Minkälainen nainen on huomattavan ruma..

Huomattavan ruma..

Sisäisesti vai ulkoisesti???

36

3111

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaikea sanoa

      Eiköhän tämä asia ole aika pitkälti katsojan silmissä, Kuulostaa jo kliseeltä mutta niin se vaan on. Huomattavan ylipainoiset ovat sellaisia jotka eivät miellytä.

    • Miehiä/naisia

      Huomattavan ruma??Törkyturpa,kaappijuoppo,epäsiisti,ylimielinen,minä,minä tyyppi.
      Lihava/laiha turn off,panopatja..jne..

    • hyi saatana

      Komeilla miehillä sellainen hentoinen ja jopa ruma nainen. .... sanonta kuuluu, takaapäin kuin Miss Suomi, edestäpäin kuin petolinnun perse) ... Monella hoikalla voi olla ruma naama, finnejä, torahampaat, ohuet hiukset, kierot silmät.

    • Näin kai se menee

      Olen monillakin naisilla nähnyt noita ominaisuuksia eivätkä ole olleet rumia. Rumuutta on vaikea määritellä mutta sellainen on ruma ,joka herättää voimakasta inhoa. Sellaiset kasvot ovat rumat joita ei tee mieli katsoa.

    • öh

      Nainen jolla on päätämyöten kynitty tukka ja tatuointeja jokapaikka täynnä.

    • ugliest betty

      Minä olen ulkoisesti huomattavan ruma - siis yleisesti ihmisten mielestä. Sisäisesti olen muuttunut rumaksi (katkeraksi, masentuneeksi etc), kun olen elämäni kaikki vuodet saanut sitä ruman ihmisen kohtelua.

      Ulkoisesti olen suuri kokoinen, vartaloa mallia Y, jossa ei siis mitään naisellista. Lyhyet, tanakat jalat ja pitkä selkä. Huono ryhti, joka tullut kun olen yrittänyt näyttää lyhyemmältä ja huomaamattomammalta. Naama on jykevä ja miesmäinen, liikakarvoitusta, pienet silmät, iso pottunokka.

      Saan kokea tavallisina arkipäivinä kadulla huutelua, naureskelua ja muuta häirintää. Joten uskoakseni menen kategoriaan _huomattavan_ ruma. Olen yrittänyt löytää "yhtä rumaa" miestä, mutta ei niitä taida olla. Olen aina rehellisesti kertonut olevani ruma. Suurin osa lopettaa tutustumisen kuvan saatuaan. Muutamilla treffeillä olen käynyt ja siellä minulle on sitten sanottu, että olen liian ruma tai nätimmin esim. "sun ulkonäkö on sellanen, ettei kiinnosta". Kukaan ei ole ikinä ihastunut minuun -saati rakastunut..

    • täysin nolla

      Big Brotherissa olevat anne, teija, ira ja irina on rumia naisia.
      J
      onna i ja Jonna a, Johanna ja Leina on sellasii taviksen näkösii joiden kaa vois seurustella.
      Toki se riippuu luonteesta. jos on vit.tumaine luonne niin kauneudella tai ulkonäöllä ei ole merkitystä.

      • 123456789+

        Sulla taitaa olla todellisuudentaju hukassa. Anne, Teija, Ira ja Irina ovat nimen omaan niitä taviksen näköisiä naisia. Irina jopa melko hyvännäköinen.

        Molemmat Jonnat ja Johanna ovat selvästi keskitasoa paremmannäköisiä. Leinaa sanoisin jopa erittäin kauniiksi.

        Enkä usko että olen mielipiteeni kanssa ihan yksin. :)


      • Yksi ylitse muiden
        123456789+ kirjoitti:

        Sulla taitaa olla todellisuudentaju hukassa. Anne, Teija, Ira ja Irina ovat nimen omaan niitä taviksen näköisiä naisia. Irina jopa melko hyvännäköinen.

        Molemmat Jonnat ja Johanna ovat selvästi keskitasoa paremmannäköisiä. Leinaa sanoisin jopa erittäin kauniiksi.

        Enkä usko että olen mielipiteeni kanssa ihan yksin. :)

        Noista talon vanhemmista naisista olen samaa mieltä. Ainoastaan ylipaino ja ilkeä luonne rumentavat Annea, Teijaa ja Iraa.

        Molemmat Jonnat eivät ole keskivertoa paremmannäköisiä vaan perusnättejä naisia, joita on varmaankin 80-90% naisista. Ovat juurikin sitä keskitasoa.

        Leina on kaunotar ja ehdottomasti keskivertoa kauniimpi. Erottuu joukosta.


      • 123456789+
        Yksi ylitse muiden kirjoitti:

        Noista talon vanhemmista naisista olen samaa mieltä. Ainoastaan ylipaino ja ilkeä luonne rumentavat Annea, Teijaa ja Iraa.

        Molemmat Jonnat eivät ole keskivertoa paremmannäköisiä vaan perusnättejä naisia, joita on varmaankin 80-90% naisista. Ovat juurikin sitä keskitasoa.

        Leina on kaunotar ja ehdottomasti keskivertoa kauniimpi. Erottuu joukosta.

        80-90% naisista on tämän näköisiä?:

        http://www.bigbrother.fi/asukkaat.shtml/jonna-i/1602315

        Olen ollut näkevinäni Miss Suomi-kisoissa kasvoistaanvähemmän kauniita.


      • Ei ole hääppöinen
        123456789+ kirjoitti:

        80-90% naisista on tämän näköisiä?:

        http://www.bigbrother.fi/asukkaat.shtml/jonna-i/1602315

        Olen ollut näkevinäni Miss Suomi-kisoissa kasvoistaanvähemmän kauniita.

        Missit eivät ole nykyään sitä tasoa kuin esimerkiksi 90-luvulla mutta onhan se aika selvää että ovat kasvoiltaan kauniimpia kuin keskiverto ihmiset. Tuo Jonna I on tyypillinen esimerkki perusnätistä naisesta, ei ole mikään kaunotar. Ihan sievä nätti, vastaavia samantasoisia ja tuota kauniimpiakin löytyy pilvin pimein.


      • ajattelin vaan
        123456789+ kirjoitti:

        Sulla taitaa olla todellisuudentaju hukassa. Anne, Teija, Ira ja Irina ovat nimen omaan niitä taviksen näköisiä naisia. Irina jopa melko hyvännäköinen.

        Molemmat Jonnat ja Johanna ovat selvästi keskitasoa paremmannäköisiä. Leinaa sanoisin jopa erittäin kauniiksi.

        Enkä usko että olen mielipiteeni kanssa ihan yksin. :)

        Onks muka 120kg Anne tavis. Ei todellakaan ole. Sanot noin vaan koska painat yhtä paljon. Läskit puolustaa läskejä aina. 120 kg painava nainen on huomattavan ruma ällötys jota en haluais alasti nähdä.


      • 123456789+
        ajattelin vaan kirjoitti:

        Onks muka 120kg Anne tavis. Ei todellakaan ole. Sanot noin vaan koska painat yhtä paljon. Läskit puolustaa läskejä aina. 120 kg painava nainen on huomattavan ruma ällötys jota en haluais alasti nähdä.

        No minun mielestäni taviksia ovat kaikki ei-hyvännäköiset ihmiset ihan joitain poikkeuksia lukuunottamatta. Ja ne poikkeukset ovat aika harvassa, sellaisia joilla on kasvoissa jotain epämuodostumia tai runsaasti patteja tai jotain vastaavaa. Enkä silloinkaan mielelläni käytä sanaa ruma.

        Tavis ei siis minun suustani ole mikään kohteliaisuus. Useimmiten se tarkoittaa vaatimatonta/vaatimattoman näköistä, keskinkertaista, harmaata massaa, mitäänsanomatonta, epäviehättävää.

        Omat mittani 160/63.


      • 6+8
        ajattelin vaan kirjoitti:

        Onks muka 120kg Anne tavis. Ei todellakaan ole. Sanot noin vaan koska painat yhtä paljon. Läskit puolustaa läskejä aina. 120 kg painava nainen on huomattavan ruma ällötys jota en haluais alasti nähdä.

        Kyllä tollasia Annen näkösiä ja kokosia ihmisiä tulee kaupungeilla ja kylillä aika usienkin vastaan (varsinkin kehäkolmosen ulkopuolella) eli ihan tavis on.

        Mutta jos sulle tavis tarkottaa naista jonka haluisit nähdä alasti niin ymmärrän yskän. Useimmat muut ymmärtää sen vähän toisin.


      • öasldjfasölkj
        123456789+ kirjoitti:

        80-90% naisista on tämän näköisiä?:

        http://www.bigbrother.fi/asukkaat.shtml/jonna-i/1602315

        Olen ollut näkevinäni Miss Suomi-kisoissa kasvoistaanvähemmän kauniita.

        Jonna I on ihan ok näköinen tuossa ylivalotetussa kuvassa. Mutta katsoppa ohjelmaa sellaisesta kuvasta jossa esiintyy ilman meikkejä, yh. Ei ole nätti naamaltaan, lisäksi yli-blondattu tukka rumentaa reilusti. Olen läski rumahko mies, mutta en näe mitään syytä miksi alentuisin seukkaamaan jotain Jonna I:n näköistä naista.


      • öldfjasödlfj

      • alöskdfjaösklfdj
        123456789+ kirjoitti:

        Sulla taitaa olla todellisuudentaju hukassa. Anne, Teija, Ira ja Irina ovat nimen omaan niitä taviksen näköisiä naisia. Irina jopa melko hyvännäköinen.

        Molemmat Jonnat ja Johanna ovat selvästi keskitasoa paremmannäköisiä. Leinaa sanoisin jopa erittäin kauniiksi.

        Enkä usko että olen mielipiteeni kanssa ihan yksin. :)

        Johanna on muuten nätti mutta sillä on leveät leuat jotka korostuvat koska se on liian laiha. En seurustelisi senkään kanssa. T:läski äijä


      • rumakaikinpuolin
        123456789+ kirjoitti:

        Sulla taitaa olla todellisuudentaju hukassa. Anne, Teija, Ira ja Irina ovat nimen omaan niitä taviksen näköisiä naisia. Irina jopa melko hyvännäköinen.

        Molemmat Jonnat ja Johanna ovat selvästi keskitasoa paremmannäköisiä. Leinaa sanoisin jopa erittäin kauniiksi.

        Enkä usko että olen mielipiteeni kanssa ihan yksin. :)

        No lihava.
        Ikänsä valehteleva läskitiinu.
        Tykkää kimpasta..
        Jakaa tavaraansa pitkin ja poikin..


      • Ovat ihan eri tasoa
        123456789+ kirjoitti:

        80-90% naisista on tämän näköisiä?:

        http://www.bigbrother.fi/asukkaat.shtml/jonna-i/1602315

        Olen ollut näkevinäni Miss Suomi-kisoissa kasvoistaanvähemmän kauniita.

        Ei voi tuota tavis vetyperoksidiblondia verratakaan Miss Suomi ehdokkaisiin.


    • pullukka **

      Onko siis kaikki ylipainoiset naiset rumia ??? Jos naama on nätti tai kaunis ja painaa yli 100 kg niin onko sellainen nainen ruma ? Katselin juuri "tanssipeppu pieneksi"-ohjelmaa ja ihmettelin niiden ylipainoisten naisten kasvoja kun amerikkalaisilla ei näytä kasvoihin tulevan ollenkaan sitä läskiä, normaalipainoisen kasvot ja hirveästi ylipainoa. Onko tällainen nainen sitten miesten mielestä ruma ??? Minusta ne naiset olivat todella kauniita vaikka painoa oli kaikilla sen yli 100 kg.
      Onko siis nainen kaunis ja haluttava vain silloin kun on normaalipainoinen ? Vaikka naama olisi mitäänsanomaton tai jopa ruma ? Kun rakastelee naisen kanssa niin eikö siinä halut katoa jos katselee rumia kasvoja ?

      • petolinnun PC-naama

        Mistähän se muuten johtuu että suomalaisilla on hyvin helposti kaksoisleuka? Itsellenikin sitä änkeää talvisin, vaikka olen hoikka! Rintauinnilla kesäisin saan leuasta vähän siedettävämmän näköisen.

        Naamalle ei sitten mitään mahdakaan. Silmät pienet kuin sialla ja muutenkin ihan perseestä revitty pärstä. Miehet jotka luulevat että olen kopea koska minulla on hyvä ja kehuttu kroppa keksivätkin sitten aina haukkua naaman tai tukan. Vittuillaan että olen miehen näköinen. Eipä ole sentään vielä livenä mieheksi luultu, kuvista vain.


      • ajattelin vaan

        Kauneuteen tarvitaan muutakin kuin kasvot. Normaalivartaloinen nainen voi olla viehättävä vaikka ei kasvot oliskaan kuin mallilla. Ensivaikutelma voi olla huono mut sitten kun tutustuu niin nainen voi olla tosi mukava persoona. Minusta ainakin persoonallakin on merkitystä- Luonne tekee naisesta kans kauniin


      • Läski on rumaa

        Ainakin Suomalaisilla ylipaino rumentaa kasvoja niin että kasvot eivät erotu läskin alta. En tiedä miksi amerikkalaisilla ylipainoisilla ihmisillä, max 100 kiloa painavilla erottuu kasvonpiirteet todella hyvin. Yksi syy miksi suomalaisilla kasvot hukkuu jo pienestäkin ylipainosta on se että suomalaisilla on heikko leuka. Monilla hoikillakin ihmisillä on ns. pulloposket ja jopa kaksoisleukaa. Mitä hoikempi on, sitä enemmän kasvojenluusto erottuu. Jos haluaa edes vähänkään selkeät kasvonpiirteet, kannattaa laihduttaa ja pitää itsensä normaalipainoisena.


    • eienääkatsojansilm..

      Tänään näin taas meidänkylän rumimman naisen kauppareissulla. Painoa
      ainakin 150kg. naama täynnä ihme patteja, ja paskaset hiukset sikinsokin.
      Eikä ne kulahtaneet rievut päällä auttaneet asiaa.

      Mies silläkin silti näyttää olevan.

    • What's that?

      Yllättävää kyllä, useimmilla "rumilla" naisilla on mies. Olen ihan siedettävän näköinen nainen, mutta miehen löytäminen ei ole helppoa. Ulkonäkö ei siis näytä olevan merkitsevä tekijä, vaan mikä?

      • ulkonäkövajaa

        Varmaankin on -vähemmistönä mutta kuitenkin- ihmisiä, joille oikeasti ulkoisilla ominaisuuksilla ei ole merkitystä. He ovat ikäänkuin sokeita sille ulkoiselle, on siis ihan sama onko tyyppi super-kaunis tai super-ruma.

        Sitten on tietenkin niitäkin jotka "humaanisuuttaan" kasvattavat itseään vähemmän ulkonäkökeskeisiksi. Noiden jälkimmäisten en tosin usko alkavan seurustella (super)ruman kanssa, vaikka heidän puheensaan mukaan "ulkonäöllä ei ole merkitystä".

        Mitä iloa on valita kumppani ulkonäön mukaan, jos ajattelee vanhenevansa sen kumppanin kanssa? Entä jos kumppani menettää ulkonäkönsä vaikka onnettomuudessa? Entä jos sokeudun, enkä edes näe mitään - sitä kumppanin kaunista pintaakaan?


    • törkyturvat

      Noh Tiina Jylhä on em. huomattavan ruma, mutta niin siinä käy, kun työntää turpaa*sa kaikkea ylimääräitä täytettä.

      Pahinta tässä onkin se, kun nämä eivät itse huomaa sitä..

    • lihava voi olla kaun

      Minusta esim. Kiinteistökaisa on erittäin kaunis vaikka onkin reilusti ylipainoinen - kokonaisuus on hyvä.

      Samoin näyttelijä MInna Koskela (kumman kaa Ellu) on kaunis isokokoinen.

      • 6+6

        Ei voi olla totta! Väitätkö oikeasti, että tämän kokoinen nainen on reilusti ylipainoinen:

        http://www.iltalehti.fi/viihde/2011110314684709_vi.shtml

        Dear God... olen itse suurin piirtein tuon kokoinen ja painoindeksini on 24,5 eli nippa nappa normaali.

        Olisin laittanut ainakin 10 miinusta tähän viestiin, jos se olisi mahdollista.


      • lihava voi olla kaun
        6+6 kirjoitti:

        Ei voi olla totta! Väitätkö oikeasti, että tämän kokoinen nainen on reilusti ylipainoinen:

        http://www.iltalehti.fi/viihde/2011110314684709_vi.shtml

        Dear God... olen itse suurin piirtein tuon kokoinen ja painoindeksini on 24,5 eli nippa nappa normaali.

        Olisin laittanut ainakin 10 miinusta tähän viestiin, jos se olisi mahdollista.

        Kaisa on kyllä jo miesten asteikolla lihava (painaa varmasti yli 70 kiloa), ei taatusti ole 24,5 painoindeksi ;) vaan lähempänä 30.

        Mutta kuten sanottu, omasta mielestäni hän on kaunis.


      • 6+6
        lihava voi olla kaun kirjoitti:

        Kaisa on kyllä jo miesten asteikolla lihava (painaa varmasti yli 70 kiloa), ei taatusti ole 24,5 painoindeksi ;) vaan lähempänä 30.

        Mutta kuten sanottu, omasta mielestäni hän on kaunis.

        No en tiedä Kaisan mittoja, mutta lihava hän ei missään nimessä ole. Tässä ketjussa mainitut BB:n Anne, Teija ja Ira ovat lihavia. Pieni pyöreys ei tee kenestäkään lihavaa enkä pitäisi Kaisaa edes välttämättä pyöreänä.

        Sitä paitsi yli 70 kg ei ole välttämättä liikaa jos pituus on myös yli 170.


      • Kilot voi laihduttaa

        Minna Koskela on aika tavis ja ylipainoinen. Kaisa Liski ei ole ylipainoinen, hän synnytti n. kuukausi sitten kolmannen lapsensa, hän lihoi raskausaikana 20 kiloa. Joten on ymmärrettävää että hän on nyt hieman tuhdimmassa kunnossa kuin aiemmin.


    • Maailman rumin tyttö

      Jos haluatte tietää millainen on ruma ihminen niin minä olen just semmonen:
      14v , huono ryhti , pari finniä otsassa , 171cm (oon liian pitkä :( )
      Painan 49kg , ruskeet heti takkuuntuvat hiukset jotka on yli rintaan asti ,kauhea nenä , pisamia, tummansiniset silmät. .. En ees osaa meikkaa!! Kärsin oikeesti et oon ruma..

    • Omia ajatuksia

      Ei nuo luettelemasi piirteet ole rumia, ehei! Yleensä sinun ikäisillä nuorilla ihmisillä on paineita ulkonäöstä ja etsitte sitä omaa identiteettiä. Kaikki käy murrosiässä läpi ulkonäkökriisin, se kuuluu asiaan. En usko että olet ruma, otat vain turhan paljon paineita ulkonäöstäsi ja tunnet itsesi rumaksi. Omat kuvitelmat ei aina vastaa todellisuutta. Olet vielä siinä iässä että itsetunto kehittyy, pikkuhiljaa.

    • tyhmät mietteet

      On teillä ongelmat, hohoijaa! Hyvin on opit laihuudesta menneet perille... Isäni sanoi aina, että näkö on kuin Luoja luo, tavat niinkuin itse tahtoo. Moni ulkoisesti kaunis on ihmisenä vain tyhjä kuori, pyöreä taas voi olla sisältä kultaa. Ja onneksi kauneus on katsojan silmissä.

    • lifemocker

      molemmat voivat olla erittäin rumia

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1525
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1315
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1212
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1112
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1035
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    9. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      2
      996
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      991
    Aihe