välttämättä tarkoita että jos ei nää/välttelee että se olisi sama kuin ei kiinnosta. Sama myös katseesta, ei se tarkoita että jos ei aina hymyile että ei kiinnosta. Se voi johtua ihan eri asioista kuin hänestä.


      • pakko kai se on..

        Esim. Ihastuu varattuna niin eipä siinä muuta voi kun vältellä. Suuria tunteitaan yrittää peitellä vaikka ne näkyy läpi kilometrin päähän. Kamalinta on punastelu ja käsien tärinä, parempi kun ei näe toista ollenkaan...


      • .....
        women4 kirjoitti:

        Samaa mieltä, ei se välttämättä tarkoita että jos ei nää/välttelee että se olisi sama kuin ei kiinnosta. Sama myös katseesta, ei se tarkoita että jos ei aina hymyile että ei kiinnosta. Se voi johtua ihan eri asioista kuin hänestä.

        Naisen reikä voi vuotaa verta tai haista pahalle jonka vuoksi välttelee ihastustaan.


    • noeipäs

      Kyllä kiinnostunutkin välttelee. :D

    • Jaha,

      jokin älyn Tonava tässä taas.

      Voi kun kaikki ihmiset -ja elämä ylipäätään- olisivatkin noin yksinkertaisesti rakennettuja.. Huikean helppoa :D

    • mies muoalta metsäst

      Ihastunut varattuun.

      Itse olen mies, ja yksin.

      Kauan aikaa sitten VARATTU nainen alkoi lähettämään singaalia joka kiinnitti huomiuota. Sillä naisella oli omassa olemuksessaan paljon valtaa.... ja mikää ei olisi estänyt että olisi tapahtunut jotain.

      Mutta ehkä kuitenkin hän osasi myös rajoittaa tilanteet vaikka olikin selvästi valmis....

      Ja teesi, ei mikää kiellä varattua kiinnostumasta. Eikä varattuun kiinnostuminen ole mitää outia. Ehkä se onkin se juttu mihin kaikki perustuu...

    • provoille nauraja

      Ja taas provo voitti...... :D Voi Ihmiset! :))

    • 50percenterimieltä

      Jos joku tätä ketjua vielä lukee niin haluan jakaa oman mielipiteeni. 1. Aloittaja ei nähtävästi tiedä kovin paljon ihmisen käyttäytymisestä ja psykologiasta noin ylipäätäänkään, eikä ole nähtävästi ollut tekemisissä kuin vain yhdenlaisten ihmisten kanssa. Noh, omalla kohdallani se menee näin: en välttele ihmisiä joista en pidä, ainoastaan ihmisiä joita todella inhoan. Jos en pidä jostakin ihmisestä, ja varsinkin jos tähän henkilöön ei ole mitään erityistä suhdetta, käyttäydyn ennemminkin välinpitämättömästi. En välttele kuin ääritapauksissa. Olen sosiaalisesti lahjakas ja tutustun helposti uusiin ihmisiin. Mitä taas tulee ihastumiseen, pasmat menevät täysin sekaisin. Kiinnostus toista ihmistä kohtaan saa myös usein normaalisti itsevarman ihmisen kiinnittämään katseensa itseensä ja omiin heikkouksiin kuten myös epäilemään voiko toinen oikeasti olla kiinnostunut minusta. Esim. poikaystävälläni oli erittäin paljon hankaluuksia saada minut, sillä olin niin tajuttoman epävarma vaikka hän antoi minulle selvät signaalit kiinnostuksestaan. Myöhemmin hän kertoi luulevansa että minua ei olisi voinut vähempää kiinnostaa ja että näytin hyvin nyrpeää nokkaa.. Tiedän toimineeni juurikin noin ja olin täydellisen lääpälläni kyseiseen mieheen. Käänteispsykologiaa, ei sen kummempaa. Tiedän myös etten ole ainoa laatuani. Tällainen ominaisuus ihmisessä kyllä hankaloittaa hyvin paljon suhteiden muodostamista ja saa kiinnostuksen kohteen uskomaan, etteo hänestä olla tippaakaan kiinnostuttu. Täällä on aikamoisia vihakommentteja ja ihmisten haukkumista. Näyttää olevan suurella osalla elämässään hiukan liikaa katkeruutta... Noh, sanoimpahan mielipiteeni. :)

    • iejfåioweuf

      Samaa mieltä kuin edellinen. Lisäyksenä sellainen, että itse olen usein vältellyt kiinnostukseni kohdetta siksi, että en ole halunnut nähdä häntä tietyissä ympyröissä, joissa on muita (uteliaita) ihmisiä. Kahden kesken saatan olla luontevakin ja osoittaa kiinnostukseni.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5790
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3667
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      227
      1921
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1772
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1222
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1177
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      290
      955
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      50
      948
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      889
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe