Arpien korjaus halvimmillaan

Missäpäin saisin korjautettua muutaman arven edullisimmin? Ongelma on vakuutusyhtiö. Siltä varalta, että vakuutusyhtiö ei korvaisikaan hoitoja, jotka minun pitää ensinäkin maksaa ennakkoon (jonka vakuutusyhtiö mahdollisesti maksaisi minulle myöhemmin). Eli minulle mahdollisimman halvaksi tuleva muutaman arven korjaaminen. Kyse ei ole isosta alueesta vaan muutama pieni arpi leuassa.

Asun Kouvolassa, joten jos sieltä läheltä löytyisi jotain?
Ilmianna
Jaa

5 Vastausta

Kuka noita tekee? Minulla ei ole kelloiditaipumusta, mutta arpi on venytykselle alttiissa kohdassa..en tiedä kannattaako yrittää parannella
Ilmianna
Jaa
Vakuutusyhtiö ei korvaa koska arpien korjaukset menevät kauneusleikkauksien piiriin.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Voi se korvata, mutta pitää ensin pyytää sitoumus vakuutusyhtiöltä. Oman vamman kautta oppinut...
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Siis tarkoittaa varmaan että ensin käynti lääkärillä, joka voi tehdä vakuutusyhtiöön maksusitoumuspyynnön.
Ilmianna
Jaa
Siis jos taustalla on vamma, jonka vakuutus jo hyväksynyt.
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Arpien korjaus halvimmillaan

Missäpäin saisin korjautettua muutaman arven edullisimmin? Ongelma on vakuutusyhtiö. Siltä varalta, että vakuutusyhtiö ei korvaisikaan hoitoja, jotka minun pitää ensinäkin maksaa ennakkoon (jonka vakuutusyhtiö mahdollisesti maksaisi minulle myöhemmin). Eli minulle mahdollisimman halvaksi tuleva muutaman arven korjaaminen. Kyse ei ole isosta alueesta vaan muutama pieni arpi leuassa.

Asun Kouvolassa, joten jos sieltä läheltä löytyisi jotain?

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta